Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 71 Laatste
Acties:
  • 1.755.779 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Topicstarter

Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2

Welkom in deel 2 van het algemene korting en aanbiedingen topic. Dit topic is bedoeld voor het melden van aanbiedingen die interessant zijn voor ons publiek.

Deel 1 van dit topic heeft geleid tot veel discussie over welke zaken wel en welke zaken niet in dit topic thuis horen. Dit topic had regelmatig ingrepen en sturing van de crew nodig om het topic ontopic te houden. Om dit in dit en toekomstige delen te voorkomen hebben wij een duidelijk lijstje opgesteld met gewenste en ongewenste zaken in dit topic. Lees deze lijstjes alsjeblieft goed door, zodat we je post niet linea recta naar de TrashCan verplaatsen.

Wat wij willen zien in dit topic

• Meldingen van interessante aanbiedingen (scherper of betere voorwaarden dan meldingen in de PriceWatch)
  • Delen van kortingscodes die algemeen gebruikt kunnen worden of waar je zelf niets aan hebt. Dit betekent de kortingscode openbaar op het forum plaatsen.
  • Discussie over de voorwaarden die gehanteerd worden bij de aanbieding of melding van vergelijkbare/betere aanbiedingen
Als je naast een aanbieding wilt melden ook een discussie aan wilt snijden, dan is het verstandiger om direct een eigen topic aan te maken.

Wat wij niet willen zien in dit topic

• Vragen om kortingscodes of aanbiedingen
  • Technische discussie over aanbiedingen (technische reden waarom je beter een ander product kan kopen)
  • Meldingen van prijzen die op het gangbare PW niveau liggen
  • Discussie over levertijden van aanbieden na aanschaf van een aanbieding
  • Technische vragen over de aanbiedingen (zie topics elders op het forum)
  • Loze meldingen dat je een product besteld hebt/binnen hebt gekregen
  • Het plaatsen van referrals is nergens op GoT toegestaan, dus ook niet in dit topic
  • Wil je producten/kortingsbonnen te koop aanbieden dan is http://tweakers.net/aanbod/ daarvoor de enige juiste plek. Ook het aanbieden van of vragen naar kortingsbonnen via niet publieke kanalen is niet de bedoeling.
  • Zaken die niet zijn toegestaan volgens onze algemene voorwaarden en beleid. Zie voor meer info: Het algemeen beleid #verboden
  • Verder offtopic geneuzel en reacties op offtopic berichten
Mocht je een post zien waarvan je denkt dat die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet, plaats dan even een topic report (via het "rapporteer" linkje links bovenaan het topic) met een directe link naar de betreffende post (klik op tijd en datum boven de betreffende post). Gelieve in geen geval in te gaan op slechte reacties.

Over prijsfouten bij webshops

Door automatische koppelingen met de catalogus van een leverancier en door menselijke fouten komt het regelmatig voor dat iemand deze fout ziet voordat de webshop de fout door heeft. Na een melding op fora volgt er al snel een stortvloed van bestellingen van dit product. Voorbeelden van dergelijke topics zijn:
Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig
Bol.com db foutje: laptop voor 27 euro

Wij hebben geen problemen met meldingen van dergelijke fouten mits de bovengenoemde regels worden gehanteerd. Verder is het situatieafhankelijk of de winkel verplicht is om te leveren. Voor meer info hierover kun je onder andere hier terecht. Bij duidelijke prijsfouten willen wij je van tevoren wijzen op de risicos van het bestellen van een dergelijke 'aanbieding', zoals lange levertijden, duur van het terugstorten van je vooruitbetaalde aankoopbedrag en een hoop gedoe om de situatie af te handelen.

Aangezien we je bij deze hebben gewezen op de gevaren van het bestellen van deze 'aanbiedingen' hebben wij geen trek in topics in SF om problemen met dergelijke bestellingen op te lossen. Je neemt een risico door een dergelijke aanbieding te bestellen en het is een grove onderwaardering van onze tijd om vervolgens te verwachten dat wij je helpen bij het oplossen van mogelijke problemen. Mocht je toch van mening zijn dat jouw geval interessant is voor SF neem dan even contact op via de DM.

Links

Enige links die helpen met het zoeken naar kortingen of naar producten.
PriceWatch Benchmark voor het checken van prijzen voor tech related producten
Tech-Bargains
ShopGrok
Retail me Not Deze site heeft veel coupon codes voor online stores, waardoor het mogelijk wordt om bv. gratis verzendkosten bij Bol.com of andere extra's te krijgen.. Voor deze website bestaat ook een Firefox plugin,Deze kan je hier downloaden.
Freakster86 in "Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2" over cashback sites.

En verder....

Heel veel plezier in dit topic. We hopen weer op mooie aanbiedingen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 10-12-2012 14:07 . Reden: Opmerking over plaatsen topicreports aangepast naar nieuwe layout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ter herinnering:

Wegens de bronzen medaille van Laura Smulders bij de BMX in Londen, dit weekend bij New York Pizza de 2e small pizza (25 cm) gratis. Gebruik bij de bestelling de couponcode 444.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
En Thuisbezorgd.nl
ktl875y6 =20%
Like FB pagina = 20%

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Kleine correctie/aanvulling: hier was geen sprake van een fout in de prijs. Het klopt wel dat ze daarna een stortvloed aan bestellingen kregen.

Uit het vorige topic (en nog steeds geldig voor de liefhebbers): bij Belcompany in de winkel koop je voor 200 euro een Samsung Galaxy Tab 8.9" 3G 16 GB (zwart of wit), simlockvrij, plus 10 euro aansluitkosten plus minimaal 10 euro abonnement (maandelijks opzegbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:50

Bananenspin

Omdat het kan

RemcoDelft schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Uit het vorige topic (en nog steeds geldig voor de liefhebbers): bij Belcompany in de winkel koop je voor 200 euro een Samsung Galaxy Tab 8.9" 3G 16 GB (zwart of wit), simlockvrij, plus 10 euro aansluitkosten plus minimaal 10 euro abonnement (maandelijks opzegbaar).
Helaas de prijs blijft op 299 staan met het ipad instap abbo (de enigste van 10 euro?) Zal wel niet meer van toepassing zijn dan.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-07 19:42
Alleen in de winkels, niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 14:11
RemcoDelft schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Kleine correctie/aanvulling: hier was geen sprake van een fout in de prijs. Het klopt wel dat ze daarna een stortvloed aan bestellingen kregen.

En als we dan toch goedkope tablets aanprijzen die niet in de pricewatch staan;

200 euro voor de HTC Flyer 32GB 3G variant, bij hi.nl (of kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Laatst online: 12-07 23:13
Netgear NeoTV 350 flink afgeprijsd bij de mediamarkt (55 euro):
pricewatch: Netgear NeoTV 350

Weet niet of het een fout is bij de volgende website maar anders wel een leuke prijs (560 tov goedkoopste pw 750). Veel informatie staat er iig niet bij:
http://www.comcom.nl/p/hp...w7hp64/?referrer/hardware
pricewatch: HP Pavilion dv6-6c10ed

[ Voor 52% gewijzigd door regtur2 op 12-08-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

De iPad-actie van nrc-next lijkt me wel wat.

Bij een tweejarig digitaal abo van €21,95 de iPad2 gratis en The New iPad voor €80 bijbetalen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:52

lasharor

7 december 2004

EWK schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:19:

Bij een tweejarig digitaal abo van €21,95 de iPad2 gratis en The New iPad voor €80 bijbetalen.
Deze dus:

http://ipad.nrc.nl/

Nja het is wel een leuke aanbieding als je ook behoefte hebt aan de NRC :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
EWK schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:19:

Dat gaat dus om deze actie: http://ipad.nrc.nl/
Goed bedacht in elk geval maar eigenlijk alleen interessant op het moment dat je toch al een digitaal NRC abo wilde afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-07 19:42
Dus 606,80 voor een new ipad 16gb en 2 jaar lang nrc next digitaal excl weekendedities.

Die ipad heeft een waarde van 400,- dus betaal je nog 206 euro voor 500 edities nrc next digitaal (iphone ipad of pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Deze tv is bij de eerste 2 aanbieders zo'n €60,- goedkoper dan bij de rest:
Samsung Series 5 UE22ES5400W

En Xbox 360 bij Dixons zo'n €60,- goedkoper dan bij de concurenten: Xbox 360 Slim

Edit: en een logitech Bluetooth toetsenbord dat bij Yorcom zowat 40% goedkoper is dan bij de andere aanbieders: Logitech Cordless Mediaboard

[ Voor 24% gewijzigd door GS88 op 12-08-2012 17:17 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ken de winkel zelf niet maar:

pricewatch: Apple iPad WiFi + Cellular (voorjaar 2012) 64GB Zwart voor 630 euro... Tot en met morgen bij flb-mode.com.

http://flb-mode.com/index..._name=iPad&product_id=454

[ Voor 40% gewijzigd door Koen- op 12-08-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-07 21:46
MegaTronics schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:35:
Ter herinnering:

Wegens de bronzen medaille van Laura Smulders bij de BMX in Londen, dit weekend bij New York Pizza de 2e small pizza (25 cm) gratis. Gebruik bij de bestelling de couponcode 444.
Helaas, de couponcode bestaat niet. Althans, deze melding krijg ik. :( Voldoe toch wel degelijk aan de voorwaarden, 2x 25cm pizza uit de correcte categorie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Chris_L schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:51:
[...]

Helaas, de couponcode bestaat niet. Althans, deze melding krijg ik. :( Voldoe toch wel degelijk aan de voorwaarden, 2x 25cm pizza uit de correcte categorie. :P
Moeten de zelfde (smaak) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-07 21:46
Koen- schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:51:
[...]

Moeten de zelfde (smaak) zijn.
Zelfs dan nog niet, ik denk dat ze de code al verwijderd hebben? Al zou dat wel erg snel al zijn, maar goed je weet maar nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Koen- schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:02:
Ken de winkel zelf niet maar:

pricewatch: Apple iPad WiFi + Cellular (voorjaar 2012) 64GB Zwart voor 630 euro... Tot en met morgen bij flb-mode.com.

[link verwijderd]
Lijkt me een scam. Het adres dat ze aangeven is namelijk een flat:

https://maps.google.nl/ma...IQ&cbp=12,202.67,,0,-5.66

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Yorin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:04:
[...]

Lijkt me een scam. Het adres dat ze aangeven is namelijk een flat:

https://maps.google.nl/ma...IQ&cbp=12,202.67,,0,-5.66
Ja, ik heb er ook een nare smaak bij aangezien ze het logo van Webshop Keurmerk op hun site hebben staan maar niet te vinden zijn op de website van het keurmerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Bananenspin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:38:
[...]

Helaas de prijs blijft op 299 staan met het ipad instap abbo (de enigste van 10 euro?) Zal wel niet meer van toepassing zijn dan.
In de winkel geldt het wel.
Ook de Galaxy Tab 7.7 voor in totaal 379,95 via dezelfde constructie. Weliswaar minder scherp, maar wel precies de Tablet die ik wilde.
Overigens zijn beiden 3G uitvoeringen.

Bij Expansys is de Galaxy Tab 7.7 zonder 3G overigens 355 euro, daar komt nog wel 15 euro verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Chris_L schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:51:
[...]

Moet je melden bij het hoofdkantoor (info@newyorkpizza.nl). Ik heb het ooit ook een keer gehad dat bepaalde codes niet werkten en na het melden bij het hoofdkantooor kreeg ik een cheque voor een gratis pizza. Zeker in dit geval moet het lukken, aangezien ze het zelf de code op hun website melden (voor de zekerheid kun je nog een screendump maken van die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
MegaTronics schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:13:
[...]

Moet je melden bij het hoofdkantoor (info@newyorkpizza.nl). Ik heb het ooit ook een keer gehad dat bepaalde codes niet werkten en na het melden bij het hoofdkantooor kreeg ik een cheque voor een gratis pizza. Zeker in dit geval moet het lukken, aangezien ze het zelf de code op hun website melden (voor de zekerheid kun je nog een screendump maken van die pagina.
Hoewel ik al gegeten heb, heb ik toch de code even geprobeerd. "Coupon bestaat niet". Screenshot gemaakt en mailtje gestuurd. Wie weet, deze week gratis pizza? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:57
Sigis schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:36:
[...]

In de winkel geldt het wel.
Ook de Galaxy Tab 7.7 voor in totaal 379,95 via dezelfde constructie. Weliswaar minder scherp, maar wel precies de Tablet die ik wilde.
Overigens zijn beiden 3G uitvoeringen.

Bij Expansys is de Galaxy Tab 7.7 zonder 3G overigens 355 euro, daar komt nog wel 15 euro verzendkosten bij.
Tot wanneer is deze actie nog geldig? Ik heb dat nergens in de online folder kunnen vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

11 uurtjes geldig nog:

Gilette fusion scheermesjes, zullen vast meer mensen zijn die het gebruiken:
http://www.dealdonkey.com/

Heb er 16 gekocht voor 39,90 inclusief verzendkosten. Dat is de helft zo ongeveer van wat ik normaal kwijt ben.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nomad schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:59:
11 uurtjes geldig nog:

Gilette fusion scheermesjes, zullen vast meer mensen zijn die het gebruiken:
http://www.dealdonkey.com/

Heb er 16 gekocht voor 39,90 inclusief verzendkosten. Dat is de helft zo ongeveer van wat ik normaal kwijt ben.
Dus normaal betaal jij 80 euro voor 16 mesjes? Dan zoek je toch echt verkeerd. Heb laatst nog de nieuwe Fusion Proglide mesjes gekocht. 16 stuks voor 46 euro incl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Freakster86 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:49:
[...]

Dus normaal betaal jij 80 euro voor 16 mesjes? Dan zoek je toch echt verkeerd. Heb laatst nog de nieuwe Fusion Proglide mesjes gekocht. 16 stuks voor 46 euro incl.
Ik koop/kocht ze normaal gewoon in de winkel en daar zat je rond de 20 euro voor 4 mesjes ja.
Nu dus stukje goedkoper en dat is weer mooi meegenomen :).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Scheermesjes haal ik altijd bij Voordelig Scheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hier vond ik ze uiteindelijk het goedkoopst: http://www.bulkprijzen.nl...sion-proglide-8-pack.html

Maar goed, weer OT:

Mediamarkt geeft 100 euro korting op alle Apple computers: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 22:10

bdu

GS88 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:07:
Edit: en een logitech Bluetooth toetsenbord dat bij Yorcom zowat 40% goedkoper is dan bij de andere aanbieders: Logitech Cordless Mediaboard
UK versie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xboxlivejunk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-03 10:32

xboxlivejunk

... geweest

AC Ryan Playon!HD Mini 2 voor 49,99 ipv 89,99 (!)

pricewatch: AC Ryan Playon!HD Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-07 08:26
Was ook al te vinden in deel 1: regtur2 in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xboxlivejunk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-03 10:32

xboxlivejunk

... geweest

Herhaling dan maar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door xboxlivejunk op 13-08-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Koen- schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:08:
[...]

Ja, ik heb er ook een nare smaak bij aangezien ze het logo van Webshop Keurmerk op hun site hebben staan maar niet te vinden zijn op de website van het keurmerk..
Als ik bij de betaalmogelijkheden kijk, dan staat er de naam van de eigenaar bij. En als ik die intik in Google, kom ik zijn naam tegen bij verschillende dubieuze praktijken. Het lijkt daarbij alsof hij onder verschillende namen bekend staat.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 22:44
Even terugkoppelend op de Pointshop adresgarantie uit het vorige topic: hier ook nog geen adresgarantie gezien. Bij de status staat verzonden op 3 augustus (hoezo verzending op woensdag?) en de support meldt:
Hallo,

Dank voor uw bericht.
De brief is inmiddels verstuurd en zal uiterlijk deze week per post bij u op de mat vallen.

Met vriendelijke groet
We wachten af. Door 'n beetje trouw inloggen en wat klikken is inmiddels een 20,- euro Amazon voucher binnen bereik. Ach, wat een mens al niet doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Freakster86 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:57:
[...]

Hier vond ik ze uiteindelijk het goedkoopst: http://www.bulkprijzen.nl...sion-proglide-8-pack.html

Maar goed, weer OT:

Mediamarkt geeft 100 euro korting op alle Apple computers: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html
Handig dit! Verschrikkelijk dure dingen altijd.

Editje: Met betrekking tot de uitverkoop bij de free record shop: De week van 40% korting is begonnen.
Nu wordt het wel aantrekkelijk. Al zal er niet veel meer liggen.

http://www.freerecordshop...ctieLeftPanelCatalog=true

[ Voor 29% gewijzigd door RickvN op 13-08-2012 10:52 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-07 21:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 09-07 10:43
1x besteld en direct een slechte ervaring, scheermesjes (gilette mach 3) komen uit india :? en kosten 7000rupi ofzo iets, staat op de achterkant van de doos 8)7 . Slechte kwaliteit, scheert niet zo lekker als je ze hier in NL in de winkel zou kopen... Nooit meer bij voordelig scheren ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:00
Voor de studenten onder ons:

15 maanden de Volkskrant a 15 euro/per maanden + een gratis fiets ter waarde van 179
http://studenten.volkskra...2630/keuze/7/betaling/DOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

offtopic:
Als je nog goedkoper wilt scheren bezoek dan gewoon dit topic Het Scheertopic - deel I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gratis Hockey Magazine Special over de afgelopen Olympische spelen;
http://www.hockey.nl/23784/special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Topicstarter
Anoniem: 318025 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:35:
offtopic:
Als je nog goedkoper wilt scheren bezoek dan gewoon dit topic Het Scheertopic - deel I
:Y

/opruimactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik kreeg een mailtje van Hallmark:
Op donderdag 16 augustus 2012 vanaf 09.00 uur kun je gratis kaarten
sturen met de Hallmark-app! De eerste 10.000 kaarten incl. postzegels zijn GRATIS. Download nu de app. Op = OP! Let op: Alleen geldig voor kaarten verstuurd binnen Nederland.

Hoe werkt het? Vul mobiel2012 in bij het betalingscherm van je kaart.
Niet echt een topper, maar het scheelt je toch weer een euro of vier per kaart. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:03
Kreeg nog een kortingscode van Fonq.

5 euro korting (1x geldig):

Je persoonlijke cadeaucode is: WB1CH3KYM9

Direct shoppen met korting!*
*m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack en boeken.

Als je hem gebruikt, zet dan even hier neer zodat anderen niet het nutteloos proberen :P Geldig tot 20 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Nogmaals voor de liefhebber van gratis geld: ga je op vakantie met Arke/Arkefly? Ik heb hier coupons liggen (op papier, dus niet digitaal) voor 5% korting op de reissom.

Ik kan het opsturen (kost je een postzegel en wat voor de envelope) of je kan het ophalen wanneer het me uit komt.

Gratis geld, nooit weg :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vetlau
  • Laatst online: 15-06-2024
ESteg schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:44:
Even terugkoppelend op de Pointshop adresgarantie uit het vorige topic: hier ook nog geen adresgarantie gezien. Bij de status staat verzonden op 3 augustus (hoezo verzending op woensdag?) en de support meldt:

[...]

We wachten af. Door 'n beetje trouw inloggen en wat klikken is inmiddels een 20,- euro Amazon voucher binnen bereik. Ach, wat een mens al niet doet :)
Ik zit ook in dezelfde situatie. Na weken van radiostilte en geen adresgarantie, vandaag voor het eerst een reactie per mail gekregen met de mededeling dat de brief toch echt voor het einde van de week binnen zou moeten zijn.

Verder on topic:
Gratis pak met Corny noten/chocoladerepen als je een slechte openingszin instuurt:
https://www.facebook.com/cornynl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Gtoniser schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:13:
Volgens mij werkt die alleen op jouw account.. hoe dan ook bij mij werkte hij niet (meer).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:33

Osxy

Holy crap on a cracker

Tijgert schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:15:
Nogmaals voor de liefhebber van gratis geld: ga je op vakantie met Arke/Arkefly? Ik heb hier coupons liggen (op papier, dus niet digitaal) voor 5% korting op de reissom.

Ik kan het opsturen (kost je een postzegel en wat voor de envelope) of je kan het ophalen wanneer het me uit komt.

Gratis geld, nooit weg :)
Tot wanneer is het geldig?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
tn-fr schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:56:
[...]

Tot wanneer is deze actie nog geldig? Ik heb dat nergens in de online folder kunnen vinden namelijk.
Volgens de folder t/m 19 augustus.
Overigens snappen niet alle verkopers deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 13:39
tn-fr schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:56:
[...]

De Belcompany aanbieding staat op pagina zeven bovenaan. Zie rechtsboven in de volgende pagina:

http://epub01.publitas.com/122/144/#/spreadview/6/

De geldigheid van de aanbieding staat op pagina 1. Overdwars bij de vouw:

http://epub01.publitas.com/122/144/#/spreadview/0/

[ Voor 14% gewijzigd door f.v.b op 14-08-2012 07:44 . Reden: Ik moet beter lezen... Het bericht hierboven was wel het juiste antwoord. ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-07 09:26
20% korting bij de Logitech shop.

Code: BTS2012EU

[ Voor 12% gewijzigd door Bermbom op 14-08-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:09
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=26545

De Sony 3D monitor incl. 2 brillen en 2 PS3 spellen voor 299,- ipv 499,- instore bij GameMania.

Lijkt me een eol actie. Ding is volgens mij nooit aangeslagen en mi alsnog te duur voor een 23".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:25

Dutch_Celt

Jollygood

Dutch_Celt schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:39:
mijne is ook apart, ook geen mail gehad, status: betaling mislukt (was ideal) , maar het bedrag is wel afgeschreven 8)7
De € 0,99 van het AC ryan keyboard bij Dynabyte is inmiddels weer teruggeboekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362281

Apple ipod touch 8gb voor 149 euro bij de MM.
Dagaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
  • Laatst online: 01-04 21:22
Dutch_Celt schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:53:
[...]

De € 0,99 van het AC ryan keyboard bij Dynabyte is inmiddels weer teruggeboekt :)
Zelfde bij mij is het ook teruggeboekt , en kheb geen mail gehad niks

Vindt ik niet netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 19:44

amas

Law of Nature: Chaos

Bermbom schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:37:

Het is geen 20% maar €20 op orders van €100,- of meer.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-06 21:50
https://www.anwbcreditcards.nl/aanvragen
Zal die direct op te zeggen zijn (= tegoed gebruiken en direct opzeggen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Laatst online: 03-06 21:51
remcoboy1479 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:26:
https://www.anwbcreditcards.nl/aanvragen
Zal die direct op te zeggen zijn (= tegoed gebruiken en direct opzeggen)?
Beetje gierig is het wel O-) , maar er staan nergens verplichtingen tot het aanhouden van de kaart/voorwaarden waaraan moet worden voldaan om de het tegoed te houden die worden gebroken op het moment dat je de 12.50 eraf trekt en de kaart opzegt.
Ik ben benieuwd. Als iemand het met succes doet, laat het even weten :9

Edit:
Vraag nu uw Card aan, dan betaalt u in 2012 geen jaarlijkse bijdrage (daarna slechts €12,- per jaar) en u ontvangt €12,50 vakantietegoed*. De ANWB Visa Card is exclusief voor ANWB-leden; U bent al lid voor €17,- per jaar. Beetje jammer ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RzrBck op 14-08-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 09-07 10:43
Bermbom schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:37:

Krijg dezelfde code in mijn mailbox :)

Voer gewoon
BTS2012EU
in bij de kassa.
TheAmassama schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:22:
Klopt.

[ Voor 26% gewijzigd door EN-IS op 14-08-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461590

Gtoniser schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:13:

Direct shoppen met korting!*
*m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack en boeken.

Als je hem gebruikt, zet dan even hier neer zodat anderen niet het nutteloos proberen :P Geldig tot 20 augustus
Code heb ik gebruikt super bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
http://www.ibood.com/nl/nl/
Soort van android based RPI zoals je er nu vele ziet (70euries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Laatst online: 12-07 12:38
eL_Jay schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:43:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Soort van android based RPI zoals je er nu vele ziet (70euries)
http://www.pandawill.com/...tf-card-black-p65248.html

Zelfde product, waarschijnlijk zelfde levertijd
Maar dan €21,61 goedkoper (incl verzendkosten)

Tevens een goedkoper model:

http://www.pandawill.com/...-hdmi-usb-4gb-p63620.html
Met een Telechips TCC8925 ipv All Winner A10
38,84 eur incl verzendkosten

[ Voor 19% gewijzigd door HitDyl op 14-08-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

TheAmassama schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

Nu snap ik waarom die niet werkte! Helaas.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
HitDyl schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:11:
[...]

Ibood (en jouw link) gaat om een oudere versie. De mk802 II is net uit, en is ook online te vinden voor ~eur 56 incl verzenden (vanuit China). Gezien de ibood pas op 29-8 verzonden gaat worden zal dat niet eens veel langer duren, nieuwere versie voor 20 euro minder *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:44

Perkouw

Moderator General Chat
dragon2 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

Ibood (en jouw link) gaat om een oudere versie. De mk802 II is net uit, en is ook online te vinden voor ~eur 56 incl verzenden (vanuit China). Gezien de ibood pas op 29-8 verzonden gaat worden zal dat niet eens veel langer duren, nieuwere versie voor 20 euro minder *O*
Word al verkocht (klik), verzenden ook naar Nederland!

Wat betreft de ''iBood'' deze is duur, kijk bijvoorbeeld even op dealextreme daar is dezelfde te vinden als ook varianten hierop voor een lagere prijs.

[ Voor 8% gewijzigd door Perkouw op 14-08-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
Perkouw schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:18:
[...]

Word al verkocht (klik), verzenden ook naar Nederland!
vergeet de coupon niet voor extra korting!
Coupon code W2COMPFORYOU3 : Less 3%
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:04

-tom-562

Oliesjeik

EN-IS schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:41:
[...]

Krijg dezelfde code in mijn mailbox :)

Voer gewoon
BTS2012EU
in bij de kassa.

[...]

Klopt.
K*t, ik wilde daar de draadloze bluetooth boombox kopen, alleen die is net €99,99 :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
*snip* je honger is nog geen reden om de OP niet goed te lezen

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 14-08-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhartman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Game Error schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:35:
*snip* je honger is nog geen reden om de OP niet goed te lezen

thuisbezorgd/justeat codes
ktl875y6 voor 20% korting

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 14-08-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
  • Laatst online: 15:57
Sigis schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:43:
[...]

Volgens de folder t/m 19 augustus.
Overigens snappen niet alle verkopers deze aanbieding.
Thanks. Klopt wbt de verkopers, had er vorige week 1 gehaald op de lijnbaan in Rotterdam en heb daar zo'n 40 minuten gestaan omdat hij niet wist welke abo hij moest hebben. Daarna hadden ze geen gesealde op voorraad dus kreeg er 1 uit de vitrine. Thuis bleek er toch een kras op de achterkant te zitten dus er mee terug gegaan en toen een gesealde exemplaar meegekregen.

Als je hem nog wilt halen, geef dan meteen aan dat ze vodaphone instap abo per maand moeten aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

http://www.threadless.com/

wederom 50% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Playstation 3d scherm, inc, verzending en twee spellen voor 300.
http://www.groupon.nl/dea...INFACHPREISWERTDE/9292322 inclusief verzendkosten. laagste prijs pricewatch 450.

[ Voor 20% gewijzigd door Diablow op 14-08-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Jammer van de 10 dollar verzendkosten, maar toch een leuke actie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Bij mij was verzending USD 9,- voor 3 shirts, acceptabel lijkt me? Binnen NL is het meestal niet veel goedkoper, en zeker voor een US zending valt het me mee.

code:
1
2
3
4
Item(s) cost: $29.97
Shipping cost: $9.00
--------------------------------------------------
Subtotal: $38.97

[ Voor 31% gewijzigd door franssie op 14-08-2012 22:57 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-07 08:26
Diablow schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:02:
Playstation 3d scherm, inc, verzending en twee spellen voor 300.
http://www.groupon.nl/dea...INFACHPREISWERTDE/9292322 inclusief verzendkosten. laagste prijs pricewatch 450.
Is bovenaan de pagina ook al gepost, maar dan bij Gamemania: pelt in "Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 00:17
HitDyl schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:11:
[...]

Pandawill :/
3-4 weken processing time...
Die lui wachten eerst tot ze een x aantal bestellingen binnen hebben en bestellen het dan bij hun leverancier. Daarom zijn ze zo goedkoop.
Dus alleen daar bestellen als je bereid bent tot 8 weken op je product te wachten... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:06
op http://www.dagknaller.nl/ is (alleen vandaag) er een Philips iPhone 4 "siliconen stoothoes" te krijgen voor 2.95 EUR (je betaald alleen de verzendkosten)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Ibidem schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:26:
op http://www.dagknaller.nl/ is (alleen vandaag) er een Philips iPhone 4 "siliconen stoothoes" te krijgen voor 2.95 EUR (je betaald alleen de verzendkosten)
WTF?? Onze nationale trots Philips maakt/verkoopt hoesjes voor iPhones 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door croxz op 15-08-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:41
Nice, heb hem besteld over een maandje ga ik een nieuwe iphone 4S Bestellen dus dan is het altijd mooi meegenomen om al wat accessoires te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:44
*snip* dit voegt echt niks toe

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 15-08-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-07 16:11
Toppertje! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
Mastermind schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:53:
[...]

Pandawill :/
3-4 weken processing time...
Die lui wachten eerst tot ze een x aantal bestellingen binnen hebben en bestellen het dan bij hun leverancier. Daarom zijn ze zo goedkoop.
Dus alleen daar bestellen als je bereid bent tot 8 weken op je product te wachten... :Z
Pandawill heeft best een goeie naam opgebouwd, ik heb er alleen nog nooit wat besteld dus durf geen uitspraken te doen. Maar ik denk dat die 3-4 weken overdreven is en dat hier zowiezo de verzenduur bij hoort.

..Bovendien ik kan het niet eens vinden waar staat dat?
En trouwens de mk802, de mk802+ en de mk802 II zijn ook op ebay te vinden voor de zelfde lage prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
En inmiddels uitverkocht helaas :( Heb er zelf nog wel eentje kunnen bemachtigen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 11-07 15:25

Rincewind

Take me in your arms tonight

HitDyl schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Pandawill heeft best een goeie naam opgebouwd, ik heb er alleen nog nooit wat besteld dus durf geen uitspraken te doen. Maar ik denk dat die 3-4 weken overdreven is en dat hier zowiezo de verzenduur bij hoort.

..Bovendien ik kan het niet eens vinden waar staat dat?
En trouwens de mk802, de mk802+ en de mk802 II zijn ook op ebay te vinden voor de zelfde lage prijzen.
Erhm... misschien slightly OT maar ik kan op ebay geen Android stick vinden die goedkoper is dan de Pandawill aanbieding. En dan ook inclusief shipping natuurlijk. Bijvoorbeeld deze mk802 II, deze mk802 en deze CX-01 zijn allemaal duurder dan de pandawill aanbieding. Ik ga trouwens helemaal voorbij aan de verschillen tussen de sticks (voornamelijk Cortex A5 vs Cortex A9 )want dat is een discussie die ik niet hier wil voeren :)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 11-07 15:25

Rincewind

Take me in your arms tonight

Leuke aanbiedingen maar nog steeds is pandawill goedkoper met de prijs van $47,99 voor de CX-01. Omgerekend is dat €35,26 volgens GWK. Ik heb trouwens nog nooit van tomtop.com gehoord btw. Leuke tip d:)b

Update: je laatste link is trouwens wel goedkoper als Pandawill. Ik kom bij een prijs van $43,27 op een eurobedrag van €31,79. Ben je toch goedkoper _/-\o_ Dit is trouwens wel een Android 2.3 stick i.t.t. de ander sticks die Android 4.0.X zijn. Da's wel een groot verschil...

[ Voor 11% gewijzigd door Rincewind op 15-08-2012 14:24 ]

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Terugkomend op de ANWB Creditcard (https://www.anwbcreditcards.nl/aanvragen):

ANWB Creditcard is geldig t/m einddatum zoals vermeld op de Card (aanduiding 'Good thru'), tenzij Card wordt opgezegd, of het ANWB lidmaatschap wordt beëindigd.

Indien de Card direct wordt opgezegd geldt een opzegtermijn van een maand, tenzij anders is aangegeven.

Oftewel: je kan de kaart 11 maanden gratis gebruiken, 12,50 tegoed gebruiken en dan opzeggen.

Over de couponcode van New York Pizza:
"Onze excuses voor het niet kunnen gebruiken van couponcode 444, gratis 2e pizza.
Door een technische storing was het op enkele momenten niet mogelijk om gebruik te maken van de actie.

Wij vinden het heel vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de aanbieding. Om het goed te maken bieden wij u daarom graag een gratis pizza aan."

[ Voor 30% gewijzigd door remcoboy1479 op 15-08-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172970

Niet alleen MediaMarkt geeft 100 euro korting...
Bij de 25 Amac vestigingen krijg je een 100 euro giftcard op alle Mac, behalve de Mini. Ook de EOL modellen blijkbaar. Die 100 euro kom ik wel vanaf en als ik dan mag kiezen waar ik hem koop, dan is dat voor mij toch altijd een APR boven een MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

remcoboy1479 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:43:
Over de couponcode van New York Pizza:
"Onze excuses voor het niet kunnen gebruiken van couponcode 444, gratis 2e pizza.
Door een technische storing was het op enkele momenten niet mogelijk om gebruik te maken van de actie.

Wij vinden het heel vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de aanbieding. Om het goed te maken bieden wij u daarom graag een gratis pizza aan."
Dat zei ik toch, goede service bij New York Pizza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
MegaTronics schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:56:
[...]

Dat zei ik toch, goede service bij New York Pizza.
Jep, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Net een mailtje van Bol.com tbv een korting van 2.50 EUR middels een unieke coupon code. Zet er even bij als je m hebt gebruikt zodat anderen dit niet nogmaals hoeven te proberen :+

Code: SW-MZSZ-812

P.s. voor 29 aug gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:43

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ibidem schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:14:
Net een mailtje van Bol.com tbv een korting van 2.50 EUR middels een unieke coupon code. Zet er even bij als je m hebt gebruikt zodat anderen dit niet nogmaals hoeven te proberen :+

Gebruikt voor een tafelventilator, ga ik wel nodig hebben de komende dagen ;). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
Rincewind schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:18:
[...]
Leuke aanbiedingen maar nog steeds is pandawill goedkoper met de prijs van $47,99 voor de CX-01. Omgerekend is dat €35,26 volgens GWK. Ik heb trouwens nog nooit van tomtop.com gehoord btw. Leuke tip d:)b

Update: je laatste link is trouwens wel goedkoper als Pandawill. Ik kom bij een prijs van $43,27 op een eurobedrag van €31,79. Ben je toch goedkoper _/-\o_ Dit is trouwens wel een Android 2.3 stick i.t.t. de ander sticks die Android 4.0.X zijn. Da's wel een groot verschil...
Ik heb bij tomtop wel is wat besteld (wel is waar via ebay), niks op aan te merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:16

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

De prijzen op hun site en eBay zijn niet hetzelfde. Het kan de moeite dus lonen om beide te controleren.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Laatst online: 12-07 23:13

Het betreft hier geen unieke code, ik heb namelijk dezelfde code ontvangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-07 22:49

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Als je Agradi (ruitersport, hengelsport, dier, vee, tuin terras) liked op facebook dan krijg je een kortingsbon:

Kortingscode: vijfeuro

Vul deze code in, in eerste stap van winkelwagen. Geldig t/m 31-12-2012.
De code is éénmalig te gebruiken per klant en inzetbaar vanaf 20,- euro besteding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
*snip* zie OP ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 15-08-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
franssie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:52:
Bij mij was verzending USD 9,- voor 3 shirts, acceptabel lijkt me? Binnen NL is het meestal niet veel goedkoper, en zeker voor een US zending valt het me mee.

code:
1
2
3
4
Item(s) cost: $29.97
Shipping cost: $9.00
--------------------------------------------------
Subtotal: $38.97
Klopt, als je er zo naar kijkt. Vond zelf echter maar 1 shirt wel aardig en dan wordt het totaal meteen 2x zo duur, vandaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:26

Nikeo

Jawelles

@threadless: Bij mij kostte 3 shirts 14 of 15 dollar aan verzendkosten. 2 was 9 dollar. De kwaliteit is overigens ook net als de prijs :)

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
http://m.bestoffer4u.nl/

3 HDMI kabels voor €10 inc. verzendkosten.

Als je er 3 bij de Action haalt, ben je goedkoper uit, maar ik zie niets over de lengte.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Pagina: 1 2 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.

Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.

Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.

Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.