Silvermoon/Exodar zijn volgens mij ook erg uitgestorven toch? Ik ben net opnieuw begonnen, ben op nieuwe realm nog niet in die steden geweest dus.Kapoen schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:54:
[...]
En een aanverwant probleem: ik vraag mij af waarom Blizzard een stad als Dalaran heeft ontworpen als men perfect Exodar en Silvermoon kon gebruiken om Alliance en Horde te huisvesten. Zo kunnen ze de load op de servers nog meer verdelen.
Ik begrijp nog steeds het verhaal achter Exodar/Silvermoon niet, gigantische steden met vanalles en nogwat om een paar level 1-20s even te entertainen
Het is extreem simpel die dot te verwijderen van de tank.Carnagy schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:20:
Gisteren de Iron council 10 man geprobeerd nadat we Auriya en kolegarn neer hadden, maar met de iron council hadden we wat problemen.
We beginnen met steelbreaker. Onze tank kan in 1 seconde dood zijn (druid tank 43K hp) door die fusion hammer + dot. Dit doet samen 45K damage en dan is hij dus dood. Nu moet een pally dit cleansen of priest dispellen. Is dit moeilijk om te doen?
Die druid tank ging best vaak dood, doordat er een fusion punch + dot van de fusion punch tickte. Wat is de beste strategie hier? Kan je meer doen dan dispellen en healen?
Verder hadden we het probleem dat we geen rogue hadden (of andere snelle interrupters) die Bruninn konden kicken zodat hij z'n chain lightning in toom houdt. Is er dan iets anders te doen om de raid damage te vermindern?
Brunin bleef ook in de rune of power staan (tank kom hem niet bewegen) dus gebruikten we een moonkin daarvoor om brunin uit die circle te krijgen met die wave ability (weet de naam niet).
Iemand tips?
Met onze kill hadden we een DK tank en een warrior tank. De DK tank tankte steel. De warrior de andere 2. Ik zat als disc priest op de DK. De andere 2 healers healden de warrior (Druid deed raid healing waar nodig).
Als de warning komt van de fusion punch shieldje erop. en dispell spammen totdat de dot komt en weer weg is
Gisteren op Mimiron ook die lekkere niet dispellable dot. Tickt voor maar 20K Toch maar een paar cooldowns aan gespendeerd.
Goede morgen!
Afgelopen zondag hadden we 1 try gehad op Freya voor de raid voorbij was, puur voor de combatlog om te kijken naar haar abilities. Gister gingen we dus niet compleet blanco het gevecht in, we wisten al dat er veel mobs zouden spawnen, en van veel mobs hadden we de abilities uit de combat logs gedestileerd. Kortom, trash clearen en gaan met die banaan!
Na een try of 3 kwamen we erachter dat de stack met debuffs verdwijnen als je die grote boom adds afmaakt. Het probleem was echter dat deze adds niet snel genoeg spawnen, waardoor we werden geowned door de andere adds. Toen we de volgende try besloten deze ook gewoon op te ruimen kwamen we erachter dat dit ook helpt bij het debuff verhaal. Nog wat pogingen later hadden we door hoe fase 1 zou moeten werken, namelijk 6 waves van 1 minuut die allemaal zo snel mogelijk moeten worden afgemaakt.
Het grootste probleem hadden we met de drie mobs. Pas na een tijdje kwamen we erachter dat deze tegelijkertijd dood moeten. (Ookal had iemand die vaak met ideeen komt toch echt gezien dat ze na een respawn despawnen als we de andere twee later opruimen.... Twee trys later bleek dit dus toch niet het geval, met als gevolg een dikke vette wipe.)
Gedurende avond ging de dps van iedereen flink omhoog, men wist beter wat er moest gebeuren en de kill orders waren goed uitgedacht... het was nu alleen nog een kwestie van goede executie.
...KABAAM, trash respawns...
Even een korte bio-break om vervolgens de trash te verwerken tot compost. Toen we dachten dat alle packs gecleared waren nog even een bio voordat we serieus de kill konden maken... Tijdens deze break spawnde een nieuwe pack op de raid met als gevolg een bijna dooie raid. Twee tries later lag onze druid dame op de grond met 0 doden.
Uiteindelijk hebben we 14 tries nodig gehad dit gevecht onder de knie te krijgen. Het zag er kansloos uit bij het begin. Om dan aan het einde van de avond met de kill weg te lopen geeft echt een kick man, wow!
Sorry voor het ietswat lange verhaal, maar deze encounter was wel even een verslagje waard! Leuk gevecht dat in de toekomst niet al te veel problemen moet opleveren.
/cheers
Afgelopen zondag hadden we 1 try gehad op Freya voor de raid voorbij was, puur voor de combatlog om te kijken naar haar abilities. Gister gingen we dus niet compleet blanco het gevecht in, we wisten al dat er veel mobs zouden spawnen, en van veel mobs hadden we de abilities uit de combat logs gedestileerd. Kortom, trash clearen en gaan met die banaan!
Na een try of 3 kwamen we erachter dat de stack met debuffs verdwijnen als je die grote boom adds afmaakt. Het probleem was echter dat deze adds niet snel genoeg spawnen, waardoor we werden geowned door de andere adds. Toen we de volgende try besloten deze ook gewoon op te ruimen kwamen we erachter dat dit ook helpt bij het debuff verhaal. Nog wat pogingen later hadden we door hoe fase 1 zou moeten werken, namelijk 6 waves van 1 minuut die allemaal zo snel mogelijk moeten worden afgemaakt.
Het grootste probleem hadden we met de drie mobs. Pas na een tijdje kwamen we erachter dat deze tegelijkertijd dood moeten. (Ookal had iemand die vaak met ideeen komt toch echt gezien dat ze na een respawn despawnen als we de andere twee later opruimen.... Twee trys later bleek dit dus toch niet het geval, met als gevolg een dikke vette wipe.)
Gedurende avond ging de dps van iedereen flink omhoog, men wist beter wat er moest gebeuren en de kill orders waren goed uitgedacht... het was nu alleen nog een kwestie van goede executie.
...KABAAM, trash respawns...
Even een korte bio-break om vervolgens de trash te verwerken tot compost. Toen we dachten dat alle packs gecleared waren nog even een bio voordat we serieus de kill konden maken... Tijdens deze break spawnde een nieuwe pack op de raid met als gevolg een bijna dooie raid. Twee tries later lag onze druid dame op de grond met 0 doden.
Uiteindelijk hebben we 14 tries nodig gehad dit gevecht onder de knie te krijgen. Het zag er kansloos uit bij het begin. Om dan aan het einde van de avond met de kill weg te lopen geeft echt een kick man, wow!
Sorry voor het ietswat lange verhaal, maar deze encounter was wel even een verslagje waard! Leuk gevecht dat in de toekomst niet al te veel problemen moet opleveren.
/cheers
Ja inderdaad, dat is net het jammere. Ze maken deze mooie steden, maar ze hebben nooit echt nut gehad. Het was volgens mij slimmer geweest van Blizzard als ze van Exodar/Silvermoon de hoofdsteden voor Wrath of the Lich King hadden gemaakt.BioHazard schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:01:
[...]
Silvermoon/Exodar zijn volgens mij ook erg uitgestorven toch? Ik ben net opnieuw begonnen, ben op nieuwe realm nog niet in die steden geweest dus.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Liever niet, ooit in exodar rondgelopen? doolhof wat het isKapoen schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:20:
[...]
Ja inderdaad, dat is net het jammere. Ze maken deze mooie steden, maar ze hebben nooit echt nut gehad. Het was volgens mij slimmer geweest van Blizzard als ze van Exodar/Silvermoon de hoofdsteden voor Wrath of the Lich King hadden gemaakt.
Verwijderd
Tja, als je die steden uitloopt en je kijkt niet uit val je van de wereld af... Maar silvermoon is wel erg nice iderdaad en zonde dat die niet word gebruikt. Maar exodar mag van mij echt blijven waar die is hoorKapoen schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:20:
[...]
Ja inderdaad, dat is net het jammere. Ze maken deze mooie steden, maar ze hebben nooit echt nut gehad. Het was volgens mij slimmer geweest van Blizzard als ze van Exodar/Silvermoon de hoofdsteden voor Wrath of the Lich King hadden gemaakt.

Geef mij maar thunder bluff
Enige town waar alles nuttig bij elkaar is gezet, AH, bank, mail, NPCs en anvil. Meeste trainers zijn brugje verder, undercity is een ramp en orgrimmar zit mij tever uit elkaar.
Silvermoon vind ik wel de mooiste stad, maar jammer dat flightpoint dan weer zwaar buiten de stad ligt en je echt nergens heen kan (of eerst via undercity->boot), had inmiddels wel verwacht na de eerste deathscar ze nu eindelijk eens een stukje weer hadden opgebouwd van de stad.
Silvermoon vind ik wel de mooiste stad, maar jammer dat flightpoint dan weer zwaar buiten de stad ligt en je echt nergens heen kan (of eerst via undercity->boot), had inmiddels wel verwacht na de eerste deathscar ze nu eindelijk eens een stukje weer hadden opgebouwd van de stad.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteravond weer eens DTK hc gedaan, wat een uiterst simpele instance is dat.
Alleen zo jammer dat warriors nog steeds niet snappen dat als een tank pulled je dan geen charge moet doen
Of DK's die gaan DeathGrippen
Voor de rest een soepele run, alles ging vlot neer
Helaas geen loot, maar je kunt niet alles hebben....
Alleen zo jammer dat warriors nog steeds niet snappen dat als een tank pulled je dan geen charge moet doen

Of DK's die gaan DeathGrippen

Voor de rest een soepele run, alles ging vlot neer
Helaas geen loot, maar je kunt niet alles hebben....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Het is inderdaad zonde van steden zoals Silvermoon en Exodar dat daar niet meer gebruik van wordt gemaakt. Bij de Horde is wel redelijk veel activiteit in de overigge drie steden. Bij de Alliance zijn eigenlijk alleen Ironforge en Stormwind in gebruik. Darnassus is ook zo dood als een pier.
Yogg-25 geeft wat problemen voor onze raid. Gisteravond onze eerste ‘echte’ avond maar phase 1 blijkt lastig te zijn voor sommige mensen. Je kan het 100 keer zeggen, maar toch lopen mensen doodleuk door een cloud waardoor er op een gegeven moment een paniek situatie ontstaat. Gevolg is dat er 20 guardians in de raid rondlopen die niet worden getanked.
Een tactic change waar de gehele raid bij de deur staat en de Guardians worden getanked in die positie tot 30-40% om vervolgens getaunted + versleept te worden naar Sara door twee tanks werkte stukken beter. Verder een apart dpsgroepje voor de Guardians om ze rustig tot 0% te dps’en bij Sara. Al gebeurd het nog steedsdat er mensen door de clouds heenlopen…maarja.
Phase twee hebben we niet echt kunnen oefenen. Het was al laat en de meeste mensen waren druk bezig om Sara te /kiss ‘en
Een tactic change waar de gehele raid bij de deur staat en de Guardians worden getanked in die positie tot 30-40% om vervolgens getaunted + versleept te worden naar Sara door twee tanks werkte stukken beter. Verder een apart dpsgroepje voor de Guardians om ze rustig tot 0% te dps’en bij Sara. Al gebeurd het nog steedsdat er mensen door de clouds heenlopen…maarja.
Phase twee hebben we niet echt kunnen oefenen. Het was al laat en de meeste mensen waren druk bezig om Sara te /kiss ‘en
Omdat bij Darnassus de afstanden ook te groot zijn. Je bank en AH liggen best wel uit elkaar en AH op zich is een kleine uitgeholde rotboom als je daar met de aantallen uit SW of IF moet gaan staan, dat past nooit.
When all else fails, resurrect and start over
Echte crit cap is er niet, maar andere stat zijn op geven moment beter om dat deze meer doen voor je DPS
Heb zelf net even via excel zitten uit werken
Over 100 cast/hits (hierbij van perfecte random en dus ook echt 1 crit per 100 cast als 1% crit is)
Hoeveel % crit benodig om zelfde total dmg te halen met 200% Crit dmg
12k hit | 10k hit
Crit | Crit
0 | 20
5 | 26
10 | 32
15 | 38
20 | 44
25 | 50
30 | 56
35 | 62
40 | 68
45 | 74
50 | 80
55 | 86
60 | 92
65 | 98
met 150% crit dmg
12k hit | 10k hit
Crit | Crit
0 | 40
5 | 46
10 | 52
15 | 58
20 | 64
25 | 70
30 | 76
35 | 82
40 | 88
45 | 94
50 | 100
Dus om dezelfde total dmg done te behalen met 12k cast 150% crit dmg en 25% crit change zou je bij 10k cast 58% crit moeten hebben
Heb zelf net even via excel zitten uit werken
Over 100 cast/hits (hierbij van perfecte random en dus ook echt 1 crit per 100 cast als 1% crit is)
Hoeveel % crit benodig om zelfde total dmg te halen met 200% Crit dmg
12k hit | 10k hit
Crit | Crit
0 | 20
5 | 26
10 | 32
15 | 38
20 | 44
25 | 50
30 | 56
35 | 62
40 | 68
45 | 74
50 | 80
55 | 86
60 | 92
65 | 98
met 150% crit dmg
12k hit | 10k hit
Crit | Crit
0 | 40
5 | 46
10 | 52
15 | 58
20 | 64
25 | 70
30 | 76
35 | 82
40 | 88
45 | 94
50 | 100
Dus om dezelfde total dmg done te behalen met 12k cast 150% crit dmg en 25% crit change zou je bij 10k cast 58% crit moeten hebben
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Kwa plaatsing van de autioneers in Darn / IF / Exo / SW maakt het niets uit.-BB- schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:47:
Omdat bij Darnassus de afstanden ook te groot zijn. Je bank en AH liggen best wel uit elkaar en AH op zich is een kleine uitgeholde rotboom als je daar met de aantallen uit SW of IF moet gaan staan, dat past nooit.
Je zult toch altijd opgepropt staan omdat je vlak voor de npc moet staan wil je kunnen interacten.
Rofl, nou dat belooft wat. Ik vind dat ik met 26. nog wat Firecrit NU AL enorm vaak crit. Ik doe op de gemiddelde speler in PvP 7 tot 8k damage. Met mijn nieuwe trinket en een nog grote critchance zal dat wel leuk worden.Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:26:
[...]
Zelf als feral druid zijnde heb ik raidbuffed 53% crit. Volgens wws reports komt dat neer op een 49.21% effective crit chance. Dus de 40% crit voor melee is niet waar.
Tevens heb ik even op internet gezocht en er zijn veel lijsten over crit en crit ratings van verschillende stats. Het viel me op dat er bij zowel melee als spell crit lijsten nooit word gesproken over een cap. Ik zal er dus vanuit gaan dat die op het moment niet bestaat (lijsten van oa. elitistjerks wowwiki en diverse theorycraft blog's).
Eigenlijk bestaat er al een cap, hoeveel beschikbare crit gear er in het spel is verwerkt.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Volgens een van die progress sites hebben wij als guild een world first gescored die woensdag toen Ulduar live ging.
FL verslaan met Turrets down oid
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Haha tja, het geeft wel een leuk effect ja. Maar ik focus me ook echt niet op het stacken van crit chance. Ja mijn gems hebben wel crit chance maar dat is alleen omdat ik het een sterkere stat vind dan haste als ik al 0.7 attackspeed heb raidbuffed.
Ik denk ook niet dat de posities binnen de steden het probleem is maar de toegangkelijkheid van de steden. IF en SW liggen beide in het centerum van de kaart en hebben beide makkelijke wegen naar de boten naar andere continenten
Ik denk ook niet dat de posities binnen de steden het probleem is maar de toegangkelijkheid van de steden. IF en SW liggen beide in het centerum van de kaart en hebben beide makkelijke wegen naar de boten naar andere continenten
Klopt, maar in SW en IF staan ze nog op blokken/tafels en in Darnassus niet. dan krijg je altijd dat ze bovenop zo'n Auctioneer gaan staan en je ze nooit meer terug vind. Om een of andere reden proberen mensen niet op bijvoorbeeld het blok in IF te gaan staan. Ik weet eigenlijk niet eens of je dat uberhaupt wel kan, nooit geprobeerd.chromeeh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:50:
Kwa plaatsing van de autioneers in Darn / IF / Exo / SW maakt het niets uit.
Je zult toch altijd opgepropt staan omdat je vlak voor de npc moet staan wil je kunnen interacten.
Buiten dat vind ik persoonlijk dat in IF de kamer groter is en beter gepositioneerd. Als je drie drukken Auctioneers hebt dan kun je nog steeds fatsoenlijk binnen lopen zonder over allerlei dwarves en gnomes te struikelen
Logisch gezegd is de enige critcap de beschikbare gear, maar dan zou je bv zo'n loatheb in Naxx als test kunnen gebruiken. Daar haal ik in principe 99,8% crit, maar let totaal niet op mijn crits.stefanass schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:39:
Nagezocht, volgens wowwiki is de critcap 40%. Dit staat daar echter vermeld als de "melee" crit cap, bij spell crit staat er niets over vermeld. Ook bij het stukje over melee crit staat er niet echt uitgelegd waarom de cap 40% zou zijn, er staat alleen een voorbeeldje bij waarbij vermeld wordt dat alles boven 40% wasted zou zijn.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja klopt, persoonlijk gebruik ik echt altijd SW als ik snel even wat moet hebben / wil verkopen.-BB- schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:12:
[...]
Klopt, maar in SW en IF staan ze nog op blokken/tafels en in Darnassus niet. dan krijg je altijd dat ze bovenop zo'n Auctioneer gaan staan en je ze nooit meer terug vind. Om een of andere reden proberen mensen niet op bijvoorbeeld het blok in IF te gaan staan. Ik weet eigenlijk niet eens of je dat uberhaupt wel kan, nooit geprobeerd.
Buiten dat vind ik persoonlijk dat in IF de kamer groter is en beter gepositioneerd. Als je drie drukken Auctioneers hebt dan kun je nog steeds fatsoenlijk binnen lopen zonder over allerlei dwarves en gnomes te struikelen
Als ik aan het 'koopjes jagen' ben ga ik eigenlijk altijd naar squidcity (Exo) toe, het is daar lekker rustig
Ik snap dat hele Exodar niet, maar goed ik snap het ras Draenei ook niet. Enige positieve aan het hele ras is de racial buff die ze hebben, maar zonder die eigenschap had volgens mij niemand met zo'n geval rondgelopen.
Anyway...
Om terug te komen op Exodar, ik vind het zo'n rot end lopen iedere keer in die overmaatse schelp. Volgens mij, dat ik me kan herinneren, kon ik de laatste keer niet eens de AH vinden. Of het was de bank, maar dat weet ik niet meer precies. Enige dat ik daar kom ik als mijn 32 Shaman weer een keer van stal wordt gehaald
---
Overigens; ik weet niet of andere daar ook last van hebben, maar ik heb de laatste week enorm de neiging mijn mage te levellen i.p.v. mijn enige 80 nog beter te maken. We zitten met onze casual guild steeds meer in een raiding ritme een aantal dagen per week en dat begint me nu al mijn neus uit te hangen. Gelukkig wordt je daar dan weer niet op aangekeken als je voornamelijk op een alt zit in een casual guild. Gisteren werd ik niet eens gevraagd voor nog een aantal Naxx10 bazen voor de reset. Daardoor ging mijn mage lekker naar lvl 70 en 30%. Ik zit nu ongeveer op een level per avond dat ik speel, maar dat zal wel minder worden naarmate hij hoger wordt
Anyway...
Om terug te komen op Exodar, ik vind het zo'n rot end lopen iedere keer in die overmaatse schelp. Volgens mij, dat ik me kan herinneren, kon ik de laatste keer niet eens de AH vinden. Of het was de bank, maar dat weet ik niet meer precies. Enige dat ik daar kom ik als mijn 32 Shaman weer een keer van stal wordt gehaald
---
Overigens; ik weet niet of andere daar ook last van hebben, maar ik heb de laatste week enorm de neiging mijn mage te levellen i.p.v. mijn enige 80 nog beter te maken. We zitten met onze casual guild steeds meer in een raiding ritme een aantal dagen per week en dat begint me nu al mijn neus uit te hangen. Gelukkig wordt je daar dan weer niet op aangekeken als je voornamelijk op een alt zit in een casual guild. Gisteren werd ik niet eens gevraagd voor nog een aantal Naxx10 bazen voor de reset. Daardoor ging mijn mage lekker naar lvl 70 en 30%. Ik zit nu ongeveer op een level per avond dat ik speel, maar dat zal wel minder worden naarmate hij hoger wordt
[ Voor 37% gewijzigd door -BB- op 13-05-2009 11:27 . Reden: toevoeging: Verveling ]
ik vind het jammer dat Decimation met de nieuwe PTR changes niet meer viable is/wordt. maar ik denk dat ik bij 0/30/41 blijf. vind het te lekker spelen.Dricus schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:40:
Ik zat gisteren trouwens ook nog even naar de Warlock simulationcraft grafiekjes op elitistjerks.com te kijken. Hierin zijn de nieuwste PTR changes meegenomen. Het lijkt erop dat deep destro (0/13/58 of 3/13/55) da shizzle gaat worden en dat affliction flink zakt. Het begint zo met het goed speccen van je Warlock wel een beetje schieten op een moving target te worden vind ik. Eerst was het Affli, nu hybrid, straks deep destro, ik snap niet waarom Blizz het nu elke keer blijft aanpassen...
ook de PTR change van Conflagrate en de Conflagrate glyph vind ik erg jammer. wordt die spell ineens veel minder interessant.
This is the Way.
http://www.shatteredminds.net/skit/yogg-eyetest.jpgdeadsy33 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:46:
Yogg-25 geeft wat problemen voor onze raid. Gisteravond onze eerste ‘echte’ avond maar phase 1 blijkt lastig te zijn voor sommige mensen. Je kan het 100 keer zeggen, maar toch lopen mensen doodleuk door een cloud waardoor er op een gegeven moment een paniek situatie ontstaat. Gevolg is dat er 20 guardians in de raid rondlopen die niet worden getanked.
nuff said
Ik ben kleuren blind, het is allemaal grijs
. Ben onderhand wel weer klaar met WoW moet ik toegeven, raiden is steeds minder leuk, de guild is sfeer aan het verliezen en er is Drama over dingen die niet nodig zijn.
[ Voor 64% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2009 11:27 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
iemand hier problemen met inloggen ? Ik blijf hangen op Authenticating
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
I wonder why...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
gelukkig ben jij niet zo'n retard bent die wolkjes knuffelt(toch?)MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:26:
Ik ben kleuren blind, het is allemaal grijs. Ben onderhand wel weer klaar met WoW moet ik toegeven, raiden is steeds minder leuk, de guild is sfeer aan het verliezen en er is Drama over dingen die niet nodig zijn.
[ Voor 70% gewijzigd door Savageone op 13-05-2009 11:29 ]
En nee vast niet vanwege de maintenance aangezien ik de hele ochtend al online wasMrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:27:
I wonder why...
Je bent gehacked....ShadowBumble schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:28:
[...]
En nee vast niet vanwege de maintenance aangezien ik de hele ochtend al online was
Haha Zou ik knap vinden aangezien ik me autenticator naast me heb liggen
Same here.ShadowBumble schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:28:
[...]
En nee vast niet vanwege de maintenance aangezien ik de hele ochtend al online was
btw 3.1.2 vandaag? Weet iemand dat?
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Nee dan hadden we het wel al geweten van de US maintanencekillbillfast schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:43:
btw 3.1.2 vandaag? Weet iemand dat?
Ik vind het vooral jammer dat Affliction steeds minder aantrekkelijk gemaakt wordt voor raiding. Hebben ze net het aantal DoT's verminderd met 2, waardoor het naar mijn idee wat minder gevoelig wordt voor movement fights, doen ze dit. Doodzonde imo omdat ik Affliction een erg leuke raiding spec vind. Maargoed, misschien willen ze Affliction meer een PvP spec laten zijn dan PvE. Is op zich wel verdedigbaar denk ik, want het lijkt me lastig om 1 tree zowel PvP- als raid viable te maken.NoTimeRemains schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:23:
[...]
ik vind het jammer dat Decimation met de nieuwe PTR changes niet meer viable is/wordt. maar ik denk dat ik bij 0/30/41 blijf. vind het te lekker spelen.
ook de PTR change van Conflagrate en de Conflagrate glyph vind ik erg jammer. wordt die spell ineens veel minder interessant.
Deep destro vind ik stukken minder leuk omdat ik er niet zo houd dat je én DoT's én cooldowns (conflag, chaos bolt) in de gaten moet gaan zitten houden. Maargoed, misschien moet ik dat ook eens een serieuze kans geven en ga ik het toch wel leuk vinden.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Maar ze zijn zo fluffy en cuuuuuuuuuuute.Savageone schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:28:
[...]
gelukkig ben jij niet zo'n retard bent die wolkjes knuffelt(toch?)
zo eindelijk vandaag maar eens FL en de andere paar eerste bazen in ulduar plat leggen, meestal kon ik niet op woensdag en miste zo de resetbosses. nu hopen dat het vanavond ook doorgaat, de opkomst is de laatste 2 dagen niet goed geweest waardoor er steeds 10 mans gegaan zijn.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
dispell de stellbreaker tank asap, laat hem beginnen met moven net voor de rune of power hoort te komen , indien de rune niet op steel breaker is , prima, indien wel , ben je al onderweg hem te moven ^^ (niet echt nodig maar goed , liever save als sorry ;p)Carnagy schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:20:
Gisteren de Iron council 10 man geprobeerd nadat we Auriya en kolegarn neer hadden, maar met de iron council hadden we wat problemen.
We beginnen met steelbreaker. Onze tank kan in 1 seconde dood zijn (druid tank 43K hp) door die fusion hammer + dot. Dit doet samen 45K damage en dan is hij dus dood. Nu moet een pally dit cleansen of priest dispellen. Is dit moeilijk om te doen?
Die druid tank ging best vaak dood, doordat er een fusion punch + dot van de fusion punch tickte. Wat is de beste strategie hier? Kan je meer doen dan dispellen en healen?
Verder hadden we het probleem dat we geen rogue hadden (of andere snelle interrupters) die Bruninn konden kicken zodat hij z'n chain lightning in toom houdt. Is er dan iets anders te doen om de raid damage te vermindern?
Brunin bleef ook in de rune of power staan (tank kom hem niet bewegen) dus gebruikten we een moonkin daarvoor om brunin uit die circle te krijgen met die wave ability (weet de naam niet).
Iemand tips?
Warior of DK op de ander 2 ivm interupts ^^ (duh). Met pala tank gebruiken wij een shammie healer op hem die ook nog een earth shock kan doen om Brunin te interupten en dus ook hem te laten moven.
.Quod me nutrit me destruit.
De kans is heel klein dat die change live gaat, aangzien hij ook niet op de PTR 'live' is op dit momentNoTimeRemains schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:23:
[...]
ik vind het jammer dat Decimation met de nieuwe PTR changes niet meer viable is/wordt. maar ik denk dat ik bij 0/30/41 blijf. vind het te lekker spelen.
Zit beetje te kijken naar afweging lt en incinerate glyph.
op papier is het allemaal mooi, maar ik heb gemerkt in de praktijk dat de inc glyph toch meer rendement heeft uiteindelijk op dit moment in ieder geval. vanavond maar eens kijken of hoe de scaling met spirit precies is en of er een omslagpunt is
[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 13-05-2009 12:57 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zit zo die 3.1.2 notes te lezen, helaas geen hunter changes
Wil ik nog enigzins meekomen in de hoge dps ben ik al bergen geld kwijt aan die crafted arrows (of bullets) En leuk dat een SV zoveel control krijgt (sleep, stun, trap) maar dat gebruik je mischien 1% van je totale tijd. En heb je weinig geluk proc't je LnL totaal niet en mis je makkelijk 30k damage.
Deze is wel jammer:
Blood Boil: If no target is available for Blood Boil to hit, the spell will now cast and consume a blood rune but generate no runic power
Geen pre-combat power meer opbouwen
Deze is wel jammer:
Blood Boil: If no target is available for Blood Boil to hit, the spell will now cast and consume a blood rune but generate no runic power
Geen pre-combat power meer opbouwen
"The Spark of Imagination: Characters that release in part of the boss room will no longer be ported to Westfall or The Barrens."
Vehicle health and damage output in Strand of the Ancients and Lake Wintergrasp now scale with the item level of the operator’s gear. Power scaling is now 1% damage and 1% health per average item level. 
WTB oculus met ilvl

WTB oculus met ilvl
[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 13-05-2009 13:28 ]
Wat is daar mis mee?Teunis schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:27:
Vehicle health and damage output in Strand of the Ancients and Lake Wintergrasp now scale with the item level of the operator’s gear. Power scaling is now 1% damage and 1% health per average item level.
https://niels.nu
Mooie reden om met je pve gear een vehicle te gaan besturen gogog ilvl226/232 spulTeunis schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:27:
WTB oculus met ilvl
Sowieso vind ik SoA / WG wel leuk als prot pally.Wootlock schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:40:
[...]
Mooie reden om met je pve gear een vehicle te gaan besturen gogog ilvl226/232 spul
Beetje voertuigen meppen
Nog een note mocht rune of power onder SteelBreaker tercht komen moet de tank hem altijd moven zodat de melee er gebruik van kan maken (geeft namelijk een buff als de melee erin staat).dontcare schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:53:
[...]
dispell de stellbreaker tank asap, laat hem beginnen met moven net voor de rune of power hoort te komen , indien de rune niet op steel breaker is , prima, indien wel , ben je al onderweg hem te moven ^^ (niet echt nodig maar goed , liever save als sorry ;p)
Warior of DK op de ander 2 ivm interupts ^^ (duh). Met pala tank gebruiken wij een shammie healer op hem die ook nog een earth shock kan doen om Brunin te interupten en dus ook hem te laten moven.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Ik vind dat plaatje niet grappig om eerlijk te zijn. Ik ben zelf groenblind (een vorm van kleurenblindheid), en ondanks dat ik hier de groene wolk wel duidelijk zie zijn er situaties waarin dit niet lukt, daar kan ik niks aan veranderen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dan moet je die post maar ff reporten hé. God ik ben vrij ziek van een aantal spelers in onze guild. Met zijn 8en in een prive channel gaan zitten en ééntje is nu al zovaak de guild geleaved dat het niet meer grappig is.
Zijn favo lijn is "READ THE FUCKING TACTIC" waarop ik altijd kan replying "I ALLREADY KILLED THE BOSS HURUHRUHRU".
Trouwens, ik hoop dat ze General Fuckface fixxen want die kerel is echt irritant. Soms krijg je wel mana terug van de vapor en soms niet. Ligt er aan waar de baas zou staan, niet dus ik stond laatst 5f van de boss weg maar kreeg gewoon mana terug.
Zijn favo lijn is "READ THE FUCKING TACTIC" waarop ik altijd kan replying "I ALLREADY KILLED THE BOSS HURUHRUHRU".
Trouwens, ik hoop dat ze General Fuckface fixxen want die kerel is echt irritant. Soms krijg je wel mana terug van de vapor en soms niet. Ligt er aan waar de baas zou staan, niet dus ik stond laatst 5f van de boss weg maar kreeg gewoon mana terug.
Verwijderd
Ging gister voor het eerst weer een instance in. Het was Blood Furnace, kan me nog herinneren dat het vollop rot was. Maar tegenwoordig is het zo easy geworden het gaat nergens meer over.
Party was pala(healer), dk(tank), warrior(dps,me), hunter, rogue. Allemaal lvl61/62 en het ging snel. Nog nooit zo snel die instance gedaan in het verleden
Kan niet wachten op de fatsoenlijke heroics
Party was pala(healer), dk(tank), warrior(dps,me), hunter, rogue. Allemaal lvl61/62 en het ging snel. Nog nooit zo snel die instance gedaan in het verleden
Kan niet wachten op de fatsoenlijke heroics
Fresh meat 
Ik wil dus eens beginnen met deze game en tja nu ben ik is aan het nadenken over een race/class. Ik houd zelf erg van support chars ,dus ik denk dat het een priest gaat worden. Echter kom ik niet helemaal uit de keuze van een ras. De Draenei hebben standaard al een healspell en deze lijkt ook mee te groeien ,maar verantwoord ie ook de keuze van dit ras puur op basis van die spell? Andere waar ik nog over twijfel is de Night Elf aangezien deze wat buffs heeft om niet geraakt te worden door melee aanvallen en als ik het goed heb is dat de grootste zwakte van een Priest.
Mocht ik wat over het hoofd zien of mochten er classes zijn welke inmiddels veel geschikter zijn als healer houd ik me aanbevolen
Ik wil dus eens beginnen met deze game en tja nu ben ik is aan het nadenken over een race/class. Ik houd zelf erg van support chars ,dus ik denk dat het een priest gaat worden. Echter kom ik niet helemaal uit de keuze van een ras. De Draenei hebben standaard al een healspell en deze lijkt ook mee te groeien ,maar verantwoord ie ook de keuze van dit ras puur op basis van die spell? Andere waar ik nog over twijfel is de Night Elf aangezien deze wat buffs heeft om niet geraakt te worden door melee aanvallen en als ik het goed heb is dat de grootste zwakte van een Priest.
Mocht ik wat over het hoofd zien of mochten er classes zijn welke inmiddels veel geschikter zijn als healer houd ik me aanbevolen
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Idd gisteren ook een wipe op gehad! Op 5% nog een cloud over en we stonden zelfs out of range van de tank! Maar geen mana regen waardoor alle 3 de healers (10m) waaronder ikzelf oom gingen. Wipe! Argh dat is irri... Maar uiteindelijk ging hij toch liggen. Is het trouwens mogelijk om op 25m ook te blijven tanken in de dmg phase met een druid? Op 10 man hebben we hem gewoon doorgetanked met een druid tank met een gedeelte sart 3d stam gear zodat deze 49k health had.MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:50:
Ik zou zelf voor een druid/paladin gaan dan. Deze kunnen healen/dps'en en tanken en bieden de meeste support ingame. Zelf ben ik als druid actief in feral dps/tank of resto healer voor onze guild in ulduar.Herby schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:18:
Fresh meat
Ik wil dus eens beginnen met deze game en tja nu ben ik is aan het nadenken over een race/class. Ik houd zelf erg van support chars ,dus ik denk dat het een priest gaat worden.
Ik wil niet tanken daar heb ik een hekel aan ,dus geen paladin voor mij. Ik wil gewoon full-time healen en als ik daar een dps naast kan doen is dat fijn.TiMMieJ schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:20:
[...]
Ik zou zelf voor een druid/paladin gaan dan. Deze kunnen healen/dps'en en tanken en bieden de meeste support ingame. Zelf ben ik als druid actief in feral dps/tank of resto healer voor onze guild in ulduar.
Paladin/Druid/Priest/Shaman.Herby schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:23:
[...]
Ik wil niet tanken daar heb ik een hekel aan ,dus geen paladin voor mij. Ik wil gewoon full-time healen en als ik daar een dps naast kan doen is dat fijn.
Choose your poision
Verwijderd
Tja dan ben je met alle healer classes op het moment goed af. Kijk welke soort van healen je het meeste aanspreekt, want elke class heeft weer een andere feeling. Mijn tip zo toch ook druid zijn omdat deze elke role die er in WoW bestaat kan voldoen; melee dps, range dps(caster), healer en tank(eventueel).
De grootse verschillen per healing class;
Shammy
Chain heal, een ability dat meerdere targerts healed door middel van naar de een en andere te jumpen*
Direct healing, in 1 keer een volle smak health erbij
ankh, jezelf als je dood ressuructen
heroism, 30% cast en attackspeed
Druid
Healing over time, spreekt voor zich.. healed een bepaald aantal over zoveel second
HoT multi target, said enough
Combat ress, iemand tijdens het gevecht ressen
Innervate, jezelf of iemand anders eens in de 6 mins hun mana terug geven.
Priest
CoH, direct heal spell die meerdere target om die target heen ook healed
PoM, healed when hit
Shield en voornamelijk direct healing
Paladin
Direct healing
Plate waerer
Veel buffs en debuffs om op te letten
Hoop dat je hier wat aan hebt
Shammy
Chain heal, een ability dat meerdere targerts healed door middel van naar de een en andere te jumpen*
Druid
Healing over time, spreekt voor zich.. healed een bepaald aantal over zoveel second
Priest
PoM, healed when hit
Paladin
Direct healing
Plate waerer
Human - Spirit increaseHerby schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:18:
Fresh meat
Thanks hier kan ik wat mee! De rest van de replies vind ik toch wel een beetje jammer, ik ben nog geen inside WOW nerd, dus jullie gefundeerde! meningen leg ik heerlijk naast me neer. Mocht je een mening hebben en die wel kunnen onderbouwen ben ik nog steeds en en al oorVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:38:
Tja dan ben je met alle healer classes op het moment goed af. Kijk welke soort van healen je het meeste aanspreekt, want elke class heeft weer een andere feeling. Mijn tip zo toch ook druid zijn omdat deze elke role die er in WoW bestaat kan voldoen; melee dps, range dps(caster), healer en tank(eventueel).
Shammy
Druid
Priest
PoM, healed when hit
Paladin
Direct healing
Plate waerer
Verwijderd
En neem vooral een race waarvan je de beweging en actie er leuk uit van zien. Ik heb meerdere races nu en kan me er soms flink aan ergeren.
Melee of ranged dps? Zeker de eerste berg lvls maakt het voor diverse classes niet echt uit welke spec je pakt, je gear heeft nog weinig invloed en zo moeilijk zijn de instances nog niet en dual spec zal je als starter enkel van kunnen dromen (1000g - en dan nog je mounts en skills)Herby schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:23:
Ik wil niet tanken daar heb ik een hekel aan ,dus geen paladin voor mij. Ik wil gewoon full-time healen en als ik daar een dps naast kan doen is dat fijn.
Qua range/melee dps:
Pala - melee (tank, dps)
Shaman - melee en ranged (dps)
Druid - melee (tank, dps) en ranged (dps)
Priest - ranged (dps)
Persoonlijk vond ik druid de beste start hebben, feral (cat, bear) is erg efficient en je kan nonstop swappen. Pala en shaman hebben wat saaie start, priest is de enige die begint als caster, de rest kan aardig melee.
Er zijn 4 healers in het spel: priest, druid, paladin en shaman. Ik vind zelf de priest en de druid het meest veelzijdig en meest uitdagend spelen. Wel is het zo dat een priest/ shaman alleen dps of healing kan zijn, en een druid en een paladin in principe alle 3 de rollen in het spel kunnen vertolken. Een druid kan zelfs ranged, en melee dps spelen naast tanken en healen.
Qua race zou ik zeggen, kies hetgeen je het mooist vindt. De racial abilities zijn niet echt van belang. De heal van draenei healt bijvoorbeeld heel weinig en kun je maar 1 keer in de 3 of 5 minuten casten.
Qua levellen is de druid het snelst, gevolgt door de paladin (mits retri- dps spec), de shaman hierna(?) en ver daarna komt de priest een keer om de hoek kijken...
Qua race zou ik zeggen, kies hetgeen je het mooist vindt. De racial abilities zijn niet echt van belang. De heal van draenei healt bijvoorbeeld heel weinig en kun je maar 1 keer in de 3 of 5 minuten casten.
Qua levellen is de druid het snelst, gevolgt door de paladin (mits retri- dps spec), de shaman hierna(?) en ver daarna komt de priest een keer om de hoek kijken...
[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 13-05-2009 14:53 ]
En shamans dan ?hulkie schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:52:
Er zijn 4 healers in het spel: priest, druid, paladin en shaman. Ik vind zelf de priest en de druid het meest veelzijdig en meest uitdagend spelen. Wel is het zo dat een priest/ shaman alleen dps of healing kan zijn, en een druid en een paladin in principe alle 3 de rollen in het spel kunnen vertolken. Een druid kan zelfs ranged, en melee dps spelen naast tanken en healen.
Tja beetje pro's en con's van classes googlen is moelijk he...Herby schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:46:
[...]
Thanks hier kan ik wat mee! De rest van de replies vind ik toch wel een beetje jammer, ik ben nog geen inside WOW nerd, dus jullie gefundeerde! meningen leg ik heerlijk naast me neer. Mocht je een mening hebben en die wel kunnen onderbouwen ben ik nog steeds en en al oor
http://www.wowwiki.com/ClassHerby schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:18:
Fresh meat
Maar omdat zin heb om te typen:
Je hebt 4 healers: (let wel van uit mijn oog punt.)
Priest, Goed in AoE heal (een hele groep), of met andere talent juist heel goed in tank healing
Paladin, Eigenlijk alleen goed in tank healen, AoE is te doen maar is niet eenvoudig, heeft wel zeer goede buff
Druid, Healen terwijl je kan lopen. Voor namelijk Heal over Tijd over de groep verdelen.
Shaman, beetje van alles (Jack of all trades, Master of non) maar deze brengt wel de meeste support mee in form van totems (die je elke plek opnieuw moet plaatsen wat dus ook nadelig voor je zelf kan zijn)
Racial, a) de look moet je wel aan spreken je kijkt de rest van de game naar
b)
Draenei:
1% Hit (zeer boeiend voor iedereen behalve een healer), Heal over Tijd met 3 min cooldown
Dwarf:
Stonefrom (alle Damage over Tijd in een keer kwijt, uitgezonder magic dmg
Human:
3% meer spirit zeer goed voor een priest
10% rep (dit imo een van de beste racials)
Every Man for Himself, ook een zeer goede racial (al is gebruik in raids hier voor minimaal)
Night Elf:
Shadowmeld (een tijdelijk stealth)
2% melee is niks (1000 of 998 maakt voor priest niks uit)
Ben het wel een beetje met WootLock eens. Je stelt een vraag en krijgt binnen 30 minuten heel wat reply’s. Lijkt me vrij positief! Die dor je dan meteen af als niet onderbouwt en dus niet goed genoeg voor jou. Lijkt me niet helemaal de juiste instelling.
@ WootLock: HA, net op tijd ge-edit!
Kom ik aanzakken met mijn 2% mana en 2sec aoe silence...Stonefrom (alle Damage over Tijd in een keer kwijt)

Verwijderd
Hij heeft gezegt dat hij er dankbaar voor was, maar niet aan elke reply even veel heeft.hulkie schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:00:
Ben het wel een beetje met WootLock eens. Je stelt een vraag en krijgt binnen 30 minuten heel wat reply’s. Lijkt me vrij positief! Die dor je dan meteen af als niet onderbouwt en dus niet goed genoeg voor jou. Lijkt me niet helemaal de juiste instelling.
Teven zal google.inc weinig persoonlijke meningen geven over de verschillende healing classes. Hij heeft de verschillen opgezocht maar daar was hij niet veel mee opgeschoten.
Als je het niet intreseert of hij WoW wilt gaan spelen negeer je het toch gewoon?
Je weet toch dat hier alleen maar elites rondhangen?Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:03:
Als je het niet intreseert of hij WoW wilt gaan spelen negeer je het toch gewoon?
die website geeft gewoon de nadruk op het feit dat die wolken bij yogg onder alle omstandigheden heel makkelijk te zien zijn en dat je wel heel erg hard moet falen als je er alsnog in staatKapoen schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:45:
[...]
Ik vind dat plaatje niet grappig om eerlijk te zijn. Ik ben zelf groenblind (een vorm van kleurenblindheid), en ondanks dat ik hier de groene wolk wel duidelijk zie zijn er situaties waarin dit niet lukt, daar kan ik niks aan veranderen.
Top van de top.SinergyX schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:06:
[...]
Je weet toch dat hier alleen maar elites rondhangen?
Creme de la creme.
hoe durf je zoiets te vragen aan de oppermachtige priest alucardu!!! GIJ ZULT GESTRAFT WORDEN!!!
Verwijderd
Gisteren VH HC gehealt was ook nog eens mijn eerste HC op level 80 
het was een guild run van de guild waar ik net een paar uurtjes in zat dus moest aardig mijn best doen.. helaas geen leuke drops maargoed..
daarna nog even mijn tailoring geboost naar 445 nu maar wachten totdat ik geld heb voor de laatste 5 punten.. heeft iemand daar toevallig tips voor? want het gaat aardig wat geld kosten ben ik bang..
Daarna naar silvermooncity geweest.. errug mooie stad maar ik moest daar 5 horde players vinden voor de achivement [Wrath of the Alliance] (Kill 5 Horde players in each of the cities listed below.)
De andere steden had ik al gehaald met de achivement [For The Alliance!]
ik heb ruim een uur rond gelopen door silvermoon en heb maar 1 player af kunnen maken.. het is daar echt doodt zonde want het is echt een mooie stad.
maar misschien vanavond weer een checken.
ben ook begonnen met het levelen samen met een maatje van me via het RAF systeem, werkt echt fokking snel en ben er echt over te spreken!
als iemand nog een goede/leuke casual raid guild weet op mijn realm (haomarush alliance side)
laat het me even weten, ik ben namelijk nog niet helemaal tevreden met deze guild atm.
- Cyberthube
- 80 Human Priest
- Haomarush PVP
het was een guild run van de guild waar ik net een paar uurtjes in zat dus moest aardig mijn best doen.. helaas geen leuke drops maargoed..
daarna nog even mijn tailoring geboost naar 445 nu maar wachten totdat ik geld heb voor de laatste 5 punten.. heeft iemand daar toevallig tips voor? want het gaat aardig wat geld kosten ben ik bang..
Daarna naar silvermooncity geweest.. errug mooie stad maar ik moest daar 5 horde players vinden voor de achivement [Wrath of the Alliance] (Kill 5 Horde players in each of the cities listed below.)
De andere steden had ik al gehaald met de achivement [For The Alliance!]
ik heb ruim een uur rond gelopen door silvermoon en heb maar 1 player af kunnen maken.. het is daar echt doodt zonde want het is echt een mooie stad.
maar misschien vanavond weer een checken.
ben ook begonnen met het levelen samen met een maatje van me via het RAF systeem, werkt echt fokking snel en ben er echt over te spreken!
als iemand nog een goede/leuke casual raid guild weet op mijn realm (haomarush alliance side)
laat het me even weten, ik ben namelijk nog niet helemaal tevreden met deze guild atm.
- Cyberthube
- 80 Human Priest
- Haomarush PVP
Juist ja, daarom schrijf ik ook een post om hem opweg te helpenmusicdemon schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:03:
Ik wou dat ik hier een trade chat had. Op Lingering forums ook wel leuke discussie gaan,Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:32:
[...]
Die heeft hij weggejaagd, net als alle andere priests op Trollbane
quote: VraagtekenHoly flying penis you actually come up with some horrible burns?
Lets see:
First off I would like you to reread my post in the Sartharion 3d topic, total copypasta right? Get your facts right please.
Yep, im pretty sure you can mess around with friends, pretty normal however you're thinking that i'm talking about your random bullshiting with Stauf and Bob.
Im talking about your random shit posts on whoever posts something.
Let alone /2.
As I said before, you may have fun with friends but bare in mind that you're not the only one walking around on the earth.
Already heard some story's from people who are tired and sick of your random gibberish and spam.
EDIT: f5 button ready.
[ Voor 62% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2009 15:53 ]
Oh god no, please, I BEG YOU !MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:50:
[...]
Ik wou dat ik hier een trade chat had. Op Lingering forums ook wel leuke discussie gaan,
[...]
/2 spam van alu op trollbane is al erg genoeg

As qouted by you,
"<3 Enraged Alu in /2".
Zit zo een ventje bij ons op het forum zijn nieuwste achievments enzo te posten, maar ff Drama schoppen zodat ik dat kwijt ben voor vanavond. Maar even beste beentje voor en een leuke raid hebben.
"<3 Enraged Alu in /2".
Zit zo een ventje bij ons op het forum zijn nieuwste achievments enzo te posten, maar ff Drama schoppen zodat ik dat kwijt ben voor vanavond. Maar even beste beentje voor en een leuke raid hebben.
Gister in /2 was het wel even leuk, bergje moppen vertellen. Helaas gingen ze weer ver over de schreef, met de nodige pedofilie, homo-bashen en 'yo mom'.
In ashenvale moeten ze op PvP servers de chat opengooien voor beide kanten, WG lag? Neuh, dat is weer een flamewar in Ashenvale
In ashenvale moeten ze op PvP servers de chat opengooien voor beide kanten, WG lag? Neuh, dat is weer een flamewar in Ashenvale
pff dat is vraagteken maar, wie luistert er nou naar hemMrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:50:
[...]
Ik wou dat ik hier een trade chat had. Op Lingering forums ook wel leuke discussie gaan,
[...]
Yo mamma!Savageone schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:02:
[...]
pff dat is vraagteken maar, wie luistert er nou naar hem
Een shaman zou ook nog kunnen tanken. Tenminste, dat kon tijdens TBC nog. Voldoende artikeltjes te vinden op wowwiki over tanken met een shaman.hulkie schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:52:
........... Wel is het zo dat een priest/ shaman alleen dps of healing kan zijn, en een druid en een paladin in principe alle 3 de rollen in het spel kunnen vertolken....
Toegegeven, het is bewerkelijk gebleken, maar het was mogelijk.
(Het lijkt mij net zo moeizaam als Sarth te voidtanken, magoed het ging er om dat het in principe ook gaat.)
Zit er over te denken mijn troll mage lvl80 te moven naar trollbane.
Dragonblight is wel leuk enzo, alleen nu 2 vrienden Lotro gaan spelen zit ik zonder andere waardige spelers. Ben de enige uit mijn guild die 80 is. (de 2 vrienden niet meegeteld) De rest on de guild zijn wel aardig enzo, maar het niveau is niet erg hoog. 2 andere guilds waar ik in heb gezeten zijn al uit elkaar gevallen, de aardige mensen die ik daar van ken zijn meestal maar 5 min online.
Verder lijkt het me gewoon leuk om weer eens andere mensen tegen te komen. Maar eerst me examen doen.
Wil tot die tijd eigenlijk helemaal niet WoWen, maar die verleiding is iets te groot.
Dragonblight is wel leuk enzo, alleen nu 2 vrienden Lotro gaan spelen zit ik zonder andere waardige spelers. Ben de enige uit mijn guild die 80 is. (de 2 vrienden niet meegeteld) De rest on de guild zijn wel aardig enzo, maar het niveau is niet erg hoog. 2 andere guilds waar ik in heb gezeten zijn al uit elkaar gevallen, de aardige mensen die ik daar van ken zijn meestal maar 5 min online.
Verder lijkt het me gewoon leuk om weer eens andere mensen tegen te komen. Maar eerst me examen doen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Gezelligste server in de EU! Join the fun!Borgoth schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:14:
Zit er over te denken mijn troll mage lvl80 te moven naar trollbane.
Tijd om me warlock die in Oggrimar staat te loggen op Trollbane =D
wat tegengas geven in /2
wat tegengas geven in /2
Wel horde toch? Gewoon lekker doen en rond 18;45 tot 19;15 lekker ouwehoeren, heerlijk. WoW is voor mij 50% raiden en 50% chatten of spammen, what ever.
[ Voor 27% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2009 16:24 ]
Ja een Orc warlock
Misschien, wacht ik iets langer met het moven van me char. Eerst old ironjaw halen in ironforge. Dat is al lastig met weinig spelers. Laat staan met trollbane.
(uit reacties hier zit trollbane veele malen voller dan dragonblight
)
Over het "welke healer / welk race" verhaal: de keuze van race is voor sommige (healing) classes beperkt:
Alliance:
Druid -> Night Elf
Shaman -> Draenei
Paladin -> Human, Dwarf, Draenei
Priest -> Night Elf, Human, Draenei, Dwarf
Horde:
Druid -> Tauren
Shaman -> Tauren, Orc, Troll
Paladin -> Blood Elf
Priest -> Troll, Blood Elf, Undead
Dus als je b.v. een alliance druid wil zijn, dan zit je "vast" aan een Night Elf. Wil je per se een Undead zijn, dan moet je priest worden
Alliance:
Druid -> Night Elf
Shaman -> Draenei
Paladin -> Human, Dwarf, Draenei
Priest -> Night Elf, Human, Draenei, Dwarf
Horde:
Druid -> Tauren
Shaman -> Tauren, Orc, Troll
Paladin -> Blood Elf
Priest -> Troll, Blood Elf, Undead
Dus als je b.v. een alliance druid wil zijn, dan zit je "vast" aan een Night Elf. Wil je per se een Undead zijn, dan moet je priest worden
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Tssss. Dragonblight ftwBorgoth schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:27:
Misschien, wacht ik iets langer met het moven van me char. Eerst old ironjaw halen in ironforge. Dat is al lastig met weinig spelers. Laat staan met trollbane.(uit reacties hier zit trollbane veele malen voller dan dragonblight
)
Het is een stuk rustiger, maar dat scheelt weer wachten op dooie mobs die ik moet killen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
mwa, veel anders dan achievements halen en proberen een 80 raid in te komen doe ik toch niet. Questen ben ik voorlopig wel even zat.Outerspace schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:41:
[...]
Tssss. Dragonblight ftw
Het is een stuk rustiger, maar dat scheelt weer wachten op dooie mobs die ik moet killen.
Alleen zal wintergrasp een probleem worden denk ik.
Dat is toch een PvE server? Hoe kan je daar btw een andere town raiden voor de achievement?Outerspace schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:41:
[...]
Tssss. Dragonblight ftw
PVP = Player versus Player denk dat die bosses en guards etc gewoon enabled zijn?
Dragonblight is idd. PvE.
Guards en kings zijn standaard PvP enabled en als je enemy city's ingaat gaat automatisch je pvp aan. Zelfs sommige vendor's komen achter je aan als je langs loopt.
Guards en kings zijn standaard PvP enabled en als je enemy city's ingaat gaat automatisch je pvp aan. Zelfs sommige vendor's komen achter je aan als je langs loopt.
In een PVE sever zijn genoeg npc pvp-enable zodra die aanvaalt ben je ook pvp active voor 5 min
En zodra je in stad van tegenstander komt wordt je Automatisch voor PVP geflagged en pas als er uit bent gaan de 5 min pas in.
En je hebt de mogelijk heid om pvp te enable verder zolang je maar wilt (heeft alleen 5 min nodig om er weer af te gaan)
En zodra je in stad van tegenstander komt wordt je Automatisch voor PVP geflagged en pas als er uit bent gaan de 5 min pas in.
En je hebt de mogelijk heid om pvp te enable verder zolang je maar wilt (heeft alleen 5 min nodig om er weer af te gaan)
[ Voor 21% gewijzigd door Teunis op 13-05-2009 17:01 ]
Hm, zo slecht is een PvE server dan niet, in iedergeval een betere plek voor ashenvale
Haha net op de server Dragonblight (A)
kom ik een gast tegen met een guild genaamd Wipe Scene Investigation
kom ik een gast tegen met een guild genaamd Wipe Scene Investigation
PSN: MGFlexican.
Over een wipe scene, paar dagen terug op Lightning's blade lagen er in Orgrimmar zo'n 20-30 female orcs, allemaal met naam in de vorm: <meisjesnaam>randomfjdkflsa. Eigelijk nooit achter gekomen wat daar nu precies was gebeurd (buiten de opmerkingen: '<name> farted' etc)
Op trollbane ook, voor pkn.com geloof ik. Wel grappig om te zien, opeens 30 naakte orcs in org, springen de lucht in en vallen dood neer.
Afgelopen 2 weken dagboekje
Heb naast mijn level 74 undead warlock een paladin aangemaakt. Eigenlijk puur voor de afwisseling, om eens een heel andere manier van spelen te ervaren. Moet eerlijk zeggen dat ik het levelen zelf en het ontdekken van nieuwe talents best wel leuk vind.
Paladin is nu level 27 (retribution), met beetje geluk zit er dit weekend wel een mount in. Levelen gaat best wel snel en het bevalt me eigenlijk best wel goed. Moet nog wel beetje wennen aan de manier van spelen, omdat ik nog steeds mijn warlock gewend ben. Heb als profession jewelcrafting en mining gekozen. Twijfel nog wel of ik alsnog niet switch naar blacksmithing.
Ben ook begonnen met de battlegrounds, tot mijn schande had ik die nog nooit gedaan. Ook dat is best wel leuk om te doen, aangezien ik niet al te best in het pvp gedeelte zijn de battlegrounds een mooie manier om daarin wat ervarener te worden.
Heb naast mijn level 74 undead warlock een paladin aangemaakt. Eigenlijk puur voor de afwisseling, om eens een heel andere manier van spelen te ervaren. Moet eerlijk zeggen dat ik het levelen zelf en het ontdekken van nieuwe talents best wel leuk vind.
Paladin is nu level 27 (retribution), met beetje geluk zit er dit weekend wel een mount in. Levelen gaat best wel snel en het bevalt me eigenlijk best wel goed. Moet nog wel beetje wennen aan de manier van spelen, omdat ik nog steeds mijn warlock gewend ben. Heb als profession jewelcrafting en mining gekozen. Twijfel nog wel of ik alsnog niet switch naar blacksmithing.
Ben ook begonnen met de battlegrounds, tot mijn schande had ik die nog nooit gedaan. Ook dat is best wel leuk om te doen, aangezien ik niet al te best in het pvp gedeelte zijn de battlegrounds een mooie manier om daarin wat ervarener te worden.
Ik zou lekker mining en jc houden. Heb je meer profijt van dan bs. Enige wat je bij bs krijgt zijn 2 extra sockets, maar bij jc krijg je gems die 2 keer zo goed zijnuashy schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:08:
[i] Heb als profession jewelcrafting en mining gekozen. Twijfel nog wel of ik alsnog niet switch naar blacksmithing.
Zelf gister head, shoulders en chest T7.5 mogen ontvangen
Echter na het regemmen en enchanten van alles stond de teller nog maar op 270g, daar moet ik wel eens wat aan doen.
Dit topic is gesloten.