Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:53:
[...]
Spellpower krijg je vanzelf door gear en enchants. Crit op gear is gewoon lekker, en Haste ook. Het komt pas echt van pas als je keuze tussen Spirit en Crit moet maken, of Haste en mp5, etcetera.
Renew is gewoon slechtere HPM en HPS (heal per mana/second) dan een Flash Heal zover ik weet. Daarnaast kan FH critten, Renew niet. Enige waar het makkelijk kan zijn is wanneer je veel moet lopen. (na wipes

)
Disc in Heroics is heerlijk. Je manier van spells gebruiken is op zich prima, al zijn er een paar puntjes als je echt het meest effectief wilt spelen. Renew zoals gezegd, is slechter dan FH. Daarnaast is een Shield pas handig als je weet dat die speler nog meer damage gaat pakken, anders is het verloren mana. Maar dat is pas van toepassing als je de gevechten en instances echt goed kent. Anders is een FH op een DPS gewoon het beste.
Als aanvulling hierop: int geeft op zich al +crit, en volgens mij kan renew na de laatste patch ook critten(?).
Of ben ik in de war met die glyph?
Van Disc weet ik overigens nix, want heb holy. En, wellicht afwijkend van alle gewoonlijk gehoorde geluiden, ik ga voor mp5 en niet voor spellpower of int eerst. M5 tikt nl. door tijdens casten (heb je ook andere talents voor jah), waardoor ik een stuk minder afhankelijk ben van totale manapool of spellpower. Ben heel zelden oom, en kom 'goed mee' op de healing lists.
PoM, PoH/CoH en flash heal (om serendipity als holy op te houden) zijn m'n meest gebruikte spells. Shield gebruik ik, afhankelijk van de tank class een stuk minder. (Waarom ze ooit zoiets als Binding heal hebben verzonnen...)