Sinds een week ook in het bezit van WoW.

Zit op de Dragonmaw server met een inmiddels lvl19 Blood Elf Palladin.
Altijd al grote fan geweest van de Warcraft serie en dan met name Warcraft II heb ik _erg_ veel gespeeld.
(Warcraft III ook uitgespeeld, maar vond de sfeer van II toch net wat beter).
Al met al erg lang geroepen dat ik nooit aan WoW zou beginnen om meerdere redenen.
RPG heeft mijn voorkeur altijd minder gehad dan gametype's als FPS en toen WoW net uit was heeft het ook nog een poos kritiek gehad vanwege het feit dat de RTS serie in zijn hemd werd gezet.
In de loop der tijd ben ik wel in aanraking gekomen met The Elder Scrolls serie welke ik nog steeds erg mooi vind. Morrowind heb ik helemaal afgerond, en Oblivion speel ik zo nu en dan nog wel eens voor wat side-quests (main quests ook allemaal gehad).
Nu dus toch aan de WoW.

Aangezien ik geen Creditcard had heb ik besloten de eerste keer te betalen met een prepaid card.
Nu heb ik dus voor 90 dagen te goed en nog even te gaan voor ik daadwerkelijk besluit of ik maandelijks wil gaan betalen.
Word ook geholpen in grote wereld die WoW heet door een vriend van me welke al een aantal jaar ervaring heeft. Deze zal me binnekort ook gaan boosten voor het builden van mijn character.
Echter verbaast hij zich hoe goed ik me tot nu toe weet te redden voor een newcomer. (Zit na een uur of 12-16 spelen bijna aan een lvl 20 character).
Wel een goede tip voor mensen die net beginnen! De Quest Helper Add-on is erg prettig en overzichtelijk.
Als je deze dan vervolgens met wat meer kennis en ervaring gaat gebruiken kun je per map runs gaan doen voor meerdere quests tegelijk waardoor het levelen echt ontzettend hard gaat.
[
Voor 22% gewijzigd door
Da_maniaC op 19-05-2009 17:44
]