Zo, even een kleine update.
Afgelopen zaterdag werd ik gevraagd voor naxx10 op m'n warlock door een guildie. Had verder niks geplanned, dus okay. Blijkt het een Undying (
http://www.wowhead.com/?achievement=2187) run te zijn. Had zo m'n twijfels aangezien het een PuG was op die guildie na. Maarja, maakt niet uit, gewoon proberen.
We startten bij Military Quarter, aangezien men (ze hadden het vorige week ook geprobeerd blijkbaar) last had van wat bugs bij Razuvious. Trash uit de weg gewerkt, boss neer, geen problemen.
Zo ging het nog een tijdje door, arachnid & plague gecleared zonder doden (zelfs niet op Heigan, dus achievement erbij), toen door naar Construct. Daar waar de meeste PuG's toch wel falen.
Keek ondertussen even naar de DPS meter, en werd toch wel prettig verrast - ik met mijn 4k overall DPS stond op #3, en iedereen zat boven de 3k. Niet verkeerd dus!
Toen trash gecleared naar Patchwerk, gepulled, neer in 2 min 50, dus weer een achievement erbij.
Uiteindelijk de achievement gehaald, en onderweg nog een aantal goede spelers ontmoet die ik zeker onthoud voor komende PuG's.
Zondagavond Ulduar op m'n Warrior. Zit daarmee in een andere guild, gewoon casual 's avonds af en toe een drietal uurtjes raiden. Begonnen wat laat doordat een tank wat login problemen had, stonden uiteindelijk om 20:30 toch binnen.
Dus, wij clearen de trash voor Flame Leviathan, gewoon alle torens neergehaald. Toen de boss, hadden eerst een wipe doordat een van de mensen in de Demolishers een DPS per ongelijk niet op de boss had geschoten maar eroverheen.
Maar goed, nog een keer geprobeerd. Toen was-ie wel neer. Één probleempje.
De raid leader has Master Loot wel aangezet, maar dat werkte blijkbaar niet, dus need/greed/pass schermpje in m'n gezicht. Goed, men verwacht toch wel dat iedereen bij ons snapt dat je dan gewoon passed en men daarna ervoor /roll'd. Een paladin tank (officer nog wel!), snapte dat dus niet een need op wat bracers, en wint ze. Priest healer stapt uit de groep, noemt de paladin in /g een ninja, zegt dat hij liever met mensen speelt die wél eerlijk doen, en logged uit. Paladin tank helemaal over de zeik, maakt er een gigantisch probleem van dat hij uitgemaakt wordt voor een ninja, uiteindelijk de raid maar gedisband door al dat gezeik.
Daarna nog even wat arena 3v3 gedaan met arms warrior + feral druid + disc priest gedaan, ging wel lekker met 5 wins 2 losses. Toen liep het alweer tegen elven aan, dus besloot ik nog maar wat aan m'n examens te doen en uitgelogd.
Al met al een redelijk weekend, maar ik voel dat we binnekort wat /gquits krijgen als men zo doorgaat.
Caendolin.