|
[ Voor 221% gewijzigd door MueR op 21-01-2009 12:41 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 221% gewijzigd door MueR op 21-01-2009 12:41 ]
Anoniem: 219289
Je moet altijd pas op level 11 deconstructen! Vanaf 11 krijg je namelijk IXP er voor terug.The Flying Dutchman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:42:
Meestal deconstruct ik wapens (voor m'n eigen class natuurlijk) pas op lvl 10. Hoewel dat toch nog wel vrij lang duurt.... misschien moet ik het terug schroeven naar lvl 5 of 6. Dan kun je er 4 equippen en na een uurtje questen zijn ze wel op dat lvl aanbeland. Scheelt een aanzienlijke hoeveelheid tijd als je het vergelijkt met lvl'en tot lvl 10. En zeker als je er 20 gaat barteren om er één uit te kiezen die je wilt gaan gebruiken en de rest voor de relics... als je ze alle 20 tot level 10 wilt brengen... dan ben je aan een lvl 57 wapen toe voordat je klaar bent.
Hmm... dat zou betekenen dat ik nog langer werk heb! Maar IXP terug is ook wel weer welkom... lastig lastig.MueR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:57:
[...]
Je moet altijd pas op level 11 deconstructen! Vanaf 11 krijg je namelijk IXP er voor terug.
Nee, het is langer dan normaal. Het is tot 15.00u (Nederlandse tijd).Tyranium schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:57:
Is de Maintenance vandaag tot 3 uur? Ik dacht namelijk dat het tot 1 uur is, ik hoop van wel iig.
[ Voor 47% gewijzigd door The Flying Dutchman op 27-11-2008 13:02 ]
The Flying Dutchman
14.00 GMT. Dus 3 uur NL tijd. Helaas.Tyranium schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:57:
Is de Maintenance vandaag tot 3 uur? Ik dacht namelijk dat het tot 1 uur is, ik hoop van wel iig.
Als de legacies grijs zijn, dan hebben ze een lage tier (hou je muis over de legacy, dan kun je zien wat de tier is). Een lage tier betekend dat je meer punten nodig hebt om die legacy naar een hogere rank te tillen. Kortom, het is dus nadelig als de legacy die je graag wilt ranken een lage tier heeft. Het kan zijn dat een tier hoger wordt bij het reforgen van een wapen, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.Jorgasme schreef nog in het vorige topic:
Even een vraagje,
Bij het unlocken van een Third age wapen, dan zijn sommige legancies grijs in je wapen pop up. Worden deze nog gekleurd? Zijn ze werkzaam?
Anyhoe, hoe werkt dit>
edit
ik verplaatst m wel even muer. lukt niet vanwege dubbele post
The Flying Dutchman
Anoniem: 218701
[ Voor 3% gewijzigd door MADG0BLIN op 27-11-2008 13:40 ]
[ Voor 92% gewijzigd door MueR op 27-11-2008 16:53 ]
Volgens mij duidelijk genoegMueR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:28:
Oke, dan maar even een kort stuk.
Heeeeeel lang stuk
Verder nog vragen?
Anoniem: 191619
Volgens mij klopt dat inderdaad. Ik ben tot nog toe één mithril flake tegengekomen en die dropte van een named elite mob in de mijnen. Dus de mithril flakes zijn volgens mij de `nieuwe shards'. Ik heb ondertussen al een stuk of 4 legendary shards, die heb ik verkregen door oude wapens te deconstructen (en volgens mij kun je deze gebruiken om later legendary items te craften). Met mithril flakes kun je mithril infused ingots maken (onder andere) die ongetwijfeld als zeer speciaal ingredient dienen voor iets, maar voor wat precies weet ik niet (misschien ook wel legendary items...).MueR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:54:
Inderdaad madgoblin, de Mithril Flakes zijn de shards vziw. Legendary Shards zijn inderdaad ook voor het craften. Je kan er legendary items mee maken. Ik heb echter geen "hands-on" daarmee, dus hou ik mijn mond daar nog even over. Ik sta al genoeg voor aap door te zijn wie ik ben
The Flying Dutchman
Anoniem: 251423
Anoniem: 181786
Ik wou het al bijna aangeven dat je iets vergeten was.MueR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:20:
Overigens TS een klein beetje aangepast met info over de Warden en Rune-keeper.
9/10 dat ze gebruikt worden door master supreme weaponsmiths voor het maken van legendary weapons met recipes die ze kopen van de weaponsmith guild als ze de kin status hebben gehaald.vage schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:24:
wie weet komen we er ooit achter of het waar is ^^
Die ideeën heb ik ook gelezen op het lotro forum, maar reken er maar niet op dat Rohan PvP wordt. Lotro is een PvE spel en de PvP die erin zit, zit in gebieden die voor de verhaallijn niet belangrijk zijn, zoals de Ettenmoors. Lotro moet zich namelijk ook houden aan de lore van Tolkien. Ik betwijfel dan ook of je ooit een evil race (buiten PvP om) kunt spelen, aangezien je dan tegen de lore van Tolkien in gaat (je zult in het spel nooit the fellowship kunnen verslaan... misschien hooguit Boromir...). Ik verwacht zelf dus (en ik hoop eigenlijk ook, aangezien ik een échte PvE speler benAnoniem: 251423 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:23:
Ik hoorde ook nog wat over een Rohan update in de toekomst, en ook wat ideeën (maar niks van de devs) over wat er kan gebeuren als LOTRO eenmaal bij Mordor en dergelijke aankomt: speelbare evil races, en Age of Conan achtige border kingdoms die dan gefocussed zijn op PvP ala Ettenmoors. Klinkt fantastisch als je het mij vraagt, maar ook zonder dat krijg ik geweldige zin in die game.
The Flying Dutchman
[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 27-11-2008 16:55 ]
Anoniem: 234252
Ik ben een speler die graag alleen speelt en zo nu en dan een gelegenheidsgroepje vorm om een moeilijke quest te doen. Ik heb me moeiteloos naar lvl 50 kunnen tillen.Anoniem: 234252 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:10:
Wat ik me vooral afvraag is of het nu al mogelijk is om op je eentje te levelen en het levelen ging ook zo traag.
Ik weet dat dit een groepspel is en dat je moet groepen voor je legendary quests en voor de story quests dat snap ik, maar om gewoon te levelen?
(let wel, nu heb ik het over het allerbegin)
Het spel was voor derest wel echt af mooi, vlot, leuke classes, tolkien wereld (l), lore,... Leuke pve (in tegenstelling tot Warhammer) enkel spijtig dat ik levelen zo haat
Anoniem: 274511
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 274511 op 27-11-2008 18:46 ]
Ik draai op een iMac met bootcamp en dat werkt prima. Overigens zijn de grafische kaarten in de consumenten mac's niet echt top of the line, hou daar rekening mee. (in de MB Pro weet ik zo niet wat voor een kaart daar inzit)Anoniem: 274511 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:29:
Aangezien ik over paar maanden een Macbook pro(aluminium) ga kopen voor me studie en gelijk LOTRO er bij wil, heb ik wat vragen.
Na een tijdje gegoogeld te hebben kwam ik er achter dat het mogelijk is dat je lotro kan spelen op een mac.
Wat ik nog niet weet loop het wel goed?Ik kan het spel nu ook gaan kopen maar op mijn pc draait het spel maar op middium/low(+lage fps stotteren enz..).Dat bederft het speel plezier dus.
En is de lifetime voor altijd verkrijg baar?Want heb gehoord toen het spel net uitkwam dat er een beperking was aan lifetime lidmaatschappen.
Nou ja, als je evil races speelt hoeven die de fellowship ook niet persee te verslaan lijkt meThe Flying Dutchman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:49:
[...]
Die ideeën heb ik ook gelezen op het lotro forum, maar reken er maar niet op dat Rohan PvP wordt. Lotro is een PvE spel en de PvP die erin zit, zit in gebieden die voor de verhaallijn niet belangrijk zijn, zoals de Ettenmoors. Lotro moet zich namelijk ook houden aan de lore van Tolkien. Ik betwijfel dan ook of je ooit een evil race (buiten PvP om) kunt spelen, aangezien je dan tegen de lore van Tolkien in gaat (je zult in het spel nooit the fellowship kunnen verslaan... misschien hooguit Boromir...). Ik verwacht zelf dus (en ik hoop eigenlijk ook, aangezien ik een échte PvE speler ben) dat de PvP in voor de verhaallijn onbelangrijke gebieden blijft.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 27-11-2008 19:38 ]
Godzijdank dat ze zich aan een verhaallijn moeten houden. Ander was het misschien net zo'n RPG gedrocht geworden als bijvoorbeeld WoW.MueR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:23:
Het verhaal maakt LOTRO juist zo uniek in vergelijking met andere games. Een Blizzard kan gewoon verzinnen wat ze willen voor WoW, terwijl Turbine zich echt moet houden aan de verhaallijn van Tolkien.
Muah, moet zeggen dat ik me meer vermaak met de verhaallijnen dan ooit. Eindelijk eens goed verweven met het levelen en de instances, hebben ze grote vorderingen in gemaakt. Maar goed, als Tolkien nog geleefd had, had hij ook kunnen verzinnen wat hij wildeAnoniem: 181786 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:38:
[...]
Godzijdank dat ze zich aan een verhaallijn moeten houden. Ander was het misschien net zo'n RPG gedrocht geworden als bijvoorbeeld WoW.
Begrijp me niet verkeerd, WoW is een vermakelijke spel, maar dat RPG stelt weinig meer voor.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 27-11-2008 21:13 ]
Lol dat was me ook al opgevallen, en dan speel ik tot dusver alleen in Eregion.MueR schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:28:
Ik wordt alleen wel een beetje ziek van de Delicious Honey and Oats recipe. Die heeft volgens mij de Major Warden Herald Armaments vervangen als "drop elke 2e kill" reward.
euh...ja
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:32:
Weet iemand hoe je het verschil kan zien tussen een bronzen & gouden legacy?
En uit nieuwsgierigheid, is er al enige zekerheid dat je pas vanaf lvl 11 experience runes krijgt?
Want persoonlijk zou ik eigenlijk vanaf lvl 10 verwachten omdat dan de eerste reforge is.
[ Voor 8% gewijzigd door MueR op 28-11-2008 10:43 ]
Ja dat d8 ik al, en eigenlijk zijn het kansloze figuren die die 3th age wapens kopen van AHMueR schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:42:
[...]Oh en ik deconstruct mn wapens gewoon. Kansloze figuren die Third Age wapens op de AH gaan zetten...
euh...ja
Wie ze koopt weet ik niet, maar het levert me toch al snel een leuke 200 zilver per wapen op. Dat tikt aardig aan als je ziet hoe vaak ze droppen.MueR schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:42:
[...]
[afbeelding]
Oh en ik deconstruct mn wapens gewoon. Kansloze figuren die Third Age wapens op de AH gaan zetten...
euh...ja
[ Voor 21% gewijzigd door Icephase op 28-11-2008 12:05 ]
Ik zou ze toch houden (lees je maar eens inAnoniem: 181786 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:12:
[...]
Wie ze koopt weet ik niet, maar het levert me toch al snel een leuke 200 zilver per wapen op. Dat tikt aardig aan als je ziet hoe vaak ze droppen.
Ik moet me trouwens nog wel even in gaan lezen over de nieuwe wapens enzo.
The Flying Dutchman
Thx voor de tip. Voortaan zal ik je advies braaf volgen.The Flying Dutchman schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:00:
[...]
Ik zou ze toch houden (lees je maar eens in). Waarom? Omdat de wapens die droppen je relics opleveren (identificeren bij een forge master, vervolgens deconstructen bij een relic master). Die relics ga je combineren. Met 5 relics van tier 1, krijg je meestal 1 of 2 relics van tier 2. Met 5 relics van tier 2 krijg je meestal 1 of 2 relics van tier 3. Ga maar na hoeveel relics je nodig hebt om een beetje een deftige relic van tier 4 of 5 te krijgen. Dan heb ik nog niet eens verteld dat er volgens mij 8 of 9 tiers zijn
.
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:08:
[...]
Thx voor de tip. Voortaan zal ik je advies braaf volgen.
The Flying Dutchman
Van harte gefeliciteerd.
Congrats!
The Flying Dutchman
Zo, heeft die zijn computer wel los gelaten de afgelopen tijd?Hurtebise schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 09:52:
Gisteren flitste er een lvl 45 warden voorbij in Pembar.
Of een chineesje betaald.maartend schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:13:
[...]
Zo, heeft die zijn computer wel los gelaten de afgelopen tijd?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Dat duurt eigenlijk nog best wel lang. Niet dat ik het erg vind, lotro is niet gemaakt om zo snel mogelijk het maximale lvl te bereiken.maartend schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:13:
[...]
Zo, heeft die zijn computer wel los gelaten de afgelopen tijd?
Kinmate van mij is nu een lvl 47 warden. En ja, dit lijkt gestoord, maar het valt best mee. Hij heeft namelijk gewoon een baan, en speelt alleen savonds. Hij valt alleen in de categorie goede spelers die ontzettend snel kunnen levelen. Hoe hij het precies doet snap ik ook niet, maar hij kan het gewoon heel efficient en snel.Hurtebise schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 09:52:
Gisteren flitste er een lvl 45 warden voorbij in Pembar.
Woh? Waar zijn die pools dan goed voor?MueR schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:21:
Een waarschuwend woord:
Wanneer je een quest in een instance moet doen met je fellowship, zorg dan dat je met de questgiver praat en via hem de instance in gaat. Gebruik de pool niet! De quest complete niet wanneer je de pool gebruikt, en de GMs zullen geen quest voor je updaten, want volgens hun werkt dit "as intended". Dit heeft mij gisteravond een uur instance voor niks gekost.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik wist niet dat je quests dan niet zouden meetellen. Trouwens, je kan ook makkelijk anderen helpen door naar de questgiver te gaan als je in de fellowship zit, en dan mee te doen met andermans quest. Nu lijken de pools me nog minder waarde te hebben.Simon Verhoeven schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:06:
Om eerlijk te zijn geef ik de GM wel gelijk.
Omschrijving van de pools ingame is relive past experiences.
En ik dacht dat dit al algemeen geweten was, het is nu niet alsof viewing pools nieuw zijn.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
[ Voor 6% gewijzigd door Imlac op 01-12-2008 09:44 ]
Anoniem: 249976
Ik had vooral met die een na laatste wat moeite. Ben toen gewoon rondjes gaan rennen met die elite orc achter me aan, onderwijl mezelf healend, net zo lang totdat mijn groene balkje weer helemaal vol was en ik geen probleem meer had om het karwei te klaren. Daarna de laatste afgemaakt met een runestone naast me. Het was inderdaad een zeer leuke class quest moet ik zeggen en die nieuwe runestone doet het bijzonder goed.Anoniem: 218701 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:07:
Gisteren met mijn Rune-Keeper de class quest gedaan. Had al gehoord dat hij best lastig was, en daar was inderdaad niets aan overdreven. Heb hem wel in 1x gehaald, maar niet op een standaard manier denk ik. Eerste orcs waren een peuleschilletje, maar de laatste twee werden toch wel erg lastig. Het meest vervelende was wel dat ik geen tijd had om een rune stone te plaatsen. Dus de automatische healing moest achterwege blijven. Tot 4x aan toe heb ik op minder dan 20 morale gezeten, maar ik overleefde het toch. Veel gebruik gemaakt van mijn stuns, waaronder de skill met een soort armour om je heen die een stun kan veroorzaken.
Hij is best wel pittig ja. Mijn runekeeper heeft em gehaald door als een gek rondjes te rennen op wheatertop en zodoende maar te wachten totdat ik weer wat morale en power had, of dat er weer een CD afgelopen was. De classquest is volgens mij ook niet op de "standaard" manier te halen. Hiervoor ben je gewoon domweg te zwak en heb je niet de juiste spells. Ik ben nu lvl 28 met mijn runekeeper en als ik hem nu moest doen was het wel wat makkelijker geweest. Heb in die tussentijd een paar mooie spells erbij gekregen.Anoniem: 218701 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:07:
Gisteren met mijn Rune-Keeper de class quest gedaan. Had al gehoord dat hij best lastig was, en daar was inderdaad niets aan overdreven. Heb hem wel in 1x gehaald, maar niet op een standaard manier denk ik. Eerste orcs waren een peuleschilletje, maar de laatste twee werden toch wel erg lastig. Het meest vervelende was wel dat ik geen tijd had om een rune stone te plaatsen. Dus de automatische healing moest achterwege blijven. Tot 4x aan toe heb ik op minder dan 20 morale gezeten, maar ik overleefde het toch. Veel gebruik gemaakt van mijn stuns, waaronder de skill met een soort armour om je heen die een stun kan veroorzaken.
Leuke quest daar bovenop weathertop en ook echt weer iets anders dan de andere class quests. Na het inleveren van de class quest was ik nagenoeg level 16. Toen dus nog maar even 1 boar geslacht en toen was het zover. Jammer dat er geen trainer is bij de Forsaken Inn..
Ik heb nog geen paarse dingen die ik in Moria gekregen heb geslot, maar bij een aantal twijfel ik wel. Ze lijken vaak bijna beter dan mijn blauwe items (geen rift gear overigens, ben nog nooit de rift in geweest), hoewel ze wel goedkoper zijn. Ik vind dat toch een beetje vreemd.Simon Verhoeven schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:59:
Ben zelf vrij verbaast dat ik nog zoveel mensen zie rondlopen in 2 deeltjes rift gear of zo en rest lvl 50 teal/paarse items.
Ik heb zelf al een redelijk deel vervangen.
The Flying Dutchman
Ik zag mijn vriendin gisteren ook rare sprongen maken om die quest te halen zonder dood te gaan...Rexcore schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:34:
[...]
Hij is best wel pittig ja. Mijn runekeeper heeft em gehaald door als een gek rondjes te rennen op wheatertop en zodoende maar te wachten totdat ik weer wat morale en power had, of dat er weer een CD afgelopen was. De classquest is volgens mij ook niet op de "standaard" manier te halen. Hiervoor ben je gewoon domweg te zwak en heb je niet de juiste spells. Ik ben nu lvl 28 met mijn runekeeper en als ik hem nu moest doen was het wel wat makkelijker geweest. Heb in die tussentijd een paar mooie spells erbij gekregen.
Blijf het een mooie class vinden!
Currently playing: MTG Arena (PC)
Currently playing: MTG Arena (PC)
Jeezz, op welke server zit je? Wat een achterlijke idioot zeg... Voor die gast had ik zeker weten ook een ticket aangemaakt. Zoiets heb ik gelukkig nog nooit mee gemaakt.
euh...ja
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq