Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief Dagboek.

Van het weekend mijn eerste Artic fur verkocht ik kreeg er 55G voor. Ik was er blij mee, maar tegelijkertijd had ik het vermoeden dat (aangezien ie weg was in de tijd dat ik online was, zaterdag een uurtje of 3 totaal) de prijs wat onder de normale prijs lag. Van items die ik niet ken (eerste keer dat ik deze zie) probeer ik met appraiser te werken. En voor wat die vond, vond ik 55 buyout redelijk. Stond iets onder het gemiddelde. Kan natuurlijk ook altijd nog zijn dat iemand met teveel geld heel graag Artic fur wilde hebben.

Ik heb wat sinkholes geplugged, wat cultisten gedood, hele hordes rhino's gekilled (skinnen levellen en ze bleven maar komen, dan ben ik de beroerdste niet).
Daarnaast heb ik lopen zoeken naar de D.E.H.T.A priests. Ik kill 1 rhino en kreeg een zeehondje, ik dacht ff dat ze om de hoek stonden te kijken ofzo, klaar voor een aanval. Maar ik denk dat dit slechts een algemene waarschuwing was.

Daarnaast heb ik voor een grote zeehond met de naam Karuk wat quests gedaan, waaronder het killen van wat Raiders op het strand en het wreken van zijn vader door Gamel te killen.

Daarna heb ik wat rhino vlees gebakken op het vuur, en ben ik met alle niet bruikbare loot naar de AH geweest. Op de een of andere manier kom ik niet meer zo makkelijk steady boven de 300G, en zo vrees ik dat die epic mount en (dare I say it) die flying mount, nog wel ff op zich laten wachten. Zit na het AH gebeuren weer rond 275G dacht ik.

We gaan het zien! :)

tot zover - Halmst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we zijn er voorlopig uit, ik wordt priest :P Ben zaterdag nieuw setje begonnen, undead priest om toch eens te kijken wat het is. Mid20s was het nog even doorbijten, maar nu 34 en begin er best lol in te krijgen, shadow spec. Aanval als een warlock/mage, healen met shields lekker divers (zeker die snelle aoe), ja dit bevalt me wel :) Het is nog een lange weg naar 80, maar gelijktijdig extra character om nog wat lvls te granten aan mijn achterblijvende lock en pala, zodat die ook outlands in kunnen.

Gebruik een raf-multibox guide, waar veel 'geluk' quests inzitten (roaming mob vinden etc), waar ik met mijn vorige run soms uren opzoek was ging nu alles echt zoooo soepel :) Messenger, steelsnap (claw?), alien egg, allemaal direct eerste keer.

maarja, eens kijken hoe dit verder loopt, vooralsnog gaat het erg lekker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Lurker - check
Gahz - check
Old Ironjaw - check

Dus ben redelijk druk met vissen dit weekend :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:16:

Van het weekend mijn eerste Artic fur verkocht ik kreeg er 55G voor. Ik was er blij mee, maar tegelijkertijd had ik het vermoeden dat (aangezien ie weg was in de tijd dat ik online was, zaterdag een uurtje of 3 totaal) de prijs wat onder de normale prijs lag. Van items die ik niet ken (eerste keer dat ik deze zie) probeer ik met appraiser te werken. En voor wat die vond, vond ik 55 buyout redelijk. Stond iets onder het gemiddelde. Kan natuurlijk ook altijd nog zijn dat iemand met teveel geld heel graag Artic fur wilde hebben.
Damn, die gaan bij ons op de server voor minimaal 80g van de hand. Vaak rond de 85. Wat ik doe, is het volgende. Ik kijk welke prijs de laagste arctic fur is op dat moment op AH. Ik plaats dan de nieuwe op AH voor 10 silver minder oid. Als de prijs te laag is voor mijn smaak, dan koop ik alle lage op en restock ze op AH voor mijn eigen prijs. Ik koop echter altijd de arctic fur en verkoop ze niet :D Ik verkoop zelf de legpatches. Die gaan bij ons voor rond de 275-300 van de hand.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Afgelopen weekend zat ik op Terenas te kijken voor Artic Fur omdat ik ze maar niet schijn te krijgen van skinning en ik wil m'n Durable Nerub cape/cloak ding maken. Stonden er gewoon twee voor 30g p/s op. Meestal zit het rond de 50-55g bij ons, meteen gekocht.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, daar baal ik van. Ik moet ook wat rustiger kijken naar alles. Het was ook blauw, dat was misschien al wel een indicatie.
Meestal is er wel wat mis als ie meteen verkoopt uiteraard, maar 30G verschil is gewoon heel dom van mezelf.
Vanavond nog maar een keer in die Rhino groepjes staan. Kijken of ik nog eens zoveel geluk heb.

Wat ik vergeten was te vermelden, ik heb erg veel plezier van wat nieuws wat ik gekregen had van Karuk, een claw.

Wat ik gek vond/vind is dat ik m pas zag na een paar keer opnieuw neergooien in mijn weapon slot. En dat ik een paar keer up-skillde in Unarmed. Ik schrok ff, maar ik kreeg er wel gewoon damages uit van 2200 crit, :+ en dat is niet mijn unarmed, dat is iets van? 180?. Helemaal snappen deed ik het niet, maargoed. Ik had m ook ff gepakt omdat ik fistweapons nog moest levelen. Unarmed staat alweer op 360 of iets.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij ons gaat artic fur bijna per uur op en neer. Van 40-50 tot 80-90, afhankelijk van de dag en tijd. Ik spaar ze meestal op, wachten tot er iemand een WTB met leuk prijsje doet en vind het wel weer best :+ En dan mis ik soms wat gold, maar 1-2 daily maakt het wel weer goed.

Jammer dat 90% van mijn gold momenteel opgaat naar mijn alts, alleen aan mounts/riding zit ik al op bijna 200g voor 6 characters.

Moet op mijn hunter nog dacht enkel 2x Axe naar 400, dan heb ik alle weapon-skills op 400 :)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2009 10:24 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:17:
Oei, daar baal ik van. Ik moet ook wat rustiger kijken naar alles. Het was ook blauw, dat was misschien al wel een indicatie.
Meestal is er wel wat mis als ie meteen verkoopt uiteraard, maar 30G verschil is gewoon heel dom van mezelf.
Hoeft niet. Het kan zijn dat dat wel een normale prijs is op jullie server. Bij ons zijn er weinig skinners, waardoor de prijzen van leather en arctic fur's ietwat aan de hoge kant zijn.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Afgelopen weekend was het veel te lekker weer voor wow. Gisteravond was het wel tijd voor onze 25 mans raid, dus ben ik lekker ingelogt. Omdat ik nog wat werk moest voorbereiden ben ik reserve gegaan. Een beetje afk’en terwijl mijn dingetjes kon regelen voelde best goed.

Het doel van de avond was minimaal 1 nieuwe boss neerhalen, en dat lukte al vrij snel, de catlady ging op de 3de try neer. Hiermee hadden we weer een verse kill op ons lijstje en de 2de kamer van Ulduar schoongeveegd. Het volgende doel was Hodir. Hier hadden steeds dezelfde raiders moeite met movement. Na een try of 8 was hij toch op 10% gekomen. Het was ondertussen wel 23.00 en een van de healers moest offline. Tijd voor een invalbeurt. Ik kreeg een summon, korte uitleg (ik had het gevecht al eens gezien (geen kill) op 10man, dus gaan met die banaan. Precies op de enrage waren we als guild weer een achievement rijker en een boss verder, yay (best een leuk gevecht trouwens)! Omdat we nog wel wat tijd hadden zijn we naar Freya gegaan. Daar zijn we nog nooit eerder geweest, ook niet op 10man. De trash was weer even wennen en zorgde voor wat wipes. Ook die keepers hadden we niet verwacht, wel relaxed dat ze ook emblems droppen! Anyway, we hebben 1,5 try gehad, de eerste omdat een hunterpet tijdens de trash Freya aanviel... dat was vooral kort maar krachtig. De tweede keer toen we alle 3 de keepers hadden afgemaakt.

Er gebeurt veel in dat gevecht, heel veel... We hielden het 2,5 minuut vol en hebben dus best veel facetten van het gevecht gezien. De combatlogs worden nu doorgespit om te kijken hoe we deze encounter de baas kunnen. De kamer zelf voelt in ieder geval erg goed aan! Mooie omgeving en het lijkt een interessant gevecht.

Morgenavond is raidavond nummertje 3, het zou ontzettend lekker zijn als we er nog een kill bij kunnen schrijven!

@ Auredium: Lekker bezig! Iemand die lang overleefd is altijd goed :) Je dps zal ook nog wel flink omhoog gaan als je het gevecht eenmaal een paar keer hebt gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, een dagboekje dan.

Mijn mage is dit weekend de 70 gepaseerd. De voorbereidingen voor 80 zijn in volle gang, huidige stand van zaken:
JC Neck: Mats aanwezig
JC Ring: Mats aanwezig
Ebon weave set: Mats aanwezig
Hat of Wintry doom: Mats aanwezig
Inscription off-hand: Mats aanwezig
BS mainhand: Nog 2 titansteel, mats aanwezig voor titansteel.

Nu even een vraagje, zie ik nog crafted items over het hoofd? Het idee is dat ik op 80 in ieder geval goed genoeg in de gear zit om in heroics geen slecht figuur te slaan. Volgens mij ben ik er met de ebonweave set en de Hat of Wintry Doom en een hit enchant op gloves wat betreft hit rating wel bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
}:O
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:15:
[...]

Je kan haar gewoon blijven aanvallen als melee terwijl je airborne is. Dus gewoon doen en via haar diseases op de whelps pestilencen imo =)

Overigens de verveling slaat weer toe, geez!! Mn rogue is level 23 nu al bored, mn priest level ik nu naar 75 maar heb ik ook al zowat geen zin meer in..
Je kunt gewoon onder haar gaan staan en doorklappen als melee :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:48

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Hmpfz, ik had dus van't weekend een paar Arctic Furs voor zo'n 50g per stuk op de AH gezet, is er een of andere grappenmaker bizar aan het undercutten gegaan waardoor je nu ineens voor 30g per stuk Arctic Furs kunt kopen. Najah, shit happens zullen we maar zeggen.

Nog even wat tips gewenst om mijn healing op orde te krijgen. Ik heb nu voor mijn Paladin de Healbot addon geïnstalleerd. Hiermee kan ik dus spells aan muisbuttons binden waardoor ik alleen nog op een UnitFrame hoef te klikken met een knop (al dan niet gecombineerd met Ctrl, Alt of Shift) om een heal of wat dan ook te casten. Ik denk alleen dat het nogal lastig wordt om alles op die manier aan muisknoppen te hangen zonder dat je daarbij Ctrl, Alt of Shift nodig hebt. Hoe hebben de ervaren Pally healers hun muisknoppen en keybinds geconfigureerd?

Ik zit er zelf aan te denken om een gedeelte van mijn abilities aan muisbuttons te hangen en een gedeelte op mijn actionbars te zetten met macro's die iets casten op je mouseover target (indien van toepassing). Op die manier kan ik mobs/bosses targetten of focussen voor m'n judgements en hoef ik deze niet te un-targetten zegmaar.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gistermiddag klaar met het boosten van 2 chars naar 60 met 300% exp :)
Nu lekker levelen van mn warrior naar 80 en dan weer raiden.

Tijd geleden gestopt, maar kon het niet laten om weer te gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 17:10

TiMMieJ

PSN: Orixez

Van de week begonnen met een DK (alliance) op een nieuwe server (Dreanor). Dit is een beetje een rust project voor als ik geen zin in gezeur heb. Werkt wel super zeg een blood dk in outland. Gaat als een gek met meerdere mobs. Erg leuke afwisseling zo'n DK en ik zal ook zeker wel gaan tanken er mee aangezien ik dat toch het leukste vind. Heerlijk om gewoon even rustig te spelen zonder gezeur! Nog meer mensen op Dreanor met een fun/non raiding guild die een plek hebben hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Iemand nog tips voor addons als shaman healer.. Ik doe nu de instances zonder addons.. maar als ik de HC en meer dan 5 man groups in ga wil ik wat meer overzicht.. Of andere soortige addons die ik niet mag missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:42:
Zo gistermiddag klaar met het boosten van 2 chars naar 60 met 300% exp :)
Nu lekker levelen van mn warrior naar 80 en dan weer raiden.
Via instances neem ik aan? Gaat dit nog een beetje rap?

Ik mis dan nog wel een lvl80, maar dat moet ook wel op te lossen zijn :P
bechown schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:50:
Iemand nog tips voor addons als shaman healer.. Ik doe nu de instances zonder addons.. maar als ik de HC en meer dan 5 man groups in ga wil ik wat meer overzicht.. Of andere soortige addons die ik niet mag missen?
Ik neem aan healbot, gebruiken veel healers.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Grid en iets van een dispeller/decurser zoals Decursive of SmartDebuff werken over het algemeen wel goed.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:56:
[...]
Grid en iets van een dispeller/decurser zoals Decursive of SmartDebuff werken over het algemeen wel goed.
Ik gebruik op mijn druid Grid met Clique voor de drie meest gebruikte heals en mouseover macros voor de overige heals en decursing/poison removal. Decursive niet meer aangeraakt sinds ik dit heb opgezet, gewoon alles met dezelfde frames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Grid + Clique
redfoxert schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:56:
[...]

Kan ook met Grid.

[ Voor 27% gewijzigd door KillGhost op 11-05-2009 11:02 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Wat ik er zo van gezien heb bieden Grid+Clique en Healbot zo'n beetje dezelfde mogelijkheden. Voordeel van Grid vind ik dat het lekker compact is. Voordeel van Healbot vind ik dat het redelijk makkelijk te configureren is. Zijn nog andere belangrijke verschillen tussen die twee of maakt het niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:59:
[...]

Ik gebruik op mijn druid Grid met Clique voor de drie meest gebruikte heals en mouseover macros voor de overige heals en decursing/poison removal. Decursive niet meer aangeraakt sinds ik dit heb opgezet, gewoon alles met dezelfde frames :)
Zelf eens naar kijken dan voor het geval ik weer eens moet healen met mn Shaman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:06:
Wat ik er zo van gezien heb bieden Grid+Clique en Healbot zo'n beetje dezelfde mogelijkheden. Voordeel van Grid vind ik dat het lekker compact is. Voordeel van Healbot vind ik dat het redelijk makkelijk te configureren is. Zijn nog andere belangrijke verschillen tussen die twee of maakt het niet zoveel uit?
Het belangrijkste verschil is dat Healbot geen raidframes zijn. Je kan dus o.a. geen mouseover macros gebruiken met Healbot. Tenminste zo was het toen ik het voor het laatst gebruikte 10 levels geleden.

Ik had dus naast healbot ook nog X-perl raidframes open staan. Met grid heb ik ik nu dezelfde informatie op een derde van de ruimte en als je eenmal aan grid gewend bent is het nog veel overzichtelijker ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Dricus schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:06:
Ik heb beide gebruikt. Ik vind grid/clique gewoon veel duidelijker en beter te configureren. Het is al wel een hele tijd geleden dat ik healbot gebruikt heb overigens.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
Vanaf woensdag niet zo heel veel kunnen raiden maar gisteren was het weer even raak. hodir was weer aan de beurt. Een paar nieuwe mensen mee waaronder een healer die het allemaal niet snapte, vooral het flash freeze gedeelte niet! En dat was best irritant. Elke keer kon de Dps hem uit de tombs halen. Zijn excuus was dat hij te druk was met healen.

Hoe zit het eigenlijk met de group heals an een paladin. Ik weet dat paladins meer tank healers zijn, maar de de healing output van de laatste 2 paladin healers waren gewoon ruk, geen ander woord voor. Met als grootste fail de 20% healing done over een heel gevecht in een 10 mans, met een druid en ik (holy priest) rond de 30 en 40% effective healing done.

Al met al moet je dan een een hoop extra geven om dan tot een kill te komen, mana is namelijk niet eindeloos.

Gisteren ook eindelijk iron council down. Vorige week 1 avond op lopen wipen (zo heel moeilijk is hij niet. Je moet gewoon even opletten. Ik was voor het gemak maar even disc gegaan omdat ik weer een tank healing positie kreeg. Deze keer de offtank (warrior). Hij deed het heel goed want nadat de eerste baas dood was interrupte hij 9 vand e 10 keer de whirwind, waardoor hij, ik en de rest van de raid haast geen damage ving. Het was zo makkelijk te healen dat ik soms maar even out of range liep om de anderen te helpen door de rest van de dps en tanks te shielden. Daarna terug lopen, mijn eigen tank shielden en de 5k damage die hij had maar eens healen met een penance :P

Vanavond staat freya op het menu. We hebben nu 9 bazen down in ulduar 10. En dat zouden er nog een paar meer moeten worden.

Mijn druid is nu ook bijn lvl 77, ik heb het geld al klaar liggen voor epic flight form. Heb ook mijn leatherworking naar 440 getilt zodat ik de boots en pants kan maken voor haar voor het geval dat ze 80 word binnen zeer afzienelijke tijd. Ik heb mijn zwager ook al gevraagd voor de ebonweave spullen. En ik heb al wat titansteel bars klaarliggen voor de mace. Nu nog even een fatsoenlijke offhand erbij vinden totdat ik die van de emblems kan kopen. En zo hobbelen we lekker verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 16:27
papmetklonten schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:21:
Hoe zit het eigenlijk met de group heals an een paladin. Ik weet dat paladins meer tank healers zijn, maar de de healing output van de laatste 2 paladin healers waren gewoon ruk, geen ander woord voor. Met als grootste fail de 20% healing done over een heel gevecht in een 10 mans, met een druid en ik (holy priest) rond de 30 en 40% effective healing done.
Group healing en paladin = no go.

Het kan wel (er is een glyph voor dat als je een grote heal cast mensen in de buurt er omheen 10% gehealed worden voor de effective healing done)
Daarna kunnen ze met holy shock (als die crit instant kleine heal) wel iets healen...
maar echt als het niet anders kan..

Kvind opzich de meters dus niet heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Welke bekende addons zijn er ook weer voor het indelen etc van je actionbars. Ik heb de naam van een voor een collega nodig. Degene die ik gebruik heeft versie 3 oid, maar ben de naam kwijt *schaam* :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:13
KillGhost schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:34:
Welke bekende addons zijn er ook weer voor het indelen etc van je actionbars. Ik heb de naam van een voor een collega nodig. Degene die ik gebruik heeft versie 3 oid, maar ben de naam kwijt *schaam* :D
Bartender? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Is het Bartender waar je naar op zoek bent?

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
CyberSpeedy schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:31:
[...]

Group healing en paladin = no go.

Het kan wel (er is een glyph voor dat als je een grote heal cast mensen in de buurt er omheen 10% gehealed worden voor de effective healing done)
Daarna kunnen ze met holy shock (als die crit instant kleine heal) wel iets healen...
maar echt als het niet anders kan..

Kvind opzich de meters dus niet heel raar.
Hebben ze verder helemaal geen aoe ability? Want dat is dan best wel zuur. Wat ik dan niet snap is dat ik toen een paladin zag op KT, die stond ver ver ver bovenaan in de healing done lijst met 5k hps. Ik kreeg toen niet eens de tijd om ook maar iets te healen, en toen voelde ik mij toch behoorlijk nutteloos :P

Ik mag wel een healer zijn mijn ik gebruik gewoon de raidframes van pitbull, en ik heb geen grid, of clique of andere addons en het gaat allemaal best goed om eerlijk te zijn. Wat is er zoveel makkelijk aan deze addons?

[ Voor 12% gewijzigd door papmetklonten op 11-05-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 16:27
papmetklonten schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:37:
[...]

Hebben ze verder helemaal geen aoe ability? Want dat is dan best wel zuur. Wat ik dan niet snap is dat ik toen een paladin zag op KT, die stond ver ver ver bovenaan in de healing done lijst met 5k hps. Ik kreeg toen niet eens de tijd om ook maar iets te healen, en toen voelde ik mij toch behoorlijk nutteloos :P
Klopt <3 paladin op tank..
een goede paladin kan een tank redelijk in zijn eentje ophouden... als tank hard zakt kwa HP, dan is een holy shock (crit) + Kleine heal (crit) goed voor instant ~14K health.

En er zijn maar feitelijk 3 heals wat een paladin heeft: Kleine heal, grote heal en instant heal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
papmetklonten schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:37:
Als MT healer doet pala het enorm goed, met die 51 talent uit holy kan hij ook nonstop een party member hier en daar meteen healen, paar crits erop en de duizenden hp's vliegen om je oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:07
Ik was gisteren alweer aan het tobben over een alt. Ben nu 80 met men mage en ik begin stilaan effe genoeg te krijgen van men toon. Dacht eens een healer of een tank class te proberen. Daar ben ik nog niet uit, maar het zal tussen een tauren warrior en een ud priest gaan denk ik. Ik volg de andere classes niet echt qua balancing dus ik zou wel eens willen weten van de warriors/priests hier hoe het gesteld is met hun class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:47

Wootlock

Evilution

Eindelijk weer een Ulduar25 run gisteren.
FL was uiteraard een 1 shot, daarna door op Razorscale.
Hier hebben we de afgelopen keren mateloos lopen wipen (dat terwijl we hem pre-nerf neer hadden gekregen), maar sinds dbm een icoon op het hoofd van de persoon zet waar het blauwe vuur dropt lijkt het alsof mensen beter opletten, en dit ging niet geheel onopgemerkt: 1 shot op Razor (iedereen blij :D)
Daarna door naar Ignis the Furnacemaster, nooit echt geprobeerd, de trash ervoor is best leuk met het overspringen van die vuurballen. Zelfs 1 keer gewiped op de vuurtornado's ;).
Daarna stonden we oog in oog met de gigant, tactics uitgelegt. en we gingen los. ik geloof na een try of 7 hadden we hem down en de effort werdt beloond met ons 2de legandary mace fragment.
pom pom pom, nog 3 kwartier om de deconstructor te leren. wth is er gebeurd met die titanic trump ? ding doet niet veel dmg meer. 1ste try was een fail omdat de scrapbots niet goed ge-aoe'd werden.
2de try kregen we hem tot 20% en toen ging de MT dood (geen healing :() toen de raid maar gecalled.
Vanavond downen en dan door naar Kolgarn en de Iron Council :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Inderdaad. Dat was em.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

papmetklonten schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:21:
Nu nog even een fatsoenlijke offhand erbij vinden totdat ik die van de emblems kan kopen. En zo hobbelen we lekker verder :)
Is zo'n inscription tome niet leuk voor tijdelijk dan? Ik heb de mats ervoor in de bank liggen voor mijn mage als hij 80 is? Als je zelf een herbalist bent kan je wellicht de mats al aanleveren. Een uurtje rondvliegen in scholasar Basin en je hebt het bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jormungandr schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:45:
Ik was gisteren alweer aan het tobben over een alt. Ben nu 80 met men mage en ik begin stilaan effe genoeg te krijgen van men toon. Dacht eens een healer of een tank class te proberen. Daar ben ik nog niet uit, maar het zal tussen een tauren warrior en een ud priest gaan denk ik. Ik volg de andere classes niet echt qua balancing dus ik zou wel eens willen weten van de warriors/priests hier hoe het gesteld is met hun class.
Mix heal en tank, pak een pala of druid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond proberen mijn guildies eens "terug te pakken" voor alle keren dat ze de guildchat volspammen met hun raid achievements. Ben zelf nogal casual, kan de raidstart tijden sowieso niet halen en eerlijkgezegd boeit raiden me ook niet zo, bepaal liever zelf wanneer en hoe lang ik speel. Is ook prima, heeft niemand in de guild problemen mee.

Vanavond in ieder geval laatste dag Argent Tournament dailies die ik nodig heb om champion te worden voor m'n vijfde stad. Nu heb ik het de laatste dagen met quests, cloth turnins, rep badges e.d. zo gepland dat ik op een haar na exalted ben met alle vijf steden. Zo berekend dat ik met het inleveren van de laatste tournament quest in één klap tien achievements zou moeten krijgen:

Champion of Silvermoon City
Champion of the Horde
5x Exalted Champion of <stad>
Exalted Champion of the Horde
Ambassador
10 Exalted Factions

Helaas niet voor elkaar gekregen om Argent Crusade rep ver genoeg te krijgen, anders had die achievement (Crusader title) ook nog mee kunnen doen...

Hoe dan ook, payback's a bitch !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:15

Seraphin

Meep?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:15:
[...]

Vanavond in ieder geval laatste dag Argent Tournament dailies die ik nodig heb om champion te worden voor m'n vijfde stad. Nu heb ik het de laatste dagen met quests, cloth turnins, rep badges e.d. zo gepland dat ik op een haar na exalted ben met alle vijf steden. Zo berekend dat ik met het inleveren van de laatste tournament quest in één klap tien achievements zou moeten krijgen:
[..]

Helaas niet voor elkaar gekregen om Argent Crusade rep ver genoeg te krijgen, anders had die achievement (Crusader title) ook nog mee kunnen doen...

Als je nog champion seals wil gaan farmen zou daar 2x over nadenken kost je min. 28g per dag door de laatste factie in te leveren
Aangezien je de valiant quest niet meer krijgt daarna

[ Voor 16% gewijzigd door Teunis op 11-05-2009 12:42 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij wil GIEV Achievements! :) Om de guildies terug te pakken. 28G per dag kun je ook 20 extra plantjes plukken/beestjes skinnen/mines.... minen toch?

Volgens mij heb je dan nog dat de mensen dan zeggen, ja maar ik heb <achievement> welke ik beter vind dan die en die.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:41:
[...]

Als je nog champion seals wil gaan farmen zou daar 2x over nadenken kost je min. 28g per dag door de laatste factie in te leveren
Aangezien je de valiant quest niet meer krijgt daarna
Je bedoelt die 2x 13g23 van de twee valiant quests die je eigenlijk sowieso complete als je de champ dailies doet? Ik weet 't, maar moet zeggen dat het me weinig kan schelen. Niet dat ik zo veel gold heb, maar ik ben niet echt een big spender. In theorie kost 't me 4x ruim 13g per dag maar ik overleef het wel. Kon ook prima rondkomen voordat Argent Tournament bestond ;)

En voor de duidelijkheid: 't is maar voor de lol. We kijken in de guild niet naar iemand op of op iemand neer omdat we bepaalde achievements of titles wel/niet hebben. Maar ik vind het gewoon grappig om zelf eens degene te zijn die van de ene op de andere seconde tien achievements spamt, zoals mijn raidende guildies regelmatig met 10 of 25 man doen... ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

KillGhost schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:21:
[...]
Ik heb beide gebruikt. Ik vind grid/clique gewoon veel duidelijker en beter te configureren. Het is al wel een hele tijd geleden dat ik healbot gebruikt heb overigens.
Ik heb heel eventjes naar Grid gekeken. Het probleem waar ik tegenaan liep was dat je, voor zover ik kon zien, geen preview kunt krijgen van je layout in een 5, 10 of 25 mans groep (zoals je dat met Pitbull en X-Perl bijv. wel kunt). Wat ik me ook afvraag is of je Grid gewoon 'out of the box' kunt gebruiken, of dat je bepaalde zaken toch nog flink zult moeten configureren om het geschikt te maken om mee te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:15:
Ik ga vanavond proberen mijn guildies eens "terug te pakken" voor alle keren dat ze de guildchat volspammen met hun raid achievements. Ben zelf nogal casual, kan de raidstart tijden sowieso niet halen en eerlijkgezegd boeit raiden me ook niet zo, bepaal liever zelf wanneer en hoe lang ik speel. Is ook prima, heeft niemand in de guild problemen mee.

Champion of Silvermoon City
Champion of the Horde
5x Exalted Champion of <stad>
Exalted Champion of the Horde
Ambassador
10 Exalted Factions

Gief nog 8x exalted :( , dan heb ik eindelijk de title i want The exalted :D

Was een tijd terug een tweaker die poste ze list met titles xD dat waren er nog al wat pff :D zit nu op 17 zo even uit me hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:49:
[...]

Ik heb heel eventjes naar Grid gekeken. Het probleem waar ik tegenaan liep was dat je, voor zover ik kon zien, geen preview kunt krijgen van je layout in een 5, 10 of 25 mans groep (zoals je dat met Pitbull en X-Perl bijv. wel kunt). Wat ik me ook afvraag is of je Grid gewoon 'out of the box' kunt gebruiken, of dat je bepaalde zaken toch nog flink zult moeten configureren om het geschikt te maken om mee te healen.
Even een AV joinen en je weet precies hoe het eruit gaat zien :D
Mektheb schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:54:
[...]

Gief nog 8x exalted :( , dan heb ik eindelijk de title i want The exalted :D

Was een tijd terug een tweaker die poste ze list met titles xD dat waren er nog al wat pff :D zit nu op 17 zo even uit me hoofd
Ik zit nu op 37 Exalted, moet er dus nog een paar :) Kheb wel tijd zat aangezien de guild waarin ik zat geklapt is en andere guilds geen tanks zoeken of onmogelijk haalbare raid times hebben.
Wootlock schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:48:
wth is er gebeurd met die titanic trump ? ding doet niet veel dmg meer.
Die is 1 of 2 hotfixes ook generfed. Doet nu geen 12x10% dmg meer maar 8x10% (8 seconden, 10% elke seconde dmg). In principe mag je daar dus niet meer aan dood gaan. Ook is de damage van de Light Bomb en Gravity Bomb generfed maar de range van de Gravity Bomb iets vergroot. Tel daarbij de enrage timer increase op en XT002 moet echt wel binnen een paar tries omliggen :) Oh ... niet te vergeten, de damage increase op Heart of the Deconstructor is ook vergroot volgens mij.

[ Voor 52% gewijzigd door redfoxert op 11-05-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Dricus schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:49:
[...]

Grid werkt bijna out of the box, je kan zelf nog een beetje de frames tunen zoals je zelf wil (grote enzow) maar werkt top.

Ik ben zelf geen healer maar gebruik altijd Grid zo dat ik kan zien wie er aggro heeft en wie welke debuffs heeft.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:48:
[...]
Je bedoelt die 2x 13g23 van de twee valiant quests die je eigenlijk sowieso complete als je de champ dailies doet? Ik weet 't, maar moet zeggen dat het me weinig kan schelen. Niet dat ik zo veel gold heb, maar ik ben niet echt een big spender. In theorie kost 't me 4x ruim 13g per dag maar ik overleef het wel. Kon ook prima rondkomen voordat Argent Tournament bestond ;)
Wou het alleen even melden. Zou kunned dat je het niet wist, en dan kan behoorlijk balen.
Ik ga verlopig de laatste factie vanwege dit niet inleveren.
2x 13g 23s "gratis", en als zin heb 3x of zelf 4x waar zeer weinig voor hoef te doen.

Ik ben hard opweg naar de 100 mounts, gelukkig gaan ze oude mounts voor 5 seal + 500g verkopen
Nog 1 PVP mount extra en rest seals, al is dat wel totaal van 775/5 per dag/7dagen per week = 22 weken :'( of 15 weken zonder fly mount en nog extra pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:52:
[...]

Is zo'n inscription tome niet leuk voor tijdelijk dan? Ik heb de mats ervoor in de bank liggen voor mijn mage als hij 80 is? Als je zelf een herbalist bent kan je wellicht de mats al aanleveren. Een uurtje rondvliegen in scholasar Basin en je hebt het bij elkaar.
Dat zou een goede optie zijn :) Ik ben nog een beetje aan het rondkijken. Mijn main is een herbalist, en ik heb een pleur van die zooi op de bank staan dus mats moeten niet zo'n probleem zijn denk ik zo. Vanavond maar eens bekijken. Iig bednakt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er op Zul'Gurub ook een timer van een week?
Wil het toch eens proberen, om die Swift Zulian Tiger te halen met z'n grandioze droprate, las wel dat het best pittige fight kan zijn door de healing, silence en wound (50% healing reduce). Al is het dan wel jammer dat ik hem enkel op mijn hunter krijg, heb hem liever op een andere char :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
redfoxert schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:56:
[...]

Die is 1 of 2 hotfixes ook generfed. Doet nu geen 12x10% dmg meer maar 8x10% (8 seconden, 10% elke seconde dmg). In principe mag je daar dus niet meer aan dood gaan.
Heb je daar een bron van? (op wowhead staat namelijk nog steeds 12x10%) - Tympanic Tantrum btw

[ Voor 9% gewijzigd door HanH op 11-05-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
HanH schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:27:
[...]

Heb je daar een bron van? (op wowhead staat namelijk nog steeds 12x10%) - Tympanic Tantrum btw
Wowhead is ook niet echt accuraat met andere dingen :)

http://blue.mmo-champion....me-fixes--41609.html#rp_8 staat het een en ander. Op mmo-champion staan de meeste hotfixes en dergelijke dezelfde dag nog online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:59:
[...]

Wou het alleen even melden. Zou kunned dat je het niet wist, en dan kan behoorlijk balen.
Ik ga verlopig de laatste factie vanwege dit niet inleveren.
2x 13g 23s "gratis", en als zin heb 3x of zelf 4x waar zeer weinig voor hoef te doen.

Ik ben hard opweg naar de 100 mounts, gelukkig gaan ze oude mounts voor 5 seal + 500g verkopen
Nog 1 PVP mount extra en rest seals, al is dat wel totaal van 775/5 per dag/7dagen per week = 22 weken :'( of 15 weken zonder fly mount en nog extra pvp
Wou er ook alleen maar even op antwoorden, waardeer je meedenken wel ;)

Ik verwacht eigenlijk wel dat Blizzard binnen die 22 weken die jij nog nodig denkt te hebben al iets heeft gedaan aan het tournament. Zegmaar dat het bouwwerk waarvoor je nu die lumber en stone dailies kan doen dan af is, en er ook nieuwe manieren komen om extra champ seals te verdienen. Nog een halfjaar elke dag dezelfde dailies doen wordt wel érg saai (voor zo ver het dat niet nu al is)...

Als ik ff snel reken - en er van uit mag gaan dat je tot nu toe geen champ daily hebt gemist - dan kom ik overigens op het volgende uit:

Flyer (250) + vijf "nieuwe" ground (5x100) + vijf "oude" ground (5x5) = totaal 775 champ seals. Met de dailies van vandaag erbij zou je al op 115 seals kunnen zitten, dus vanaf morgen nog 660 te gaan. 660 / 5 = 132 dagen, oftewel ong. 19 weken. Kan zijn dat je dat al had bedacht en bedoelt dat je dan totaal 22 weken bezig bent geweest, maar anders valt 't nu opeens reuze mee natuurlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Nog even een klein verslagje,

Afgelopen vrijdag zijn we met de guild voor het laatst Naxx25 ingeweest om de laatste 3 bosses om te leggen (Thad, Sapph en KT). Toch nog een paar keer gewiped op Thad en KT wegens te weinig focus, maargoed ze lagen redelijk snel. Daarna hebben we nog Sarth1D gedaan. Die heb ik op mijn DK tank gedaan omdat we 1 tank tekort kwamen in de signups. Het was een oneshot, erg gemakkelijk gevecht eigenlijk. Ik vind het erg prettig om die tank alt te hebben moet ik zeggen. Ik heb hier de guild al meerdere malen mee uit de brand kunnen helpen. Ik hoop dat het me in de loop van de tijd gaat lukken om mijn Paladin healer ook op hetzelfde gear niveau te krijgen, healers hebben we af en toe ook nog wel eens tekort.

Gisteren zijn we met de guild nog Ulduar25 ingegaan. FL was een oneshot en XT-002 lag na 3 tries plat. De trash richting Kologarn hadden we goed onder controle. Kologarn zelf hebben we helaas niet neergekregen. Wel een paar aardige tries gehad, maar we hadden last van tanks die doodgingen en druids die slackten met combat rezzes. Omdat we laat waren begonnen (we hadden veel tijd nodig om healers te regelen) is het hierbij gebleven.

Mijn Paladin is ondertussen ongeveer halverwege level 73. Borean Tundra is helemaal leeggequest. Alle groepsquests heb ik gesolo'd. Last Rites was een kwestie van zijn melee attacks ontwijken door afstand te houden en prio 1 is aggro houden en in leven blijven. Shadow Resistance Aura helpt daar erg bij. Ik ben nu al een aardig eindje op weg met het questen in Howling Fjord. Mining staat op 405 ofzo en skinning rond 445. Ik kom in Howling Fjord aardig wat mining nodes tegen, dus het levelen van Mining gaat prima. Nu nog even mijn addons en actionbars instellen voor healing en dan ga ik maar eens kijken of ik een groep kan vinden voor Nexus of Utgarde Keep. Tijdens het questen heb ik nog wat gear met Intellect en Spellpower verzameld waardoor ik nu op zo'n 11k mana zit. Nu lees ik trouwens op alle fora dat Holy Light je main healing spell is, maar dat gaat altijd over raids. Is dit in normal instances ook het geval, of voldoet Flash of Light met af en toe een Holy Light daarvoor ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
Dagboekje hier van een Onyxia solo kill. Mijn protection paladin had even niets te doen dit weekend en ik had wel zin in een uitdaging.

Fire resist, geregeld (40 ofzo) fire resist auro aan, 2 buff elixers (+health en +iets anders). In een combinatie van pvp epics en blue protection gear me naar Onyxia toe gesleept. Na een paar keer de verkeerde cave in te lopen eindelijk de ingang gevonden. Alle buffs up en gaan met die banaan.

Eerst wat trash om weg te werken, die gasten hadden best veel health maar deden bijna geen damage. Dus snel 3 tegelijk opgepakt en die maar wezen neer knallen. Holy Shield up houden en maar neer sabelen. Op naar Onyxia

Met blessing of sanctuary en wisselend tussen seal of wisom, light en de damage seal lekker begonnen. Onyxia doet weinig damage en de damage die ze deed was makkelijk weer gehealed met seal of light en met judge of wisdom had ik genoeg mana. Af en toe even judge of wisdom en seal of wisom om wat sneller mana op de bouwen. Devine plea viel tijdens het vechten af en toe wel weg ivm met positioning, dan maar snel opnieuw aan tikken.

Na fase een ging ze door naar fase twee waarin ze weg vloog. Lastig om dan nog bij haar in de buurt te blijven maar het ging wel ok. Af en toe de whelps pit in gelopen om met Sanctuary en blocks flink wat extra mana te genereren. Fase twee duurde het langst. In fase twee heb ik de fire resist aura gedaan, dat hielp goed.

In fase drie lande ze weer en deed ze af een toe een fear. Gelukkig was ik alleen en kwam ze vanzelf wel weer achter me aan. Fase drie was eigenlijk een makkie, gewoon rustig door damage doen.

Een paar keer was ik in low health omdat ik niet goed aan het opletten was (vergeten om judge light te doen is wel lastig) en ook de whelps moesten wel netjes voor mij blijven zodat ik tenminste kom blocken. Maar met Lay on Hands was het al met al een makkie. Lay on Hands heb ik in totaal 2 keer moeten gebruiken, de tweede keer was puur voor wat mana. Ook een potion heb ik gebruikt even snel een health potion 'perongeluk'

UIteindelijk heb ik in 22 minuten Onyxia neer gekregen, Ze heeft 1099K health en met ~900 dps ging het wel ok.

Snel 50gold een back pack en nog 3 epics = 10gold en 2 rare's (boe) te pakken gehad. Al met al had een paar dailys vast meer opgebracht maar lang niet zoveel lol.

Van de week even wat meer dps/crit gear verzamelen en eens kijken hoeveel sneller het kan. Heeft iemand verder nog leuke tips voor solo projecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
barfieldmv schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:01:
Dagboekje hier van een Onyxia solo kill. Mijn protection paladin had even niets te doen dit weekend en ik had wel zin in een uitdaging.

Fire resist, geregeld (40 ofzo) fire resist auro aan, 2 buff elixers (+health en +iets anders). In een combinatie van pvp epics en blue protection gear me naar Onyxia toe gesleept. Na een paar keer de verkeerde cave in te lopen eindelijk de ingang gevonden. Alle buffs up en gaan met die banaan.

Eerst wat trash om weg te werken, die gasten hadden best veel health maar deden bijna geen damage. Dus snel 3 tegelijk opgepakt en die maar wezen neer knallen. Holy Shield up houden en maar neer sabelen. Op naar Onyxia

Met blessing of sanctuary en wisselend tussen seal of wisom, light en de damage seal lekker begonnen. Onyxia doet weinig damage en de damage die ze deed was makkelijk weer gehealed met seal of light en met judge of wisdom had ik genoeg mana. Af en toe even judge of wisdom en seal of wisom om wat sneller mana op de bouwen. Devine plea viel tijdens het vechten af en toe wel weg ivm met positioning, dan maar snel opnieuw aan tikken.

Na fase een ging ze door naar fase twee waarin ze weg vloog. Lastig om dan nog bij haar in de buurt te blijven maar het ging wel ok. Af en toe de whelps pit in gelopen om met Sanctuary en blocks flink wat extra mana te genereren. Fase twee duurde het langst. In fase twee heb ik de fire resist aura gedaan, dat hielp goed.

In fase drie lande ze weer en deed ze af een toe een fear. Gelukkig was ik alleen en kwam ze vanzelf wel weer achter me aan. Fase drie was eigenlijk een makkie, gewoon rustig door damage doen.

Een paar keer was ik in low health omdat ik niet goed aan het opletten was (vergeten om judge light te doen is wel lastig) en ook de whelps moesten wel netjes voor mij blijven zodat ik tenminste kom blocken. Maar met Lay on Hands was het al met al een makkie. Lay on Hands heb ik in totaal 2 keer moeten gebruiken, de tweede keer was puur voor wat mana. Ook een potion heb ik gebruikt even snel een health potion 'perongeluk'

UIteindelijk heb ik in 22 minuten Onyxia neer gekregen, Ze heeft 1099K health en met ~900 dps ging het wel ok.

Snel 50gold een back pack en nog 3 epics = 10gold en 2 rare's (boe) te pakken gehad. Al met al had een paar dailys vast meer opgebracht maar lang niet zoveel lol.

Van de week even wat meer dps/crit gear verzamelen en eens kijken hoeveel sneller het kan. Heeft iemand verder nog leuke tips voor solo projecten?
mijn record is 13 min op mijn prot pally, maar dat was voor 3.1 met 3.1 kan je veel meer dps talents nemen als protje. Daarnaast is een fire resist aura meer dan genoeg, scheelt je ook weer geld :)

Kheb m'n judgement helm al gelewt, dus vond het weer mooi eigenlijk ;-) Onyxia is veel te makkelijk op prot aangezien ik niet eens dood kan daar. met holy shield regen ik meer hp door die drakes dan onyxia eraf knalt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

barfieldmv schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:01:
Ja ik wilde MC solo-en, maar dat faalt op dit moment bij Gehannes :P
Ik krijg teveel damage op mijn dak, en krijg maar 1 add gekilled. Beetje jammer maarja :P

Luci en magmadar gingen vrij gemakkelijk neer tot mijn stomme verbazing :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Atlas schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:05:
[...]

Ja ik wilde MC solo-en, maar dat faalt op dit moment bij Gehannes :P
Ik krijg teveel damage op mijn dak, en krijg maar 1 add gekilled. Beetje jammer maarja :P

Luci en magmadar gingen vrij gemakkelijk neer tot mijn stomme verbazing :)
Zijn wel meer probleem factoren @ MC :P alles wat mana draint = dodelijk.. Baron is strontvervelend, en lucifron is dan wel weer te doen. Magmadar is ook leuk trouwens...

Kheb ook zo een pack met corehounds neergekregen in m'n eentje :D

Wil ook nog is Ragnaros proberen te soloen, maar dit word waarschijnlijk lastig omdat die bitches allemaal firedamage doen wat WEL pijn doet ipv physical :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Zo het lijkt er wel op bij ons in de guild dat iedereen raid moe word. Zijn al een aantal officers die een break nemen en misschien wel niet eens meer terug komen (denken ze althans nog steeds ;)). Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Even aanzien hoe de raids doorgaan. Vanavond hopelijk mimiron 25man plat!

Vanavond als offspec resto mee naar ulduar :o word dus nog als een gek mijn gear gemmen/enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:49
Gisteren voor het eerst Yagg-saron 25 mans "gedaan"

Vind je het gek dat Sara de hele instance doorgilt. Tentacle rape everywhere. De gemiddelde hentai film is er niets bij :P

P1 is goed te doen.
P2 daarentegen...
RL: Range noekt grote dingen
RL: Melee noekt klein spul
RL: GOGO
RL: Trollimmie, waarom ben jij niet ready?
Trollimmie: Nou ehm, wtf gaat er gebeuren?
RL: Dat zie je wel in P2
RL: gogo !

dus...

Hopen dat onze wat meer tactische RL z'n mic vanaaf heeft gefixed :D

[ Voor 47% gewijzigd door ImdaMned op 11-05-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

ImdaMned schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:51:
Gisteren voor het eerst Yagg-saron 25 mans "gedaan"
dus...

Hopen dat onze wat meer tactische RL z'n mic vanaaf heeft gefixed :D
Zou je zelf niet eens tactics gaan lezen/joeptoep filmpjes gaan kijken dan ?:P
De RL is toch geen kinderjuf die jouw moet uitleggen wat er gebeurt of wel dan ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

TiMMieJ schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:38:
Zo het lijkt er wel op bij ons in de guild dat iedereen raid moe word. Zijn al een aantal officers die een break nemen en misschien wel niet eens meer terug komen (denken ze althans nog steeds ;)). Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Even aanzien hoe de raids doorgaan. Vanavond hopelijk mimiron 25man plat!

Vanavond als offspec resto mee naar ulduar :o word dus nog als een gek mijn gear gemmen/enchanten.
hehe, had ik gisteravond met mijn main gear. Ik had al 2 weken de T8 chest in huis, en een nieuwe neck. Deze had ik echter nog niet aangedaan vanwege setbonus en hitcap/expcap. Gisteravond heb ik een nieuw wapen mogen looten en gloves/head van T8. Verder nog de leggings voor emblens. Dat is dus 6 nieuwe items die ik even moest enchanten/regemmen. Zit nu precies op de hitcap en 4 rating boven expcap. Mooie upgrade in totaal en heb nu ook dual wield mace van Thorim. Ziet er best cool uit moet ik zeggen :D Ik had ook de FW van mimi geloot, maar die gaat nu via een ticket naar een rogue.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TiMMieJ schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:03:
[...]

De RL is toch geen kinderjuf die jouw moet uitleggen wat er gebeurt of wel dan ?:P
Trollimie is een geval apart.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Gisteren als Casual mocht ik weer eens mee met de guild omdat we te weinig mensen hadden(raiders dan).

Dus ik lekker tanken in Ulduar, toch wel een genot, maar mijn gear mag wat beter worden, soms was het healen nog wel eens lastig.

maar goed nu iig 18 badges of conquest dus kan ik iig een nieuwe neck halen. Ik heb nu nog of de craftelbe of de naxx 10 man.

Jammer genoeg kreeg ik niet de def legs die dropte, die gingen naar een offspecc tank (dk) maar goed ik kan later vast nog wel een keer mee op een farm run om wat gear te krijgen :D

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden had ik heel veel zin om een raid te doen. Kom bijna nooit in raid groups terecht tenzij iemand in Trade nog iemand nodig heeft.
Dus ik start een groep samen met nog 2 mensen waarmee ik net Nexus heb gedaan. Na ongeveer een half uurtje LFM te hebben gespamd 25 man bij een waarvan 7 lvl 80 en de rest tussen de 70 en 80.
Nadat iedereen bij de ingang was gelijk de lead aan onze tank gegeven (lvl 80 warrior die ik al kende).
We beginnen met de eerste trash en het was een ramp. De eerste baas killde alle 25 man binnen no-time, succes met de 2e try. Zelfde met de 2e baas.

We hebben de raid niet eens af kunnen maken omdat iedereen vertrok na de 2e boss, dungeon was Black Temple trouwens. Ik twijfel niet aan de skills van de spelers, tank was goed, lvl 80's deden het prima en healing ging perfect en toch ging het voor geen meter.
Mijn vraag is nu: Zijn 25-man raids met pugs altijd een no-go? en wat is de beste manier om in een raid terecht te komen. Mijn guild raid wel maar voornamelijk Naxx, OS25 en andere lvl 80 raids.
Ik wil graag raiden voor gear en omdat ik het leuk vind. Of is het beter om door te questen/normale instances doen tot lvl 80? (ben nu 72, resto in dual spec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon lekker doorquesten. Black Temple is na alle nerfs een vrij simpele instance geworden (voor doorgewinterde raiders op level 70). Met een paar level 80 spelers zou het zeer makkelijk moeten zijn om de hele instance door te gaan. Maaaaaar, dan moeten die mensen wel weten wat ze doen, en dat was bij jou duidelijk niet het geval als het moeizaam ging. Daarnaast heb je op level 80 niet zo heel veel aan de gear die je in Black Temple kunt halen. Ik heb zelf ervaren dat je er tot level 78 mee door kunt, mits je alles enchant etc. met het beste dat er is. Zo niet, dan vervang je die gear al eerder.

Dus alleen als je het leuk vindt doorgaan met die ‘low level’ raids, anders gewoon doorlevellen en op level 80 gaan raiden. Veel plezier!

Even een vraagje over Flame Leviathan. Welke Turret is het makkelijkst om te laten staan op hardmode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:11:
Mijn vraag is nu: Zijn 25-man raids met pugs altijd een no-go? en wat is de beste manier om in een raid terecht te komen. Mijn guild raid wel maar voornamelijk Naxx, OS25 en andere lvl 80 raids.
Ik wil graag raiden voor gear en omdat ik het leuk vind. Of is het beter om door te questen/normale instances doen tot lvl 80? (ben nu 72, resto in dual spec).
Skip al dat pre-80 raiden, gewoon naar 80, instances en heroics gaan doen en vanaf daar meteen de naxx/OS induiken. Scheelt je nog flink wat irritatie ook :P Daarna kan je alsnog terug gaan naar de oudere raids (of sommige solo).

Maar dat vind ik zo leuk aan pug-raids, hoe je 10/25 man toch tot een georganiseerd groepje kan krijgen dat ook daadwerkelijk samen vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
MrVegeta schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:06:
[...]

Trollimie is een geval apart.
True story, maar hij wel lief hoor :P

Maar het is inderdaad wel handig om te weten wie wat doet bij zo'n gevecht , nu was het meer uuhm tja en nu? (RL wist volgens mij de tactics ook niet namelijk :P )

[ Voor 30% gewijzigd door Diversity op 11-05-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:11:
Paar dagen geleden had ik heel veel zin om een raid te doen. Kom bijna nooit in raid groups terecht tenzij iemand in Trade nog iemand nodig heeft.
Dus ik start een groep samen met nog 2 mensen waarmee ik net Nexus heb gedaan. Na ongeveer een half uurtje LFM te hebben gespamd 25 man bij een waarvan 7 lvl 80 en de rest tussen de 70 en 80.
Nadat iedereen bij de ingang was gelijk de lead aan onze tank gegeven (lvl 80 warrior die ik al kende).
We beginnen met de eerste trash en het was een ramp. De eerste baas killde alle 25 man binnen no-time, succes met de 2e try. Zelfde met de 2e baas.

We hebben de raid niet eens af kunnen maken omdat iedereen vertrok na de 2e boss, dungeon was Black Temple trouwens. Ik twijfel niet aan de skills van de spelers, tank was goed, lvl 80's deden het prima en healing ging perfect en toch ging het voor geen meter.
Ik heb vele malen een succesvolle 25 mans pug gehad, eigenlijk meer goede ervaringen dan slechte (Zat wel een paar raids tussen die waren om te janken). Dus het is heel goed mogelijk. Iig op mijn server (Thunderhorn). Ik en een paar vaste mensen raiden Ulduar ook al, meestal 50% pug 50% vast. Het is met de guild sword, meestal 50% sword, 50% pug. Is meestal geen enkel probleem. We hebben nu 9 bazen down op 10 mans. (25 mans moet een hel zijn met pugs (Bewijs was mijn eerste 25 mans pug! Prenerf op xt002 lopen wipen omdat een paar mensen niet snapten dat als ze de light bomb hadden weg moesten rennen van de rest .... zucht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

hulkie schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:24:
Gewoon lekker doorquesten. Black Temple is na alle nerfs een vrij simpele instance geworden (voor doorgewinterde raiders op level 70). Met een paar level 80 spelers zou het zeer makkelijk moeten zijn om de hele instance door te gaan. Maaaaaar, dan moeten die mensen wel weten wat ze doen, en dat was bij jou duidelijk niet het geval als het moeizaam ging. Daarnaast heb je op level 80 niet zo heel veel aan de gear die je in Black Temple kunt halen. Ik heb zelf ervaren dat je er tot level 78 mee door kunt, mits je alles enchant etc. met het beste dat er is. Zo niet, dan vervang je die gear al eerder.

Dus alleen als je het leuk vindt doorgaan met die ‘low level’ raids, anders gewoon doorlevellen en op level 80 gaan raiden. Veel plezier!

Even een vraagje over Flame Leviathan. Welke Turret is het makkelijkst om te laten staan op hardmode?
Black Temple heb ik laatst met 25 lvl80'ers gedaan, na een uur stonden we weer buiten.
Volgens mij maakt het bij FL niet uit elke tower je neerhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zaterdagavond yoggy eindelijk gekilled @ 10man... was 1e serieuze avond en ging nog vrij snel neer... heb nog een staff mogen looten (mja, voor de verzameling... heb al een betere MH+OH combo) :)

En gisteren mimiron25 gekilled... na uhm 3 tries ofzo... xD

Wij hebben echt een rare guild... we wipen uren op simpele bosses en mimiron gaat na 3 keer proberen neer... Ik mocht gezellig head tanken als lock... toch wat leuke dmg reduction skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:27:
[...]

Skip al dat pre-80 raiden, gewoon naar 80, instances en heroics gaan doen en vanaf daar meteen de naxx/OS induiken. Scheelt je nog flink wat irritatie ook :P
Ik vind het leuk om een groep mensen bij elkaar te krijgen om te raiden dus denk dat ik het nog wel een keertje doe voor ik 80 ding.
Heb ZA wel een keer succesvol afgemaakt, misschien dat ik daar nog eens een groep voor maak (zal wat guildies proberen mee te nemen).
Ook maar een goeie balans opmaken ipv pakken wat je pakken kan en nog even wat tacs opzoeken op internet zodat ik misschien zelf kan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
hulkie schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:24:
(GEEL)* – deals 15,000 Stormstrike damage to all nearby enemies and increases physical damage dealt by Flame Leviathan by 25%.
(ROOD)* – Periodically fiery orbs fall from the sky landing along a straight line path. Orb strikes deals 15,000 fire damage to all nearby enemies, leave behind a flaming blaze, and increases fire damage dealt by Flame Leviathan by 50%.
(BLAUW)* – deals 15,000 frost damage to all nearby enemies, entombing them in ice, and decreases the raid's vehicle and player movement speed by 20%.
(GROEN)* – deals 15,000 nature damage to all nearby enemies, summons guardians of nature to assist, and decreases fire damage dealt to Flame Leviathan by 10%.
*kleur van de orb ook op minimap zicht baar

imo. geel is meest makkelijk, en blauw meest lastig, want dan niet opleten = ice tombs = zeer snelle wipe
geel gewoon zelfde gevecht met iets meer health op de boss

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 11-05-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:26:
Zit er op Zul'Gurub ook een timer van een week?
Wil het toch eens proberen, om die Swift Zulian Tiger te halen met z'n grandioze droprate, las wel dat het best pittige fight kan zijn door de healing, silence en wound (50% healing reduce). Al is het dan wel jammer dat ik hem enkel op mijn hunter krijg, heb hem liever op een andere char :P
3 dagen reset timer als ik me niet vergis. Check je ingame /calendar voor precieze resets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
TiMMieJ schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:03:
[...]

Ja egwel !

Heb voor zover ik weet alleen tacs gelezen voor KT (die was pas shit) en KJ. Oh, en natuurlijk teron geoefend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

ImdaMned schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:23:
[...]

Ja egwel !

Heb voor zover ik weet alleen tacs gelezen voor KT (die was pas shit) en KJ. Oh, en natuurlijk teron geoefend.
Sigh ImdaMn(retard)ed! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redfoxert schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:10:
3 dagen reset timer als ik me niet vergis. Check je ingame /calendar voor precieze resets :)
Die zie ik pas als ik hem heb gedaan, naja toch maar eens aan beginnen dan :) Zie ik vanzelf wanneer hij reset. (en ik dus de tijd heb om nonstop te proberen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:31:
[...]

Die zie ik pas als ik hem heb gedaan, naja toch maar eens aan beginnen dan :) Zie ik vanzelf wanneer hij reset. (en ik dus de tijd heb om nonstop te proberen :P).
Keertje met de filters in de rechter bovenhoek spelen en je ziet ze wel degelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
TiMMieJ schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:29:
[...]

Sigh ImdaMn(retard)ed! ;)
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Het is ook niet altijd handig als je alle tactics in je kop zit te stampen met de Bosskillers manier, en je guild dan een andere tactic gaat gebruiken. Dus ik snap ImdaMned wel... Een kleine uitleg kan nooit kwaad.
En ik vraag me dan toch af hoe je Vasjh door hebt gekregen Timmiej ^^ (welke Core?)

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lollial schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:19:
Het is ook niet altijd handig als je alle tactics in je kop zit te stampen met de Bosskillers manier, en je guild dan een andere tactic gaat gebruiken. Dus ik snap ImdaMned wel... Een kleine uitleg kan nooit kwaad.
En ik vraag me dan toch af hoe je Vasjh door hebt gekregen Timmiej ^^ (welke Core?)
Hoezo niet naar de kiter gooien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat was Zul'Gurub, al ga ik niet dood krijg ik voor geen meter die 3 neer. 1 neer, hoppa rez. Andere neer, hoppa rez. 1 bijna neer en andere meppen, hoppa een 80% ofzo heal. Al snap ik niet, gaven ze als typen vipersting, maar hoe ik ook probeer krijg ik no-way de mana drained.

Naja, was grappig, morgen weer onyxia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

Zijn er mensen die Blizzcon gaan bekijken via DirectTV?
Voor 40$ kan je live HD beelden kijken en zou je de Blizzcon ingame item krijgen. Wat wss Grunty is (Murloc pet met space marine outfit)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een addon, elke keer als ik een skillup krijg dan doet me wow 1 sec niks, graag wil ik een addon die kan laten zien welke addon kwa cpu spiked

zoiets dus: http://www.ngen.org/ss/profiling.jpg

(en het liefste zou ik willen weten welke addon dat is, kon niks vinden)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gister UP HC gedaan. Nou ja gedaan...we hadden ze allemaal op de laatste twee bosses na. Toen moest onze healer loggen en alle andere drie healers van de guild op level 80 waren offline. De rest was te laag in level om de HC uberhaupt te kunnen doen. Niemand online die kon worden gePugged dus toen maar een eind eraan gebreid. Ik heb inmiddels wel 40 Emblems of Heroism.
Nu kwam het overigens niet slecht uit, mijn gear was crap en ik was moe dus mijn prestaties waren onder de maat. (alhoewel mijn DPS wel op het niveau lag overigens)

Nog snel even de Daily cooking van Dalaran en Shat gedaan plus de daily fishing van Shat omdat ik bezig ben met de cooking achievements. Daarna hield ik het wel voor gezien.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dagboekje,

Nou, gisteren een beetje drama gehad. Ik kwam terug van het sporten en na ingelogd te zijn was al vrij snel duidelijk dat de sfeer "niet optimaal" was. De guild was in Ulduar25 aan het wipen op Kologarn (hadden we gisteren ook al op lopen wipen) en mensen werden een beetje gefrustreerd. Dit vooral omdat een boomkin blijkbaar liep te zeuren dat het hem allemaal te lang duurde en we te langzaam progress maken (dit gebeurde allemaal in raidchat en op Vent). Hij kreeg hier blijkbaar nogal "pittige" reacties op, waarschijnlijk omdat hij toch al niet zo populair was bij een aantal guildies. Het einde van het liedje was een /gquit van zijn kant.

De vrijgekomen DPS plek in de raid heb ik toen opgevuld met mijn Warlock. We hebben toen nog een paar tries gedaan, waarvan de beste poging 40% was. Volgens mij was vooral het in leven houden van de tanks en het in leven houden van ge-grip'de mensen het grootste probleem. Op een gegeven moment hebben we het er maar bij gelaten en besloten om 1 try op Razorscale te gaan doen. Toen kwam het volgende akkefietje: er was blijkbaar al eerder iemand DC'ed en niet teruggekomen en voordat we Razor gingen doen DC'de de Pala tank en bleef ook weg. Dit was reden voor de GM om flink pissed te worden (zeker omdat de Pala tank al 2 of 3 keer eerder een fake DC had geflikt) en de 2 personen in kwestie uit de guild te kicken. Voor de raid gaf dat gelukkig geen problemen omdat we die tank voor Razor toch niet persé nodig hadden.

De vrijgekomen plek werd opgevuld door nog een Warlock, tactics werden uitgelegd en de eerste try gestart. Dit ging boven verwachting goed. Op de één of andere manier was de focus die bij Kologarn ontbrak er nu ineens wel. Een enkeling ging dood door de blue fire. De Sentinels werden netjes snel neergenuked en we haalden het tot een stukje in phase 2, waar hij rondgekite moet worden. Daar was iedereen vrij snel dood helaas omdat er ook nog de nodige adds rondliepen.

De tweede try wisten we wat ons te doen stond: de adds snel neerkrijgen. De tanks kregen hiervoor de opdracht om de adds zo snel mogelijk in het midden te groeperen zodat ranged ze snel neer kon AoE'en. Dit was een succes. De adds waren in no-time dood, we hadden tussen de waves door elke keer een paar seconden niks te doen zelfs. In phase 2 hadden we dus geen last van de adds en konden we Razor neer gaan nuken. Hier gingen toch nog wel wat mensen dood, maar de mensen die in leven bleven (waaronder ik) kregen hem toch neer :D. Mooie guild-first kill en dat ook nog eens op de tweede try ooit op Heroic (op Normal hadden we hem al neer). De ontlading op Vent was groot na de frustraties op Kologarn. Erg prettig om de raidavond op zo'n manier toch nog positief af te sluiten.

Hij dropte op zich een mooie caster trinket met 107 hitrating, maar de buff (502 spellpower) was een 'on use', waar ik niet echt van houd. Ik zit momenteel ook niet heel dik in de DKP, dus die heb ik aan me voorbij laten gaan ten gunste van een andere Warlock.

/Wall o' Text

Ik voel wat TLDR's aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dricus schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 08:33:
[..]

Hij dropte op zich een mooie caster trinket met 107 hitrating, maar de buff (502 spellpower) was een 'on use', waar ik niet echt van houd. Ik zit momenteel ook niet heel dik in de DKP, dus die heb ik aan me voorbij laten gaan ten gunste van een andere Warlock.

/Wall o' Text

Ik voel wat TLDR's aankomen :+
FAIL, die trinket samen met de trinket van aurelia 10 is meer dan 8% hit uit je 2 trinket slots, dat betekend dat je voor de rest alles zowat op sp kan gooien.. Zeker als je geen dying curse hebt is dit een van DE beste upgrades die je had kunnen pakken zo vroeg in je progress.

Deze 2 trinkets samen met de T8.5 chest en legs zijn voor mij de primaire upgrades waar ik voor ga op mijn lock. Maar ons dkp systeem zuigt, dusdanig dat de shoulders van Ignis-25 al 2x zijn gedissed 8)7 (zelf heb ik ze eerste run meteen gepakt)

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 12-05-2009 08:59 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bokkie schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 08:58:
[...]
FAIL, die trinket samen met de trinket van aurelia 10 is meer dan 8% hit uit je 2 trinket slots, dat betekend dat je voor de rest alles zowat op sp kan gooien.. Zeker als je geen dying curse hebt is dit een van DE beste upgrades die je had kunnen pakken zo vroeg in je progress.
Oh, dus te weinig DKP hebben om hem te kunnen winnen is meteen FAIL? Stoer hoor. Ik geef alleen aan dat ik niet zo van houd van 'on use' trinkets, waarmee ik niet zeg dat deze trinket geen dikke upgrade is. Daarnaast vind ik het momenteel belangrijker dat de andere Warlocks in de guild wat betere gear krijgen dan ikzelf. Niet dat mijn gear über is ofzo, maar het is wel zo dat de andere Warlocks op de damage meters significant op mij achterlopen. Dit is natuurlijk niet 100% een gear issue, maar het is zeker wel een factor die meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:25

Snuffel

Vroem!

Aye, group/guild upgrade >> persoonlijke upgrade

Al snappen verschrikkelijk veel mensen dat concept totaal niet.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Snuffel schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:16:
Aye, group/guild upgrade >> persoonlijke upgrade

Al snappen verschrikkelijk veel mensen dat concept totaal niet.
Inderdaad, dat is ook de reden waarom ik lekker kalm aan doe :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dricus schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:11:
[...]

Oh, dus te weinig DKP hebben om hem te kunnen winnen is meteen FAIL? Stoer hoor. Ik geef alleen aan dat ik niet zo van houd van 'on use' trinkets, waarmee ik niet zeg dat deze trinket geen dikke upgrade is. Daarnaast vind ik het momenteel belangrijker dat de andere Warlocks in de guild wat betere gear krijgen dan ikzelf. Niet dat mijn gear über is ofzo, maar het is wel zo dat de andere Warlocks op de damage meters significant op mij achterlopen. Dit is natuurlijk niet 100% een gear issue, maar het is zeker wel een factor die meespeelt.
Uit je vorige post doe je alsof je hem wel kon winnen, maar hem express liet passen.
gear passen voor guildies is inderdaad geen probleem, echter een main upgrade passeren is imho gewoon een domme actie. Als je inderdaad niet genoeg dkp had voor dit item is het jammer, maar een upgrade als deze voorbij laten terwijl je hem wel had kunnen pakken is inderdaad fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:07
Shoo, gisteren alweer pijnlijk duidelijk hoe snel de kloof groeit tussen raiders en casuals. Het achievement virus is intussen wijs verspreid op de server, en je geraakt sommige groepen gewoon niet in als je de juiste achievements niet hebt.
Pas op, niet dat ik klaag. Ik kan goed begrijpen dat ze je niet constant willen dragen, maar als je de tacts bekeken/gelezen hebt en ze begrijpt maakt het geen drol uit.

Onze guild is intussen van mogelijke "casual raid" guild helemaal naar beneden gegleden. Een hele hoop 80ies doen eerder raids in combi met mensen uit een andere guild dan met elkaar. Misschien toch maar eens kijken of er animo is om te splitsen (hebben intussen 200 guildies :s) en enkel met wat 80ies de boot in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Gisteren geprobeerd met de guild HC Gundrak te doen. Maar wat we ook probeerden we kwamen niet langs de tweede boss.
Wat een drama is dat zeg! Cker 8 wipes gehad en toen maar gecalled.
Setup was 2 DKs, een Warlock, een mage en een resto shammy (me).
Nu is dit volgens mij zowiezo lastig healen als Shammy omdat het zo'n high mobility encounter is (althans dat vind ik). Komt bij dat iedereen in deze fase een kant oprent waardoor mijn chainheal niet altijd volledig werd benut (glyphed).
Aangezien chainheal best een lange casttijd heeft had ik met geen mogelijkheid de kans door de tweede elemental fase te geraken. Fase 1 gaat nog wel.
Later nog met een priest geprobeerd en ik geswitched naar Elemental, maar dat ging geen spat beter.
Wat is nou de clue voor een resto shammy om hier fatsoenlijk doorheen te healen? Of moet je gewoon dermate veel DPS hebben hier.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 08:58:
[...]

Deze 2 trinkets samen met de T8.5 chest en legs zijn voor mij de primaire upgrades waar ik voor ga op mijn lock. Maar ons dkp systeem zuigt, dusdanig dat de shoulders van Ignis-25 al 2x zijn gedissed 8)7 (zelf heb ik ze eerste run meteen gepakt)
Bij ons heeft ook zo'n beetje iedereen die trinket laten liggen. Hit is er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RaDKiLL schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:35:
Gisteren geprobeerd met de guild HC Gundrak te doen. Maar wat we ook probeerden we kwamen niet langs de tweede boss.
Wat een drama is dat zeg! Cker 8 wipes gehad en toen maar gecalled.
Setup was 2 DKs, een Warlock, een mage en een resto shammy (me).
Nu is dit volgens mij zowiezo lastig healen als Shammy omdat het zo'n high mobility encounter is (althans dat vind ik). Komt bij dat iedereen in deze fase een kant oprent waardoor mijn chainheal niet altijd volledig werd benut (glyphed).
Aangezien chainheal best een lange casttijd heeft had ik met geen mogelijkheid de kans door de tweede elemental fase te geraken. Fase 1 gaat nog wel.
Later nog met een priest geprobeerd en ik geswitched naar Elemental, maar dat ging geen spat beter.
Wat is nou de clue voor een resto shammy om hier fatsoenlijk doorheen te healen? Of moet je gewoon dermate veel DPS hebben hier.
DPS issue en mensen bleven telang in die paarse meuk staan ?

Anyway
Gister Deconstructor gedowned *O*
Leuke boss maar sommige mensen maakte er een sport van zoveel mogelijk raid members opblazen met een light bomb |:( .

Oh en ook leuk om te zien hoeveel NL'ers in Ulduar zitten.
Je begint in /1 met: Where is "omg hi guis" Denko ?
En de reacties vliegen je om de oren super d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen GoTers,

Gister heb ik voor de verandering mijn altje eens gelevelled. Ik heb heel rustig aan wat questjes in Dragonblight gedaan en ben daar ook level 73 gedinged. Een retri-paladin is echt overpowered op dit moment. Niet normaal hoe gemakkelijk alles neer valt. Op mijn priest was het levellen iets dat heel lang duurde, op mijn hunter ging het al behoorlijk snel, maar met een retri is het echt een lachertje. Na 73 te dingen ben ik toch maar terug gegaan naar Howling Fjord. Hier zullen de mobs nog sneller droppen. Volgens mij heb ik nog een ontzettende lading quests openstaan, ook in Boring Tundra is dit het geval.

Ik ben trouwens niet zo te spreken over de retri talent tree. Er zijn ongeveer 52 punten nuttig in de retri tree zelf, ook protection heeft nog 5 echt nuttige punten, maar daarna houdt het gewoon op!

Tot level 72,5 heb ik geen quest gedaan, alleen maar instances en zo heel af en toe een rested rhino grind. Een stuk of 20 van die rhino’s pullen consecration en shieldblocken maar... Zo kwam ik aan het vlees voor mijn priestje toen ik nog hardcore cooking dailys deed.

Vanavond eens kijken hoe het in de 25mans wil lukken. Met een goed team moeten we zeker in staat zijn Freya of Thorim neer te krijgen, ik ben benieuwd! Vanacht heeft een van de combatlog specialisten alle skills van Freya in een lijstje gezet. Volgens mij is dit de eerste baas (+ adds) die ik zie met zo ontzettend veel verschillende abilities!

EDIT: @ GunDrak verhaal, dit gevecht zou totaal geen probleem moeten zijn. Mensen moeten gewoon uit de paarse meuk moeten gaan. Het enige lastige gevecht daar is de eerste baas als je tank niet goed oplet, of je geen UBER dps mee hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door hulkie op 12-05-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
RaDKiLL schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:35:
Ik vind de eerste baas juist altijd het moeilijkste. 'k Heb nog nooit problemen gehad bij de tweede baas. Bleven jullie in dat slijm staan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:40:
[...]

Bij ons heeft ook zo'n beetje iedereen die trinket laten liggen. Hit is er genoeg.
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal flink tegenvallen van wat er bij ons tot nu toe gedropt is aan cloth en caster items. (voor zover er cloth en caster meuk dropt bij ons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Wij zijn ook unlucky met caster drops, gister wel de wand van de deconstructor gelewt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

ik zou ook even niet weten wat ik met nog meer hit zou moeten doen. ik zit atm op 405 oid. heb niks hit gegemmed puur van gear.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Iedereen wist al dat je zsm uit die paarse meuk moest dus dat er 8 tries daarop failden lijkt me niet. Wellicht toch een DPS probleem dan. Vreemde is dat ik met de eerste boss totaal geen problemen had alles overeind te houden. :x

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.