Mijn captain levelt rustig door, ondertussen level 14. Veel info heb ik gehaald van deze site, misschien handig voor in de startpost? Wel een extreem beginnersniveau, maar hé, we moeten allemaal ergens beginnen 
Nog een tweetal vraagjes dan maar... Wanneer krijg je die summoning skill van de captain? Kan ´m nu nog niet vinden namelijk...
Tweede is wat lastiger.. Ik merk dat ik het overzicht van mijn quests een beetje begin kwijt te raken. Komt misschien omdat ik vrij grondig te werk ga (als in, alles accepten
). Daarnaast heb ik een aantal vrienden in andere regio´s bezocht en daardoor ook daar quests geaccepteerd. Hoe organiseren jullie de quests? En het onderscheid in een FS-quest en een solo-quest wordt ook niet altijd even duidelijk gemaakt volgens mij. Soms wordt er wel gerefereerd aan het meenemen van anderen, maar een soloquest in de Barrows is nu ook nog wat te hoog gegrepen... Iemand tips over wat wel/niet te doen?
Nog een tweetal vraagjes dan maar... Wanneer krijg je die summoning skill van de captain? Kan ´m nu nog niet vinden namelijk...
Tweede is wat lastiger.. Ik merk dat ik het overzicht van mijn quests een beetje begin kwijt te raken. Komt misschien omdat ik vrij grondig te werk ga (als in, alles accepten