Zo en dan nu tijd voor een dagboekje…
Maandag was ik pas laat thuis van werk. Een maatje van me wilde wel iets doen, dus ik log mijn tankadin altje en ga naar de daily HoS heroic. Hij wist nog wel een healer. Een nub dps uit de guild wilde wel mee… 1 keer spammen in lfg en een hunter met “bekende” naam reageerde meteen. Normaal armory ik eerst even, maar was te veel moeite, dus invite.
Het begon al lekker, ik sta naast hem in Dalaran, check zn gear.. allemaal +6 stats gems en BM spec. Shit daar ken ik m dus van! Hij was de pug in Ulduar10 vorige week die compleet waardeloos was, naja… het is maar HoS!
Meneer had een summon nodig, meneer viel de verkeerde targets aan, meneer bleef bij het event in de lasers staan, meneer zn pet had growl aan… Uiteindelijk toch maar gekicked en op ignore gezet. Een goede shadowpriest uit de guild kon helpen. De healer was een oomkin die net was begonnen met spelen. Ze had duidelijk geen ervaring met healen, geen goede gear en dus de verkeerde spec. Uiteindelijk duurde de run VEEL te lang, maar hij was (met veel wipes) gelukt. Ach, ze probeerde het in ieder geval en stond open voor commentaar!
Gister voor het eerst sinds tijden tijd gehad voor een guildrun naar ulduar10. LEUK LEUK LEUK! Opzet, 2 healers (ik en druid), warrior tank (matige speler), druid tank/dps en 6 goede dpsers. Dit was uiteindelijk het resultaat:
• 80 minuten wipen op FL4 -> 19% beste try… uiteindelijk easy gekilled met 3 towers.
• XT-002, 2de try hardmode kill! De eerste try crashte mijn wow.
• Kolo, en cat snelle kills (normal mode)
• Hodir voor het eerst hardmode geprobeerd. 1-shot, en nog makkelijk ook, een dps ging namelijk vroegtijdig dood.
• Thorim, hardmode 3 shot!
Toen lekker tukken, helaas de staff van Hodir niet kunnen looten, rollde 76, de mage die m nu heeft 77

Echt een leuk avondje, goede focus, en het blijkt op 10man echt een HEEL stuk makkelijker te zijn dan op 25mans. Wat een verschil! Toch denk ik dat Hodir heroic hardmode ook zeker te doen is. We moeten gewoon 4 healers 1 tank meenemen.