Nou, de makkelijkste manier vindt ik nog steeds:_BladE2k_ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:42:
[...]
Op zich gewoon de volgende tactiek hanteren:
- 3 shields up houden (altijd).
- Close-combat fight *totdat* hij wegloopt van je, dan storm zodra in range.
- Na storm loop je automatish vooruit, halverwege draaien naar tegenstander en speer gooien.
evt. shield weer up zetten indien hij het voor elkaar heeft gekregen je eerder te rammen dan jou (dan was je te laat met de storm) en dan is het weer rinse-repeat close combat totdat hij weg is etc etc. Dit was zover ik het kon uitleggen aan anderen, de meeste fool-proof methode
- eigen schild helemaal opwaarderen
- champion aanspreken terwijl je zover mogelijk achter hem staat
- nadat hij wegloopt naar het midden, zelf ook een paar stappen naar achter doen
- als je kan attacken: speer gooien,
- gelijk daarna charge (nee ok, niet de volle damage, maar wel heel z'n schild weg

- dan 2x speer spammen als je continu opzij loopt in een rondje om hem heen.. (naar rechts of links lopen, rechts is makkelijker, kan je je middelvinger en ringvinger op de 2 en 3 houden)
- na 2x speer gelijk charge (soms moet je bij speer gooien en chargen ff een klein zwalkje naar binnen maken, om hem 'voor' je te krijgen, ik geloof dat je alles binnen de 180 graden kan raken).
- continu rondjes blijven lopen, 2x speer, 1x charge.
- je eigen schild is leuk, maar dat kost je keer op keer teveel tijd (is weer een speer of charge die je mist, en als je een goed begin hebt, kan hij je niet meer inhalen, tenzij je slacked).
ik was in het begin ook continu m'n schild omhoog aan het houden, maar dat kost je teveel tijd en pogingen in mijn beleving...
edit: waarom nou op een nieuwe pagina...

[ Voor 1% gewijzigd door Macchill op 24-07-2009 08:17 . Reden: typo.. ]