![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 22-07-2009 11:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 22-07-2009 11:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 12-07-2009 22:50 ]
Strakke interface, vooral gezien je resolutie van 1280x1024.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
[ Voor 22% gewijzigd door cannibal op 13-07-2009 09:08 ]
[ Voor 11% gewijzigd door zwik op 13-07-2009 09:59 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Bekend verhaaltje, blijkbaar hoofdzakelijk veroorzaakt door de zomer, vooral de jongeren onder ons die dus op vakantie zijn oid.Exitium schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:19:
Goed, had nog een kwartier ofzo en zag geen BS online, dus maar AH geplunderd om gear te kopen, gemmen en enchanten. Vijf minuten daarna, raid cancelled, lack of tanks... Was knap pissig (en was niet de enige, shadowpriest heb ik nog nooit zo snel zien loggen), dus maar unsigned voor vanaaf en besloten dat ik de komende tijd in ieder geval niets ga tanken.
Weet niet. Op zich zou Alexandros Mograine in gevecht met Arthas me niet eens zo verrassen. Aan de andere kant geldt dat ook voor Tirion Fordring, die nu de Ashbringer heeft. Misschien krijgen we wel hulp van ze allebei, zou ook perfect zijn aangezien er een alliance is tussen de Argent Dawn en de Knights of the Ebon Blade.zwik schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:47:
Ohja, ik had zo dat eind van die DK quests gedaan met op het eind die super coole battle. Daar krijg je dat lore verhaal met Mograine enzo en natuurlijk Ashbringer en de Corrupted Ashbringer (VET). Kan ik daaruit opmaken dat een Mograine (en hopelijk ook een Ashbringer) misschien wel terug gaat komen in naar mijn idee de nieuwe raid (when it's done) in Icecrown?
Tank er heroics in en solo er dingen als Chillmaw mee, dus gebruiken doe ik het wel. (ben wel DPS spec normaal trouwens. Donderdag vier bosses Ulduar, dus highest ilvl gear aan voor FL inclusief tank bracers en boots, kwam er na Kologarn achter dat ik die items nog steeds aan had en stond toen nog tweede op de meters.Ayera schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:03:
Bekend verhaaltje, blijkbaar hoofdzakelijk veroorzaakt door de zomer, vooral de jongeren onder ons die dus op vakantie zijn oid.
En helaas weer genoeg mensen die het dan voor gezien houden of zelfs opgeven, het spel verlaten omdat ze er genoeg van hebben.
Zie het van de positieve kant Exitium, je bent er nu wel klaar voor, vroeger of later zul je er toch gebruik van maken, niet dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 13-07-2009 10:23 ]
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Heh ik krijg juist door m`n vrije tijd weer zin om op mijn Tank te spelen. Toch wel leuke herinneringen aan, en ik vraag me af hoe het nou me de mensen gaat met wie ik "vroeger" "rondliep".Ayera schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:03:
[...]
Bekend verhaaltje, blijkbaar hoofdzakelijk veroorzaakt door de zomer, vooral de jongeren onder ons die dus op vakantie zijn oid.
En helaas weer genoeg mensen die het dan voor gezien houden of zelfs opgeven, het spel verlaten omdat ze er genoeg van hebben.
Zie het van de positieve kant Exitium, je bent er nu wel klaar voor, vroeger of later zul je er toch gebruik van maken, niet dan?
Mooie interface inderdaad, ziet er lekker rustig uit. Moet ook maar eens aan m'n interface werken ^^
Die achievement is mogelijk de lastigste van allemaal. Ik heb er ook een middag een uur of 4 aan besteed om te halen, en 't is ons toen niet gelukt. Wij deden het met een pally healer, hunter, DK, rogue en ik als feral tank. DK deed de eerste en derde interrupts (de eerste rond 80%, de derde rond 40%), ikzelf nam de tweede (rond 60%) en de rogue spamde vanaf 40% specced FoK... 't Is ons toen niet gelukt. Het probleem is niet eens zozeer dat je een .5s cast moet interrupten, maar dat er gewoon lag is tussen de clients en de server. Zowel de rogue als de DK gaven aan bijna iedere keer een interrupt in hun combatlog te krijgen, maar die gezellige troll transformde toch...KingTenteehje schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:22:
Dit weekend weer verder gegaan met "Glory of the Hero" achievement en dus weer Heroics gedaan met ficed 5 man. Mijn god wat is de Occulus een klote instance, 2 of 3 uur bezig geweest met de achievement (alles gedaan met amber drakes). Uiteindelijk toch gehaald en we hadden dus vrijdag 15 achievement gehaald. Zaterdag VoA 25 man gedaan en heb ik voor mijn priest t8.5 hands, voor shadow offspec, gewonnen en een leuke neck. Zondag verder met de achievements en zijn naar Gundrak gegaan om de maroobi achievement te doen. Mijn god 25 tries verder nog steeds niet gehaald en hebben besloten om maar te laten voor, waarschijnlijk, vandaag.
iemand nog tips om hem de laaste keer te interrupten, die 0.5sec cast, of een andere taktiek voor hem?
Inderdaad wel leuk maar behoorlijk frustrerend nu en dan. We moesten ook echt uitkijken want elke keer moesten we whipen rond de 3%Blistimo schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:40:toon volledige bericht
[...]
Die achievement is mogelijk de lastigste van allemaal. Ik heb er ook een middag een uur of 4 aan besteed om te halen, en 't is ons toen niet gelukt. Wij deden het met een pally healer, hunter, DK, rogue en ik als feral tank. DK deed de eerste en derde interrupts (de eerste rond 80%, de derde rond 40%), ikzelf nam de tweede (rond 60%) en de rogue spamde vanaf 40% specced FoK... 't Is ons toen niet gelukt. Het probleem is niet eens zozeer dat je een .5s cast moet interrupten, maar dat er gewoon lag is tussen de clients en de server. Zowel de rogue als de DK gaven aan bijna iedere keer een interrupt in hun combatlog te krijgen, maar die gezellige troll transformde toch...
Goed, later is die rogue nog terug geweest met een elemental shaman, specifiek gespecced in.. Convection (?), zodat zijn Earthshock 5s CD had. Die heeft toen niets anders gedaan dan ES iedere cooldown te spammen. Zelfs dan hebben ze er nog behoorlijk lang over gedaan, maar uiteindelijk, rekening houdend met server-client lag is 't ze gelukt... puur door instinctief -VOOR- de cast startte (zo rond 50%) al te interrupten en vanaf dan puur te letten op de ES cooldown.
Heb zelfs gehoord van groepen die er met 3 FoK-specced rogues heen zijn gegaan, die alledrie Adrenaline Rushend met 0.3s intervallen aan het spammen waren, en het zelfs dan niet haalden....
Leuke achievement!
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Afgelopen weekend ook bezig geweest in Oculus, 2 weken geleden hadden we Amber en Emerald void al gehaald dus we gingen nu voor Ruby void, vrijdag nacht uurtje of 3 hadden we niet echt de puf meer om ruby void tries te doen dus toen maar snel Make it Count gehaaldKingTenteehje schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:22:
Dit weekend weer verder gegaan met "Glory of the Hero" achievement en dus weer Heroics gedaan met ficed 5 man. Mijn god wat is de Occulus een klote instance, 2 of 3 uur bezig geweest met de achievement (alles gedaan met amber drakes). Uiteindelijk toch gehaald en we hadden dus vrijdag 15 achievement gehaald. Zaterdag VoA 25 man gedaan en heb ik voor mijn priest t8.5 hands, voor shadow offspec, gewonnen en een leuke neck. Zondag verder met de achievements en zijn naar Gundrak gegaan om de maroobi achievement te doen. Mijn god 25 tries verder nog steeds niet gehaald en hebben besloten om maar te laten voor, waarschijnlijk, vandaag.
iemand nog tips om hem de laaste keer te interrupten, die 0.5sec cast, of een andere taktiek voor hem?
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Werkt niet. Silences werken ook niet, alleen interrupts.CyberSpeedy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:03:
en een warlock mee voor curse of thongues? of hoe heet dat ding, dat cast tijd met 33% verlengd wordt?
Anoniem: 218826
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 36% gewijzigd door RaseriaN op 13-07-2009 12:35 ]
Imp vervangen door immolateMaduth schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:33:
Even quick question for a warlock van 80 en destro specced (0/13/58)
Deze glyphs heb ik nu: Imp - Incinerate - Conflagrate
Nu zit ik met het idee om immolate erbij te doen, maar zou ik dan Incinerate moeten vervangen of niet? Of gewoon deze houden?
"Don't let your dreams be memes"
Haha ja, eerste levels van een priest zijn erg lastig, vanaf lvl 20 wordt het leuk, en op lvl 40 shadowform!RaseriaN schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:33:
On a different note.. LvL16 met mn Human Priest! Man man, wat speelt dat lastig zeg
Veelal Out of Mana of ik pull er iets te veel en dat kan mn arme Priest niet aan!
Maar bevalt allemaal best wel lekker.. keer weer wat anders.
[ Voor 28% gewijzigd door _Peter2_ op 13-07-2009 13:15 ]
je moet de imp dumpen voor immolateMaduth schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:33:
Even quick question for a warlock van 80 en destro specced (0/13/58)
Deze glyphs heb ik nu: Imp - Incinerate - Conflagrate
Nu zit ik met het idee om immolate erbij te doen, maar zou ik dan Incinerate moeten vervangen of niet? Of gewoon deze houden?
RaseriaN schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:33:
Fuck RNG
Afgelopen week heb ik Naxx10 en Naxx25 gerunned en van alle mogelijke upgrades is er geen 1 gevallen.
Let wel, heb het hier dan ook over een groot aantal items waar ik wat mee kan (klein tot grote upgrades).
Mij maak je niet meer wijs dat het allemaal random is.. bah! Baal er gruwelijk van
Nouja, dan maar hopen op VoA 10/25
On a different note.. LvL16 met mn Human Priest! Man man, wat speelt dat lastig zeg
Veelal Out of Mana of ik pull er iets te veel en dat kan mn arme Priest niet aan!
Maar bevalt allemaal best wel lekker.. keer weer wat anders.
Vandaag laatste dag voor gratis migrate naar Trollbane (Horde side).. is het daar nog steeds zo dood?
Anders laat ik mn Hordes mooi op Stormscale staan
huh wat, dood? nah ; )ImdaMned schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:15:
Ok, kleine update over trollbane
19.10 vrijdag 10 juli 2009
Orgrimmar: 21 lvl 80 chars
Dalaran: 25 lvl 80 chars
Wintergrasp 14
Ulduar: 0
Naxx: 0
no wai, dan heeft het ook geen zin meer om daar me warlock te lvlen
"Don't let your dreams be memes"
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
zou leuk zijn maar lijkt me wel erg snel eigenlijk.FragNeck schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:40:
Volgens WowWiki zal deze week 3.2 live gaan.
Wanneer weten we dat zeker? Morgen middag, wanneer de VS live gaat?
Erg onwaarschijnlijk, men is nog maar net bezig met de nieuwe raid en 5 man te testen.FragNeck schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:40:
Volgens WowWiki zal deze week 3.2 live gaan.
Wanneer weten we dat zeker? Morgen middag, wanneer de VS live gaat?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Weinig mis met z'n gear hoor. Juiste gems, juiste enchants. Ook beide specs zijn prima...hulkie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:00:
[..]
Ik heb overigens een vraagje voor de mensen die veel weten van warrior tanks… Kunnen jullie commentaar geven op deze warrior? Gart – Dragonblight EU, hij is één van onze Maintanks, volgens mij klopt er niks van zn gear, zn talents weet ik niet, maar dat zal ook niet veel soeps zijn… Lijkt wel of die kerel van papier is soms. Dank!
Anoniem: 15813
Dat doe je dan weer helemaal fout. gewoon bij elkaar liegen dat het een mega toffe server is en lekker druk , Zo wordt het mischien nog wat met de Horde Populatie daar
Officieel zijn ze pas 2 weken aan het testen echter in werkelijkheid hebben ze pas 3 dagen kunnen testen ivm technische problemen op ptr's meerdere test avonden van die nieuwe raid zijn al gecancelled omdat er toch serieuze problemen warenExitium schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:01:
Ze zijn net twee weken aan het testen ofzo? Verwacht de patch niet eerder dan eind augustus ofzo om eerlijk te zijn. (doe maar de 19e, anderhalve week vakantie om te knutselen dan)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Wat ben ik blij dat ik die lekker gecheat heb toen 't nog konBlistimo schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:40:toon volledige bericht
[...]
Die achievement is mogelijk de lastigste van allemaal. Ik heb er ook een middag een uur of 4 aan besteed om te halen, en 't is ons toen niet gelukt. Wij deden het met een pally healer, hunter, DK, rogue en ik als feral tank. DK deed de eerste en derde interrupts (de eerste rond 80%, de derde rond 40%), ikzelf nam de tweede (rond 60%) en de rogue spamde vanaf 40% specced FoK... 't Is ons toen niet gelukt. Het probleem is niet eens zozeer dat je een .5s cast moet interrupten, maar dat er gewoon lag is tussen de clients en de server. Zowel de rogue als de DK gaven aan bijna iedere keer een interrupt in hun combatlog te krijgen, maar die gezellige troll transformde toch...
Goed, later is die rogue nog terug geweest met een elemental shaman, specifiek gespecced in.. Convection (?), zodat zijn Earthshock 5s CD had. Die heeft toen niets anders gedaan dan ES iedere cooldown te spammen. Zelfs dan hebben ze er nog behoorlijk lang over gedaan, maar uiteindelijk, rekening houdend met server-client lag is 't ze gelukt... puur door instinctief -VOOR- de cast startte (zo rond 50%) al te interrupten en vanaf dan puur te letten op de ES cooldown.
Heb zelfs gehoord van groepen die er met 3 FoK-specced rogues heen zijn gegaan, die alledrie Adrenaline Rushend met 0.3s intervallen aan het spammen waren, en het zelfs dan niet haalden....
Leuke achievement!
Bnet pindle#2913
Anoniem: 236827
Tip 1: Gem niet voor Parry. Dodge dimished minder. Is maar 1 gem trouwens.hulkie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:00:
Ik heb overigens een vraagje voor de mensen die veel weten van warrior tanks… Kunnen jullie commentaar geven op deze warrior? Gart – Dragonblight EU, hij is één van onze Maintanks, volgens mij klopt er niks van zn gear, zn talents weet ik niet, maar dat zal ook niet veel soeps zijn… Lijkt wel of die kerel van papier is soms. Dank!
Nee joh? Hij heeft toegang tot BiS gear, maar hij lijkt soms gekke keuzes te maken en komt raidbuffed dus niet boven de 40.7k hp uit. Een van onze andere warrior tanks zit toch 2k hoger en heeft volgens mij meer avoidance.Weinig mis met z'n gear hoor. Juiste gems, juiste enchants. Ook beide specs zijn prima...
Werd dit in 3.2 niet gelijk getrokken? Even semi-offtopic hoorAnoniem: 236827 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:06:
Tip 1: Gem niet voor Parry. Dodge dimished minder. Is maar 1 gem trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 13-07-2009 15:11 ]
Dat volgens mij niet.. (of ik heb patchnotes niet goed gelezen) Parry diminished nog steeds harder dan Dodge. Maar volgens mij leverde Parry Rating meer Parry% op, wat nu gelijk is met Dodge.Exitium schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:10:
[...]
Werd dit in 3.2 niet gelijk getrokken? Even semi-offtopic hoor
Ik zou zeggen kijk je reports eens na maak een wws log of recap en kijk wanneer ie veel hits krijgt.hulkie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:07:
[...]
Nee joh? Hij heeft toegang tot BiS gear, maar hij lijkt soms gekke keuzes te maken en komt raidbuffed dus niet boven de 40.7k hp uit. Een van onze andere warrior tanks zit toch 2k hoger en heeft volgens mij meer avoidance.
Anyway, bedankt voor je commentaar... ik snap er niks van dan
[ Voor 30% gewijzigd door CyberSpeedy op 13-07-2009 16:28 ]
Anoniem: 236827
Ik merk dat warrior tanks vaak vrij een hele andere skill/TPS ratio hebben dan paladins en beertjes. Waar een onervaren en toch redelijk gegearde pala zonder al te veel moeite threat weet te houden heeft een warrior met hetzelfde skilllevel daar m.i. wel eens moeite mee.hulkie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:33:
Ben zelf geen dps, maar heb het vermoeden dat ze wat dat betreft ongeveer op t zelfde niveau zitten. Weet wel dat Gart een speciale aggro build heeft voor de TPS gevechten waar onze dps dichtbij komt.
Heb t zelf op mn pally soms ook zwaar bij bijvoorbeeld EoE10 met onze top dpsersEen 'miss' op een belangrijke ability in het begin doet veel pijn
Vond het trouwens opmerkelijk in Naxx25 dat ik gewoon 2de kon blijven als OT, dat hoefde je in TBC niet te proberen als paladin!
Beetje als die warrior in SL (back at 70), waar ik constant HL moest spammen om hem up te houden.garagaholic schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:46:
Maar goed, ik zit vaak HCs te puggen en wellicht ligt het daaraan. De ene tank doet zonder moeite waarvoor ie bestaat, de andere tank kijkt je vreemd aan wanneer je vraagt waarom ie een bepaalde skill niet gebruikt...
[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 13-07-2009 17:16 ]
M'n main is inderdaad een lock 80. Heb ook nog een lvl 80 dk en rogue. Maar ik zoek een realm met goede battlegrounds en meer brains.hulkie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:53:
Wat speel je? En wat zoek je?
Aan je avatar te zien een gnome lock?
Anoniem: 294338
Dit dus.
Heb je de spells we werkelijk bekeken ? Vroeger was de cooldown zo`n 6 seconden, nu 60.. Vroeger duurde het dan ook 6 seconden, nu 10seconden oid. Echt een wereld van verschil, en dat in negatieve zin. Anyway wel raar dat iemand dat niet doet. Echter niet zo raar als een dps warrior die nieteens één spell gebruikt, ook wel eens mee gemaakt.Exitium schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:54:
[...]
Beetje als die warrior in SL (back at 70), waar ik constant HL moest spammen om hem up te houden.
"Why are you taking so much damage?"
"I don't know"
Even buffs in de gaten gehouden.
"Can you use shield block please?"
"Why?"
"So I don't have to drink after every pack"
Nooit geweten dat SB zoveel scheelde, maar was echt een wereld van verschil.
Als DK heb je geen tank spec nodig om te tanken in normal dungeons.Anoniem: 294338 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:23:
Mijn death knight is vandaag van 66 naar 70 gegaan.Maar zat 5 min even in /4 en iedereen zoekt tank dus weet niet of ik ook maar dual spec koop om te tanken. Ben namelijk eigenlijk aant sparen voor Epic flyer en dat zou dan weer een flinke deuk worden. Maar als dk zijn mining/JC handige proffs en kan ik er ook nog wat geld aan verdienen?
[ Voor 12% gewijzigd door _Peter2_ op 14-07-2009 07:52 ]
Ik zie maar 4 mensen die melee rangen moeten staan_Peter2_ schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 07:48:toon volledige bericht
Gisteravond gingen hebben we onze eerste pogingen op Saphiron en KT gedaan (in Naxx 10).
Voor Saphiron werd gezegd we proberen het eerst en zien daarna hoe we de tactics aan kunnen passen om hem om te krijgen.
Dat werd een one-shot (met crap loot, ring voor off-spec, cloak werd DE-ed). Maar we hebben nu wel de key voor EoE.
Daarna naar KT gegaan.
Eerste poging kwamen we tot phase 2, toen wipten we.
Tweede en derde poging bleven we steken in P1 omdat we te enthousisast waren met het killen van de waves waardoor we een volledige kamer in een keer kregen.
Derde poging kwamen we tot P3, waarna we wipten
Vierde en vijfde pogign op 17% een wipe
Zesde poging een wipe op 2% ...
Hierna nog een poging gedaan, maar die mislukte ook, daarna was het te laat voor nog een poging, maar als we voldoende mensen voor vanavond kunnen krijgen wagen we ons er vanavond wederom aan.
Een van de redenen voor de problemen was dat we teveel melee bij ons hadden:
Tanks:
- Paladin
- Feral Druid
Healers:
- Paladin
- Priest
DPS:
- Rogue
- DK
- Feral druid
- Mage
- Mage
- Hunter
Dat zijn dus 5 melee classes, wat best lastig is met de range check.
Vooral de 2% was een goed gevecht. De progressie was goed te merken.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Lees ook het "back at 70" stukje.BastiaanCM schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:15:
Heb je de spells we werkelijk bekeken ? Vroeger was de cooldown zo`n 6 seconden, nu 60.. Vroeger duurde het dan ook 6 seconden, nu 10seconden oid. Echt een wereld van verschil, en dat in negatieve zin.
Valt wel mee hoor, kan me niet heugen hem met minder dan vijf gedaan te hebben. Z'n hitbox is groot genoeg om drie groepen ver genoeg uit elkaar te hebben staan. Van je melee valt een tank af die de adds mag tanken (doet bij ons iig niets tot de adds spawnen, juist om geen risico te nemen), dus hou je vier melee over. Tank, spot met één melee en spot met twee melee._Peter2_ schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 07:48:
Een van de redenen voor de problemen was dat we teveel melee bij ons hadden:
...
Dat zijn dus 5 melee classes, wat best lastig is met de range check.
Dat deden we ook, en de off-tank was ook standby voor als de MT dood zou gaan.ErwienO schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:59:
[...]
Ik zie maar 4 mensen die melee rangen moeten staan, bij ons staat de Off tank altijd te idlen tot de adds er zijn. Maar het is goed te doen met meer melee gewoon 2 melee op elkaar laten staan.
Nee, helaas niet. Al zou ik wel graag een aantal van miniatures willen hebbenFunkyTrip schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:09:
Stom vraagje: speelt er iemand dat WoW miniature game en gaat ie toevallig naar het toernooi in Amsterdam in september?
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 14-07-2009 09:50 ]
is er misschien een kansje dat het "tussen de oortjes zit"?hulkie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:22:
Vooral bij bossfights. We noemen hem in healingchannel altijd al 'papertank'...
Dit was voorheen vooral gear-based, maar hij blijft nog steeds harde hits pakken. Soms t idee dat ie geen shield draagt ofzo
Het zal vooral om de movement gaan. Vooral bij gevechten als General merk je dat goed.
Redridge te hoog? Daar kom je normaal rond lvl 16-17 al binnen.RaseriaN schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:43:
Zitten alleen even beetje in dubio.. Westfall is zowat leeg, Redridge en Duskwood zijn te hoog naar onze zin.
Door naar Loch Modan dan? Kan me eigenlijk even geen andere zone bedenken..
Die quests gingen ook goed, maar na een quest of 10 dan schieten de mobs ineens naar LvL23/24 tot 26 aan toe.Exitium schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:02:
[...]
Redridge te hoog? Daar kom je normaal rond lvl 16-17 al binnen.
Maar daar heb je meer dan twee healers om de blocks te healen. Voor een progress raid vind ik twee healers overigens best gewaagd. Niet dat er nou zo veel healing nodig is bij KT, maar juist voor de frost block momenten is het fijn om genoeg healers te hebben dat je iedereen up weet te houden, terwijl je ook nog je tank in leven houdt.Exitium schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:06:
[...]
Denk maar door, op heroic heb je een even grote hitbox maar wel meer melee, daar stack je ook twee melee groepen.
We hebben gewoon niet zoveel healersBlistimo schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:05:
[...]
Maar daar heb je meer dan twee healers om de blocks te healen. Voor een progress raid vind ik twee healers overigens best gewaagd. Niet dat er nou zo veel healing nodig is bij KT, maar juist voor de frost block momenten is het fijn om genoeg healers te hebben dat je iedereen up weet te houden, terwijl je ook nog je tank in leven houdt.
Je kan toch nog Darkshore doen. Ik weet niet of Alliance ook nog quests heeft in Ashenvale, want dan kan je daar ook nog ff naar kijken, maar dat is misschien te hoog. Oh, een dan heb je ook nog Bloodmyst Isle.RaseriaN schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:05:
[...]
Die quests gingen ook goed, maar na een quest of 10 dan schieten de mobs ineens naar LvL23/24 tot 26 aan toe.
Maar dat is voor mij als Priest bijna niets tegen te beginnen.. dat bedoelde ik met te hoog
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 14-07-2009 10:17 ]
Loch Modan is al te hoogs laag voor jouw level denk ik. Probeer eens Wetlands of Southshore?RaseriaN schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:43:
Zitten alleen even beetje in dubio.. Westfall is zowat leeg, Redridge en Duskwood zijn te hoog naar onze zin.
Door naar Loch Modan dan? Kan me eigenlijk even geen andere zone bedenken..
Als je die Blackrock gastjes moet doen ja, klopt. Vaak ging ik dan naar Duskwood en kwam later terug.RaseriaN schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:05:
[...]
Die quests gingen ook goed, maar na een quest of 10 dan schieten de mobs ineens naar LvL23/24 tot 26 aan toe.
Maar dat is voor mij als Priest bijna niets tegen te beginnen.. dat bedoelde ik met te hoog
True, maar dan heb je ook meer melee over het algemeen. Eén AoE heal (WG, CoH, brainheal) is in principe genoeg, en zelfs een pala kan daar in principe twee targets up houden met een HS FoL combo. Iceblocks doen maar net iets meer dmg dan de healthpool, dus zo'n beetje iedere heal is goed genoeg.Blistimo schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:05:
Maar daar heb je meer dan twee healers om de blocks te healen. Voor een progress raid vind ik twee healers overigens best gewaagd. Niet dat er nou zo veel healing nodig is bij KT, maar juist voor de frost block momenten is het fijn om genoeg healers te hebben dat je iedereen up weet te houden, terwijl je ook nog je tank in leven houdt.
zo balen ik heb volgens mij ook alles in Storm peaks gedaan, maar ik mis nog een quest of 5! aahh kan ze niet vinden, waarschijnlijk mis ik nog ergens een kleine quest hug maar waarRakkerzero schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:46:
[...]
Nee, helaas niet. Al zou ik wel graag een aantal van miniatures willen hebben
Anyways. Afgelopen weekend heb best veel WoW gespeeld. Ik heb de quests in Storm Peaks bijna helemaal klaar nu. Hierna nog Icecrown quests doen en dan heb ik de vrijwel alle quests, met uitzondering van dungeonquests en een paar elite quests, van Northrend klaar.
In het noordwesten van de kaart heb je nog een kleine hub, in de buurt is men een gigantische iron dwarf aan het maken.Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:41:
[...]
zo balen ik heb volgens mij ook alles in Storm peaks gedaan, maar ik mis nog een quest of 5! aahh kan ze niet vinden, waarschijnlijk mis ik nog ergens een kleine quest hug maar waar![]()
Top zal eens kijken, verspreid over een lange tijd heb ik daar gequest dus weet niet precies wat ik wel/niet gedaan heb.. Maar ik denk eigenlijk dat ik die hub al gedaan, onlangs met de argent tournament daillies begonnen (gisteren champion gworden), dan vlieg je ook vaak over dat gebied heb ik het idee dan zou ik de ! wel gezien moeten hebben op de map. but will have a look anyway!Kapoen schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:45:
[...]
In het noordwesten van de kaart heb je nog een kleine hub, in de buurt is men een gigantische iron dwarf aan het maken.
Heb je je low-lvl filter wel aan?Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:41:
[...]
zo balen ik heb volgens mij ook alles in Storm peaks gedaan, maar ik mis nog een quest of 5! aahh kan ze niet vinden, waarschijnlijk mis ik nog ergens een kleine quest hug maar waar![]()
Daar zeg je iets...ik denk het niet...
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Bnet pindle#2913
aye no worries ben exhalted met Sons of HodirUdiBenLudi schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:23:
Voor sommige quests heb je ook Sons of Hodir rep nodig. Die unlocken weer daily's voor SoH, maar je kunt dacht ik pas als revered alle quests gedaan hebben voor die lui.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ok zie je wel weer terug in 3.2! you know you log in!MrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:42:
Denk niet dat ik nog verder ga met WoW, helaas is de uitdaging gewoon te ver weg. Is de content te snel gecleared en duurt het wachten op nieuwe content (mij) te lang. Ik hoop dat de aankomende star wars MMO een goede game gaat worden, dan stop ik daar me tijd wel in...
ps, helaas zijn we daar zelf verantwoordelijk voor geweest. Door het gebruiken van tactics, movies etc is het gewoon makkelijk. Maar ik had in Ulduar nooit het gevoel als in MC wanneer we big dog voor het eerst naar hadden of iets in die richting. Ach knap dat het me 4 (of 5 weet ik veel) jaar heeft kunnen boeien.
LaterzMektheb schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:40:
Mede WoWers het is tijd voor de vakantie
Heb me 4 weken afgemeld voor raids etc, dus hoop ik niet gekickt word ( zou wel niet )
Donderdag vlieg ik naar kreta :D:D en daarna als ik terug kom nog 2 weken zonder WoW.
Dus ook 4 weken geen Tweakers
goeie vakantie's etc en game ze of niet
Eindelijk... ouwe zeikerd die je er wasMrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:42:
Denk niet dat ik nog verder ga met WoW, helaas is de uitdaging gewoon te ver weg. Is de content te snel gecleared en duurt het wachten op nieuwe content (mij) te lang. Ik hoop dat de aankomende star wars MMO een goede game gaat worden, dan stop ik daar me tijd wel in...
Zeikerd, prrrrrtRaseriaN schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:57:
[...]
Eindelijk... ouwe zeikerd die je er was
Anyways, het was leuk en gezellig.. wie weet tot 3.2 (nieuwe content!) of wie weet tot ziens in een andere MMO
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 15813
Can i has your gold ?MrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:42:
ps, helaas zijn we daar zelf verantwoordelijk voor geweest. Door het gebruiken van tactics, movies etc is het gewoon makkelijk. Maar ik had in Ulduar nooit het gevoel als in MC wanneer we big dog voor het eerst naar hadden of iets in die richting. Ach knap dat het me 4 (of 5 weet ik veel) jaar heeft kunnen boeien.
[ Voor 65% gewijzigd door MrVegeta op 14-07-2009 12:52 ]
OMG SOMEONE MADE A TYPO!!MrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:51:
Allucardu? What the hell. Ik heet Alucardu met een "l". Anyway, ja die kan ik maken als ik subscription zou hebben.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
[ Voor 42% gewijzigd door MrVegeta op 14-07-2009 13:04 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq