Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
World of Warcraft is serious business ....

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:30:
[...]

Je laat het overkomen alsof je beste vriend een kogel voor je opvangt.. wake up! it's still a game!
Hij heeft wel een punt. Als ik mee zou mogen met T8.5 gegeared mensen en ik ben net 80 gedinged dan zou ik het niet abnormaal vinden om die mensen te helpen als het kan als zij er eens om vragen. Returning the favor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
sabriel schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:14:
[...]

Helaas heb ik het tegenovergestelde meegemaakt, item met sta/int/spi + hit, mochten we er als holy priest niet op rollen. Is DPS-item.
Jouw heals missen wel eens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig ben ik uit op de priest look a like set inplaats van de mage tier, want och wat verschrikkelijk

Ik draag gewoon geen jurk meer in tier 8 dat kan toch niet ! >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Nu ik weer wat meer ruimte heb in m'n bags vroeg ik me juist af of er een voordeel is in het hebben van specifieke bags voor bv. herbalisme of mining?

Ik veronderstel dat hier respectievelijk alleen planten en stenen in gaan. Het lijkt mij plaatsverspilling of mis ik nog ergens een voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, doe mij ook zo een fulltime job!

1. Hosting + server regelen is 2 uurtjes werk en daarna (bijna) geen omkijken meer naar.
2. Guild bij elkaar rapen = solicitaties = amper nodig in een stabiele guild.
3. Mensen dingen leren = niet echt nodig als je puntje 2 goed doet.

Maar ff serieus, als je het als een fulltime baan ziet is het misschien tijd om andere mensen wat taken te laten vervullen of gewoon een paar stappen terug te doen. Klinkt niet heel gezond. Ik spreek niet helemaal als leek heb zelf jaren achter elkaar de recruitment gedaan, veel raids gelead, en zelf een tijdje een redelijk succesvolle raidguild gerunt (met 2 anderen samen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Blacksnak schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:55:
Nu ik weer wat meer ruimte heb in m'n bags vroeg ik me juist af of er een voordeel is in het hebben van specifieke bags voor bv. herbalisme of mining?

Ik veronderstel dat hier respectievelijk alleen planten en stenen in gaan. Het lijkt mij plaatsverspilling of mis ik nog ergens een voordeel?
Ik vind persoonlijk dat deze bags alleen nut hebben op bankslots of guildbank slots. Voor de rest zijn ze best nutteloos imo.

Het is vooral voor opslag van veel spullen als je bv een bepaalde profession wilt lvlen ( Inscription of alchemy, daar gaan veeeeeeeel plantjes in zitten )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:56:
Hehe, doe mij ook zo een fulltime job!

1. Hosting + server regelen is 2 uurtjes werk en daarna (bijna) geen omkijken meer naar.
2. Guild bij elkaar rapen = solicitaties = amper nodig in een stabiele guild.
3. Mensen dingen leren = niet echt nodig als je puntje 2 goed doet.

Maar ff serieus, als je het als een fulltime baan ziet is het misschien tijd om andere mensen wat taken te laten vervullen of gewoon een paar stappen terug te doen. Klinkt niet heel gezond. Ik spreek niet helemaal als leek heb zelf jaren achter elkaar de recruitment gedaan, veel raids gelead, en zelf een tijdje een redelijk succesvolle raidguild gerunt (met 2 anderen samen).
was only kidding :P, weet het allemaal een bijzaak is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:30:
[...]

Je laat het overkomen alsof je beste vriend een kogel voor je opvangt.. wake up! it's still a game!
Ik was het met je eens hoor :) greens mogen met de raids mee, graag zelfs, helemaal als het vanuit de guild is. Dan zeg je maar als greenie dat je het goed maakt (ik zou het wel doen iig).

Ik overdrijf misschien, maar ik ben nu eenmaal zo

:) peace

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Reason: The website "http://www.cracked.com/article_16782_6-ways-world-warcraft-worse-than-real-life.html" is filtered under the denied category "Tasteless".

LOL !

%#)#@_@ Company Firewall/Proxy :D

Eerste keer dat ik die zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:18:
[...]

Reason: The website "http://www.cracked.com/article_16782_6-ways-world-warcraft-worse-than-real-life.html" is filtered under the denied category "Tasteless".

LOL !

Ben toch blij dat ik interne systeembeheerder ben ;-) Routeer gewoon mijn netwerk verkeer om de ISA server heen :P

Vond het trouwens wel erg leuk en gefundeerd :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes mimiron down :D

net screenshot geupdate www.replicant.eu :D

nu nog 2 dagen voor laatste bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ImdaMned schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:36:
[...]

Oh gossie, na 18 maanden niet raiden niets mogen looten. Ik leef met je mee
Ik geef niets om loot, ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige mensen die speelt voor zijn plezier en de sociale aspecten. Tevens werd ik niet door de raid gedragen maar was het een alt-run. Van de 25 man waren er maar 5 mains mee, de rest was daar allemaal voor de eerste keer met hun alts. Ik haat het alleen dat er geen enkel sociaal aspect meer in de game zit, maar dat er alleen nog maar lootwhores blijken te zijn.
En nee, dit was niet een random pug waar je het van kan verwachten, maar allemaal spelers waar ik bijna 3 jaar lang mee hebt geraid op hun mains.

Ik besluit dus om niet meer raiden vanwege het (a)sociale aspect, en niet vanwege de loot. Ik was van de 4 priests overigens de enige die van alle bruikbare items er 1 item heeft kunnen loten, de andere 3 hadden helemaal niets, dus het sarcasme mag je van mij achterwege laten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 01-08 15:01

chromeeh

the Gnome

Door prive omstandigheden niet veel kunnen spelen.
Gister avond nog door VH hero gerend, daarna een pewpew norm VH.

Verder een beetje bezig geweest met Cooking & fishing :)
Moet zeggen dat het veel tijd kost maaarrrr de food buffs enz zijn gewoon uitermate nice.
Uiteraard kon ik het niet laten om ook wat Achievements te halen.
Dinner Impossible is echt grappig :D (& makkelijk :P)

Vanavond maar eens een slachtoffer vinden zodat ik Lurker (SSC) & Gahz'ranka (ZG) op kan vissen. Bij Lurker in ieder geval --> Bubble & HS :D
Gahz probeer ik en anders zie Lurker :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sabriel schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:27:
[...]

Ik geef niets om loot, ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige mensen die speelt voor zijn plezier en de sociale aspecten. Tevens werd ik niet door de raid gedragen maar was het een alt-run. Van de 25 man waren er maar 5 mains mee, de rest was daar allemaal voor de eerste keer met hun alts. Ik haat het alleen dat er geen enkel sociaal aspect meer in de game zit, maar dat er alleen nog maar lootwhores blijken te zijn.
En nee, dit was niet een random pug waar je het van kan verwachten, maar allemaal spelers waar ik bijna 3 jaar lang mee hebt geraid op hun mains.

Ik besluit dus om niet meer raiden vanwege het (a)sociale aspect, en niet vanwege de loot. Ik was van de 4 priests overigens de enige die van alle bruikbare items er 1 item heeft kunnen loten, de andere 3 hadden helemaal niets, dus het sarcasme mag je van mij achterwege laten.
Quoted for Truth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:18:
[...]

LOL !

Lol :D Ik zie hier precies dezelfde melding

Je werkt toch niet bij een nader te noemen bank?

[ Voor 6% gewijzigd door shoombak op 08-05-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, vanmorgen is het goed gegaan zeg.

Eerst WG gedaan en voor de eerste keer sinds lange tijd verloren we zowaar. :P Maar ondanks dat toch aardig wat gold weten te krijgen voor behaalde achievements (kill 10 Horde players, destroy three Siege vehicles)
Daarna alle dailies gedaan van Sons of Hodir, die blijven leuk, daarna de daily gedaan in het nabijgelegen Frost Vrycul dorpje en daarna nog eens de Dalara Cooking Daily. Vervolgens kreeg de de Achievement [25 Dalaran Cooking Awards] en had ik meer dan genoeg gold voor mijn Dual Spec ability. Dus ik meteen naar SW geteleport (schijnbaar kan de mage in Dalaran je neit Dual Spec leren) en het daar aangeleerd.

Nu heeft mijn Mage zowel een PvP als een PvE spec. Super gewoon!

Kan Dual Specced van eht lijstje worden geschrapt.
Nu nog:

Epic Chest van Emblems of Honor (Nog 18)
Epic Pants van Honorpoints (Nog 20.000)
Epic Headpiece van WG points (Nog 20 ofzo)
Black War Mammoth van Soulskeeper's shards (Nog 130)

Cooking moet nog worden geleveld dus met mijn volgende gold nog even genoeg mats halen voor 5 Gigantic feasts en die is op 450. Daana nog even de resterende Fishingpoints bij elkaar halen terwijl ik naar coints vis in Dalaran. :)
Mijn Hit is inmiddels 211 punten en ik moet geloof ik naar 272 maar met nog de helft van de gear wat van blue naar epic moet komt dat vast wel goed.

[ Voor 0% gewijzigd door Auredium op 08-05-2009 15:08 . Reden: Mijngeheugen qua namen was altijd al bagger :P ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Auredium schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:38:
Black War Mammoth van Soulshards (Nog 130)
VET ! IK GA MN WARLOCK DIRECT INLOGGEN ALS IK THUIS KOM! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

if it's in caps it must be true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:50:
Ik begrijp de opwinding even niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Soul shards zijn niet hetzelfde als de keeper's shards :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:10

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

redfoxert schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:50:
[...]

Ik vraag me af hoe je die bij je kunt dragen. Je kunt volgens mij maximaal 4 tassen van 28 Soulshards dragen, plus de 16 sloten uit je backpack (die niet te vervangen is), dus kom je maximaal op 128 SS's. Volgens mij is die in de war met Stonekeeper shards.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Nitroglycerine schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:56:
[...]

Ik vraag me af hoe je die bij je kunt dragen. Je kunt volgens mij maximaal 4 tassen van 28 Soulshards dragen, plus de 16 sloten uit je backpack (die niet te vervangen is), dus kom je maximaal op 128 SS's. Volgens mij is die in de war met Stonekeeper shards.
Jongens het is vrijdag! zijn jullie dan nooit in een melige bui ? :)

Ja ik had allang door dat ie in de war is met Stonekeeper Shards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

ah soz, ik ben wad e nir in de war. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
was only kidding , weet het allemaal een bijzaak is
Gelukkig maar, hehe

Twee dingetjes:
1: de TAR van choppers by flame Leviathan slowed de baas nooit heh?
2: De rode protodrake kan nog wel gehaald worden toch? Lijkt me wel een leuk projectje op mn priest. Speel ik daar ook weer wat meer mee buiten raids. Dailys en andere quests doe ik eigenlijk helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

hulkie schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:08:
[...]

Gelukkig maar, hehe

Twee dingetjes:
Ehm jawel?

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:08:
[...]

Gelukkig maar, hehe

Twee dingetjes:
2: De rode protodrake kan nog wel gehaald worden toch? Lijkt me wel een leuk projectje op mn priest. Speel ik daar ook weer wat meer mee buiten raids. Dailys en andere quests doe ik eigenlijk helemaal niet.
1: ja werkt wel
2: ja kan nog steeds gehaald worden :), alleen moet je wel groepje van vrienden hebben anders kom je er niet want op de meeste servers is een instance pug vinden voor oculos een ramp en al helemaal als je het voor een achievment moet doen :)

Verder is die rooie best te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:12
sabriel schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:27:
[...]

Toch apart dat jouw "whine" ging over het looten van items. En dan nog vooral over een item die duidelijk niet voor healers gemaakt is. Voor de rest zeg ik nergens dat jij leechte of iets dergelijks.

On a side note:

Blizz failed hard : (

The 5 Ring
Binds when equipped
Unique-Equipped
Finger
+55 Stamina
Requires Level 80
Equip: Improves hit rating by 55 (1.68% @ L80).
Equip: Improves critical strike rating by 55 (1.2% @ L80).
"This ring appears to have eaten the 3 and 4 rings."

de 1 en 2 ring waren nog funny. Dit slaat gewoon nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Nitroglycerine schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:56:
[...]

4 tassen zijn overkill, omdat ze nu uniqieu zijn en dat er een maximum is van 32. Dit aantal is het totaal van wat je in de bank hebt en wat je in je bags hebt zitten. Dus als je een 28 slots bag in de bag hebt die helemaal vol zit kan je dus in totaal nog maar 4 shards hebben in je bags.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:57:
[...]

Ik vind persoonlijk dat deze bags alleen nut hebben op bankslots of guildbank slots. Voor de rest zijn ze best nutteloos imo.

Het is vooral voor opslag van veel spullen als je bv een bepaalde profession wilt lvlen ( Inscription of alchemy, daar gaan veeeeeeeel plantjes in zitten )
Zo had ik het nog niet bekeken. Ga ik misschien toch 2 van die dingen aanschaffen voor m'n ore en herbs. Het grootste deel dat op m'n bank staat is toch van dat spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
met tar van choppers voor FL heb ik em nog nooit echt zien vertragen(al werkt het maybe een beetje, zal niet veel helpen dankzijn zn speed buff). je kan z'n speed volgens mij alleen resetten/slowen door turrets te slopen

[ Voor 9% gewijzigd door Savageone op 08-05-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-08 16:24

Wootlock

Evilution

Savageone schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:28:
[...]

met tar van choppers voor FL heb ik em nog nooit zien vertragen. je kan z'n speed volgens mij alleen resetten/slowen door turrets te slopen
Waarom slowen als je gewoon een full nuke op hem hebt :D
gogog no aggro :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Wootlock schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:30:
[...]

Waarom slowen als je gewoon een full nuke op hem hebt :D
gogog no aggro :D
tar voor hem dumpen doe je alleen voor de damage die het doet zodra het in de fik staat:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

ImdaMned schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:16:
[...]

Toch apart dat jouw "whine" ging over het looten van items. En dan nog vooral over een item die duidelijk niet voor healers gemaakt is. Voor de rest zeg ik nergens dat jij leechte of iets dergelijks.

On a side note:

The 5 Ring
Binds when equipped
Unique-Equipped
Finger
+55 Stamina
Requires Level 80

Ach, je moet het gewoon een beetje melig bekijken. Alsof andere ringen met een lore name van level 80 plotseling zo super zijn omdat ze wel in de lor vallen ofzo.

Moet trouwens zeggen dat WoW vol met vreemde dingen zit, wat ik al ondekt heb aan dubbelzinigheid.

- Dat je een waitress kunt vragen voor het laten zien van haar zaken.
- Dat er een daily is waarin je 'Hodir's Horn' moet blazen.

etc. etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 20:59
Auredium schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:33:
[...]

Ach, je moet het gewoon een beetje melig bekijken. Alsof andere ringen met een lore name van level 80 plotseling zo super zijn omdat ze wel in de lor vallen ofzo.

Moet trouwens zeggen dat WoW vol met vreemde dingen zit, wat ik al ondekt heb aan dubbelzinigheid.

- Dat er een daily is waarin je d'Hodir's Horn' moet blazen.

Ik hoor het al, je hebt er serieus over zitten nadenken hahah :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:16:
[...]

The 5 Ring
Binds when equipped
Unique-Equipped
Finger
+55 Stamina
Requires Level 80

Naast het feit dat ondertussen de " fun " van de Lotr kopie wel af is, is deze ring ook nog is totaal nutteloos kwa stats, er zijn ringen met VEEEL betere stats, terwijl The 2 Ring daarentegen best een goede was op lvl 70 is dit misschien leuk voor iemand die net 80 dinged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]
Die Sons of Hodir quests zijn nogal "dubbel" ja. Zo heb je ook "Polishing the Helm", "Raising Hodir's Spear", "Thrusting Hodir's Spear".

tis maar net watvoor zieke geest je hebt wat je erbij denkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAR: we hadden echt het idee dat hij er niet door afgeremd wordt. Ik heb net even op wowhead bij de comments gekeken en daar kan ik er ook niks op vinden. De baas krijgt in ieder geval geen debuff als hij door de TAR rijdt. Ik vraag me nu af of de trash voor hem wel een debuff krijgen als ze door die bende heen rijden. Zo ja, dan kloppen onze logs dat hij immune is en moet je het inderdaad alleen maar gebruiken om damage te doen door het in de fik te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief Dagboek,

Ik ben pas 1 maand weer aan het spelen sinds de break van 5 maanden die ik genomen heb. Het was een spannende maand. Ik zat al in een goede core raiding guild en ze waren nog steeds net zo erg toen ik weer terug kwam :P No lifers :P
Al met al ik wilde terug komen, helaas was ik wel weer initiate terwijl ik eerst officer was. Maar ja...back to beginning. Ik had crappy gear...onwijs vergeleken de andere. Ik ben zelf Fury warrior maar zat ik met me titanium 2h mace en skull of collosal cleaver ofzo iets.
Terwijl andere 2x betrayer of humanity zaten en sommige met al t8.5 of full t7.

Ach ja, ik moet ergens beginnen...wel iets heel positief. De guildleader kwam online meteen naar me toe en vroeg of ik er klaar voor ben om weer te raiden en ik was net een half uur online na 5 maanden break :D

Ik zei ja tuurlijk moet alleen me addons even updaten, hij wilde me zo graag upgearen omdat hij mij nog steeds nr1 warrior vind. Ja ik speel al 5 jaar :P Dan ken je het inprincipe wel!

Al met al ik ging mee met mijn eerste Ulduar 25 raid. Onwijs leuk en hele aparte omgeving en interractie, vooral de eerste boss :P
We hebben 6 bosses die avond neergehaald en vonden het wel welletjes geweest. Geen 1 wipe dus dat was wel wicked. En het leuke...gelijk mijn eerste epic Ulduar item gekregen :)

Nu 1 maand verder, 2x t8.5 items, 1x worldcarver 1x Rune Edge 1x Sif's Promise 1x Drape of the Drakerider 1x Decimator's Armguards 1x Iron Riveted War Helm

En had nog wat t7 items van voor de break. Al met al...geen slecht begin :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chromeeh schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:29:
Door prive omstandigheden niet veel kunnen spelen.
Gister avond nog door VH hero gerend, daarna een pewpew norm VH.

Verder een beetje bezig geweest met Cooking & fishing :)
Moet zeggen dat het veel tijd kost maaarrrr de food buffs enz zijn gewoon uitermate nice.
Uiteraard kon ik het niet laten om ook wat Achievements te halen.
Dinner Impossible is echt grappig :D (& makkelijk :P)

Vanavond maar eens een slachtoffer vinden zodat ik Lurker (SSC) & Gahz'ranka (ZG) op kan vissen. Bij Lurker in ieder geval --> Bubble & HS :D
Gahz probeer ik en anders zie Lurker :+
Toevallig uit verveling gisteren effe gedaan met 2 vrienden, trash is echt easy, Hydross gingen we dood doordat de pally healer sacrifice castte toen ik bubble kreeg (healer en tank bubbled = wipe :) ) maar die was toen al op 18%, moet lukken. Lurker opgevist maar toen begon de raid dus moesten we stoppen... Weet zeker dat je een heel eind komt met 2-3 man :)

@hulkie heb hetzelfde idee, hij remde bij ons niet (althans, ik ZAG hem niet langzamer gaan).

Edit: andere guilds ook zo'n last van vakantie? Wij hadden de raids altijd vol en hebben de afgelopen 2 weken niet 1 raid 25 man gehad :(

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 08-05-2009 16:16 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:47:
[...]

Die Sons of Hodir quests zijn nogal "dubbel" ja. Zo heb je ook "Polishing the Helm", "Raising Hodir's Spear", "Thrusting Hodir's Spear".

tis maar net watvoor zieke geest je hebt wat je erbij denkt :P
Tja, hoe ziek is. Blizzard was toch vrij duidelijk toen ze de eerste quest in de reeks die de hodir quests vrijspeelt "Opening the back door" noemden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

[...]

mja, er zijn letterlijk honderden geintjes verstopt in wow. Het jammere aan de 5-ring is dat er sinds classic wow al een 1-ring bestaat (+1int +1spi +1str etc. etc.) met als flavour text "Not quite as good as the 2-ring"

In TBC kwam daar "The 2-ring" bij: +22int +22spi +22str etc. etc.

Beide zeer leuke geintjes, maar nu met de 5-ring is de lol er gewoon af.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Seraphin schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:23:
[...]

mja, er zijn letterlijk honderden geintjes verstopt in wow. Het jammere aan de 5-ring is dat er sinds classic wow al een 1-ring bestaat (+1int +1spi +1str etc. etc.) met als flavour text "Not quite as good as the 2-ring"

In TBC kwam daar "The 2-ring" bij: +22int +22spi +22str etc. etc.

Beide zeer leuke geintjes, maar nu met de 5-ring is de lol er gewoon af.
Ja, ik was ook van de one ring en de two ring op de hoogte en ik vind hem een beetje flauw als grap. De one ring vond ik een leuke, dat er een two ring vond snap ik dan wel. Nu spelen ze erop door en goed, je kan er veel van vinden maar om het als minpuntje aan te stippen, kom op het is maar een ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:12:Tja, hoe ziek is. Blizzard was toch vrij duidelijk toen ze de eerste quest in de reeks die de hodir quests vrijspeelt "Opening the back door" noemden :)
Ziek? Ik vind al die grapjes in WoW juist de spreekwoordelijke icing on the cake :) En dan met name de Sons of Hodir dailies...ze blijven leuk. Maar goed...ik ben dan ook van mening "a dirty mind is a joy forever".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Je vergeet trouwens nog " Polishing the Helm " ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

Nitai

Live the life you love.

Zo ken ik er nog wel een paar in Storm Peaks alleen al:
Going Bearback
If Size Mattered...
Pushed Too Far

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

porn* schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:10:
[...]
Weet zeker dat je een heel eind komt met 2-3 man :)
Ik ga alleen :P
Ik heb Lurker op m'n shammy ook alleen opgevist.
Alleen de gevolgen waren minder prettig :P
Het enigste wat je nodig hebt is iemand waarmee je een raid party kunt vormen anders kun je niet naar binnen.

Over Gahz maak ik me geen zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chromeeh schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:39:
[...]

Ik ga alleen :P
Ik heb Lurker op m'n shammy ook alleen opgevist.
Alleen de gevolgen waren minder prettig :P
Het enigste wat je nodig hebt is iemand waarmee je een raid party kunt vormen anders kun je niet naar binnen.

Over Gahz maak ik me geen zorgen :P
Ja true als 't alleen om 't vissen gaat... rennen :D
Toch is 2 man nog best interessant, trashmobs droppen 1g each, die dikke reuzen meer dacht ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 08-05-2009 17:10 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 14:11
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:48:

Ik was zeer teleurgesteld dat ik niks kan koken met warped flesh dacht dat daar een recept voor was?
Is ook zo hoor ;) http://www.wowhead.com/?spell=33288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

porn* schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:10:
[...]
Ja true als 't alleen om 't vissen gaat... rennen :D
Toch is 2 man nog best interessant, trashmobs droppen 1g each, die dikke reuzen meer dacht ik :)
Bij Lurky gaat het me inderdaad om het vissen :)
Gahz wil ik dan nog wel neerleggen.

De drops zijn inderdaad gebaseerd op 25 man loot sharing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chromeeh schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:17:
[...]

Bij Lurky gaat het me inderdaad om het vissen :)
Gahz wil ik dan nog wel neerleggen.

De drops zijn inderdaad gebaseerd op 25 man loot sharing :P
Ja true maar als 't snel genoeg gaat is 't wellicht interessant, gezien alle andere solobosses generfed zijn een paar maandjes terug :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:58
Whoei, eerste potje battleground in Warsong Gulch gespeeld (lvl 29 Tauren warrior), gewonnen, en een keertje de vlag teruggebracht 8) Anyway, ben een first timer in WoW en begin langzaam aan redelijk verslaafd te raken. Vanaf level 25 begon het voor mijn gevoel echt een beetje op gang te komen.

Loop nu vooral rond in Hillsbrad om quests te doen. The Barren e.o. begon saai te worden rond lvl 25, dus ben toen eens naar de andere kant gevlogen. Dit weekend zal het tijd worden voor het uitzoeken voor een zone om van 30 naar 40 te gaan. Nog tips?

Zijn de die-hards al in slaap gevallen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:36
Ik krijg weer de melding "login server down".
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zie linkje: http://imgshack.info/images/encfbdo628ssj6e7ef3.png

[ Voor 39% gewijzigd door carpebios op 08-05-2009 19:12 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Trenchdog schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:58:
Die zijn allemaal aan het raid preparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Trenchdog schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:58:
Whoei, eerste potje battleground in Warsong Gulch gespeeld (lvl 29 Tauren warrior), gewonnen, en een keertje de vlag teruggebracht 8) Anyway, ben een first timer in WoW en begin langzaam aan redelijk verslaafd te raken. Vanaf level 25 begon het voor mijn gevoel echt een beetje op gang te komen.

Loop nu vooral rond in Hillsbrad om quests te doen. The Barren e.o. begon saai te worden rond lvl 25, dus ben toen eens naar de andere kant gevlogen. Dit weekend zal het tijd worden voor het uitzoeken voor een zone om van 30 naar 40 te gaan. Nog tips?

Stranglethorn Vale is leuk vanaf levelt 31-32, daar kun je makkelijk doorquesten tot lvl 40 :)

Ik kan je ook aanraden om instances te doen, mocht je daar nog niet in geweest zijn, voor jouw lvl is dat Scarlet Monastery: Graveyard, Shadowfang Keep en Razorfen Kraul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond Lui,

Kan iemand mij helpen aan een macro waarbij mijn Crusader Aura geactiveerd wordt zodra ik mount en m'n Retri Aura weer popt als ik dismount?

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:20:
Goedenavond Lui,

Kan iemand mij helpen aan een macro waarbij mijn Crusader Aura geactiveerd wordt zodra ik mount en m'n Retri Aura weer popt als ik dismount?

Cheers!
Goed volgende keer ga je eerst op Wowwiki kijken :P
Voor nu: kijk hier eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:42

junglebeast

hier staat iets

#showtooltip Charger
/cast [nomounted,nocombat] !Crusader Aura; !Retribution Aura
/script if IsMounted() then Dismount() else CallCompanion("MOUNT", 1) end

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn oude account waarop ik heel lang op lvl 60 heb gespeeld ( hunter met Knight-Captain rank etc :) ) nooit meer te hebben aangeraakt ben ik sinds anderhalve week terug ik wow!

Heb een tauren warrior gemaakt en ben nu al bijna level 61 :P Tanken bevalt mij heel goed, vooral met die verbeterde prot spec waarin je lekker dmg kan doen.

Maar mijn eigelijke vraag is: zijn die raids op lvl 80 in verhouding net zo moeilijk als de lvl60 raids waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neothor schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:59:
[...]

Die is er ook wel. Daar kan je een Warp Burger van maken. Innkeeper Grilka heeft die te koop in Terokkar Forest
:) Ik was maar even langs de ration officer gegaan, die wist er meer van ;)

wel een grijs item bij het aanleren, dat was (bij 3 stacks warped flesh) een beetje een anti-climax

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:43:
Na mijn oude account waarop ik heel lang op lvl 60 heb gespeeld ( hunter met Knight-Captain rank etc :) ) nooit meer te hebben aangeraakt ben ik sinds anderhalve week terug ik wow!

Heb een tauren warrior gemaakt en ben nu al bijna level 61 :P Tanken bevalt mij heel goed, vooral met die verbeterde prot spec waarin je lekker dmg kan doen.

Maar mijn eigelijke vraag is: zijn die raids op lvl 80 in verhouding net zo moeilijk als de lvl60 raids waren?
Uhm, als ik eerlijk ben in tbc vond ik van wel, in lichking nog niet...het spel is enorm veranderd sinds 60 / 80
of het je bevalt kan je pas zeggen als je 80 ben en raid, op het moment zeg ik nog steeds 60 / 70 raids waren beter als 80 maar goed we hebben nu pas 2 instances voor 25man

En ja lvl 60 de 40 man ervaring dat krijg je nooit meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-08 10:48
addictive schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:37:
[...]
Stranglethorn Vale is leuk vanaf levelt 31-32, daar kun je makkelijk doorquesten tot lvl 40 :)

Ik kan je ook aanraden om instances te doen, mocht je daar nog niet in geweest zijn, voor jouw lvl is dat Scarlet Monastery: Graveyard, Shadowfang Keep en Razorfen Kraul :)
jij speelt zeker op een PvE server... Ganklethorn Vale en leuk levelen rijmt niet samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zontar schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:51:
[...]

jij speelt zeker op een PvE server... Ganklethorn Vale en leuk levelen rijmt niet samen :)
Denk dat de aantal deaths van mijn 2 59s meer zijn door lvl80s dan door mobs zelf :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Is WoW trouwens ook 'zwaarder' geworden na de laatste updates? Mijn machine heeft het er maar moeilijk mee (Intel E6600, 2GB + 8800GT) terwijl het voor de updates heel vlot ging. Het vreet nu ook zo'n 800MB aan geheugen....

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[url=Call of Water, http://www.wowhead.com/?quest=1528]Call of Water[/url] zonder meer de meeste irritanste en langdradige questline ooit gezien in WoW. Voor een stomme totem waar je liever een mana versie voor neer zet :/ (op lvl60 that is, met genoeg spelpower is hij wel liev :> )

En Onyxia's lair tot zo'n 43% gehaald, ging nog redelijk goed met wat bandage's tussen de flame balls door, maar kon niet op tijd meer aan de zijkant komen en kreeg deep breath over me heen. berg ticks van 1300 dmg, met nog 210hp over zag ik een flame bal op me afkomen, einde oefening :D

Pet heeft geen enkel probleem qua dmg, die 2.2k tick is veelal niet eens nodig. Zelf in leven blijven, daar moet ik nog even wat op verzinnen :P

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2009 02:56 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gister Lurky & Gahz opgevist :)

Lurker was een eitje, snel bubble + HS en klaar.

Gahz was wat lastiger, aangezien het killen 'iets' makkelijker zou zijn.
Een guildie van me was mee omdat hij zich verveelde.
Holy Priest + Prot Pally = laaaaaaang gevecht :P
Niet dat Gahz hard mept, maar omdat de dps output gewoon laag was van ons.
Vanavond maar eens kijken wat ik ga doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outerspace schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:35:
Is WoW trouwens ook 'zwaarder' geworden na de laatste updates? Mijn machine heeft het er maar moeilijk mee (Intel E6600, 2GB + 8800GT) terwijl het voor de updates heel vlot ging. Het vreet nu ook zo'n 800MB aan geheugen....
niet sinds de laatste patch, maar ze hebben toendertijd wel de shaders en dergelijke flink verandert en geloof wel wat kleine aanpassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:58
SinergyX schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:03:
[...]

Denk dat de aantal deaths van mijn 2 59s meer zijn door lvl80s dan door mobs zelf :P
Speel heel saai en degelijk PvE, dus dat loopt wel los dan denk ik :+ PvP bewaar ik wel voor een volgende sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Onyxia is neer :D Kleine 17 minuten over gedaan, 2 kleine problemen (pet ging tever weg, dismissed - ruim 30 sec rond gelopen met net 500hp) maar uiteindelijk toch gehaald. Golddrop was helaas al naar beneden generfed maar toch goeie 50gold en wat leuk BoE spul voor mn alts.

Denk dat ik er maar een week item van ga maken, eens kijken hoever ik kom met dual boxen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-08 22:55
SinergyX schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:32:
En Onyxia is neer :D Kleine 17 minuten over gedaan, 2 kleine problemen (pet ging tever weg, dismissed - ruim 30 sec rond gelopen met net 500hp) maar uiteindelijk toch gehaald. Golddrop was helaas al naar beneden generfed maar toch goeie 50gold en wat leuk BoE spul voor mn alts.

Denk dat ik er maar een week item van ga maken, eens kijken hoever ik kom met dual boxen :P
gz.

Ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen. Ik heb 3 chars tot mn beschiking:
full ilvl 213 + warlock, een naxx/maly 10 en beetje 25 geared DK (unholy), een freshly dinged retri paladin met wat heroism emblem gear, maar ook al met redelijk wat tank gear (kom 10 defense tekort voor 540).

Nou lijkt affli een redelijke keuze met het draintanken maar ik heb dit nog nooit geprobeerd en je hebt natuurlijk 0,0 defense tegen alle hits die je krijgt. DK met Death strikes? Lijkt me de beste optie tot nu toe. Ik heb ook gelezen dat een protpaladin ook geen moeite heeft..

[ Voor 14% gewijzigd door Chefbierrr op 09-05-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben niet zo thuis in locks, maar denk dat een demo met drain life aardig eindje kan komen. Komen die kleine pets op je af, corruption op allemaal en je healed jezelf weer vol en hun gaan plat. Zolang je pet maar agro kan blijven houden kan je aan de zijkant blijven mocht die deep breath langskomen.

De normale fireballs deden zo'n 1200dmg, mijn pet kreeg van 300 tot 1200dmg maar niet zo bijzonder vaak, health funnel zou je denk wel vooruit mee komen.

Anders eerst een duo doen, passieve healer en kijken hoe lang je het volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Is onyxia mogelijk als boomkin? full naxx25 geared:). Lijkt me ook wel leuk om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Lijkt me wel :)
Je hebt genoeg hots enzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Atlas schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:36:
Lijkt me wel :)
Je hebt genoeg hots enzo? :P
Zorg dat je ook iig dmg kunt doen, anders is het zo'n gevecht van 'need more coffee!!!!111' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
hm, vanavond toch even proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07 11:09
Ook maar een kort dagboek:

Gisteren voor de eerste maal in tijden een fantastische groep gehad. Eerst Nexus heroic gedaan en dan maar gundrak gedaan omdat iedereen gesaved was in VH. Pracht van een healer en tank, en iedereen was relaxed. Er werd niet moeilijk gedaan over een korte break/afk enzo ;). Er dropte niets voor mij als mage (offhand in nexus) maar de shards en emblems maakten het wel goed.

Vandaag dan weer veel minder. Eindelijk een groep gevonden voor VH (jezus wat is dat moeilijk zeg :|) en met goede hoop meteen naar binnen. De tank bleek de void echt niet aan te kunnen en buiten mijzelf en 1 persoon was er zo te zien niemand die het idee van de adds begreep. Dusja, dan kan je het wel raden. Tegen de 30% waren er zoveel adds dat de healer het niet meer kon bolwerken. Als extraatje kwam er nog bij dat de tank gewoon leavt. Resultaat: geen meter verder en gesaved. Balen dus.

Gelukkig nog wintergrasp kunnen behouden van de ally's, dus dat is een kleine troost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat het moeilijk was om Stormwind binnen te komen als Horde zijnde, maar dat valt eigenlijk reuze mee. Ik moest ff in Stormwind zijn voor de Stockades achievement.
IK had dus besloten om vanaf Westfall naar de haven van Stormwind te zwemmen en vanuit het water met mn mount Stormwind binnen te huppelen. Ik heb maar 1 lvl75 guard gezien en voor de rest alleen maar lvl65 guards. Ik was met nog geen 2k hp verloren al in de Stockades. Eigenlijk best slecht voor een alliance stad dat de horde daar eenvoudig naar binnen kunnen lopen op deze manier.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Rakkerzero schreef op zondag 10 mei 2009 @ 01:33:
Ik dacht dat het moeilijk was om Stormwind binnen te komen als Horde zijnde, maar dat valt eigenlijk reuze mee. Ik moest ff in Stormwind zijn voor de Stockades achievement.
IK had dus besloten om vanaf Westfall naar de haven van Stormwind te zwemmen en vanuit het water met mn mount Stormwind binnen te huppelen. Ik heb maar 1 lvl75 guard gezien en voor de rest alleen maar lvl65 guards. Ik was met nog geen 2k hp verloren al in de Stockades. Eigenlijk best slecht voor een alliance stad dat de horde daar eenvoudig naar binnen kunnen lopen op deze manier.
Zo is het ook met orgrimmar. In sommige delen van een stad komt gewoon bijna niemand.

Vanavond ook The Decicated Few gehaald. Duurt allemaal wat langer maar toch een leuke achievement. We hebben ook 4 horseman met 8 gedaan. Goed te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
chromeeh schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:47:
[...]

Zorg dat je ook iig dmg kunt doen, anders is het zo'n gevecht van 'need more coffee!!!!111' :P
Ik heb het gister even geprobeerd als unholy DK, en phase 1 was geen probleem, in phase 2 kwam ik echter in de problemen: Die whelps gingen zo down, zo snel dat ik mezelf niet kon healen. Vervolgens had ik grote moeite om Onyxia weer te targetten en erheen te lopen (aangeizen ze steeds een stukkie vloog en hoog in de lucht zat) en dan had ik al weer 3 fireballs om mn oren gehad, 5K hp over, toen kwamen er weer wat whelps (dus kon ik mezelf weer niet healen) en dood.

Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:23:
[...]

Ik heb het gister even geprobeerd als unholy DK, en phase 1 was geen probleem, in phase 2 kwam ik echter in de problemen: Die whelps gingen zo down, zo snel dat ik mezelf niet kon healen. Vervolgens had ik grote moeite om Onyxia weer te targetten en erheen te lopen (aangeizen ze steeds een stukkie vloog en hoog in de lucht zat) en dan had ik al weer 3 fireballs om mn oren gehad, 5K hp over, toen kwamen er weer wat whelps (dus kon ik mezelf weer niet healen) en dood.

Heeft iemand nog tips?
Je kan haar gewoon blijven aanvallen als melee terwijl je airborne is. Dus gewoon doen en via haar diseases op de whelps pestilencen imo =)

Overigens de verveling slaat weer toe, geez!! Mn rogue is level 23 nu al bored, mn priest level ik nu naar 75 maar heb ik ook al zowat geen zin meer in..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Rakkerzero schreef op zondag 10 mei 2009 @ 01:33:
Ik ben al meer dan 10 keer via stromwind naar Ironforge gegaan als horde. Gewoon met je flying mount op de boot landen in Valiance keep en in het water springen als je in SW bent. Als je goed timed pull je maar 2 guards op weg naar de deeprun tram. Alleen in IF is het moeilijk rond lopen als horde. (zeker voor de old ironjaw achievement.) Maar als je weet waar je rustig kan zitten, kan ik als mage gewoon Invisibility doen en wachten op plekken tot me cooldown over is.

Ik heb Stockades gewoon via de hoofdingang gedaan. Als je hard genoeg rent hebben de meeste allies geeneens door dat je er bent.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net als Feral Cat DPS deze neck gewonnen: Insurmountable Fervor (http://www.wowhead.com/?item=45193). Nu is het een upgrade, maar ik dacht later, is het voor Cat DPS niet beter om necken te nemen met Agi, Attackpower en Critrating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:55:
Heb net als Feral Cat DPS deze neck gewonnen: Insurmountable Fervor (http://www.wowhead.com/?item=45193). Nu is het een upgrade, maar ik dacht later, is het voor Cat DPS niet beter om necken te nemen met Agi, Attackpower en Critrating?
klopt ;)
Jij krijgt als katje maar 1 AP (of misschien zelfs iets minder) per strength, een warrior b.v. krijgt al 2 AP (excl talents), een paladin ook.. en een beertje hoewel een beer deze ook liever niet zou moeten willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:21:
[...]

klopt ;)
Jij krijgt als katje maar 1 AP (of misschien zelfs iets minder) per strength, een warrior b.v. krijgt al 2 AP (excl talents), een paladin ook.. en een beertje hoewel een beer deze ook liever niet zou moeten willen hebben :)
Als cat krijg je 2AP per Str afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:27:
[...]

Als cat krijg je 2AP per Str afaik.
oeps :X

Voor m'n beurt gesproken :P

Desondanks zou ik nog voor een agi/crit(of hit/expertise hangt van je stats af) met AP erop gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:15:
[...]

Je kan haar gewoon blijven aanvallen als melee terwijl je airborne is. Dus gewoon doen en via haar diseases op de whelps pestilencen imo =)
Het is gelukt, bedankt. Unholy Blight is je vriend bij deze fight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou vandaag weinig gedaan moederdag enzo...

Na borean tundra gedaan te hebben gister middag fjord afgerond en vandaag dragonblight ingegaan, ergens met 65 quests lvl 77 gedinged, flying carpet gemaakt en coldweather flying gehaald, volgende week verwacht ik wel lvl 80 te halen.

Als ik het vergelijk:
Shaman : borean/fjord/blight/grizzly/zuldrak/basin/stormpeaks en een aardig stuk icecrown om 80 te halen.
En dan te bedenken dat ik toen in de nominatie stond om realmfirst tauren shaman te worden en geen enkele instance gedaan tot 80.

Rogue : borean/fjord/blight/grizzly en ~40 quests in sholazar om 80 te halen, ik geloof alleen UK gedaan.

Priest : borean/fjord/blight half gedaan en al 77+5bars.
Zou het mogelijk zijn om een instance te kunnen doen zonder 10 uur in LFG door te brengen en van de ene naar de andere failpug te gaan en dan bij stone te wachten en dan 2 man te zien leaven dus nog geen instance gedaan...

Ik weet niet wat er verandert is maar op mijn rogue haalde ik in grizzly hills 77 nu halverwege dragonblight, is er iets verandert in 3.1 patch? xp generfed? xp gain vergroot? schiet mij maar lek.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn priest is nu net in Dragonblight begonnen (nja oke zeg 20-30 quests done) en zit op level 76.1.. maar ze heeft wel een aantal instances gedaan. En Howling Fjord en Boring Tundra. Dus hoe je het doet, doe je het.. maar da's wel heel aardig voor Dragonblight :P

Overigens irriteer ik me kapot aan telkens buggende quests.. mn rogue kan haar quest niet afmaken en mn priest kan haar I've Toured the Fjord niet halen door buggende quests... en het is niet de eerste keer -_-

In ander nieuws: ff snel ingevallen bij Kologarn 25.. naabs, stond als paladin bovenaan healing done in bijna iedere fight en in overall (andere fail healers gingen te snel dood ofzo, waaronder een CoH priest)... en ik heb die hele tactics nog nooit doorgelezen.. snap niet wat er zo moeilijk aan is. :S Frustratie was wel hoog op de laatste try, 3%! maar de RL wilde callen /sigh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Vandaag 3 exalted factions erbij gehaald :) Sunreavers, Ebon Blade en Oracles.

Nog ff een paar keer Mount Hyjal en Black Temple puggen voor die factions naar Exalted te krijgen. Maakt me niet eens uit of we Council wel of niet killen, trash rep tikt ook best aardig aan :)

Daarnaast nog Wyrmrest Accord erbij halen en dan ben ik begonnen met de Frenzyheart.

Zit nu op 37/40 exalted reputations dus ik ben er bijna :D

Tevens is de guild uit elkaar geklapt omdat 1 GM niet meer wilde spelen en de ander had geen zin meer om het in zn eentje te doen. Dan maar /gdisband. Oh well ... ik wacht wel weer tot er weer tanks nodig zijn, ooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen was het feest voor vandaag afgelopen, want de worldserver (northrend) van mijn realm ligt eruit :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 11:19

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

General FuckFace neer 10m. Wat een kut gevecht. Iig voor healers. Zoveel shit waar je op moet letten, MT health, shadow crashes, vapor spots, je eigen health, life leeches, shadow surge. God allemachtig. Veel te lang op lopen wipen, hadden een 90.000 wipe, gg. Daarna nog 2 uurtjes. Maar hij's down lol.

Morgen en overmogen 10m Yog'Soran bekijken :).
Beetje jammer dat onze druid een idioot is. Hij heeft nu 3 of 4 shards en heeft ondertussen al 2 keer de guild geleaved ofzo. Maar eens de GM op aanspreken.

Maar eerst dansje doen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, kleine update.

Ik heb een aardig aantal cooking achievements gehaald waaronder [Dinner Impossible] en mijn cooking is nu 450 (weer eentje minder om mij zorgen over te maken).
Verder heb ik genoeg honorpoints verzameld om een nieuw PvP gebaseerde epic binnen te slepen. Ik wilde eerste gaan voor de pants maar bij het vergelijken van de stats bleek al snel dat het geen upgrade was. In plaats daarvan heb ik mijn chest vervangen wat wel een upgrade voor mijn gear was. Ik heb alleen nog wat geld nodig voor een rode gem en een degelijke enchant voor de chest.

Ook heb ik de achievement gekregen voor meer dan 300.000 damage te doen in een enkele battleground (WG in dit geval). Het WG evenement was top, goed gewonnen en ik vond het leuk om een keertje de meute in goede banen te mogen leiden.

Verder met de guild OS25 gedaan. Eerste keer was crap, tweede keer beter. Derde keer had ik de lavawalls door. We brachten hem tot 20k health waarbij ik de last man standing was! :D
Maar goed, een cothie tegen een dragon is no match, een oneshot en ik viel neer. De raid was iig in extase. Helaas moest ik daarna loggen. Ze hebben hem naar het schijnt uiteindelijk wel neer gekregen. Maar het belangrijkste is dat ik mijn guild heb bewezen dat ik wat waard ben. Mijn DPS zat iets boven de 1800 (dit was nog voor mijn nieuwe chest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Afgelopen zaterdag weer een paar bazen in Naxx10 gedaan. Military wing dit keer, nieuw voor mijzelf en mijn vrouw. Laatste is ondertussen 1 van de 2 standaard healers in 10 man instances, kan snel gaan. Dit keer geen lange verhalen over wat we gedaan hebben, maar wel hoe het eerste gevecht met Razuvious verliep. Dat werd een wipe en hij ging zo:

We komen bij de training circle uit, ik zie Razuvious en twee understudies. Ziet er leuk uit, zit verder niet zo op te letten. Ik zie eigenlijk alleen dat DPS moet nuken als een gek, de twee tanks op de understudies gaan en dat mijn vrouw de tanks moet healen. En deed ze dus ook, letterlijk. Wipe op 20%.

Komt er tijdens het teruggaan de opmerking dat er meer healing moet zijn op de understudies. Uhm, wat? Ik vraag als "domme" DPS wat de RL bedoeld. Antwoord: de understudies moeten meer gehealed worden, die kregen niet genoeg heals. Komt mijn vrouw met de opmerking; understudies healen? Ik moest de tanks healen en dat heb ik gedaan. De understudies heb ik totaal niet gehealed.

De reacties daarop waren wel grappig :+ Zitten in zo'n groep mensen bij die Naxx10 al meerdere malen helemaal gedaan hebben en konden niet geloven dat de understudies het uit hebben gehouden tot 20% zonder ook maar 1 heal :D Vervolgens ging ze wel de understudies healen en hij was zo enorm snel neer, dat ze na een paar minuten al kon stoppen met het healen van die gasten zodat we ze daarna niet voor de volle 100% hoefden af te maken.

Maar ook de rest van Military ging voor mij erg grappig deze zaterdag, veel lol gehad :) Mijn boomkin gaat er ook op vooruit. Waar ik twee weken geleden nog op een schamele 1000 DPS zat met een bossfight, zat ik nu bij eentje zelfs op 3500. Moet wel zeggen dat een BoK van een Paladin wel erg veel helpt, maar dat zal nooit 2500 extra opleveren ;)

Volgens mij gaan we vooruit ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 12:33

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op maandag 11 mei 2009 @ 01:19:
General FuckFace neer 10m. Wat een kut gevecht. Iig voor healers. Zoveel shit waar je op moet letten, MT health, shadow crashes, vapor spots, je eigen health, life leeches, shadow surge. God allemachtig. Veel te lang op lopen wipen, hadden een 90.000 wipe, gg. Daarna nog 2 uurtjes. Maar hij's down lol.

Morgen en overmogen 10m Yog'Soran bekijken :).
Beetje jammer dat onze druid een idioot is. Hij heeft nu 3 of 4 shards en heeft ondertussen al 2 keer de guild geleaved ofzo. Maar eens de GM op aanspreken.

Maar eerst dansje doen.
Wij hebben alleen Mirimon / Vezax / Yogg en De Guild Destroyer nog up in 10man ;). Hoe dan ook gister had ik mijn 2de Proto-Drake Welp in mijn Eggs ( heb nu alle pets alleen nog de mount ) en die maar gelijk op AH gezet ben benieuwt of hij ook verkocht word of niet.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:34

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Zo er is weer wat gebeurd de afgelopen dagen op Saurfang en in het guilde <And A Stealthed Friend>.
Aangezien wij een van de weinige guilds zijn die een fatsoenlijke 25-mans op poten kunnen zetten, hebben we veel aanvragen op ons forum van mensen die willen joinen.
Geen enkel probleem natuurlijk, die screenen we eerst, en daarna is het een go of een no-go.
Ook complete guildes willen graag met ons samen gaan om zo vooruit te komen. Zo ook een onbekend guilde op de server met een aantal level 80-ers en een zwik die tussen de 60 en de 75 zat.
Na wikken en wegen besloten om ze toe te laten. Zo gezegd zo gedaan.

Donderdagmiddag een pugje Onyxia gedaan met een aantal mensen. Gewoon voor de lol en voor de bag natuurlijk. Aangegeven dat wat er ook mocht droppen: je greed. Iedereen akkoord.
Onyxia plat, troep dropt, iedereen greed. Op één na. Iemand uit 'die andere guilde'.
Opheldering gevraagd over het hoe en waarom, of deze gast kon lezen of niet.
Opmerking terug: I need the items, so I need.
Hmmz, ninjalooters zitten we niet op te wachten, dus: kick uit de groep en de guild. Weg ermee.
Gevolg: vrijwel het complete gemergde guild stapt ook op. Opgeruimd staat netjes.

Verder zijn we aan de titel 'The Undying' begonnen. Twee wings met succes neergelegd, Patchwerk nog ff gespankt, en vandaag of morgen doen we de rest. Tenminste, als we de mensen online hebben uit die groep.
Gisteravond Ulduar 10 ingegaan. We hadden Flame Levithian al een keer gedowned, en veel verder waren we niet gekomen nog. Tactics uitgelegd en hop, op pad ermee. Eerste poging: wipe. Tweede poging: down.
Razorscale eens bekeken en geprobeerd: one shot.
XT-002 opgezocht, even geprobeerd: wipe. Tweede poging: down.
Goh, dat ging lekker, en dat voelde best goed. Lekkere progress!
Nog even die twee giants op de bek gemept, maar toen de raid gestopt aangezien het al wat laat was.

Komende tijd toch wat vaker Ulduar in. Ons guilde is er klaar voor, mensen zijn enorm gemotiveerd om daar de nodige successen te behalen. En de loot die daar dropt... :9~
Helaas voor mij gingen de shoulders van Razorscale (meen ik) naar onze rogue....
Wel jammer. Ik ben feral kitty, en samen met de rogue loot ik dus op dezelfde items. Zijn shoulders waren iLevel 213, die van mij iLevel 200. De gedropte shoulders iLevel 219.
Ik rolde in eerste instantie als enige, maar na wat geouwehoer over Ventrilo rollt de rogue toch ook maar,
Wint die ook nog... :S
Dat was erg jammer voor mij dus..

Anyway, het gaat dus erg lekker op Saurfang :D
Nu maar weer aan het werk...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-08 20:45
Gisteren
Hodir 25, zoals al verwacht een easy fight
Thodir 25 hebben stuk 10x gewiped op de gaunlet event
Waarschijnlijk doen we iets fout, want echte progress zat er niet echt in. beetje overrun door alle adds
9/10 wipes kwam ook door arena, Vanavond nog een poging.

Zover het me nu op lijkt is als eenmaal "Exalted Argent Champion of the Alliance" heb of de laaste van de 5 factions ingeleverd hebt, geen nieuwe dailies meer krijgt.
Vanavond 1 van guildies vragen of hij als nog dailies krijgt op een nieuwe dag.
Anders moet zelf serieus over na denken of mijn laatste faction inlever, want dat kost me dus zo'n
14g per quest, waarvan 2 quest gewoon exact het zelfde doen is (als bij de champion seals dailies)
dus 28g gratis, en het steekspel eenmaal onder de knie is dat ook 5 min ofzo.
De zwaard quest welke nog meest annoying is omdat zo ver vliegen is, dus die zal meestal gaan skippen.
Dus ong 42g per dag missen voor 4 achievments hmm, dat plus feit dat ik alle 11 mounts wil a 775 seals
das een hoop goud, 6.5k (4.3k met 2) total als ik zo lang kan wachten met inleveren.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de laatste keer naar Naxx/Maly/Sarth geweest als guild. Vanaf nu is het alleen nog maar Ulduar 25. Ik denk dat 25 Abyss Crystals ook wel aangeven dat het niet meer nodig is. Vanaf nu mag iedereen het gaan puggen.

Tevens afscheid moeten nemen van 1 van de betere dpsers in de guild. Het boterde gewoon niet tussen hem en de andere members. Had hem het verzoek gedaan, of iets meer na te denken over zijn uitspraken of een andere guild zoeken aangezien ik geen zin heb in elke dag de rommel op te moeten ruimen van zijn Jerry Springer activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vrij veel gedaan afgelopen weken. Onze oude guildleader was de slackers tijdens onze raid zat en heeft daarom de Guild gedisband, beetje jammer maar helaas.

Daarna samen met de kern van voormalige guildies opnieuw een guild opgericht onder de naam The Watchmen. Hiermee zijn we afgelopen woensdag begonnen met raiden, begonnen met naxx 10 deze in 2 uur en 50 minuten leeg gehaald met 1 wipe in de hele instance. Daarna OS 1D gedaan dit was ook een one shot.

Vrijdag had ik lekker de hele dag vrij en heb ik samen met een hele goede DK tank (ben zelf tankadin) op onze server een naxx 25 pug gestart, hier heb ik het patch shield exhausted chest de gloves en de sapphi tank helmet geloot. Ik had ook nog bijna de KT tanking axe maar de andere OT (een paladin die bij sapphiron de groep joinde) rollde een paar punten hoger. Maar dat maakt niet uit nu heb ik tenminste een reden om daar nog eens terug te gaan ;).

Gistermiddag met de guild VoA 10 gedaan nadat het opzetten van een naxx 10 alt/casual run mislukte.

Gisteravond zijn we als guild begonnen met ulduar 10, eerst FL deze hadden we in 3 tries neer daarna XT in 2 tries. Razorscale heeft ons ook 2 tries gekost.
Toen was ignis aan de beurt ik was OT en dus bezig met het smelten van de adds en het ervoor zorgen dat ze daarna met me gingen zwemmen, Bij de 3e try van de avond had iedereen door hoe de fight werkt en kregen we hem neer tot 10 % maar omdat de dps te laag was (1dps op 3k de andere 4 rond de 2k dit kwam mede door het feit dat we ook 3 mensen die net een paar dagen 80 waren in de group hadden) raakten onze healers oom. Ik weet zeker dat met een iets betere setup en naxx geared mensen in plaast van mensen die nog in blues rondlopen dat we deze fight ook moeten kunnen doen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.