![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 07-05-2009 20:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 07-05-2009 20:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
yup ik ook gisteren wow opgezegtCapa schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:45:
Deeltje 189 alweer![]()
Ben nu een beetje aan het slacken met WoW... Voer geen flikker meer uit![]()
Binnenkort maar ff break ofzo, want ik betaal nu voor iets wat ik ff niet speel.
Iseci
Anoniem: 298591
Welk gezeik? Je moet natuurlijk wel wat doen om aan gear te komen.tntkiller schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:58:
[...]
dus zeggen ze ga herotics doen(en dan moet je puggen wat ik echt haat pugs...ik weiger pugs al dat gezeik iedere keer)
[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 298591 op 07-05-2009 23:38 ]
welk gezeik,...loot.afk.slackers,ninjas. ik speel al zeer lang en zolang ik al speel heb ik een hekel aan pugs(mede omdat ik in een goede guild zat(nu niet meer sinds tbc elitist eikels geworden nu een kleine guild zoals zovelen met een 25 man core...kom je niet tussen met raids) in die lange tijd in een goede guild ben ik gewend aan geen gezeur in groep, runs zijn zeer snel, nooit gezeur over loot al met al super fun om te doen...pugs daarintegen ugghhhhhAnoniem: 298591 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:30:
[...]
Welk gezeik? Je moet natuurlijk wel wat doen om aan gear te komen.
Iseci
Hmm, lekker in T4 nuImdamned schreef: Ben je al aan het laggen in T4, of zit je nog veilig in T3 : P
[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 07-05-2009 23:57 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik snap m niet... gaan er dan tientallen spelers naast elkaar op de grond liggen om letters te spellen met hun lichamen ofzo?Rakkerzero schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:00:
Zie net een nieuwe vorm van spam in Orgrimmar. Met /sleep een url op de grond neerleggen.
Heel moeilijk? Gear moet allemaal aangepast worden op male/female, alles races, eventuele andere gear.HStyles schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:01:
Even wat anders. er word hier te veel over pve gepraat.
Iemand een idee waarom blizzard ervoor had gekozen om de s5 en s6 gear uber lelijk te maken? Doen ze dat om spelers weg te houden van het pvp gedeelte? Of werken er nu een heleboel industrieel designers net zoals die mongool van dat auto programma de grote beurt ? serieus hoe moeilijk kan het zijn om gear vet/cool uit te laten zien ?
Het is toch duidelijk? Blizzard haat pvp'ersHStyles schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:01:
Even wat anders. er word hier te veel over pve gepraat.
Iemand een idee waarom blizzard ervoor had gekozen om de s5 en s6 gear uber lelijk te maken? Doen ze dat om spelers weg te houden van het pvp gedeelte? Of werken er nu een heleboel industrieel designers net zoals die mongool van dat auto programma de grote beurt ? serieus hoe moeilijk kan het zijn om gear vet/cool uit te laten zien ?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 244060
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 244060 op 08-05-2009 07:24 ]
Anoniem: 244060
Ahh okeTaenadar schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:25:
Je krijgt 1 dag extra speel tijd van blizzard omdat er iets mis was met de servers. Ik heb heel wat van die extra dagen staan omdat vooral in het begin de servers nog niet helemaal stabiel waren.
[ Voor 0% gewijzigd door -BB- op 08-05-2009 07:35 . Reden: kapoet linkie ]
When all else fails, resurrect and start over
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik had er ook last van. Na het updaten van DirectX en videokaart drivers was alles weer goed.thewizard2006 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:59:
Daarnaast had ik de hele tijd last van disconnects.... meer mensen hier last van? Normaal echt nooooit en nu denk ik wel 15x in een uur tijd....
Ach op een gemiddelde raid avond in Ulduar , kost het me tussen de 3 en 400, en zeker de eerste weken zat ik daar ruim boven ( Warrior Tank )Auredium
Ik WIL mijn repairbill nog niet eens zien. Een simpele repair kost me 18G. Op dit ogenblik ben ik 50% rood in mijn gear.
Maar goed, aan de andere kant betekend dit wel dat mijn gear erg verbeterd is. Stond bij HoL Normal zelfs bovenaan de DPS lijst. (maar ik was ook de enige met recount schijnbaar want ze vroegen steeds aan mijn de recount)
Mja, het gaat gooed, het gaat goed. Ik hoop aan het einde van de week mijn dual spec te hebben. Zit op zeker 165 soulshards dus met wat geluk heb ik mijn Black War Mammoth gelijktijdig met mijn Epic Chest.
Ach avondje wipen kost meer vele malen meer jammer genoeg voor me.Mektheb
Denk als ik full rood ben nu op lvl 80 dan kost het me 67g ofz...terwijl ik tanks hoor met 200g
Dus als ik het goed begrijp belt je vrouw jouw of of je nu komt gamen ?-BB- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:33:
Ik zat gisteren rond acht uur nog in de auto op weg naar huis. Ben ik er bijna, tring, vrouw aan de haak die vraagt waar ik ben want ze willen een Hc CoT Stratholme starten.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Yep, helemaal goedShadowBumble schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:54:
Dus als ik het goed begrijp belt je vrouw jouw of of je nu komt gamen ?
* ShadowBumble is jaloers
maar begrijp me niet verkeerd ik heb een schat van een vrouw
Daar licht je probleem, Vista gebruikt ong 800mb, Wow rond de 700mb aan ram.Teunis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:00:
Meeste issues die ik heb zijn
PC:
Windows Vista
2GB Ram
Raptor 120GB HD, met zo'n 40gb vrij
Video: (kan ik hier niet na gaan)
Hier had mijn broertje van de week dus ook last van na een upgrade van zijn mobo en cpu. Nadat hij vista x64 opnieuw had geinstalleerd had hij ook last van deze errors. Hij heeft wel 4gb geheugen, dus ik weet niet of het aan je geheugen ligt.Teunis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:00:
Meeste issues die ik heb zijn
memmap.cpp + M2Shared.cpp
Requested X memory, heb wel blauw gevonden
maar dat betekent dat mijn complete UI opnieuw mag doen
Of dat het aan geheugen ligt: nog niet getest
Of feit dat nog steeds Vista SP0 draai. (Laaste poging dat SP1 instaleerde ging scherm op zwart en meer niet)
Kan zijn, maar geen andere game heeft hier last vanThommmyy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:26:
[...]
Daar licht je probleem, Vista gebruikt ong 800mb, Wow rond de 700mb aan ram.
Aangezien iedereen lag heeft in Dalaran kun je daar weinig aan doen.
2gb er bij prikken kan ik je zeker aanraden met Vista. Stel dat je nog meer geld overhebt kun je er ook 4gb bij prikken en dan overgaan naar Vista 64bit.
En anders is XP nog altijd een optie. Ik gebruik nu XP64bit met 6gb geheugen en loopt best lekker.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Anoniem: 295814
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 08-05-2009 09:53 ]
Die is er ook wel. Daar kan je een Warp Burger van maken. Innkeeper Grilka heeft die te koop in Terokkar ForestAnoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:48:
Ik was zeer teleurgesteld dat ik niks kan koken met warped flesh dacht dat daar een recept voor was?
Muntjes komen uit de Dalaran fontein. Daarnaast zijn de fishing achievements lang niet allemaal even makkelijkAnoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:48:
Vissen geleveld tot 240 in SW, jammer dat ik nog geen serieuse muntjes of whatever je daar kan vangen, gevangen heb. Dat soort achievements zijn toch de achievements waar ik nu voor ga, de wat makkelijkere zeg maar
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 08-05-2009 10:10 ]
Dat klopt, als je de eerste paar in en om het fort hebt gedaan dan wordt je al snel doorgestuurd naar de mijn ernaast en een stukje verderop naar Fitzcrank Airstrip. Daartussen zitten ook nog DETHA quests. Dan ben je wel een bek xp verderAnoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:48:
4 quests nog open, na de eerste echte 2 gedaan te hebben (die centaur/spider kruising en bats from hell)
Vanavond en morgen maar er eens goed voor gaan zitten. Er komen vast meer quests bij, ben de haven niet echt uit geweest.
Anoniem: 23522
Tip voor je bagslots problemen: Maak een bank alt character waar je al je niet soulbound witte zooi naartoe stuurt.Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:06:
Gister weer gigantisch achteruit in mijn Gold, ik heb wat 20 slots bags gekocht, omdat ik met 16 nog te vaak een full inventory had. Goed beschouwd zijn dat goede investeringen, omdat ik toch wel veel verlies met leegmaken (zelfs grijze items zijn in stacks veel waard, in verhouding althans) en ik houd heel vaak mijn skins bij me, en zet ze liever in grote aantallen op AH.
[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 08-05-2009 10:19 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Daar kan ik mezelf ook heel erg in terugvinden. Speel Wow nu sinds - pak em beet eind oktober - en ben gisteren naar lvl 67 gedingd. Is mijn eerste char die ik level en wil ook zoveel mogelijk van het spel genieten. Alleen het raiden is iets waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Vind ik aan de ene kant niet zo erg vermits er veel tijd in kruipt maar aan de andere kant zou ik toch ook graag wat dungeons aan de binnenkant zien en de sfeer ervan proeven. Helaas ben ik momenteel nog steeds guildloos en zal het dus nog even duren alvorens ik daaraan toe ben.Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:06:
Ik probeer het met mate te spelen, ik ben ook zo iemand die de quests nog laat schrijvengeniet van het spel, heb een hekel aan haast. Het word wel eens laat, maar later dan 2 uur is het nog nooit geworden. Dat was toen eens in een Zul Gurub run geloof ik (of hoe heet die tempel in SV?) Veel geleerd toen - in den beginne (vroegah) deed ik nog alles met commanding shout (of hoe heet dat) enzo, en die demoralizing shout - Bad Idea Halmst. Toen zat ik nog in mijn eerste guild en was een guildrun nog iets wat met plezier gedaan werd.
daarna heb ik het een half jaartje niet echt meer gespeeld. Maar zo savonds is het wel grappig. Sinds ik werk iets meer regelmaat in het leven, en daar past WoW heel goed in. En voor de causals is die achievement ook wel grappig.
Ik heb er vooral veel plezier van, maar dat neemt niet weg dat ik eigenlijk stiekem ook paars wil zijn
Gister weer gigantisch achteruit in mijn Gold, ik heb wat 20 slots bags gekocht, omdat ik met 16 nog te vaak een full inventory had. Goed beschouwd zijn dat goede investeringen, omdat ik toch wel veel verlies met leegmaken (zelfs grijze items zijn in stacks veel waard, in verhouding althans) en ik houd heel vaak mijn skins bij me, en zet ze liever in grote aantallen op AH.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Resi is wel echt hard nodig, 500 was geloof ik maximaal wat je kon halen op 70? Dus dan is 650 niet echt genoeg in mijn ogen.Anoniem: 23522 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:10:
Even een vraagje voor de grootheden / godenzonen in de wereld van PeeVeePee.
Ik speel Discipline Priest + Retri paladin en wij hebben nogal problemen tegen HealerX + Arms Warrior. Eigenlijk moet ik het anders verwoorden, ik heb nogal problemen tegen Arms Warrior. Ze chargen en beginnen me vervolgens zo bizar hard te slaan dat ik me er vaak niet doorheen kan healen. Wat kunnen wij het beste hier tegen doen want het gaat zo hard...
Allereerst, ik heb geen 900 resilience, working on that still though! Ik zit nu op 650 geloof ik en er wordt dus hard aangewerkt. Ik heb ook als priest niet het talent genomen dat ik 5/10/15% van een melee crit heal (talenttrees zijn al zo vol). Nu zullen die 2 samen vast helpen, maar naar mijn gevoel scheuren die warriors zo hard dwars door me heen... wat is jullie ervaring hierin?
Wij focussen trouwens vaak hun healer en 'negeren' de warrior (negeren wil zeggen dat ik op vent hard klaag over hoe naar hard ik dood aan het gaan ben) om te voorkomen dat wij hem volgooien met rage en hij nog harder slaat.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Wilde het net zeggenredfoxert schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:17:
[...]
Tip voor je bagslots problemen: Maak een bank alt character waar je al je niet soulbound witte zooi naartoe stuurt.
[ Voor 3% gewijzigd door Atlas op 08-05-2009 10:33 ]
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Een gemiddelde hunter zou hebben geschreven:SinergyX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:24:
Hoe erg kan naxx10 zijn, na een redelijk succesvolle run van bijna 6 uur helemaal _niets_ aan drops. Cloths, plate, healing plate, healing leather en een stomme dagger, helemaal _niets_ voor een hunter
En blijf van onze druid staves af!Joehoo wat een mooie naxx run, cloth, leather en een dagger; allemaal hunter gear!
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ja kijkcannibal schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:29:
[...]
Wilde het net zeggen
En als je dan nog een "advanced" bankalt maakt, zorg je dat je een guild start op je bankalt, alle mensen die je guild signen er uit knikkeren en dan langzaam aan 1 of meer banktabjes kopen, stukken goedkoper dan 20 (of missschien ooit 22) slot bags.
Explain pls!?Atlas schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:32:
Daar krijg je ook nog eens 50 gold bij als je die gaat halen
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 08-05-2009 10:39 ]
Anoniem: 63072
6 uur, jij hebt geen recht van spreken. Mijn warlock loopt nog steeds met Hat of Wintry Doom en de ebon blade rep cloak. Alle andere slots zijn in naxx 10 en heroics gevuld en zelfs al weer gedeeltelijk vervangen door naxx25 spullen. Maar een cloth head item heb ik 3 keer zien droppen in in vele weken naxx en de cloaks die droppen rol ik altijd naastSinergyX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:24:
Hoe erg kan naxx10 zijn, na een redelijk succesvolle run van bijna 6 uur helemaal _niets_ aan drops. Cloths, plate, healing plate, healing leather en een stomme dagger, helemaal _niets_ voor een hunter
Welcome to the Warlock class. I feel youAnoniem: 63072 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:38:
[...]
6 uur, jij hebt geen recht van spreken. Mijn warlock loopt nog steeds met Hat of Wintry Doom en de ebon blade rep cloak. Alle andere slots zijn in naxx 10 en heroics gevuld en zelfs al weer gedeeltelijk vervangen door naxx25 spullen. Maar een cloth head item heb ik 3 keer zien droppen in in vele weken naxx en de cloaks die droppen rol ik altijd naast
Aan de andere kant mag ik niet klagen over het rollen want ik win vaak genoeg items, alleen nooit in die slotsBeetje triest dat mijn gear nu bestaat uit die twee ilevel 187 items en de rest 50/50 ilevel 200/213 epics
"Don't let your dreams be memes"
Anoniem: 272620
Tja, daarom join je een raidguild. Heb je dat soort gezeur niet. Op alles zit spirit tegenwoordig.Wootlock schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
Welcome to the Warlock class. I feel you
Had hetzelfde probleem in pugs, dropt er een cloth item met int/stam/spirit een sloot spellpower/haste/crit krijg je de melding: its a priest item en vervolgens telt je roll niet
Kut pugs.
[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 08-05-2009 10:41 ]
https://niels.nu
Gold is niet shared over characters. Nooit geweest ook. Geen idee hoe je daar bij komt ook eigenlijkAnoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:26:
het meeste vlees staat bij mijn lvl 35 hunter (nog niet zo heel lang, ik verstuurde laatst Gold naar m voor wat BS mats en kwam er daarna achter dat het gold al gedeeld was - Kijk ik al heel lang scheel, of is dit pas ingevoerd?) Toen ben ik hem ook gaan gebruiken voor opslag.
Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:34:
[...]
Ja kijkmisschien ben ik oude stempel
(of gewoon dom ofzo) maar zo ben ik niet. Ieder zijn speelwijze uiteraard
Kijk, dat knikkeren hoef je niet letterlijk te nemen, je kunt bij het starten van de guild ook gewoon zeggen dat het gaat om een bank-guild, of ze gewoon geen toegang geven dat de guildbank. Netjes zijn is altijd beter natuurlijk.
[...]
Explain pls!?
Ony is een level 60 raid instance, indien je haar killed, dropped er altijd 1 18-slot bag en ca. 50gold als loot. (vroeger meer, maar mensen gingen er voort heen om geld te verdienen, nu sommigen haar kunnen solo'en.)
Hetzelfde als voor de nerfsAnoniem: 272620 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
Ik heb gehoord dat Emalon inmiddels is generfd. Misschien dat ik nu dan toch kans maak om deze te verslaan in een pug.
Wat is nu de aanbevolen strategie voor Emalon?
Makkelijkste is misschien nog wel iedereen een beetje aan de linker kant laten staan zodat iedereen die een eyebeam krijgt vrij baan heeft aan de rechterkant. In principe dps je toch alleen maar de rechterarm (voor players links).Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
Gisteravond Kologarn en Iron Council gekilled! Ik weet ff niet welke van die twee een first kill voor ons was (eerste keer voor mij in Ulduar en ik ken de bosses nog niet echt), maar ik vermoed Kologarn aangezien we Iron Council meteen neer hadden. Die lightning tentacle mode van die dwarf is nasty zeg! Kologarn was lastig omdat we wat problemen met de eyebeams hadden; die werden te veel door de raid getrokken. Wat voor'n setup gebruiken mensen? Wij hielden het midden een beetje vrij, en dat werkte vrij aardig.
[ Voor 44% gewijzigd door redfoxert op 08-05-2009 10:46 ]
Anoniem: 63072
Verspreid staan, emalon nuken. Als add buff krijgt add nuken anders emalon nuken. Niet echt ingewikkeld, is dan ook een boss voor Pvp-ersAnoniem: 272620 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
Ik heb gehoord dat Emalon inmiddels is generfd. Misschien dat ik nu dan toch kans maak om deze te verslaan in een pug.
Wat is nu de aanbevolen strategie voor Emalon?
Die flamewalls zijn of bugged, of het is zo bedoeld. Maar in ieder geval ziet iedereen bij mij in de guild dit precies zo als jij. Maakt overigens geen drol uit, je moet gewoon aan de hand van welke kant hij komt een vast lijn hebben om heen te lopen.shoombak schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:45:
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer een mijn account geactiveerd. Na het updaten van addons, spec instellen e.d gelijk maar even een raid gepugged. Sarth werd het, blijft nog steeds te makkelijk met 1D. Maar ik kon nog redelijk bijblijven met dps, ondanks dat ik mijn Blood DK rotatie redelijk kwijt was. Maar het vreemde is, ik zag de flamewall half. Dus als hij opkwam, zag ik deze 1 sec, dan 2 sec niet, en dan weer wel. Werd wonderbaarlijk genoeg niet geraakt. Videodrivers zijn up to date. Heb na mijn laatste keer inloggen, 2 maanden geleden, wel een herinstall gehad, maar gewoon de oude install van WOW gebruikt. Overigens daarna met dezelfde PUG naar Naxx25 geweest, maar bij Heigan zag ik wel gewoon die groene walls.. Meer mensen bekend met die probleem?
Ik zit dus in een raid guild en we rollen. Ik weet zeker dat als er nu een head item dropt er voor mij gepasst wordt, maar dan moet hij wel droppen. Afgelopen 4 weken niet eens een cloth head gezien, dan doet het er niet eens toe.Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
Tja, daarom join je een raidguild. Heb je dat soort gezeur niet. Op alles zit spirit tegenwoordig.
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 08-05-2009 10:55 ]
This is the Way.
Zit in een Raidguild, dat was gewoon een random pug omdat ik die week geen tijd had om Naxx te runnenHydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
Tja, daarom join je een raidguild. Heb je dat soort gezeur niet. Op alles zit spirit tegenwoordig.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Die VH staff heb ik allangSeraphin schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:32:
[...]
Een gemiddelde hunter zou hebben geschreven:
[...]
En blijf van onze druid staves af!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan link je in chat Fel armor en 4xT7bonus, win roll je het item en pak je het opWootlock schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:49:
[...]
Zit in een Raidguild, dat was gewoon een random pug omdat ik die week geen tijd had om Naxx te runnen
Alle gear van level 60, en misschien zelfs 70, raid dungeons zijn echt niet meer de moeite waard vergeleken met de meeste gear in Northrend.Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:52:
Nog zo iets btw. Via wowhead zie ik genoeg recepten die Arcane dust gebruiken, maar nu ik enchanting omhoog geleerd heb, zie ik nog steeds geen recept wat arcane dust gebruikt. Is dat echt iets wat ik moet looten/kopen in AH?
Zelfs nog meer dan 23g aangezien sommige van die quests overlappen met de Valiant quests. Zodoende krijg je bv. voor het killen van 15 scourge mobs bijna 40gNoTimeRemains schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:47:
en aangezien ik Ambassador ben heb ik niets meer aan rep, dus ik kies bij de Champion quests gewoon voor de purse (=10G extra) dan wordt zo'n daily ineens 23G waard en dat tikt natuurlijk wel lekker aan.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 08-05-2009 11:19 ]
Is het trouwens mogelijk om Onyxia te soloen als hunter? Kan namelijk nog wel wat bags gebruiken en als ik ze niet hoef te kopen maar kan verdienen met een leuk gevecht, is dat mooi meegenomen natuurlijk.Atlas schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:32:
IK heb mijn bank inmiddels vol zitten met 18 slots ony bags
Daar krijg je ook nog eens 50 gold bij als je die gaat halen
Ik mag hopen van wel, ik ben zelf ook een hunter aan het levellen speciaal om zo'n dingen solo aan te kunnenAmras schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:10:
[...]
Is het trouwens mogelijk om Onyxia te soloen als hunter? Kan namelijk nog wel wat bags gebruiken en als ik ze niet hoef te kopen maar kan verdienen met een leuk gevecht, is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Ben zelf bang dat het niet gaat lukken, misschien als een tanking pet de klappen op kan vangen en ik het voor kan healen (mend pet).
[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 08-05-2009 11:14 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Blijft geheel eigen mening natuurlijk, maar ik heb balance als offspec en dat is echt leuk spelen op 80. Verschillende spells die niet in de categorie vuurbal/sneeuwbal/bliksemflits afvuren valt zoals bij mages, shamans en warlocks (bijvoorbeeld). Dikke donderwolk opengooien boven de gare groepjes in bijvoorbeeld Strat of de spinnen kolonies in Naxx werkt leuk. Zombies van Gluth afhouden maar ze gaan niet op tijd dood? Typhoon en doei, loop maar weer hetzelfde stukje meneer ZombieSinergyX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:53:
Eerst dacht ik boomkin, maar die lijken me echt saai achteraf, ...
Ackis Recipe ListAnoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:08:
Daar heb ik een hele zooi geleerd inderdaad, helemaal niet leuk voor mijn Gold saldo, ik heb niet heel goed gekeken, maar Arcane Dust heeft een erg opvallend icoontje, niet voorbij zien komen in het scrollen. Ik zit nog niet op enchanting 300, misschien is dat de grens om de volgende lading enchants te leren?
Wel weer een hoop nieuwe 'essences' voorbij zien komen, jammer dat je niet via wowarmory je recepten kan zien. of kan dat op een of andere manier wel?
[ Voor 27% gewijzigd door -BB- op 08-05-2009 11:32 . Reden: tweede quote + buff foutje ]
Word wel een kluif hoorKapoen schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:14:
[...]
Ik mag hopen van wel, ik ben zelf ook een hunter aan het levellen speciaal om zo'n dingen solo aan te kunnen(overigens ook een draenei)
Ik ga er van uit dat een beast master hunter het veel gemakkelijker zal hebben om onyxia plat te leggen dan een SV of MM hunter.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Da's inderdaad de grens voor recepten met Arcane dust, Outland recipes (welke de arcane dust gebruiken) beginnen pas vanaf 300 skill. Arcane dust krijg je (meestal) van greens die droppen in Outland.Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:08:
Ik zit nog niet op enchanting 300, misschien is dat de grens om de volgende lading enchants te leren?
[ Voor 43% gewijzigd door cannibal op 08-05-2009 11:29 ]
je bedoelt natuurlijk de +crit buff, moonkins geven geen +spellpower.-BB- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:19:
[...]
... de spellpower buff voor de groep is zeker leuk in een groep in opbouw
[...]
Ok, dan maak ik die 4 punten (296-300) ff gedaan via AH, en probeer daarna zoveel mogelijk te doen levelen met wat ik nog heb. Arcane dust heb ik makkelijk 70 stuks (durf niet hoger te zeggencannibal schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:26:
[...]
Da's inderdaad de grens voor recepten met Arcane dust, Outland recipes (welke de arcane dust gebruiken) beginnen pas vanaf 300 skill.
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 08-05-2009 11:35 ]
Ja helemaal gelijkHanH schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:29:
[...]
je bedoelt natuurlijk de +crit buff, moonkins geven geen +spellpower.
[ Voor 20% gewijzigd door -BB- op 08-05-2009 11:34 ]
http://www.wow-profession...wow-enchanting-guide.htmlAnoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:31:
thanks -BB-
Die addon had ik nog niet gezien. Leer veel vandaagVoelt goed.
[...]
Ok, dan maak ik die 4 punten (296-300) ff gedaan via AH, en probeer daarna zoveel mogelijk te doen levelen met wat ik nog heb. Arcane dust heb ik makkelijk 70 stuks (durf niet hoger te zeggenmisschien lieg ik). Dus dat is sowieso een punt of 15-20?
Maar ik mis daar de diversiteit in attacks. Net als mage sta je maar naar zo'n casting balkje te gapen, met een proc af en toe kan je een instant doen, bij warlock heb ik een best aardig arsenaal aan instant casts en enorm divers hoe ik mijn mana/health kan op houden (en micromanagement van shards).-BB- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:19:
Blijft geheel eigen mening natuurlijk, maar ik heb balance als offspec en dat is echt leuk spelen op 80. Verschillende spells die niet in de categorie vuurbal/sneeuwbal/bliksemflits afvuren valt zoals bij mages, shamans en warlocks (bijvoorbeeld). Dikke donderwolk opengooien boven de gare groepjes in bijvoorbeeld Strat of de spinnen kolonies in Naxx werkt leuk. Zombies van Gluth afhouden maar ze gaan niet op tijd dood? Typhoon en doei, loop maar weer hetzelfde stukje meneer Zombie
Er wordt gezegt dat het zeker mogelijk is. Ik heb zelf die world boss noorden van Orgrimmar solo gedaan (900k HP in je eentje neermaaien), 160gold drop is dan heel interessant.Amras schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:10:
Is het trouwens mogelijk om Onyxia te soloen als hunter? Kan namelijk nog wel wat bags gebruiken en als ik ze niet hoef te kopen maar kan verdienen met een leuk gevecht, is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Ben zelf bang dat het niet gaat lukken, misschien als een tanking pet de klappen op kan vangen en ik het voor kan healen (mend pet).
Anoniem: 249354
Hahahahaha!een redelijk succesvolle run van bijna 6 uur
Sja zo is het helaas al een tijdje >.<Anoniem: 249354 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:12:
[...]
[...]
Hahahahaha!
Maar serieus, ik zei het al eerder. Dit spel is te makkelijk geworden en iedereen is verwend. Ik weet nog dat ik superblij was met m'n tier 2 pants van ragna omdat ik al mn DKP had opgespaard zodat ik de andere 341412 mages buiten spel kon zetten. Dat voelde pas als een achievement.
Gisteren is een guildie van me 80 gedinged en hij kon gelijk mee met een 25man emalon pug. En dan nog zeiken dat er geen loot voor hem dropte terwijl hij 2 uur terug nog zat te levelen in Zul'drak.
Ik moet zeggen dat ik ook gelijk heroics in dook @ 80 maar kom op... van een green naar t8.5 is toch om te lachen.
Maar goedIs niet tegen een bepaald persoon gericht maar ik lees soms echt zulke zeikposts hier.
Volledig mee eens, op mijn druid ging ik ook 1uur nadat ik gedingt was voor het eerste naxx in, ben er gelijk uit gekomen met volledige tier armor + meer!Anoniem: 249354 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:12:
[...]
[...]
Hahahahaha!
Maar serieus, ik zei het al eerder. Dit spel is te makkelijk geworden en iedereen is verwend. Ik weet nog dat ik superblij was met m'n tier 2 pants van ragna omdat ik al mn DKP had opgespaard zodat ik de andere 341412 mages buiten spel kon zetten. Dat voelde pas als een achievement.
Gisteren is een guildie van me 80 gedinged en hij kon gelijk mee met een 25man emalon pug. En dan nog zeiken dat er geen loot voor hem dropte terwijl hij 2 uur terug nog zat te levelen in Zul'drak.
Ik moet zeggen dat ik ook gelijk heroics in dook @ 80 maar kom op... van een green naar t8.5 is toch om te lachen.
Maar goedIs niet tegen een bepaald persoon gericht maar ik lees soms echt zulke zeikposts hier.
Arcane dust heb je voor veel dingen vrij veel van nodig helaas. Denk dat je met 70 stuks geen 15-20 punten gaat halen. Sowieso omdat veel enchants vrij snel al geen skill meer opleveren.Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:31:
Ok, dan maak ik die 4 punten (296-300) ff gedaan via AH, en probeer daarna zoveel mogelijk te doen levelen met wat ik nog heb. Arcane dust heb ik makkelijk 70 stuks (durf niet hoger te zeggenmisschien lieg ik). Dus dat is sowieso een punt of 15-20?
Uberhaupt iemand in greens meenemen na een boss die T8.5 dropte, was er geen betere dps te vinden ofzo ?Anoniem: 249354 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:12:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 08-05-2009 12:31 ]
Dat wordt gemaakt door een inscriptor, op dat item kan jij een enchant zetten: als een persoon die "scroll" van de AH afplukt kan hij zelf de enchant zetten.Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:28:
hahanou, mijn oortjes klapperen hoor, ik ga snel zoeken naar Vellum
en ik moet nog tot 18:00 vandaag
damn. wat ik meestal deed/doe was geld sparen via skinnen (meestal een flauwe halve zondag wat clefthoofs) en dan mats kopen en dom mn eigen gear 10-keer dezelfde enchant geven.
Maar als die Vellums (lichtelijke wth is that??) dat tegen gaan is t goed!
En welk gedeelte was het 'zeik' gedeelte dan?Anoniem: 249354 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:12:
Ok, dan ga ik binnenkort toch eens dual spec aanschaffen om BM+bear te kunnen spelen. Omdat ik voornamelijk PvE doe, ben ik nu uiteraard SV+wolf specced. Lijkt me wel leuk om zo eens wat oude content te zien (speel sinds TBC).SinergyX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:46:
[...]
Er wordt gezegt dat het zeker mogelijk is. Ik heb zelf die world boss noorden van Orgrimmar solo gedaan (900k HP in je eentje neermaaien), 160gold drop is dan heel interessant.
Mijn BM spec met een bear kan ik 2.2k/tick healen op mijn pet, plus dat hij 2 AoE's heeft voor extra agro. Maar weet totaal niet hoe je bv om moet gaan met die adds, heb Onyxia maar 1x gedaan.
Over het algemeen ben je 78-80 gewoon met blue's dus dat maakt echt geen drol uit. Aangezien de content ook weer een nerfbat heeft gekregen ( te lezen in een post paar bladzijdes terug ) zal er vast geen probleem zijnWootlock schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:24:
[...]
Uberhaupt iemand in greens meenemen na een boss die T8.5 dropte, was er geen betere dps te vinden ofzo ?
Ik was meteen al feral met mijn druid en heb nooit naar de andere twee trees gekeken m.u.v. de Mark of the Wild talents e.d. Met dual spec kon ik iets kiezen om uit te proberen. En je hoeft natuurlijk geen dual spec te nemen, of wel en dan geen feral tank spec. Je kan ook altijd kitty spec nemen, ik vind het een soort basic rogue op vier poten.SinergyX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:46:
Maar ik mis daar de diversiteit in attacks. Net als mage sta je maar naar zo'n casting balkje te gapen, met een proc af en toe kan je een instant doen, bij warlock heb ik een best aardig arsenaal aan instant casts en enorm divers hoe ik mijn mana/health kan op houden (en micromanagement van shards).
Tree form vind ik wel cute, zeker als je /dance doetQua healing lijkt mij druid wel de leukste, hots, heals en heal+hot samen met nog die wildgrow (party?), alleen tanken met zo'n ugly bear vind ik weer helemaal niets.
Mischien eerst mijn druid dan maar wat hoger krijgen, eens kijken hoe die het doet vanaf lvl50 ofzo.
Ik ben SV en BM specced, SV met een bird (tickbird?) voor de mana regen.Amras schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:36:
[...]
Ok, dan ga ik binnenkort toch eens dual spec aanschaffen om BM+bear te kunnen spelen. Omdat ik voornamelijk PvE doe, ben ik nu uiteraard SV+wolf specced. Lijkt me wel leuk om zo eens wat oude content te zien (speel sinds TBC).
Al was ik alliance had ik dit meteen gedaan, maar die van de horde vind ik zoooo lelijk-BB- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:40:
Je kan ook altijd kitty spec nemen, ik vind het een soort basic rogue op vier poten.
Ben ik het niet mee eens, als jij goed speelt en gewoon goed je 'ding' doet presteer je stukken beter dan iemand die 500-600dps meer doet maar elke bossfight weer dood op de grond ligt voor 10 minuten. Je zal enkel stuk beter moeten presteren waar een T8 wat achteruit kan hangen en nog steeds goed resultaat kan behalen. Al zal dit we erg afhankelijk zijn van je 'job', tanker in quest-blue zie ik niet zo graag in een naxxHydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:48:
Euh, nee. Ga eerst maar wat heroics doen. Anders word je gewoon gecarried door je groep.
[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2009 12:53 ]
Euh, nee. Ga eerst maar wat heroics doen. Anders word je gewoon gecarried door je groep.SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:37:
Over het algemeen ben je 78-80 gewoon met blue's dus dat maakt echt geen drol uit. Aangezien de content ook weer een nerfbat heeft gekregen ( te lezen in een post paar bladzijdes terug ) zal er vast geen probleem zijnEn iedereen verdiend een kans niet waar?
Zie het probleem nog steeds niet hoorHydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:48:
[...]
Euh, nee. Ga eerst maar wat heroics doen. Anders word je gewoon gecarried door je groep.
Dit dus.Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:48:
[...]
Ik heb echt geen ideeAmras schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:10:
[...]
judge of light niet genoeg voor jouw ?SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:23:
[...]
Full epix Protadin heeft er geen problemen mee, al moet ik af en toe wel healen.
Ik zou er zelf problemen mee hebben als ik helemaal onderaan damage done zou staan.SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:50:
Zie het probleem nog steeds niet hoorals je guild vraagt of je mee wil is dat geen probleem.
Daarnaast ben je bezig met de guild en niet bezig met een individueel persoon, als deze persoon gear krijgt word de guild er sterker van.
Of inderdaad, het is een guildrun, en plechtig beloven dat je bij de anderen serieus in het krijt staat. Dat als er ooit iemand is die je hulp nodig heeft, dat je dan ontegenzeggelijk ook je hulp aanbied.Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:02:
[...]
Ik zou er zelf problemen mee hebben als ik helemaal onderaan damage done zou staan.
Helaas heb ik het tegenovergestelde meegemaakt, item met sta/int/spi + hit, mochten we er als holy priest niet op rollen. Is DPS-item.Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
dat lijkt me redelijk logisch eerlijk gezegd. Holy priests (en healers in het algemeen) hebben helemaal niets aan +hit...sabriel schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:14:
[...]
Helaas heb ik het tegenovergestelde meegemaakt, item met sta/int/spi + hit, mochten we er als holy priest niet op rollen. Is DPS-item.
En ik baal dat ook warlock & mage nu baat bij spirit hebben, mage voor crit en warlock voor .... (lifetap dacht ik). Lekker veel concurentie dus, en de DPS lekker asociaal op alles needen, ook als je al 6 items hebt geloot en de rest van de 10 clothies nietWas de eerste raid voor mij in 18 maanden, was dus meteen weer de laatste voor een tijdje.
Stel je voor dat je heal mist ! TANK DOOD ! AAAAARGHHanH schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:17:
[...]
dat lijkt me redelijk logisch eerlijk gezegd. Holy priests (en healers in het algemeen) hebben helemaal niets aan +hit...
locks voor lifetap en spellpowersabriel schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:14:
[...]
Helaas heb ik het tegenovergestelde meegemaakt, item met sta/int/spi + hit, mochten we er als holy priest niet op rollen. Is DPS-item.
En ik baal dat ook warlock & mage nu baat bij spirit hebben, mage voor crit en warlock voor .... (lifetap dacht ik). Lekker veel concurentie dus, en de DPS lekker asociaal op alles needen, ook als je al 6 items hebt geloot en de rest van de 10 clothies nietWas de eerste raid voor mij in 18 maanden, was dus meteen weer de laatste voor een tijdje.
En dan duurt het voor jou een uur voordat je haar gesloopt heb?HStyles schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:01:
[...]
judge of light niet genoeg voor jouw ?. met mijn prot pala zie ik soms mijn hp naar 99% gaan maar paar seconde later is het weer 100%. haar breaths raken me niet eens
Je laat het overkomen alsof je beste vriend een kogel voor je opvangt.. wake up! it's still a game!Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:14:
[...]
Of inderdaad, het is een guildrun, en plechtig beloven dat je bij de anderen serieus in het krijt staat. Dat als er ooit iemand is die je hulp nodig heeft, dat je dan ontegenzeggelijk ook je hulp aanbied.
Want; als de guild al op T8.5 zit en jij word gevraagd mee te gaan raiden, dan doen ze niet voor jou plezier een andere dan die op dat moment op de agenda staat.
Dan kun je uit principe wel nee zeggen, of je kan iedereen heel dankbaar zijn voor wat ze voor jou willen doorstaan
Oh gossie, na 18 maanden niet raiden niets mogen looten. Ik leef met je meesabriel schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:14:
[...]
Not really ! its almost a full time job...SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:30:
[...]
Je laat het overkomen alsof je beste vriend een kogel voor je opvangt.. wake up! it's still a game!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq