Gisteren uiteindelijk toch maar naar Freya gegaan. Het was voor ons allen de eerste keer.
Eerst maar even de thrash gekilled en een zooi bloempjes geplukt (2 frostlotus en een hoop andere zooi rijker. Ongeveer ter waarde van 200G bij ons op de server) zijn we maar eens naar een filmpje erover gaan kijken. Toen hebben we de rollen verdeeld. Ik ben naar disc geswitched. Iedereen was er klaar voor. En we ginnen voor een mooie snelle wipe. Eerste keer is toch altijd chaos, je hebt mensen die nietopletten en die exploding adds doodnuken enzo. Maargoed, we gingen haar maar eens aanvallen. Adds spawnden. Ik kreeg verdomme meteen agro door een schield die ik caste
nouja fade + desperate prayer did the trick. Voor de rest heb ik eigenlijk bar weinig van het gevecht gezien. Wel hier en daar geholpen een boompje te doden. Een zooi shields eruit gegooid. En toen waren de waves over en zag ik die groene zooi op de grond. Ik snel weg rennen, en weer verder healen. ik keek eens naar de healthbar van freya want het duurde wel erg lang. En toen zag ik 5% en iedereen was in leven en full health.
Al met al een blije hunter, en een blije MT. Ik kreeg die alchemy cache (Man daar zit voor 1k aan goud in als je alles zou verkopen). En iedereen stomverbaasd dat we freya dood hadden gemaakt op de eerste try. Toen maar even naar mimiron gegaan. Na wat gekloot met trash (Die ice turrets
) We hebben 4 triwes gedaan op Mimi. De vierde try kregen we hem in phase 3 tot ongeveer 40%. Toen was het over en een snelle wipe. Wel ontzettend gaaf gevecht
Ik ben er alleen nog niet over uit welke spec ik hier het beste kan gebruiken. Met holy hou je de raid damge beter in toom. Maar de raid damage viel me nog wel mee eigenlijk. Met disc hou je mensen langer in leven. Tank vond het pain suppression ook wel fijn. Nouja, ik ben benieuwd vanavond (als ik het kan halen).
Eerst maar even de thrash gekilled en een zooi bloempjes geplukt (2 frostlotus en een hoop andere zooi rijker. Ongeveer ter waarde van 200G bij ons op de server) zijn we maar eens naar een filmpje erover gaan kijken. Toen hebben we de rollen verdeeld. Ik ben naar disc geswitched. Iedereen was er klaar voor. En we ginnen voor een mooie snelle wipe. Eerste keer is toch altijd chaos, je hebt mensen die nietopletten en die exploding adds doodnuken enzo. Maargoed, we gingen haar maar eens aanvallen. Adds spawnden. Ik kreeg verdomme meteen agro door een schield die ik caste
Al met al een blije hunter, en een blije MT. Ik kreeg die alchemy cache (Man daar zit voor 1k aan goud in als je alles zou verkopen). En iedereen stomverbaasd dat we freya dood hadden gemaakt op de eerste try. Toen maar even naar mimiron gegaan. Na wat gekloot met trash (Die ice turrets