Forums en hun bezoekers,
Mensen en hun emotie,
Het
Aanbiedingen topic is op slot, nadat er 362 topicreports waren behandeld.
Het
Nokia Lumia 820 Vodafone forum, en het boven vermelde Otto stuk,
Vervuild zeker, vaak offtopic, veel heel veel onnodige posts. maar de vraag wat je er aan kan doen is een waar we nooit uit komen.
Waar leggen we de lat, dat ligt aan het onderwerp er zijn zat topics waar maar enkele reacties instaan. omdat het nivo te hoog is voor de rest, of het onderwerp door de meeste al niet begrepen wordt.
Maar kijken we naar
Nokia Lumia 820 Vodafone, dan zien we het tegenover gestelde. En zien we ook meteen de grote gebreken van een forum in het algemeen.
Je zou haast zeggen het ontbreekt aan tools, denk hierbij aan; (/me Denkt nu hardop)
- een poll optie aan de zijkant, die niet mee scrolled Om snel inzicht te krijgen
- een shoutbox, aan de zijkant, die niet mee scrolled Voor de slowchat, niet belangrijke informatie
- admin powers voor de TS, die actieve deelnemers ook admin powers kan geven Om bovenstaande aan uit te zetten, en dat kan niet de TS alleen, vandaar meer admins voor het topic
- waarderings-optie die posts inklapt bij laag waardering, aanklikbaar door deelnemers van dat topic. Dat met 5-10 kliks door gebruikes inklapt, Admin kan zien wie vote en kan overrulen
Als je het mij vraagt gaat het nivo nooit omhoog, van zeer laagdrempelige topics.
Het dicht gooien van het Aanbiedingen topic, zonder dat er een vervangers is, vind ik een grote misser.
Natuurlijk staan er offtopic reacties in, van mensen die blij van geluk zijn, "Ik heb ook besteld wat een mooie aanbieding" etc. Mensen en hun emotie.
Dat ga je nooit tegenhouden.
In het toipc Nokia Lumia 820 Vodafone, of die van Otto zul je de moraal ridders vinden, die hun reactie willen geven aan de bezoekers van dat topic, en dus niet hun reactie zullen zetten in een ander topic "Moraal ridders".
Dit zijn mijn ideeën. En het dicht gooien van het aanbiedingen topic, Ik zou haast willen zeggen dat ik er echt boos over ben, teleurgesteld in crew, de intolerantie die er van uitstraald.

neem een chill pil,
Ik schrijf met (veel) taalfouten puristen haten dat, mag ik dan niet reageren,
Ik heb gevoelens, die zijn offtopic, mag ik ze dan niet uiten.
Natuurlijk mag je schrijven, natuurlijk mag je je gevoelens uiten, probeer allen zakelijk, kort bondig te zijn, EN ONTOPIC,
We hopen dat we begrijpen dat je met mensen te maken hebt, en dat die mensen vaak doen en niet denken,
mensen en hun emotie.
Orion84 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:09:
Nogmaals: het aanbiedingentopic had ik (na de zoveelste opruimactie) alvast dichtgegooid, omdat we (op basis van een interne discussie) gisterenavond nog met een nieuw deel wilden beginnen. Niet omdat we heel dat topic niet meer willen hebben.
Aangezien die discussie nu wat langer lijkt te duren, heb ik het topic zojuist maar even heropend in afwachting van de definitieve uitkomst.
Mijn dank, Orion84
[
Voor 8% gewijzigd door
HomePlayer op 31-01-2013 09:21
]