Voor de mensen die weer steakmessen nodig hebben: http://www.vsdeal.com/?TR...63&4dsid=5&4dkn=promo5web. Bij elkaar €3,96 inc.
Diezelfde (?) messen liggen incl. 6 vorken bij de Action voor minder. Misschien 1,99 of 2,89 of zo (uit m'n hoofd).Jolly_Jumper schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:08:
Voor de mensen die weer steakmessen nodig hebben: http://www.vsdeal.com/?TR...63&4dsid=5&4dkn=promo5web. Bij elkaar €3,96 inc.
Vlijmscherp, maar de metalen pinnetjes vallen zo uit het handvat.
Heeft iemand hier de voorwaarden van?Ibidem schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:14:
Net een mailtje van Bol.com tbv een korting van 2.50 EUR middels een unieke coupon code. Zet er even bij als je m hebt gebruikt zodat anderen dit niet nogmaals hoeven te proberen
Code: SW-MZSZ-812
P.s. voor 29 aug gebruiken.
Het leuke van zo'n topic is de variatie in aanbiedingen. Zo ook deze actie.pven schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:57:
Ik kreeg een mailtje van Hallmark:
[...]
Niet echt een topper, maar het scheelt je toch weer een euro of vier per kaart.
Helaas komt Hallmark met de mededeling dat zij genoodzaakt zijn deze actie vroegtijdig te beeindigen, daar sommigen (waaronder ik) problemen ervaren bij het versturen van een kaart. Zie hier.
Dit had ik ook, maar als je blijft doorklikken kom je er wel doorheen. Is er een officieel bericht van het beindigen? Vind er niks over terug?wilmundo schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:23:
[...]
Het leuke van zo'n topic is de variatie in aanbiedingen. Zo ook deze actie.
Helaas komt Hallmark met de mededeling dat zij genoodzaakt zijn deze actie vroegtijdig te beeindigen, daar sommigen (waaronder ik) problemen ervaren bij het versturen van een kaart. Zie hier.
3x 1,8 meter (http://www.bestoffer4u.nl/)RickvN schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 08:15:
http://m.bestoffer4u.nl/
3 HDMI kabels voor €10 inc. verzendkosten.
Als je er 3 bij de Action haalt, ben je goedkoper uit, maar ik zie niets over de lengte.
Hebben ze bij de action ook hdmi 1.4?
Lol, deze kreeg ik ook... vijf uur nadat ik een bestelling had geplaatst...Code is universeel trouwens.Ibidem schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:14:
Net een mailtje van Bol.com tbv een korting van 2.50 EUR middels een unieke coupon code. Zet er even bij als je m hebt gebruikt zodat anderen dit niet nogmaals hoeven te proberen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Yup, gold-plated. Iets meer dan 2 euro per stuk, 1.5m.Mrko schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:11:
[...]
3x 1,8 meter (http://www.bestoffer4u.nl/)
Nog even en de webshops geven geen laagste prijs garantie meer omdat ze niet kunnen concurreren met de Action
.
Of ze sluiten fysieke winkels uit van de laagste prijsgarantie.
Waarom? Omdat het kan!!
Ik ben jarig geweest en kreeg deze kortings code.
Gaat om een webshot voro motor spullen/kleding
www.motoin.de
Code = bday-2012-c180d4
is goed voor 10% korting. Ik heb niks nodig dus zal deze code niet gebruiken. Geldig tot 28 augustus.
Enjoy
Gaat om een webshot voro motor spullen/kleding
www.motoin.de
Code = bday-2012-c180d4
is goed voor 10% korting. Ik heb niks nodig dus zal deze code niet gebruiken. Geldig tot 28 augustus.
Enjoy
Oke, dan is dit geen aanbieding. Bij de Action heb je ook 1.4 ja voor €2 ongeveer. Heb ik thuis, prima dingen.Mrko schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:11:
[...]
3x 1,8 meter (http://www.bestoffer4u.nl/)
Beste getest door Radar (of zo een ander programma).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik vind het wel een aanbieding. Ik kom nooit bij een Action en ga er niet speciaal voor op uit. De aanbieding is sowieso veel beter dan de aanbiedingen die dagaanbiedingensites heel vaak hebben, dus ik heb ze besteld.RickvN schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Oke, dan is dit geen aanbieding. Bij de Action heb je ook 1.4 ja voor €2 ongeveer. Heb ik thuis, prima dingen.
Beste getest door Radar (of zo een ander programma).
Thanks voor het plaatsen!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Werkt helaas niet op boeken!Senor Sjon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:38:
[...]
Lol, deze kreeg ik ook... vijf uur nadat ik een bestelling had geplaatst...Code is universeel trouwens.
Korting geven op Nederlandse en Engelse boeken is in Nederland nou eenmaal illegaal, helaas.
Hmm... uiteraard weer net even te lang gewacht met het doorhakken van de knoop...

Bovenstaande code werkt dus helaas niet meer, de best werkende die ik nog kon vinden was "4545", maar die geeft slechts 1% korting.
Mocht iemand nog een betere Bax code weten, dan hou ik me van harte aanbevolen!
Hier 1 v.d. 6 losRemcoDelft schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:16:
[...]
Diezelfde (?) messen liggen incl. 6 vorken bij de Action voor minder. Misschien 1,99 of 2,89 of zo (uit m'n hoofd).
Vlijmscherp, maar de metalen pinnetjes vallen zo uit het handvat.
Net een Lonely Planet besteld, daar werkt die code wel op (bedankt voor de tip), misschien dat NL boeken inderdaad niet met korting mogen al is dat raar want die zijn natuurlijk geregeld in de aanbieding.
Voor Engelse boeken niet, zie ook Wikipedia: Wet op de vaste boekenprijs.HerrJasper schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:41:
[...]
Korting geven op Nederlandse en Engelse boeken is in Nederland nou eenmaal illegaal, helaas.
Code voor gratis verzending bij central point:
Uw code voor GRATIS verzending:
514M-F0GK-6760-A97W
Code kreeg ik per mail toegestuurd maar ga ik niet meer gebruiken, enjoy
Uw code voor GRATIS verzending:
514M-F0GK-6760-A97W
Code kreeg ik per mail toegestuurd maar ga ik niet meer gebruiken, enjoy
-Real power isn't given, it must be taken-
Voor de Belgische autoliefhebber: http://shop.nieuwsblad.be...onversie&utm_campaign=vab
You're welcome :-)Siempie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:48:
[...]
Ik vind het wel een aanbieding. Ik kom nooit bij een Action en ga er niet speciaal voor op uit. De aanbieding is sowieso veel beter dan de aanbiedingen die dagaanbiedingensites heel vaak hebben, dus ik heb ze besteld.
Thanks voor het plaatsen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
oohhh een bedankje voor degene die de link heeft geplaatst voor de gratis APKautobon. Ik heb deze aangevraagd en ontvangen. En de auto was goed gekeurd. Ik heb nu 17 jaar een auto en dit is de eerste x dat ik 100% kosteloos door de APK ben gegaan.
Thanks
Thanks
Voor degene die zin hebben om uren in de rij te staan. 
Vandaag opent de T-Mobile Shop in Capelle aan de Ijssel. Openingsaanbieding die alleen vandaag geldig is:
Samsung Galaxy S3 inclusief 24 maanden T-Mobile Smart Plus 420 abonnement + onbeperkt internet voor 24,97 (50% korting op de bundel, 100% korting op OIV) met bijbetaling van 69,95
Zowel geldig voor nieuwe abonnementen als verlening. Bij nieuwe abonnementen 30 euro aansluitkosten.
http://www.deweekkrant.nl...8/YL_YL-1-32_120808_1.pdf
Vandaag opent de T-Mobile Shop in Capelle aan de Ijssel. Openingsaanbieding die alleen vandaag geldig is:
Samsung Galaxy S3 inclusief 24 maanden T-Mobile Smart Plus 420 abonnement + onbeperkt internet voor 24,97 (50% korting op de bundel, 100% korting op OIV) met bijbetaling van 69,95
Zowel geldig voor nieuwe abonnementen als verlening. Bij nieuwe abonnementen 30 euro aansluitkosten.
http://www.deweekkrant.nl...8/YL_YL-1-32_120808_1.pdf
[ Voor 14% gewijzigd door TweakersOnly op 17-08-2012 10:13 ]
Jammer dat het mobile aanbiedingen topic dicht is, want ik ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat daar.
[ Voor 27% gewijzigd door BounceMeister op 17-08-2012 10:31 ]
Anoniem: 440041
Toch 40 euro meer bijbetalen voor de SIII dan vorige week in Hellevoetsluis.Vandaag opent de T-Mobile Shop in Capelle aan de Ijssel. Openingsaanbieding die alleen vandaag geldig is:
Heb nog een code van IBOOD gekregen voor 5 euries korting, aangezien ik hem niet ga gebruiken post ik hem hier:
Jouw Zomer kortingcode: H74MAQVP765314356
[ Voor 7% gewijzigd door detonatic op 17-08-2012 11:54 ]
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
LA Noire bij Dynabyte voor PS3 en Xdoos360 voor 95 cent.
RDR ; Undead Nightmare bij Dixons voor hetzelfde bedrag
Maar op enkele plekken beschikbaar, wil iemand voor mij de versie van de 360 scoren?
http://www.dynabyte.nl/ta...active-la-noire.html#tabs
Maar op enkele plekken beschikbaar, wil iemand voor mij de versie van de 360 scoren?
[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 17-08-2012 12:48 ]
Helaas geen winkel hier in de buurt, anders had ik er wel een paar gehaaldmaartend schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:43:
Vooral alleen maar beschikbaar in Venlo...Meessen schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:59:
Helaas geen winkel hier in de buurt, anders had ik er wel een paar gehaald
Anoniem: 150104
Laat ik nu net in Venray wonen straks even daar langs!maartend schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:43:
Take Two Interactive LA noire UK1463PS3 1 € 0,95
Take Two Interactive Duke Nukem forever UK1498PS3 1 € 0,95
Subtotaal € 1,90
Verzending en afhandeling € 0,00
BTW € 0,30
Eindtotaal € 1,90
Dat zijn de leuke dealtjes haha
BedanktIbidem schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:14:
code gebruikt voor deze : http://www.ibood.com/nl/n...een_interne_harde_schijf/detonatic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:49:
Heb nog een code van IBOOD gekregen voor 5 euries korting, aangezien ik hem niet ga gebruiken post ik hem hier:
leuke mediaspeler/nas voor 40,90 euri all-in...
[ Voor 27% gewijzigd door thund3rball op 17-08-2012 14:19 ]
Hallo,
helaas kunnen wij deze niet meer leveren.
Het product is niet meer op voorraad in ons distrubutiecentrum.
Met vriendelijke groet,
Ivo
Was te verwachten. Ben wel benieuwd of dit niet gewoon een smoes is om het niet te hoeven leveren, want beide spellen stonden voorradig bij Dixons in Sittard. Kan natuurlijk ook dat de medewerkers het meenemen, zou ik ook doen als iets zo goedkoop was.
helaas kunnen wij deze niet meer leveren.
Het product is niet meer op voorraad in ons distrubutiecentrum.
Met vriendelijke groet,
Ivo
Was te verwachten. Ben wel benieuwd of dit niet gewoon een smoes is om het niet te hoeven leveren, want beide spellen stonden voorradig bij Dixons in Sittard. Kan natuurlijk ook dat de medewerkers het meenemen, zou ik ook doen als iets zo goedkoop was.
[ Voor 13% gewijzigd door Meessen op 17-08-2012 15:03 ]
Vandaag galaxy s3 gekocht daar, was al om +- 8:15 aanwezig, stond er al ongeveer een rij van 70 mensen. winkel ging dus al om 8:30 open (Gelukkig). was binnen 45 min aan de beurtBounceMeister schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:29:
Jammer dat het mobile aanbiedingen topic dicht is, want ik ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat daar.
P.s het was een grote chaos
Op posters stonden verkeerde prijzen/info gedrukt, net zoals op het contract..
Vandaag per mail een kortingscode van Ibood ontvangen voor 5 euro, geldig tot 31 aug. Ik kan al met zekerheid zeggen dat ik deze code niet ga gebruiken, dus hierbij: MZ6HYBDZ765312935
1% (?) korting bij BAX...
Code 4545, dit is de standaardcode die je krijgt als je een retourformulier afdrukt..
Code 4545, dit is de standaardcode die je krijgt als je een retourformulier afdrukt..
Hi Ha Hopjesvla
Volgens mij is het hier nog niet voorbij gekomen. Vanavond tot 00:00 de iPad 2012 voor 439 euro bij de Dixons, Mycom of Dynabyte.
Die actie is eenmalig op zaterdag. Gaat om de 16gb variant. Precies de tijd dat Mediamarkt dit model afprijst naar 444 euro.Brm-G schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:21:
Volgens mij is het hier nog niet voorbij gekomen. Vanavond tot 00:00 de iPad 2012 voor 439 euro bij de Dixons, Mycom of Dynabyte.
Leest iemand de OP uberhaupt? Ga vanavond wel even opruimen vanachter een gewone pc. Tot die tijd heb ik geen zin in meer werk. Later weer open.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 17-08-2012 21:40 ]
Zoals je ziet hebben mijn collega's vanwege soortgelijke taferelen het topic in telecom gewoon op slot gegooid. De OP is voldoende duidelijk lijkt mij, dus gewoon even goed doorlezen en nadenken voordat je post.BounceMeister schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:29:
Bovenstaande aanbieding lijkt op te zijn, dus discussie hierover kan achterwege blijven. Bel gewoon rond om te kijken of men hem nog heeft, maar discussie hierover wil ik niet meer hebben. Daarnaast is V&A hier niet de bedoeling (zie OP).maartend schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:43:
Saturn Tilburg heeft dit weekend de IPad 2 16Gb wifi zwart of wit in de aanbieding voor 333
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Tablet die vrijwel hetzelfde is als de Intertoys QWare Pro 3 7" van €99,
bij FocalPrice nu maar €47, en met coupon wellicht slechts €39,-

Adopts ARM Cortex-A8 and RK2906 chip
DDR 3 with 512MB memory and 1.0G processor clock speed
7.0" 5-point capacitive TFT touch screen with 800x480 resolution
Android 4.0.4 operating system
Supports intelligent G-sensor
Supports 1080P high definition playback and video output and can connect to PC/TV to play
Supports OTG to connect to mouse/U disk
Supports external 3G card
Built-in a 0.3mega pixel front camera
Built-in a microphone
With the Wi-Fi function, you can surf internet freely
Compact size for ease of carrying anywhere
http://www.focalprice.com...PC_with.html?Currency=EUR

Supports 1080P high definition playback and video output and can connect to PC/TV to play
Built-in a microphone
Is gebruikt, maar volgens mij niet uniek.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zo das cheap!Mastermind schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:14:
[afbeelding]
[...........]
Welke couponcode gebruik je dan? Ik kan er alleen een vinden met 6 dollar korting, de rest is niet meer geldig of niet voor dit productMastermind schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:14:
[afbeelding]
Built-in a microphone
Die van 6 dollar zou je kunnen gebruiken, maar soms zijn er ook betere.
FocalPrice is naar mijn mening een van de betere, nooit problemen mee gehad en flink wat besteld.
In tegenstelling tot bijv. Pandawill.com waar een bestelling van een tablet nu al meer dan 3 weken op Processing staat. Achteraangemaild en ze komen alleen maar met leugens.
FocalPrice is naar mijn mening een van de betere, nooit problemen mee gehad en flink wat besteld.
In tegenstelling tot bijv. Pandawill.com waar een bestelling van een tablet nu al meer dan 3 weken op Processing staat. Achteraangemaild en ze komen alleen maar met leugens.
Iemand trouwens al de brief met de pincode van pointshop binnen?
Heb al drie keer een support ticket geopend, maar volgens mij wordt dit niets meer.
Ga nog even mn best doen om mijn adres geautoriseerd te krijgen en start anders een chargeback procedure op.
Al is het maar 1 euro, het gaat om het principe dat je niet iemand kan 'oplichten'
Heb al drie keer een support ticket geopend, maar volgens mij wordt dit niets meer.
Ga nog even mn best doen om mijn adres geautoriseerd te krijgen en start anders een chargeback procedure op.
Al is het maar 1 euro, het gaat om het principe dat je niet iemand kan 'oplichten'
Same here. Heel vaak geprobeerd, nooit gekregen. Zouden ze echt op deze manier een paar Eurootjes willen scoren? Da's wel enorm zielig dan.vyndrox schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:06:
Nickname does not reflect reality
Ik heb eerder 1 account gemaakt, met welkomstactie.vyndrox schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:06:
Zonder brief geactiveerd, en heb de spullen gekregen.. Misschien is er wat mis gegaan daar, lijkt me gek dat ze nu opeens beginnen met scammen voor €1..
De 6 dollar coupon (AUGSAVE) van focalprice werkt niet bij mij. Werkt deze bij jullie wel?
Kan helemaal niets bestellen:remcoboy1479 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:21:
Ik heb eerder 1 account gemaakt, met welkomstactie.
Zonder brief geactiveerd, en heb de spullen gekregen.. Misschien is er wat mis gegaan daar, lijkt me gek dat ze nu opeens beginnen met scammen voor €1..
"U moet adresgarantie hebben om te kunnen winkelen in de shop
Voor u kunt winkelen in de shop, moeten wij weten of u geldige gegevens heeft ingevuld. Vooralsnog heeft u uw e-mail en uw telefoonnummer bevestigd."
En die garantie krijg ik dus niet. Nu maar weer voor de vierde maal aangevraagd. Echt een belabberd gedoe.
Nickname does not reflect reality
Hmm verschillende couponcode geprobeerd, maar kennelijk is de korting al zo hoog bij deze tablet dat ze het geblokkeerd hebben voor nog eens extra korting.jongerenchaos schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:37:
De 6 dollar coupon (AUGSAVE) van focalprice werkt niet bij mij. Werkt deze bij jullie wel?
Ach, 47 euro is ook een leuke prijs, ga er zo denk ik 1 bestellen om door te verkopen, kan ik 20 tot 30 euro winst op maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Mastermind op 18-08-2012 12:02 ]
Same here. Geen brief, zou al op 3 augustus zijn verzonden.vyndrox schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:06:
Ik ga voor de tablet, kijken hoelang dat duurt. Bedankt voor de tip!
Voor de mode bewuste tweaker,
10% korting bij je eerste aankoop bij Tommy Hilfiger bij de online shop.
MEYS-R94I-67OM-CTLN
Meldt even als je de code heb gebruikt
MEYS-R94I-67OM-CTLN
Dit bericht heb ik ook al in het Sony PRS-T1 topic geplaatst, maar is hier misschien ook wel op z'n plaats.
Voor de geïnteresseerde, de Sony PRS-T2 e-reader is tot vannacht weer gratis via de Bank Of Scotland actie. Let wel op dat je 1 jaar lang gemiddeld minstens 5000 euro op je rekening moet hebben staan en dat het onder het britse deposito garantie stelsel valt.
Voor de geïnteresseerde, de Sony PRS-T2 e-reader is tot vannacht weer gratis via de Bank Of Scotland actie. Let wel op dat je 1 jaar lang gemiddeld minstens 5000 euro op je rekening moet hebben staan en dat het onder het britse deposito garantie stelsel valt.
Hele slechte ervaring met de support van de online webshop van Tommy... Had namelijk een jas gekocht waar na 2 weken al 3 van de 5 knopen af waren (en nee dat komt niet omdat ik er weet ik veel wat mee gedaan had; voor de duidelijkheid, de jas kostte 400+ euro)... Vervolgens gemaild dat ik dat niet vond kunnen en dat ik op z'n minst nieuwe knopen wou, zodat ik die er stevig aan zou laten maken... Vervolgens krijg ik in het frans antwoord (mijn bericht was in het engels en nederlands, omdat ik niet zeker wist welke taal de support sprak) dat ze helaas niks voor mij kunnen doen. Daar moet je mij echt niet mee aankomen als ik voor zoveel geld iets bestel. Ben er dus helemaal klaar mee.TZC-T1-FX schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:03:
Voor de mode bewuste tweaker,
MEYS-R94I-67OM-CTLN
*snip* Spam
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 18-08-2012 14:01 ]
Leuke actie. Zeker als jij er ook op verdient via een refferal-link. Plaats dan even een TR ipv hier in het topic. En het originele bericht quoten helpt ook niet echt in het weghalen van de referrals.
Voor de blauwe zie http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Voor de rode zie http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
De zilveren versie doet niet mee in de actie en is gewoon 199 euro.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 18-08-2012 14:02 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hades.NL schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:27:
Dit bericht heb ik ook al in het Sony PRS-T1 topic geplaatst, maar is hier misschien ook wel op z'n plaats.
Hi Ha Hopjesvla
Het was niet bedoelt als refferalYorin schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:41:
[...]
Leuke actie. Zeker als jij er ook op verdient via een refferal-link. [mbr]Plaats dan even een TR ipv hier in het topic. En het originele bericht quoten helpt ook niet echt in het weghalen van de referrals.[/]
Voor de blauwe zie http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Voor de rode zie http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
De zilveren versie doet niet mee in de actie en is gewoon 199 euro.
Focalprice is idd een van de betere. Alleen vaak net wat duurder en een trage site, maar leveren wel op tijd.Mastermind schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:06:
Die van 6 dollar zou je kunnen gebruiken, maar soms zijn er ook betere.
Oh, toch maar een kortingsactie: 2 megapack dozen pampers voor €45 bij de wehkamp
[ Voor 12% gewijzigd door kmf op 18-08-2012 16:03 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Top actiekmf schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:58:
[...]
Focalprice is idd een van de betere. Alleen vaak net wat duurder en een trage site, maar leveren wel op tijd.
Oh, toch maar een kortingsactie: 2 megapack dozen pampers voor €45 bij de wehkamp![]()
http://www.wehkamp.nl/mam...rzorging/PM1/C50_C57_PM1/
Combineren lukt ook bijvoorbeeld 1 pak 4 en een pak 4+.
Als je snel bent, of een AH in de buurt hebt die zondag open is, kan je ook daar gebruik maken van de Pampers 2+1 gratis actie. Plak op twee pakken je 10% joker en dat gaat er dan ook nog vanaf.0Burner0 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
Top actiekleine tip bestel twee pakketten iplv het actie pakket. Krijg je ook de korting en gratis baby doekjes.
Combineren lukt ook bijvoorbeeld 1 pak 4 en een pak 4+.
Jokers kan je bij de Service balie halen. *snip* wel even aan de voorwaarden houden he
Dus dat wordt dan 20,70 euro voor 3 pakken. (Normale prijs 11,50 euro per stuk).
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 18-08-2012 19:54 ]
Helaas een zwarte teleurstelling...Ibidem schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:26:
op http://www.dagknaller.nl/ is (alleen vandaag) er een Philips iPhone 4 "siliconen stoothoes" te krijgen voor 2.95 EUR (je betaald alleen de verzendkosten)

Goedkoop = duurkoopThinClientQ schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:51:
[...]
Helaas een zwarte teleurstelling...Hoes zit er totaal niet strak om heen.
Ik ken ook een leuke actie waarmee je een iPhone 4 gratis krijgt.Eefnoe schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 00:28:
[...]
En deze GRATIS iPhone 4/4S Bumper http://www.bestoffer4u.eu/
Je hoeft alleen maar de verzendkosten (€700,-) te betalen.
Zijn mensen nog steeds zo dom dat ze zulke dingen blijven kopen van wanhopige sites? Die dingen kan je los voor 1 euro kopen via internet hier kost het 5 euro.
Ik dacht precies hetzelfde echter ben ik nu opzoek naar een goedkopere bumper. Er is 1 site die dat doet voor 2.31 euro maar dat duurt 10-20 dagenxminator schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 01:03:
[...]
Ik ken ook een leuke actie waarmee je een iPhone 4 gratis krijgt.
Je hoeft alleen maar de verzendkosten (€700,-) te betalen.
Zijn mensen nog steeds zo dom dat ze zulke dingen blijven kopen van wanhopige sites? Die dingen kan je los voor 1 euro kopen via internet hier kost het 5 euro.
Dat philips hoesje ook besteld maar die zal dus wel tegen vallen
Edit: En die link werkt ook niet je krijgt steeds kies verzend methode alleen afhalen in spijkenissen is een optie. Helaas
Edit : link werkt wacht nu op een mailtje met code, misschien zou het mogelijk zijn er gelijk 2 te bestellen en dan maar 0 euro verzend kosten te betalen ?
Helaas je kan niet 2 x bestellen is helaas geen unieke code HKW24A3N is de code voor iedereen die geintereseerd is 4,95 voor een bumper is alsnog een redelijke prijs
[ Voor 27% gewijzigd door Jasper 99 op 19-08-2012 01:48 ]
Je kunt ze al vanaf 1 dollar van Ebay halen... dan is 4,95 euro héél veel. Geloof me, het zijn precies dezelfde. Vaak drop-shipping, dus ook die lange wachttijd.Jasper 99 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 01:06:
[...]
Helaas je kan niet 2 x bestellen is helaas geen unieke code HKW24A3N is de code voor iedereen die geintereseerd is 4,95 voor een bumper is alsnog een redelijke prijs!
OT:
Eigenlijk niet noemenswaardig, maar 't scheelt een paar euro
pricewatch: Logitech Harmony One+
[ Voor 31% gewijzigd door Freakster86 op 19-08-2012 08:12 ]
Actie is het hele weekend! Ook vandaag nog. Netjes dat het de allernieuwste is.Hades.NL schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:27:
Ik vind de prijs wel mee vallen, als je ze voor een euro incl verzendkosten kan kopen dan duurt het 99 van de 100 keer een maand voordat je ze in huis hebt.Freakster86 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 07:32:
[...]
Je kunt ze al vanaf 1 dollar van Ebay halen... dan is 4,95 euro héél veel. Geloof me, het zijn precies dezelfde. Vaak drop-shipping, dus ook die lange wachttijd.
[.........]
Een snellere verzendwijze via die sites is minimaal + 25 dollar (dhl/ups/etc)
Dus een paar euro's meer betalen zodat je het binnen een week in huis hebt hoeft nog niet een slechte deal te zijn en al helemaal niet versus de kosten van een dergelijk hoesje bij een phonehouse/belcompany etc
1 dollar is 81 eurocent. Dat is incl. verzenden. En 99 van de 100 keer is echt zwaar overdreven. Ik heb klein spul gemiddeld binnen 2 weken na aankoop binnen. Heel soms 3 weken.vyndrox schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:30:
[...]
Ik vind de prijs wel mee vallen, als je ze voor een euro incl verzendkosten kan kopen dan duurt het 99 van de 100 keer een maand voordat je ze in huis hebt.
Een snellere verzendwijze via die sites is minimaal + 25 dollar (dhl/ups/etc)
Dus een paar euro's meer betalen zodat je het binnen een week in huis hebt hoeft nog niet een slechte deal te zijn en al helemaal niet versus de kosten van een dergelijk hoesje bij een phonehouse/belcompany etc
Als jij 600% meer wilt betalen om iets onbenulligs als een bumper een week of 2 eerder in huis te hebben, is dat jouw keuze. IMO niet het geld waard.
Maar goed. OT weer.
Volgens mij is een deal bespreken aardig OTFreakster86 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:48:
[...]
1 dollar is 81 eurocent. Dat is incl. verzenden. En 99 van de 100 keer is echt zwaar overdreven. Ik heb klein spul gemiddeld binnen 2 weken na aankoop binnen. Heel soms 3 weken.
Als jij 600% meer wilt betalen om iets onbenulligs als een bumper een week of 2 eerder in huis te hebben, is dat jouw keuze. IMO niet het geld waard.
Maar goed. OT weer.
2 weken naar Nederland met unregistered mail vanuit het Verre Oosten is meer geluk hebben dan de normaalste zaak van de wereld.
Je hoeft ze dan ook echt geen mail te sturen als je het in 3 weken nog niet binnen hebt.
Maar het concept is gewoon heel erg slim, consumenten willen gewoon keuze hebben daarom bestaan bij de grote vervoerders ook zoveel varianten om te versturen, standaard - express etc
En dit jaar wordt er nog getest met same day delivery in Nederland.
Why?
Omdat consumenten houden van keuzes en als ze die hebben ze er ook best voor willen betalen.
En daar ben ik blij mee, want als de meerderheid jou oplossing zou prefereren dan zou leveren tussen de 2 en 4 weken de norm worden

Voor een cola op een terras betaal je toevallig ook 600% meer dan dezelfde Coca Cola in de supermarkt omgerekend per liter. En er zijn ook genoeg mensen die daar intrappen, enige voordeel is dat je hem dan zelf niet hoeft in te schenken.Freakster86 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:48:
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Het Fantoom op 19-08-2012 10:04 ]
Iedereen heeft gelijk mensen. Ik betaal soms ook behoorlijk om het de volgende dag in huis te hebben (moet Amazon Prime maar weer eens aanzwengelen). Iedereen moet daarin maar een eigen afweging maken. Die discussie mag trouwensbin een eigen topic
Ze liegen ja niet: Er staat op de site Bestoffer4u van ook -100% korting, oftewel een negatieve korting. Je betaalt dus 100% meer dan normaal. 
Nee, ben er in het begin ook ingetrapt met mijn eerste tablet, de Qware Pro3. Heb toen een keyboard case gekocht bij www.123bestdeal.nl voor 30 euro. Ik vond het "eng" om bij chinese webshops te kopen, want dat kon toch nooit goed zijn?
Nou ik doe niks meer anders. Het zijn namelijk exact dezelfde cases, alleen betaal je er geen 30 euro voor maar een tientje.
Gelukkig ben ik daar achter gekomen, dan het best degelijk spul is wat wholesales leveren.
Nee, ben er in het begin ook ingetrapt met mijn eerste tablet, de Qware Pro3. Heb toen een keyboard case gekocht bij www.123bestdeal.nl voor 30 euro. Ik vond het "eng" om bij chinese webshops te kopen, want dat kon toch nooit goed zijn?
Nou ik doe niks meer anders. Het zijn namelijk exact dezelfde cases, alleen betaal je er geen 30 euro voor maar een tientje.
Gelukkig ben ik daar achter gekomen, dan het best degelijk spul is wat wholesales leveren.
Hier vandaag ook voor de 4e keer een adresgarantie aangevraagd. De eerste aanvraag was meer dan een maand geleden, maar ook de 2 aanvragen die wel per brief zouden zijn verstuurd heb ik ook nog steeds niet ontvangen.Brad Pitt schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:47:
[...]
Kan helemaal niets bestellen:
"U moet adresgarantie hebben om te kunnen winkelen in de shop
Voor u kunt winkelen in de shop, moeten wij weten of u geldige gegevens heeft ingevuld. Vooralsnog heeft u uw e-mail en uw telefoonnummer bevestigd."
En die garantie krijg ik dus niet. Nu maar weer voor de vierde maal aangevraagd. Echt een belabberd gedoe.
Voor iedereen hier het advies: ga niet in op de € 1,- aanbiedingen van Pointshop voor Braun tandenborstel, Philips speakers of wat dan ook. Ik ga er vanuit dat ik het uiteindelijk wel krijg, maar het kost je gewoon te veel moeite.
De Lenovo T410 bij SpareIT kost zo te zien nog maar 1/3 van de oorspronkelijke prijs:
pricewatch: Lenovo Thinkpad T410 (NT929MH)
Op eBay liggen de 2e hands prijzen al een stuk hoger. Het is dat ik echt geen reden kan verzinnen waarom ik *nog* een Lenovo laptop nodig zou hebben.
Op eBay liggen de 2e hands prijzen al een stuk hoger. Het is dat ik echt geen reden kan verzinnen waarom ik *nog* een Lenovo laptop nodig zou hebben.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Is dat zo goedkoop? 400€ ex. 19% btw?f.v.b schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:35:
De Lenovo T410 bij SpareIT kost zo te zien nog maar 1/3 van de oorspronkelijke prijs:
De verleiding!!f.v.b schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:35:
Als je ziet dat hij +/- een jaar geleden nog bijna 1500 euro kostte, dan welremcoboy1479 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:42:
[...]
Is dat zo goedkoop? 400€ ex. 19% btw?
Om je voorraadkast weer aan te vullen een aantal kortingsbonnen van de Albert Heijn. Ze zijn niet geldig icm. de huidige Joker-stickers.
http://www.ahmb.nl/pdf/AH_Voorraad.pdf
De Ben Jerry's is wel goedkoop zo! Bedankt!Yorin schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:23:
Om je voorraadkast weer aan te vullen een aantal kortingsbonnen van de Albert Heijn. Ze zijn niet geldig icm. de huidige Joker-stickers.
Anoniem: 176636
Via de mediamarkt kun je nu de Blackberry 9320 kopen voor 89 euro met 12.50 euro tegoed!
Is een foutje, het gaat om deze aanbieding:
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350928,410839.html
Ze zijn er echter vergeten bij te zetten (volgens de verkoper) dat het enkel is na een cashback van je oude telefoon. Ik heb er samen met een vriend net ieder eentje opgehaald. Meer mag niet. Je kan ze nog wel via de site bestellen omdat de webdesigners niet aan het werk zijn gaf de verkoper aan
Succes!
Ze zijn er echter vergeten bij te zetten (volgens de verkoper) dat het enkel is na een cashback van je oude telefoon. Ik heb er samen met een vriend net ieder eentje opgehaald. Meer mag niet. Je kan ze nog wel via de site bestellen omdat de webdesigners niet aan het werk zijn gaf de verkoper aan
Succes!
Bedankt.Hades.NL schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:27:
Ik krijg nu de melding dat die is uitverkocht (online, wanneer die in de winkelwagen gestopt wordt).Anoniem: 176636 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:05:
Via de mediamarkt kun je nu de Blackberry 9320 kopen voor 89 euro met 12.50 euro tegoed!
Ze zijn er echter vergeten bij te zetten (volgens de verkoper) dat het enkel is na een cashback van je oude telefoon. Ik heb er samen met een vriend net ieder eentje opgehaald. Meer mag niet. Je kan ze nog wel via de site bestellen omdat de webdesigners niet aan het werk zijn gaf de verkoper aan![]()
Succes!
Anoniem: 304426
Ja hoor, ik denk leuk naar AH te fietsen, oh. koopzondag.Yorin schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:23:
Vervolgens bij de Jumbo maar een bak B&J gehaald kom ik er nu achter dat er een aanbieding is bij de AH :") had ik dat maar geweten.
Bonnen zijn vanaf morgen geldig.Anoniem: 304426 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:01:
[...]
Ja hoor, ik denk leuk naar AH te fietsen, oh. koopzondag.
Vervolgens bij de Jumbo maar een bak B&J gehaald kom ik er nu achter dat er een aanbieding is bij de AH :") had ik dat maar geweten.
Bij die AH aanbiedingen staat dat het alleen geldig is in combinatie met 'Uw AH bonuskaart'. Is dit echt waar, zijn de barcodes uniek?
Photoshop CS6 lijkt opeens ook wel erg goedkoop aangeboden te worden bij meerdere webwinkels:
pricewatch: Adobe Creative Suite CS6 Photoshop
Lijkt allemaal gewoon om de full version te gaan.
Photoshop CS6 lijkt opeens ook wel erg goedkoop aangeboden te worden bij meerdere webwinkels:
De AH-aanbiedingen zijn bruikbaar met elke AH-bonuskaart. De bonuskaart wordt jouw/uw eigendom dus Uw AH Bonuskaart.Lamarrr schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:08:
Bij die AH aanbiedingen staat dat het alleen geldig is in combinatie met 'Uw AH bonuskaart'. Is dit echt waar, zijn de barcodes uniek?
Bij AH betreft alleen Ben & Jerry's Core, dus niet de normale varianten. Zal wel uit het assortiment gaan, vandaar de opruimingsprijs. Is in combinatie met iedere bonuskaart.
[ Voor 12% gewijzigd door haribold op 19-08-2012 19:44 ]
Geldt dus alleen op deze smaken: http://www.benjerry.nl/smaken/coreharibold schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:44:
Bij AH betreft alleen Ben & Jerry's Core, dus niet de normale varianten. Zal wel uit het assortiment gaan, vandaar de opruimingsprijs. Is in combinatie met iedere bonuskaart.
Wel enkel Mac en UK versieLamarrr schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:08:
De tweede is UK PC en 1 van die 3 is NL Mac.
Ah, wacht, ik weet al hoe ik keek. Niet goed.Yorin schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:58:
[...]
De tweede is UK PC en 1 van die 3 is NL Mac.
Heeft iemand al wat gehoord over die horloges van Groupdeal? Ze zouden binnen 22 dagen verzonden worden en het is nu inmiddels al 24 dagen verder.
Zit nog steeds te twijfelen over die Bank of Scotland actie... wie haalt me over
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.