Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik ben benieuwd of het allemaal een beetje wil lukken met perfectraid, misschien haal ik er zelf ook nog wel wat functionaliteit uit. Succes in ieder geval!
Ik spreek hier in het algemeen en niet vanuit eigen perspectief ;-) Ik speel namelijk niet meer, maar meng me graag in een discussieJCG schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:04:
[...]
Dan ga je toch lekker in een casual guild raiden in naxx. Ik speel wow voor mijn lol, naxx runnen voor een tank te gearen die misschien een week later weer weg is noem ik geen lol. Ik speel wow 4 avonden per week, 3 daar van is raiden en de andere dag is gold en mats verzamelen om te raiden en me hunter lvlen.
De enige keren dat wij nog in naxx komen is om de vaste raiders te gearen voor off-spec als de offspec echt nodig is om verder te komen in ulduar. Op deze runs gaan vaak op de social members van de guild mee. Maar als we 1 keer per maand naxx runnen is het veel.
Als startende player heb je niets aan om in progression guild te zitten. Wij gaan geen oude content runnen om jouw te gearen en jij kan niet mee met de progression raid omdat je de gear niet hebt. Je kan misschien erbij komen als social member maar van raiden zal weinig komen.
Ontopic:
Gisteren mijn turtle mount opgevist, en proto drake whelp uit mijn ei gekregen. Hodir plat (woohoo 6de ally guild van het realm), en belt of the sleeper gewonnen. Vanavond eens mijn hunter naar northrend halen en daar eens flinke gaan uitmoorden.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Volgens mij is die snellere update ratio ook in de client verwerkt (alleen weet ik niet zeker of dat weer aan is gezet door blizzard), als ik bijvoorbeeld grids update prio maximaal zet dan updaten ze relatief snel (vergelijkbaar met instant/quickhealth pre-wotlk)Ik weet niet of Quickhealth werkt. Ik heb het zelf nooit gebruikt en sta regelmatig boven in de healing done meters met (vrijwel) laagste overhealing. Met veel vertraging is dit niet haalbaar, ik ben ook weer niet zo snel dat ik dat kan compenseren. (Onze eerste Ignis heroic kill stond ik op 4100 hps effective 4700 hps raw healing done in een gevecht van 7 minuten... wel als enige holy priest en met slechts 2 raidhealers, dus een vertekend beeld.)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Zit op de Dragonmaw server met een inmiddels lvl19 Blood Elf Palladin.
Altijd al grote fan geweest van de Warcraft serie en dan met name Warcraft II heb ik _erg_ veel gespeeld.
(Warcraft III ook uitgespeeld, maar vond de sfeer van II toch net wat beter).
Al met al erg lang geroepen dat ik nooit aan WoW zou beginnen om meerdere redenen.
RPG heeft mijn voorkeur altijd minder gehad dan gametype's als FPS en toen WoW net uit was heeft het ook nog een poos kritiek gehad vanwege het feit dat de RTS serie in zijn hemd werd gezet.
In de loop der tijd ben ik wel in aanraking gekomen met The Elder Scrolls serie welke ik nog steeds erg mooi vind. Morrowind heb ik helemaal afgerond, en Oblivion speel ik zo nu en dan nog wel eens voor wat side-quests (main quests ook allemaal gehad).
Nu dus toch aan de WoW.
Aangezien ik geen Creditcard had heb ik besloten de eerste keer te betalen met een prepaid card.
Nu heb ik dus voor 90 dagen te goed en nog even te gaan voor ik daadwerkelijk besluit of ik maandelijks wil gaan betalen.
Word ook geholpen in grote wereld die WoW heet door een vriend van me welke al een aantal jaar ervaring heeft. Deze zal me binnekort ook gaan boosten voor het builden van mijn character.
Echter verbaast hij zich hoe goed ik me tot nu toe weet te redden voor een newcomer. (Zit na een uur of 12-16 spelen bijna aan een lvl 20 character).
Wel een goede tip voor mensen die net beginnen! De Quest Helper Add-on is erg prettig en overzichtelijk.
Als je deze dan vervolgens met wat meer kennis en ervaring gaat gebruiken kun je per map runs gaan doen voor meerdere quests tegelijk waardoor het levelen echt ontzettend hard gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door Da_maniaC op 19-05-2009 17:44 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik heb het voor 3.1 nog getest; QuickHealth nog steeds goed merkbaar. Maw imo is het voor een healer nog steeds onmisbaar, mits je bak het trekt.blouweKip schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:08:
[...]
Volgens mij is die snellere update ratio ook in de client verwerkt (alleen weet ik niet zeker of dat weer aan is gezet door blizzard), als ik bijvoorbeeld grids update prio maximaal zet dan updaten ze relatief snel (vergelijkbaar met instant/quickhealth pre-wotlk)
Bnet pindle#2913
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 243052
Mijn ervaring is dat ik ook altijd liever een warrior of paladin voor een druid / DK kies zelfs als ze wat minder gegeared zijn. Als ik een druid of DK heal lijkt het of ze soms grote burst dmg krijgen, wat ik niet bij de andere 2 tank classes zie, maja das mijn smaak.RaseriaN schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:20:
Lief dagboek,
En het feit dat de RL gewoon een schurfthekel had aan mij omdat ik een DK was.. jawel we hebben er weer eentje!
Elke random Warrior die toevallig in de raid zat kreeg voorrang op alle tanking ook al was een DK daar geschikter voor. Reden was veelal omdat de Warrior meer HP had dan ik.. goh gek he als de betreffende Warrior alleen maar voor +STA gegemmed was en alleen +STA trinkets ge-equiped had.
Dat ik bijna hit/expertise capped was en amper problemen had met threat was een non-issue
Ahja.. rustig questen nu en wat achievements scoren is ook leuk
Overig die fake achievement addon ff getest, kan je echt leuke grappen mee uithalen in trade channel of guildchat. Op mn rogue altje gefaked dat ik de fall of naxxramas gehaald had gisteravond
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 243052 op 19-05-2009 18:34 ]
Vraag is hoe begin je nu te healen met een paladin? Om dit moment cast ik een Seal of Light op tank target, sacred shield, beacon of light op tank en spam wat Flash of Lights, en als me talent proc'd (snellere cast) dan die ik een Holy Light er soms tussen. Meestal bij flinke dmg of iets dergelijks.. Heb verder de Holy light, flash of light en seal of light Glyph..
Nog eventuele tips?
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 19-05-2009 20:55 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 117852
Vergeet mp5, belangrijkste stats zijn int/crit/haste/SP imo. Gooi overal int in en Divine Plea gaat je beste vriend worden. Welke talent proc bedoel je ivm snellere cast, Judgement of the Pure? Da's niet echt n proc want die haste buff krijg je altijd bij n judgement, altijd actief houden. Vergeet Holy Shock niet, pala's zijn zwak in movement healing, HS kan je dan goed helpen, helemaal na n crit met n instant Flash dmv Infusion of Light.junglebeast schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:40:
Ik begin nu redelijk wat healing gear te verkrijgen met mijn Paladin. Zit straks op 1664 sp, 27% holy crit, 208/135MP5, en zo'n 322 haste rating als een beetje klaar ben met de enchants.
Vraag is hoe begin je nu te healen met een paladin? Om dit moment cast ik een beacon of light, sacred shield en spam wat Flash of Lights, en als me talent proc'd (snellere cast) dan die ik een Holy Light er soms tussen. Meestal bij flinke dmg of iets dergelijks.. Heb verder de Holy light, flash of light en seal of light Glyph..
Nog eventuele tips?
Druids vangen ook meer damage. Ze hebben alleen dodge, waar paladins en warriors ook parry en block hebben. Als het goed is hebben ze wel weer meer staminaAnoniem: 243052 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:33:
[...]
Mijn ervaring is dat ik ook altijd liever een warrior of paladin voor een druid / DK kies zelfs als ze wat minder gegeared zijn. Als ik een druid of DK heal lijkt het of ze soms grote burst dmg krijgen, wat ik niet bij de andere 2 tank classes zie, maja das mijn smaak.
Overig die fake achievement addon ff getest, kan je echt leuke grappen mee uithalen in trade channel of guildchat. Op mn rogue altje gefaked dat ik de fall of naxxramas gehaald had gisteravond

[ Voor 129% gewijzigd door PromoX op 20-05-2009 01:40 ]
Dit topic is gesloten.