Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:31:
Ha, jullie dachten dat Muer hier veel moppert, wacht maar tot je met hem in kinship-chat zit, en hij zijn verhaal even kwijt moet over de PUG waar die net ingezeten heeft

Maar zoals hij zelf al zegt, inderdaad altijd met de beste bedoelingen en het geeft ook heel veel lol

De pug's kunnen best vervelend zijn ja

vooral als je ze gaat doen voor de wat zwaardere (radiance) instances.
Vorige week een avondje wat runs gedaan met een alliance-group, en wat is het heerlijk om met een ervaren groep mee te gaan!
Eerst 1x Grand Stairs gedaan, en aangezien alles voor mij redelijk nieuw was, werd alles netjes uitgelegd, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan, en weet wat ik moet doen.
Grand Stairs netjes in 1x zonder wipes op hard mode gedaan, helaas geen helm voor mij.
Daarna zijn we naar skumfil gegaan, en ook dat ging behoorlijk goed! (ook de eerste keer voor mij)
Bij de eerste run hadden we aan het eind 3 dooie, grotendeels door het niet uitkijken voor het acid

de 2e run ging het stukken beter, in 24 minuten hadden we de spin op z'n kont! Ook rollde ik goed voor de leggings, dus nu heb ik mijn eerste stukje radiance gear!
Kan het alleen nog niet dragen, ik ben nog lvl59

(even snel doorhalen deze week dus)