| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteren was de eerste Naxx25 dag, Super dag gehad. Ik was al begonnen met het verzamelen van mats e.d. een uur van te voren. De raid stond geplanned om 19:30 uur maar het loopt altijd wat uit met zoveel mensen. om 20:00 uur hadden we dan toch 25 mensen, allemaal van onze eigen guild.
Eerst gingen we naar Anuk. In het verleden had ik deze een keer gedaan, maar waren we gewiped (was ook 10 man Naxx toen). Deze keer echter ging Anuk in 1 keer neer. Het viel mij op dat er extreem veel Mage items dropte. (Helaas heb ik er nog geen mogen looten met succes) Tevens de achievement gehaald voor het looten van mijn eerste Emblem of Valor.
Daarna door naar Widow. De eerste keer ging dit mis, de eerste wipe. Een paar van onze wat meer ervaren guildies wilde de achievement [Mammie Said Knock You Out] halen maar de enrage was te sterk. Na nog een try ging de enrage niet weg, maar we kregen haar toch neer!
Toen de laatste spiderboss. Dit was gewoon keihard tank and spank en toen deze neer viel de achievement gehaald voor het clearen van spider wing.
Toen besloten we naar plaguewing te gaan. In plaguewing liep een oude bekende van mijn Deathknight, namelijk Noth the Plaguebringer. Dit leverde onze eerste wipe op in Plaguewing. De debuff van Noth bezorgde ons een wipe door decurse issues. Nadat iemand een add-on installeerde voor het decursen kuste Noth de grond.
Vanavond gaan we verder, maar ik moet kijken of ik kan want ik krijg eigenlijk bezoek.
Gewoon een super avondje dus.
/Edit; Overigens lag mijn DPS net boven de 2k.
Ik heb mijn eerste crit met meer dan 10k voorbij zien schieten. boss met [Incinerate] [Living Bomb] en dan Pyroblast onder invloed van beide trinkets. (Cannoniers nogwat bluetje en epic Sundail)
[ Voor 7% gewijzigd door Auredium op 14-05-2009 09:49 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Gisteravond ben ik lekker vroeg mn bedje in gegaan. Ik heb daarvoor nog even met mijn paladin zitten klooien, gewoon een beetje questen overal en nergens. De XP gaat best lekker en ik zat toen ik uitlogde alweer over de helft opweg naar 74. Een guildie vroeg of ik mee wilde naar OK, leuk... doen dus. Kom ik in de party, is het eerste dat ik zie een DK die loopt te schelden omdat er blijkbaar iemand was gekicked om plaats voor mij te maken. (Bleek dat mn maatje wel wilde joinen (goede tank) als ik ook mee kon.) DK: “Why did yuo fucking kcik playerx?!@???!!”, waarop de party netjes uitleg geeft. Twee minuten later, precies dezelfde vraag van de DK. De leader geeft weer netjes antwoord...ik leg hem nog uit dat hij beter even kan lezen voor hij weer dezelfde vraag stelt. Drie minuutjes later, weer die vraag. Tegen die tijd was mijn maatje al leader, ik zeg “B bye mr. DK” en kick, weg is de kleuter... Daarvoor in de plaats kwam een druid vriendje van 1 van de party members. Einde van de run sta ik op 1800 dps, een stuk meer dan de andere 2 dpsers samen. Binnen een half uur was de hele instance leeg en had ik ook nog twee instance quests afgemaakt! Retri is echt wel overpowered, ben benieuwd wat voor een nummers de topgeared raidende retri’s voorbij zien schieten!
Vanavond helaas geen raid voor mij, ik hoop dat ze zoveel mogelijk clearen. Het zou onwijs gaaf zijn als we de twee overgebleven keepers kunnen slopen deze reset. Ik gok in ieder geval dat Thorim wel moet lukken!
/cheers
Ik ben nog geen 80Borgoth schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:47:
[...]
mwa, veel anders dan achievements halen en proberen een 80 raid in te komen doe ik toch niet. Questen ben ik voorlopig wel even zat.
Alleen zal wintergrasp een probleem worden denk ik.ik heb al last van lagg met 3 raidgroups. Geen fps(30 in dalaran) of latency(ronde de 100 normaal) tho, meer server lag denk ik.
PM me anders een keer ingame, kunnen we ff wat doen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Ik ben van plan de warcraft lore eens te gaan lezen. Daarmee bedoel ik de hele boeken serie. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen, heeft iemand tips?
Tevens was er uitgebeid op het nieuws geweest dat dagdromen je probleem oplossend denkvoormogen vergroot. Dus wat denken jullie, wat wordt de nieuwe expainsion of wat zie je graag nog eens in de toekomst terug komen? Zal emerald dream de slot raid worden van wotlk, de nieuwe xpansion of de level 90 begin raid of helemaal nooit inplented worden?
Zelf zie ik mealstorm het meest kans hebbende idee voor de nieuwe expansie. De nieuwe hero class zal hoogst waarschijnlijk een healer zijn met meschien wel 2 tree's voor healing. Wat ik graag zou zien is een soort alchemist zoals in Warcraft TFT. Diseases als dot, posions als direct damage. Een soort death and declay wat dan damage doet tegen enemy's maar ook de hele raid kan healen. Het gooien van potions/creaties als heals/flash heals. Deze class kan gebruik maken van een soort rune system (bijvoorbeeld door 2x3 kleuren potions) met een kleine mana bar, of de gebruikelijke mana bar.
Dit is puur voor anusement, de toekomst voorspellen laat ik aan jomanda over.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 10:02 ]
Ben benieuwd hoe ver ze daar al mee zijn.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Gisterenavond was dus weer de eerste avond WoW na een week. Lekker relaxt heb ik m'n Warrior gepakt en zo'n beetje de gehele Sons of Hodir questline gedaan tot op het punt dat je neutral word met de Sons. Er waren 3 10man raids in m'n guild aan de gang, en ik vroeg in het algemeen of er ergens hulp nodig was. Wilde wel even wat actiever spelen. De Naxx10 raid had een tank nodig, dus ik m'n DK gepakt. Deze heeft net de 2H Sword van het Argent Tournament te pakken, dus ik wilde wel even experimenteren.
Ze hadden 1 andere tank, zijnde een Prot Warrior met gemixed 25man / 10man epics en een aantal blues. De raid was gestrand op Maexxna nadat ze blijkbaar al 1 andere wing gecleared hadden (ik joinde alleen het laatste uur). De Warrior claimde z'n MT plek, waar ik al een raar gevoel van kreeg van de manier waarop hij het deed. Maar ik schik me wel... dus hij erin, positioneert de spin juist en ik loop er ook in. Ik had besloten om wel in Frost Presence aan te gaan vallen, zodat ik 2e in threat zou staan en de kleine spinnetje makkelijker kon oppikken met een goed getimede Howling Blast of D&D. Na een paar meppen zat ik ineens op de threat van de Warrior, waardoor ik tot m'n verbazing even moest stoppen met aanvallen. Een blik op Omen gaf aan dat ik in dit gevecht rustig aan moest gaan doen, doordat ik met een rotatie alweer strak op de Warrior zat. Het ging op zich goed verder, totdat de Warrior neer ging met Maexxna op 30%. Ik nam dus over en activeerde IBF voor de volgende webspray. Hierna lag de grote boze spin en ik had het gevoel dat die Warrior zo'n typische speler is die vind dat Warriors de enige tanks zijn.
Wij door naar Construct, Patchwerk. Ik besloot om maar brutaal te zijn en het tempo op te schroeven en trash sneller te pullen dan die andere tank. Door m'n AoE threat moest hij gaan Taunten als hij wat wilde tanken. Ik zag de Taunt animatie zo af en toe op een mob, zelfs als ik gewoon goede threat had en de (trash)mob al op 50% zat. What the...? Hierna zag ik ook ineens Vigilance als buff op mezelf zitten. Goed, misschien wil ie voor de zekerheid geen Cooldown op z'n Taunt hebben? Na een tijdje wist ik wel beter...
Patchwerk. Ik whisperde m'n guildie raidleader, die zei dat we gewoon om threat moesten vechten. Prima. Maar als ik er nu over nadenk had ik beter Vigilance weg kunnen klikken, zodat ik die ego even onderuit had gehaald. Nu gingen we gelijk op, terwijl ik dus Vigilance had. Tegen het einde liep ik nog op 'm uit.
Grob moest ik tanken, aangezien ik ervaring had en de andere tank blijkbaar niet. Hij deed nog een keer taunt op Grob, blijkbaar misklik toen hij de adds wilde pakken die ik ook wilde beschadigen door Pestilence en Howling Blasts. Hij legde de poison nova's in mijn pad neer. Anderen deden het ook op foute plekken, maar we kregen 'm toch neer met nog 7 man levend. Wonderbaarlijk!
Gluth ging in eerste instantie niet goed door iemand die het kiten niet doorhad. Tweede try met iemand anders als kiter ging goed, al hadden we nog maar 5 seconden over op de enragetimer
Toen was het bijna 23u, en we hebben 2 tries gedaan op Thaddius. Weer die Warrior die z'n plekkie claimde, maar tot 2x toe kwam ik over 'm heen in threat. Zucht. De raid zat te vol met mensen die het niet begrepen, waardoor bij de eerste polarity switch al minstens 4 man van de 10 dood lagen. Hierna ben ik maar naar bed gegaan.
Conclusie?
Sommige warriors hebben een te grote ego.
M'n zwaard bevalt goed.
Ik heb nog steeds te weinig expertise.
Naxx10 met teveel noobs gaat niet goed.
PS: Goede Warrior tanks hebben Shield Slam als most damaging attack in Recount. Deze had 20% melee met Shield Slam als 2e op 13%.
Vandaar dat het zo rustig was in het topic. Like Johny said, "Flame on!"Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:00:
Na een welverdiende (vind ik zelf) vakantie naar de zon ben ik weer terug
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ze hebben gister besloten dat toch de lichking de eindbaas wordMrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:59:
Zolang ze maar geen kut trollen instance maken ben ik al lang blij. Maar ik ben een undead fan dus zou leuk zijn als we daar wat mee doen oh nu ik er aan denk, dat zal Icecrown wel zijn.
Ben benieuwd hoe ver ze daar al mee zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 10:14 . Reden: Typo's like omg! :P ]
Hoe bedoel je dat ze hebben besloten dan the lich king de eindbaas wordt? Van Icecrown, dat leek me logisch of bedoel je van WoTLK? (wat opzich ook wel logisch is...). Duurt iig nog erg lang voor we Icecrown open zien gaan.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:13:
[...]
Ze hebben gister besloten dat toch de lichking de eindbaas word. Ik hoop dat ze niet alleen maar een bevroren back temple ervan maken maar bijvoorbeeld ook de aose onder de huidige citadell met de faceless void erin meenemen. Die quest leek me toch ook wel een warm loper voor een neiuwe factie en enemie die met de citadel te maken zou kunnen hebben.
Verwijderd
Aangzien we altijd 2 maanden langer moeten wachten dan blizzard zegt. En de ontwikkelingen termelijk traag lijken te gaan daar was dat bedoelt als een grap. Het was allang duidelijk dat de hele wotlk gebouwt is op het feit the lichking de eindbaas zal worden. Deze zal zich vestigen in icecrown citadel zoals de epic movie in dragonblight ons zo duidelijk liet weten.MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:16:
[...]
Hoe bedoel je dat ze hebben besloten dan the lich king de eindbaas wordt? Van Icecrown, dat leek me logisch of bedoel je van WoTLK? (wat opzich ook wel logisch is...). Duurt iig nog erg lang voor we Icecrown open zien gaan.
Exuses voor mijn humor.
Zelf ben ik ook niet zo hardcore hoor. Ik speel sinds november 2008. De enige reden dat ik snel 80 ben geworden is omdat ik RAF-program had.Outerspace schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:14:
[...]
Ik ben nog geen 80Ik speel al 2 jaar, maar heb nooit de intentie gehad om te levelen. Het spel gaat mij te traag, geef mij maar een MMORPG in de stijl van Diablo II. Goed, ben nu eindelijk een lvl 75DK (Outje) en gebruik mijn main, lvl 64 rogue (Out), zeer weinig.
PM me anders een keer ingame, kunnen we ff wat doen
Tegenwoordig latefant ik wat door het spel en help ik de noobs in de guild. Afgelopen weken wat in IF gezeten voor old ironjaw. (als troll
Misschien maak ik ook nog wel een nieuwe druid aan. (heb al een lvl 30) Ik vind het wat zonde om voor die 30 lvl's 20€ te moeten betalen voor een transfer.
edit:
Gelukkig is Kawi nog vrij als naam op Trollbane.
[ Voor 36% gewijzigd door Borgoth op 14-05-2009 10:21 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Thaddius in pugs blijf ik leuk vinden, leader vraagt of iedereen tactics weet, waarom diverse vragen welke van de 3? Leader wordt pissed of, we waren noobs en moesten gewoon 'regels' volgen. Dus priest vraagt nogmaals, +/- wich side, rotate cw/ccw of straight through? Whomp, priest gekicked. Waarom 3 andere zelf hun /leave deden, ben toen ook maar weggegaanVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:00:
Toen was het bijna 23u, en we hebben 2 tries gedaan op Thaddius. Weer die Warrior die z'n plekkie claimde, maar tot 2x toe kwam ik over 'm heen in threat. Zucht. De raid zat te vol met mensen die het niet begrepen, waardoor bij de eerste polarity switch al minstens 4 man van de 10 dood lagen. Hierna ben ik maar naar bed gegaan.
En qua eindboss, denk dat er veel zitten te wachten op arthas te mogen meppen, wat een watje is dat zeg
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2009 10:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Uiteraard stiekem met het doel om de Turtle te vangen.
Na een uurtje maar eens wat vis verkocht.
Leverde al snel 150G op via het AH. (voor 10 - 15 stacks)
Ook de achievement gehaald van alle pools in Northrend.
Daarna nog een UP hc gedaan (daily).
Ging best leuk tot aan Skadi the Ruthless.
Dat ging een beetje chaotisch maar uiteindelijk wel neer gekregen.
De rest was appeltje eitje
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Toen zoveel lag op Kologarn dat we maar Voa25, Maly en Sarth hebben gedaan. Al met al best een aardige raidnight, al vind ik het jammer dat we vandaag nog 4 bosses moeten doen (IC, Kolo, Aur en Hodir) voordat we verder kunnen progressen op Thorim of Freya.
Verwijderd
Yep, het is over met de rust! Bring it on!MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:01:
[...]
Vandaar dat het zo rustig was in het topic. Like Johny said, "Flame on!".
Oh wacht... ben weer weg morgen
Zitten hier druid tanks? Ik merk namelijk dat het tanken me best prima afgaat, maar dat ik veel moeite heb om aggro te houden op meerdere tegelijk. Natuurlijk heb ik wel een "aoe taunt" maar die heeft een forse cooldown (voor een groepgevecht of gauntlet dan) en dan moet je die timen voor de grootste lading. Dan blijft volgens mij alleen nog over de optie Swipe-til-you-drop, of de optie Swipe, Berserk, Mangle totdat Berserk over is, daarna weer swipe en eventueel een growl voor weglopende figuren.
Meer dan dat kan ik niet echt verzinnen anders dan nog een swipe om ze bij je te krijgen, dan tab-aanval-tab-aanval. Hierbij is de aanval dan bijvoorbeeld Lacerate aangezien deze veel threat geeft. Maar tab werkt ook niet altijd lekker omdat hij niet "netjes" je hele groepje doorloopt. Als er bijvoorbeeld een melee achterop staat te beuken dan krijg je die soms ook mee.
Zijn er nog mensen met tips hiervoor?
When all else fails, resurrect and start over
Die optie gebruik ik in heroics en Naxx met me tankbeer alt.-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:35:
Vraagje
of de optie Swipe, Berserk, Mangle totdat Berserk over is, daarna weer swipe en eventueel een growl voor weglopende figuren.
Er in chargen en swipen voor inital aggro en dan berserk poppen; mangle mangle swipe swipe swipe.
Als er dan nog 2 targets (of 3) beginnen met 1 a 2 lacerates.
"Don't let your dreams be memes"
Verschilt de daily per server dan? Ik heb gisteren HoS Hc als daily gedaan.chromeeh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:30:
Gisteren een tijd zitten vissen[...]
Daarna nog een UP hc gedaan (daily).
Leverde me overigens mooi aan het einde de twee laatste emblems op zodat ik zowel voor mijn main als offspec een neckpiece kon halen
Met alleen maar instant spell heb ik bijna geen last van.
Maar wel raar dat bijna iedereen gisteren opeens "last"er van had
Lijkt me sterk dat er opeens X aantal meer guild in ulduar stonden.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
En dat werkt goed?Wootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:38:
Die optie gebruik ik in heroics en Naxx met me tankbeer alt.
Er in chargen en swipen voor inital aggro en dan berserk poppen; mangle mangle swipe swipe swipe.
Als er dan nog 2 targets (of 3) beginnen met 1 a 2 lacerates.
Dan ben ik denk ik nog niet goed genoeg qua AP/crit om genoeg threat op te bouwen t.o.v. onze DPS. Single target krijgen ze met geen mogelijkheid van me af, kan ik zelfs af en toe een beetje bewegen om een tweede mee te nemen (afhankelijk van de ruimte etc die je hebt). Maar die groepen werkt niet goed. En dan heb ik het echt over heroics, want normals is geen probleem meer.
Verwijderd
Haha gister gingen we Ulduar25 doen. Ik merk gewoon dat ik geen zin heb te wipen omdat mensen dom doen, ik ben uiteindelijk einde van de avond boven onze ChainHeal spammende Shaman geeindigt, en boven onze CoH priest (boven aan de healing meter als paladin op fights als XT-002, Razorscale en Kologarn, raid-damage galoreMrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:36:
Wij hebben gister ook wel aardig lopen clearen op 10m, staan nu voor Freya en doen haar met 1 tree up, gister op 10% gekomen met 8 lui dus dat moet wel goed komen vanavond. Daarna door naar mimiron ook hard mode bekijken en afmaken, vrijdagavond General Fuckface en rest van de week voor Yogg Soran! Deze week 10m clearen moet wel lukken!
Heb gevraagd of ik social mocht worden, maar dat mocht ook weer niet. -_-
Noem eens wat waardes.-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:42:
[...]
En dat werkt goed?
Dan ben ik denk ik nog niet goed genoeg qua AP/crit om genoeg threat op te bouwen t.o.v. onze DPS. Single target krijgen ze met geen mogelijkheid van me af, kan ik zelfs af en toe een beetje bewegen om een tweede mee te nemen (afhankelijk van de ruimte etc die je hebt). Maar die groepen werkt niet goed. En dan heb ik het echt over heroics, want normals is geen probleem meer.
Ik heb geloof ik rond de 6.5k ap in beervorm, 45% crit.
iedere swipe heb ik minstens 3-4 crits, af en toe een maul ertussen (glyphed: pakt 2 targets) en poef je hebt dan zo 3k aoe tps.
Ik zou zeggen probeer het eens
Wij hebben ook een pala dat soms behoorlijk boven aanstaat met de healing en nog veel meer op de overhealingVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:43:
[...]
Haha gister gingen we Ulduar25 doen. Ik merk gewoon dat ik geen zin heb te wipen omdat mensen dom doen, ik ben uiteindelijk einde van de avond boven onze ChainHeal spammende Shaman geeindigt, en boven onze CoH priest (boven aan de healing meter als paladin op fights als XT-002, Razorscale en Kologarn, raid-damage galore).
Heb gevraagd of ik social mocht worden, maar dat mocht ook weer niet. -_-
"Oh shit, sorry bout that."
Reeds in een demolisher en had eerst niet door dat als je catapult geladen is je a) niet kan DPS'en en b) de throw een cast is zodat je ff stil moet staan. Maargoed, tweede keer ongelukkige wipe op een paar % en de derde keer heeeel makkelijk down. Weer wat geleerd, leuk gevecht wat mij betreft
We spend our years as a tale that is told
Ik vind het vreemd dat je geen social mag worden. Dat is toch gewoon jouw beslissing?
Of krijg je betaald om te spelen?
Hoe zit het trouwens met de warlocks op jullie server/ in jullie guild? Het lijkt een beetje een uitstervend ras te worden. Dat terwijl onze enige echt constant raidende warlock behoorlijk hoog in de damage done lijsten staat.
Ow uhm, Salena welkom terug van vakantie!
Glyph heb ik ook en ik noem Maul niet eens in een rotatie omdat ik die eigenlijk altijd tussendoor activeer als hij vrij komtWootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:46:
Noem eens wat waardes.
Ik heb geloof ik rond de 6.5k ap in beervorm, 45% crit.
iedere swipe heb ik minstens 3-4 crits, af en toe een maul ertussen (glyphed: pakt 2 targets) en poef je hebt dan zo 3k aoe tps.
Ik zou zeggen probeer het eens
Qua crits met swipe; ik zat gisteren bij HoS met de Bronzebeard gauntlet op genoeg hits, groepen van 3 die op een gegeven moment voorbij rennen en dat ik er 6-7 per keer toch wel had. Dan had ik ook wel 3-4 crits per keer. Damage had ik niet zo op gelet in dat deel omdat het best aanpoten was met twee niet aoe DPS mensen erbij. Maar met een groepje van 3 had ik eigenlijk altijd wel minstens 2 crits en dan zat ik tussen de 1200-1500 damage per swipe. Wat wel aardig klopt volgens mij.
Verwijderd
Jammer genoeg is zo'n vakantie altijd tekort en ben ik klaar voor m'n volgende
Gek genoeg heb ik tijdens m'n vakantie maar 1x aan WoW gedacht hihi. Ook geen afkick-verschijnselen... zou ik dan toch niet verslaafd zijn?
Deze jongen is even de draad kwijt op het gebied van het zoveel mogelijk DPS doen. Eerst had ik alles gegooid op Destro met de bijbehorende glyphs (Conflag/Immo/CoA). Toen kwam patch 3,1 en ging alles weer op de schop. Dus na een beetje zitten klooien, scheen Affliction tha bomb te zijn. Twee weken geleden omgespecced en gelijk proberen die handel, conlusie: DPS zuigt..........1250-1300!!!!
Ter info: http://www.wowhead.com/?talent#IfxMbzMAoVAoIktZE0oVo:cqT
Alle gear is over het algemeen uit HC's (itemno: 200).
Nu wil ik dualspec gaan aanschaffen (wil ik gewoon hebbuh
Alle info nodig want ik ga vanavond Naxx25 in en wil een beetje goede eerste indruk maken
Met zulke Naxx runs, neeu. Ga eens lekker Ulduar runnen, dan weet je weer wat je mist volgende keer.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:59:
Thanks hulkie
Jammer genoeg is zo'n vakantie altijd tekort en ben ik klaar voor m'n volgende
Gek genoeg heb ik tijdens m'n vakantie maar 1x aan WoW gedacht hihi. Ook geen afkick-verschijnselen... zou ik dan toch niet verslaafd zijn?
Daar zit inderdaad verschil in per realm.-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:38:
[...]
Verschilt de daily per server dan? Ik heb gisteren HoS Hc als daily gedaan.
Leverde me overigens mooi aan het einde de twee laatste emblems op zodat ik zowel voor mijn main als offspec een neckpiece kon halen
Idem met de daily fishing / cooking etc.
En uiteraard kan ik dan eindelijk zelf men titanium spellshock ring/neck maken ^^.
Verwijderd
Wat ik altijd deed was meteen als ik in melee range was een shout geven en dan 3/4 keer swipe. Dan heb je zoveel agro ivm je dodge dat je kan doen wat je wilt. Wat ik dan deed was swipe elke gcd behalve dan om shout op te houden. Daarbij had ik glyph of maul, zodat je 2 targets hit. Maul zit niet op je gcd omdat hij hit met je melee hits. Deze gebruikten ik dus tegelijk met mijn swipe spam zonder een gcd te verbruiken. Volgens mij is dat de beste AoE threat die je kan hebben. De enigste momenten dat ik overagroed werd was als mensen de ene big guy ertussen uit pakten en ipv AoE deze single target dpsde, maar dan heb je altijd nog je taunt.
Ik heb skinning op mijn Priest in enkele uren compleet naar 375 gelvl-ed...dus dat is zo ingehaald. Ben ook met JC op me hunter bezig maar daar staat heel wat minning uurtjes tegenover of heel veel doekoes (gold)Jormungandr schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:03:
Ik denk dat ik vanavond voor het sporten maar eens mijn skinning omruil naar JC. Mijn skinning zit ten eerste gruwelijk achter waardoor ik teveel tijd ga moeten besteden aan het killen/skinnen in oude gebieden en ten tweede lijkt JC me fijner.
En uiteraard kan ik dan eindelijk zelf men titanium spellshock ring/neck maken ^^.
Volgende keer geen dark pact nemenMaduth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:01:
Heren/Locks,
Deze jongen is even de draad kwijt op het gebied van het zoveel mogelijk DPS doen. Eerst had ik alles gegooid op Destro met de bijbehorende glyphs (Conflag/Immo/CoA). Toen kwam patch 3,1 en ging alles weer op de schop. Dus na een beetje zitten klooien, scheen Affliction tha bomb te zijn. Twee weken geleden omgespecced en gelijk proberen die handel, conlusie: DPS zuigt..........1250-1300!!!!![]()
Ter info: http://www.wowhead.com/?talent#IfxMbzMAoVAoIktZE0oVo:cqT
Alle gear is over het algemeen uit HC's (itemno: 200).
Nu wil ik dualspec gaan aanschaffen (wil ik gewoon hebbuh).
Alle info nodig want ik ga vanavond Naxx25 in en wil een beetje goede eerste indruk maken
glyphs: Agony, haunt, lifetap
bossfights: rank1 lifteap, shadowbolt, haunt, cor,ua,coa
filler= shadowbolt, voor de rest haunt uphouden, ua en coa up houden, elke 20 secs lifetappen (rank 1 als ej mana zat hebtm max rank als je de mana kan gebruiken) target < 30% = drain soul, minimaal 1x laten ticken voor je dots refreshed
10 minuten volhouden op een lvl ?? trainingdummy en dan kijken wat je dps is
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bij Elitistjerks.com zijn er wel handige macro's. Sommigen gebruiken die Maul Glyph niet eens.-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:55:
[...]
Glyph heb ik ook en ik noem Maul niet eens in een rotatie omdat ik die eigenlijk altijd tussendoor activeer als hij vrij komtMaar goed, die gebruik ik dus ook. Ik zal vanavond eens kijken naar mijn waardes. Zit met 16% crit in mijn hoofd, maar dat is mijn Moonkin offspec
Qua crits met swipe; ik zat gisteren bij HoS met de Bronzebeard gauntlet op genoeg hits, groepen van 3 die op een gegeven moment voorbij rennen en dat ik er 6-7 per keer toch wel had. Dan had ik ook wel 3-4 crits per keer. Damage had ik niet zo op gelet in dat deel omdat het best aanpoten was met twee niet aoe DPS mensen erbij. Maar met een groepje van 3 had ik eigenlijk altijd wel minstens 2 crits en dan zat ik tussen de 1200-1500 damage per swipe. Wat wel aardig klopt volgens mij.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Fase 1 is simpel (lijkt alleen een eeuwigheid te duren
Jep.. wat welps bij je houden voor mana regen, en continu achter onyxia gaan rennen, of onder hem blijven met de welps voor jeTrin1ty schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:10:
Zelf ook maar eens een poging gewaagd op Onyxia met mijn prot pala.
Fase 1 is simpel (lijkt alleen een eeuwigheid te duren)maar ik loop telekens toch vast op fase 2 waar hij in de lucht hangt. Iemand speciale tips/trucks om die fase door te komen want Ony doet niet zo veel fysieke dmg op dat moment wat het moelijker maakt om health/mana te regeneren.
Health door judge of seal of light en het duurt dan misschien even, hij komt vanzelf weer naar beneden op deze manier
Mana doe je met divine Plea + Holy shield met Blessing of Sanctuary. Daarnaast kan je gewoon op der beuken. De Adds maak je NIET dood, maar laat je dood gaan door je holy shield. Dus steeds je attack op Onyxia blijven focussen. Zorg er wel voor dat je altijd voor de draakjes staat zodat je alles kan blocken.Trin1ty schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:10:
Fase 1 is simpel (lijkt alleen een eeuwigheid te duren)maar ik loop telekens toch vast op fase 2 waar hij in de lucht hangt. Iemand speciale tips/trucks om die fase door te komen want Ony doet niet zo veel fysieke dmg op dat moment wat het moelijker maakt om health/mana te regeneren.
Phase 2 is imo 1 van de makkelijkste aangezien je niet dood kan gaan eigenlijk als je weet wat je doet
En.. laat de draakjes altijd leven voor Mana regen en life regen. Door je Hammer of The Righteous sloop je ze toch wel en leech je ook door Seal of Light een hoop extra hp's!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ZijTrin1ty schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:10:
Healer zijn is ook helemaal geen ruk aan eigenlijk. Je krijgt overal de schuld van terwijl je het meeste werk doet van de raid. Een tank? Kom op, je staat stil en slaat de boss, moeilijk yo. Dps? Nog makkelijker, helemaal als je ranged DPS bent.
Maar een healer, geez, elk gevecht is weer 100% concentratie, skill rotatie, spec, je raid in de gaten houden, jezelf in de gaten houden, MT in de gaten houden...
DPS wees maar blij.
Okay, vanavond even proberen maar... welke pet? Ik las ergens dat je scub eruit moet halen (heb geen felguard) en dat deze redelijk dmg doet.
*blaat verhaal*Zij , ik weet nog wel toen ik op level 60 stuk of 6 BRD bosses kon solo'en, heerlijk was dat. Nu is dat kut en kan ik niets terwijl druids/pala's/DK get all the fun.
Healer zijn is ook helemaal geen ruk aan eigenlijk. Je krijgt overal de schuld van terwijl je het meeste werk doet van de raid. Een tank? Kom op, je staat stil en slaat de boss, moeilijk yo. Dps? Nog makkelijker, ....... *snip*
Ja joh, als je alles zo simpel vertelt kan je net zo goed Tetris op hardcore mode spelen, misschien zit daar uitdaging voor je.
[ Voor 58% gewijzigd door Snuffel op 14-05-2009 11:20 ]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Wat is er moeilijk aan tanken dan? Als je een goede rotatie hebt dan ben je toch klaar? Zelfde als DPS?
[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2009 11:22 ]
Infernal/doomguard doet het goed met een affli spec.Maduth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:16:
[...]
Okay, vanavond even proberen maar... welke pet? Ik las ergens dat je scub eruit moet halen (heb geen felguard) en dat deze redelijk dmg doet.
Ik heb dat dus met fase 1, met de rug tegen de wand en eenvoudigweg wachten tot fase 2 start.SpoTs schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:13:
[...]
Phase 2 is imo 1 van de makkelijkste aangezien je niet dood kan gaan eigenlijk als je weet wat je doetphase 3 met knockbacks is wel irritant. Dus zorg dat je gewoon lekker met je rug tegen de muur staat. Heb je nergens last van.
Maar goed vanavond nog maar es proberen. Misschien maar beter geen consecrate in fase 2 gebruiken want dat slurpt mana.
Ongelofelijk dat vroegah (toen je dit nog met 40 man deed) iedereen alles er aan deed om uit de eitjes te blijven terwijl ik nu er bewust inrende omdat ik geen zin had divine plea te gebruiken
Tanken = overzicht houden en daarop anticiperen, zit dus op het zelfde niveau als een healer.MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:21:
Wat is er moeilijk aan tanken dan? Als je een goede rotatie hebt dan ben je toch klaar? Zelfde als DPS?
Consecration moet je ook niet gebruiken, aangezien die draakjes geen damage doen. kun je ze beter gebruiken om je hp/mp te refillen. Consecration is daarna ook nog ontzettend mana inefficient.Trin1ty schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:25:
[...]
Ik heb dat dus met fase 1, met de rug tegen de wand en eenvoudigweg wachten tot fase 2 start.
Maar goed vanavond nog maar es proberen. Misschien maar beter geen consecrate in fase 2 gebruiken want dat slurpt mana.
Ongelofelijk dat vroegah (toen je dit nog met 40 man deed) iedereen alles er aan deed om uit de eitjes te blijven terwijl ik nu er bewust inrende omdat ik geen zin had divine plea te gebruiken
als ze snel dood moeten klap je ze gewoon met je hammer of the righteous
Met al die mods die er tegenwoordig zijn voor healing is zelfs dat niet eens meer nodig.. je klikt gewoon je spell aan en hij select zelf diegene die het minste hp heeft ( als je raid healer bent ) dedicated tank healer.. tjaMrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:15:
[...]
Maar een healer, geez, elk gevecht is weer 100% concentratie, skill rotatie, spec, je raid in de gaten houden, jezelf in de gaten houden, MT in de gaten houden...
![]()
DPS wees maar blij.

Beetje arrogant eigenlijk wel maar goed, die jas past jou perfect aan je posts te zien.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik als leek zijnde op het gebied van Raiden, kan eigenlijk niet voorstellen dat die 2 gebruikt worden..maar vooruitWootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:25:
[...]
Infernal/doomguard doet het goed met een affli spec.
Enige mods die ik gebruik is X-Perl voor raid overzicht, dus geen decurse mod en al helemaal geen healbot etc. En healing is veel intensiever dan healen wie de minste HP heeft. Je moet rekening houden met range, je mana, je rotatie, je buffs etc etc.SpoTs schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:32:
[...]
Met al die mods die er tegenwoordig zijn voor healing is zelfs dat niet eens meer nodig.. je klikt gewoon je spell aan en hij select zelf diegene die het minste hp heeft ( als je raid healer bent ) dedicated tank healer.. tja![]()
Beetje arrogant eigenlijk wel maar goed, die jas past jou perfect aan je posts te zien.
En een tank ach, meeste fights zijn gewoon tank en spank fights alleen adds tanks hebben het soms nog moeilijk (vaak omdat retard DPS aoe'd).
Tip: check simulationcraft en EJ forum, je zal verbaasd zijn hoeveel die gebruikt worden.Maduth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:36:
[...]
Ik als leek zijnde op het gebied van Raiden, kan eigenlijk niet voorstellen dat die 2 gebruikt worden..maar vooruit
Verwijderd
Doomguard gebruik ik voor elke boss als hij niet op cooldown is. Geeft gewoon de beste dps voor een affliction lock. Als hij op CD is en op trash: Succubus.Maduth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:36:
[...]
Ik als leek zijnde op het gebied van Raiden, kan eigenlijk niet voorstellen dat die 2 gebruikt worden..maar vooruit
De infernal gebruik ik eigenlijk alleen als mijn pet dood is gegaan en er geen mogelijkheid is om een nieuwe te summonen zonder dps verlies. (Rust pauze in een gevecht ergens ofzo.) Dit omdat deze een korte casttijd heeft en een pet altijd meer dps is dan geen pet.
Nadeel van EJ is dat het allemaal end-game is en daardoor ook de gear en stats allemaal end-game. Gezeur over de TPS verdeling bij de Glyph of Maul is tevens mute op bossfights omdat je dan maar 1 target hebt. Soms heb je adds ja, en dan heb je die er extra bij. Lekker belangrijk, scheelt de DPS weer een kopzorg. Single target threat is niet alleen op Maul gebaseerd. Dat is alleen maar een extra bovenop je hits om voor threat te zorgen. Je GCD threat komt vooral van Lacerate en Mangle.Nitai schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:09:
Bij Elitistjerks.com zijn er wel handige macro's. Sommigen gebruiken die Maul Glyph niet eens.
Ik merk eigenlijk alleen nadeel van groepen met meer dan 4 of de gauntlets. De shardlings in HoS bijvoorbeeld zijn niet boeiend omdat die niet elite zijn, die liggen in 5 seconden en dan swipe je voor die ene grote aoe spam zodat er weer een stuk of 8 om liggen. Juist die groepen elites waar er steeds meer bijkomen als je niet snel genoeg bent is een probleem. Gisteren werd mijn taak bij Bronzebeard overgenomen door een Tankadin en die spamde gewoon zijn consecration iedere nieuwe wave en hoppa, met twee moonkins 5500dps eroverheen en dan gaat het rap. DK er nog bij met alle undead aoe spul dat eruit kan komen en je komt een heel end.
Nadeel is alleen dat ik dat als beer niet voor elkaar kreeg om ze bij me te houden. Maar dan heb je het echt over 8-10 tegelijk soms, da's gewoon lastig als beer volgens mij.
Dat vind ik nogal een zielige manier van healen vind ik eerlijk gezegd.SpoTs schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:32:
[...]
Met al die mods die er tegenwoordig zijn voor healing is zelfs dat niet eens meer nodig.. je klikt gewoon je spell aan en hij select zelf diegene die het minste hp heeft ( als je raid healer bent ) dedicated tank healer.. tja
Buiten het feit het saai is als je zelf niet veel daarin hoeft na te denken.
'Healbot' gebruikers pik je er kwa manier van healen en de snelheid van healen er zo uit.
Geef alleen aan dat healen niet meer zo is als vroegerchromeeh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:45:
[...]
Dat vind ik nogal een zielige manier van healen vind ik eerlijk gezegd.
'Healbot' gebruikers pik je er kwa manier van healen en de snelheid van healen er zo uit.
Ik vind zelf het gebruik van macro's/mods/whatever die dingen voor je doen wat je zelf niet kan zowiezo triest.
[ Voor 32% gewijzigd door Dakreal op 14-05-2009 11:48 ]
Ik wist niet dat healbot zelf de laagste in health targette, maar het is sowieso niet iets nieuws. Vroegah in MC had je al de emergency monitor (zat bij RA geloof ik) waarmee je gewoon op de persoon met de minste health kon casten. Later werkte dat niet meer, dus ik snap niet hoe dat in healbot wel zou werken.chromeeh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:45:
Hoe dan ook, ik gebruik grid + clique als healer addons (die je overigens nodig hebt, de standaard WoW interface is crap voor healers) en als raid healer doe je sowieso weinig anders dan de mensen met de laagste hoeveelheid HP healen
Ga alsjeblieft een healer speler voordat je commentaar geeft zegSpoTs schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:47:
Geef alleen aan dat healen niet meer zo is als vroegerdaarnaast speelde ik zelf ook nooit healer, maar uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer.. iedereen heeft rotaties, en als je die goed uitvoert presteer je beter.
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 14-05-2009 11:51 ]
https://niels.nu
All eens yogg saron(25) gedaan als dps of tank?En een tank ach, meeste fights zijn gewoon tank en spank fights alleen adds tanks hebben het soms nog moeilijk (vaak omdat retard DPS aoe'd).
Ik zag gisteren anders bij mijn zwarte cirkel kite bij Maiden of Grief onze boom rondjes rennen om iedereen te kunnen bereiken. Ze gingen zo snel up dat de halve bossruimte vol lag met die dingenHydra schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:49:
Ga alsjeblieft een healer speler voordat je commentaar geeft zegHealers hebben geen rotaties.
Maar dat bedoelde je niet met rotatie natuurlijk
Moet helaas je aanbod afslaan ;-) WoW is niet meer de game die mij een fijne ervaring geeft.Hydra schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:49:
[...]
Ga alsjeblieft een healer speler voordat je commentaar geeft zegHealers hebben geen rotaties. En wat betreft mods: de standaard interface is gewoon kut. Grid + Clique is gewoon een must voor healers omdat ze je alle personen + debuffs en buffs enzo duidelijk en overzichtelijk weergeven. Een healer die healt met de standaard interface is een slechte healer.
Daarnaast mag ik commentaar geven wat ik wil zonder een class te spelen ;-)
Tevens heb ik wel gehealed op mijn paladin en shaman, maar niet in raids.
En dat deed ik met de standaard interface, geen wipes o.i.d. ging uitstekend.
Maar goed, dat had ik vast niet mogen typen van jou.
Er zijn ook nog healers die gewoon een paar raidframes hebben en alles zelf doen. Maakt het wat uitdagender[...]
Met al die mods die er tegenwoordig zijn voor healing is zelfs dat niet eens meer nodig.. je klikt gewoon je spell aan en hij select zelf diegene die het minste hp heeft ( als je raid healer bent ) dedicated tank healer.. tja![]()

Sounds like classic QQMrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:15:
[...]
Healer zijn is ook helemaal geen ruk aan eigenlijk. Je krijgt overal de schuld van terwijl je het meeste werk doet van de raid. Een tank? Kom op, je staat stil en slaat de boss, moeilijk yo. Dps? Nog makkelijker, helemaal als je ranged DPS bent.
![]()
DPS wees maar blij.
ik heb alle raidplekken vervuld: Tank / DPS / Healing.
natuurlijk is DPS het makkelijkste om te doen.
Maar toch is mijn mening dat tanks het zwaarder hebben dan healers!
een tank kan geen fout maken, een healer wel.. er zijn er immer nog 6 andere aanwezig!
Uiteindelijk zit je het met healen ook maar op een hokje te klikken, en klik je voor de verandering maar eens met een andere knop op het vakje!!
Ik denk dat je het eens geprobeerd moet hebben voordat je zoiets kunt zeggen... uiteindelijk heeft namelijk elk aspect iets anders wat het moeilijker maakt.
Mijn persoonlijke ervaring is bij healing idd de concetratie! maar het probleem bij tanken is.. .dat heb je vaak ook.. maar op andere momenten!
Vaak bij meerdere mobs moet je meer gefocused zijn, terwijl een healer juist meer gefocused is bij single targets ( Bosses)
Zoals ik al zei: uiteindelijk heeft elke aspect wel zo zijn ding..
[ Voor 12% gewijzigd door CyberSpeedy op 14-05-2009 12:01 ]
Dat je geen raids gehealed hebt zegt al genoeg. Daarnaast zeg ik niet dat je niet kunt healen met de standaard interface, maar je bent veel efficienter wanneer je je interface in orde hebt. Ik denk dat je zo 10-20% meer/sneller healt als je een goede interface hebt.SpoTs schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:54:
Moet helaas je aanbod afslaan ;-) WoW is niet meer de game die mij een fijne ervaring geeft.
Daarnaast mag ik commentaar geven wat ik wil zonder een class te spelen ;-)
Tevens heb ik wel gehealed op mijn paladin en shaman, maar niet in raids.
En dat deed ik met de standaard interface, geen wipes o.i.d. ging uitstekend.
En je mag best commentaar hebben op healers, maar je laat nogal duidelijk zien (rotaties, heh) dat je niet weet hoe raid healen werkt. Mag je d'r best commentaar op hebben natuurlijk, ik ben geen mod, en zelfs als ik het zou willen kan ik je niet tegenhouden, maar je laat nogal merken dat je er niks van weet
Doe niet zo kinderachtig. Dit is een forum. Als je onzin verkondigd ga je daar op aangesproken worden. Deal with itMaar goed, dat had ik vast niet mogen typen van jou.
En nu in het nederlands?Tjeerdtq schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:59:
Ik zat net te kijken naar een priest die Onyxia solo doet. Die had bewegende plaatjes van plaats die vaste boven in het scherm (standaard bij je heath bar). Ik weet de naam niet meer, en zoeken op google wil niet wat ik wil.
Zelf heb ik geen raid tank ervaring, maar wel in TBC heroics getanked op m'n druid. Het is gewoon anders. Tanken an sich is IMHO simpeler (als je een mob / boss op je hebt) is het een kwestie van meer threat doen dan de rest van de groep. Wat het voornaamste verschil is, is dat de tank een beetje een leader rol heeft, de rest van de groep hobbelt er achteraan (incluus de healer). Dus de tank bedenkt wie hij gaat pullen enzo, en dat is iets waar je makkelijk screwups in maakt. Sowieso is het voor zowel tanks als healers makkelijk een raid te wipen aangezien er meestal een kettingreactie volgt als er een tank doodgaat.CyberSpeedy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:58:
Ik denk dat je het eens geprobeerd moet hebben voordat je zoiets kunt zeggen... uiteindelijk heeft namelijk elk aspect iets anders wat het moeilijker maakt.
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 14-05-2009 12:04 ]
Valt best mee, natuurlijk zijn er vooral die-hard raiders daar te vinden maar ook genoeg tips/adviezen e.d. om zelf het mechanisme beter te begrijpen van een class. Heb zelf wel veel geleerd bij EJ, met name met rotaties en uiteraard zelf uitproberen. Dat veelal end gear/stats aan bod komen is natuurlijk omdat een goede basis is om resultaten te vergelijken. Met alle talents, gears, glyphs, etc. invloeden wordt het al snel een mengelmoes inderdaad. Maar als je daar doorheen prikt, kun je daar wel wat leren.-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:42:
[...]
Nadeel van EJ is dat het allemaal end-game is en daardoor ook de gear en stats allemaal end-game. Gezeur over de TPS verdeling bij de Glyph of Maul is tevens mute op bossfights omdat je dan maar 1 target hebt. Soms heb je adds ja, en dan heb je die er extra bij. Lekker belangrijk, scheelt de DPS weer een kopzorg. Single target threat is niet alleen op Maul gebaseerd. Dat is alleen maar een extra bovenop je hits om voor threat te zorgen. Je GCD threat komt vooral van Lacerate en Mangle.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Tja, DPS is niet veel anders. 90% zit vol met macro's en addons, je gebruikt maximaal handje vol spells en de rest is puur je gear. En die 6x in je leven dat je eens op andere moet letten, pittig hoor.chromeeh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:45:
Spelletje Jenga is nog moeilijker, 90% van een gemiddele healer's leven spendeerd hij doelloos kijken naar HP balkjes die maar niet willen droppen, en dan toevallig 1 blauwe maandag in Ulduar en ze zijn tot god verheven?
Tanker vind healer easy job, healer vind DPS easy job en DPS vind tanker easy job, we got a circle. Een healer is net zo belangrijk als een tank, net zo belangrijk als een DPS, enkel het geheel maakt succes.
Ik speel dit spel omdat het best vermakelijk is, niet om nonstop te horen 'hoe easy mijn job niet wel is', dat zal echt mijn achterwerk oxideren. Maargoed, zal wel onderdeel zijn van de algemene mentaliteit in de WoW community
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor de mensen: Het is de interface add-on (welke ik niet gebruik) waar je idd van je (normaal) stilstaande portrait, bewegende plaatjes kunt maken... .was dat niet X-perl??Tjeerdtq schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:59:
Ik zat net te kijken naar een priest die Onyxia solo doet. Die had bewegende plaatjes van plaats die vaste boven in het scherm (standaard bij je heath bar). Ik weet de naam niet meer, en zoeken op google wil niet wat ik wil.
Volgens mij had Nurfed dit ook.CyberSpeedy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:02:
[...]
Voor de mensen: Het is de interface add-on (welke ik niet gebruik) waar je idd van je (normaal) stilstaande portrait, bewegende plaatjes kunt maken... .was dat niet X-perl??
XperlTjeerdtq schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:59:
Mij boeit het ook niet wat andere mensen hierover vinden, maar dat tanks en healers lastiger te vinden zijn heeft een reden natuurlijk. Een hoop mensen hebben geen zin in de verantwoordelijkheid van die rollen. Zelf vind ik juist die verantwoordelijkheid, en de bijbehorende powertrip, leuke "pres" van het healer zijn.SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:02:
Ik speel dit spel omdat het best vermakelijk is, niet om nonstop te horen 'hoe easy mijn job niet wel is', dat zal echt mijn achterwerk oxideren. Maargoed, zal wel onderdeel zijn van de algemene mentaliteit in de WoW community
Bedankt voor de vertalingCyberSpeedy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:02:
Voor de mensen: Het is de interface add-on (welke ik niet gebruik) waar je idd van je (normaal) stilstaande portrait, bewegende plaatjes kunt maken... .was dat niet X-perl??
Never used any macro in my entire life =) and still topped every DPS meter possible!!SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:02:
[...]
Tja, DPS is niet veel anders. 90% zit vol met macro's en addons, je gebruikt maximaal handje vol spells en de rest is puur je gear. En die 6x in je leven dat je eens op andere moet letten, pittig hoor.
Sommige dingen klinken zoveel beter in het engels vind je niet??
Nee ik denk dat het maken van macro's je dps zelfs kan verminderen!!
Uit eindelijk vind ik het ook veel intressanter om 4x per 4sec op een knopje te drukken dan 1x per 4 sec
Of beter gezegd 4x op een ander knopje dan 4x op dezelfde!
En gear zegt ook niet alles... mijn paladin in retri doet evenveel damage (met iLvl200 gear) als veel andere met 213 gear! (nurf retri?? Nowaiz)
[ Voor 9% gewijzigd door CyberSpeedy op 14-05-2009 12:17 ]
Lol ben ik dan zo erg vreemd dat ik geen macro's gebruik (behalve voor wat emotesSinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:02:
[...]
Tja, DPS is niet veel anders. 90% zit vol met macro's en addons, je gebruikt maximaal handje vol spells en de rest is puur je gear. En die 6x in je leven dat je eens op andere moet letten, pittig hoor.
Klopt, maar men andere primary is mining en ik heb nog wat briel in men bank zitten die ik kan gebruikenMaduth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:08:
[...]
Ik heb skinning op mijn Priest in enkele uren compleet naar 375 gelvl-ed...dus dat is zo ingehaald. Ben ook met JC op me hunter bezig maar daar staat heel wat minning uurtjes tegenover of heel veel doekoes (gold)
Mijn wel-edele doch kleine broertje, je hebt daar gelijk in. Maar tegelijkertijd ken je me een beetje, ik heb geen zin om te gaan zitten spitten in die overvloed aan informatie aangevuld met persoonlijke meningen. Ik ben een doener en leer het, soms pijnlijk, in de praktijkNitai schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:02:
Valt best mee, natuurlijk zijn er vooral die-hard raiders daar te vinden maar ook genoeg tips/adviezen e.d. om zelf het mechanisme beter te begrijpen van een class. Heb zelf wel veel geleerd bij EJ, met name met rotaties en uiteraard zelf uitproberen. Dat veelal end gear/stats aan bod komen is natuurlijk omdat een goede basis is om resultaten te vergelijken. Met alle talents, gears, glyphs, etc. invloeden wordt het al snel een mengelmoes inderdaad. Maar als je daar doorheen prikt, kun je daar wel wat leren.
Nadeel voor mij is dat ik de vaak gegeven stats van EJ nooit zal zien voor de volgende grote patch of uitbreiding. Hoogste waar ik op dit moment ga komen is Naxx10 en OS10. Kijkende naar mijn eigen tijdsindelingen per week en de samenstelling van onze casual raiding guild denk ik niet dat we snel op regelmatige basis in een plaats als Ulduar gaan komen. Een aantal willen het wel, maar tegelijk zijn veel er nog niet aan toe.
Heck, ik heb Naxx10 nog niet eens gecleared omdat ik het niet haal om iedere keer mee te gaan
SpoTs schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:04:
Volgens mij had Nurfed dit ook.
En Pitbull, mugshot of compleet lichaam, kan allebei.
Tjees, wat een hectische toestand was dat voor mij :x Ik was mee als DPS en deed m'n uiterste best om de rest te volgen maar grotendeels van de tijd was ik het noorden kwijt en wist ik niet waar te beginnen. Zat meer te zoeken naar mijzelf (ben maar een simpele Gnome) en de mobs die ik getarget had. Het gevolg hiervan was dat ik natuurlijk helemaal niet meer bezig was met rotaties oid. Het was meer paniekerig knopjes klikken
Is er een mogelijkheid om de gevechten overzichtelijker te houden of is dit normaal niet zo en lag het vooral aan de medespelers die nogal door de instance racen ?
Ja, tactics lezenBlacksnak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:17:
Is er een mogelijkheid om de gevechten overzichtelijker te houden of is dit normaal niet zo en lag het vooral aan de medespelers die nogal door de instance racen ?
Gewoon een kwestie van ervaring. Kennelijk zo ongeveer je eerste instance run?Blacksnak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:17:
Mja, maar probleem deed zich zowel voor bij trash als bij bosses. Zie m'n eigen char zelfs niet meer staan tussen de trash en de medespelers.

Jups (buiten een paar keer meegaan met broertje die lvl 80 heeft en waar ik gewoon wat achterna hobbelde om loot op te rapen :-) en 1 keer low-level instance die ikzelf solo'de maar waar ik natuurlijk alle overzicht had vermits ik maar alleen was)Hydra schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:21:
[...]
Gewoon een kwestie van ervaring. Kennelijk zo ongeveer je eerste instance run?
[ Voor 43% gewijzigd door Blacksnak op 14-05-2009 12:23 ]
Maar bij WoW met veranderende variabelen en omstandigheden is het gewoon niet practisch.
Ik denk echter dat het ook hangt aan je klasse en het soort gevecht. Als het enkel button bashing is in een bepaald patroon zonder enige verandering kan ik het mij voorstellen. Maar bij mij als Mage is het zeer lastig te doen met macros'. Als ik plotseling een pyroblast kan insta-casten of voordeel kan halen uit een trinketactivatie zal macrogebruik dat hooguit hinderen. Toen ik gisteren een crit met 10k kreeg (voor mij uitzonderlijk hoog vooralsnog) was dat ook door juist ingrijpen. Ik zag dat mijn trinket aan sprong samen met een talentpoint ability, activeerde mijn andere trinket en critte daardoor een insta pyroblast met ruim 800 extra DPS (door de crit 1600 extra DPS), met macro-en zou me dit niet lukken.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Tja, maar tegelijk is Hellfire Citadel wel een rot plek om ontmaagd te worden hoor. Veel groepjes orcs die je lens meppen als je niet oplet.
En ach, ook als ik je dps niet de hoogste, als er een upgrade valt dan zou ik toch echt meedoen om de loot hoor. Anders kun je de volgende keer weer het nakijken hebben en gaat je gear nooit verder dan questrewards.
Keertje proberen RL te zijn zonder een spraakprogramma. Dan wil je wel een simpel macro'tje maken voor een raid warning. Geldt overigens ook voor bijvoorbeeld tanks bij Razuvious waarbij de een de andere eraf moet taunten. Weet meteen iedereen dat er een omslagpunt is. Maar voor button-bash, nee dat ben ik met je eens, dat werkt vaak juist averechts doordat er net iets anders gebeurt dan je verwacht.Auredium schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:21:
Macro's? Nog nooit echt gebruikt. Wel mee zitten te spelen maar dan hooguit voor de fun. Bij een spel zoals Battlefield ofzo zag ik het nut van Macro's wel in (op mijn destijdige G15 toetsenbordje).
Maar bij WoW met veranderende variabelen en omstandigheden is het gewoon niet practisch.
[ Voor 45% gewijzigd door -BB- op 14-05-2009 12:28 . Reden: Tweede quote ]
In vanilla wow heb ik geraid als melee dps (rogue) en vooral veel als healer (priest). In TBC heb ik geraid als melee (rogue, alles tot en met SSC en begin TK), priest (alles), en tank (paladin, alleen BT en Sunwell niet gezien). In WotLK heal ik in raids op mijn priest (alles) en heb ik hier en daar wat 10 en 25 mans ervaring als ranged dps (hunter). Ik kan dus denk ik wel zeggen dat ik genoeg ervaring heb om aan deze discussie mee te doen.
Elke rol heeft zo zijn voor en nadelen, en het een is inderdaad net even iets intensiever als het ander. Mijn volgorde van moeilijk naar makkelijk zou zijn: healing > tanking > melee dps > ranged dps (puur mijn mening).
Ik heb dus alle rollen gespeeld, en ook met wel redelijk succes. Uiteindelijk is het voor mij persoonlijk het leukst om te healen in 25mans raids. Heroics en 10man raids vind ik denk ik het leukst als tank omdat je daar een grote invloed kan hebben op de snelheid!
Dps kan erg intensief zijn, alleen het is in eerste instantie minder noodzakelijk als voor een healer. Die 500 dps minder van een paar raiders is niet direct het verschil tussen wipe of succes, een paar healers die slacken is dit wel. Net als een offtank die net ff zit te prutsen en een add even 5 seconden te laat oppakt, dan zijn er namelijk gewoon wat healers dood.
Uiteindelijk gaat het erom hoe je het spelletje zelf speelt, een dpser die er alles aan doet om zo veel mogelijk damage te doen kan een stuk intensiever spelen als een tank die af en toe een add moet pakken en de healers moet out aggro’en. Ik zou het leuk vinden als meer mensen hun taak intensief spelen tijdens raids. Ik heb zelf in ieder geval een guild waar het grootste deel van de raiders dit zeker doet, en daar ben ik blij mee!
Ik wist trouwens niet dat healbot/ andere addons automatisch mensen met weinig hp targetten. Ik speel zelf zonder decursive/ healing addons. Het enige dat ik heb naast de blizzard raid ui is een range check (door faden van out of range spelers) en een aggro check (komt rood in hun balkje als ze aggro pullen).
Glyph of maul om te beginnen ^^ , swipe ,en net als vroeger , mouseover lacerate macro (hoewel onnodig nu imo)-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:35:
Vraagje
Zitten hier druid tanks? Ik merk namelijk dat het tanken me best prima afgaat, maar dat ik veel moeite heb om aggro te houden op meerdere tegelijk. Natuurlijk heb ik wel een "aoe taunt" maar die heeft een forse cooldown (voor een groepgevecht of gauntlet dan) en dan moet je die timen voor de grootste lading. Dan blijft volgens mij alleen nog over de optie Swipe-til-you-drop, of de optie Swipe, Berserk, Mangle totdat Berserk over is, daarna weer swipe en eventueel een growl voor weglopende figuren.
Meer dan dat kan ik niet echt verzinnen anders dan nog een swipe om ze bij je te krijgen, dan tab-aanval-tab-aanval. Hierbij is de aanval dan bijvoorbeeld Lacerate aangezien deze veel threat geeft. Maar tab werkt ook niet altijd lekker omdat hij niet "netjes" je hele groepje doorloopt. Als er bijvoorbeeld een melee achterop staat te beuken dan krijg je die soms ook mee.
Je aoe taunt zorgt maar voor 6sec dat ze je aanvallen ofc, daarna draaien ze zich weer om en gaan weer verder met die mage tenzij je genoeg threat doet om hoger als hem te komen in die 6sec ^^
meer een oh shit button als je healer te snel healing aggro pakt imo (pull , massive heal , mobs rennen op de healer af ) .
Maar goed , swipe en door de mobs heen targetten met maul , ik heb geen problemen met aoe tanking tbh , zolang dps zich maar realiseert dat ik nog steeds geen paladin ben gaat het prima.
En als je problemen heb , mark een skull en laat de dps single target damage doen , geen aoe dus.
[ Voor 9% gewijzigd door dontcare op 14-05-2009 12:35 ]
.Quod me nutrit me destruit.
Check, check en eens dat het onnodig isdontcare schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:29:
Glyph of maul om te beginnen ^^ , swipe ,en net als vroeger , mouseover lacerate macro (hoewel onnodig nu imo)
maar goed , swipe en door de mobs heen targetten met maul , ik heb geen problemen met aoe tanking tbh , zolang dps zich maar realiseert dat ik nog steeds geen paladin ben gaat het prima.
En als je problemen heb , mark een skull en laat de dps single target damage doen , geen aoe dus.
Alleen gaat targetten met skull wat lang duren in een constante stroom bij een gauntlet
Ok, ik draai 1 addon en dat is QuestHelper. Lekker simpel.
Misschien dat ik het wel nodig ga krijgen bij het raiden, maar tot op heden doe ik dat niet.
[ Voor 55% gewijzigd door Outerspace op 14-05-2009 12:39 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Daar zit ook deels het probleem, verantwoordelijkheid is imho geen moeilijkheidsgraad. Het is wat door het gross van 'aint my fault, you fail!' tards is opgedrongen aan de key-factoren van een succesvolle fight. Natuurlijk samengevoegd met de dps charts geile RL's, die net verder kijken dan 4 cijfers en 'hun vriendje die xxx meer als jij doet', heb je al snel de regel 'zit je eronder ben je fail'.Hydra schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:07:
Mij boeit het ook niet wat andere mensen hierover vinden, maar dat tanks en healers lastiger te vinden zijn heeft een reden natuurlijk. Een hoop mensen hebben geen zin in de verantwoordelijkheid van die rollen. Zelf vind ik juist die verantwoordelijkheid, en de bijbehorende powertrip, leuke "pres" van het healer zijn.
Kom ik in een pug met nagenoeg blauw-geared mensen, zelf met 200/213, heb je er altijd eentje tussen zitten die dan meteen in 'slack mode' gaat omdat ik toch wel makkelijk voor 2 man dps kan compenseren. Meneer neemt zijn verantwoordelijkheid niet (ook zijn dps doen op 'beste' manier), maar schuift het vrolijk door naar mij, mocht er dan te weinig dps komen (enrage timer or whatever) ben ik natuurlijk de schuldige.
Het is niet zozeer dat een andere class 'moeilijker' is, maar bv een healer of een tanker mag van mij best wat meer waardering krijgen. Het is de beschikbaarheid en verantwoordelijkheid van die 2 classes die het verschil maken met melee/ranged dps, maar wordt door het gros de grond in gestampt als 'you fail noob healer' en krijgt te snel (imho) de stempel 'moeilijk'.
Op mijn 60 shaman (ench, dps) gooi ik ook wel eens een heal links of rechts (zeker door die instant cast), als de verdere dps 'goed' is heb je ruimte hiervoor en help je de tanker en healer met hun job, ipv de 'ik ben job XXX en doe verder helemaal niets' mentaliteit. Het is echt niet dat elke instance, raid of boss zo extreme 'scherp' is dat iedereen tot perfectie zijn job moet doen, het is juist de ruimte erin die benut moet worden om het geheel efficienter of succesvoller te maken.
Verwijderd
Nee Naxx zal ik nooit missen... misschien voor verse alts een runnetje hier en daar.MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:03:
[...]
Met zulke Naxx runs, neeu. Ga eens lekker Ulduar runnen, dan weet je weer wat je mist volgende keer.
Ulduar10 run ik al, maar alleen 1x in de week door reallife afspraken/verplichtingen. Misschien komt het daardoor, dat ik de rest van de week altijd maar wat aanrommel in WoW afhankelijk van hoe de reallife dingen ervoor staan
Verwijderd
Het enigste wat je nodig hebt is Perfectraid (omg oldschoolHydra schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:49:
Hoe dan ook, ik gebruik grid + clique als healer addons (die je overigens nodig hebt, de standaard WoW interface is crap voor healers) en als raid healer doe je sowieso weinig anders dan de mensen met de laagste hoeveelheid HP healen
Ga alsjeblieft een healer speler voordat je commentaar geeft zegHealers hebben geen rotaties. En wat betreft mods: de standaard interface is gewoon kut. Grid + Clique is gewoon een must voor healers omdat ze je alle personen + debuffs en buffs enzo duidelijk en overzichtelijk weergeven. Een healer die healt met de standaard interface is een slechte healer.
Of je nou clique of hovermacro's + kotkeys gebruikt maakt niets uit. Het nigste verschil is dat je met clique en targeten en casten met je muis doet en met hovermacro's dat relaxed heb verdeelt over beide handen.
Een tank mag geen fouten maken nee, maar wat kan die fout doen? Zijn agro verliezen, dan is het gewoon een slechte tank. Als er een healer een fout maakt beïnvloed dit ook de hele raid. De enige lui die je kan missen zijn DPS, combat resses bewaar je dan ook voor healers/offtanks.
Als ranged DPS dood gaat kan je ze toch laten liggen omdat ze vast wel weer dood gaan
Daar heb ik een handige macro voor:-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:32:
[...]
Check, check en eens dat het onnodig is
Alleen gaat targetten met skull wat lang duren in een constante stroom bij een gauntletMaar dat kwam ook later aan de orde dat vooral daar mijn probleem ligt.
/script SetRaidTarget(target,8)
Zet deze onder een hotkey en je hebt in no-time een skull op je target
Het cijfer 8 geeft aan dat je een skull wil plaatsen, overige cijfers / iconen:
0 = no icon
1 = Yellow 4-point Star
2 = Orange Circle
3 = Purple Diamond
4 = Green Triangle
5 = White Crescent Moon
6 = Blue Square
7 = Red "X" Cross
8 = White Skull
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dit is het domste wat je kan doenMrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:49:
Ik heb als holy priest wel een aardige rotatie opgebouwd, CoH / PoM hebben beide een CD dus op de meeste fights moet je dat wel aardig timen. Daarnaast moet je 3x serendipity hebben om je PoH beetje rap te casten dus die moet je er ook tussen door gooien en up houden.
Een tank mag geen fouten maken nee, maar wat kan die fout doen? Zijn agro verliezen, dan is het gewoon een slechte tank. Als er een healer een fout maakt beïnvloed dit ook de hele raid. De enige lui die je kan missen zijn DPS, combat resses bewaar je dan ook voor healers/offtanks.
Als ranged DPS dood gaat kan je ze toch laten liggen omdat ze vast wel weer dood gaan
Jullie ressen zeker ook OT's bij Patchwork ?
Ik bedoel mee, als je de keuze hebt tussen een DPS ressen en een healer, dan res je de healer. Ligt er allemaal aan hoe de fight gaat. Als je nog 1 min op de enrage timer hebt en je loopt krap res je een DPS, maar als de DPS prima is dan kan je beter een healer ressen.
Hé.
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2009 12:55 ]
Heb liever een dpser die geressed worden bij een fight zoals Razorscale/DeconstructorMrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:54:
Patchwerk? je bedoelt die naxx baas? Nee die doen we niet meer.
Ik bedoel mee, als je de keuze hebt tussen een DPS ressen en een healer, dan res je de healer. Ligt er allemaal aan hoe de fight gaat.
Hé.
ah na je edit klopt het
[ Voor 3% gewijzigd door Wootlock op 14-05-2009 12:56 . Reden: x-( ]
Of als een drood dps dood is ress je die eerstMrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:54:
Patchwerk? je bedoelt die naxx baas? Nee die doen we niet meer.
Ik bedoel mee, als je de keuze hebt tussen een DPS ressen en een healer, dan res je de healer. Ligt er allemaal aan hoe de fight gaat. Als je nog 1 min op de enrage timer hebt en je loopt krap res je een DPS, maar als de DPS prima is dan kan je beter een healer ressen.
Hé.
En bij ignis res ik liever de offtank voor de adds. Bij razorscale ook trouwens. Zoals ik zei, als je als ranged DPS dood gaat ben je toch een retard.Wootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:55:
[...]
Heb liever een dpser die geressed worden bij een fight zoals Razorscale/Deconstructor
ah na je edit klopt het
Verwijderd
Echt waar? en op "Crazycatwoman" je OT neergaat en er komen weer add's aan? Of bij Thorim als 1 van je arena tanks dood gaat (of 2e) en je hallway team begint aan de 2e boss?Wootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:53:
Dit is het domste wat je kan doen
Jullie ressen zeker ook OT's bij Patchwork ?
Dit zijn maar 2 voorbeelden en kan er nog meer voor je verzinnen als je wilt, denk eerst na voor je iets zegt please.
Dat kan ik mij voorstellen. Wij hadden daar in het begin ook add-ons voor maar goed, die veroorzaken weer lag enzo. Tegenwoordig is het verplicht om Ventrillio te gebruiken in onze guild. Dat werkt een stuk beter met raiden.-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:23:
[...]
Tja, maar tegelijk is Hellfire Citadel wel een rot plek om ontmaagd te worden hoor. Veel groepjes orcs die je lens meppen als je niet oplet.
En ach, ook als ik je dps niet de hoogste, als er een upgrade valt dan zou ik toch echt meedoen om de loot hoor. Anders kun je de volgende keer weer het nakijken hebben en gaat je gear nooit verder dan questrewards.
[...]
Keertje proberen RL te zijn zonder een spraakprogramma. Dan wil je wel een simpel macro'tje maken voor een raid warning. Geldt overigens ook voor bijvoorbeeld tanks bij Razuvious waarbij de een de andere eraf moet taunten. Weet meteen iedereen dat er een omslagpunt is. Maar voor button-bash, nee dat ben ik met je eens, dat werkt vaak juist averechts doordat er net iets anders gebeurt dan je verwacht.
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:58:
[...]
Echt waar? en op "Crazycatwoman" je OT neergaat en er komen weer add's aan? Of bij Thorim als 1 van je arena tanks dood gaat (of 2e) en je hallway team begint aan de 2e boss?
Dit zijn maar 2 voorbeelden en kan er nog meer voor je verzinnen als je wilt, denk eerst na voor je iets zegt please.
Dit topic is gesloten.