Gold is wel zo'n non issue : )_H_G_ schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:05:
[...]
Niet echt, dan liever een avondje naxx-10 om wat mensen te gearen. Levert nog redelijk wat gold op ook.
Stuur dan maar 20k naar Djengis
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bij ons op de server (Alonsus) valt het link achievement virus wel mee. Alleen voor de moeilijkere raids (VoA25 en EoE (maar dat is toch sowieso fail)) vragen ze om een achieve, naxx heb ik nog nooit een achieve moeten linken (gelukkig pug ik die niet meer tegenwoordig ^^) en als je ze moet linken is men meestal nog wel bereid je toe te laten als je ze verwezen hebt naar armory voor je gear enz (moet je niet in greens rondlopen natuurlijk
).
LOL dat is wel erg iddtntkiller schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:47:
[...]
ach op mijn server waren ze al zo gek om naxx gear en achievements te vragen voor gewone herotics(zelfs ulduar gear)
Hmmmm Naxx gecleared in TBC? Mis ik iets of bedoelde je pre-tbc?heel wow is verziekt en vooral dit laaste is de reden dat ik ben gestopt met spelen, ik had mijn paladin geleveled en een beetje gegeared maar na zolang priest spelen kon ik niet wennen aan een paladin dus heb ik mijn priest naar 80 gebracht en weer mijn main gemaakt......big mistake, al had ik in tbc al naxx gecleared wilde ik naxx gaan doen voor gearen, vergeet het maar.
Op zich wel logisch dat guilds nu kleiner zijn natuurlijk; pre-TBC waren de raids 20/40 man, en sommige normal instances 10man. Ook toen kon het verrekte lastig zijn om bij de betere guilds binnen te komen.guild zijn u veel kleiner dan voor tbc(of tijdens tbc waren ze nog redelijk) ze hebben echt een core team met minimale bezetting dus werd er niks anders dan gefocussed op de hardste raids maar voor de rest niks dus als reroll/beginner is het nutteloos om in zo'n guild te gaan, maar er is niks anders dus zit je klem en kan je bijna niet verder.
Altijd voldoende mensen voor raids pre-tbc? Het zal per persoon anders zijn geweest, ik weet in ieder geval nog dat wij echt heel veel moeite hadden om van ZG / AQ20 over te stappen naar MC, gewoon omdat er niet voldoende 60's waren die tegelijk online konden zijn. Het leek toen idd wel makkelijker om groepjes te vinden voor 5mans (heroics had je nog niet).voor en tijdens tbc waren de guilds groot mijn guild was een van de grotere dus er waren altijd voldoende mensen voor raids/herotics, tbc introduceerde elitism en in wotlk ging dat nog eens stapje verder en is het voor mij nu wel game over na zoveel jaar(speel al vanaf de beta en vanaf de eerste dag wow live ging in de usa en ben overgegaan naar euro toen die eindelijk online gingen.)
Het verschijnsel dat er onwaarschijnlijk hoge gear-eisen worden gesteld in pugraids is wat dat betreft niet nieuw. In TBC "moest" je op een gegeven moment minimaal vol met kara epics zitten om mee te mogen naar heroics, terwijl de eerste generatie 70's de (pre-nerf!) heroics ook gewoon in 70 blues kon clearen.
WotLK is precies hetzelfde: in de eerste maanden na release werd er totaal niet moeilijk gedaan als je in blues meewilde naar een heroic; nu is er weer een "power-creep" gaande.
Oplossing: zoek een guild en/of friendslist waar je qua progress & gear de beste match mee hebt en groei vandaar verder. Voor verse 80's betekent dat nu eerst een tijdje hopen op een incidentele heroic en veel repgrinding om daar entry level gear mee te verzamelen; maar dat is nou net hoe het spel bedoelt is
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Djengis, oh yea baby. Gister Lifebinder kunnen lootenBokkie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:16:
[...]
Stuur dan maar 20k naar Djengiskan ik hem realmtransferen
Heb trouwens ook nieuwe vriendjes op trollbane
Bij mimiron geen PoH casten maar wel Binding Heal. Hmpf.
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 19-05-2009 09:35 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hey mensen,
Lees hier al tijden mee, nooit de behoefte gehad om iets te plaatsen. Ik loop met mijn guild nu echter tegen een probleem aan. We zijn nogal een casual guild waarbij het bier belangrijker is dan het downen van een boss, maar af en toe wat progress is natuurlijk niet verkeerd
De eerste 4 bosses in Ulduar 10 doen we inmiddels in 2 uur, en ook Kologarn is geen probleem meer voor ons. Het probleem begint helaas bij Iron Council. Gisteren ook weer zo'n whipefest gehad. Na 20 whipes hielden we het maar voor gezien. Ik heb geen idee waar het fout gaat eigenlijk, en we hebben al vele tactics gebruikt. Even een schets van de avond:
We beginnen om half 11 's avonds. In de raid zitten 2 holy priests en een resto druid als raid healer. Als tanks hebben we een warrior als OT en ik als druid MT. Verder een mage, hunter, warlock en twee DK's.
Vorige week ook al wat tries gedaan en daarbij kwam de tactiek om mij 2 bosses tegelijk te laten tanken als beste naar voren. De warrior is dus alleen bezig met het interupten van kleinste boss. Om een of andere reden werkte dat gisteren niet, dus back to basics en ik zit alleen op de grote om mee te beginnen. (Ik ben de namen even kwijt) Uiteraard wat whipes gehad door de priests die hun global cd van 1 sec niet goed kunnen uitrekenen, en dus een heal gaan casten op het moment dat fusion punch mij raakt = whipe door de dot.
Enfin, ook dit gaat niet werken. Gelukkig hebben we een dual specc DK bij, dus wordt het een fight met 3 tanks. Na vele tries op deze manier eindelijk de grote down, om daarna vreselijk te whipen door mensen die niet uit de groene zooi rennen. Nog 3 tries, maar verder dan 60% op de eerste boss zijn we niet gekomen. Iemand een idee? Ik zou hem volgende week graag neerkrijgen eigenlijk.
Lolgast - Sunstrider
Lees hier al tijden mee, nooit de behoefte gehad om iets te plaatsen. Ik loop met mijn guild nu echter tegen een probleem aan. We zijn nogal een casual guild waarbij het bier belangrijker is dan het downen van een boss, maar af en toe wat progress is natuurlijk niet verkeerd
De eerste 4 bosses in Ulduar 10 doen we inmiddels in 2 uur, en ook Kologarn is geen probleem meer voor ons. Het probleem begint helaas bij Iron Council. Gisteren ook weer zo'n whipefest gehad. Na 20 whipes hielden we het maar voor gezien. Ik heb geen idee waar het fout gaat eigenlijk, en we hebben al vele tactics gebruikt. Even een schets van de avond:
We beginnen om half 11 's avonds. In de raid zitten 2 holy priests en een resto druid als raid healer. Als tanks hebben we een warrior als OT en ik als druid MT. Verder een mage, hunter, warlock en twee DK's.
Vorige week ook al wat tries gedaan en daarbij kwam de tactiek om mij 2 bosses tegelijk te laten tanken als beste naar voren. De warrior is dus alleen bezig met het interupten van kleinste boss. Om een of andere reden werkte dat gisteren niet, dus back to basics en ik zit alleen op de grote om mee te beginnen. (Ik ben de namen even kwijt) Uiteraard wat whipes gehad door de priests die hun global cd van 1 sec niet goed kunnen uitrekenen, en dus een heal gaan casten op het moment dat fusion punch mij raakt = whipe door de dot.
Enfin, ook dit gaat niet werken. Gelukkig hebben we een dual specc DK bij, dus wordt het een fight met 3 tanks. Na vele tries op deze manier eindelijk de grote down, om daarna vreselijk te whipen door mensen die niet uit de groene zooi rennen. Nog 3 tries, maar verder dan 60% op de eerste boss zijn we niet gekomen. Iemand een idee? Ik zou hem volgende week graag neerkrijgen eigenlijk.
Lolgast - Sunstrider
Heb het als enh shammy 1x kunnen proberen en was ook wel ok... elke 6 sec een interrupt + purge van evt een shield is behoorlijk fijn...Teunis schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:58:
In ieder geval lijkt het er op dat rogue met die talent een must is om beetje fatsoenlijk te doen.
Anders is er gewoon te veel healing van de npc's
Helaas die avond niet down gekregen omdat gauntlet team het niet overleefde
Laat één holy priest respeccen naar Disc, zet die op de tank van Stealbreaker, door al die shields en pennenace etc kom je er veel makkelijker door, had ik gister ook gedaan. Wanneer die Death Runes komen moet je niet gaan stacken maar om de boss gaan staan waardoor niet meer dan 3 lui tegelijk in de Rune staan. Laat een holy priest PoM casten op iemand die er instaat en ze overleven lang genoeg om er uit te rennen.lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:56:
Hey mensen,
Lees hier al tijden mee, nooit de behoefte gehad om iets te plaatsen. Ik loop met mijn guild nu echter tegen een probleem aan. We zijn nogal een casual guild waarbij het bier belangrijker is dan het downen van een boss, maar af en toe wat progress is natuurlijk niet verkeerd![]()
Lolgast - Sunstrider
Maar neem een disc priest mee hiervoor, zoveel raid dmg is er niet!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mensen moeten tactics lezen / encounter filmlpjes
Niet meer niet minder
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dot dispellen op de MT = Profit.
"Don't let your dreams be memes"
@ Lolgast: Dat lijkt me gewoon een kwestie van oefening of focus van de mensen met wie je raid. Je kunt op tijd uit de groene zooi, en je kunt ook op tijd dispellen. Het is gewoon een kwestie van opletten en goed uitvoeren. Zorg er wel voor dat je raid zoveel mogelijk gespreid staat bij de tweede boss.
Ik heb gister niet bijster veel gedaan, een questje of 5 op mijn 73 paladin. In de tussentijd alleen maar op zoek geweest naar leuke 2de hands windsurfspullen. Ik ben een jaartje of 5 geleden gestopt met actief trends volgen en er is een hoop veranderd in die tijd. Vooral mijn zeiltje is aan vervanging toe, maar een nieuw zeil betekent automatisch ook een nieuwe mast, ik gebruik er nu nog een met relatief weinig carbon. Anyway, een beetje offtopic voor dit forum, dus ik zal jullie er niet te lang mee vervelen
/cheers
Ik heb gister niet bijster veel gedaan, een questje of 5 op mijn 73 paladin. In de tussentijd alleen maar op zoek geweest naar leuke 2de hands windsurfspullen. Ik ben een jaartje of 5 geleden gestopt met actief trends volgen en er is een hoop veranderd in die tijd. Vooral mijn zeiltje is aan vervanging toe, maar een nieuw zeil betekent automatisch ook een nieuwe mast, ik gebruik er nu nog een met relatief weinig carbon. Anyway, een beetje offtopic voor dit forum, dus ik zal jullie er niet te lang mee vervelen
/cheers
Dat lijkt me vanzelfsprekendWootlock schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:06:
Dot dispellen op de MT = Profit.
Dat van die Disc priest zal ik eens bespreken, er zat er wel een in de raid, maar die was blijkbaar als Holy gespecced op dat moment... Wat ik nog vergeten was om te vertellen is dat we het ook met 2 pala's hebben geprobeerd icm een priest. Betere tank-heal verwachtte ik, maar ook dit liep compleet in de soep. Zelf drink ik geen alcohol, dus ik word er wel een beetje moe van eigenlijk..., maar ik heb ook geen zin om bij elke tegenslag van guild te switchen.
Een andere discussie die ik heb lopen met de officers op het moment is om Ulduar 10 met 2 groepen te doen. We hebben te weinig actieve members om de 25-man te farmen of zelfs maar het eerste deel te clearen. Ook zijn er naar mijn mening mensen undergeared om na Siege op een normale manier verder te komen. Ik heb gezegd dat het verstandiger is om met 2 losstaande groepen Ulduar 10 te doen, om op die manier het aantal epic drops te verdubbelen. De Officers daarintegen zijn van mening dat we zo veel mogelijk moeite moeten doen om nu Antechamber te clearen, ook al zijn mensen daardoor gesaved door alleen maar uren te whipen... Mjin rank in de guild is uhm..., 5, op een schaal van 1 tot 6, dus veel heb ik niet te zeggen
/o is toch een grote grap. 10m Ulduar gear staat gelijk aan 25m Naxx, dus als je daar al gear weg hebt hoef je geen 10m te runnen. Droppen wel een paar leuke items maar geen major upgrades. Maar 10m is wel makkelijker (overzichtelijker) om de fights te leren
. Ik vind ze ook leuker omdat er 15 retards minder zijn.
Nouja kijk, omdat we dus geen 25 actieve members hebben zijn grote delen van Naxx25 wel gecleared, maar op het moment staat hij in de guild open als pug, puur en alleen omdat we het niet voor elkaar krijgen om genoeg members te vinden. Er zijn dus wel degelijk mensen in onze guild die 70% van de gear uit naxx25 nodig hebben...MrVegeta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:54:
/o is toch een grote grap. 10m Ulduar gear staat gelijk aan 25m Naxx, dus als je daar al gear weg hebt hoef je geen 10m te runnen. Droppen wel een paar leuke items maar geen major upgrades. Maar 10m is wel makkelijker (overzichtelijker) om de fights te leren. Ik vind ze ook leuker omdat er 15 retards minder zijn.
Anoniem: 299794
Hehe ja dat is wel handig, maar wilde eerst even checken of het überhaupt wel toegestaan was om zo een post hier te plaatsen.anda schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:04:
Ach, voor 30 dagen gratis spelen rag ik je nog een keer door deadmines heen ook ^^.
Email adres zou handing zijn voor een scroll...
[...]
Overigens ben ik wel op zoek naar een PVE-Normal (of evt. RP, maar geen PVP
Tja als je niet kan 25m dan moet je 10m en invites starten voor de guild.lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:57:
[...]
Nouja kijk, omdat we dus geen 25 actieve members hebben zijn grote delen van Naxx25 wel gecleared, maar op het moment staat hij in de guild open als pug, puur en alleen omdat we het niet voor elkaar krijgen om genoeg members te vinden. Er zijn dus wel degelijk mensen in onze guild die 70% van de gear uit naxx25 nodig hebben...
Lijkt me ook niet erg handig. Elke guild heeft wel een keer een tegenslag.lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:48:
maar ik heb ook geen zin om bij elke tegenslag van guild te switchen.
No guts, no glory!
Voor 10 man,lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:56:
Hey mensen,
.. Het probleem begint helaas bij Iron Council. ...
Lolgast - Sunstrider
MT Steelbreaker
OT Runemaster
Iemand met interrupts/stuns op Casting dude (wij gebruiken hier meestal een rogue voor, maar dk kan ook, Lightning Whirl > Chain Lightning)
Zo veel mogelijk gebruik maken van de Blue zones (en de npc zo snel mogelijk er uit)
Wij laten de blue zone onder caster voor wat het is, kost te veel moeite om complete switch te doen daan gewoon door nuken
En groene zone vermijden, maak wel zeker dat iedereen Project Textures, bij Video Effect aan heeft staan, anders zie je dus gewoon niet.
Maar ja als niet uit zo'n groene zone rennen, dan wordt Hodir, Mimirion (en misschien nog een paar)

En als je echt veel moeite met Iron Council blijft hebben zou ik zeggen Auriya (Cat Lady) + Freya (al is deze ook erg annoying met 3 adds die binnen 10 sec dood moeten, maar wel 3 badges van de Adds)
[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 19-05-2009 11:13 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Mja tell me about it. Ik kijk het nog wel even aan, als het lang zo doorgaat moet ik toch maar een andere guild zoeken denk ik. In deze guild ben ik met 2 anderen ook de enige die tactics leest. De anderen zien wel wat er gebeurd tijdens de encounters en willen van te voren eerst 10 minuten uitleg. Erg frustrerend. Zeker als je bedenkt dat een video op youtube alles zo duidelijk laat zien. Een hardcore-raiding guild is meer op zijn plaats voor mij denk ik, maar ik moet 2 tot 3 avonden in de week tot 8 uur werken. En als ik al vrij ben beginnen we hier thuis rond een uur of 7 met avondeten. Dan zijn de meeste guilds al lang een breed aan het raiden... Dilemma dilemmaMrVegeta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:00:
[...]
Tja als je niet kan 25m dan moet je 10m en invites starten voor de guild.
Been there, done thatVoor 10 man,
MT Steelbreaker
OT Runemaster
Iemand met interrupts/stuns op Casting dude (wij gebruiken hier meestal een rogue voor, maar dk kan ook, Lightning Whirl > Chain Lightning)
Nouja, we gaan het vanavond gewoon nog een keer proberen met een Disc priest dan maar, en hopenlijk een rogue... Helaas is een goede vriend (rogue) van mij van de week de guild verlaten vanwege de late raid tijden. Met hem erbij zijn we van de week al veel verder gekomen

[ Voor 25% gewijzigd door lolgast op 19-05-2009 11:21 ]
Nah valt wel mee vind ik. Het enigste wat er veranderd is dat sommige fights in Ulduar gewoon niet Chain Heal friendly zijn (zoals Naxx wel was) en dat je dat dan moet doen met Riptide en LHW. En dan nog kan ik de druid en shaman healer die mee zijn voor blijven.Anoniem: 174631 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 01:24:
Kut is ook gewoon dat iedereen ondertussen weet dat resto shamans compleet naar de *** generfed zijn. Dus als ze een random healer zoeken is het meestal druid, priest or pala pref
Maar Chain Heal spammen is zowiezo kansloos. Ik gebruik het alleen als allerlaatste redmiddel.
[ Voor 8% gewijzigd door Zertaxka op 19-05-2009 11:15 . Reden: typo ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Volgens mij alleen character en servernaam.Anoniem: 299794 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:58:
[...]
Hehe ja dat is wel handig, maar wilde eerst even checken of het überhaupt wel toegestaan was om zo een post hier te plaatsen.
Overigens ben ik wel op zoek naar een PVE-Normal (of evt. RP, maar geen PVP) server (faction maakt me niet uit, eigenlijk). Ik heb mijn primaire e-mail adres zichtbaar gemaakt in m'n profiel, maar dat is niet het adres dat ik gebruik voor m'n account (die post ik hier liever niet). Dus als je een scroll of ressurection wilt sturen, dan moet je me maar even een mailtje sturen enzo. (is er trouwens e-mail adres of account naam nodig voor een scroll?)
Ik kan je helaas geen scrolls sturen aangezien mijn account management beveiligd is met de Blizzard Authenticator en die ligt thuis
Vast genoeg lui hier die wel wat gold en bags hebben liggen voor je om een frisse start te maken
Gister gelachen met een warrior in onze Naxx25 raid community run. Had al de hele avond pech met rollen, steeds 1 of 2 puntjes te weinig. Komen we bij Heigan en dropt er een plate leg.. hij zo van die wil ik wel hebben. De ML let ook niet op en geeft em aan de warrior. Maar ik wilde die plate leg wel voor me healing hebben. Ja juist healing, was namelijk een plate met SP. De Legguards of the Apostle. Wij onzettend gelachen met een warrior en SP voor z'n bandages en zo..
Maar ik heb me eerste 213 item binnen, al is het voor me offspec..
Maar ik heb me eerste 213 item binnen, al is het voor me offspec..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ye, echt zwaar generfed niet. Het is meer verschoven van chain heal spam naar LHW + riptide spam.Zertaxka schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:12:
[...]
Nah valt wel mee vind ik. Het enigste wat er veranderd is dat sommige fights in Ulduar gewoon niet Chain Heal friendly zijn (zoals Naxx wel was) en dat je dat dan moet doen met Riptide en LHW. En dan nog kan ik de druid en shaman healer die mee zijn voor blijven.
Maar Chain Heal spammen is zowiezo kansloos. Ik gebruik het alleen als allerlaatste redmiddel.
No guts, no glory!
Anoniem: 63072
Gisteren heeft de guild zonder mij Auriya <sp?> voor het eerst gedaan. Vanavond (hopelijk met mij) Hodir, ik ben benieuwd 
Tevens vanavond even dual spec halen op mijn lock zodat ik een destro spec kan meepakken, naast affliction. Zal wel erg wennen zijn, meer als shadowbolt spam was het niet toen ik voor het laatst destro was.
Tevens vanavond even dual spec halen op mijn lock zodat ik een destro spec kan meepakken, naast affliction. Zal wel erg wennen zijn, meer als shadowbolt spam was het niet toen ik voor het laatst destro was.
Idd want bij ons zijn een tweetal shamans nog steeds goed voor top healing en gebruiken ze ook nog regelmatig Chains. Top is nog altijd een priest en daaronder afhankelijk van de fight druid/shaman.KillGhost schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:23:
[...]
Ye, echt zwaar generfed niet. Het is meer verschoven van chain heal spam naar LHW + riptide spam.
Dat was het nooit in raiding guilds foccussed op progress , dacht je dat 40man van Naxx naar ik noem maar wat , molten core gingen om die ene nieuwe gast die net 60 was te gearen ?SpoTs schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:33:
[...]
En uit deze opmerking kun je concluderen dat WoW niet langer meer een sociale game isHet heeft alleen maar met de bitjes en bytes te maken, en niets meer met de personen kennelijk.
Er zijn meer dan genoeg social guilds , Casual raid guilds etc.
Als je net 80 bent dan apply je niet undergeared, zonder gems en enchants bij een progress guild , je weet dat de kans heel groot is dat er een dikke nee komt. Daarbij , het overgrote gedeelte van die mensen apply-en uberhaubt maar voor een paar redenen, de guild tag <look how awsome I am as I am in this guild> en easy loot.
Ik bedoel , het is een beetje het zelfde als met je mavo diploma soliciteren op een baan die universitair vraagt, Je weet dat je ondergekwalificeerd bent en e kans op een afwijzing groot is , maakt dat het echte leven opeens niet sociaal en niets meer met personen te maken hebben ?
.Quod me nutrit me destruit.
Bij ons is een pally absolute koning van de healing meters op de meeste fights. Grote heals + beacon + glyph = win. Als hij een MT healt voor 17k, dan healt hij zijn beacon ook nog eens voor die hoeveelheid en daarnaast nog eens 5x 10% daarvan voor mensen in de raid vanwege zijn glyph. Eén crittende grote heal kan dus makkelijk healen voor zo'n 50k+.TiMMieJ schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:36:
[...]
Idd want bij ons zijn een tweetal shamans nog steeds goed voor top healing en gebruiken ze ook nog regelmatig Chains. Top is nog altijd een priest en daaronder afhankelijk van de fight druid/shaman.
@hierboven: er zijn natuurlijk wat uitzonderingen, bijvoorbeeld spelers waarvan je van vroeger weet dat ze goed zijn en weer opnieuw willen beginnen met raiden. Daar zou ik graag een Naxx25-run voor organiseren om hem te upgearen.
[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 19-05-2009 11:52 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Waar gaat het psies mis dan? Steelbreaker, of de andere 2? Wij gebruiken op 10 en 25m 1 (warrior) tank voor de overige 2, meer dps en zat stuns/interrupts. Verder is het echt alleen asap dispellen.lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:10:
[...]
Mja tell me about it. Ik kijk het nog wel even aan, als het lang zo doorgaat moet ik toch maar een andere guild zoeken denk ik. In deze guild ben ik met 2 anderen ook de enige die tactics leest. De anderen zien wel wat er gebeurd tijdens de encounters en willen van te voren eerst 10 minuten uitleg. Erg frustrerend. Zeker als je bedenkt dat een video op youtube alles zo duidelijk laat zien. Een hardcore-raiding guild is meer op zijn plaats voor mij denk ik, maar ik moet 2 tot 3 avonden in de week tot 8 uur werken. En als ik al vrij ben beginnen we hier thuis rond een uur of 7 met avondeten. Dan zijn de meeste guilds al lang een breed aan het raiden... Dilemma dilemma
[...]
Been there, done thatIk ben echt van mening dat het een kwestie van skill én gear is op het moment...
Nouja, we gaan het vanavond gewoon nog een keer proberen met een Disc priest dan maar, en hopenlijk een rogue... Helaas is een goede vriend (rogue) van mij van de week de guild verlaten vanwege de late raid tijden. Met hem erbij zijn we van de week al veel verder gekomen
Gisteren wipenight gehad op Mimi, nadat we best veelbelovend begonnen kregen we het steeds maar niet voor elkaar. We komen nu iig wel steeds netjes in ph4 (voorheen was dat vaak met minder ten minste 1 dooie of gefixed met BR/ankh) alleen dan gaat het fout. Bijv. een priest die nogal vaak doodgaat, tank dood door Barrage + AoE tegelijk, etc etc. Kleine klotedingen kwestie van de fail eruit trainen bij iedereen... wat haat ik die klotedwerg
Maarre prachtige fight
Bnet pindle#2913
ofc , dat zijn de uitzonderingen ^^NMe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:50:
@hierboven: er zijn natuurlijk wat uitzonderingen, bijvoorbeeld spelers waarvan je van vroeger weet dat ze goed zijn en weer opnieuw willen beginnen met raiden. Daar zou ik graag een Naxx25-run voor organiseren om hem te upgearen.
Wij hebben bv een shammie healer die militaire dienst in moest voor ruim een jaar, 2 weken geleden dingde hij 80 , 5minuten later was ie in de guild en nog 5minuten later waren we in naxx 25(ook 3d en maly gedaan btw) aangezien de mensen ervoor online waren en het toch een offday was , vanaf vorige week toen hij weer echt 'vrij' was staat ie dus gewoon in Ulduar te healen.
Maar , ook van hem verwachte we dus dat ie in principe zelf zorgt voor meer gear, hij heeft na die run dus wel gewoon lopen puggen en was binnen een week min of meer volledig gegeared.
Maar goed , hangt natuurlijk ook af van meer dingen ie recruitment status en idd de speler zelf.
bv een goede holy priest in crap gear , mjah daar willen we wel over denken maar bv een pvp spec rogue in crafted pvp gear, die kan het vergeten ^^
[ Voor 5% gewijzigd door dontcare op 19-05-2009 12:29 ]
True, maar ze staan ook bovenaan in overhealing doneNMe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:50:
[...]
Bij ons is een pally absolute koning van de healing meters op de meeste fights. Grote heals + beacon + glyph = win. Als hij een MT healt voor 17k, dan healt hij zijn beacon ook nog eens voor die hoeveelheid en daarnaast nog eens 5x 10% daarvan voor mensen in de raid vanwege zijn glyph. Eén crittende grote heal kan dus makkelijk healen voor zo'n 50k+.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Sommige mensen verwachten gewoon dat ze in een goede raidguild komen met minimale inzet. Bewijs eerst maar eens dat je een plekje in de guild hoort te krijgen.
No guts, no glory!
Houd je er nog steeds 10 overMrVegeta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:54:
Ik vind ze ook leuker omdat er 15 retards minder zijn.
Het probleem is waar je dat tegenwoordig moet bewijzen. Als je net level 80 ben heb je een probleem. Normale level 80 instances worden niet gedaan. Voor heroics eisen ze naxx gear, idem voor naxx. Waar ga je je bewijzen?KillGhost schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:30:
Sommige mensen verwachten gewoon dat ze in een goede raidguild komen met minimale inzet. Bewijs eerst maar eens dat je een plekje in de guild hoort te krijgen.
Geen enkele raiding guild neemt je aan met groene gear, omdat ze geen zin hebben om een trial te gearen en te ontdekken dat het toch niets is.
Wij zijn langzaam de guild aan het goeien naar 25 mans en dat gaat op zich goed. We nemen in beginsel mensen met 10 mans gear. Maar als iemand een beetje moeite in de application steekt schept dat wel het vertrouwen dat die persoon serieus is en willen we ook wel een gokje wagen. Dan neem je zelfs wel eens een niet level 80 speler aan.
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 19-05-2009 12:38 ]
Dat valt bij onze pally ook nog wel mee, al staat hij inderdaad vrij hoog.Zertaxka schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:26:
[...]
True, maar ze staan ook bovenaan in overhealing done
Inderdaad.porn* schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:05:
[...]
Gisteren wipenight gehad op Mimi, nadat we best veelbelovend begonnen kregen we het steeds maar niet voor elkaar. We komen nu iig wel steeds netjes in ph4 (voorheen was dat vaak met minder ten minste 1 dooie of gefixed met BR/ankh) alleen dan gaat het fout. Bijv. een priest die nogal vaak doodgaat, tank dood door Barrage + AoE tegelijk, etc etc. Kleine klotedingen kwestie van de fail eruit trainen bij iedereen... wat haat ik die klotedwerg
Maarre prachtige fight
9 he.
Bij ons staat er een pallie ook vaak boven aan, maar gister ging die nokkie halverwege phase 2 in mimiron en op het einde stond die nog boven aan in overhealing
Dat is nou juist het probleem, teminste bij ons afgelopen 5 weken aantal mensen gerecruit die aardige applications met rotations en alles erbij etc,Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:31:
[...]
Houd je er nog steeds 10 over
[...]
Het probleem is waar je dat tegenwoordig moet bewijzen. Als je net level 80 ben heb je een probleem. Normale level 80 instances worden niet gedaan. Voor heroics eisen ze naxx gear, idem voor naxx. Waar ga je je bewijzen?
Geen enkele raiding guild neemt je aan met groene gear, omdat ze geen zin hebben om een trial te gearen en te ontdekken dat het toch niets is.
Wij zijn langzaam de guild aan het goeien naar 25 mans en dat gaat op zich goed. We nemen in beginsel mensen met 10 mans gear. Maar als iemand een beetje moeite in de application steekt schept dat wel het vertrouwen dat die persoon serieus is en willen we ook wel een gokje wagen. Dan neem je zelfs wel eens een niet level 80 speler aan.
3 van de 5 accepted on trail, nou daar gaan we maandag geinvite op bv 1mei ( noem maar ff wat )
vervolgens 2 3 4 5 6 7 8 9 10 mei ofline....ja fail voor je trail dus,
En ja het is ook soms een beetje belachelijk voor heroic's of naxx dat ze zulke eisen stellen, maar als ik eerlijk ben weet ik niet waar het gross vandaan komt want als je in je blauwe gear op 80 nogsteeds 1500dps doet, dan neem ik je inderdaad niet mee
En het zelfde geld voor mensen die schijnbaar er ook bij zijn, gistere meegemaakt nog met een upgear rondje in naxx een rogue in full t7.5 en alles erop en eraan die niet hoger komt dan 2k dps..dan zit je echt te slapen of je bent een noob..
Verder heb ik niks op tegen mensen te gearen en tijd in mensen te steken, maar het is me vaak zat gebeurd je al je moeite in iemand heb gestoken, en vervolgens im quitting wow ....to much rl stuf to do etc ( rl > wow true)
Lastig toch iedereen ze eigen manier van het spelen, ik zelf ga ook liever niet meet een fresh lvl 80 een heroic doen, rede waarom wil er misschien nog wel 4 doen die avond dan misschien 2
Het is denk ik alleen echt een probleem voor nieuwe spelers. Als ik zie wat ik al aan mats klaar heb liggen voor mijn mage alt, dan hoef ik eigenlijk al niet eens meer heroics in.
Bij ons gaat het echt fout in het begin. En dat ligt echt niet aan mijn tanking skills (porn* schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:05:
[...]
Waar gaat het psies mis dan? Steelbreaker, of de andere 2? Wij gebruiken op 10 en 25m 1 (warrior) tank voor de overige 2, meer dps en zat stuns/interrupts. Verder is het echt alleen asap dispellen.
Maarre prachtige fight

Ik geniet trouwens wel van Iron Council als fight, zeker als tank echt een hele heftige fight. Ook omdat ik weet dat ik zowel de grote als de middelste boss tegelijk kan tanken zit ik constant de HP van de OT in de gaten te houden. En dan zorgen dat ik niet uit range van de healer loop bij zo'n blauwe rune, mijn cd's timen met Fusion Punch. Best druk
What? Een tank die rekening houd met healers? FIRST!lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:52:
[...]
Bij ons gaat het echt fout in het begin. En dat ligt echt niet aan mijn tanking skills (). Ik kan prima precies op het moment van Fusion Punch een Barkskin casten voor damage reduction, en waar nodig Survival instinct of een HP pot gebruiken. In mijn ogen zijn de healers gewoon echt te traag, tenzij jullie vinden dat ik undergeared ben voor deze boss, maar dat betwijfel ik echt. Mijn character.
Ik geniet trouwens wel van Iron Council als fight, zeker als tank echt een hele heftige fight. Ook omdat ik weet dat ik zowel de grote als de middelste boss tegelijk kan tanken zit ik constant de HP van de OT in de gaten te houden. En dan zorgen dat ik niet uit range van de healer loop bij zo'n blauwe rune, mijn cd's timen met Fusion Punch. Best druk
Valt mee. Ten eerste laat je zien dat je je inzet door een goede en uitgebreide application maakt. Geen Yes, No antwoorden, maar duidelijk uitleggen waarom etc. Daarna is het ook handig om, ook al heb je blauwe gear, deze te enchanten en normaal te gem en op die manier te laten zien dat je een clue hebt. Verder is er natuurlijk je past raiding experience met andere characters waar je veel mee kan laten zien. En green gear? Sorry, maar dat is wel echt slecht. Blues zijn zeer makkelijk te krijgen door wat questjes te doen en normale dungeons oid. Dus ja, als een green geared person applied, zonder enchants etc, met een korte application dan gaat ie de doos in. Gear is een belangrijk iets, maar niet het belangrijkst imho met een application. It's all about the presentation.Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:31:
[...]
Houd je er nog steeds 10 over
[...]
Het probleem is waar je dat tegenwoordig moet bewijzen. Als je net level 80 ben heb je een probleem. Normale level 80 instances worden niet gedaan. Voor heroics eisen ze naxx gear, idem voor naxx. Waar ga je je bewijzen?
No guts, no glory!
Heerlijk is dat he. Mijn level 73 mage laat ook al 4 epics op hem wachten... (Wat zijn mages trouwens belachelijk sterkAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:52:
Het is denk ik alleen echt een probleem voor nieuwe spelers. Als ik zie wat ik al aan mats klaar heb liggen voor mijn mage alt, dan hoef ik eigenlijk al niet eens meer heroics in.

Vind je ?, moet je in je deadly setje met 900 ress tegen een retridin knokken, die hakt in 2 klappen 10k van je af >..<lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:09:
[...]
Heerlijk is dat he. Mijn level 73 mage laat ook al 4 epics op hem wachten... (Wat zijn mages trouwens belachelijk sterk)
Hehe kwil je niet demotiveren maar dat dacht ik ook, we hadden al 4 tries gedaan zondag, elke try beter en de laatste kwamen we crappy in ph4. Dus dacht dat gaat maandag zeker neer (man of 15 had em al gezien van de 10mans). Nou we hebben 3 goede tries gehad, 1x was iemand stom aan het doornuken waardoor een van de parts HP resette, de andere 2 echt van die 1/2/2% wipes enzoNMe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:32:
[...]
Dat valt bij onze pally ook nog wel mee, al staat hij inderdaad vrij hoog.
[...]
Inderdaad.Gisteren voor het eerst Mimiron25 geprobeerd. Ik netjes de fight uitleggen, phase voor phase. Na de uitleg over P2 ben ik gestopt met uitleggen, eerst maar eens zien dat we die phases down kregen. Eerste keer: veel mine deaths, mensen die geraakt werden door rockets, enz, maar uiteindelijk wel P3 gestart. Dus ik P3 ook even snel uitgelegd, de volgende keer was gewoon perfect op P1 én P2, P3 ging ook best ok omdat iedereen die daar belangrijk is het op 10-man al gedaan had. Dus we kwamen meteen goed in P4.
Ik had echt verwacht dat dat veel langer zou gaan duren; zoals het er nu naar uitziet is het niet irreëel dat we hem vanavond al neerleggen.
Magoed volgende keer beter, we verliezen veel minder mensen.
Dus Steelbreaker gibt de tank steeds? Je gear is ook echtwel goed zat. Healers moeten leren snel te zijn, 1tje die bijv. vol focust op dispellen (naast healen) en de ander je laten spammen; 2 pallies voor 1 tank moet echt wel werken hoor. Leer ze gewoon die mob in de gaten te houden je ziet het wanneer ie z'n punch doet (dan zie je allemaal lightning om em heen geloof ik ofzo).lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:52:
[...]
Bij ons gaat het echt fout in het begin. En dat ligt echt niet aan mijn tanking skills (). Ik kan prima precies op het moment van Fusion Punch een Barkskin casten voor damage reduction, en waar nodig Survival instinct of een HP pot gebruiken. In mijn ogen zijn de healers gewoon echt te traag, tenzij jullie vinden dat ik undergeared ben voor deze boss, maar dat betwijfel ik echt. Mijn character.
[ Voor 34% gewijzigd door porn* op 19-05-2009 13:20 ]
Bnet pindle#2913
Niet echt, bij ons is het standaard dat de tank bij verplaatsen rekening houdt dat healers zo min mogelijk hoeven te lopen. is ook in zijn eigen belang.MrVegeta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:56:
[...]
What? Een tank die rekening houd met healers? FIRST!
4 maar?lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:09:
[...]
Heerlijk is dat he. Mijn level 73 mage laat ook al 4 epics op hem wachten... (Wat zijn mages trouwens belachelijk sterk)
Ebonweave chest
Ebonweave gloves
JC neck
JC ring
BS wapen
Inscription offhand
Tailoring Cloak
en blue:
Hat of Wintry Doom
Schoentjes
en BoE:
Level 78 blue belt
Level 78 blue bracers
Heb ik al liggen, of de mats voor liggen
Ik denk dat hij in PvE bedoelt. Ik weet van mijn lock hoe vervelend een retridin is.Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:11:
[...]
Vind je ?, moet je in je deadly setje met 900 ress tegen een retridin knokken, die hakt in 2 klappen 10k van je af >..<
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 19-05-2009 13:20 ]
Lies! Ik let ook altijd op waar mijn healer is. Ik ben niet suïcidaal.MrVegeta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:56:
[...]
What? Een tank die rekening houd met healers? FIRST!
Ik ben vooral te lui om mijn mage te gearen, door craften/ah.
Het is dan ook maar een altje, ik wil em nog een keertje door naxx10 ofzo laten rennen.
Deed de laaste keer al 1800 dps op bosses, en dat is in level 78 blues in general.
Het is dan ook maar een altje, ik wil em nog een keertje door naxx10 ofzo laten rennen.
Deed de laaste keer al 1800 dps op bosses, en dat is in level 78 blues in general.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Dat is denk ik grootste probleem. Simpele gems kan je nog redelijk goedkoop krijgen, maar als je richting de betere of goeie enchants gaat kijken vliegt de gold om je oren. Gooi daarbij nog je epic fly+mount, eventuele craft gear, je potjes en ammunition, repair voor de ontelbare wipes. Denk dat je rustig richting de 10k kan denken voor een 'nette' lvl80.Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:52:
Met mijn skinning en mining heb ik het enigzins kunnen bekostigen, dailies erbij en wat riante donaties van een vriend (
Gecombineerd met al mijn nieuwe alts die ook voorzien moeten worden van skills en een 60 mount, ik heb nooit genoeg gold, te vaak te weinig
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jij kan ook nog wat verbeteren though ^^lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:10:
[...]
[...]
Been there, done thatIk ben echt van mening dat het een kwestie van skill én gear is op het moment...
Je hebt geen improved motw , 2% extra stats die je weg gooit, ik zou 10stats op chest nemen , neem een shoulder enchant (pvp is goed genoeg als je geen hodir rep hebt , 30 extra stam), tuskar's vitality op boots is wel lekker om sneller te kunnen moven (bv om steelbreaker te moven uit een rune ^^ ) , drop Commendation en neem Valor oid , de stam die je van commendation verliest heb je al via die 2 nieuwe enchants en improved motw gefixed.
gems kan je ook nog nakijken , ik ben voor full stam gegaan en nu we het meeste op farm hebben in ulduar ga ik pas weer terug naar bv expertise of agi.
Meestal voor de eerste paar keren op een nieuwe boss loop ik ook nog in mijn stam set (aka polarset) rond ^^
[ Voor 11% gewijzigd door dontcare op 19-05-2009 13:27 ]
Madness! Ik moet altijd achter mijn tank aanrennen.NMe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:12:
[...]
Lies! Ik let ook altijd op waar mijn healer is. Ik ben niet suïcidaal.
Scroll staat in je mailbox...Anoniem: 299794 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:58:
[...]
Dus als je een scroll of ressurection wilt sturen, dan moet je me maar even een mailtje sturen enzo. (is er trouwens e-mail adres of account naam nodig voor een scroll?)
Ik ben dan ook nog zo'n iemand die graag goede gear wil, en heb op mijn main een paar maand geleden even twee trinkets gekocht, dat was ook weer 18k gold minder. Verder veel mounts, teleportring, enchants, gems etc, totaal heb ik denk ik toch wel zo'n 50-60k gold in deze char gestopt. Heb dus ook weinig zin om te rerollen (afgezien van de bijna 8k achievement points en dat dit de character is waar ik al sinds vanilla op speel; heb wel wat high level (70+) alts, maar die zijn puur ter ondersteuning van mijn main, dus mining / disenchanter en herbalist / transmuter-alchemist)SinergyX schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:19:
[...]
Dat is denk ik grootste probleem. Simpele gems kan je nog redelijk goedkoop krijgen, maar als je richting de betere of goeie enchants gaat kijken vliegt de gold om je oren. Gooi daarbij nog je epic fly+mount, eventuele craft gear, je potjes en ammunition, repair voor de ontelbare wipes. Denk dat je rustig richting de 10k kan denken voor een 'nette' lvl80.
Met mijn skinning en mining heb ik het enigzins kunnen bekostigen, dailies erbij en wat riante donaties van een vriend ().
Gecombineerd met al mijn nieuwe alts die ook voorzien moeten worden van skills en een 60 mount, ik heb nooit genoeg gold, te vaak te weinigMet geld maak je geld, en qua tijd heeft een nieuwe speler daarin een enorme achterstand.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hm ik had me er nog niet in verdiept, maar die crafted chest is best goedAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:11:
[...]
Niet echt, bij ons is het standaard dat de tank bij verplaatsen rekening houdt dat healers zo min mogelijk hoeven te lopen. is ook in zijn eigen belang.
[...]
4 maar?![]()
Ebonweave chest
Ebonweave gloves
JC neck
JC ring
BS wapen
Inscription offhand
Tailoring Cloak
en blue:
Hat of Wintry Doom
Schoentjes
en BoE:
Level 78 blue belt
Level 78 blue bracers
Heb ik al liggen, of de mats voor liggen
[...]
Ik denk dat hij in PvE bedoelt. Ik weet van mijn lock hoe vervelend een retridin is.
En ik bedoelde inderdaad PvE. Ik maak nu tijdens het questen al 3k crits met mijn frostbolt, terwijl ik met mijn full epic druid tank blij ben met een 5k crit
Dat heb ik ook jaren gehad, ik heb mijn 'ondersteunende' alts in eerste instantie gemaakt om mee te grinden, puur omdat hun dps in greens/blues hoger lag dan mijn paladin's dps in full epics. Vooral mijn rogue was een stuk prettiger spelen dan mijn main-paladin. Als holy spec (nog geen dual specs) koste het me zo 20 seconden om een mob neer te leggen, tegen ~10 seconden op mijn rogue (cs, s&d, ss, ss, ss, dood of ev en dan dood).lolgast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:30:
[...]
Hm ik had me er nog niet in verdiept, maar die crafted chest is best goed. Die gaat ook op de wishlist van Atlas
![]()
En ik bedoelde inderdaad PvE. Ik maak nu tijdens het questen al 3k crits met mijn frostbolt, terwijl ik met mijn full epic druid tank blijk ben met een 5k crit
Maar met de recente paladin buffs in wotlk is dat ook verleden tijd. Ik krijg nu vrijwel elke mob in 2 gcd's neer, en als ik weer op mijn alts speel vind ik het weinig aan omdat het zo lang duurt voor ik iets neer heb
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Wat betreft gear voor mensen die net 80 zijn, het is heel lullig maar dan ben je eigenlijk te laat voor de huidige Ulduar-runs. Tenzij je iemand kent in een guild die je erin trekt, kan je niet verwachten dat mensen jouw green/blue geared main door Naxx 25 gaan trekken terwijl Ulduar al 3 a 4 raidnights opslokt.
Ik loop iets achter met lezen (blz 24/39
) en weekend is er bijna dus kga ook niet bijlezen, maar kben nu aan het leze over de discussie over addons enzo
Ik gebruik zelf de standaar ui van blizzard, en in principe kan ik alles doen wat ik wil, behalve dat ik het stik vervelend vind dat er geen rangecheck is, dus af en toe target ik iemand die out of range is, en dat kost tijd dus is vervelend....
Kzag nu Bulkie typen dat hij ook standaard UI gebruikt, maar wel een range check heeft die werkt hierop, iemand enig idee hoe deze heet???
(hun raidvakje moet zeg maar grijs worden bij 40y+ range)
Grid /healbot etc een keer aangezet, maar dat is niets... teveel gewent en tgaat goed zo
Gief addon naam iemand aub...
Ik gebruik zelf de standaar ui van blizzard, en in principe kan ik alles doen wat ik wil, behalve dat ik het stik vervelend vind dat er geen rangecheck is, dus af en toe target ik iemand die out of range is, en dat kost tijd dus is vervelend....
Kzag nu Bulkie typen dat hij ook standaard UI gebruikt, maar wel een range check heeft die werkt hierop, iemand enig idee hoe deze heet???
Grid /healbot etc een keer aangezet, maar dat is niets... teveel gewent en tgaat goed zo
[ Voor 14% gewijzigd door Betthen op 19-05-2009 13:48 ]
Dit is pure onzin.DinaDani schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:38:
Wat betreft gear voor mensen die net 80 zijn, het is heel lullig maar dan ben je eigenlijk te laat voor de huidige Ulduar-runs. Tenzij je iemand kent in een guild die je erin trekt, kan je niet verwachten dat mensen jouw green/blue geared main door Naxx 25 gaan trekken terwijl Ulduar al 3 a 4 raidnights opslokt.
pre-ulduar content (naxx/eoe/os) kunnen en worden gepugged, dus pug het iedere week verzamel epics en doe dan een apply.
Het kost tijd maar het is net hoeveel tijd je in je char wilt steken.
curse.com
wowinterface.com
wowinterface.com
dan loop je weer aan tegen /4 lfm HC naxx, link achievement for inviteWootlock schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:51:
[...]
Dit is pure onzin.
pre-ulduar content (naxx/eoe/os) kunnen en worden gepugged, dus pug het iedere week verzamel epics en doe dan een apply.
[ Voor 88% gewijzigd door Bokkie op 19-05-2009 13:54 ]
Niet iedereen wil puggen, daarbij zijn er nog genoeg guilds die nog in de t7 content zitten en daar kun je best bij gaan als je t7 content ready bent.Wootlock schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:51:
[...]
Dit is pure onzin.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
mja dan heb je altijd nog de fake achievement maker addonBokkie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:51:
curse.com
wowinterface.com
[...]
dan loop je weer aan tegen /4 lfm HC naxx, link achievement for invite
owh god dan ga ik echt huilenWootlock schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:58:
[...]
mja dan heb je altijd nog de fake achievement maker addon
Gewoon DBM (Deadly Boss Mod). Daar zit een range check in, die optioneel in te stellen is door jouzelf.Betthen schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:46:
Ik loop iets achter met lezen (blz 24/39) en weekend is er bijna dus kga ook niet bijlezen, maar kben nu aan het leze over de discussie over addons enzo
Als je t/m de een na laatste set upgrade moet puggen voordat je bij een guild kunt applyen, kun je net zo goed de laatste set ook puggen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dan ga je toch lekker in een casual guild raiden in naxx. Ik speel wow voor mijn lol, naxx runnen voor een tank te gearen die misschien een week later weer weg is noem ik geen lol. Ik speel wow 4 avonden per week, 3 daar van is raiden en de andere dag is gold en mats verzamelen om te raiden en me hunter lvlen.SpoTs schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:02:
[...]
Het is ook echt een dagelijkse verplichting he, dat WoW spelen.
Het word is tijd dat al die guilds van hun ego-tripperij steentje afgaan, en gewoon mensen die net starten ook lekker recruiten. Monopoly effect van guilds in WoW is echt te belachelijk voor woorden.
De enige keren dat wij nog in naxx komen is om de vaste raiders te gearen voor off-spec als de offspec echt nodig is om verder te komen in ulduar. Op deze runs gaan vaak op de social members van de guild mee. Maar als we 1 keer per maand naxx runnen is het veel.
Als startende player heb je niets aan om in progression guild te zitten. Wij gaan geen oude content runnen om jouw te gearen en jij kan niet mee met de progression raid omdat je de gear niet hebt. Je kan misschien erbij komen als social member maar van raiden zal weinig komen.
Ontopic:
Gisteren mijn turtle mount opgevist, en proto drake whelp uit mijn ei gekregen. Hodir plat (woohoo 6de ally guild van het realm), en belt of the sleeper gewonnen. Vanavond eens mijn hunter naar northrend halen en daar eens flinke gaan uitmoorden.
[ Voor 9% gewijzigd door JCG op 19-05-2009 14:08 ]
Bestaat die?Wootlock schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:58:
[...]
mja dan heb je altijd nog de fake achievement maker addon
Super, kga het vanavond is bekijken, bedankt voor je antwoordTao schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:01:
[...]
Gewoon DBM (Deadly Boss Mod). Daar zit een range check in, die optioneel in te stellen is door jouzelf.
Underachiever heet hij geloof ik.
Das nou net wat ik nodig heb
Niet omdat ik retard ben fzo ^^ maar omdat ik ook op een andere server speel waar ik 0 achivements heb en ze echt altijd een vragen..
Alleen krijg je dan na de eerste wing ineens de "Spider Wing" achievementReboot schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:15:
[...]
Das nou net wat ik nodig heb
Niet omdat ik retard ben fzo ^^ maar omdat ik ook op een andere server speel waar ik 0 achivements heb en ze echt altijd een vragen..
Snap niet waarom mensen willen doen alsof ze de achievment hebben
, want zodra je in me party zit doe ik altijd compare achievments en dan zie ik je het niet heb, ben je een leugenaar en knikkeren ze je de raid uit en vervolgens is onze server zo klein, dat iedereen het dan weet en krijg je nooit gear
maar dat zal ik wel zijn
maar dat zal ik wel zijn
als ze je inspecte zien ze je het uberhaudt al niet heb
Nja, maakt ook niet uit eigMektheb schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:25:
[...]
als ze je inspecte zien ze je het uberhaudt al niet heb, maar ieder ze ding toch
Snap bij voorbaat niet dat ze zo moeilijk doen over achievements. Wat maakt een naxx10 'minder' dan een naxx25 voor jou als speler? (buiten dat je met 15 man extra ben). Net als die leuke vragen 'whats your dps?', verwachten ze serieus dat ze daar een eerlijk (nonbuffed notimed) dummy test antwoord op krijgen?Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:22:
Snap niet waarom mensen willen doen alsof ze de achievment hebben, want zodra je in me party zit doe ik altijd compare achievments en dan zie ik je het niet heb, ben je een leugenaar en knikkeren ze je de raid uit en vervolgens is onze server zo klein, dat iedereen het dan weet en krijg je nooit gear
maar dat zal ik wel zijn
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee dat bedoel ik niet, maar gewoon meer in het algemeen van je zegt je iets hebt en je hebt het niet, dus je liegt en bedriegtSinergyX schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:29:
[...]
Snap bij voorbaat niet dat ze zo moeilijk doen over achievements. Wat maakt een naxx10 'minder' dan een naxx25 voor jou als speler? (buiten dat je met 15 man extra ben). Net als die leuke vragen 'whats your dps?', verwachten ze serieus dat ze daar een eerlijk (nonbuffed notimed) dummy test antwoord op krijgen?
En ik vind een achievment op je druid iets anders dan een achievment op je mage
En achievments hoeft niks te zeggen je kan je Twilight Vanquisher krijgen door in de raid te zitten en bij de pull dood te gaan en dan heb je zelf niet gepresteerd maar je hebt wel je title / achievment
Maar als iemand naar mij komt en zegt met ze application i cleared full naxx 25 and 9/14 ulduar 25man en je checkt ze achievments en hij heeft maar 2/14 gedaan ulduar dan zit je te liegen en komt niet ten goede van je application, en zo geld dat ook voor pug's en andere dingen
Hoevaak kwam het wel niet voor toen we voor sunwell aant recruite waren mensen aan kwamen met dat ze BT helemaal gedaan hadden etc en nog niet eens honored waren met Ashentonque ?
En daar gaat het gewoon om doe niet beter dan je bent xD
en je gemiddelde dps moet je toch wel zo'n beetje weten lijkt me ? zou ook niet willen we op een bossfight erachterkomen je geschatte 3k dps 1.5k blijkt te zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 19-05-2009 14:35 ]
Ik antwoord op die vragen meestal gewoon met: shitload of spellpower.SinergyX schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:29:
[...]
Snap bij voorbaat niet dat ze zo moeilijk doen over achievements. Wat maakt een naxx10 'minder' dan een naxx25 voor jou als speler? (buiten dat je met 15 man extra ben). Net als die leuke vragen 'whats your dps?', verwachten ze serieus dat ze daar een eerlijk (nonbuffed notimed) dummy test antwoord op krijgen?
krijg je vragen terug: What's a shitload ?
en om het dan netjes te houden antwoord ik maar terug met: more then the average pug player om vervolgens te horen: stats or no invite

DBM wil je sowieso installeren als je wil raiden, maar goed, voor wat jij wil is het niet bedoeld. /range in DBM geeft gewoon een vakje van wie er binnen 10 yards van jou staat zodat je op fights waar dat nodig is range kunt houden. Dat is niet wat je wil.Betthen schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:08:
[...]
Super, kga het vanavond is bekijken, bedankt voor je antwoord
Grid doet dat trouwens default wel. Grid is sowieso wel fijn als vervanger voor de standaard unit frames.
Ja ik vraag dat soort dingen nooitWootlock schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:35:
[...]
Ik antwoord op die vragen meestal gewoon met: shitload of spellpower.
krijg je vragen terug: What's a shitload ?![]()
en om het dan netjes te houden antwoord ik maar terug met: more then the average pug player om vervolgens te horen: stats or no invite
Pug's doe ik niet en Heroic's ook niet xD
Ja idd, die /range kon ik wel... kdacht da er nog een andere optie zou zijnNMe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:37:
[...]
DBM wil je sowieso installeren als je wil raiden, maar goed, voor wat jij wil is het niet bedoeld. /range in DBM geeft gewoon een vakje van wie er binnen 10 yards van jou staat zodat je op fights waar dat nodig is range kunt houden. Dat is niet wat je wil.
Grid doet dat trouwens default wel. Grid is sowieso wel fijn als vervanger voor de standaard unit frames.
Heb grid geprobeerd, maar dat vond ik niet fijn, ook healbot aangewezen gekregen maar vind ik ook niet fijn.. speel al jaren zonder addons/standaar ui, en kan dit met mijn ogen dicht, en ik qua healing presteer ik ook goed.... alleen die range is klote in standaard UI...
bokkie! gief info! of iemand anders... standaard uit waar je de groepen gewoon naar je scherm sleept.. die vakjes moeten dan verkleuren als iemand out of range is van mijn healing...
ach als ik op mijn mage ga roep ik aan het begin al in heroics dat mijn dps zuigt.
Dan kunnen ze me kicken als ze het willen, Maar meestal ben ik met vrienden onderweg.
Dus lekker belangerijk
Dan kunnen ze me kicken als ze het willen, Maar meestal ben ik met vrienden onderweg.
Dus lekker belangerijk
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Neem X-Perl daarmee kan je namen uit filteren die buiten 45y range staanBetthen schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:48:
[...]
Ja idd, die /range kon ik wel... kdacht da er nog een andere optie zou zijn![]()
Heb grid geprobeerd, maar dat vond ik niet fijn, ook healbot aangewezen gekregen maar vind ik ook niet fijn.. speel al jaren zonder addons/standaar ui, en kan dit met mijn ogen dicht, en ik qua healing presteer ik ook goed.... alleen die range is klote in standaard UI...
bokkie! gief info! of iemand anders... standaard uit waar je de groepen gewoon naar je scherm sleept.. die vakjes moeten dan verkleuren als iemand out of range is van mijn healing...
Jouw kennende zal je wel iedereen uitgefiltered hebben die verder dan 15 yards staatMrVegeta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:54:
[...]
Neem X-Perl daarmee kan je namen uit filteren die buiten 45y range staan.
@ Betthen: Het lijkt erop dat we dezelfde voorkeur hebben qua addons, namelijk zo min mogelijk! Ik gebruik perfectraid. Deze kun je zo instellen dat het er precies zo uitziet als de standaard raidframes. Het enige dat ik er extra uit haal is:
- player balkje fade als hij out of range gaat
- ‘aggro’ in balkje van de player die aggro heeft.
Probeer het eens, zo heel veel werk was het niet om in te stellen, en ik ben absoluut geen pro (was de eerste 2 weken in WotLK raiding de DKs kwijt, snapte niet zo goed waarom, maar heel boeiend was het ook niet, bleek later dat ik de DKniet aangevinkt had staan in de opties... DoH)
Ik weet nog niet of ik vanavond kan raiden, lekker wipen op Thorim25. Heb er wel zin in, maar moet eigenlijk een presentatie afmaken voor mn werk... dilemma dilemma.
- player balkje fade als hij out of range gaat
- ‘aggro’ in balkje van de player die aggro heeft.
Probeer het eens, zo heel veel werk was het niet om in te stellen, en ik ben absoluut geen pro (was de eerste 2 weken in WotLK raiding de DKs kwijt, snapte niet zo goed waarom, maar heel boeiend was het ook niet, bleek later dat ik de DKniet aangevinkt had staan in de opties... DoH)
Ik weet nog niet of ik vanavond kan raiden, lekker wipen op Thorim25. Heb er wel zin in, maar moet eigenlijk een presentatie afmaken voor mn werk... dilemma dilemma.
Lief dagboek,
Wat een turbulente weken waren het toch in mijn wow leventje.
Toch maar besloten dat mijn huidige guild wel leuk en aardig was, maar niet helemaal voor mij bestemd was.
Raidde sowieso op allerlei verschillende dagen, wat voor mij een ramp is aangezien ik vaste dagen heb om te kunnen raiden of eventueel kan farmen. Nouja, dat was dus al probleem 1, aangezien deze guild elke week zijn raiddagen wisselde en hun attendance alleen op 25/Heroics liet gelden. Fijn, liet ik nou net 2 weken pech te hebben met die raiddagen en ik dus een attendancy van 20% te hebben
En het feit dat de RL gewoon een schurfthekel had aan mij omdat ik een DK was.. jawel we hebben er weer eentje!
Elke random Warrior die toevallig in de raid zat kreeg voorrang op alle tanking ook al was een DK daar geschikter voor. Reden was veelal omdat de Warrior meer HP had dan ik.. goh gek he als de betreffende Warrior alleen maar voor +STA gegemmed was en alleen +STA trinkets ge-equiped had.
Dat ik bijna hit/expertise capped was en amper problemen had met threat was een non-issue
Ahja.. rustig questen nu en wat achievements scoren is ook leuk
Wat een turbulente weken waren het toch in mijn wow leventje.
Toch maar besloten dat mijn huidige guild wel leuk en aardig was, maar niet helemaal voor mij bestemd was.
Raidde sowieso op allerlei verschillende dagen, wat voor mij een ramp is aangezien ik vaste dagen heb om te kunnen raiden of eventueel kan farmen. Nouja, dat was dus al probleem 1, aangezien deze guild elke week zijn raiddagen wisselde en hun attendance alleen op 25/Heroics liet gelden. Fijn, liet ik nou net 2 weken pech te hebben met die raiddagen en ik dus een attendancy van 20% te hebben
En het feit dat de RL gewoon een schurfthekel had aan mij omdat ik een DK was.. jawel we hebben er weer eentje!
Elke random Warrior die toevallig in de raid zat kreeg voorrang op alle tanking ook al was een DK daar geschikter voor. Reden was veelal omdat de Warrior meer HP had dan ik.. goh gek he als de betreffende Warrior alleen maar voor +STA gegemmed was en alleen +STA trinkets ge-equiped had.
Dat ik bijna hit/expertise capped was en amper problemen had met threat was een non-issue
Ahja.. rustig questen nu en wat achievements scoren is ook leuk
Hiernet dan maar even een hele excel sheet gemaakt (hey Cisco unity installeren betekent veel wachten) met gear die ik nu heb en "best effort" gear met enchants. Kom uit op +200SP +100crit en +200haste (grofweg) met de nieuw gekozen gear. Ik weet vanavond wat te doen
.
Er zijn maar weinig mensen die compare achievements doen denk ik. Zeker in een 25 man raid.Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:22:
Snap niet waarom mensen willen doen alsof ze de achievment hebben, want zodra je in me party zit doe ik altijd compare achievments en dan zie ik je het niet heb, ben je een leugenaar en knikkeren ze je de raid uit en vervolgens is onze server zo klein, dat iedereen het dan weet en krijg je nooit gear
maar dat zal ik wel zijn
No guts, no glory!
Ik ben trouwens al lange tijd op zoek naar een mod die aangeeft wanneer mijn diseases van een mob afvallen als DK, iemand?
Ik geef ook nooit achievement. Als ze daarom zeuren zeg ik, dat ze me maar moeten geloven. Ik verwijs dan nog wel vaak naar mijn guild (no.1 alliance guild op de server). Als ze dan nog moeilijk doen, is het hun loss. Ik sluit mijn gesprek dan vaak af met een achievement naar Ulduar full clear in 25 man en wens ze succes.Wootlock schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:35:
[...]
Ik antwoord op die vragen meestal gewoon met: shitload of spellpower.
krijg je vragen terug: What's a shitload ?![]()
No guts, no glory!
Kan dat dan ;o. achievements en pvp, i dont give a fuck.KillGhost schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:49:
[...]
Er zijn maar weinig mensen die compare achievements doen denk ik. Zeker in een 25 man raid.
ja ok maar daar heb je het weer ik pug geen raidKillGhost schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:49:
[...]
Er zijn maar weinig mensen die compare achievements doen denk ik. Zeker in een 25 man raid.
En inspect je zoiezo helemaal als je een application hebt lopen
En je glyph's , en je prof's en je talents en je rep
En pvp boeit me ook niet
maar achievments wel is 1 van de weinige dingen op ulduar na ik leuk vind ingame xD
en blijft leuk dingetjes doen met een flashy geluidje
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 19-05-2009 16:05 ]
Tja, en zo verzieken de achievements het hele spel. Ach ik wil eind van de week (woe-di is week) nog wel eens reageren op een verzoen voor een PuG raid als ik die nog niet gedaan heb. Ik ben nu meer dan 50% naxx25 geared, de rest naxx10 en heb naxx 25 vaak genoeg gedaan op mijn lock. Zodra zo'n minkukel echter om spellpower of achievements vraagt zoekt hij het maar uit.
Veel leuker is het nog om dan nee te zeggen op mijn resto druid. Die heeft iets mindere gear (op 3 naxx25 items na naxx10 gear). Maar staat prima zijn mannetje in naxx25 of Ulduar 10. En er is altijd healer tekort dus genieten van een half uur of meer LFM healer to HC naxx is dan mijn deel
Erg vermakelijk als ik net met een Bugger off heb gereageerd op het verzoek achievements te linken
. Of ik link ze wel en zeg dan dat ik geen interesse meer heb in een raid met anal retentives die alleen naar achievements kijken. Ik weet niet hoe vaak ik al reported ben, heb nog nooit gehoord van een GM dat ik iemand niet anal retentive mag noemen
Veel leuker is het nog om dan nee te zeggen op mijn resto druid. Die heeft iets mindere gear (op 3 naxx25 items na naxx10 gear). Maar staat prima zijn mannetje in naxx25 of Ulduar 10. En er is altijd healer tekort dus genieten van een half uur of meer LFM healer to HC naxx is dan mijn deel
Ik vind /2 het leukste op Ulduar na
. Heb er ook wat nieuwe vriendjes gemaakt om mee te spammen
.
hahahaMrVegeta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:57:
Ik vind /2 het leukste op Ulduar na. Heb er ook wat nieuwe vriendjes gemaakt om mee te spammen
.
zo heb ik een guildie die om de zoveel tijd begint met
/2 there is not enough spam here
en gaat daarna liedjes zingen etc en vervolgens gaat het van zingen over op dirge en andere dingen
Ty bokkie, kzal vanavond is kijken voor perfectraid, weet je zeker dat hij zo heet? Op werk net even snel op curse gekeken maar hij vind niets met het woord perfect erin qua addons
ja zo heet die en perfect raid is idd topBetthen schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:06:
Ty bokkie, kzal vanavond is kijken voor perfectraid, weet je zeker dat hij zo heet? Op werk net even snel op curse gekeken maar hij vind niets met het woord perfect erin qua addons
Inkomende heals opmezelf etc is ook erg handig, buff's etc
Het is vooral lachen wanneer lui serieus dingen proberen te verkopen
.
"Selling 16 slot bags, cheap! 15g"
"Holy shit, look at that guy, your bringing down the market!"
Dan met zijn 5en en dan is die weer stil
. Geweldig.
Hoevaak ik ook al niet heb gezien "Your reported". Laatst ook tegen iemand anders "Your reported!" die kerel *Cheese! Haha.
"Selling 16 slot bags, cheap! 15g"
"Holy shit, look at that guy, your bringing down the market!"
Dan met zijn 5en en dan is die weer stil
Hoevaak ik ook al niet heb gezien "Your reported". Laatst ook tegen iemand anders "Your reported!" die kerel *Cheese! Haha.
nvm op wowinterface gevondenBetthen schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:06:
Ik gebruik Xperl icm OmniCC, dat geeft m'n eigen debuffs onder de target frame met dubbele grootte aan, en zie een soort van klokje lopen.shoombak schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:51:
Ik ben trouwens al lange tijd op zoek naar een mod die aangeeft wanneer mijn diseases van een mob afvallen als DK, iemand?
Bnet pindle#2913
Clique + Grid en werkt fenomenaal 
vooral in een chaos gevecht zoals yogg, waar je 2 action bar's vol hebt
, rechtermuis dispell ^^
en dan nog bartender om me action bar's te customizen + OrA2 voor te weten wie cooldown's heeft op battlerezz ofzo
Edit:
Zal vanavond wel eens een screeny gooien
vooral in een chaos gevecht zoals yogg, waar je 2 action bar's vol hebt
en dan nog bartender om me action bar's te customizen + OrA2 voor te weten wie cooldown's heeft op battlerezz ofzo
Edit:
Zal vanavond wel eens een screeny gooien
[ Voor 8% gewijzigd door Reboot op 19-05-2009 16:18 . Reden: toevoeging ]
en twas natuurlijk bedankt hulkie
Werkt die perfectraid_quickhealth niet meer? hij is outdated da zie ik wel... zonder die quickhealth, dan is het toch nog goed te doen? Minimaal verschil?
Ik werk vooral met shortcuts op me tobo, alles zit onder me linkerhand en me muis hangt altijd linksboven over de raid frames is vooral leuk wanneer het een beetje chaotisch wordt al die toetsencombos en muisklikken en weet ik veel wat
.
Idd, met applications zou ik dat wel doen.Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:55:
[...]
ja ok maar daar heb je het weer ik pug geen raid
En inspect je zoiezo helemaal als je een application hebt lopendus ook je achievments dus die truckjes gaan neit op
En je glyph's , en je prof's en je talents en je rep
En pvp boeit me ook niet
maar achievments wel is 1 van de weinige dingen op ulduar na ik leuk vind ingame xD
en blijft leuk dingetjes doen met een flashy geluidje
No guts, no glory!
Dit topic is gesloten.