Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen

Gisteren lekker avondje gehad,

25 man ulduar leviathan 1 shot daarna xt 1x neer,
Kologarn 1 shot

Daarna crazy cat lady 1 shot
Daarna naar mimiron die was naar 4 tries ook neer en hierna naar freya tevens 1 shot
Vanavond lekker hodir+thorim en dan general vezax weer proberen ...
Heeft er iemand tips voor hem? onze main tank ( ik dus ) ga steeds dood soms ook met kiting omdat zijn hitbox super groot is en het soms moeilijk is om weg te komen,
Daarnaast hit hij als een gek +/- 20k per hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:18

ZeroCode

Woopie

Reboot schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:55:
[...]

Of als een drood dps dood is ress je die eerst ;)
Goed punt, droods rezzen ;-)
We kunnen CombatRezzen en dpsen en healen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 15:47

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:58:
[...]

Echt waar? en op "Crazycatwoman" je OT neergaat en er komen weer add's aan? Of bij Thorim als 1 van je arena tanks dood gaat (of 2e) en je hallway team begint aan de 2e boss?
Dit zijn maar 2 voorbeelden en kan er nog meer voor je verzinnen als je wilt, denk eerst na voor je iets zegt please.
Zover ben ik nog niet in Ulduar daarom ook de vergelijking met Patchwork.
Maar nu komen we weer aan bij de healer/tank/dps discussie; als er een OT dood gaat failen de healers....

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
ZeroCode schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:03:
[...]

Goed punt, droods rezzen ;-)
We kunnen CombatRezzen en dpsen en healen...
nu je het zegt :),

gisteren op mimiron nog als resto getanked ^^.

Tank ging dood, maar gevecht bijna ten einde, bearform taunt > barkskin en heals op mij aant spammen ^^, is wel gelukt, mimiron dood, general dood en toen nog even yogg gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 16:27
Wootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:05:
[...]

Maar nu komen we weer aan bij de healer/tank/dps discussie; als er een OT dood gaat failen de healers....
Hahah ja leuk bruggetje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Niet persé, offtanks die doodgaan door bv verkeerde adds te agro'en, void zones out of LOS rennen en gewoon out of range.

Trouwens,
[...]

Einde discussie denk ik dan aangezien de encounters van Ulduar niet te vergelijken zijn met die van Naxx.

[ Voor 64% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2009 13:10 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee inderdaad, Naxx is niet te vergelijken met Naxx, zelfs niet na je edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Auredium schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:59:
Dat kan ik mij voorstellen. Wij hadden daar in het begin ook add-ons voor maar goed, die veroorzaken weer lag enzo. Tegenwoordig is het verplicht om Ventrillio te gebruiken in onze guild. Dat werkt een stuk beter met raiden.
Klopt, maar als je zoals mijn vrouw minder bedeeld bent op het gehoor vlak dan is dat niet makkelijk. Normaal kun je dan best veel invullen in een gesprek doordat je andere delen wel hoort, maar meerdere mensen tegelijk die door elkaar zitten te wauwelen, geen lippen die je evt. kunt volgen en nog eens een spel dat je moet volgen, dat werkt niet :)

We hebben dat in de Molten Core tijd gedaan waar communicatie echt een must was met 40 man, maar dat heeft ze op een gegeven moment opgegeven. Dan zat ik naast haar wel op Teamspeak en gaf ik dingen door wanneer nodig.

Maar goed, dat zal niet zoveel voorkomen ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

hulkie schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:09:
Nee inderdaad, Naxx is niet te vergelijken met Naxx, zelfs niet na je edit ;)
OMG /delete alucardu.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de offtank Of de dps. Voidzones is te verhalen bij de tank zelf. Add's bij freya die niet optijd gekilt worden. ik kan ook hier weer even op doorgaan.

Je zou soms per geval kunnen achterhalen wie er fout zat. Niet als XX dood gaat is dat BB zijn schuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:49:[...]
Een tank mag geen fouten maken nee, maar wat kan die fout doen? Zijn agro verliezen, dan is het gewoon een slechte tank.
o.O

Misschien moet je een keer een tank spelen, dan weet je wat er fout kan gaan. Tanken is niet alleen aggro houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:13:
Misschien moet je een keer een tank spelen, dan weet je wat er fout kan gaan. Tanken is niet alleen aggro houden.
Dat beweerd hij ook niet. Lees nog eens. Hij zegt dat een fout van een tank vaak te herstellen is maar van een healer vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee, ze moeten ook dps'en. Oh nee, nou dan moeten ze healen, oh wacht ook niet.
Nou dan moeten ze ehm zorgen dat de mobs de DPS/Healers niet aanvallen, oh ja dat wel. En natuurlijk af en toe wat uit voidzones bewegen.

Op een gevecht als Sath3D is tanken al een stuk moeilijker dan bv mimiron, dat wel. Maar daarvan zijn niet veel encounters.

Ik heb alle bazen in Ulduar onderhand gezien, zal ik eens een lijstje maken met lastige boss tanks?
Flame Levetian, nope.
Razorscale, MT niet. Offtank moeten adds oppikken.
Ignis, MT moet boss rond kiten, dat kan lastig zijn als je tank niet kan lopen. Offtanks hebben het hier lastiger.
XT-002. MT hoeft niet te bewegen, offtank pakt de pummelers thats it.
Iron Council, tja gewoon tank en spank.
Kologarn, tank en spank.
Crazy cat lady, tank en spank.
Thorim en Hodir ook, alleen Hodir kan lastig zijn als je tank niet kan bewegen.
Freya is natuurlijk helemaal een lachertje.
Mimiron ook.
General Fuckface, mjah kan iets lastiger zijn omdat je tank rekening moet houden met waar de vapors kapot gaan etc.
Yogg Soran, weet ik nog niet precies maar phase 1 is daar wat kiten.

Af en toe moet een tank interupten maar wat nog meer dan?

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:12:
[...]Niet als XX dood gaat is dat BB zijn schuld!
Oi!

Houd mij er buiten a.u.b. :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:16:
Oi!
Houd mij er buiten a.u.b. :(
En dan denk je een onpersoonlijk begrip te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:13:
[...]

o.O

Klopt. Ik heb al vaak meegemaakt dat de tank door een foutje zichzelf wiped en de OT te druk bezig zijn met adds. Rent er plotseling een Boss rond de DPS plat te walsen. ik kan je verzekeren dat zelfs met healing een Mage DPS zoals mij het nauwelijks tegen een boss kan uithouden. the Onyx guardian van OS25 deed mij gewoon one-hitten en een normale trash elite oppakken als Mage DPS is ook geen super idee kan ik uit ervaring vertellen.

Zelfs met fully frost is het een onmogelijke overlevingstaak. Dus een tank die wat een boss zoals Anuk in Naxx de verkeerde richting op mept of niet rekening houd met debuffs die healing interrupten ofzo kan heel gemakkelijk een fatale fout hebben gemaakt. Agro is belangrijk ja, ik heb soms plotseling een boss op mijn dak gekregen omdat ik dezelfde of meer agro dan de tank deed en dat is niet leuk. :P Maar ik weet zelfs zonder tank te spelen dat er meer dan agro is.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Blacksnak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:21:
Jups (buiten een paar keer meegaan met broertje die lvl 80 heeft en waar ik gewoon wat achterna hobbelde om loot op te rapen :-) en 1 keer low-level instance die ikzelf solo'de maar waar ik natuurlijk alle overzicht had vermits ik maar alleen was)
Ah, don't worry. PuGs zijn vaak enorm hectisch. Als je een beetje pech hebt loopt je tank naar rechts, je healer naar links, en pullen ze beiden apart een groep ;) Ik heb in TBC weinig gehealed, daarvoor in Vanilla wel erg veel, en moest in Wrath weer enorm wennen aan healen omdat PuGs gewoon zo chaotisch kunnen zijn. Helemaal als nieuwe speler kan ik me voorstellen dat het lastig is, vooral omdat je niet zoals veel oldtimers eerst begonnen bent met de deadmines en later gegroeid bent in de moeilijkere dungeons.
hulkie schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:27:
Ik wist trouwens niet dat healbot/ andere addons automatisch mensen met weinig hp targetten. Ik speel zelf zonder decursive/ healing addons. Het enige dat ik heb naast de blizzard raid ui is een range check (door faden van out of range spelers) en een aggro check (komt rood in hun balkje als ze aggro pullen).
Kan iemand die wel healbot gebruikt dit bevestigen? Vroeger in Vanilla deed RA2 dit wel voor je, maar Blizzard heeft dat toen onmogelijk gemaakt. Zou me verbazen als het nu wel weer kan. Grid-Clique doen dit absoluut niet voor je.
Outerspace schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:38:
Addons en interfaces zijn overdone, default = jeuj :P

Ok, ik draai 1 addon en dat is QuestHelper. Lekker simpel.
Misschien dat ik het wel nodig ga krijgen bij het raiden, maar tot op heden doe ik dat niet.
*zucht*
SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:43:
Daar zit ook deels het probleem, verantwoordelijkheid is imho geen moeilijkheidsgraad. Het is wat door het gross van 'aint my fault, you fail!' tards is opgedrongen aan de key-factoren van een succesvolle fight. Natuurlijk samengevoegd met de dps charts geile RL's, die net verder kijken dan 4 cijfers en 'hun vriendje die xxx meer als jij doet', heb je al snel de regel 'zit je eronder ben je fail'.
Ach, het voordeel van een healer zijn is dat je automatisch in powertrip modus gaat als ze zitten te etteren. "Dus je vind me een slechte healer?" "Toedels!" Dat je ze dan een uur later nog in LFG ziet kutten om een healer te vinden voor een half-cleared HC vind ik dan enorm grappig. Ja, ik kan best onaardig zijn soms ;)
Op mijn 60 shaman (ench, dps) gooi ik ook wel eens een heal links of rechts (zeker door die instant cast), als de verdere dps 'goed' is heb je ruimte hiervoor en help je de tanker en healer met hun job, ipv de 'ik ben job XXX en doe verder helemaal niets' mentaliteit. Het is echt niet dat elke instance, raid of boss zo extreme 'scherp' is dat iedereen tot perfectie zijn job moet doen, het is juist de ruimte erin die benut moet worden om het geheel efficienter of succesvoller te maken.
Ik vind het altijd irritant als offspecs me gaan helpen healen, maar dat terzijde ;) Ik ben het helemaal met je eens, slackers zijn enorm irritant. Helemaal die 500 DPS types (ja serieus) die als je ze erop aanspreekt beginnen over dat het prima gaat en me niet met ze moet bemoeien. Heb een 500 DPS mage meegemaakt in CoT:Strat die vond dat 'ie best mocht slacken omdat we toch geen timed deden (no shit, die had 'ie zelf verpest) en een 2000DPS rogue hadden. Gelukkig was de tank hem net zo zat en zijn we met z'n 4en verder gegaan.
Wootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:53:
Dit is het domste wat je kan doen :')
Jullie ressen zeker ook OT's bij Patchwork ?
Er gaan bij jullie mensen dood op Patch?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:15:
Nee, ze moeten ook dps'en. Oh nee, nou dan moeten ze healen, oh wacht ook niet.
Nou dan moeten ze ehm zorgen dat de mobs de DPS/Healers niet aanvallen, oh ja dat wel. En natuurlijk af en toe wat uit voidzones bewegen.

Op een gevecht als Sath3D is tanken al een stuk moeilijker dan bv mimiron, dat wel. Maar daarvan zijn niet veel encounters.

Ik heb alle bazen in Ulduar onderhand gezien, zal ik eens een lijstje maken met lastige boss tanks?
Flame Levetian, nope.
Razorscale, MT niet. Offtank moeten adds oppikken.
Ignis, MT moet boss rond kiten, dat kan lastig zijn als je tank niet kan lopen. Offtanks hebben het hier lastiger.
XT-002. MT hoeft niet te bewegen, offtank pakt de pummelers thats it.
Iron Council, tja gewoon tank en spank.
Kologarn, tank en spank.
Crazy cat lady, tank en spank.
Thorim en Hodir ook, alleen Hodir kan lastig zijn als je tank niet kan bewegen.
Freya is natuurlijk helemaal een lachertje.
Mimiron ook.
General Fuckface, mjah kan iets lastiger zijn omdat je tank rekening moet houden met waar de vapors kapot gaan etc.
Yogg Soran, weet ik nog niet precies maar phase 1 is daar wat kiten.

Af en toe moet een tank interupten maar wat nog meer dan?
Ik herhaal een goede en voor mij herkenbare quote:
Ryack schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:13:

Je beweert zelf iets zonder tank ervaring te hebben? Dan inventariseer je de bossfights waar je als niet-tank in gespeeld hebt. En dan concludeer je dat een tank moet 'tank en spanken', soms een beetje moet kiten en op moet letten waar hij/zij loopt.

Ik raad je aan zelf eens te gaan tanken. Aggro opbouwen is sinds wotlk gemakkelijker geworden (betere aggro genererende spells/talents/etc). Maar dat is het niet alleen.
Je moet weten wat een boss doet en (wanneer) gaat doen. Anticiperen dus. Dan je rotatie voor aggro.
Dan je overzicht houden welke partymember wat doet (wel of niet interveniëren / taunten).
Dan je positie in de gaten houden, meebewegen of niet.
Dan de 'oh-shit' moves achter de hand houden.
Dan de samenwerking met de healers: gaat het (bijna) fout, moet je een tandje bijzetten (LoH ftw :P)?
En zo zijn er nog wel wat dingen. (Dan heb ik het nog niet eens over addons gebruiken / monitoren etc, want dat gaat in meer of mindere mate op voor elke toon die je speelt.)

Het is hetzelfde om tegen iemand te zeggen dat men maar de tactics moet lezen om een boss om te leggen.
Iets weten wil nog niet zeggen dat je iets kunt. Ervaring vergt leren. (En nee, dat heb je niet gezegd. Het is een opmerking van mij.)

Ik vind tanken erg leuk om te doen, en niet zo gemakkelijk als dps (maar dat is persoonlijk natuurlijk).
Overigens gebruik ik erg weinig addons (Omen, Recount en GroupCalender voor intekenen op de guildraids) of macro's (alleen voor Righteous Defense, slacker dat ik ben :P).

Met m'n healer blijf ik als een frenzied owlbeast op m'n knoppen rammen. Dat geeft mij zelf meer bevrediging bij het spelen en meer het gevoel dat ik zelf alles stuur.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:53

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:40:
[...]

Doomguard gebruik ik voor elke boss als hij niet op cooldown is. Geeft gewoon de beste dps voor een affliction lock. Als hij op CD is en op trash: Succubus.

De infernal gebruik ik eigenlijk alleen als mijn pet dood is gegaan en er geen mogelijkheid is om een nieuwe te summonen zonder dps verlies. (Rust pauze in een gevecht ergens ofzo.) Dit omdat deze een korte casttijd heeft en een pet altijd meer dps is dan geen pet.
Dus (weet het <-- no0b) hoe gaat dan pcies in z'n werk. Ik heb nog nooit geraid en DG gebruik ik eigenlijk nooit (was heeeeeeel lang Demo en toen even Destro met imp. imp). Je Doomguard enslave je voor 5 min (?) maar wat doe je als je "los" schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Blacksnak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:17:
Vorige week eerste keer echt instance (Hellfire Citadel) in met lvl-genoten. (was voor de andere wel niet eerste keer)

Tjees, wat een hectische toestand was dat voor mij :x Ik was mee als DPS en deed m'n uiterste best om de rest te volgen maar grotendeels van de tijd was ik het noorden kwijt en wist ik niet waar te beginnen. Zat meer te zoeken naar mijzelf (ben maar een simpele Gnome) en de mobs die ik getarget had. Het gevolg hiervan was dat ik natuurlijk helemaal niet meer bezig was met rotaties oid. Het was meer paniekerig knopjes klikken :s Resultaat was dat ik als hoogste lvl zijnde nog maar ergens midden in de DPS-lijst stond ondanks dat ik DPS'er was. Durfde dan ook geen aanstalte maken op loot en heb alles netjes gegreed of gepassed.

Is er een mogelijkheid om de gevechten overzichtelijker te houden of is dit normaal niet zo en lag het vooral aan de medespelers die nogal door de instance racen ?
Herkenbaar, die chaos. Ik heb er zelf met weinig instance-ervaring soms ook last van (ook Arms warrior, Fignar@Stormrage). Volgens mij is ervaring opdoen met instances de beste oplossing. :) Wat bij mij helpt is het aanzetten van de health bars van de mobs met de V-toets. Die health bars kan je ook (rechts)klikken om te targetten. Verder wil ik nog een keer experimenteren met het maken van een macro die de focus zet op de tank en de target van die tank selecteert, omdat ik soms de verkeerde elite pak en zo aggro trek (wat als platedrager meestal geen probleem is, maar je kan beter problemen voorkomen).

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maduth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:06:
[...]

Dus (weet het <-- no0b) hoe gaat dan pcies in z'n werk. Ik heb nog nooit geraid en DG gebruik ik eigenlijk nooit (was heeeeeeel lang Demo en toen even Destro met imp. imp). Je Doomguard enslave je voor 5 min (?) maar wat doe je als je "los" schiet?
Summoned demons schieten niet los, zijn gewoon je pet voor hun complete duur

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Maduth schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:06:
[...]

Je enslaved hem voor 30-60 minuten tegenwoordig, iig langer dan 5 minuten.

Verder over de tank discussie: Een tank die doodgaat zonder laststand/trinket/shieldwall cd, die zou je ook wel wat mogen verwijten. Verder is een tank lang niet zo gemakkelijk als het lijkt, je moet cd's communiceren met de rest van de raid, eventueel andere cd's op jou coordineren, je moet bewegen, en op bv hardmodes moet je in een splitseconde kunnen taunten, verder moet je van elke boss weten wat zijn abilities zijn en hoe je erop reageert - meer nog dan dps of healers (want jij moet weten waneeer mensen niet kunnen dpssen of healen, en wanneer er veel damage binnenkomt)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Coffeemonster schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:10:
[...]

Herkenbaar, die chaos. Ik heb er zelf met weinig instance-ervaring soms ook last van (ook Arms warrior, Fignar@Stormrage). Volgens mij is ervaring opdoen met instances de beste oplossing. :) Wat bij mij helpt is het aanzetten van de health bars van de mobs met de V-toets. Die health bars kan je ook (rechts)klikken om te targetten. Verder wil ik nog een keer experimenteren met het maken van een macro die de focus zet op de tank en de target van die tank selecteert, omdat ik soms de verkeerde elite pak en zo aggro trek (wat als platedrager meestal geen probleem is, maar je kan beter problemen voorkomen).
/assist *tankname*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien volgende week even account ruilen met een tank :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Buiten de hele "wat-is-moeilijker" discussie met tanks en healers is het ook een mate van wat je zelf het prettigst vind om te doen. Ik zal nooit en te nimmer een healer spelen in een raid. Misschien nog in een 5-man groep, maar meer dan dat echt niet. Ik vind er geen zak met pepernoten aan.

Maar datzelfde heb ik ook met een DPS rol als je puur kijkt naar aantallen. Natuurlijk is het belangrijk dat je output zo hoog mogelijk is omdat het gevecht nou eenmaal korter duurt. Tegelijk zal ik als bijvoorbeeld Moonkin echt eerst een Faerie Fire en Swarm casten op de main target. Tegelijk is de CD op treants maar 3 minuten, maar als ik weet dat het kiele kiele wordt met een bepaalde fase, dan spaar ik toch echt mijn treants tot die tijd i.p.v. meteen door te pushen en voor de hoogste output te gaan. Als ik een keer geen FF doe bijvoorbeeld dan zie je bij ons eigenlijk nooit een FF op een target zitten. Gisteren hadden we nota bene in een 5 man groep 3 druids, beer, moonkin en boom. Als ik het dan niet deed als beer, dan kwam er niets van terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:19:
Misschien volgende week even account ruilen met een tank :).
Moet je eik wel doen want je loopt te blaten dat healen moeilijker is dan tanken terwijl je er niet over kunt oordelen :P

Next guild emo bitchfight: welles/nietes spelletje wel of niet nieuwe mensen aannemen. We kunnen inmiddels al 4 weken geen/nauwelijks Ulduar 25 doen omdat we steeds te weinig signups hebben (aantal man vakantie, paar gestopt) en toch vindt een groot aantal mensen meer recruiten een slecht idee. Hmm. :/

[ Voor 34% gewijzigd door porn* op 14-05-2009 14:39 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

tanken is eazy, net als healen. Wat moeilijk is is opletten wat er om je heen gebeurt.

ben zowel tank als healer geweest en het probleem was nooit mensen in leven houden/de boss onder controle.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eendje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:41:
tanken is eazy, net als healen. Wat moeilijk is is opletten wat er om je heen gebeurt.

ben zowel tank als healer geweest en het probleem was nooit mensen in leven houden/de boss onder controle.
En toch onderscheid je je per rol op totaal verschillende manieren.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Laatst online: 20-09 16:27
porn* schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:37:
[...]

Moet je eik wel doen want je loopt te blaten dat healen moeilijker is dan tanken terwijl je er niet over kunt oordelen :P

Next guild emo bitchfight: welles/nietes spelletje wel of niet nieuwe mensen aannemen. We kunnen inmiddels al 4 weken geen/nauwelijks Ulduar 25 doen omdat we steeds te weinig signups hebben (aantal man vakantie, paar gestopt) en toch vindt een groot aantal mensen meer recruiten een slecht idee. Hmm. :/
Ook al? en wij recruten dan nog... maar specificeren op alleens nederlands/vlaams sprekend volk heeft niet alleen voordelen... i tell u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:15:
[...]
Dat beweerd hij ook niet. Lees nog eens. Hij zegt dat een fout van een tank vaak te herstellen is maar van een healer vaak niet.
Als je goed leest dan zie je dat hij beweert dat tanken niet meer is dan aggro houden. Aggro houden is het makkelijkste onderdeel van tanken.

Maar hierboven staan al een aantal aardige posts over tanken, die ga ik niet nog eens over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Bokkie schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:09:
[...]

glyphs: Agony, haunt, lifetap
bossfights: rank1 lifteap, shadowbolt, haunt, cor,ua,coa

filler= shadowbolt, voor de rest haunt uphouden, ua en coa up houden, elke 20 secs lifetappen (rank 1 als ej mana zat hebtm max rank als je de mana kan gebruiken) target < 30% = drain soul, minimaal 1x laten ticken voor je dots refreshed

10 minuten volhouden op een lvl ?? trainingdummy en dan kijken wat je dps is :P
Dummy --> ...1450 -1500... das al 250 omhoog... _/-\o_

EDIT: op de ?? dummy is het nu 1400 gemiddeld (zat op een lvl 80 dummy volgens mij)

[ Voor 6% gewijzigd door Maduth op 14-05-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:06:
[...]

Als je goed leest dan zie je dat hij beweert dat tanken niet meer is dan aggro houden. Aggro houden is het makkelijkste onderdeel van tanken.

Maar hierboven staan al een aantal aardige posts over tanken, die ga ik niet nog eens over doen.
Als iedereen het altijd met elkaar eens is is een forum ook zo saai toch ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe graag dps, ik vind het interresant om het beste uit je dps class te halen, ben een dk, maar ben nu een maand gestopt, was full epic, en ulduar was er nog niet, nu wel, dus van het weekend maar weer eens installeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Coffeemonster schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:10:
[...]

Herkenbaar, die chaos. Ik heb er zelf met weinig instance-ervaring soms ook last van (ook Arms warrior, Fignar@Stormrage). Volgens mij is ervaring opdoen met instances de beste oplossing. :) Wat bij mij helpt is het aanzetten van de health bars van de mobs met de V-toets. Die health bars kan je ook (rechts)klikken om te targetten.
Ben ik al niet alleen dus :-)

Ga die healthbars ook eens aanzetten en kijken wat dat geeft.
Verder wil ik nog een keer experimenteren met het maken van een macro die de focus zet op de tank en de target van die tank selecteert, omdat ik soms de verkeerde elite pak en zo aggro trek (wat als platedrager meestal geen probleem is, maar je kan beter problemen voorkomen).
Hmm, zou je die misschien even willen DM'en ofzo? Macro's zijn momenteel ook nog non-touched voor mij :) Er valt ook zoveel te leren! :)
Of is het niet meer dan wat Reboot hier aanhaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
zo simpel is het :p ik gebruikte dit altijd om te marken

code:
1
2
/assist *tankname*
/script setblablaicon 8 fzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
nadeel daarvan is dat je elke keer de nieuwe tank naam moet invullen

Selecteer Tank, Type: /focus
Macro met:
code:
1
2
/assist [target=focus]
/startattack

en die doe je elke keer een mob dood is

en aan eind de instance /clearfocus

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 14-05-2009 15:40 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Teunis schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:36:
nadeel daarvan is dat je elke keer de nieuwe tank naam moet invullen

Selecteer Tank, Type: /focus
Macro met:
code:
1
2
/assist [target=focus]
/startattack

en aan eind de instance /clearfocus
oke ja, juist.

nja lang geen macro's meer gebruikt, nu gebruik ik oRA2 voor te assisten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:36:
Macro met:
code:
1
2
/assist [target=focus]
/startattack
Die gebruikte ik altijd, maar bv bij naxx waar dps zwaar op de adds moet (of VoA), zat ik nog vrolijk die macro te spammen en nogsteeds de boss te meppen.

Handmatig ftw enzo :P

Zo had ik mijn misdirect macro altijd op member 1 van de party voor HC's (tanker is bijna altijd leader), gingen we OS25 doen en zat ik in een party met een priest als nr. 1. Stond die even te flippen toen zijn tps torenhoog schoot :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:45:
[...]

Die gebruikte ik altijd, maar bv bij naxx waar dps zwaar op de adds moet (of VoA), zat ik nog vrolijk die macro te spammen en nogsteeds de boss te meppen.

Handmatig ftw enzo :P

Zo had ik mijn misdirect macro altijd op member 1 van de party voor HC's (tanker is bijna altijd leader), gingen we OS25 doen en zat ik in een party met een priest als nr. 1. Stond die even te flippen toen zijn tps torenhoog schoot :P
Ik doe het ook lekker handmatig, dit soort macro's zorgt ervoor dat ik zelf niet meer goed ga kijken en denken :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:09:
[...]
Als iedereen het altijd met elkaar eens is is een forum ook zo saai toch ;).
Niks mis met een beetje spanning. Maar het moet niet te gek worden. Laten we het gewoon weer over slackende dps hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Ik zat inderdaad eerst aan Teunis' oplossing te denken, maar met Reboots oplossing hou je de focus vrij voor andere zaken. Ik ben er alleen nog niet uit welke hotkey ik eraan ga verbinden. Misschien maak ik daar de Z, X of V voor vrij (heb geen toetsenbord met macroknoppen).

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:58:
[...]

Niks mis met een beetje spanning. Maar het moet niet te gek worden. Laten we het gewoon weer over slackende dps hebben. ;)
Naja, in de lijn van DPS. Zijn er eigelijk sites die jou theoretische (solo) dps kunnen laten zien, op basis van bv wow armory? De enkele sites die ik ken gaan over de 'perfecte' gear met beste omstandigheden, nu durf ik best te zeggen dat mijn gear best goed is maar de rek uit mijn dps is er toch echt wel uit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 10:50
Enige moeilijke aan healing is niet te happen wanneer jij de schuld krijgt als de raid wiped. Verder is healen net zo simpel als elke andere taak in WoW. Wat ik de volgende expansion wil gaan doen is tanken. Ben nu dps, vorige jaren altijd healing geweest, maar tanken lijkt me ook wel de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
gisteren ook mijn dps geboost gehad. ik kom maar niet voorbij de 4.1k op archavon... weet echt niet meer wat het kan zijn

http://eu.wowarmory.com/c...Twisting+Nether&n=Xreboot << linkje naar armory

volgens mij doe ik echt wel ergens iets mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Laatst online: 23-09 15:41
SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:03:
[...]
Naja, in de lijn van DPS. Zijn er eigelijk sites die jou theoretische (solo) dps kunnen laten zien, op basis van bv wow armory? De enkele sites die ik ken gaan over de 'perfecte' gear met beste omstandigheden, nu durf ik best te zeggen dat mijn gear best goed is maar de rek uit mijn dps is er toch echt wel uit.
www.maxdps.com?

Al heb ik geen flauw idee hoe accuraat het nog is. Veel gebruikt in TBC met m'n spriest. Zo te zien klopt het nog aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DinaDani schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:
Enige moeilijke aan healing is niet te happen wanneer jij de schuld krijgt als de raid wiped. Verder is healen net zo simpel als elke andere taak in WoW. Wat ik de volgende expansion wil gaan doen is tanken. Ben nu dps, vorige jaren altijd healing geweest, maar tanken lijkt me ook wel de bom.
Sorry maar dat is gewoon niet waar, je kan niet zeggen dat healen net zo makkelijk is als ranged DPS zijn. Als DPS hoef je maar op één ding te letten namelijk de boss HP. Als healer moet je daar ook op letten maar ook op de raid. En laat ik maar niet beginnen over void zones enzo.

Tank lijkt mij iig ook leuk(er) dan dps. Zoals ik zei, misschien eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TickleMe
  • Laatst online: 04-12-2024
-BB- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:30:
Buiten de hele "wat-is-moeilijker" discussie met tanks en healers is het ook een mate van wat je zelf het prettigst vind om te doen. Ik zal nooit en te nimmer een healer spelen in een raid. Misschien nog in een 5-man groep, maar meer dan dat echt niet. Ik vind er geen zak met pepernoten aan.
Bij start van LK heb ik zitten twijfelen tussen doorgaan als mage of swappen naar holy pala als nieuwe main. Uiteindelijk gekozen voor mage omdat ik daar langer ervaring mee heb met raiding.

Maar nu merk ik steeds meer dat ik healing eigenlijk leuker vind, mage log ik alleen nog voor raids
De rest van de tijd zit ik op de pala voor 5 en 10mans. 25mans heb ik vrij weinig ervaring mee, alleen pugs en die zijn nogal es variabel tussen decent en crapsauce, maar dat bevalt ook wel goed.

Volgend project is wat experimenteren met protpala aangezien ik redelijk wat tankgear heb verzameld tijdens het healen en verzuip in de emblems. Laatste keer dat ik getankt heb was met een warrior in vanilla dus wil wel es zien hoe dat gaat nu. En met dualspec gaat dit ook makkelijker.

Het vreemde is dat ik nu alle mana using classes op 80 heb , behalve shaman(73) die ik tussendoor aan het levelen ben als enhance, terwijl nonmana classes als rogue/warrior/dk op 60 blijven hangen omdat ik deze gewoon niet verder geleveld kan krijgen (rogue/war had ik nog van vanilla). Ik noem deze nonmana ipv melee omdat ik weinig problemen heb met (enh)shammy en druid als kitty heb geleveld. Dit zijn dan wel weer hybrid classes.
Ut zal wel tussen mijn oren zitten schat ik. :p

Maar ik heb dus nu momenten dat ik zit te twijfelen om bij mijn huidige guild te blijven (zijn nu bezig de keepers op hardmode voor alganon) maar waar het niet mogelijk is om te rerollen of over te stappen naar andere guild/realm en verder te gaan als pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_H_G_ schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:23:
[...]

www.maxdps.com?

Al heb ik geen flauw idee hoe accuraat het nog is. Veel gebruikt in TBC met m'n spriest. Zo te zien klopt het nog aardig.
Daar heb ik ook even mee gespeeld, maar daar hebben ze enkel BM hunters (LK spec denk ik), en in raids blijf ik nog altijd SV. En aangezien mijn BM 2de spec is, kan ik de gegevens niet ophalen van armory.

Wel bizar btw dat diverse DPS sites de nieuwe pvp bow als hoogste allround dps neerzetten, zelfs beter dan de Ulduar 25 bow.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
TickleMe schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:29:
[...]
Maar ik heb dus nu momenten dat ik zit te twijfelen om bij mijn huidige guild te blijven (zijn nu bezig de keepers op hardmode voor alganon) maar waar het niet mogelijk is om te rerollen of over te stappen naar andere guild/realm en verder te gaan als pala.
Heb je ook al zo ge-uit bij de GM ?
Als inderdaad keihard zeggen als paladin wilt spelen prima, maar dan mag je niet meer mee met raids.
Tja dan zou ik persoonlijk een nieuwe guild gaan zoeken, genoeg guilds die healers zoeken.

Aan de andere kant weet je wat je nu hebt aan de guild, dat kan beter worden, maar ook veel slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier mensen met ervaring met de ‘QuickHealth’ addon? Dit lijkt een addon te zijn die verschil kan maken. Voor zover ik begrijp worden op deze manier je raidframes sneller geupdate, simpel gezegd: je ziet sneller wie damage krijgt.

Ik zou specifiek willen weten of er mensen zijn die dit in combinatie met ‘perfectraid’ gebruiken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe kan je dat nou sneller te zien krijgen dan met een normale UI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt direct vanuit de combatlogs geupdate.... ik lees t ook maar in een guide van ensidia priestje... Ben wel benieuwd, zou wel helpen in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:53:
Zijn er hier mensen met ervaring met de ‘QuickHealth’ addon? Dit lijkt een addon te zijn die verschil kan maken. Voor zover ik begrijp worden op deze manier je raidframes sneller geupdate, simpel gezegd: je ziet sneller wie damage krijgt.

Ik zou specifiek willen weten of er mensen zijn die dit in combinatie met ‘perfectraid’ gebruiken. Bedankt!
Heb het lange tijd gebruikt (toen m'n main nog healer was) i.c.m. PR en later met Grid. Het HEEFT ooit samengewerkt dus, maar ik merkte zoveel verschil, zie je snel genoeg niet? ;)
Kan iig niet meer serieus healen zonder.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De logica erachter is aannemelijk, maar ik neem aan dat de overige toch inmiddels ook zoiets gebruiken?
LibQuickHealth-2.0 is a library that provides more up to date health data than the default Blizz events and functions.
In addition to the standard UNIT_HEALTH event, the library listens to combat log events (CLEU) to update health values.
CLEU events fire more often than UNIT_HEALTH, and allow the library to get around the ~300ms throttling of UNIT_HEALTH updates.
The interesting CLEU events are those containing health differences (damage and heals). Normally, when UNIT_HEALTH fires,
those differences add up to the value reported by Blizz's UnitHealth. But sometimes, when a unit takes damage according to the CLEU,
that damage is processed *after* the next UNIT_HEALTH event.
This is called "pending damage". One of the features of LibQuickHealth-2.0 (and an improvement over 1.0) is to detect pending damage,
Nu vraag ik me af, buiten dus die elite raidgroepjes, of je dit nu echt zal merken met die 300ms mogelijke delay.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:12:
De logica erachter is aannemelijk, maar ik neem aan dat de overige toch inmiddels ook zoiets gebruiken?

[...]

Nu vraag ik me af, buiten dus die elite raidgroepjes, of je dit nu echt zal merken met die 300ms mogelijke delay.
Ja. Trust me. Ja :)

Uitgaande dus van het feit dat fps niet je probleem is, het maakt WoW wel iets zwaarder.

[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 14-05-2009 17:27 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ook, 300ms is erg merkbaar, maar zal het voor 'casual healer X' echt iets uitmaken?
Addon zit dus nonstop je log te spam-checken, kan inderdaad begrijpen dat dit wat resources steelt.

Mischien maar eens proberen of er veel verschil zit :) (party health vs deze addon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
snif. farewell

Account Created: 24 November 06 21:46 CET
Expiration Date: 14 May 09 08:24 CEST

[ Voor 28% gewijzigd door thewizard2006 op 14-05-2009 17:35 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:03:
[...]
Rawr van Codeplex (gratis download) is hiertoe een fantastisch programma. Dit is veel beter dan de site MaxDPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
thewizard2006 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:35:
snif. farewell

Account Created: 24 November 06 21:46 CET
Expiration Date: 14 May 09 08:24 CEST
Die van mij gaat er binnenkort ook mee ophouden. Zal wel weer een keer terugkomen, zo gaat dat, dus ben nu al mn shizzle aan het dumpen op de AH. Dat bleek wat meer dan verwacht, dus ben ik nog wel even zoet mee...

Wel zo'n 30K bij elkaar denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:45:
[...]

Rawr van Codeplex (gratis download) is hiertoe een fantastisch programma. Dit is veel beter dan de site MaxDPS.
Zo, inderdaad! :D Nog even uitvogelen hoe alles werkt, maar wat een enorme data is daar te vinden :)

Zie dus dat ik nog lang niet aan mijn top zit (max naxx25), hier kan ik wel even mee vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TickleMe
  • Laatst online: 04-12-2024
Teunis schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:35:
[...]

Heb je ook al zo ge-uit bij de GM ?
Als inderdaad keihard zeggen als paladin wilt spelen prima, maar dan mag je niet meer mee met raids.
Tja dan zou ik persoonlijk een nieuwe guild gaan zoeken, genoeg guilds die healers zoeken.

Aan de andere kant weet je wat je nu hebt aan de guild, dat kan beter worden, maar ook veel slechter
Na wat slechte ervaringen in het verleden doen ze het niet meer. Als je wil rerollen word je van raider naar guildfriend status gedemote, wat betekent dat je niet meer voor 25mans in aanmerking komt, alleen altruns en 10mans mag je mee.
Komt ook bij dat ze al genoeg healers hebben en ik nog maar paar maanden bij hun ben.
Het is 1 van de topguilds op de server en een goeie groep mensen dus ik zou eik niet moeten klagen.

Magoed ik zie wel wanneer ik de keuze maak tussen meer hardcore raiden of wat minder en misschien 10man guild als ik iets leuks kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Je bent je rogue een beetje zat, logt in op je oude main Lock aan Ally side en tot je grote verbazing zie je dat al je geld is verdwenen. En dit is mij dus nu helaas overkomen.

2 weken geleden stond er nog een keurige 1500g en nu is alles verdwenen. Nu is het rare dat echt niemand mijn wachtwoord kan weten. Ik heb er nog nooit met iemand over gerept.

Wachtwoord uiteraard meteen veranderd. Ziet er nu naar uit dat ik zwaar de lul ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

PcManiaxx schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:03:
Je bent je rogue een beetje zat, logt in op je oude main Lock aan Ally side en tot je grote verbazing zie je dat al je geld is verdwenen. En dit is mij dus nu helaas overkomen.

2 weken geleden stond er nog een keurige 1500g en nu is alles verdwenen. Nu is het rare dat echt niemand mijn wachtwoord kan weten. Ik heb er nog nooit met iemand over gerept.

Wachtwoord uiteraard meteen veranderd. Ziet er nu naar uit dat ik zwaar de lul ben.
Stap naar een GM? Die kunnen je vaak helpen hoor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Zo onze eerste Alt(dualspec) Naxx run is een feit. Was een super avond.. 7 bosses down.. en dit ook.

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/9887/astoloot.jpg

6 Offspec loot en 1 nieuw wapen.. Het was qua loot dus echt een offspec avond. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Wootlock schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:46:
Noem eens wat waardes.
Ik heb geloof ik rond de 6.5k ap in beervorm, 45% crit.
iedere swipe heb ik minstens 3-4 crits, af en toe een maul ertussen (glyphed: pakt 2 targets) en poef je hebt dan zo 3k aoe tps.
Ik zou zeggen probeer het eens :)
Nou hier komen ze, het is geen mooi gezicht als ik zo naar jouw waarden kijk :P

Health 27907 (unbuffed)
Armor 25002
Damage 984-1046
Power 4400
Hit 147
Crit 33,03%
Expertise 28
Defense 422
Dodge 35,07%
Parry
Block

Resilience 92

Ik heb twee Naxx10 items, drie Heroic items, een Hc emblem neckpiece, vier goede paarse crafted items en de rest is domweg nog niet vervangen omdat ik nog niets ben tegengekomen in heroics of Naxx. Armory link staat in signature hieronder.

Pijnpunten volgens mij; Hit, AP en voor healers Defense. Hoewel ik niet snel dood ga voor dat laatste punt. Moet het alleen niet moeilijker maken dan het is natuurlijk :P

Maar ik denk dat het moeilijk wordt om deze punten omhoog te gooien zonder erg veel te gaan spelen op plekken zoals Naxx. De items die nog kan vervangen totdat ik Naxx25 of de heroic versies ervan moet gaan doen die zitten in Naxx10. Heel soms zit er een normale heroic tussen, maar plekken zoals Gundrak of Draktharon, waar die upgrades zitten voor mij, die zijn niet bepaald populair bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:01:
Zo onze eerste Alt(dualspec) Naxx run is een feit. Was een super avond.. 7 bosses down.. en dit ook.

[afbeelding]

6 Offspec loot en 1 nieuw wapen.. Het was qua loot dus echt een offspec avond. :)
Hey, alleereest ff een vraagje over dit screenshotje :P
Welke addon gebruik je om die Level voor de naam te krijgen?

En verder in het algemeen..

Ik ben een lvl40 Blood elf hunter.
Waar kan ik het beste trainen om zsm lvl 55 te worden.
(Death Night :D)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 07:50:
Prat 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

Naxx25, dag twee

De tweede dag van Naxx begon wat irritant omdat Ventrillo was voorzien van een pestkop en de admin niet online was. Toen deze eenmaal online was hebben we de pestkop permanent gebanned en konden we goed gebruik maken van ons kanaal. Het lukte ons wederom om 25 guildies bij elkaar te krijgen. Sommige waren te laat of no-show en zijn ter plekke door andere guildies van level 80 vervangen.

Daarna zijn we terug plaguewing in gegaan. Noth had al kennis gemaakt met de grim reaper. Dus gingen we door naar Heigan. Superleuk gevecht moet ik zeggen. Ik was al gewaarschuwt door een vriend van mij dat ik het eerste gevecht dood zou gaan bij Heigan.Hij had gelijk, onze guild had de tactic goed uitgelegt maar ik was wat te ver af van de twee healers die onze groep door Heigan's Dance-Dance Revolution contest heen hielpen. Ik zag mijn beeld groen worden aangezien mijn poppetje precies in de groene massa stond. Insta-kill zo ongeveer. De rest van de groep werd ook gewiped, dit kwam omdat het voor sommige (inclusief mij) gewoon de eerste keer was dat we Heigan zagen in Naxx.

Nog een keer dan maar. Deze keer hadden we een ietswat onverwachte pull, maar gelukkig kostte dat geen levens. Ik deed het aardig goed met de dance en werd er ook niet door gekilled. Helaas deden andere het minder goed. Op het laatst pakte ik heel soms de agro met als gevolg dat Heigen soms plotseling op mij af stormde en sloeg. Dit zorgde uiteindelijk ervoor dat ik van het platform af ging en alsnog door de groene massa werd gewiped.

Nog maar een keer dan. Deze keer ging het helemaal goed. Ik overleefde tot het eind en Heigan kreeg kramp in zijn benen van het dansen. Toen hij eindelijk de grond had gekust was de groep aardig opgelucht.

Toen kwam Loatheb, maar niet voordat we eerst door een zeer lastig stukje met stralende ogen en plagueleeches (of zoiets) moesten. De guild had er wat problemen mee en sommige moesten meermaals worden geressed. Ik niet, ik liep tot halverwege, gebruikte invisablity en presto, ik stond aan de andere kant van de gang en zag Loatheb. Toen de rest van de slow-pokes eindelijk met veel moeite Loatheb wist te halen konden we eindelijk tegen hem gaan vechten.

De debuff van loatheb welke healing zeer lastig maakt is een bitch. Maar ondanks dat hebben we Loatheb ge-oneshot. Ik zelf viel dood neer toen Loatheb op minder dan 20% was. Maar goed, dat kwam door omstandigheden. Ik merkte dat de druid healer van onze groep moeite had om de damage van Loatheb op te vangen in drie seconden. Waarschijnlijk omdat de meeste heals meer dan drie seconden in beslag namen. Ik neem het de druid dan ook niet kwalijk.

Toen Loatheb viel de achievement gekregen voor het clearen van Plaguewing! :D

Vervolgens nog Patch geprobeerd maar na een wipe en de respawn van slimes was het laat en heeft de groep (inclusief ik) het voor gezien gehouden. Vanavond dag drie!

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

Ulduar 25 was een ramp gisteravond op Emerald Dream als gevolg van lag. Zelfs zo erg dat we halvewege een break hebben ingelast in de hoop dat het zou verbeteren. Rond een uurtje of 22.30 waren de problemen gelukkig weg maar helaas hebben we weinig kunnen clearen.

Grappig was dat Hodir ons een achievement gaf (hardmode + lv 239 item) terwijl we er 6 minuten over deden.....hoezo een bug :+

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 15-05-2009 08:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
If you kill him in under 2.5 minutes for 2 "Rare Runed Chest" loots.
If you kill him in under 6 minutes for 1 "Rare Runed Chest" loot.
Enrage is 9 mins (when he destroys the third chest.)

Geen idee of dit nogsteed zo is (lijkt er wel op, blijkbaar zten wij er dus 25s te lang over te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

Het gaat om http://www.wowhead.com/?achievement=3184 ,

Blizz had een hotfix gedaan om te voorkomen dat Hodir zijn cache vernietigde als hij Flash Freeze caste in de laatste paar seconden van de achievement.

http://www.worldofraids.c...nerf-flash-freeze.html#12

Blijkbaar is er nu een andere bug erin geslopen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 18:07
Ik zag hiernet 4 paginas terug (jezus dit gaat snel) een macro om skull te targetten. Maar zijn er ook mods/macros om de tabvolgorde te volgen van de target icons? Dus dat je eerst gewoon skull pakt, dan tab doet en hij automatisch de X neemt, en zo naar beneden toe.
Dat is het enige lastige in een group atm. Soms is het nogal hectisch in grotere groepen en dan verlies je natuurlijk tijd als je als een gek op tab staat te raggen om de juiste te hebben.

Voor de rest telt mijn macro lijst maar eentje: een target macro voor northern exposure :P.
En uiteraard als addon omen en recount voor mijn E-peen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gisteravond op 25m bij Thorim, compleet bugged. Er was geen GIANT WORM in de arena in de hamer werd ook in de gauntlet gecast :p. Vanavond weer 10m continue, Freya met een boompje up en dan door General Fuckface, mimiron is al down :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanuit tarren mill kan je hele serie quests doen rond dat lvl, door naar het oosten (naam even kwijt), zit ook een hele serie. Eventueel kan je ook nog in dustwallow marsh gaan questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Auredium schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:28:
De debuff van loatheb welke healing zeer lastig maakt is een bitch. Maar ondanks dat hebben we Loatheb ge-oneshot. Ik zelf viel dood neer toen Loatheb op minder dan 20% was. Maar goed, dat kwam door omstandigheden. Ik merkte dat de druid healer van onze groep moeite had om de damage van Loatheb op te vangen in drie seconden. Waarschijnlijk omdat de meeste heals meer dan drie seconden in beslag namen. Ik neem het de druid dan ook niet kwalijk.
Loatheb is een DPS race.

En verder in het algemeen..

Wat is dat toch met al die nieuwe spelers die perse een death knight willen hebben? Hoeveel denk je dat er daarvan rondlopen? :)

Anyway, afgezien van de andere plekken die al aangegeven zijn zou ik zeker in Tanaris gaan kijken. Erg veel quests daar.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 15-05-2009 09:56 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Hydra schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:54:
Wat is dat toch met al die nieuwe spelers die perse een death knight willen hebben? Hoeveel denk je dat er daarvan rondlopen? :)
Nieuw, makkelijke klasse, ziet er stoer uit.

Persoonlijk vind er niet veel bijzonders aan. Het is best een leuke klasse om te spelen, maar om nu te zeggen dat ik er dagen achtereen mee blijf spelen, neuh. Melee DPS vind ik weinig aan, dan zou ik er een tank van moeten maken en dat vind ik een DK niet bepaald. Althans niet voor mezelf, er zijn er zat die het prima doen dus ik zal niet zeggen dat een DK niet kan tanken. Alleen niet door mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb ook nog geen DK gemaakt, eerst mijn warlock eens op 80 krijgen lol. 74,5 150% rested xp. QQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@deadsy en veg: wij hadden 't zelfde, zaten lang niet op 3m en toch kregen de we hardmode Oo

Giant worm was in onze 10 man ook al weg... geen hamers gezien tho :P

@Jor: gewoon MT targets en een vaste assist gebruiken?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

-BB- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 07:08:
[...]

Nou hier komen ze, het is geen mooi gezicht als ik zo naar jouw waarden kijk :P

Health 27907 (unbuffed)
Armor 25002
Damage 984-1046
Power 4400
Hit 147
Crit 33,03%
Expertise 28
Defense 422
Dodge 35,07%
Parry
Block

Resilience 92

Pijnpunten volgens mij; Hit, AP en voor healers Defense. Hoewel ik niet snel dood ga voor dat laatste punt. Moet het alleen niet moeilijker maken dan het is natuurlijk :P

Maar ik denk dat het moeilijk wordt om deze punten omhoog te gooien zonder erg veel te gaan spelen op plekken zoals Naxx. De items die nog kan vervangen totdat ik Naxx25 of de heroic versies ervan moet gaan doen die zitten in Naxx10. Heel soms zit er een normale heroic tussen, maar plekken zoals Gundrak of Draktharon, waar die upgrades zitten voor mij, die zijn niet bepaald populair bij ons.
Opzich niet heel slecht, alleen meer AP zou tof zijn in combinatie met "Savage Defense" (na een crit krijg je savage defense, als je gehit wordt, wordt de dmg geabsorbeerd (25% van je AP)).

Gisteren 10m Ulduar verder gezet, Kolarn 1 shot, daarna door naar Auriya (lol trash is moeilijker als de boss)
De crazy catwoman is toch wel een tof gevecht, eerste poging abilities uitgelegt en verteld dat de pull 50% van het gevecht is.
De pull: shaman dropt een magma totem en wij staan achter een pilaar te wachten; 2 tanks staan op het randje om de adds+boss op te pakken: instant wipe 2 adds op 1 tank is lol :D
Daarna ff tankspot bezocht en toen de pull nog eens goed bekeken.
uiteindelijk een dk d&d laten droppen en naast de pilaar onze pally tank een conc waardoor deze 1 add + boss kreeg, andere add werd opgepakt door de warrior tank.
beide adds doodgedps'ed spawnt er zo'n defender tijdens de fear :D tank wist hem gelukkig goed op te pakken en hij was zo dood en toen de zwarte gaten: zag er veel mensen door hobbelen maar gelukkig geen dode daardoor. poef boss dood en weer een 1st kill :p, door naar de iron council.
pally tank tankt de runemeister + stormcaller en de warrior pakt steelbreaker op en tank hem bij de deur.
jammer dat de warrior tank wat traag van begrip is als er een rune spawned onder steelbreaker krijg hij de volle lading omdat hij hem niet verplaatst. Jammer maar helaas, volgende keer gaan ze gewoon dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gewoon op de pull ALLE cooldowns hitten, 2 priests in de raid, GS op beide tanks, pop divine hymn en al die shit (natuurlijk wel ff faden van te voren). Shield wall, ice fortitude, ALLES.

Maakt toch niet uit, als je de pull maar overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Goedemorgen,

Ik heb een Warrior tank die ik naar DPS wil speccen.
Nou ben ik eigenlijk altijd met tanken bezig geweest en heb ik mij nooit verdiept in het DPS verhaal van een warrior.
Ben van plan om een 2H Sword te gaan gebruiken en denk dus aan een Arms talent tree.

Waar zou ik nog meer op moeten letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:56:
Opzich niet heel slecht, alleen meer AP zou tof zijn in combinatie met "Savage Defense" (na een crit krijg je savage defense, als je gehit wordt, wordt de dmg geabsorbeerd (25% van je AP)).
En mijn hit dan? Is die niet erg laag? Volgens mij moet je 8% hebben, ik heb er 4,25%. Dan mis ik toch nog enorm veel of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

MrVegeta schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:02:
Gewoon op de pull ALLE cooldowns hitten, 2 priests in de raid, GS op beide tanks, pop divine hymn en al die shit (natuurlijk wel ff faden van te voren). Shield wall, ice fortitude, ALLES.

Maakt toch niet uit, als je de pull maar overleeft.
geen priests in de raid (op een spriest na) 2 tankhealers: Pally en shammy, en een raidhealer: dr00d.
die sonic screech is ook wel leuk :p
quote: -BB-
En mijn hit dan? Is die niet erg laag? Volgens mij moet je 8% hebben, ik heb er 4,25%. Dan mis ik toch nog enorm veel of ligt dat aan mij?
Ik heb niet veel meer hitrating als jou, ben wel expertise capped wat enorm scheelt in dodges/parry's

tijdens een pull/boss pop je dan ook barkskin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:08:
[...]

geen priests in de raid (op een spriest na) 2 tankhealers: Pally en shammy, en een raidhealer: dr00d.
die sonic screech is ook wel leuk :p

[...]

Ik heb niet veel meer hitrating als jou, ben wel expertise capped wat enorm scheelt in dodges/parry's

Sonic Screech is opzich wel een joke, die shadow aanval is pas awesome als die niet wordt geinterupt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommmyy schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:03:
Goedemorgen,

Ik heb een Warrior tank die ik naar DPS wil speccen.
Nou ben ik eigenlijk altijd met tanken bezig geweest en heb ik mij nooit verdiept in het DPS verhaal van een warrior.
Ben van plan om een 2H Sword te gaan gebruiken en denk dus aan een Arms talent tree.

Waar zou ik nog meer op moeten letten?
Voor Arms:

- Je (totale) hit rating op 8%
- Je expertise op 6,5%, 4,5% als je de weapons-mastery talent neemt.
- Voor de rest gemmen voor strength, als je wat meer richting Ulduar gaat wordt Armor Penetration waar je op moet focussen.
- Je rotatie is een kwestie van prioriteiten, er zijn verschillende theorien, ik gebruik dit: 1. Zorg dat Rend altijd up is 2. Overpower 3. Mortal Strike 4. Execute (sudden death proc) 5. Slam als de rest op cooldown is en bladestorm elke cooldown.
- Verder is Axe-spec het beste. Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wat er voor jou beschikbaar is qua wapen drops.

Ik zou voor deze spec gaan: http://www.wowhead.com/?talent#LhrhbfIt0bbRdGuioGx00x:qsm0 - imp. Execute is overrated vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:08:

Wanneer hebben ze Barkskin aangepast? Laatste keer dat ik die gebruikte toen was het nog niet voor alle vormen en plopte ik uit m'n bearform. Schrok me rot, daarna nooit meer gebruikt :+ Was overigens wel al 80, dus zo lang geleden is dat niet dan dat ze dat hebben aangepast. Dan neem ik die wel op in mijn rush naar de baasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:42

Nitai

Live the life you love.

-BB- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:03:
[...]

8% is de hitcap dus je zit nu dan net over de helft. Zodra je gearupgrades krijgt dan zal je hit sowieso stijgen.
Je kunt veel upgrades krijgen als je OS gaat doen. Ik weet hoe PVP gaat op een PVE server, maar VoA biedt ook nog aardige upgrades voor Dazzah. Verder zou je deze upgrades kunnen overwegen:
http://www.wowhead.com/?item=43592
http://www.wowhead.com/?item=37409
http://www.wowhead.com/?item=37194
http://www.wowhead.com/?item=44011

Anders moet je even in Rawr kijken, daar zie je per upgrade/gear/enchantment je threat increase.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:17:
[...]

Voor Arms:

- Je (totale) hit rating op 8%
- Je expertise op 6,5%, 4,5% als je de weapons-mastery talent neemt.
- Voor de rest gemmen voor strength, als je wat meer richting Ulduar gaat wordt Armor Penetration waar je op moet focussen.
- Je rotatie is een kwestie van prioriteiten, er zijn verschillende theorien, ik gebruik dit: 1. Zorg dat Rend altijd up is 2. Overpower 3. Mortal Strike 4. Execute (sudden death proc) 5. Slam als de rest op cooldown is en bladestorm elke cooldown.
- Verder is Axe-spec het beste. Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wat er voor jou beschikbaar is qua wapen drops.

Ik zou voor deze spec gaan: http://www.wowhead.com/?talent#LhrhbfIt0bbRdGuioGx00x:qsm0 - imp. Execute is overrated vind ik.
Super chil!
Dankje wel

Hoeveel dps doe jij nu dan? Armory Link?
Als ik goed tank en ong 4mobs per pull heb kom ik op ong 1.2K aan damage met grap gear.

[ Voor 7% gewijzigd door Thommmyy op 15-05-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een warrior lijkt me ook nog wel interessant (rondhuppelen met 2 huge heirloom 2h's :P), maar wat is hun 'compensatie' tov een DK of Pala? Pala kan healen, DK heeft aoe, veel range en beetje healen, maar kan weinig vinden wat warrior nu precies als extra heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

Op de healing/tanking discussie terug komend beiden is makkelijk! Maar het opletten op de rest van raid(tards) maakt het moeilijk. Een goede healer/tank heeft dit overzicht en kan anticiperen. Op sommige fights moeten healers zorgen dat de tank in los blijft en andere fights andersom imho (gauntlet/freya/razor/ignis vs hodir/mimi etc). Het is dus een combinatie van alles en in dit opzicht is het een enorm verschil in ulduar t.o.v. naxx.

Verder op de druid tank discussie ik heb gemerkt dat Hit rating in Ulduar (hc) echt een enorme must is. Als je dps alles er uit perst en je mist attacks is dat echt een probleem. Vandaar dat ik toch behoorlijk wat gear etc omgegooid heb om een balans te vinden in dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Nitai schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:20:
8% is de hitcap dus je zit nu dan net over de helft. Zodra je gearupgrades krijgt dan zal je hit sowieso stijgen.
Je kunt veel upgrades krijgen als je OS gaat doen. Ik weet hoe PVP gaat op een PVE server, maar VoA biedt ook nog aardige upgrades voor Dazzah. Verder zou je deze upgrades kunnen overwegen:
http://www.wowhead.com/?item=43592
http://www.wowhead.com/?item=37409
http://www.wowhead.com/?item=37194
http://www.wowhead.com/?item=44011

Anders moet je even in Rawr kijken, daar zie je per upgrade/gear/enchantment je threat increase.
Hm ja, de Polar Boots vind ik tricky, maar de gems die je er in kunt stoppen maken het wel interessant omdat je er mee kan wat je wil. Ik heb ook bijna alle mats al om het zelf te maken, paar stukjes om de eternals te maken, dat is het.

De waist die je voorstelt vind ik moeilijk omdat ik Trollwoven Girdle heb, netjes met socket erin gepropt voor +24 stamina. Groot deel van mijn expertise zit ook in dat ding.

De gloves en pants zijn goede, volgens mij stond die van King Ymiron ook op mijn lijstje. Nu nog mensen meekrijgen i.p.v. naar UK :P OS is overigens lastig, die doen we haast niet en al helemaal niet met 2d. Dat wordt dan erg moeilijk. Ik had zelf Gored Hide Legguards op mijn lijstje staan. Gundrak is makkelijker te doen qua groepen krijgen. Alleen dat ding nog niet gezien :)

VoA is overigens haast nooit een probleem. Wij hebben echt schandalig veel Wintergrasp in bezit. Is wel lekker voor je shards en experience ;)

[ Voor 4% gewijzigd door -BB- op 15-05-2009 11:37 . Reden: VoA ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afgelopen weken geprobeerd 2 Ulduar raids te doen, maar dat was geen succes. De reden om het te proberen was dat er iedere week zo'n 8 personen af moesten vallen, maar met alts en die 8 mensen een raid vormen was moeilijk en bracht ook problemen voor raid 1. Het ziet er naar uit dat wanneer we dit wel kunnen doen zonder problemen, we net zo goed naar 25 mans kunnen gaan.

Nu dus terug naar 2 keer per week Ulduar 10 met 1 RaidId en daarnaast Naxx10/OS10 + drakes en EOE raids wanneer de mensen er zijn. En aangezien niemand daar dan saved is mag dat geen probleem zijn.

Verder tot nu toe iedere week onze doelstelling in ulduar gehaald (na de eerste raid gekeken wat er plat is en iedere volgende week een extra boss) Maar ik denk dat we nu bij de echt moeilijke bosses gaan komen als ik de commentaren lees.

Al met al ben ik als semi casual speler erg blij met Ulduar. Het is voor de verandering net met twee/drie weken op farm.

edit: nu nog een keer een groep voor heroic Occulus vinden die niet zwaar zuigt. Ik heb in al die maanden pas 1 keer een PuG gehad die niet bij de laatste bass uit elkaar viel. En mijn alts willen daar een paar items vandaan hebben. Met een groep die weet wat hij doet is die laatste boss echter gewoon een pushover, weet ik van de ene PuG.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:42:
edit: nu nog een keer een groep voor heroic Occulus vinden die niet zwaar zuigt. Ik heb in al die maanden pas 1 keer een PuG gehad die niet bij de laatste bass uit elkaar viel. En mijn alts willen daar een paar items vandaan hebben. Met een groep die weet wat hij doet is die laatste boss echter gewoon een pushover, weet ik van de ene PuG.
Dat is toch met die draken die je bestuurd? Laatste boss zie ik de meeste plat gaan wanneer de lightballs op je af komen, ipv bij elkaar weg te vliegen gaan ze allemaal andere kant op.. poef plat :P

Meest irritante daar is dat er zoveel casters zijn, krijg je amper melee en doen flink wat dmg.

Timebomb van Urom vind ik het leukste, zeker op een druid die nog 3k over heeft van zijn 30k is het snel instant whipe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:15:
Ik heb ook nog geen DK gemaakt, eerst mijn warlock eens op 80 krijgen lol. 74,5 150% rested xp. QQ.
de beste priest van trollbane en een warlock :P? voor mij zelf was de hele grind tot 80 1 grote faceroll lol
dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende

te makkelijk nu hielp mijn gear naturrlijk ook wel een beetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

-BB- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:20:
[...]

Wanneer hebben ze Barkskin aangepast? Laatste keer dat ik die gebruikte toen was het nog niet voor alle vormen en plopte ik uit m'n bearform. Schrok me rot, daarna nooit meer gebruikt :+ Was overigens wel al 80, dus zo lang geleden is dat niet dan dat ze dat hebben aangepast. Dan neem ik die wel op in mijn rush naar de baasjes.
Barksin kan nu in elke vorm gepopped worden, zelfs als je stunned bent.
Scheelt toch weer 20% dmg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:32:
[...]

de beste priest van trollbane en een warlock :P? voor mij zelf was de hele grind tot 80 1 grote faceroll lol
dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende dot dot volgende

te makkelijk nu hielp mijn gear naturrlijk ook wel een beetje :D
Ik ben achterlijk slecht op mijn warlock. DPS ligt me ook totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Laatst online: 02-10-2023
Vanavond met een FFA (Free for All) lekker Naxx25 in met de guild. Hopelijk pik ik een aantal nieuwe items op. Ben wel weer toe aan een verhoging in mijn repair bill ;) Hopenlijk gaat deze niet zo buggen als laatst EoE. Mensen bleven maar van hun Draakje afvallen :'(

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:41:
Barksin kan nu in elke vorm gepopped worden, zelfs als je stunned bent.
Scheelt toch weer 20% dmg ;)
Is het in ieder geval geen nutteloze druk op de knop meer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kan iemand mij trouwens vertellen of de geruchten waar zijn betreffende de upgrades voor professions in the volgende patch?

Bijvoorbeeld ik heb tailoring (432) maar zie totaal geen behoefte om het te upgraden. Als je een paar HC's draait en enkele keren Naxx in duikt, ben je toch weer beter gegeared dan je tailoring made spulletjes. Ten tweede vind ik de balans wel redelijk uit evenwicht. In TBC ben ik een van de vele geweest om Alc. te switchen voor Tailoring omdat dit mij een goede epic gear gaf. Nu heb ik er wel een beetje spijt van. Alc en JC zijn volgens mij veel rendabeler dan Tailoring (mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bags, enchants, mounts :).

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.