Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 194 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 44.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Kwam gisteren online en werd gelijk geninja'd door een paar officers. "We're gonna get you your trinket" Nog twee anderen erbij en we konden gaan. Party met een holy pala, twee ret pala's, een rogue en ik. Vierde keer AN HC sinds ik tank, had de wand, cloth belt en plate bracers al gezien. Maakte dus al geintjes.

Eerste achievement geprobeerd maar dat werd 'm niet echt. Denk achteraf dat we beter de holy pala even naar z'n prot offspec hadden kunnen laten switchen en een ret naar haar holy mainspec, maar goed. Hadronox toen, rogue springt omlaag, vanisht, mobs despawnen, wij naar beneden en Hadronox gekilled. Trinket drop. :D Vervolgens Anub'Arak gedaan en de belt. :+ So far for AN HC dus. :p

Door naar HoL, waar we in no time voor de laatste boss stonden. Pala dacht dat hij iedereen wel up kon houden als we in de AoE bleven staan. Eerste AoE twee pala's dood, tweede AoE de rogue en derde AoE de healer. Boss stond toen tussen de 60 en 80k, maar kreeg 'm met wat cooldowns neer met nog 9k health left. 8)

Door naar VH. Rogue geswitched naar haar DK, ret pala naar z'n shadowpriest. In no time gecleared met drie achievements voor me. Toen Gundrak, waarbij de andere DK nu haar DPS gear ook maar meegenomen had. :P Snake achievement gedaan, bleek dat iedereen die al had. :P Less-rabi geprobeerd maar niet gehaald, en share the love na twee wipes gehaald. Eerste try ging de ret pala dood, tweede try werden ik en de healer maar niet impaled. Even gekeken, holy pala laten switchen naar tank, ret pala naar holy, en de prot pala toen eerst rustig laten tanken. Ik kreeg als tweede impale, taunt, ik tank door en nadat iedereen impale had gehad haalden we de boss neer. :) Als laatste nog even UP gedaan, waar we alle achievements gehaald hebben.

Was een leuk avondje, heb door de upgrades (gebruik bolstered legs weer ipv T7 om defcapped te blijven) nu selfbuffed 33.4k hp, 25.2k armor, 26% dodge en 17.7% parry. Begint ergens op te lijken. 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:19
Ik weet niet als het toegestaan is om te vragen, zo niet verwijder dan maar. :)

Niet toegestaan, dus bij deze. Iets dat je ook kunt uitzoeken voordat je het vraagt.

[ Voor 54% gewijzigd door PromoX op 25-07-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

NMe schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:54:
Vervolgens vind je enchants en gems weer niet belangrijk want dat kost gold... Dat is geen goeie instelling en ik vraag me bij die instelling dan ook gewoon af of je ooit iets anders zou kúnnen doen dan in een casual guild spelen.
Dat vind ik dan weer een trieste reactie.. Niet iedereen geeft zijn leven op voor WoW en gaat urenlang grinden voor geld. En als je dan een nieuw stuk gear krijgt wat niet eens zo speciaal is en waarvan er snel een upgrade te verwachten valt, dan zijn de beste gems/enchants echt niet noodzakelijk.

Zo te horen vind jij iedereen inferieur voor de minder casual guilds, zodra ze niet al te vaak op een dag spelen en fatsoenljik omgaan met hun in-game gold, zodat ze als ze een goed item krijgen WEL fatsoenlijk kunnen enchanten/gemmen zonder eerst uren achtereenvolgend hoeven te grinden.

Ben jij ook zo'n persoon die gelijk iemand kleineert en uit de raid groep gooit zodra een of meerdere van zijn enchants outdated zijn? of gems? "Dan had hij maar wat langer moeten grinden voor geld voor betere enchants/gems; hij is waardeloos nu; gems/enchants maken of breken je".

en dan wanneer diezelfde persoon wél zijn gear optimaal zou gemmen en enchanten en er een upgrade voorbij komt, die hij NIET optimaal kan enchanten/gemmen, omdat hij niet 24/7 speelt en niet genoeg geld heeft; zou je hem uit de raidgroep gooien?

[ Voor 9% gewijzigd door kaluro2 op 25-07-2009 18:07 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Ik ga van server veranderen, is het mogelijk om met Ideal te betalen. Geen creditcard, zo niet hoe kan ik er toch voor zorgen om van server te wisselen. Debitcards? Zo ja welke, het liefst via internet. Zou automatische incasso trouwens ook werken.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 26-07-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:44
Ondertussen is mijn priest level 26 en het gaat nu steeds beter. Heb nu gelukkig aardig wat mogelijkheden om tijdens een gevecht in leven te blijven, ook als ik onverwachts wordt aangevallen door 1 of 2 mobs. Het scheelt ook wel dat ik ondertussen aardig wat instances gedaan heb en wat leuke gear heb verzameld.

Mijn shaman heb ik ook weer eens uit het stof gehaald, die heeft een fikse gear upgrade gehad en heeft eindelijk een paar items die geschikt zijn voor het level dat ie nu heeft. Alleen nog 2 goede wapens vinden, maar dat komt denk ik in Outlands wel met de quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:11
kaluro2 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 17:58:
[...]

Dat vind ik dan weer een trieste reactie.. Niet iedereen geeft zijn leven op voor WoW en gaat urenlang grinden voor geld. En als je dan een nieuw stuk gear krijgt wat niet eens zo speciaal is en waarvan er snel een upgrade te verwachten valt, dan zijn de beste gems/enchants echt niet noodzakelijk.

Zo te horen vind jij iedereen inferieur voor de minder casual guilds, zodra ze niet al te vaak op een dag spelen en fatsoenljik omgaan met hun in-game gold, zodat ze als ze een goed item krijgen WEL fatsoenlijk kunnen enchanten/gemmen zonder eerst uren achtereenvolgend hoeven te grinden.

Ben jij ook zo'n persoon die gelijk iemand kleineert en uit de raid groep gooit zodra een of meerdere van zijn enchants outdated zijn? of gems? "Dan had hij maar wat langer moeten grinden voor geld voor betere enchants/gems; hij is waardeloos nu; gems/enchants maken of breken je".

en dan wanneer diezelfde persoon wél zijn gear optimaal zou gemmen en enchanten en er een upgrade voorbij komt, die hij NIET optimaal kan enchanten/gemmen, omdat hij niet 24/7 speelt en niet genoeg geld heeft; zou je hem uit de raidgroep gooien?
Ik ben het totaal eens met sommigen hier in het topic, en snap jou redenatie echt totaal niet. Misschien komt het dat ik altijd hardcore geraid heb, en dus gewoon geen andere "weg" zie misschien.

Ik verwacht inderdaad van een speler dat hij/zij optimale enchants heeft voor de rol van zijn character. En of je nu 1 upgrade of 6 upgrades per dag loot, enchanten/gemmen zul je. Nu kan je zeggen "enchants/gems gaan het niet maken of breken" maar wat als iedereen het niet zou doen, dan zou het volgens jou ook nog steeds goed gaan? Want als 1 persoon het niet hoeft, hoeft die andere persoon het ook niet, right?
Het is echt niet lastig om consequent een paar dailies te doen, als je dat vanaf het begin volhoudt kan je no way never te weinig gold hebben voor enchants. Er is altijd de AH nog, valt ook bakken met geld te verdienen. Ja, zelfs als casual. Je hoeft echt niet het 3 dubbele te spelen om alles goed voor elkaar te krijgen in wow.. :)

Ook als casual(2-3 avonden per week) kan je nog met gemak jezelf klaarmaken voor raids dmv enchants/gems etc. Het hoort gewoon gewoon bij je char. Als je enchants/gems weg zou laten, kan je dat ene item ook wel als upgrade laten liggen, want "het scheelt zo weinig", toch?

Dit is niet een post richting jou, maar meer in het algemeen. Afijn, genoeg frustratie weggetypt, eigen verhaaltje:

Paladin ook inmiddels 80, in 2.5 dagen al 65 emblems bij elkaar gesprokkeld en inmiddels wat tank items gehaald. Zat na vanacht op 530 def, toen maar weer proberen garr te solo'en, nu wel met succes. Wel een saaie fight(16 min), en helaas geen TF binding. Moet nog eventjes zien of dat tanken me bevalt in hc's of nax, anders blijven we gewoon lekker retri.

Wel op 1 dag Needy en Greedy gehaald, de kans om geraakt te worden door een bliksem is nog groter. :+

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 26-07-2009 11:09 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Gisteren met de guild een VoA10 run gedaan en Emalon was zo vriendelijk om twee stuks loot voor mij te droppen :) T8 legs (rogue) en een PvP belt. Waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat ik zoveel geluk heb qua loot ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 02:42
Vanavond nog 1 lvl en dan ben ik lvl 80 met mijn druid, kan het spel eindelijk beginnen. Heb al dual spec, resto voor pve en feral voor pvp. Iemand nog een leuke guild op Al'akir (alliance)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:26:
Ik ga van server veranderen, is het mogelijk om met Ideal te betalen. Geen creditcard, zo niet hoe kan ik er toch voor zorgen om van server te wisselen. Debitcards? Zo ja welke, het liefst via internet. Zou automatische incasso trouwens ook werken.
Graag antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Ik heb een character van account veranderd, dit gaat ook via de character transfer. Daarmee was het voor mij niet mogelijk om met ideal te betalen, maar wel via direct debit (en ging snel ook :))

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt dat wel meteen, aangezien er in de weekenden geen direct debit verzoeken worden ingewilligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Ik denk dat Kaluro2 bedoelt dat sommige mensen het niet zo nauw willen nemen met enchants, potions, flasks enzo. Maar dan ook niet verwachten dat ze erg goed presteren, dat willen ze nu eenmaal niet omdat hun tijd dat niet zo goed toe laat (1-2 uur raids ipv 3-4 uur per avond). Ja op den duur kan die dure enchant wel maar dan ben je 2 weken verder en wie weet heb je dan al een nieuw item gekregen.

Ik zie dat op zich bij mijn alt guild ook. Je hebt mensen die veel spelen, veel tijd en geld in char steken. Ook de betere zijn in de raids. Maar er zijn ook best spelers die minder tijd hebben en toch er alles uit halen wat er uit te halen valt. Maar hun nummertjes zijn gewoon slechter.

Gisteren nog in onze naxx25 run. De top 5 dps zat tussen 3k en 4k in. De 2 laatsten dps haalde net 900 en 1300 dps. Ok de SP (900dps) moest op de laatste bosses maar mee healen want ze kon niet mee qua dps. Toch namen we iedereen mee en probeerde we wat we konden. Spider + Plague clear en redelijk tries op Razu.

Wij gingen voor ons plezier. Niet omdat we altijd de beste willen zijn.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-05 13:20
De 2 laatsten dps haalde net 900 en 1300 dps. Ok de SP (900dps)
Niet lullig bedoeld, maar zulke dps heeft niets te maken met gear/enchants, dat duid erop dat mensen gewoon niets doen..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:08

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Gear waarvan je snel een upgrade verwacht zou je sowieso niet moeten nemen, IMO. Geef dat dan aan iemand voor wie het wél langdurig een grote upgrade is. Daarnaast: ik heb ook absoluut geen tijd om te grinden. Ik doe in het weekend wat dailies en doordeweeks ben ik alleen voor raids online. Toch heb ik een bescheiden doch comfortabele 12k gold en heb ik netjes de beste enchants en gems in mijn gear. En in mijn beide sets offspec gear ook.

Heb ik dat ooit gezegd? Ik zeg alleen dat iemand die weigert om het beste uit zijn gear te halen het niet lang redt in mijn raiding team. En dan bén ik zelf semi-casual. We raiden 5 dagen in de week, 3 uur per raid, required attendance van 2/3.

Je gaat gewoon bepaalde bosses niet redden als je hele team op die manier denkt. En het is nogal oneerlijk om gedragen te worden door de rest van het team als die mensen wél de moeite nemen om hun gear netjes te onderhouden.

Als je geen tijd wil steken in het goed kunnen spelen van het spel, waarom speel je het dan überhaupt? Of eigenlijk: waarom verwacht je dat anderen dan met jou willen spelen?
Eén keer je tournament dailies doen per week (niet eens per dag!) is genoeg om al je upgrades te financieren...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Anoniem: 146055 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:14:
Werkt dat wel meteen, aangezien er in de weekenden geen direct debit verzoeken worden ingewilligd.
Je kunt 't proberen en kijken of het werkt? Aangezien je geen creditcard hebt, heb je toch geen alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 23522 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:11:
[...]

Je kunt 't proberen en kijken of het werkt? Aangezien je geen creditcard hebt, heb je toch geen alternatief :)
Bij mij duurde het nog geen half uurtje toen ik van Ghostlands naar Doomhammer transferde. Dat zal nu niet anders zijn lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

NMe schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:19:
[...]

Bij mij duurde het nog geen half uurtje toen ik van Ghostlands naar Doomhammer transferde. Dat zal nu niet anders zijn lijkt me. :)
Ligt aan welke manier je het doet. Bij direct debit is het 3 dagen of zo iets.. Teminste heb woensdag mijn priest over laten zetten van BE naar Tura. Hopelijk kan ik em gebruiken morgen. (weekend doen ze het niet)
NMe schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:26:
[...]

Als je geen tijd wil steken in het goed kunnen spelen van het spel, waarom speel je het dan überhaupt? Of eigenlijk: waarom verwacht je dat anderen dan met jou willen spelen?
Voor de gezelligheid mss? Het is nog steeds spel dat je samen speelt met anderen.
blouweKip schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:02:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar zulke dps heeft niets te maken met gear/enchants, dat duid erop dat mensen gewoon niets doen..
Klopt ze spelen ook voor geen meter en gaan puur voor de gezelligheid mee. Als ze progressie run doen of een lastige boss gaan ze ook niet mee.

[ Voor 64% gewijzigd door junglebeast op 26-07-2009 16:44 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

NMe schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:26:
[...]

Gear waarvan je snel een upgrade verwacht zou je sowieso niet moeten nemen, IMO. Geef dat dan aan iemand voor wie het wél langdurig een grote upgrade is. Daarnaast: ik heb ook absoluut geen tijd om te grinden. Ik doe in het weekend wat dailies en doordeweeks ben ik alleen voor raids online. Toch heb ik een bescheiden doch comfortabele 12k gold en heb ik netjes de beste enchants en gems in mijn gear. En in mijn beide sets offspec gear ook.

[...]

Heb ik dat ooit gezegd? Ik zeg alleen dat iemand die weigert om het beste uit zijn gear te halen het niet lang redt in mijn raiding team. En dan bén ik zelf semi-casual. We raiden 5 dagen in de week, 3 uur per raid, required attendance van 2/3.

Je gaat gewoon bepaalde bosses niet redden als je hele team op die manier denkt. En het is nogal oneerlijk om gedragen te worden door de rest van het team als die mensen wél de moeite nemen om hun gear netjes te onderhouden.

[...]

Eén keer je tournament dailies doen per week (niet eens per dag!) is genoeg om al je upgrades te financieren...
Ik heb zelf een 80 hunter; ben niet echt ver gevorderd gekomen in raids, en van wat ik ervaren heb waren de dailies in storm peaks etc. redelijk time consuming voor wat was het.. 25g per daily? ofzo?

Ik had redeljik moeite om enchants/gems te financiering.. maar misschien zijn er makkelijke manieren waar ik gewoon niet vanaf weet. Ik speel al zo'n 5tal maanden niet meer.

Thanks voor de reply!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kaluro2 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:51:
[...]

Ik heb zelf een 80 hunter; ben niet echt ver gevorderd gekomen in raids, en van wat ik ervaren heb waren de dailies in storm peaks etc. redelijk time consuming voor wat was het.. 25g per daily? ofzo?
SoH dailies in Storm Peaks deed ik in 20 minuutjes even snel, hield ik een aardig zakcentje en wat herbs aan over. Tournament dailies die in 3.1 zijn geïntroduceerd gaan nog sneller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

junglebeast schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:25:
[...]

Ligt aan welke manier je het doet. Bij direct debit is het 3 dagen of zo iets.. Teminste heb woensdag mijn priest over laten zetten van BE naar Tura. Hopelijk kan ik em gebruiken morgen. (weekend doen ze het niet)
Ik heb mijn migratie afgelopen vrijdag nacht aangezet (iets rond 2 uur) en ondanks dat ik het met direct debet deed had ik binnen een half uur mailtje binnen dat migratie akkoord was. Volgende dag even op transfer geklikt bij account management en het was gedaan (in het weekend dus). Het is nog niet afgeschreven dat doen ze achteraf denk ik.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 09:07
ik heb echt even een WTF?! moment nu,
ik kreeg rond 6 uur een email van blizzard entertainment;
blijkbaar is er een nieuw wachtwoord aangevraagd omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist (niet door mij!)
dus er werd een nieuw wachtwoord opgestuurd.

om iets over 6 kreeg ik een email van blizzard entertainment met de de mededeling dat mijn account was gebanned voor 3 uur?! wegens spammen :?

dus wat denk ik? mijn wachtwoord is gejat, niets anders kan ik bedenken. dus ik ga mijn wachtwoord veranderen en wat kom ik tegen op de subscription pagina? iemand heeft op 26/7/2009 12,99 betaalt aan blizzard voor een maand speeltijd :?

de laatste keer dat ik WoW heb gespeeld was in april, toen heb ik 1 maand gespeeld, en daarna niet meer.
dus iemand heeft bij mij ingebroken, maand speeltijd gekocht, gespammed en het wachtwoord geprobeerd te veranderen :?

morgen ga ik blizzard even bellen ter info, om te vragen wie er nou betaalt heeft, maar snappen jullie hier iets van? ik zit totaal in duisternis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:51
oddish2211 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:19:
ik heb echt even een WTF?! moment nu,
ik kreeg rond 6 uur een email van blizzard entertainment;
blijkbaar is er een nieuw wachtwoord aangevraagd omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist (niet door mij!)
dus er werd een nieuw wachtwoord opgestuurd.

om iets over 6 kreeg ik een email van blizzard entertainment met de de mededeling dat mijn account was gebanned voor 3 uur?! wegens spammen :?

dus wat denk ik? mijn wachtwoord is gejat, niets anders kan ik bedenken. dus ik ga mijn wachtwoord veranderen en wat kom ik tegen op de subscription pagina? iemand heeft op 26/7/2009 12,99 betaalt aan blizzard voor een maand speeltijd :?

de laatste keer dat ik WoW heb gespeeld was in april, toen heb ik 1 maand gespeeld, en daarna niet meer.
dus iemand heeft bij mij ingebroken, maand speeltijd gekocht, gespammed en het wachtwoord geprobeerd te veranderen :?

morgen ga ik blizzard even bellen ter info, om te vragen wie er nou betaalt heeft, maar snappen jullie hier iets van? ik zit totaal in duisternis :?
Had je goede chars? Had je goede gear? Had je veel goud? Maarja, speeltijd kopen om een account te jatten is wel raar :S

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach, bij mij hebben ze een char transfer betaald :o. Maar mijn priest was dan ook de beste op Trollbane toen het nog wat voorstelde ( :') )

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-04 13:29
porn* schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:26:
[...]

Hehe bij mij heb ik overall 't meeste gedaan met penance, dan pom geloof ik. Heb ook die Grid aggro border aan, superfijn, en daarbij een puntje voor mensen met WS zodat ik weet wie ik wel/niet kan shielden. Ik probeer altijd heals met shields af te wisselen zodat ik constant BT up heb, maar gok dat je ongeveer 't zelfde doet dan :)
Een disc priest zou eigenlijk constant moeten shielden, PoM en Penance wanneer deze van cooldown zijn. Flash heal zou alleen mogen wanneer je echt niet anders kan.

Met een speciale Recount (RecountDisc) zul je zien dat je Shield op 1ste plek staat met meer dan 40% van je "healing".

* keejoz is een Disc Priest op Emeriss die redelijk wat ervaring heeft end-game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 09:07
goede characters had ik niet, mijn sterkste was lvl 35 ofzo , goud ook niet erg veel.
ik ga zo eens even kijken of ik kan inloggen.

edit-----

WTF :?

er staat nu een lvl 80 warior op mijn account 8)7
ik snap er nu helemaal niets meer van.

dat was op een private server waar ik gespeeld heb, ik ga nu even op de originele servers inloggen, lol

edit-----

op iets van 20 realms staan nu lvl 1 characters, mijn character is verwijderd.
ik heb echt geen idee hoe ze aan mijn wachtwoord konden komen.

[ Voor 67% gewijzigd door oddish2211 op 26-07-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:19:
[...]

11 Minuten hier van Turalyon naar Scarshield Legion

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

keejoz schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:58:
[...]

Een disc priest zou eigenlijk constant moeten shielden, PoM en Penance wanneer deze van cooldown zijn. Flash heal zou alleen mogen wanneer je echt niet anders kan.

Met een speciale Recount (RecountDisc) zul je zien dat je Shield op 1ste plek staat met meer dan 40% van je "healing".

* keejoz is een Disc Priest op Emeriss die redelijk wat ervaring heeft end-game ;)
Poosje geleden dat ik heb gespeeld hoor maar een disc priest is ook een redelijke AoE priest, toegegeven geen CoH maar met 3 x SDP stacks en goed haste was een PoH nooit ver. Maar goed ligt maar net aan het gevecht, Hodir en Mimiron stond ik te shielden, vooral met die speedbuff was die erg nice maar toch voor SDP stacks uphouden door snelle flash heals te doen en PoM op de groep die het nodig had.

Ja mooie tijden...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Laatst online: 14:02

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dus...

Een paar maanden geleden zocht ik een guild. Ik had er een gevonden en ze zeiden dat ze Naxx25 op farm hadden (dat was achteraf niet zo, maar goed), ze raiden 2 x per week en verder leek het me wel aantrekkelijk, dus ik joinde. Al vrij snel hadden we Naxx25 gecleared. Alles ging goed, het was gezellig en verder waren er geen problemen.

Een aantal weken daarna kwam patch 3.1.0 uit. Ik werd gekozen om mee te gaan met de progressiegroep in Ulduar10. FL geoneshot en de andere bosses in het begin gingen vrij snel neer. We hadden toen gecleared tot en met Hodir en Freya.

Daarna werd de 25 man groep gestart. FL weer geoneshot en Razorscale geoneshot (was na de nerfs). De bosses daarna gingen ook best soepel neer. Tot we bij de keepers kwamen. Dat was een wipefestijn. Nu is dat opzich niet erg, want dat is progress. Maar toen begon het een beetje scheef te lopen in de guild.

Het was ontzettend duidelijk dat de DPS zoog. Ik bedoel, 2500 DPS average in Naxx25/Ulduar25 gear lijkt me niet echt normaal. De guildleader zei dat ze betere gear nodig hadden. Dus kwamen er Naxx25 en Ulduar10 gear up runs, terwijl de meesten geen gear nodig hadden.

Toen ging het fout. De gear up runs voor Ulduar werden gewoon alt runs. Ik wilde wat gear hebben voor m'n mainspec (ik liep nog in heroic/naxx10 gear rond, maar stond wel altijd bovenaan of 2e op de healing meters), dus ik ging mee. De guild leader wilde echter niks weten van loot prio's, dus alle gear ging lekker naar de alts die nooit een voet in Ulduar25 zouden zetten. De guild leader vond dat ik niet zo moest zeiken, omdat er volgens hem geen alts mee gingen. Juuuuuuuist.

Toen bleek dat dat geen nut had, werd de raid tijd verhoogd van 2 naar 4 avonden per week.

Het werd toen nog erger. Freya ging dood. Na 49 tries. De guild leader ninjade de tier 8.5 leg token en zei "main tank prio". Hij vond zelf dat 'ie ontzettend bescheiden was, want hij betaalde er wel 40 DKP voor. En volgens hem had 'ie de legs sowieso wel gewonnen, want niemand zou hem kunnen outbidden met 40 DKP. Een shaman die die legs ook wilde had 90 DKP, maar dat interesseerde de guild leader niet.

In de loop der tijd werden er nog wat meer items gejat onder het mom "main tank prio" en ik kreeg steeds minder zin om te raiden.

We zijn nu 3 weken verder. Ze raiden inmiddels 7 avonden per week en ze zitten gewoon vast op Thorim, omdat de DPS aars is. De DPS in de arena doen nog geen 3k. De arena overspoelt ook iedere keer met adds en de briljante oplossing van de guildleader: er moeten meer tanks in de arena, want dan kunnen ze meer adds hebben. Ja, lekker als er 40 adds rondzwermen daarzo. Dan ga je het sowieso niet halen.

Ik zit er inmiddels aan te denken om 'm maar gewoon te boeken, want ik heb gewoon geen zin meer om met hen te raiden. :|

* Rhannie crits Paddixx for 9000! :P

Iets positievers: M'n DK is vandaag lvl 70 geworden. Ik wilde al vanaf het begin gaan tanken en ging naar Ironforge om een BS te zoeken voor die Cobalt tanking set. Ik had een BS gevonden, wat cobalt bars van AH getrokken en aan die BS gegeven. Die vent maakte vervolgens de DPS versies van die Cobalt set (horned/spiked cobalt) en presteerde het om het 2 keer achter elkaar fout te doen. :D Daarna raakte die zo gefrustreerd dat 'ie weg ging en mij de schuld gaf. Later had ik wel een goeie BS gevonden en had ik m'n items. :P

Vanavond Nexus en UK normal getankt. Het ging zeer soepel en het waren leuke runs. _/-\o_

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nomnomnom drama nomnom. Tank prio is trouwens voor veel guild wel bekend voor de rest lijkt het me een douchebag. Lingering ging op een gegeven moment ook alt runs doen om ... weet ik veel, geen progress te maken in U10, ja dat was geslaagd :').

Imdamned, hang je hier nog rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-05 13:20
Vandaag yogg + 1 gedaan (10 man, dus het viel mee), ik moet zeggen dat ik het me toch echt afvraag hoe men het op 25 man voor elkaar krijgt om het met 0 keepers te doen (affliction locks stacken?)

Ik moet zeggen dat ik die rusted protodrakes wel wat vind hebben, nu nog die ironbound
Even terzijde, ik heb die mod eens bekeken maar die lijkt me redelijk nutteloos, de data is zeer onbetrouwbaar en zoals de maintainer van recount al aangeeft: de enige manier is wanneer:

1. absorption in de combatlog wordt gemeld

of

2. de mana teruggave van rapture ook wordt gemeld wanneer je bijv volle mana hebt (en zelfs dan is die methode niet accuraat)

Dus imho is het even wachten op blizzard om deze logging functionaliteit toe te voegen, daarnaast: healing meters zijn over het algemeen maar beperkt bruikbaar als vergelijking, op dit moment zijn er een paar hardmodes waar het nuttig kan zijn (5 healers met veel aoe bijvoorbeeld), maar zelfs daar spelen er nog meer factoren mee.

[ Voor 59% gewijzigd door blouweKip op 27-07-2009 00:36 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Laatst online: 06-04 13:29
MrVegeta schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:12:
[...]

Poosje geleden dat ik heb gespeeld hoor maar een disc priest is ook een redelijke AoE priest, toegegeven geen CoH maar met 3 x SDP stacks en goed haste was een PoH nooit ver. Maar goed ligt maar net aan het gevecht, Hodir en Mimiron stond ik te shielden, vooral met die speedbuff was die erg nice maar toch voor SDP stacks uphouden door snelle flash heals te doen en PoM op de groep die het nodig had.

Ja mooie tijden...
Ja klopt, AoE -kan- AoE healen maar is er ook niet extreem goed in ;). We missen de smart-heals zoals CoH. Targettable PoH's hebben wel heel veel goedgemaakt!

Ik zie disc priests trouwens ook niet als healers, maar meer als damage-reducers. Het healen laat ik dan over aan de echte healers die dankzij mij een serieuze hoeveelheid hp moeten terugbrengen.
blouweKip schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:23:
Vandaag yogg + 1 gedaan (10 man, dus het viel mee), ik moet zeggen dat ik het me toch echt afvraag hoe men het op 25 man voor elkaar krijgt om het met 0 keepers te doen (affliction locks stacken?)

Ik moet zeggen dat ik die rusted protodrakes wel wat vind hebben, nu nog die ironbound

[...]

Even terzijde, ik heb die mod eens bekeken maar die lijkt me redelijk nutteloos, de data is zeer onbetrouwbaar en zoals de maintainer van recount al aangeeft: de enige manier is wanneer:

1. absorption in de combatlog wordt gemeld

of

2. de mana teruggave van rapture ook wordt gemeld wanneer je bijv volle mana hebt (en zelfs dan is die methode niet accuraat)

Dus imho is het even wachten op blizzard om deze logging functionaliteit toe te voegen, daarnaast: healing meters zijn over het algemeen maar beperkt bruikbaar als vergelijking, op dit moment zijn er een paar hardmodes waar het nuttig kan zijn (5 healers met veel aoe bijvoorbeeld), maar zelfs daar spelen er nog meer factoren mee.
Inderdaad, het is (op dit moment) onmogelijk voor een add-on om on-the-fly te weten hoeveel er precies geabsorbed is, en houdt het geen rekening met bv overwrites, of verlengingen.

Voorbeeld;
Als je DA proct op een target die al DA heeft, dan wordt DA gerefresht (terug 12 seconden) maar wordt ook 10/20/30% van de 2de heal toegevoegt aan de eerste proc.

Je kan niet weten hoeveel er al van je eerste DA afgetrokken is.

Er is echter wel een manier om achteraf d.m.v. je combat log te parsen en daarna wat te klooien in excel je absorption en echte healing te weten, maar die ben ik even vergeten (nooit gedaan trouwens.)

Ik neem dus ook altijd een goeie 20-30% speling op mijn RecountDisc resultaten en dan nog blijft PW:S domineren.

Oh en trouwens, je bent maar zelden full mana als je Ulduar HM's aan het doen bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo dit weekend lekker met RAF zitten klooien.. wat gaat dat associaal hard zeg.. ben in 3 dagen tijd ( met wel een hoop playtime :P ) lvl 51 geworden :) Vanavond dus Outlands met mijn Disc priest.

Mijn combo was trouwens: Affliction lock + Disc priest.

Alle dots erop, en lock lifetap + Lifedrain. Ging als een trein!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:16

Maduth

Probeersel

Nog 50% en dan lvl 80 op me Priest...........wazaaaaaaaaaa :+

(Oftewel, lief dagboek... weekend me Priest zitten lvl-en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:28:
Zo dit weekend lekker met RAF zitten klooien.. wat gaat dat associaal hard zeg.. ben in 3 dagen tijd ( met wel een hoop playtime :P ) lvl 51 geworden :) Vanavond dus Outlands met mijn Disc priest.

Mijn combo was trouwens: Affliction lock + Disc priest.

Alle dots erop, en lock lifetap + Lifedrain. Ging als een trein!
Hehe ingame tijd was /1 day en 5 uur played on my Druid naar lv60 en mijn mages zijn na kleine 18 uur Lv40.

Hoe dan ook Druid is nu nog 2 questjes verwijderd vaan Lv62 toch wel weer grappig om in Hellfire te moeten rennen voor Fel Reaver hehe was ik niet mer gewent het resultaat was dan ook dat ik meerdere malen en grote mechanische arm in me nek had en dat ik alleen vanaf de grond nog omhoog kon kijken.

Ik moet toegeven dat ik met mijn Druid de grootst mogelijke moeite had om in het begin in Outland aan de slag te kunnen ik moest na iedere mob mana bij tanken omdat ik gewoon oom ging. Ik nog eens zitten spitten, en ja hoor probleem gevonden Wrath rank 2 huh hoezo Rank 2 op me spell bar ik ben toch al bij Rank 9 of 11 ? Alles nagelopen bleek dat mijn Dominos de nieuwste spells niet had bijgehouden, dus alles even handigmatig " geupgrade " op de action bar in iedere form. Ja hoor toen ging het spontaan toch een heel stuk makelijker.

Tevens valt het me op dat er nog onwijs veel activiteit is op SSL in outland ongelovelijk veel mensen rennen er nog door de rondte en dan bedoel ik geen DK's, zodra ik op me Druid dan ook online kom heb ik wel 2 of 3 Wishpers of ik Ramps of Furnace wil healen.

Hoe dan ook hopelijk aan het einde van de week voorbij de 65 tegen de 70 aan om weer door te kunnen stampen in Northrend ik hoop voor Patch 3.2 mijn Druid op lv80 te hebben maar als ik het zo zie lijkt het me erg sterk. Want met Patch 3.2 krijgen we het alweer druk zat.

Mijn lv60 Priest staat in de koelkast ( zie in Stormwind city ) Rested te vergaren hieraan ga ik toch pas beginnen zodra me Druid lv80 is.

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 27-07-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik ben een onervaren wow speler en heb nu een lvl 47 retri paladin. Mijn eerste character. De laatste tijd ben ik voor het eerst instances gaan doen zoals Zul Farrak en Mauraudon. Aan het begin van deze instances vragen mensen mij om hen te buffen zoals BoM en BoK.

Hoe weet ik welke buffs ik moet geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Menace_1981 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:54:
Ik ben een onervaren wow speler en heb nu een lvl 47 retri paladin. Mijn eerste character. De laatste tijd ben ik voor het eerst instances gaan doen zoals Zul Farrak en Mauraudon. Aan het begin van deze instances vragen mensen mij om hen te buffen zoals BoM en BoK.

Hoe weet ik welke buffs ik moet geven?
BoM = Blessing of Might
BoK = Blessing of Kings

Ik zou ook even want onderzoek doen naar veel gebruikte termen en even hier rondneuzen voor meer algemene informatie www.wowwiki.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
junglebeast schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:25:
Ehm, waar haal je dat vandaan? :P Gisteravond tegen acht uur m'n shaman naar Tura getransferred, en rond half twaalf alles bevestigd en ingelogd. :)

<3 dagboekkie,

Vrijdagverhaal had ik al gepost. Zaterdag vrij weinig gedaan moet ik zeggen, beetje op EJ, Tankspot etc met m'n build bezig geweest. In een half uur drie keer gerespecced. :P

Gisteren dailies gedaan, beetje op horde gezeten enzo, en 's avonds natuurlijk weer een raid. Om te beginnen Hodir. Trash gecleared, inclusief een pull van twee snake mounds plus een pack elementals (ninjapull van iemand. Kreeg nog een klacht van m'n collega palatank dat m'n AoE threat te goed was, maar wat wil je met een zut death runes voor BB spam :P)

Goed, laatste dingen doorgelezen, FR belt en boots aangetrokken en toen viel m'n oog op "Main tank will need to wear 3 frost resistance items and still be crit immune to tank both phases.". Oops! :O RL gewhispered dat ik maar twee pieces had, en hoopte dat pala aura genoeg zou zijn. Pakte gigantische spike dmg tijdens frozen blows, maar na een uurtje ofzo lag 'ie dan toch om. Heb inmiddels ook de FR chest geregeld. :P

Daarna Thorim. Arena team ging constant te snel neer. Healer die we in de gauntlet mee hadden had al ervaring met arena healing, dus geswitched. Eerste de beste try (liep inmiddels tegen raidend aan) liepen we zo door alles heen met het arena team levend. Jammer genoeg een 2% wipe. :( Try erna ging minder goed, en toen was 't raidend. Al met al geen slechte progress.

Toen nog even gesprekje gehad met de guildleader, over als wat ze me nu zien. "DPS, unless you say otherwise". Even gevraagd wat we over de andere tanks weten, niet veel dus. Ene tank heeft het een beetje gehad, tweede tank vertikt het gewoon te komen, derde vond het spel te saai worden en is bezig met een huis kopen, en de vierde is druk met werk. Dus maar 'officieel' van DPS naar tank geswitched, bevalt me goed. En kreeg tussendoor ook nog een promotie naar officer in m'n mik. Leuk avondje al met al. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ShadowBumble schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:52:
[...]

Hehe ingame tijd was /1 day en 5 uur played on my Druid naar lv60 en mijn mages zijn na kleine 18 uur Lv40.

Hoe dan ook Druid is nu nog 2 questjes verwijderd vaan Lv62 toch wel weer grappig om in Hellfire te moeten rennen voor Fel Reaver hehe was ik niet mer gewent het resultaat was dan ook dat ik meerdere malen en grote mechanische arm in me nek had en dat ik alleen vanaf de grond nog omhoog kon kijken.

Ik moet toegeven dat ik met mijn Druid de grootst mogelijke moeite had om in het begin in Outland aan de slag te kunnen ik moest na iedere mob mana bij tanken omdat ik gewoon oom ging. Ik nog eens zitten spitten, en ja hoor probleem gevonden Wrath rank 2 huh hoezo Rank 2 op me spell bar ik ben toch al bij Rank 9 of 11 ? Alles nagelopen bleek dat mijn Dominos de nieuwste spells niet had bijgehouden, dus alles even handigmatig " geupgrade " op de action bar in iedere form. Ja hoor toen ging het spontaan toch een heel stuk makelijker.

Tevens valt het me op dat er nog onwijs veel activiteit is op SSL in outland ongelovelijk veel mensen rennen er nog door de rondte en dan bedoel ik geen DK's, zodra ik op me Druid dan ook online kom heb ik wel 2 of 3 Wishpers of ik Ramps of Furnace wil healen.

Hoe dan ook hopelijk aan het einde van de week voorbij de 65 tegen de 70 aan om weer door te kunnen stampen in Northrend ik hoop voor Patch 3.2 mijn Druid op lv80 te hebben maar als ik het zo zie lijkt het me erg sterk. Want met Patch 3.2 krijgen we het alweer druk zat.

Mijn lv60 Priest staat in de koelkast ( zie in Stormwind city ) Rested te vergaren hieraan ga ik toch pas beginnen zodra me Druid lv80 is.
Hehe, als mijn raf account lvl 60 is.. hoop ik dat mijn main account op 59.95 zit. Dan grant ik 1 lvl en ben ik zo lvl 61 :) scheelt weer met xptjes!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

keejoz schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:55:
[...]
Inderdaad, het is (op dit moment) onmogelijk voor een add-on om on-the-fly te weten hoeveel er precies geabsorbed is, en houdt het geen rekening met bv overwrites, of verlengingen.
Gelukkig maakt het niet uit, als je healing target blijft leven en de boss is dood is het goed, is het andersom niet ;)

even wat anders:
Zat gisteren in PuG VoA25 roept de RL dps onder de 2500 krijgt geen loot. Wat van healers die slacken? Ik heb als mage zijnde een healing pot en een healthstone(!) moeten gebruiken omdat ik niet gehealed werd. Ik was een paar keer achter elkaar slachtoffer van chain lightening. Achteraf bleek dat de healers allemaal bij de trap stonden en daardoor niet de hele ruimte bestreken. Ik stond dus niet in healing range, maar als ik dichterbij wilde gaan staan dan stond ik weer te dicht bij anderen omdat het vol was.

Ben ik op mijn druid de enige healer die gewoon midden in de ruimte gaat staan zodat ik iedereen kan healen? Ik zie eigenlijk altijd iedereen bij die trap hangen in PuGs. Als we met de guild gaan wordt de hele ruimte gebruikt en staan healers in het midden.
Exitium schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:06:
[...]
Goed, laatste dingen doorgelezen, FR belt en boots aangetrokken en toen viel m'n oog op "Main tank will need to wear 3 frost resistance items and still be crit immune to tank both phases.". Oops! :O RL gewhispered dat ik maar twee pieces had, en hoopte dat pala aura genoeg zou zijn. Pakte gigantische spike dmg tijdens frozen blows, maar na een uurtje ofzo lag 'ie dan toch om. Heb inmiddels ook de FR chest geregeld. :P
Ik kan het nergens vinden, maar ik neem aan dat dit op heroic was. Op normal is frostresistance gear aardig, maar niet nodig.

(P.S. twee maanden VoA en 1 PvP broek kunnen looten die ook nog eens off spec was, godzijdank tokens in pvp, dan zijn de kansen wat beter)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 27-07-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:09:
[...]

Hehe, als mijn raf account lvl 60 is.. hoop ik dat mijn main account op 59.95 zit. Dan grant ik 1 lvl en ben ik zo lvl 61 :) scheelt weer met xptjes!
True zo heb ik het ook met me Druid gedaan ;) alleen met mijn Priest niet :D Omdat die al helemaal " free " naar lv60 ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:18:
Nomnomnom drama nomnom. Tank prio is trouwens voor veel guild wel bekend voor de rest lijkt het me een douchebag. Lingering ging op een gegeven moment ook alt runs doen om ... weet ik veel, geen progress te maken in U10, ja dat was geslaagd :').

Hoi :7

**edit**

En niet zo zeuren jij : P

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 27-07-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Ossi schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:21:
[...]

Hoe kun je nou weer weten dat het geld naar 15 verschillende servers is gestuurd :?
Wel lullig, maar uiteindelijk is het wel z'n eigen schuld, er zijn genoeg manieren te bedenken om niet gehackt te worden!
Mjah , mijn av ging ook als een gek tekeer op wowinsider adds gisteren ^^
Slechte av , 'vertrouwde' site en je bent de lul voor je het doorhebt .....
Zijn gewoon weer flink bezig op dit moment ,wij hebben er tot nu toe 4 in pak m beet 2 weken in de guild waarbij 1 officer en dus het grootste gedeelte van de gb is ook foetsie :'(
(allthough de hacker flink heeft lopen schelden gok ik, de duurste shit uit de GB stond op een tab waar die officers (classleaders) geen toegang tot hebben :') dus al onze enchant mates , boe epics , recipes en orbs hebben we nog

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je doet je naam eer aan:
/dontcare
Account gegapt door een ander -> eigen schuld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:43
Goede morgen allemaal,

Gisteravond stonden we zonder 1 death voor General25. Helaas moest onze melee het wiel voor de 7de keer opnieuw uitvinden. Na 3 trys waren de interupts eindelijk sorted. De try erna ging onze MT de fout in, maar de 5de try hadden we de kill. Daarna zijn we terug gegaan voor Razor waar we wederom een nieuw record hebben gehaald. Op Ignis zaten we vlak bij de achievement toen de MT het loodje legde… De try erna was messy maar weer een nieuw record. Yoggy phase 1 is onder controle, phase 2 is echt een chaos, dinsdag weer verder…

Op mijn paladin heb ik zaterdag nog even Ulduar10 getanked, alles neer tot en met Thorim, de vervolgrun moest ik missen. Windsurfen > WoW!

Ik heb ook nog een beetje zitten klooien op mijn rogue, die is nu level 72! Ik kwam toevallig in een pug terecht die het voor elkaar kreeg zonder gezeur in 25 minuten klaar te zijn. Bleken achteraf allemaal alts te zijn, was dus wel goed voor mijn vriendenlijst! Best wel weer geinig om rogue te spelen, ik gebruik hem eigenlijk vooral om een beetje geld te verdienen voor enchants enzo…

Ik quest niet op mijn level 80 characters, ik heb er 3 en bij de laatste 2 heb ik gezorgd dat ik de Sons of Hodir reputatie had voor ik level 80 werd. Questen voor geld vind ik gewoon niet leuk. Loot haal ik wel uit instances, en geld haal ik wel van…. Tja waar haal ik dat eigenlijk vandaan? Ik denk uit raids en heroics. Als je niet te veel wiped verdien je gewoon geld met raiden. Het viel me zaterdag op dat je ongeveer 17 gold per boss vangt in Ulduar10, dat is best ok! Daarnaast zijn er fishfeasts en levert de guild de flasks voor raids. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dontcare schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:57:
[...]

Mjah , mijn av ging ook als een gek tekeer op wowinsider adds gisteren ^^
Slechte av , 'vertrouwde' site en je bent de lul voor je het doorhebt .....
Zijn gewoon weer flink bezig op dit moment ,wij hebben er tot nu toe 4 in pak m beet 2 weken in de guild waarbij 1 officer en dus het grootste gedeelte van de gb is ook foetsie :'(
(allthough de hacker flink heeft lopen schelden gok ik, de duurste shit uit de GB stond op een tab waar die officers (classleaders) geen toegang tot hebben :') dus al onze enchant mates , boe epics , recipes en orbs hebben we nog
Wat dus eigenlijk inhoudt --> Als je gold koopt steun je hackers, waardoor je zelf geen haar beter bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Is hier trouwens een fully disc Priest actief met wat ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:02:
[...]

Wat dus eigenlijk inhoudt --> Als je gold koopt steun je hackers, waardoor je zelf geen haar beter bent :P
psies, koop daarom van mij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik raid wel eens als disc ja :) alles tot Yogg25 ligt op zn gat. Op 10mans ook verschillende hardmodes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Lief dagboek,

Veel verschillende dingen gedaan afgelopen weekend.
Ulduar10 stond op de agenda vrijdagavond, en ik ben met m'n Mage meegeweest. We hebben in 3 uurtjes alles neergekregen tot de laatste keeper, dus 3 keepers down. Ging allemaal vrij goed, en ik heb er nog 2 stukjes loot aan overgehouden.
Daarnaast heb ik met m'n Mage nog in OS25 Gloves gekregen en van 60 badges heb ik m'n Shoulders vervangen voor de 25man versie (alleen al voor de looks doe je het). Haar gear begint nu ergens op te lijken...

Met m'n Warrior heb ik nog 3 wings in Naxx10 gedaan als DPS. Hier kreeg ik de Polearm van Maexxna wat een lekkere upgrade was. Ook al loopt ie bijna helemaal in questblues, kom ik al op zo'n 2800dps uit op bazen (ook heroics met minder buffs). Arms speelt wel leuk, lekker op procs en Rend letten en wat micro-rage-management.
Het was een run met alleen maar alts, maar wel van goede spelers. Ze hebben uiteindelijk 4 wings neergemaaid zonder een wipe. En dat met iedereen in blues en zelfs een Mage die net 1 minuut level 80 was.

M'n Druid is ondertussen level 71, en op weg naar 72. Zit eraan te denken om hem dualspec te geven voor instances. Sowieso, als ie ooit 80 wordt, wil ik hem een Resto spec geven, aangezien ik graag 2 verschillende healers wil hebben, dus naast m'n Priest deze Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:39:
[...]

psies, koop daarom van mij *O*
Beetje bikkel daily't gewoon :P Ik heb nooit probs met geld.. en als ik dat wel heb.. dan doe ik ff 2 uur daily's plus crap en dan heb ik weer 1k gold.. in Wotlk is het echt niet nodig om golds te kopen :P TBC trouwens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wat zijn nou de main stats voor een disc? Crit/Spell/Haste of Crit/Intel/Sp/Haste?

Enige tips, wil me meer verdiepen op het gebied van healing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Mijn vriendin speelt sinds kort WOW. Sinds die tijd valt het mij op dat mijn HTTP proxy server echt enorm veel van dit soort hits te verwerken krijgt:
code:
1
2
http://trial.wow-europe.com.edgesuite.net/StreamingTest/9901patch3.1.2-trial/enGB/Data/alternate.MPQ.7
http://trial.wow-europe.com.edgesuite.net/StreamingTest/9551patch3.0.9-trial3/enUS/Data/texture.MPQ.8

Dit is dus verkeer over poort 80, maar ik begrijp niet waarom er zoveel verkeer is. Na een paar uurtjes gamen heeft WOW ruim 2000 van zulke hits veroorzaakt die goed zijn voor 340 MB aan traffic. Mijn vriendin gebruikt inmiddels ook geen trial meer, maar heeft het spel gekocht.

Kan iemand verklaren waar deze hits op poort 80 voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294338

De opkomende patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Trax_Digitizer schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:10:
Mijn vriendin speelt sinds kort WOW. Sinds die tijd valt het mij op dat mijn HTTP proxy server echt enorm veel van dit soort hits te verwerken krijgt:
code:
1
2
http://trial.wow-europe.com.edgesuite.net/StreamingTest/9901patch3.1.2-trial/enGB/Data/alternate.MPQ.7
http://trial.wow-europe.com.edgesuite.net/StreamingTest/9551patch3.0.9-trial3/enUS/Data/texture.MPQ.8

Dit is dus verkeer over poort 80, maar ik begrijp niet waarom er zoveel verkeer is. Na een paar uurtjes gamen heeft WOW ruim 2000 van zulke hits veroorzaakt die goed zijn voor 340 MB aan traffic. Mijn vriendin gebruikt inmiddels ook geen trial meer, maar heeft het spel gekocht.

Kan iemand verklaren waar deze hits op poort 80 voor zijn?
De trial versie van WoW is volgens mij geen volledige install, maar een 'streaming' versie die de wereld dus 'on the go' streamed. Vandaar de hoeveelheid verkeer: u heeft zojuist Westfall en redridge mountains binnengehaald ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 09:56
keejoz schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:55:
[...]

Ja klopt, AoE -kan- AoE healen maar is er ook niet extreem goed in ;). We missen de smart-heals zoals CoH. Targettable PoH's hebben wel heel veel goedgemaakt!

Ik zie disc priests trouwens ook niet als healers, maar meer als damage-reducers. Het healen laat ik dan over aan de echte healers die dankzij mij een serieuze hoeveelheid hp moeten terugbrengen.

[...]

Voorbeeld;
Als je DA proct op een target die al DA heeft, dan wordt DA gerefresht (terug 12 seconden) maar wordt ook 10/20/30% van de 2de heal toegevoegt aan de eerste proc.

Je kan niet weten hoeveel er al van je eerste DA afgetrokken is.

Er is echter wel een manier om achteraf d.m.v. je combat log te parsen en daarna wat te klooien in excel je absorption en echte healing te weten, maar die ben ik even vergeten (nooit gedaan trouwens.)

Ik neem dus ook altijd een goeie 20-30% speling op mijn RecountDisc resultaten en dan nog blijft PW:S domineren.

Oh en trouwens, je bent maar zelden full mana als je Ulduar HM's aan het doen bent. :)
Wie ben je dan op Emeriss? Zit ik ook :w

Heb er idd ook een disc priest en eerlijk gezegd, ik mis m'n holy (offspec) TOTAAL niet. Laatste keer dat ik holy specte... eh... 1x voor de gein en toen heel snel teruggespect omdat ik een andere (wat mindere healer) moest opvangen, dan ga ik vaak net te snel oom met holy. De enige keer dat ik het vroeger miste was als ik veel moest AoE healen zoals Mimi phase 2 maar idd door PoH targetable te maken is dat ook opgelost.

Doe geen hardmodes tho, alleen als tank op m'n DK maar onze vaste groep heeft ook regelmatig een disc priest en ik vind het super (juist ook voor HM - en juist omdat je de enige class bent die dmg voorkomt ipv healt). Bovendien de regelmatige shields voegen gewoon 5-7k HP toe da's echt belachelijk goed voor die enorme hits, heerlijk.

Is er een speciale versie van Recount? Ik heb die addon al (GuessedAbsorbs) maar heb wel het idee dat ie veel te optimistisch telt (als in bijv. elke DA/shield als daadwerkelijk absorbed tellen). Ik heb fights gehad waar ik 1M gehealed heb, en dan 600-700k absorbed? Leuk maar ik weet bijna zeker dat het minder moet zijn :)
Ligt ook wel aan je speelstijl tho, alhoewel ik denk dat de meeste disc priests wel een redelijke 1:1 (shield : rest) verhouding hebben.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:00:
Beetje bikkel daily't gewoon :P Ik heb nooit probs met geld.. en als ik dat wel heb.. dan doe ik ff 2 uur daily's plus crap en dan heb ik weer 1k gold.. in Wotlk is het echt niet nodig om golds te kopen :P TBC trouwens ook niet.
Zal je wel eerst een 80 moeten hebben, of toegang tot de dailies :P En laten nu die goldsellers zich juist richting op de mensen die dat nog niet zijn :)

gaat nog steeds bizar veel geld in om, heb veel contact met zo'n bedrijfje en al je hoort hoeveel daar nog per week richting wow-servers, bizar

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

garagaholic schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:22:
[...]

De trial versie van WoW is volgens mij geen volledige install, maar een 'streaming' versie die de wereld dus 'on the go' streamed. Vandaar de hoeveelheid verkeer: u heeft zojuist Westfall en redridge mountains binnengehaald ;-)
Ah ok, dat zou dan inderdaad de hoeveelheid verkeer verklaren. Maar mijn vriendin heeft hem laatst bij Bol.com besteld en over de trial heen geinstalleerd, dus ik zou verwachten (dat zal wel niet zo zijn) dat die streaming nu niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146875

Zijn de prijzen van pvp gear nou zo hoog of lijkt dat maar zo?
De laatste keer dat ik epic gear verzamelde met honor was in TBC maar de prijzen van de hateful set lijken nogal hoog (200+K voor een hele set). Of zou ik beter arena points kunnen verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:25:
[...]

Zal je wel eerst een 80 moeten hebben, of toegang tot de dailies :P En laten nu die goldsellers zich juist richting op de mensen die dat nog niet zijn :)

gaat nog steeds bizar veel geld in om, heb veel contact met zo'n bedrijfje en al je hoort hoeveel daar nog per week richting wow-servers, bizar
EN dan ook te bedenken dat die spelers die het werkelijk kopen het verzieken voor de rest :) Zolang mensen die winkels blijven supporten, blijf je het gezeur houden. Imo verdiend elke goldseller/buyer gewoon een dikke ban of account closure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 13:45
[...]

alles goed met je? 8)7

ik schat in dat 99% van de iets serieuzere raiding guilds er zo mee omgaat hoor, bij ons zijn er nog geneens regels voor, het is vanzelfspreken dat al je gear in topvorm is, en wij zijn een casual guild die wel serieus te werk gaat (3 tot 4 keer per week raiden van ongeveer 3 tot 4 uur per keer)

persoonlijk heb ik niks tegen mensen die hun gear niet in orde hebben, als ze maar bij mij uit de buurt blijven, als ze op LFG roepen "looking for more peepz without proper enchants/gems/etc. to do x" prima, eerlijk en doeltreffend, ze krijgen precies de groep die bij ze past, vooral veel plezier, WoW is er immers voor iedereen

en over dat niet genoeg gold hebben om te KUNNEN enchanten, sorry hoor, wij werken met een dkp systeem, het kost me ongeveer gemiddeld 8 uur raiden of meer om een item te krijgen, met grinden verdien je minimaal 200g per uur (als je daar heeeeel slecht in bent), enchants en gems kost je per item gemiddeld 200g? dus voor iedere 8 uur dat je raid moet je 1 uur grinden om de gear die je krijgt fastoenlijk te gemmen/enchanten, oooh, ja, de flasks en repairs kosten ook een vermogen, dus doe nog maar een extra uur :)

nogmaals als je een guild hebt die dat prima vind, fijn voor je, niet mijn (en met me denk ik vele anderen) ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:02:
Wat zijn nou de main stats voor een disc? Crit/Spell/Haste of Crit/Intel/Sp/Haste?

Enige tips, wil me meer verdiepen op het gebied van healing :+
Intel/Crit/Sp/Haste en pas veel later Spirit etc.
Glyphs: Penance, PW S en PoH (vooral voor in Ulduar)

Tankhealing: Shielden op elke Weakened Soul cooldown. Penance en Prayer of Mending elke cooldown. Flash Heals tussendoor, ook al is het overhealing; crits zorgen toch voor Divine Aegis shields.

Random healing: Shields op target die damage krijgen of waarvan je weet dat ze binnen 20sec damage krijgen. Prayer of Mending elke cooldown op een target waarvan je weet dat ie damage krijgt. Penance elke cooldown, liefst na een Shield (Borrowed Time proc wordt niet consumed door Penance). Prayer of Healing bij AoE damage, alleen na een Shield op de persoon met minste health over. Flash Heals alleen casten als er niks anders te doen is.

Divine Hymn met Inner Focus altijd gebruiken op de ergste AoE damage momenten van een baas.

Niet casten: Renew, Greater Heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboekje.

Van het weekend vooral met mijn DK bezig geweest. Wat heroics voor badges gedaan en mijn cooking. Ook maar 's even wat oudere quests gedaan die nog in mijn log stonden. Heb er nog heel wat staan hoor, maar die komen langzamerhand wel aan de beurt. Op zich wel lekker voor je gold voorraad en leuke rommel om te verkopen.

Zit er over te denken om een nieuwe toon te starten naast mijn Priest en DK. Wil in ieder geval een DPSer maken. Weet alleen nog niet precies wat het moet worden. Zie wel dat wij een behoorlijk tekort aan warlocks in ons guild hebben en ook shamans zijn onderbezet. Kwa DPS denk ik dan toch dat ik bij een Warlock uit kom.

Iemand nog goede levelling tips voor de warlock (welk horde race, welke spec etc) ??

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 13:45
MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:18:

main tank prio is imho HEEL ERG slecht

je kan uren twisten of die extra upgrade voor me MT je meer progress zou geven

voor het moraal is het meestal een super slechte move, en dat is waar veel guilds op vastlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:44:
[...]

Tankhealing: Shielden op elke Weakened Soul cooldown. Penance en Prayer of Mending elke cooldown. Flash Heals tussendoor, ook al is het overhealing; crits zorgen toch voor Divine Aegis shields.

Random healing: Shields op target die damage krijgen of waarvan je weet dat ze binnen 20sec damage krijgen. Prayer of Mending elke cooldown op een target waarvan je weet dat ie damage krijgt. Penance elke cooldown, liefst na een Shield (Borrowed Time proc wordt niet consumed door Penance). Prayer of Healing bij AoE damage, alleen na een Shield op de persoon met minste health over. Flash Heals alleen casten als er niks anders te doen is.

Divine Hymn met Inner Focus altijd gebruiken op de ergste AoE damage momenten van een baas.

Geen renew? :O dan kunnen die punten ook wel uit die talent :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:00:
[...]

Ik wil best kopen hoor tis nu zo bizar goedkoop zag al voor 2 euro 1000gold nou dan betaald ik liever dan dat ik 2 uur moet grinden. Maar goed ik doe het niet omdat ik geen zin heb risico te lopen gebanned te worden.

Als een vriend of kennis gold zou verkopen zou ik het meteen doen voor deze prijzen maar goed welke nederlander gaat er nou werken voor 2 euro per uur.

[ Voor 12% gewijzigd door MantaMania op 27-07-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MantaMania schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:49:
[...]

Ik wil best kopen hoor tis nu zo bizar goedkoop zag al voor 2 euro 1000gold nou dan betaald ik liever dan dat ik 2 uur moet grinden. Maar goed ik doe het niet omdat ik geen zin heb risico te lopen gebanned te worden.

Als een vriend of kennis gold zou verkopen zou ik het meteen doen voor deze prijzen maar goed welke nederlander gaat er nou werken voor 2 euro per uur.
Ik vind het nog steeds erg duur, 1 maand spelen is 13 euro. In die maand kan ik VEEEEL meer gold fixen dan 1000g voor 2 euro :P Daarnaast.. 1000g is niet eens de moeite.. Ik zou het zowiezo niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:49:
[...]

In een normale rotatie niet. Je kunt het eventueel gebruiken als je moet lopen (en ProM is op cooldown en er is niks te shielden) en je hebt mana over.
Anders is de HPS en HPM gewoon te slecht als Disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:49:
[...]

Een disc priest die renew gebruikt moet worden afgeschoten, net als een holy priest die gaat shielden terwijl er een full disc priest mee loopt. Sowieso is renew kut want met alle AoE healing zal het nooit vaker dan 1-2 keer tikken en alleen maar zorgen voor overhealing en mana waist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:58:
[...]

Een disc priest die renew gebruikt moet worden afgeschoten, net als een holy priest die gaat shielden terwijl er een full disc priest mee loopt. Sowieso is renew kut want met alle AoE healing zal het nooit vaker dan 1-2 keer tikken en alleen maar zorgen voor overhealing en mana waist.
Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:57:
[...]

In een normale rotatie niet. Je kunt het eventueel gebruiken als je moet lopen (en ProM is op cooldown en er is niks te shielden) en je hebt mana over.
Anders is de HPS en HPM gewoon te slecht als Disc.
Hmm kunnen jullie mij misschien van een goeie discbuild voorzien? wil graag gaan healen met mijn priest, en kheb begrepen dat Disc ook uitstekend lvlt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is de meeste gebruikte build denk ik.

Als je levelt kun je eventueel Divine Fury in Holy nemen, i.p.v. Spell Warding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRhsfcRtbEzcc:AbmMV0 zoiets denk ik, maar zoals ik al zei, het is alweer een poosje geleden dat ik heb gespeeld.

Focused will en aspiration vind ik nou niet echt goede talents...

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 27-07-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:07:
Dit is de meeste gebruikte build denk ik.

Als je levelt kun je eventueel Divine Fury in Holy nemen, i.p.v. Spell Warding.
Nice thx, ziet eruit als mijn build maar idd net iets anders ;-).
Zal deze even aanhouden.. Is Disc trouwens een beetje lekker om te lvlen?
MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:09:
http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRhsfcRtbEzcc:AbmMV0 zoiets denk ik, maar zoals ik al zei, het is alweer een poosje geleden dat ik heb gespeeld.
-15% mana cost is als beginnende healer zeker niet verkeerd. Ik ga deze 2 builds is even testen e.d. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Dakreal op 27-07-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee shadow wel, zie je het is al een poos voor me geleden dat ik heb gespeeld. Seredipity is een holy spell, geen disc :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Het gevecht waar ik vaak special disc voor spec is General. Daar heb ik ALTIJD mn renew lopen. Mana is toch niet echt een issue en die ene tick kan net het verschil maken tussen een wipe en een soepele kill… Ik vind voor disc zelf haste/spellpower/intel het belangrijkst. Crit krijg je wel van gear, spirit en mp5 heb je niet zo heel veel aan. (Blauwe gems pak ik wel nog steeds 9sp/3mp5.) Ik vind zelf holy toch wel lekkerder spelen, je bent so onwijs veel aan t klikken als disc, kun je bijna net zo goed een pally healer rerollen ;) (Ben toch maar begonnen met off healing gear op te pikken op mn tankje.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:28:
EN dan ook te bedenken dat die spelers die het werkelijk kopen het verzieken voor de rest :) Zolang mensen die winkels blijven supporten, blijf je het gezeur houden. Imo verdiend elke goldseller/buyer gewoon een dikke ban of account closure.
Probleem zit in het punt dat niemand ooit feiten boven water kan halen. Stel (lomp gezegt) dat er 1000 mensen toch WoW spelen omdat ze dus gold hebben gekocht en wat leuke dingen kunnen doen, maar door de verkoop er 100 mensen stoppen. Per saldo dus 900 x 13 euro voor blizzard, plus de extra accounts, extra werk, inpuls naar de economie (motto: geld moet rollen, niet opslaan).

Nu weet ik niet tot hoeverre 3.2 al weer gewijzigd is tov eerste berichten (die emblem of triumph?), maar dan zitten ze toch al in een erg moeilijke situatie. Casuals krijgen het 'makkelijk', goldbuyers hebben het makkelijk, de 'diehards' zijn de lul, in elk geval. Maar ik denk in WoW speelt skill ook een enorme rol, wat bij andere MMO's 10x minder het geval is en je met een berg geld wel in 1x tot de top kan behoren (purple set CoH bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

hulkie schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:12:
Het gevecht waar ik vaak special disc voor spec is General. Daar heb ik ALTIJD mn renew lopen. Mana is toch niet echt een issue en die ene tick kan net het verschil maken tussen een wipe en een soepele kill… Ik vind voor disc zelf haste/spellpower/intel het belangrijkst. Crit krijg je wel van gear, spirit en mp5 heb je niet zo heel veel aan. (Blauwe gems pak ik wel nog steeds 9sp/3mp5.) Ik vind zelf holy toch wel lekkerder spelen, je bent so onwijs veel aan t klikken als disc, kun je bijna net zo goed een pally healer rerollen ;) (Ben toch maar begonnen met off healing gear op te pikken op mn tankje.)
Ik geloof niet dat een MT 2 renews kan hebben toch, waarom laat je een holy priest dan niet renewen, die hebben meer spellpower en waarschijnlijk nog een talent point ook. En ja voor General is disc geniaal, je moet wel veel klikken (whut? hotkeys!) maar het is wat intensiever dus voor mij leuker.

Terwijl holy vooral leuk is in AoE gevechten, ach beide vond ik leuk. Holy was vooral geniaal toen er nog geen CD op CoH zat. Dat was echt hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:57:
[...]

Ik vind het nog steeds erg duur, 1 maand spelen is 13 euro. In die maand kan ik VEEEEL meer gold fixen dan 1000g voor 2 euro :P Daarnaast.. 1000g is niet eens de moeite.. Ik zou het zowiezo niet doen.
jij vind het nog steeds duur? hoe kan dat nou. Dat jij veel meer gold kan fixen in een maand is leuk maar staat los van het feit hoeveel je dan per uur verdient.

Zelfs als zou ik een krantenwijk gaan doen verdien ik nog meer dan je met gold farmen doet ;) 1000g is niet de moeite maar als ik een keer een euro of 40 betaald heb ik genoeg gold om een tijd lang niet te farmen wat me een hoop non grind tijd oplevert.

Meestal heb ik geen gold problemen maar de laatste tijd gaat het wel erg hard Chopper/rare pets voor mn vrouwtje dual spec epic mount / skill en craft gear (nobles trinkets) voor 2 alts tikt lekker aan. waar ik een paar maanden terug nog 60k had is er nu nog maar iets van 4k over. ;)
MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:22:
[...]

Ik geloof niet dat een MT 2 renews kan hebben toch, waarom laat je een holy priest dan niet renewen, die hebben meer spellpower en waarschijnlijk nog een talent point ook. En ja voor General is disc geniaal, je moet wel veel klikken (whut? hotkeys!) maar het is wat intensiever dus voor mij leuker.

Terwijl holy vooral leuk is in AoE gevechten, ach beide vond ik leuk. Holy was vooral geniaal toen er nog geen CD op CoH zat. Dat was echt hilarisch.
je kan meerdere hots op je hebben en dus ook 2 renews!! dat is al lang geleden ingevoerd. Je zou je moeten schamen als priest!

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 27-07-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:22:
[...]

Renew stacked gewoon hoor. Net zoals met alle hots.

En geen cd op Coh was wel een beetje OP, Als enigste priest in ssc of tk en dan 40% meer healing done dan de rest van de healers :D , Well chain mana pots drinken en alle inervates claimen. Was persoonlijk wel blij met de 6 sec cooldown want het begon aardig te vervelen coh spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:09:

Focused will en aspiration vind ik nou niet echt goede talents...
3% extra crit kans (Focussed Will). Crit is erg goed voor Disc.
Aspiration = 2sec minder cooldown op je main heal Penance.
15% minder mana cost op 1 van je spells voor 3 punten vind ik dan weer niet zo goed ;)
Sinds MC dagen kan een target al meer dan 1 Renew op zich hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 27-07-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 11:40

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik heb nu 6 lvl 80's met op alle 'epic flying + CWF'. Zo goed als alle hebben de max enchants op gear etc.
Talking about gold-dumps...
Desondanks nog nooit gold gekocht in de afgelopen 2,5 - 3 jaar dat ik speel, en ik zal het ook nooit doen.
Daily's ftw. Op m'n bankalt inmiddels weer 5k verzameld.
Vooral die tournement daily's (TFA, citadel en scourge) leveren, met het kiezen voor de gold reward, 70 gold in ruwweg 5 minuten op. Het is al vaker genoemd dat als je weet waar wat te halen valt goud scoren een non issue is.
Maar misschien heeft het meer te maken met een menselijk trekje: dat veel mensen geen geduld hebben om b.v. een trinket langzaam bijeen te sparen (Nobles deck op mn inscriptor b.v., work in progress :) ). Of de keuze om niet te hoeven / willen grinden. Of anders.

Wat mij betreft bant Blizz al die sellers uit. Dat ze daardoor minder omzet zouden kunnen draaien, zou m.i. weer gecompenseerd worden doordat minder mensen daardoor het spel verlaten OF het juist komen spelen omdat sellers geweerd worden.
Ik vond het in elk geval vermakelijk om af en toe 20 gekillde goldsellers rondslingerend dood op de grond te zien liggen voor de AH in Stormwind. Mogen ze meer doen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tao schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:51:
Wat mij betreft bant Blizz al die sellers uit. Dat ze daardoor minder omzet zouden kunnen draaien, zou m.i. weer gecompenseerd worden doordat minder mensen daardoor het spel verlaten OF het juist komen spelen omdat sellers geweerd worden.
Ik vond het in elk geval vermakelijk om af en toe 20 gekillde goldsellers rondslingerend dood op de grond te zien liggen voor de AH in Stormwind. Mogen ze meer doen.
Als je nu echt denkt dat Blizzard dat niet doet dan heb je het behoorlijk mis :) Ze hebben een broertje dood aan die lui en ze bannen er regelmatig hele groepen van.

Die lijken die jij ziet zijn gemaakt door de goldsellers zelf. Als je goed kijkt liggen ze ook in een patroon, namelijk de url van hun website (pkpkg.com geloof ik als ik het me goed herinner).

Ik heb wel eens gezien hoe ze dat doen: Een lading level 1's springen hoog in de lucht (hack) om daarna in het patroon dood op de grond neer te vallen (in Orgrimmar in ieder geval, mag aannemen dat dat in Stormwind precies zo gaat).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 11:20
MantaMania schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:30:

jij vind het nog steeds duur? hoe kan dat nou. Dat jij veel meer gold kan fixen in een maand is leuk maar staat los van het feit hoeveel je dan per uur verdient.

Zelfs als zou ik een krantenwijk gaan doen verdien ik nog meer dan je met gold farmen doet ;) 1000g is niet de moeite maar als ik een keer een euro of 40 betaald heb ik genoeg gold om een tijd lang niet te farmen wat me een hoop non grind tijd oplevert.

Meestal heb ik geen gold problemen maar de laatste tijd gaat het wel erg hard Chopper/rare pets voor mn vrouwtje dual spec epic mount / skill en craft gear (nobles trinkets) voor 2 alts tikt lekker aan. waar ik een paar maanden terug nog 60k had is er nu nog maar iets van 4k over. ;)

[...]
Je weet heus wel dat je hiermee ook de account hacking in stand houd, voor mensen als jij zou Blizzard dan ook gewoon moeten zeggen: Pech voor je dat je je gear money en skills kwijt bent (of zelfs characters)!.
Als jij gehacked wordt ben je zelf mede-verantwoordelijk geweest.

Bedankt voor de instandhouding van account hacking maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MantaMania schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:30:
[...]

Lekkere mentaliteit.. gelukkig vergelijk ik WoW met ontspanning en niet met werken. want dat doe ik al 40h per week. Maar zoals al gemeld, wens ik je hetzelfde toe na je aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Ik heb toch even een vraagje.

Welke spec kun je het beste nemen voor het levellen van een Warlock? En is er nog een bepaald race aan de Hordekant die met name goed is voor een Warlock? (Heb nu een Orc en een Belf)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:36:
[...]

3% extra crit kans (Focussed Will). Crit is erg goed voor Disc.
Aspiration = 2sec minder cooldown op je main heal Penance.
15% minder mana cost op 1 van je spells voor 3 punten vind ik dan weer niet zo goed ;)
Sinds MC dagen kan een target al meer dan 1 Renew op zich hebben :)
Zoals ik zei, poosje terug alweer dat ik heb gespeeld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thorval schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:34:
Ik heb toch even een vraagje.

Welke spec kun je het beste nemen voor het levellen van een Warlock? En is er nog een bepaald race aan de Hordekant die met name goed is voor een Warlock? (Heb nu een Orc en een Belf)
Affliction sowieso tot level 50. Daarna kun je kiezen om door te gaan met Affliction (mijn favoriet) of Demonology met Felguard.
Race maakt weinig uit. Als Orc heb je extra damage done door pets (voor demonology) en een korte extra spelldamage buff. Belf heeft Arcane Torrent. Undead heeft Cannibalism en Will of the Forsaken. Doe wat research en kies maar uit. Echter is mijn advies: kies wat je de beste looks vind voor een Lock, racials zijn niet zo belangrijk meer als dat ze ooit waren.
MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:38:
[...]

Zoals ik zei, poosje terug alweer dat ik heb gespeeld ;).
Slecht excuus! Spelen zul je :P Hoor je die stemmen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

DTorro schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:05:
[...]

Je weet heus wel dat je hiermee ook de account hacking in stand houd, voor mensen als jij zou Blizzard dan ook gewoon moeten zeggen: Pech voor je dat je je gear money en skills kwijt bent (of zelfs characters)!.
Als jij gehacked wordt ben je zelf mede-verantwoordelijk geweest.

Bedankt voor de instandhouding van account hacking maat.
misschien moet je leren lezen maat want ik heb dus nog nooit wat gekocht en ook niet gezegd dat ik dat ga doen!! ik zeg alleen dat het goedkoop is en goedkoper als grinden (wat dus geen ontspanning is voor vele). En denk je nou echt dat 1 persoon meer of minder de account hack instant houd, daarbij kan iedereen een authenticator nemen dus klagen over hacken is je eigen schuld!!
SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:13:
[...]

Lekkere mentaliteit.. gelukkig vergelijk ik WoW met ontspanning en niet met werken. want dat doe ik al 40h per week. Maar zoals al gemeld, wens ik je hetzelfde toe na je aankoop :)
en hier ook lekker leren lezen voor je iemand beschuldigt van iets ;)

Ik speel zelf ook wow erg veel en tis nog steeds ontspanning maar als ik uren moet gaan grinden voor gold zou het voor mij wel erg saai worden. Tot op heden kan ik redelijk makkelijk geld verdienen op de ah iets wat ik dus wel leuk vind om een beetje te handelen.

[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 27-07-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:44:
[...]

Zo even niet gekeken en kijk wat een reacties _/-\o_

Dus Intel/Crit zijn gewoon het belangrijkste en dan pas SP (zoiets dacht ik al).

Maar, geen Renew???? Ik snap dat je dat niet doet als je een HOL Priest bij je hebt (mooi titel, de HOL). Maar ik heal alleen in parties. Dus meestal shield en pom bij het begin en later renew als hij dmg krijgt om het te verzachten. Daarna als het nodig is, penance/flash. Probeer eigenlijk altijd iedereen op 100% te houden en niet te w8 met een cast. Als een DPS dmg krijgt, dan is het bij mij op dit moment shield en renew. Checken of dat goed gaat (anders flash erover heen) maar penance is voor tank en nood.

Mij is eens verteld dat een disc priest prima te doen is en eigenlijk makkelijk zodra je iedereen op 100% kan houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even een vraagje voor de holy priest onder ons.

Sapphiron in Nax , wat zijn je meest gebruikte spels als healer.

Naar mijn mening pom elke cooldown , Flash of Coh wanneer genoeg mensen in range. Dan af en toe een hasted gheal op de tank of een hasted poh als we met z'n alle achter het ijsblokje staan.

Nou werd ik dus van de week uitgemaakt voor Noob priest en dat ik poh niet vaak genoeg gebruikte door een priest in full t7,5 / 8.0. Hij had dus wel de regen om poh te spammen, ik in mijn crap gear dus niet.
Healing done lag ik btw maar 5% onder hem met pom als mijn top healing spell.

Nu loop ik geloof ik al lang genoeg mee dat ik denk dat ik weet hoe het moet , maar hoe healt de rest van de priest Saph ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 02:42
Heb ervaring met het healen in raids met een priest. Nu heb ik mijn druid net op 80 en vraag me af hoe dat zal gaan in healen in raids. Moet het vooral van me HoT's hebben, gaan alle andere healers er dan niet overheen met flash heals en hol? Heeft een druid over het algemeen veel overhealing of sta ik toch veel nourish spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, als je genoeg mana hebt kan je natuurlijk een renew poppen als je wil maar een Disc priest heeft zoveel talents om players op 90-100% te houden waardoor renews overbodig zijn.
Anoniem: 15813 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:47:
Nog even een vraagje voor de holy priest onder ons.

Sapphiron in Nax , wat zijn je meest gebruikte spels als healer.

Naar mijn mening pom elke cooldown , Flash of Coh wanneer genoeg mensen in range. Dan af en toe een hasted gheal op de tank of een hasted poh als we met z'n alle achter het ijsblokje staan.

Nou werd ik dus van de week uitgemaakt voor Noob priest en dat ik poh niet vaak genoeg gebruikte door een priest in full t7,5 / 8.0. Hij had dus wel de regen om poh te spammen, ik in mijn crap gear dus niet.
Healing done lag ik btw maar 5% onder hem met pom als mijn top healing spell.

Nu loop ik geloof ik al lang genoeg mee dat ik denk dat ik weet hoe het moet , maar hoe healt de rest van de priest Saph ?
Bij zo een gevecht moet je altijd je PoM ophouden, dat doe je goed, verder is CoH hier natuurlijk ook briljant, flash heal op spelers die laag zijn (melee) en 3 stacks SDP uphouden en een PoH wanneer een party low is.

Snap niet zo goed waarom hij je een noob noemt terwijl je maar 5% onder hem zit met crap gear. Ik zat ook altijd met een holy priest te spelen die nooit PoH deed maar altijd Binding Heal. Daar snapte ik ook niets van zeg. Wat een kut spel.

[ Voor 78% gewijzigd door MrVegeta op 27-07-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 15813 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:34:
[...]

Renew stacked gewoon hoor. Net zoals met alle hots.

En geen cd op Coh was wel een beetje OP, Als enigste priest in ssc of tk en dan 40% meer healing done dan de rest van de healers :D , Well chain mana pots drinken en alle inervates claimen. Was persoonlijk wel blij met de 6 sec cooldown want het begon aardig te vervelen coh spammen.
En daarom is het generfed. Ik heb indertijd samen met een pally alle MH trash geduo-healed, alleen als we op moesten splitsen (voor die waves met gargoyles op een andere plek) deed een ele shammy een keer een CH ivm teveel movement anders. De dps die je dan ineens hebt als raid... <3
Maarre veel te OP ja :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:45:
[...]

Zo even niet gekeken en kijk wat een reacties _/-\o_

Dus Intel/Crit zijn gewoon het belangrijkste en dan pas SP (zoiets dacht ik al).

Maar, geen Renew???? Ik snap dat je dat niet doet als je een HOL Priest bij je hebt (mooi titel, de HOL). Maar ik heal alleen in parties. Dus meestal shield en pom bij het begin en later renew als hij dmg krijgt om het te verzachten. Daarna als het nodig is, penance/flash. Probeer eigenlijk altijd iedereen op 100% te houden en niet te w8 met een cast. Als een DPS dmg krijgt, dan is het bij mij op dit moment shield en renew. Checken of dat goed gaat (anders flash erover heen) maar penance is voor tank en nood.

Mij is eens verteld dat een disc priest prima te doen is en eigenlijk makkelijk zodra je iedereen op 100% kan houden. :)
Spellpower krijg je vanzelf door gear en enchants. Crit op gear is gewoon lekker, en Haste ook. Het komt pas echt van pas als je keuze tussen Spirit en Crit moet maken, of Haste en mp5, etcetera.
Renew is gewoon slechtere HPM en HPS (heal per mana/second) dan een Flash Heal zover ik weet. Daarnaast kan FH critten, Renew niet. Enige waar het makkelijk kan zijn is wanneer je veel moet lopen. (na wipes :P)
Disc in Heroics is heerlijk. Je manier van spells gebruiken is op zich prima, al zijn er een paar puntjes als je echt het meest effectief wilt spelen. Renew zoals gezegd, is slechter dan FH. Daarnaast is een Shield pas handig als je weet dat die speler nog meer damage gaat pakken, anders is het verloren mana. Maar dat is pas van toepassing als je de gevechten en instances echt goed kent. Anders is een FH op een DPS gewoon het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MantaMania schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:45:
[...]

en hier ook lekker leren lezen voor je iemand beschuldigt van iets ;)

Ik speel zelf ook wow erg veel en tis nog steeds ontspanning maar als ik uren moet gaan grinden voor gold zou het voor mij wel erg saai worden. Tot op heden kan ik redelijk makkelijk geld verdienen op de ah iets wat ik dus wel leuk vind om een beetje te handelen.
Als je goed leest, is het geen beschuldiging :) Anyways, je geeft zelf al aan dat het niet nodig is.. dus een stukje schrijven waarin je goldbuying goedpraat vind ik dan overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:49:
Tja, als je genoeg mana hebt kan je natuurlijk een renew poppen als je wil maar een Disc priest heeft zoveel talents om players op 90-100% te houden waardoor renews overbodig zijn.
Aye en wat Salena zei, renew is gewoon niet efficient en je overhealt er vaak alles mee.

@Salena waarom eigenlijk PoH glyph? Ik zweer nog steeds bij Flash heal omdat dat meer mijn rol is, maar ik speel dan ook vaak samen met een druid (die eerder de AoE healer is in dat geval). Ben jij ook vaak DE AoE healer in Uldu dan?

Ik bedoel ben met m'n altruns nog niet verder dan Vezax gekomen maar kan me niet voorstellen dat Yogg zoveel scheelt :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:49:

[...]

Snap niet zo goed waarom hij je een noob noemt terwijl je maar 5% onder hem zit met crap gear.
Heb hem daarna ook vriendelijk verteld dat het beter is een toon zelf te levelen dan er een op ebay te kopen.
Wat dus als gevolg hat dat ik uit de raid gekicked werd , en het was volgens mij wel z'n beetje de enige guild die uberhaubt nog wat deed puggen op Trollbane. Dus dat zal nu wel helemaal lastig worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 22:00
Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:53:
[...]

Spellpower krijg je vanzelf door gear en enchants. Crit op gear is gewoon lekker, en Haste ook. Het komt pas echt van pas als je keuze tussen Spirit en Crit moet maken, of Haste en mp5, etcetera.
Renew is gewoon slechtere HPM en HPS (heal per mana/second) dan een Flash Heal zover ik weet. Daarnaast kan FH critten, Renew niet. Enige waar het makkelijk kan zijn is wanneer je veel moet lopen. (na wipes :P)
Disc in Heroics is heerlijk. Je manier van spells gebruiken is op zich prima, al zijn er een paar puntjes als je echt het meest effectief wilt spelen. Renew zoals gezegd, is slechter dan FH. Daarnaast is een Shield pas handig als je weet dat die speler nog meer damage gaat pakken, anders is het verloren mana. Maar dat is pas van toepassing als je de gevechten en instances echt goed kent. Anders is een FH op een DPS gewoon het beste.
Als pala tank heb ik liever geen discipline priest :) (geloof dat warrior tanks ook rage problemen kunnen krijgen door die shields?)
Krijg niet genoeg mana terug, dus ik meer pullen, maar dat kunnen ze meestal weer niet aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:55:
[...]

Aye en wat Salena zei, renew is gewoon niet efficient en je overhealt er vaak alles mee.

@Salena waarom eigenlijk PoH glyph? Ik zweer nog steeds bij Flash heal omdat dat meer mijn rol is, maar ik speel dan ook vaak samen met een druid (die eerder de AoE healer is in dat geval). Ben jij ook vaak DE AoE healer in Uldu dan?

Ik bedoel ben met m'n altruns nog niet verder dan Vezax gekomen maar kan me niet voorstellen dat Yogg zoveel scheelt :P
Simpelweg omdat ik geen mana problemen heb :) Enige moment waarop ik een beetje in de buurt kom van lagere manapool, is het omdat ik veel zit te PoH-en. En dan heeft de Glyph niet echt veel effect. Flash Heal word bij mij ook telkens minder gebruikt. Shields ftw!
Ik sta bijna altijd op MT healing, en dan heb ik absoluut geen manaproblemen, op 1 of andere manier :) natuurlijk gebruik ik shadowfiend wel, maar daar is ie voor, en als het kan Hymn of Hope.
Ossi schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:08:
[...]

Als pala tank heb ik liever geen discipline priest :) (geloof dat warrior tanks ook rage problemen kunnen krijgen door die shields?)
Krijg niet genoeg mana terug, dus ik meer pullen, maar dat kunnen ze meestal weer niet aan :(
Warriors hebben 0,0 last van Shields. Pala's wel, omdat ze alleen mana terugkrijgen van echte heals. Maar als ik een heroic run, dan gebruik ik op Pala tanks geen shields. In raids heb je daar geen last meer van, trust me :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 27-07-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rage probleem en shields is al lang opgelost gelukkig. Wel heb ik af en toe agro gekregen bij de pull vanwege een crit PoM terwijl ik achter de tank aanrende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 236827 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:11:

Warriors hebben 0,0 last van Shields. Pala's wel, omdat ze alleen mana terugkrijgen van echte heals. Maar als ik een heroic run, dan gebruik ik op Pala tanks geen shields. In raids heb je daar geen last meer van, trust me :)
Daarnaast hebben prot pally's in 3.1 Divine plea wat constant up is.. dus als je nog last heb van mana probs.. dan gaat er iets niet goed met je gear ;-)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.