Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 194 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 13:07
aha.

nope, er is er wel een op Agamaggan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat lijkt me heel sterk sinds de laatst keer dat ik ben ingelogt toch wel dikke maand terug is. Screens or it didnt happen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Mischien is het dan toch echt een fake AlLucardu.

zal nog wel eens ff kijken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mmmm met het hele vakantie verhaal gaat het erg slecht in onze guild. Nu is de "elite" het zat en gaat een eigen guild maken. Gelukkig mag ik wel mee naar deze nieuwe guild. Echter is dit voor mij wel een kans om opnieuw te beginnen! Ik ging eerder al van DPS naar Tank en nu ga ik maar eens kijken hoe het werkt als healer. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-05 15:08
Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:24:
Mischien is het dan toch echt een fake AlLucardu.

zal nog wel eens ff kijken vanavond.
Van een dergelijk iets hebben wij last gehad, iemand die een char had aangemaakt wiens naam heel sterk leek op dat van onze GL om vervolgens via ingame mail guildies te benaderen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Niemand kan mij vertellen welke pvp realms goed zijn? Gebalanceerd, actief in pugs, goede battlegrounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Eu armory kent geen Allucardu iig.

Word nu ook wel benieuwd naar hoe het zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:43

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

PcManiaxx schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:38:
Niemand kan mij vertellen welke pvp realms goed zijn? Gebalanceerd, actief in pugs, goede battlegrounds?
Sorry speel niet op een PVP server dus ik kan je er helaas niet bij helpen. Een goede niet PVP server waar veel op gebeurd, in ieder geval horde side, volgens mij ook bij alliance is "Chamber of Aspects". In ieder geval veel geluk in het zoeken/vinden van je nieuwe server. ;)

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
KingTenteehje schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:44:
[...]

Sorry speel niet op een PVP server dus ik kan je er helaas niet bij helpen. Een goede niet PVP server waar veel op gebeurd, in ieder geval horde side, volgens mij ook bij alliance is "Chamber of Aspects". In ieder geval veel geluk in het zoeken/vinden van je nieuwe server. ;)
KingTenteehje, wat is jouw ingame naam? Zit ook op CoA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Moet wel zeggen dat buiten alle positieve punten die ik ervaar als WoW speler het installeren van het spel me toch iedere keer weer tegenvalt. Wat een drama.
Had wat problemen met Itunes en mijn Ipod touch (maar dat terzijde) waardoor ik genoodzaakt was een restore te doen (als laatste redmiddel). Gelukkig alles weer aan de praat (wat moet je anders doen iedere dag 4 uur in de trein? :) ) maar met geen mogelijkheid wilde WoW nog opstarten.

Ben uiteindelijk twee avonden bezig geweest. :o
Eerst Vanilla (5 CDs). Toen BC (3 CDs?). Tot slot gisterenavond WotLK. Wat gaat dat tergend traag man dat installen. Gelukkig tijdens het wachten alvast de grootste patches gedownload, toen weer alle ad-ons. Interface instellen en gisteren om 00.17 uur eindelijk klaar.
Vanaaf maar weer ff voorzichtig een HC of wat runnen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
RaDKiLL schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:59:
Moet wel zeggen dat buiten alle positieve punten die ik ervaar als WoW speler het installeren van het spel me toch iedere keer weer tegenvalt. Wat een drama.
Had wat problemen met Itunes en mijn Ipod touch (maar dat terzijde) waardoor ik genoodzaakt was een restore te doen (als laatste redmiddel). Gelukkig alles weer aan de praat (wat moet je anders doen iedere dag 4 uur in de trein? :) ) maar met geen mogelijkheid wilde WoW nog opstarten.

Eerst Vanilla (5 CDs). Toen BC (3 CDs?). Tot slot gisterenavond WotLK. Wat gaat dat tergend traag man dat installen. Gelukkig tijdens het wachten alvast de grootste patches gedownload, toen weer alle ad-ons. Interface instellen en gisteren om 00.17 uur eindelijk klaar.
En daarom dat ik steeds een kopietje van mijn WoW folder achter de hand hou, dan hoef ik niet meer opnieuw te installeren :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
iTunes is een drama. Wow kan je makkelijk backuppen bijvoorbeeld op een externe harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 08:01
Eerst Vanilla (5 CDs). Toen BC (3 CDs?). Tot slot gisterenavond WotLK. Wat gaat dat tergend traag man dat installen.
Je haalt je zelf wel veel werk op je hals. Je hoeft alleen de WotLK DVD in je drive te doen en die te installeren (daarna natuurlijk wel patchen). ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:55
daroy schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:05:
[...]

Je haalt je zelf wel veel werk op je hals. Je hoeft alleen de WotLK DVD in je drive te doen en die te installeren (daarna natuurlijk wel patchen). ;)
QFT :)

Scheelt een hoop werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-05 23:26
Ossi schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:20:
[...]

QFT :)

Scheelt een hoop werk :P
meaning ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

herinstallatie van wow is redelijk snel met 3 DVDs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:29

11 februari 2005 m'n 1e ceedeetje eringegooid van WoW. Sindsdien nooit meer gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16

Kettrick

Rantmeister!

Je kan toch de volledige versie gewoon downloaden vanuit de account pagina :?
Volgens mij is dat de snelste manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294338

PcManiaxx schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:38:
Volgens mij is grim batol wel actief. verhoudingen tja zou het niet weten maar als allaince verlies je toch elke bg zou horde rerollen als je wilt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
RoeLz schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:34:
Je kan toch de volledige versie gewoon downloaden vanuit de account pagina :?
Volgens mij is dat de snelste manier :)
Volgens mij niet want dan moet hij alles zowel downloaden EN installeren. Als je dvd gebruikt word alles gewoon meteen geinstalleerd.

maar nu we het erover hebben. ALS je die client download waarom ztten alle patches daar niet al in gebouwd?? nu heb je de hele client gedownload gaat hij nog een dag lang patches downloaden? bouw die shite toch in één mooie ISO Bliz!

EN waarom kan er niet gewoon één patch zijn waarin alle voorgaande inbegrepen zitten?
Nu moet je echt absurd veel patches instaleren alsje van scratch begint.

Edit: m.a.w. ik snap de frustratie van de original poster :)

[ Voor 4% gewijzigd door Shao Kahn op 14-07-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Gisteren maar vrij kort gespeeld.
Ik logde in met m'n Priest, om even dwaas voor me uit te kijken en te denken wat ik nu eens moest doen. Het was al half 10, en tijd voor een raid had ik niet meer. Heroic had ik weinig zin in, mede doordat er gewoon geen dingen meer te halen zijn met 1 van m'n 5 chars.

Een guildie zat op z'n 71 Shaman, beetje te levelen, en spoorde mij aan om m'n Lock te loggen en proberen een groep voor een instance te zoeken.
Ik zag een bekende naam in LFG, een tank die ik al eerder in m'n groep heb gehad en een nette speler was. Hij was al level 76, waar ik 73 was. We wilden wel Drak'Tharon Keep doen. Een andere DPS was ook al gevonden, waar de 2 PuG's ineens begonnen te jammeren dat level 71 te laag is voor DTK. Mja, redelijk laag, maar ik wist dat die guildie een goede speler is die op lvl 71 meer doet dan een gemiddelde PuG op 76. We konden ze overhalen om te blijven en een Pala stond als dps/healer/tank in LFG. Typisch, maar hij wilde wel mee. Bleek dat ie ging healen in Prot spec, prima :p

De hele run ging super, heel soepel en lekker vlot. Uiteindelijk waren we precies in 30minuten klaar (m'n Soulstone liep net af op de Pala). Prot pala healing ging prima, tank was vlot en deed 1100dps. Ik zat ook op 1100, de 73 Pala PuG DPS op 750, en de 71 Shaman guildie op 650.
Merkte zelf dat m'n Immolate nog weleens van bosses afvalt, waar ik vergeet 'm te refreshen. Maar ik denk dat het komt door zoveel trash waar het niet nodig is om te denken aan het refreshen van de spell. Het is voornamelijk Immo-CB-Conflag-SoC-SoC-SoC/RoF wat ik op trash doe. Ik begin altijd op de skull met single target spells, dan na Conflag over op AoE met de haste buff. Vanaf dat moment zou de tank namelijk genoeg AoE aggro moeten hebben. Werkte prima.

Vanavond maar eens kijken of ik Naxx25 op m'n Hunter kan doen. Ik heb nog de meeste drang om haar meer te gearen.
M'n Mage, DK en Priest zouden ook 213gear kunnen gebruiken, maar daar heb ik veel minder behoefte aan. Maar het moet een PuG worden, aangezien de guild Ulduar25 in gaat zoals elke dinsdag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Shao Kahn schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:43:
[...]

Volgens mij niet want dan moet hij alles zowel downloaden EN installeren. Als je dvd gebruikt word alles gewoon meteen geinstalleerd.

maar nu we het erover hebben. ALS je die client download waarom ztten alle patches daar niet al in gebouwd?? nu heb je de hele client gedownload gaat hij nog een dag lang patches downloaden? bouw die shite toch in één mooie ISO Bliz!

EN waarom kan er niet gewoon één patch zijn waarin alle voorgaande inbegrepen zitten?
Nu moet je echt absurd veel patches instaleren alsje van scratch begint.

Edit: m.a.w. ik snap de frustratie van de original poster :)
Bottom line gewoon je wow folder kopieren / plakken dat werkt het beste!
alleen voor nieuwe spelers moet het inderdaad wel fokking irritant zijn :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 08:19
Doordat je ALLES opnieuw moet installeren om weer te kunnen beginnen met wow, heb ik half jaartje terug een US versie gedownload vanaf nieuwsgroepen.

En die werkt nog steeds perfect op een EU server :P

Dit vond ik de snelste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Je haalt je zelf wel veel werk op je hals. Je hoeft alleen de WotLK DVD in je drive te doen en die te installeren (daarna natuurlijk wel patchen).
:o

Ik ga inderdaad maar ff een externe HD aanschaffen want met steeds meer dingen (WTS netwerkpr0bz!) is het handig een kopie van mijn muziek/WoW/films etc te hebben.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Shao Kahn schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:57:
[...]

KingTenteehje, wat is jouw ingame naam? Zit ook op CoA
Mijn naam is "Notanelf" O-)
Of ik speel op mijn alt "Mesneaky"

[ Voor 8% gewijzigd door KingTenteehje op 14-07-2009 16:32 ]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

KingTenteehje schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:30:
[...]

Mijn naam is "Notanelf" O-)
Of ik speel op mijn alt "Mesneaky"
En blij dat ik op een RP server speel! ;)
en ik RP sowieso nauwelijks maar fatoenslijke namen vind ik wel prettig.

[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 14-07-2009 16:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:53:
[...]

Bottom line gewoon je wow folder kopieren / plakken dat werkt het beste!
alleen voor nieuwe spelers moet het inderdaad wel fokking irritant zijn :p
Is alleen kopieren van de WoW directory genoeg of worden er ook zaken in het register weggeschreven?

Ondertussen ben ik met mijn paladin gisteren 80 geworden. Zit er nu aan te denken om met mijn shaman verder te gaan, die heeft al die tijd stil gestaan op level 59. Moet dan wel grondig gaan werken aan goede gear, want die is waardeloos. Zit nu op een schamele 250dps tijdens het questen.

[ Voor 28% gewijzigd door uashy op 14-07-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

uashy schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:49:
[...]

Is alleen kopieren van de WoW directory genoeg of worden er ook zaken in het register weggeschreven?
Nope gewoon je wow dir en je hebt alles, zelfs je addons + settings blijven bewaard.
in de root van je wow dir vind je een wow.exe en een launcher.exe beide kan je gebruiken om wow op te starten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:50:
[...]

Nope gewoon je wow dir en je hebt alles, zelfs je addons + settings blijven bewaard.
in de root van je wow dir vind je een wow.exe en een launcher.exe beide kan je gebruiken om wow op te starten.
Dat is mooi! Dan neem ik die mee in de wekelijkse backup die ik naar een externe harde schijf maak :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
uashy schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:49:
[...]

Ondertussen ben ik met mijn paladin gisteren 80 geworden. Zit er nu aan te denken om met mijn shaman verder te gaan, die heeft al die tijd stil gestaan op level 59. Moet dan wel grondig gaan werken aan goede gear, want die is waardeloos. Zit nu op een schamele 250dps tijdens het questen.
Gear en dps zijn van ondergeschikt belang tijdens het levellen. In Outland wordt gear je op een presenteerblaadje gegeven trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Kapoen schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:18:
[...]

Gear en dps zijn van ondergeschikt belang tijdens het levellen. In Outland wordt gear je op een presenteerblaadje gegeven trouwens :)
Dat klopt, maar ik ben nu - net 60 - nog niet in staat om de quests in Hellfire fatsoenlijk te kunnen doen. Meer dan 1 mob tegelijk is al een verloren zaak. Ben nu nog in bezig in Silithus en Plaguelands, ga dan met 61 of 62 naar Outlands toe.

Hoop trouwens wel dat 3.2 snel komt. Als ik nu de Journeyman riding koop ben ik 480 goud kwijt plus 80 goud voor de mount. Straks wordt dat 50 goud voor de skill en 10 goud voor de mount. Scheelt toch mooi 500 goud (ongeveer alles dat ik heb nu)....

Alleen het levelen met een langzame mount is verschrikkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

uashy schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:36:
[...]

Dat klopt, maar ik ben nu - net 60 - nog niet in staat om de quests in Hellfire fatsoenlijk te kunnen doen. Meer dan 1 mob tegelijk is al een verloren zaak. Ben nu nog in bezig in Silithus en Plaguelands, ga dan met 61 of 62 naar Outlands toe.

Hoop trouwens wel dat 3.2 snel komt. Als ik nu de Journeyman riding koop ben ik 480 goud kwijt plus 80 goud voor de mount. Straks wordt dat 50 goud voor de skill en 10 goud voor de mount. Scheelt toch mooi 500 goud (ongeveer alles dat ik heb nu)....

met mijn priest destijds al op level 55 outland in gegaan echt massive exp kreeg ik daar van alleen al mobs killen (een uurtje dotten,healen enzo en ik was een level verder) maar je moet gewoon outland in gaan, en de questchains volgen dan krijg je al heel erg snel quest items Weapons die superieur zijn aan vanilla epics... zou het zelf zonde van de tijd vinden om langer in silithus enzo rond te hangen dan nodig is (vond het sowieso een rot gebied om te questen, met name western plaguelands die farm quests waren goed voor lekker veel exp!)

het ging over ene shaman toch? das sowieso meer singletarget in vergelijking met bijv een lock/paladin/mage.

[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 14-07-2009 17:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:54:
[...]

met mijn priest destijds al op level 55 outland in gegaan echt massive exp kreeg ik daar van alleen al mobs killen (een uurtje dotten,healen enzo en ik was een level verder) maar je moet gewoon outland in gaan, en de questchains volgen dan krijg je al heel erg snel quest items Weapons die superieur zijn aan vanilla epics... zou het zelf zonde van de tijd vinden om langer in silithus enzo rond te hangen dan nodig is (vond het sowieso een rot gebied om te questen, met name western plaguelands die farm quests waren goed voor lekker veel exp!)

het ging over ene shaman toch? das sowieso meer singletarget in vergelijking met bijv een lock/paladin/mage.
Silithus is ook een rotgebied om te questen, zal het nog wel eens proberen in Outlands. Vorige keer was ik 58, toen ging het van geen kant. Nog 1 level dan heb ik mijn 2 wolfjes die heb ik al :D , daarmee gaat het denk ik ook wel stuk makkelijker.

En inderdaad shaman, en tot op heden heb ik vooral gespeeld met mijn lock en pala (allebei 80 nu), dus ben eigenlijk alleen gewend om 4-5 mobs tegelijk te pakken. Zal wel flink wennen zijn aan de nieuwe speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:54:
[...]

Ik heb mijn priest tot level 75 in Outland gelevelled. Daarna pas Northrend in. Alles ging supersnel, zeker met bakken rested experience en halverwege Dragonblight was ik al level 80 :P Eigenlijk had ik Howling Fjord direct na Borean Tundra moeten doen. Dan had Dragonblight nog meer gold opgeleverd aan quests (experience for gold).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

_Peter2_ schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:30:
[...]

Van een dergelijk iets hebben wij last gehad, iemand die een char had aangemaakt wiens naam heel sterk leek op dat van onze GL om vervolgens via ingame mail guildies te benaderen.
Zoiets heb ik ook nog gehad pre-wotlk, toen speelde ik als main mijn lock met als naam Videl, en toen was er een rogue die Videl heette, maar met zo'n schuin accentje op de i. Nu was dat best een ok kerel, en ik ben er ook niet vaak mee in contact gekomen, maar zo iemand kan natuurlijk best je reputatie naar de knoppen helpen als hij dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:16:
Dat lijkt me heel sterk sinds de laatst keer dat ik ben ingelogt toch wel dikke maand terug is. Screens or it didnt happen!
It happend, gisteren van de ah geplukt.

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/6825/moonshroud.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weet iemand eigelijk wanneer doomwalker komt ? er staan nu alleen een paar demons voor de ingang van bt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 02:42
Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:08:
[...]

[afbeelding]
Welke Unit frames addon is dat? Gebruik al lang X-perl, maar deze ziet er wel wat mooier uit.
Pitbull?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
HStyles schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:38:
Weet iemand eigelijk wanneer doomwalker komt ? er staan nu alleen een paar demons voor de ingang van bt :S
Random spawntime.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:08:
[...]

[afbeelding]
14/05/09 12.99 EUR One-Month Subscription Expired

Dus geen subscription is betaald en ik kan niet meer zijn ingelogt sinds 14-06, het is nu een maand later en ik heb iets op de AH gezet? Hm weird.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:46
MrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:07:
[...]

Dus geen subscription is betaald en ik kan niet meer zijn ingelogt sinds 14-06, het is nu een maand later en ik heb iets op de AH gezet? Hm weird.
Jij hebt em alleen gemaakt, kan zijn dat iemand em doorverkoopt. Normaal gesproken verdwijnt dacht ik de naam van de crafter na bijv. server transfers enzo, weet niet of dat bij frozen accounts ook zo is.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
janwer schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:21:
[...]

Welke Unit frames addon is dat? Gebruik al lang X-perl, maar deze ziet er wel wat mooier uit.
Pitbull?
Ziet er verdacht veel uit als AG Unitframes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unitframes is pitbull 3, gebruikte vroeger ook altijd Xperl. maar dat werdt een te grote memory hog.

En de naam verdwijnt alleen na een server transfer niet bij een Frozen acount.
Denk dat iemand z'n bank heeft opgeruimd of zo. Je hoort mij niet klagen voor 100g.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 15813 op 15-07-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
uashy schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:36:
[...]

Ik zou toch nu al die snellere mount kopen, 3.2 kan best nog een maand (of meer) op zich laten wachten. Door te questen in Outland heb je die paar honderd gold snel terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:01
MrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:07:
[...]

Misschien heb jij hem al langer geleden verkocht en heeft de oorspronkelijke koper de gloves zelf nooit gebruikt maar nu (met winst) doorverkocht ;) Of het was een guildie waarvoor je die gloves ooit gemaakt hebt ofzo. Degene die een item verkoopt hoeft natuurlijk niet de crafter te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door stefanass op 15-07-2009 09:03 . Reden: Tiepvoutje - koffienodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:20

Maduth

Probeersel

Avondboekje :+

Gisteren zou er een Naxx25 op het programma staan, deze werd later op dag al gedegradeerd naar Naxx10. Uiteindelijk won de zomervakantie en ging er niks door. Toen maar met enkele guildies HC's gaan runnen :). Eindelijk me 300 shards binnen voor me mount en Exaclted met 3 fractions nu :)

Even warlock note: gisteren zoog mijn DPS echt! Was Deep Destro specced en een mage met "mindere" gear , stootte mij keihard van de troon. Dus na wat overleg met een guildie (die ook een lock heeft), me Demo/Destro met Felguard geactiveerd plus nieuwe glyphs ..........Hoppaaaaaaaa! Dat noemen we DPS. Dus Destro is leuk en easy spelen maar kwa DPS zuigt het. Vond ik persoonlijk wel raar omdat ik dat dacht dat juist Destro was gepimped.

Of het is natuurlijk mijn manier van spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hoezo Murphey's Law, sinds ik van Guild geswitched ben op SSL zit ik constant op de YS fights en gister avond was de eerste YS raid die ik miste, en ja hoor YS down. Erg blij voor de Guild natuurlijk maar baalde wel dat ik er niet bij was, en de 25 Wishpers met de achievement toen ik Online kwam en het regeltje Murphey is a bitch ain't he.

Naja voor de rest gister geen daillies gedaan , geen raids puur en alleen me druids gelevelled begon op lv45 en eindigde ver in de 48 :D dus dat ziet er zeer positief uit. Ondertussen wel al 3x een piece van me Wildheart Rainment set ( Nee kwa stat is het op lv60 zo vervangen maar vind die set er gewoon erg goed uitzien en als ik der toch ben kan ik ze net zo goed meenemen ).

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 16:45

Seraphin

Meep?

Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:47:
[...]
Doorgaans ben ik ook helemaal voor fatsoenlijke namen (as in: geen samengestelde / hedendaagse woorden, en bij voorkeur iets wat ook bij de look & feel van WoW past).

"Notanelf" vind ik dan eigenlijk toch wel weer grappig; vooral als het dan wel om een B/N elf gaat :D
Doet me denken aan "Who is the tank" filmpje op youtube ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gisteren lekker relaxed wat gespeeld. Eerst Oracles/Kalu'ak/cooking/JC/Brunnhildar dailies. Toen ik terugvloog naar Brunnhildar (had eitjes kapot maken) vloog ik tegen Vyragosa af. Tooltip zei 'need to kill' voor een achievement, dus ik vlieg door haar heen om haar naar een cliff te pullen. Fout gedacht, insta dismount mid air en aangezien ik maar op 9k health zat, stortte ik te pletter. :P

Geressed, GY was gelukkig dichtbij, en een plek zoeken om te pullen. Net toen ik wilde grippen, werd ze door een shaman gepulled. Group invite, hij accepteert en ik heb er een achievement bij. :P Gepassed op de blauwe loot, maar kreeg alsnog de leather helm. Ding gaat denk ik geshard worden. :)

Vervolgens terug naar Outlands voor de Loremaster achievements. Moest nog vier quests in Nagrand en wist dat je in SMV nog een paar quests voor Altruis vrijspeelt. Liep tegen die Murkblood patrol aan en killde ze voor de zekerheid maar, omdat ik niet wist of ik de plans al had. Niet dus. :D Uiteindelijk zelfs een quest teveel gecomplete.

Intussen was m'n daily partner online gekomen, dus even de Tournament dailies gedaan samen. Ze was laat en moest weer op tijd uit bed, dus zij gelogged en ik weer terug naar Outlands. BEM nu, waar ik nog twaalf quests moest. Had nog twee quests in die grot (met die disguise), quest van Treebole, laatste twee van de Baron, etc. Kwam er uiteindelijk nog vijf tekort, die ik in Ogri'la heb gedaan. Weer een achievement rijker. :P

Als laatste (server ging om 1:00 down) nog even de Sha'tari daily gedaan in Terokkar. Had nog zo'n halve minuut over, dus heb nu Bombs Away, Blade's Edge Bomberman en Rapid Defense gehaald. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Maduth schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:15:

Gisteren zou er een Naxx25 op het programma staan, deze werd later op dag al gedegradeerd naar Naxx10. Uiteindelijk won de zomervakantie en ging er niks door. Toen maar met enkele guildies HC's gaan runnen :). Eindelijk me 300 shards binnen voor me mount en Exaclted met 3 fractions nu :)

Even warlock note: gisteren zoog mijn DPS echt! Was Deep Destro specced en een mage met "mindere" gear , stootte mij keihard van de troon. Dus na wat overleg met een guildie (die ook een lock heeft), me Demo/Destro met Felguard geactiveerd plus nieuwe glyphs ..........Hoppaaaaaaaa! Dat noemen we DPS. Dus Destro is leuk en easy spelen maar kwa DPS zuigt het. Vond ik persoonlijk wel raar omdat ik dat dacht dat juist Destro was gepimped.

This. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:09
Even een vraagje in de trant "wat kan ik hier het beste aan upgraden". Mijn vriendin speelt ook WoW, maar met name in de nieuwere gebieden (Outland en nog sterker in Northrend) heeft haar PC het daar nogal zwaar mee. Alle grafische opties op z'n laagst zetten vinden we niet zo'n leuk idee (we hebben ze al een eind omlaag gezet en het oog wil ook wat), dus ik wil eens kijken of we haar PC een upgrade kunnen geven. Dit is wat ze nu heeft:
  • CPU: AMD Athlon 64 X2 4800+
  • GPU: Sapphire HD 3650 512MB DDR2 PCI-E
  • RAM: 2GB
  • Mobo: Asus M2A-VM
2GB geheugen erbij prikken zal ongetwijfeld helpen, maar misschien heeft iets anders vervangen meer zin? Het moet allemaal geen vermogen gaan kosten, want verder worden er geen games op gespeeld en voor andere doeleinden voldoet de PC prima.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Laatst online: 04-06 08:19

Daar had ik gister ook last van, ging toen maar Oculus hc doen met wat guildies die wel nog wat wilde doen. Kwamen we er bij de 2de boss pas achter dat de Dungeon op normal stond, /facepalm. En toen leavde de tank :S en was het feestje over.

Beetje aan zitten kloten toen, WG mee gerund, en toen ik rond een uur of 10 in Dalaran stond werd er gezocht naar mensen voor Ulduar25 voor alleen de eerste boss, mijn gear is nog niet zo ontzettend goed dat ik Ulduar25 in kan maar vond het proberen waard.
me: Hey m8, can i join Uld25? doing 3k+ at naxx25.
RL: sure m8.
En greeg een invite, ging me erg makkelijk dus checkte ff die gast zijn gear maar dat zag er best goed uit. gloof 2260gear score op wow-heroes.
Was een van de eerste in de raid dus na 20min een beetje wat gefarmt te hebben kreeg ik een summon en konden we beginnen.
Was er nog nooit geweest dus wist totaal niet wat ik kon verwachten(had wel ff youtube filmpje bekeken maar kon ik niet echt veel wijzer uit worden), stapte dus bij iemand de tank in en ben maar gwn om me heen gaan schieten, lol. Kwamen bij de eerste boss aan en toen waren de rollen nog niet helemaal verdeeld en kregen dus een wipe. Iedereen kreeg een rez en konden weer verder na rol verdeling. en beukte we dus de eerste boss kapot.

Het enige loot die ik kon gebruiken was een helm, het was de laatste roll van de raid.
RL: mainspec roll helm.
me:/roll roll 95 :*)
Ik helemaal in shock, had echt totaal niets verw8 en looten de Helm gwn :P
Kreeg glijk een wisper dat er iemand mij hate :S, dat hou je altijd.
RL bedankt voor de raid en ben geleaved.
Ben nu dus http://www.wowhead.com/?item=45107 rijker :)

ff gegemd en Enchant van Ebon blade er op gezet. ga vanavond ff kijken of ik meer dps doe.

ps: sorry voor de schrijffouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

posttoast schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:49:
Even een vraagje in de trant "wat kan ik hier het beste aan upgraden". Mijn vriendin speelt ook WoW, maar met name in de nieuwere gebieden (Outland en nog sterker in Northrend) heeft haar PC het daar nogal zwaar mee. Alle grafische opties op z'n laagst zetten vinden we niet zo'n leuk idee (we hebben ze al een eind omlaag gezet en het oog wil ook wat), dus ik wil eens kijken of we haar PC een upgrade kunnen geven. Dit is wat ze nu heeft:
  • CPU: AMD Athlon 64 X2 4800+
  • GPU: Sapphire HD 3650 512MB DDR2 PCI-E
  • RAM: 2GB
  • Mobo: Asus M2A-VM
2GB geheugen erbij prikken zal ongetwijfeld helpen, maar misschien heeft iets anders vervangen meer zin? Het moet allemaal geen vermogen gaan kosten, want verder worden er geen games op gespeeld en voor andere doeleinden voldoet de PC prima.
Combinatie ligt niet in de game en je PC maar in Vista en 2GB geheugen om vista optemiaal te draaien word al minimaal 2Gb aangeraden, zeker als je er dan nog eens een game bij hebt die zelf ook nog behoorlijk wat geheugen slurpt ( zeker in de nieuwere zie grotere gebieden ).

Tevens even checken of je Shadows uitstaan in je Menu das ook een performance killer ( zelfs op mijn machine waarop ik dual box en de rest alle op max prima kan draaien ( heeft wel 6 gb geheugen )) is shadows aan killing.
Thommmyy schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:53:

Het enige loot die ik kon gebruiken was een helm, het was de laatste roll van de raid.
RL: mainspec roll helm.
me:/roll roll 95 :*)
Ik helemaal in shock, had echt totaal niets verw8 en looten de Helm gwn :P
Kreeg glijk een wisper dat er iemand mij hate :S, dat hou je altijd.
RL bedankt voor de raid en ben geleaved.
Ben nu dus http://www.wowhead.com/?item=45107 rijker :)

ff gegemd en Enchant van Ebon blade er op gezet. ga vanavond ff kijken of ik meer dps doe.

ps: sorry voor de schrijffouten.
Sja zeer goeie DPS helm voor Warriors en ook nog ens BoE alleen het feit BoE levered al gezeur op

[ Voor 20% gewijzigd door ShadowBumble op 15-07-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
ShadowBumble schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:56:
[...]

Combinatie ligt niet in de game en je PC maar in Vista en 2GB geheugen om vista optemiaal te draaien word al minimaal 2Gb aangeraden, zeker als je er dan nog eens een game bij hebt die zelf ook nog behoorlijk wat geheugen slurpt ( zeker in de nieuwere zie grotere gebieden ).

Tevens even checken of je Shadows uitstaan in je Menu das ook een performance killer ( zelfs op mijn machine waarop ik dual box en de rest alle op max prima kan draaien ( heeft wel 6 gb geheugen )) is shadows aan killing.
OK, dus jouw advies is om er gewoon 2GB bij te prikken? Die shadows staan al niet op z'n hoogst, maar helemaal uitzetten vind ik wel erg treurig (zoals gezegd: het oog wil ook wat). Wat moet ik, behalve het geheugen, nog upgraden om in ieder geval nog een beetje schaduweffecten te hebben? Moet ik het in de videokaart of de processor zoeken? Ik zou bijvoorbeeld hiernaar kunnen upgraden: pricewatch: AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition, maar schiet ik daar iets mee op?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Neeeeee.... skill heb je niet nodig bij een lock :+ Dus zeg aub dat het aan me build ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 13:45

het is jouw manier van spelen :)

deep destro is iig voor raiden de beste dps spec, wellicht dat voor solo of 5 mans het iets inlevert, maar zou zeker goede dps moeten leveren

destro was inderdaad gepimped, maar demo is minder afhankelijk van skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

posttoast schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:59:
[...]

OK, dus jouw advies is om er gewoon 2GB bij te prikken? Die shadows staan al niet op z'n hoogst, maar helemaal uitzetten vind ik wel erg treurig (zoals gezegd: het oog wil ook wat). Wat moet ik, behalve het geheugen, nog upgraden om in ieder geval nog een beetje schaduweffecten te hebben? Moet ik het in de videokaart of de processor zoeken? Ik zou bijvoorbeeld hiernaar kunnen upgraden: pricewatch: AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition, maar schiet ik daar iets mee op?
Sja meer geheugen kan zo ie zo geen kwaad maar om je een vergelijking te geven dit is mijn systeem.

Pentium C2D E8500
6 GB DDR2
en ik heb een Geforce 9800GTX+ videokaart en ik durf echt shadows niet aan te zetten in raids. Mijn FPS dropt dan als een kaarten huis in elkaar.

Maar als je de fora leest zie ik mensen met echt monster machines die hier ook extreem verschil in merken tussen Shadows aan en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
ShadowBumble schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:04:
[...]

Sja meer geheugen kan zo ie zo geen kwaad maar om je een vergelijking te geven dit is mijn systeem.

Pentium C2D E8500
6 GB DDR2
en ik heb een Geforce 9800GTX+ videokaart en ik durf echt shadows niet aan te zetten in raids. Mijn FPS dropt dan als een kaarten huis in elkaar.

Maar als je de fora leest zie ik mensen met echt monster machines die hier ook extreem verschil in merken tussen Shadows aan en uit.
Je hebt shadows en shadows natuurlijk he. Niet alles hoeft op ultra-high te staan, maar helemaal uit is ook weer zo wat. Raids doet ze niet, het gaat puur om het questen en dat moet er allemaal wel een beetje uitzien.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
posttoast schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:59:
[...]

ik zou zeker beginnen met die 2 GB, dat kost je het minste en ga je het meeste van merken (met Vista en 2 GB had ik zelfs regelmatig last van crashes)

om te kijken of je CPU sterk genoeg is kan je het beste de taskmanager starten en kan je het CPU verbruik zien in de performance tab, gewoon even minimaliseren en WoW spelen, waarschijnlijk bungelt je CPU gebruik rond de 75% (ik heb een vergelijkbaar systeem) en heeft het upgraden hiervan dus geen nut

je videokaart is niet heel erg sterk, vooral voor zaken als AA zou je een wat zwaardere kunnen overwegen (eerste geheugen bijprikken!!! dan pas verder kijken), een 4850 uit de V&A pak je voor weinig op en is sterk zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
posttoast schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:07:
[...]

Je hebt shadows en shadows natuurlijk he. Niet alles hoeft op ultra-high te staan, maar helemaal uit is ook weer zo wat. Raids doet ze niet, het gaat puur om het questen en dat moet er allemaal wel een beetje uitzien.
ik heb een 8800GT (en een middelmatig AMD 5000 ding met 3 GB geheugen)

shadows in de hoogste stand waren altijd een ramp, 1 tandje lager ging wel goed

ECHTER sinds de laatste patch van WoW of GeForce drivers (weet niet welke van de 2 het hem deed) gaat ook de hoogste stand prima, bijna geen fps verschil meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294338

Heb gewoon altijd alles op het hoogste staan merk nooit iets als ik eerlijk ben. Maar ik had een vraag over dk's veel mensen zeggen dat frost de beste dps spec op 80 is maar mij lijkt dat toch meer een tank spec en blood een dps spec? Of zie ik dat weer verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
Anoniem: 294338 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:16:
Heb gewoon altijd alles op het hoogste staan merk nooit iets als ik eerlijk ben. Maar ik had een vraag over dk's veel mensen zeggen dat frost de beste dps spec op 80 is maar mij lijkt dat toch meer een tank spec en blood een dps spec? Of zie ik dat weer verkeerd
uit je vraag begrijp ik dat je de gebruikelijke fora en andere bronnen waar dit al 10000000 keer is besproken nog niet hebt gevonden

dus om op je generaliserende vraag een antwoord te geven: JA (dat zie je verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

die 3650 moet goed genoeg zijn voor WoW - welke res speel je?

Mijn backup pc is een Vista home 64 bit installatie op C2D E6600, 4Gb ram, ATI 1950xt hardware en daar kan ik op 1600x1200 met veel opties aan gewoon mee raiden zonder dat de fps onder de 30 komt.

Dus eerst eens geheugen uitbreiden en evt de AA setting lager zetten en daarna naar processor of gpu kijken (maar dat zal denk ik niet nodig zijn, zeker beneden de 1600x1200 resoluties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 124693 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:24:
die 3650 moet goed genoeg zijn voor WoW - welke res speel je?

Mijn backup pc is een Vista home 64 bit installatie op C2D E6600, 4Gb ram, ATI 1950xt hardware en daar kan ik op 1600x1200 met veel opties aan gewoon mee raiden zonder dat de fps onder de 30 komt.

Dus eerst eens geheugen uitbreiden en evt de AA setting lager zetten en daarna naar processor of gpu kijken (maar dat zal denk ik niet nodig zijn, zeker beneden de 1600x1200 resoluties).
Resolutie is 1680x1050. Ik zal vanavond eens kijken wat voor geheugen er nu in zit.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dagboek,

M'n doel was gisterenavond om een Naxx25 te joinen met m'n Hunter. Het zou een PuG worden, want de guild zou Ulduar25 doen, maar door de zomer waren er te weinig mensen en werd er Ulduar10 gedaan door alts e.d.
Om half 8 zag ik in Dalaran de vraag voor ranged DPS voor een verse Naxx25 run. Mooi!
Ik zag al dat er een aantal spelers uit de guild van waar een maat officer is zaten, waaronder een tank met 35k unbuffed. Verder redelijk wat spelers met duidelijk goede gear. Mooi vooruitzicht, maar hadden ze ook brainszz?!

De raidleader wilde eerst Construct doen, waarom... geen idee. Patchwerk, Grobbulus en Gluth gingen allemaal redelijk tot goed, one-shots. Maar dan PuG-nightmare Thaddius. Zoals altijd is de raid een combinatie van mensen die +/- doen en mensen die -/+ doen. Gezeik, maar de RL gaf duidelijk aan dat we de eerste deden. Voor mij andersom dan ik gewend ben, maar geen probleem, gewoon even nadenken bij elke switch.
Eerste switch, minstens 10 dooien... zucht. Daarna begon het gewhine.
"Switch it, that's best".
"There is no best".
"Stfu, just don't fail".
"Kick retards".
Etcetera...
De raidleader hield vol (en zo hoort het), en de tweede try ging iets beter, maar nog steeds teveel dood om de enrage te halen. Ik was telkens als een van de laatste dood als er een wipe gecalled werd.
Door het vele gewhine en kansloze failers gingen we Spiderwing in. Mij best, geen zin om dinsdagavond een uur te whipen op 1 baas, maar meer Emblems en kans op loot in plaats daarvan.
Die wing ging natuurlijk gewoon goed. En Plague was next.
Het blijkt vreselijk moeilijk om te decursen bij Noth, met een wipe als gevolg. Verklaring van de Mages en Druid: Ik had een add op me en de curse killde me. Hmm, dispell is instant, en als de curse je killed was je al te laat met dispellen. Tweede try ging gelukkig beter, en de rest van de wing ook.

Ook was er al lootdrama na Patchwerk ontstaan door een foute verdeling van de RL met een Ring. De Druid die 'm per ongeluk had gekregen, zou een ticket aanmaken naar de rechtmatige winnaar, een Priest. Na de Plaguewing bleek dat genoemde Druid nog steeds geen ticket had gemaakt, en ondertussen de Ring had ge-enchant. Na het waarschuwen van de Priest in raidchat ging de Druid met veel drama uit de raid, en nog 2 waren plotseling offline. Gotta love PuG's.
Met 22 man probeerden we Razuvious. Eén Priest failde met Mind Control. Weer iemand plotseling offline. Tweede try, iets beter, maar weer snel één van de 2 Priests dood. Toen callde de RL de raid, door gemis aan focus en spelers.

Ik heb er 1 belt aan overgehouden, die maar marginaal beter is dan die ik had. Verder natuurlijk wat Emblems.
Maar goddamn... wat kunnen mensen een drama maken zeg. En dan die mensen die plotseling offline zijn na een wipe. Heb dan de ballen om te zeggen "I dont want to wipe, bye". Dat maakt het in ieder geval duidelijk in plaats van laf te alt+f4-en.

Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik ga maar eens proberen een guildrun op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

Krap 3 dagen onderweg in mn trial als orc warlock en zojuist ge-upgrade naar full account WoW classic. Let the good times roll :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Seraphin schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:41:
[...]

Doorgaans ben ik ook helemaal voor fatsoenlijke namen (as in: geen samengestelde / hedendaagse woorden, en bij voorkeur iets wat ook bij de look & feel van WoW past).

"Notanelf" vind ik dan eigenlijk toch wel weer grappig; vooral als het dan wel om een B/N elf gaat :D
Doet me denken aan "Who is the tank" filmpje op youtube ;)
hmmjah, dat filmpje is inderdaad wel vet :), maar toch. niet helemaal mijn ding dat soort namen, niet dat die van mij nu zo geweldig zijn, maar toch vind ik het iets beter in de hele setting passen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Gohan-san schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:47:
[...]

Vind je mijn naam niet leuk verzonnen ;(
for the record mijn main "notanelf" is een holy priest (blood elf) vond de 2 spraak wel leuk, not a nelf of not an elf, geloof me er zijn al heel wat discussies gevoerd tussen mensen die dat uit wilde zoeken. Ik heb me er nooit in gemengd maar vond het wel leuk dat mensen daarover bezig waren :P Mijn rogue "mesneaky"vond ik wel een passende naam :D

Ik heb nog nooit op een RP server gespeeld ik denk dat mijn fantasie daarvoor net iets tekort schiet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:25
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:43:
Dagboek,
...

Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik ga maar eens proberen een guildrun op te zetten.
Bekend gedrag en ZEER frustrerend als je met 25 man een spelletje aan het spelen bent. (10 man) guild runs for the win.

Vergelijkbaar irritant gedrag is het SUMMON ME!!! verhaal. Gisteren een uur om een groep op te bouwen, en na dat uur waren er ongeveer drie man binnen Ulduar 25 en twee man buiten. Was natuurlijk ook een PuG, maar toch. We waren maar begonnen aan de trash voor FL, uiteindelijk met één siege engine en één demolisher met gunner voor AA zo ongeveer de hele trash opgeruimd |:( Nadat we dus volledig klaar waren om FL zelf op te ruimen (heeft ook even geduurd, maar het houd je bezig) duurde het NOG een half uur voordat iedereen de moeite had genomen om op te komen dagen. Nadat de eerste poging op razorscale in een whipe eindigde waren er al weer drie offline.

Ik wind me niet zo snel op, maar er zijn echt grenzen. Ik ga -niet- meer op dinsdag PuGgen. Afgelopen er mee. Basta. Klaar.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ShadowBumble schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:56:
[...]
Sja zeer goeie DPS helm voor Warriors en ook nog ens BoE alleen het feit BoE levered al gezeur op
Ik heb een paar weken geleden het omgekeerde meegemaakt. Tijdens een guild Ulduar10 run kreeg ik een cape en een belt. Na de raid ging ik die dingen direct enchanten en toen ik ze wou equippen kreeg ik de melding 'are you sure... BoE item, blabla'. Ik was er mij dus echt niet van bewust dat die items BoE waren toen ik ze ontving :)

Ikke dus heel onschuldig in /g gemeld dat die items BoE zijn (om dus mogelijk gezeur te vermijden). Krijg ik als reactie: ja en? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:05
Pff, servers offline tot 1 uur, dat is balen, op mijn enige vrije dag.
Valt me wel op dat de laatste tijd de servers steeds vaker langer onderhoud nodig hebben.. zal patch 3.2 er dan toch binnekort aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

[...]

Pentium C2D E8500
6 GB DDR2

Ik heb dus zo een machine gebouwd eind vorig jaar en WoW draait bij max op 60fps en in Dalaran is het helemaal een hell. Dit zijn de specs van mijn machine:
Intel Q6600
EVGA 780i SLI MB
8 GB A-Data intern geheugen
XFX 280GTX
2 x samsung in raid 0

Ik heb persoonlijk het idee dat WoW niet bijzonder goed overweg kan gaan met nieuwere technieken. Ik heb geprobeerd om mijn systeem aan de praat te krijgen met 2 x 9800GX2 in SLI, werkte niet WoW al helemaal niet 10fps max. Daarna overgestap naat 2 x 9800 GTX in SLI, DRAMA in WoW. Toen voor een single card gegaan draait nu wel redelijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

KingTenteehje schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:12:
[...]

Vind je mijn naam niet leuk verzonnen ;(
for the record mijn main "notanelf" is een holy priest (blood elf) vond de 2 spraak wel leuk, not a nelf of not an elf, geloof me er zijn al heel wat discussies gevoerd tussen mensen die dat uit wilde zoeken. Ik heb me er nooit in gemengd maar vond het wel leuk dat mensen daarover bezig waren :P Mijn rogue "mesneaky"vond ik wel een passende naam :D

Ik heb nog nooit op een RP server gespeeld ik denk dat mijn fantasie daarvoor net iets tekort schiet ;(
aye ik vind het niks! :P
Ik speel op TVC RP-PVP server, maar ik ben zelf echt niet iemand die hele stories om mijn character heeft, net als de meesten gaat het mij om het raiden, de rest is meer bijzaak ;)
Maar ik vind het wel leuk als alles een beetje in style van de game is. de naam die ik afentoe voorbij zie komen dat vind ik gewoon jammer.
Zie je in ogrimmar een troll rondlopen me de naam Kees, of Jan ofzo tsja dat vind ik dan wel een beetje jammer :)
Kapoen schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:20:
[...]

Ik heb een paar weken geleden het omgekeerde meegemaakt. Tijdens een guild Ulduar10 run kreeg ik een cape en een belt. Na de raid ging ik die dingen direct enchanten en toen ik ze wou equippen kreeg ik de melding 'are you sure... BoE item, blabla'. Ik was er mij dus echt niet van bewust dat die items BoE waren toen ik ze ontving :)

Ikke dus heel onschuldig in /g gemeld dat die items BoE zijn (om dus mogelijk gezeur te vermijden). Krijg ik als reactie: ja en? ;)
upgrade is upgrade, kwam er laatst achter dat er bracers in de gbank lagen die wel een kleine upgrade voor mij zijn, dus de gelijk gerequest.

[ Voor 25% gewijzigd door Valkyre op 15-07-2009 11:25 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KingTenteehje schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:22:
[...]

Ik heb dus zo een machine gebouwd eind vorig jaar en WoW draait bij max op 60fps en in Dalaran is het helemaal een hell
Zet je Vsync eens uit in het interface menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Sandor Scheffer schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:22:
[...]

uit je vraag begrijp ik dat je de gebruikelijke fora en andere bronnen waar dit al 10000000 keer is besproken nog niet hebt gevonden

dus om op je generaliserende vraag een antwoord te geven: JA (dat zie je verkeerd)
Idd, alle DK trees zijn goed voor zowel tanking als dps (aantal punten omgooien, alleen unholy is mss tanking whise wat minder) en hebben hun eigen + en - puntjes tov de andere trees. Verdiep je en pak wat je het leukste vindt :)

Edit: over die fps, ik heb laatst Vsync even uitgezet maar merkte geen verschil in fps, alleen het max haalbare wordt hoger (duh). Omdat ik dan heeeeeeel af en toe wat tearing zie meteen weer aangezet.

Shadows heb ik wel aangezet voor het eerst eigenlijk; vroeger had ik ze altijd op 1 stand boven minimaal (simpel rondje op de grond), heb hem nu iets hoger gezet en merk eigenlijk nauwelijks vertraging meer (tov aantal maanden geleden 50% fps cut ofzo). Voegt toch wel aardig wat toe veel leukere ervaring zo!

[ Voor 30% gewijzigd door porn* op 15-07-2009 11:50 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 16:28
porn* schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:47:
[...]

Idd, alle DK trees zijn goed voor zowel tanking als dps (aantal punten omgooien, alleen unholy is mss tanking whise wat minder) en hebben hun eigen + en - puntjes tov de andere trees. Verdiep je en pak wat je het leukste vindt :)
pardon? waarop baseer je dat?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bartjeuhz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:49:
[...]

pardon? waarop baseer je dat?
Omdat BS sinds de nerf een enorme crappy cd is, ok nou is in frost UA ook niet geweldig meer maar die heeft tenminste langere IBF en extra avoidance+mitigation om iets te compenseren...

Met wat pech ligt je BS er na 8 seconden af, sta je dan voor 2 minuten...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Hoe raak ik het snelst exalted met the sons of hodir, ben nu neutral.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 15-07-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Niet online

YBH

Anoniem: 146055 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:52:
Hoe raak ik het snelst exalted met the sons of hodir, ben nu neutral.
Dailies? Relics of Ulduar voor 2g per stuk kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
YBH schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:55:
[...]

Dailies? Relics of Ulduar voor 2g per stuk kopen? :+
Questline in K3 om de dailies te unlocken, daarna idd elke dag braaf doen en als je gold genoeg hebt de AH leegkopen voor relics ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

porn* schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:57:
[...]

Questline in K3 om de dailies te unlocken, daarna idd elke dag braaf doen en als je gold genoeg hebt de AH leegkopen voor relics ;)
Hoeveel dailies zijn er precies beschikbaar voor reputation bij de the sons of hodir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 16:28
porn* schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:51:
[...]

Omdat BS sinds de nerf een enorme crappy cd is, ok nou is in frost UA ook niet geweldig meer maar die heeft tenminste langere IBF en extra avoidance+mitigation om iets te compenseren...

Met wat pech ligt je BS er na 8 seconden af, sta je dan voor 2 minuten...
je hebt als unholy tank wat minder mit dan frost...geef ik toe..maar de AoE threat die je ervoor krijgt is wel groot hoor. ik noem bijv. unholy blight
daarbij heb je ook nog anti-magic zone
maargoed ik zou zeggen probeer het een keer...unholy tankt sowieso beter dan blood

edit:
oh en even over dat video gebeuren, de optie 'reduce input lag' uitzetten maakt bij mij ook een gigantisch verschil

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeuhz op 15-07-2009 12:02 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276457

Anoniem: 146055 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:00:
[...]
Hoeveel dailies zijn er precies beschikbaar voor reputation bij de the sons of hodir.
5 geloof ik.... maar de laatste 2 komen pas beschikbaar bij revered :)

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 276457 op 15-07-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bartjeuhz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:01:
maar de AoE threat die je ervoor krijgt is wel groot hoor. ik noem bijv. unholy blight
Zal komende patch ook een stuk minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bartjeuhz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:01:
[...]

je hebt als unholy tank wat minder mit dan frost...geef ik toe..maar de AoE threat die je ervoor krijgt is wel groot hoor. ik noem bijv. unholy blight
daarbij heb je ook nog anti-magic zone
maargoed ik zou zeggen probeer het een keer...unholy tankt sowieso beter dan blood

edit:
oh en even over dat video gebeuren, de optie 'reduce input lag' uitzetten maakt bij mij ook een gigantisch verschil
Ik ben vanaf lvl 55 unholy geweest en heb ook al die tijd zo getanked. Vanaf de BS nerf was unholy gewoon geen optie meer aangezien ik ook hardmodes moet tanken en BS suckt gewoon te hard tegenwoordig om een 2 min cd te rechtvaardigen. Anderhalf... misschien. Ben dus frost gegaan als tussenweg, goede threat (unholy ST threat suckt ook hard), bijna even goed als blood, en beetje meer mitigation, nadeel tov blood is de iets mindere cd).

AoE threat is met frost absoluut geen probleem, dat was altijd mijn reden voor Unholy tanking idd. Maar frost doet daar niet voor onder, totaal niet (hint: Howling blast :P ).

Blood is zelfs de allerbeste tank spec, puur uit mitigation/cd perspectief. Probleem is dat wij regelmatig roteren als MT en ik vooral op trash vaak de grote groepen adds pak, omdat dat voor mij meer ezmode is dan onze warriors (kan wel, maar dan moeten de locks en mages niet meteen los gaan etc, doen ze toch niet, dus doen we het zo).
Als ik vaste MT zou zijn zou ik blood speccen, geen twijfel.

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 15-07-2009 12:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-05 23:26
[...]

Pentium C2D E8500
6 GB DDR2

Ik heb dus zo een machine gebouwd eind vorig jaar en WoW draait bij max op 60fps en in Dalaran is het helemaal een hell. Dit zijn de specs van mijn machine:
Intel Q6600
EVGA 780i SLI MB
8 GB A-Data intern geheugen
XFX 280GTX
2 x samsung in raid 0

Ik heb persoonlijk het idee dat WoW niet bijzonder goed overweg kan gaan met nieuwere technieken. Ik heb geprobeerd om mijn systeem aan de praat te krijgen met 2 x 9800GX2 in SLI, werkte niet WoW al helemaal niet 10fps max. Daarna overgestap naat 2 x 9800 GTX in SLI, DRAMA in WoW. Toen voor een single card gegaan draait nu wel redelijk.
Weet niet wat monsterlijk precies inhoud, maar ik denk dat ik daar aardig in de buurt kom, of dus eroverheen zit, ik heb sinds mijn pc upgrade van 2 maanden terug geen framelag meer, ook niet in dalaran, alles op max.
Mijn specs:
Phenom 2 X4 955
4GB Kingson value ram.
Sapphire ati 4890
3x SATA 7200rpm HDD's, geen raid oid.
Windows 7 RC1
Dat samen op een 24 inch scherm met een resolutie van 1920x1200.

Alles op max, geen lag, niet in dalaran, niet in raids of battlegrounds. nergens.
Draai ook nog eens genoeg addons die het nodige memory slurpen.

Dus, om even korter te zijn: Zal wel aan softwareconfiguratie liggen.
Het mag dan de zogenoemde monsterlijke pc zijn (hoewel dat best meevalt), maar dan zouden die andere mensen met een soort gelijke configuratie toch echt wel iets fouts doen, mochten ze inderdaad framelag hebben. (denk aan achtergrond proggies, addon's die out of date zijn) kan van alles zijn.

Oja, in ieder geval meer geheugen heeft niet gigantisch veel nut, zeker niet als je 32 bit draait en 4 GB in propt, want dat spreek ie toch niet aan, plus zover ik kon zien gebruikt mijn wow met al die addons erbij 1,2GB geheugen.
Ik zou eerder denken aan dat je OS hier een heikel is, vista achtergrond services etc. of eventueel virusscanner.
Denk dat Windows 7 hier toch wel stuk mee verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

ShadowBumble schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:33:
[...]

Zet je Vsync eens uit in het interface menu ;)
Het grappige is die staat uit O-)
Op de een of andere manier lijkt het er toch op dat er ergens iets niet helemaal goed gaat. Alleen kan ik er niet achter komen wat er precies fout gaat. Het is ook alleen bij WoW andere games speel ik zonder problemen alles op full open en op 1920x1200 en dan haal ik met alle gemak meer dan 60fps. Ik heb er op dit moment vrede mee dat WoW gewoon stabiel draait.

on wow topic:
Gisteren geprobeerd de 20 min achievement te halen in Occulus alleen we waren niet met ons vast team en hebben het niet gehaald door een paar stomme fouten. Wel heb ik nu mijn drake mastery achievement en heb nu alleen nog zombiefest nodig in CoT, iemand een tip daarvoor, en de 20 min. achievement in Occulus en denk niet dat ik met die laatste een groot probleem ga hebben.
Bij ons op de server hebben we de laatste tijd heel veel problemen dat de instances niet laden. Hebben andere servers hier ook last van en is het een WoW probleem of is het gewoon onze server die heet aan het lopen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik mag toch hopen dat die patch 3.2 vandaag eindelijk komt? Duurt zo lang allemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 13:03
Ik haat die updates.
Mijn enigste vrije dag en dan kan ik niet spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PcManiaxx schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:38:
Ik mag toch hopen dat die patch 3.2 vandaag eindelijk komt? Duurt zo lang allemaal :X
Denk het niet anders had je het gister al geweten toen er in de states onderhoud was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ayera schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:13:
Oja, in ieder geval meer geheugen heeft niet gigantisch veel nut, zeker niet als je 32 bit draait en 4 GB in propt, want dat spreek ie toch niet aan, plus zover ik kon zien gebruikt mijn wow met al die addons erbij 1,2GB geheugen.
Ik zou eerder denken aan dat je OS hier een heikel is, vista achtergrond services etc. of eventueel virusscanner.
De PC draait op Vista x64, dus 4GB kan sowieso geen kwaad. Ik zal eens proberen of het nut heeft.
Dat gaat nog wel een maandje duren vermoed ik, ze zijn pas net echt begonnen met testen op de PTR.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
ShadowBumble schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:47:
[...]

Denk het niet anders had je het gister al geweten toen er in de states onderhoud was.
Ik denk wel dat binnen een week 3.2 uitkomt. Noem t een voorgevoel die tot nu toe met alle updates gelijk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Patch 3.2 zal nog zeker meer dan een maand duren, ze zijn nog lang niet klaar met testen van hardmodes e.d. Als ik een beetje ervaring heb van patches, en de development cycle, dan zegt mij dat het pas op zijn vroegst eind augustus komt, maar hoogstwaarschijnlijker ergens in september.

Verder hebben we nog maar 1 'class' changes cycle gehad, en het gebeurd zelden dat ze dat in 1 keer goed krijgen, en we zullen dus nog zeker wel 1 of 2 itteraties krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door Kees op 15-07-2009 12:52 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zeker een maand, ben er nog lang niet klaar voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Ayera schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:13:
Bevalt Windows 7 dus behoorlijk zo te horen. Geen problemen met WoW verder hierop? Heb de RC1 nog liggen, denk dat ik deze toch maar 's ga installeren, want onder Vista is WoW bij mij toch wel traag helaas.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Erg jammer, ik keek wel uit naar de nieuwe axe changes voor rogues en de faction change lijkt me ook super om is te doen.]

Edit; thorval, wow draait zeer goed op windows 7, ondervind hier geen problemen en het draait nog zelfs sneller dan xp. :)

[ Voor 34% gewijzigd door PcManiaxx op 15-07-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Oeh(A).

Las ik net op WoW-europe.com
Q&A van Paladin in 3.2:

"Q: All classes vary in dps from one encounter to another; however, some paladins may feel their dps can be less competitive at times in comparison to other classes, more so in straight stationary single-target dps encounters. How do we feel paladins are doing in terms of dps across the board?
A: Retribution dps is too low in PvE in 3.1. We are buffing it in 3.2 through the new way Seal of Vengeance / Corruption will work. This Seal is designed to really deliver damage once the paladin gets five stacks up, which will make it the Seal of choice for boss fights. Seal of Command will be used in PvP or PvE for short fights. We expect overall for Corruption / Vengeance to be the “go-to” Seal much of the time, perhaps even in PvP, provided you can keep the buff up."

Kan ik eindelijk beter PvE doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 15:49

Tao

DPC DE_KOMETEN

Over framerates e.d. -> het zou toch heel eenvoudig moeten zijn voor Blizzard om een config filetje aan te maken die voor wow de meest optimale settings voor je videokaart vindt? Baldurs Gate en IWD etc. hadden dat al.
Nu heb ik in Laggaran 1 fps (ja, ik weet het dat een Ati9600 wat outdated is.. :) ), en dat schiet natuurlijk niet op. Overigens met allerlei instellingen al laag staand.

Die patch zal sowieso nog een tijdje duren. Ik heb de afgelopen dagen die preloader niet zien draaien, dus lijkt me sterk dat dit vandaag plaatsvindt.

Continuing story of Peyton Place scratch pug-hells:
Gisteren ook met m'n verse 80 shaman VH hc ingedoken. Weer de boodschap instances full, retry in
1 week :( Na enige tijd wachten konden we erin. Toen bleek 1 player niet bij ons te zijn. Saved? Neu dat kon toch niet zei hij want ze hadden de eindbaas niet kunnen killen..... Nouja, uitgelegd dat je na de eerste baas al gesaved bent. De tank was een guildie die met die gesavede gast verdween. Toen opnieuw geprobeerd players te vinden. Uiteindelijk opnieuw met volle pug gestart. 1 player was van meet af aan (helaas ook de leader...) DC-ed. Tot en met de 2e boss gecleared met z'n 4-en, toen DC-ed de 2e player. Doorgegaan met 3 man en helaas net gewiped op eindbaas (3%).
De 2 anderen hielden het toen voor gezien. Gelukkig dat die instance maar een lock van een dag heeft.

Ik mis echt bij veel pug-players zgn. ausdauer. Een beetje taai volhouden ondanks wat tegenslag is veel mensen al te veel (Emalon ne1?).

Ben nog op zoek naar een leuke offhand voor de shaman. Nu loopt ze rond met de SoH rep axe (130dps), en ben ik bezig met Argent tournement om die epic mace te krijgen. Ik suck echt bij die valiants; krijg ze maar niet goed plat. In het weekend heb ik een guildmeetinkje, dus dan laat ik me wat bijscholen hierin :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

GoTCoast schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:56:
Oeh(A).

Las ik net op WoW-europe.com
Q&A van Paladin in 3.2:

"Q: All classes vary in dps from one encounter to another; however, some paladins may feel their dps can be less competitive at times in comparison to other classes, more so in straight stationary single-target dps encounters. How do we feel paladins are doing in terms of dps across the board?
A: Retribution dps is too low in PvE in 3.1. We are buffing it in 3.2 through the new way Seal of Vengeance / Corruption will work. This Seal is designed to really deliver damage once the paladin gets five stacks up, which will make it the Seal of choice for boss fights. Seal of Command will be used in PvP or PvE for short fights. We expect overall for Corruption / Vengeance to be the “go-to” Seal much of the time, perhaps even in PvP, provided you can keep the buff up."

Kan ik eindelijk beter PvE doen!
Wat een onzin post als je het mij vraagt. Pally weinig schade doen in pve? Laat ze hun mond daar is even spoelen. Retri pally levelen is het snelste wat je kunt doen en ALS je goed gegeared bent doe je ontieglijke schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PcManiaxx schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:55:
Erg jammer, ik keek wel uit naar de nieuwe axe changes voor rogues en de faction change lijkt me ook super om is te doen.]
Faction change is niet in deze patch sterker nog de kans dat die er is voor de volgende expansion is al erg klein, daarom gaf Blizzard al aan dat het een HELE vroege announcement was, en bij Blizzard doen normale announcements er al nagenoeg 3 maanden over.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.