The Lord of the Rings Online - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.726 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-05 23:41

Noper

That's a noper...

Mijn captain levelt rustig door, ondertussen level 14. Veel info heb ik gehaald van deze site, misschien handig voor in de startpost? Wel een extreem beginnersniveau, maar hé, we moeten allemaal ergens beginnen :)

Nog een tweetal vraagjes dan maar... Wanneer krijg je die summoning skill van de captain? Kan ´m nu nog niet vinden namelijk...

Tweede is wat lastiger.. Ik merk dat ik het overzicht van mijn quests een beetje begin kwijt te raken. Komt misschien omdat ik vrij grondig te werk ga (als in, alles accepten :+ ). Daarnaast heb ik een aantal vrienden in andere regio´s bezocht en daardoor ook daar quests geaccepteerd. Hoe organiseren jullie de quests? En het onderscheid in een FS-quest en een solo-quest wordt ook niet altijd even duidelijk gemaakt volgens mij. Soms wordt er wel gerefereerd aan het meenemen van anderen, maar een soloquest in de Barrows is nu ook nog wat te hoog gegrepen... Iemand tips over wat wel/niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52
Ik weet niet precies wanneer je de skil krijgt, maar je kan dat zien bij je trainer, moet je alleen even iets aanvinken.

Over de quests, als je er teveel hebt uit meerdere gebieden raak ik ook vaak het overzicht kwijt. Ik doe het meestal per stad of gebied afronden en dan verder naar de volgende. Op die manier maak je chains ook altijd af. :) Kwam erachter dat dat in Moria toch wel cruciaal is voor sommige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 21:46
Noper schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:06:
Mijn captain levelt rustig door, ondertussen level 14. Veel info heb ik gehaald van deze site, misschien handig voor in de startpost? Wel een extreem beginnersniveau, maar hé, we moeten allemaal ergens beginnen :)

Nog een tweetal vraagjes dan maar... Wanneer krijg je die summoning skill van de captain? Kan ´m nu nog niet vinden namelijk...

Tweede is wat lastiger.. Ik merk dat ik het overzicht van mijn quests een beetje begin kwijt te raken. Komt misschien omdat ik vrij grondig te werk ga (als in, alles accepten :+ ). Daarnaast heb ik een aantal vrienden in andere regio´s bezocht en daardoor ook daar quests geaccepteerd. Hoe organiseren jullie de quests? En het onderscheid in een FS-quest en een solo-quest wordt ook niet altijd even duidelijk gemaakt volgens mij. Soms wordt er wel gerefereerd aan het meenemen van anderen, maar een soloquest in de Barrows is nu ook nog wat te hoog gegrepen... Iemand tips over wat wel/niet te doen?
Ik neem gewoon niet altijd alles aan, zeker niet als het een fellowship quest betreft terwijl ik op dat moment geen zin heb in fellowships (of als er geen vrienden online zijn ofzo). Meestal ga ik naar een plek toe, neem een stuk of 5 quests aan, werk die quests af en pak de vervolg quests op (en eventueel een paar anderen erbij). Mijn loremaster heeft momenteel maar een stuk of 15 quests in zijn log staan.

De summon skill van de captain duurt nog wel even, ik dacht eigenlijk dat je die pas kreeg rond level 35 - 40. Maar misschien was het ook wel wat eerder... Pin me er niet op vast.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:54

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-05 12:24
Noper schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:06:

Qua quests is het in je quest log vrij duidelijk wat de fellowship quests zijn. Dan staat er zo'n tekentje bij met drie gekleurde bolletjes. verder moet je goed in de gaten wat voor getal er voor de quest staat, dat is namelijk het level wat aanbevolen wordt. Ietsje erboven zitten kan geen kwaad, daar wordt eht was makkelijker door. mensen meevragen kan natuurlijk altijd. Er zijn altijd meer mensen die de quest nog wel moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:28

bstard

---------------

rik86 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:03:
ja, dat vind ik persoonlijk ook hoor; maar je speelt een instance niet zoals die bedoelt is of zo...
Still as Death heeft 20minuten cooldown, en er is geen LI legacy voor om dat te verlagen. Misschien als je met 5 minstrels een isntance ingaat zou exploiten mogelijk zijn, ik kan me namelijk niet voorstellen dat je steeds op die 20min gaat staan wachten.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.