Werkdagen ging het om dus ze hebben nog even. Maar idd nog niks gehoord hier, geen mail o.i.dYorin schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:03:
Heeft iemand al wat gehoord over die horloges van Groupdeal? Ze zouden binnen 22 dagen verzonden worden en het is nu inmiddels al 24 dagen verder.
Als je goed leest vallen zaterdagen en zondagen er ook onder.Iamzero456 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:08:
[...]
Werkdagen ging het om dus ze hebben nog even. Maar idd nog niks gehoord hier, geen mail o.i.d
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Vorige actie meegedaan en is volgens gemelde actie uitgevoerd. Hele aantrekkelijke actie hoor.Freakster86 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:06:
Zit nog steeds te twijfelen over die Bank of Scotland actie... wie haalt me over
Het rentepercentage van BoS is relatief redelijk goed (2,5%) reken daarbij de waarde van de ereader (klopt natuurlijk niet geheel, weet ik) €140. Daardoor komt het "percentage wat je krijgt" op voor een soort van 1 jaar deposito op bijna 5,5% indien het rentepercentage 2,5% gelijk.Freakster86 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:06:
Zit nog steeds te twijfelen over die Bank of Scotland actie... wie haalt me over
Ik vraag mezelf eerder af; wat moet ik met een ereader
Verkopen voor 100, misschien 120 incl. Is toch 2(+) procent extra rente over die 5000 euro... Deposito is nu 3,25% max. Dus dit zou 2,6 + 2 = 4,6% zijn.
Ik drink er nog eentje en dan ga ik maar even dobbelen
Ik drink er nog eentje en dan ga ik maar even dobbelen
pricewatch: OCZ Octane S2 SATA II 2.5" SSD OCT1-25SAT2-256G 256GB voor 149.95 + 5.95 op ibood
Goede deal of niet?
Goede deal of niet?
Vraag ik me ook af, prijs ten opzichte van andere shops is goed, maar het is een wat ouder model en scheelt niet heel veel met de nummer 1 in de pricewatch:Pikoe schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:09:
pricewatch: OCZ Octane S2 SATA II 2.5" SSD OCT1-25SAT2-256G 256GB voor 149.95 + 5.95 op ibood
Goede deal of niet?
pricewatch: Samsung 830 series 256GB
Voor een kleine 18euro (als ie gratis verzenden is) meer heb je een Samsung/Corsair. Los dat de spec's van de Samsung/Corsair beter zijn (520/400 i.p.v. 250/250) heb je ook de betere track-record van Samsung/Corsair. Als je dus ~ 155euro over hebt voor n SSD, blijf een avondje thuis en bestel een Samsung/Corsair. Voor die 6 biertjes zou ik me niet aan een oude OCZ wagen. Zelfs met Indilinx controller.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html
2x Panasonic RP-HJE180 in-ear doppen voor 11 euro. Pricewatch is een enkele al 11 euro.
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=RP-HJE180
Nog eens ~20 cent terug met cashback
http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/808/Media-Markt
2x Panasonic RP-HJE180 in-ear doppen voor 11 euro. Pricewatch is een enkele al 11 euro.
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=RP-HJE180
Nog eens ~20 cent terug met cashback
Bij mij doet het bestelformulier niet eens. Krijg een wit scherm. Aangezien MM geen livechat functie heeft en er een ellendig lang formulier moet worden ingevuld voor een vraag...
Ik zie het ja. Ik heb even snel het contactformulier ingevuld. Hopelijk reageren ze daar snel op 
Verder vond ik nog dit: tweakers.net/pricewatch/263007/adata-turbo-series-sdhc-32gb-class-6.html
Adata 32GB sd kaart voor 23,- bij Informatique. Het lijkt niet om een ander product te gaan, maar ik kan het mis hebben. Dus check dat even voor de zekerheid!
edit;
Prutsers bij de Mediamarkt ook: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346250,413947.html
Handmatig die oordopjes zoeken levert 3 hits op... allemaal 439,- euro per stuk
Verder vond ik nog dit: tweakers.net/pricewatch/263007/adata-turbo-series-sdhc-32gb-class-6.html
Adata 32GB sd kaart voor 23,- bij Informatique. Het lijkt niet om een ander product te gaan, maar ik kan het mis hebben. Dus check dat even voor de zekerheid!
edit;
Prutsers bij de Mediamarkt ook: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346250,413947.html
Handmatig die oordopjes zoeken levert 3 hits op... allemaal 439,- euro per stuk

[ Voor 23% gewijzigd door Freakster86 op 20-08-2012 07:36 ]
Ik heb een nieuwe SSD nodig, maar zit te twijfelen.. Zag deze aanbieding ook, maar denk dat ik dan toch liever naar de Samsung ga.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Wat betreft de SSD van ibood zou ik toch echt voor een Crucial M4 of Samsungs 830 gaan. Het prijsverschil is zeer klein voor de kwaliteit die je er voor terugkrijgt.
€ 5 korting bij DesignSkins: OLYMUYYJTHCT
Let op: Unieke code! Vermeld even als je hem hebt gebruikt, dan streep ik hem door!
Let op: Unieke code! Vermeld even als je hem hebt gebruikt, dan streep ik hem door!
Veel dank voor het melden!Hades.NL schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:27:
Dit bericht heb ik ook al in het Sony PRS-T1 topic geplaatst, maar is hier misschien ook wel op z'n plaats.
Voor de geïnteresseerde, de Sony PRS-T2 e-reader is tot vannacht weer gratis via de Bank Of Scotland actie. Let wel op dat je 1 jaar lang gemiddeld minstens 5000 euro op je rekening moet hebben staan en dat het onder het britse deposito garantie stelsel valt.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Heb ook een rekening geopend bij Bank of Scotland, makkelijk verdient zo'n ereader
. Hoe weet ik nu of het goed is gegaan? Bij mijn account van OneDayOnly zie ik niks staan?
Graag gedaan. Leuk om te horen dat mensen wat hebben aan de tip.
Toen ik ruim een half jaar geleden mee deed met zo'n zelfde actie kreeg ik binnen een paar dagen een mail waarin stond dat ik mee deed aan de actie en welke stappen ik moest nemen etc.bsmpower schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:56:
Heb ook een rekening geopend bij Bank of Scotland, makkelijk verdient zo'n ereader. Hoe weet ik nu of het goed is gegaan? Bij mijn account van OneDayOnly zie ik niks staan?
Iemand een idee of je met één voordeelcoupon van de AH meerdere bekers Ben & Jerry's kan kopen?
Enes_81 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:09:
Iemand een idee of je met één voordeelcoupon van de AH meerdere bekers Ben & Jerry's kan kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 20-08-2012 12:12 ]
Haha, die is goed
Trouwens: Doe er een 10% joker op! Die joker en product eerst laten scannen, als laatste de bon. Dan heb je 10% over het normale bedrag (=+/- 60 cent) en dan nog 50% over het resterende bedrag!
Ik was €2,10 voor 1 bakje BJ kwijt.
[ Voor 4% gewijzigd door remcoboy1479 op 20-08-2012 12:19 ]
Had hetzelfde gevoel...dus net maar even en mailtje naar BoS gestuurd ter verificatie. Even wachten op reactie.bsmpower schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:56:
Heb ook een rekening geopend bij Bank of Scotland, makkelijk verdient zo'n ereader. Hoe weet ik nu of het goed is gegaan? Bij mijn account van OneDayOnly zie ik niks staan?
Inmiddels wel alles in orde gemaakt, dus kom maar op met dat ding
Hi Ha Hopjesvla
Of je nou eerst de 10% en daarna de 50% laat scannen of andersom maakt niks uit, gaat immers over procenten. 
remcoboy1479 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:19:
[...]
Haha, die is goed
Trouwens: Doe er een 10% joker op! Die joker en product eerst laten scannen, als laatste de bon. Dan heb je 10% over het normale bedrag (=+/- 60 cent) en dan nog 50% over het resterende bedrag!
Ik was €2,10 voor 1 bakje BJ kwijt.
10% over 100% of 10% over 50% is in mijn beleving altijd nog anders....Tonger schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:19:
Of je nou eerst de 10% en daarna de 50% laat scannen of andersom maakt niks uit, gaat immers over procenten.![]()
[...]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
100 euro - 10% = 90 - 50% = 45 euroRickvN schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:23:
[...]
10% over 100% of 10% over 50% is in mijn beleving altijd nog anders....
100 euro - 50% = 50 - 10% = 45 euro
Anyway, ik ben ook zeer benieuwd wanneer mijn horloge van groupdeal door de brievenbus valt..
My bad, wat vakanties wel niet met je hersencellen doen.microoo schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:25:
[...]
100 euro - 10% = 90 - 50% = 45 euro
100 euro - 50% = 50 - 10% = 45 euro![]()
Anyway, ik ben ook zeer benieuwd wanneer mijn horloge van groupdeal door de brievenbus valt..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Echter maakt het bij de AH WEL uit: koppelen werkt alleen als de joker voor de bon wordt gescandRickvN schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:27:
[...]
My bad, wat vakanties wel niet met je hersencellen doen.
Dus: product, joker, bon.
En dan gaat het zo:
100 - 10% = 90 u 100 - 50% = 50, 90 - 50 = 40.
Eet smakelijk
[ Voor 8% gewijzigd door remcoboy1479 op 20-08-2012 13:55 ]
25 % korting op alle producten van Philips.
Code: dclm46f619
http://www.couponcode.nu/Philips/clickout/13017
Laatste antwoord mbt Pointshop, op 20 aug gekregen.
Let wel, sinds 18-7 !!! probeer ik al een adres verificatie te krijgen.
Ik zou echt niemand aanbevelen om met Pointshop zaken te doen of een ´goede deal´ te scoren;
-----------
Hallo,
Dank voor je bericht.
We hebben wat problemen gehad met het aanmaken van de brieven met codes en het versturen hiervan.
Hierdoor is een deel van de brieven niet verstuurd.
We hebben nu een nieuwe code voor je aangevraagd en deze zal deze week verstuurd worden.
De brief zal verstuurd worden vanuit Denemarken en dus is deze langer onderweg.
Echter zal je de brief nu uiterlijk in de loop van komende week moeten ontvangen.
Als je dan de code op de site invult kun je overgaan tot het plaatsen van bestellingen.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Robert Johnson, Klantensupporter
Let wel, sinds 18-7 !!! probeer ik al een adres verificatie te krijgen.
Ik zou echt niemand aanbevelen om met Pointshop zaken te doen of een ´goede deal´ te scoren;
-----------
Hallo,
Dank voor je bericht.
We hebben wat problemen gehad met het aanmaken van de brieven met codes en het versturen hiervan.
We hebben nu een nieuwe code voor je aangevraagd en deze zal deze week verstuurd worden.
De brief zal verstuurd worden vanuit Denemarken en dus is deze langer onderweg.
Echter zal je de brief nu uiterlijk in de loop van komende week moeten ontvangen.
Als je dan de code op de site invult kun je overgaan tot het plaatsen van bestellingen.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Robert Johnson, Klantensupporter
-Real power isn't given, it must be taken-
Thanx! Toevallig stofzuigerzak nodig (alleen niet op voorraad, heb andere besteld)kuiken schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:51:
Geloof weinig van dat verhaal, heb vier maal aangevraagd, 2x is er gestuurd, eentje ruim twee weken geleden ("Verstuurd op 03-08-2012", uiteraard nooit aangekomen) en zo te zien hebben ze vandaag nogmaals een brief gestuurd. Benieuwd. Zodra die binnen is claim ik meteen iets randoms en kom er nooit meer op terug.vyndrox schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:01:
Nickname does not reflect reality
bedankt! morgen eens flink in gaan slaanYorin schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:23:
Om je voorraadkast weer aan te vullen een aantal kortingsbonnen van de Albert Heijn. Ze zijn niet geldig icm. de huidige Joker-stickers.
http://www.ahmb.nl/pdf/AH_Voorraad.pdf
Voor de liefhebbers kun je hier gratis en vrijblijvend de cd "Nederland Zingt" ontvangen.
http://www.eo-acties.nl/gratis/gratis-cd/nederland-zingt-cd
Op welke site te gebruiken?kuiken schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:51:
Pas op met bestellen; veel van de elektronische apparaten zijn goedkoper bij de (e)retailer. Kortom even kieskeurig, PW of beslist controleren is geen overbodige luxe.
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
Niet alleen die cd, als je verder gaat met bestellen kun je kiezen uit deze productenMastermind schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:51:
Voor de liefhebbers kun je hier gratis en vrijblijvend de cd "Nederland Zingt" ontvangen.
https://www.eo-acties.nl/gratis/bestel-uw-gratis-product
"
Kies een geschenk: *
Visie Zomerboek
DVD The Passion Rotterdam
Gratis CD Nederland Zingt - Daarom zing ik
Gratis DVD 'Life' - aflevering 1
EO Kalender 2012
"
Bij FRS 2 blu-rays voor € 20
http://www.freerecordshop...ctieLeftPanelCatalog=true
http://www.freerecordshop...ctieLeftPanelCatalog=true
Ik moet zeggen dat ik andere ervaringen heb; heb zowel voor mij als mijn vriendin heb ik een VIP account aangemaakt, en de adresgarantie zonder brief gekregen. Vervolgens hebben we beiden de electrische tandenborstel ontvangen. In de tussentijd heb ik me afgemeld voor het VIP lidmaatschap.vetlau schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:21:
[...]
Voor iedereen hier het advies: ga niet in op de € 1,- aanbiedingen van Pointshop voor Braun tandenborstel, Philips speakers of wat dan ook. Ik ga er vanuit dat ik het uiteindelijk wel krijg, maar het kost je gewoon te veel moeite.
Een paar dagen terug kreeg ik een mail om (wederom) 14 dagen gratis VIP lid te worden. Ditmaal met de beloning van een Braun Silk epil 1 dames epilator of Series 1 150 heren scheerapparaat. Heeft iemand deze mail ook gehad?
Het maffe is dat ik de mail ontving op een adres wat ik eerder voor de electrische tandenborstel heb gebruikt. Nu weer meedoen lukt niet (!), en als ik een ander emailadres van mezelf invul dan krijg ik het bericht dat mijn betalingsverzoek is afgewezen. Iemand nog een tip?
Hoeveel van die AH-bonnen kun je eigenlijk tegelijkertijd inleveren? Zoveel als je wil?
Dankjewel!kuiken schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:51:
Een LivingColors gehaald voor 75 euro incl. en dan nog eens 5% terug via spaarwinkelen.
Nog altijd goedkoper dan de goedkoopste op vergelijk.nl en kelkoo.nl
[ Voor 9% gewijzigd door Xepos op 20-08-2012 21:47 ]
Graag gedaan, kwam hem toevallig tegen. Zelf momenteel niets nodig maar kon dit niet voor jullie achter houden.Mcctje schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:16:
[...]
Dankjewel!
Een LivingColors gehaald voor 75 euro incl. en dan nog eens 5% terug via spaarwinkelen.
Nog altijd goedkoper dan de goedkoopste op vergelijk.nl en kelkoo.nl
I dunno. Haalde dit van Fok! Kijk anders hier even http://forum.fok.nl/topic/1777628/4/25Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:08:
[...]
Maar kan het dus? Met die pizza actie tijdje terug (gratis pizza) was het 1p.p.
Het lijkt erop dat 't kan.
Nee, het kan niet. Waarschijnlijk is het één beker per bon. Dus wanneer je er twee bekers hebt, moet je ze alle twee apart afrekenen (met een bonnetje erbij). Ik werk zelf bij de Albert Heijn. Ik kan je trouwens vertellen dat ik niet blij wordt van dit soort grappen, wanneer iemand 10x hetzelfde product apart wil afrekenen. En ja, er zijn mensen die het doen...Freakster86 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:31:
[...]
I dunno. Haalde dit van Fok! Kijk anders hier even http://forum.fok.nl/topic/1777628/4/25
Het lijkt erop dat 't kan.
Dan moet de AH maar niet dat soort acties doen
Of gewoon meer dan 1 per afrekening toestaan. Eigen schuld. Dikke bult.
Sony geeft 50% korting op een schijfupgrade voor vaio's. Voor de meeste modellen niet interessant, behalve voor de Vaio Z, waar de ssd-upgrade naar 256GB nu een (m.i.) schappelijke 150 euro is. En met code ACTIECODEAFF812 (geverifieerd) gaat er ook nog 7% van de totaalprijs af.
Het kan prima. Voor twee bekers heb je maar 1 bon nodig. Waarschijnlijk voor 100 bekers ook, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.oohh schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:43:
[...]
Nee, het kan niet. Waarschijnlijk is het één beker per bon. Dus wanneer je er twee bekers hebt, moet je ze alle twee apart afrekenen (met een bonnetje erbij). Ik werk zelf bij de Albert Heijn. Ik kan je trouwens vertellen dat ik niet blij wordt van dit soort grappen, wanneer iemand 10x hetzelfde product apart wil afrekenen. En ja, er zijn mensen die het doen...
Ja, 1 bon werkt vaak prima. Ook bij >2 producten. Wat blijkbaar niet werkt is vragen of ze de couponcode even handmatig laten intikken. Dan volgt er een "ongeldige coupon" foutmelding.Anakha schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:27:
[...]
Het kan prima. Voor twee bekers heb je maar 1 bon nodig. Waarschijnlijk voor 100 bekers ook, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Maar goed, vind die "core" smaken niet zo fantastisch eerlijk gezegd: veel te dik en melig, die vulling. Eens kijken of ze vandaag nog de karamelvariant hebben en daar laat ik het bij.
_██_
(ಠ_ృ)
Bedankt voor die tip van dynabyte en dixons. Bij mis is alleen alles geannuleerd, komt niet meer binnen zeggen ze. Ik had op twee vestigingen 1 spel besteld.
Daar krijg je voor betaald, bovendien heeft albert heijn deze actie zeker een jaar als het niet langer is en het is altijd mogelijk geweest om meerdere bonnen te gebruiken zonder pardonoohh schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:43:
[...]
Nee, het kan niet. Waarschijnlijk is het één beker per bon. Dus wanneer je er twee bekers hebt, moet je ze alle twee apart afrekenen (met een bonnetje erbij). Ik werk zelf bij de Albert Heijn. Ik kan je trouwens vertellen dat ik niet blij wordt van dit soort grappen, wanneer iemand 10x hetzelfde product apart wil afrekenen. En ja, er zijn mensen die het doen...
Bovendien misschien wist je het niet maar je kan het aantal invoeren, dan op de knop aantal drukken en dan hoef je maar 1 keer het product te scannen, of je drukt 10 keer op plu
1 voor de liefhebbers: een Episode Guide van The Simpsons voor seizoen 1-20 voor omgerekend ongeveer 30 euro inclusief verzending (via eBay): link.
Kost 100+ euro bij de aanbieders die ik in NL kon vinden.
Kost 100+ euro bij de aanbieders die ik in NL kon vinden.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Zijn er hier mensen die 25 of 26 juli tshirts hebben besteld bij threadless en ze al binnen hebben? In de verzendbevestiging stond 'Expected delivery is between August 6 and August 20, but no later than September 3.' Kan dus nog even duren, maar ik vind dat het al aardig lang duurt.
Ik had op 27 juli besteld en woensdag 15 augustus had ik mijn shirtjes binnen.Igor92 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:47:
Zijn er hier mensen die 25 of 26 juli tshirts hebben besteld bij threadless en ze al binnen hebben? In de verzendbevestiging stond 'Expected delivery is between August 6 and August 20, but no later than September 3.' Kan dus nog even duren, maar ik vind dat het al aardig lang duurt.
Threadless duurt eigenlijk altijd wel zo'n 3 weken, als het niet meer is. Als het korter is heb je geluk gehad, maar aangezien het nog geen 3 september is, is er nog niks aan de hand
The devil is in the details.
Heeft iemand de galaxy S3 al voor minder dan 460 kunnen vinden?
Bij flb-mode is de witte voor 459,99 te koop. Lijkt me een vrij schappelijk prijs. 55 eu minder dan de PW
Bij flb-mode is de witte voor 459,99 te koop. Lijkt me een vrij schappelijk prijs. 55 eu minder dan de PW
Dat duidt op regelrechte oplichting zegt mijn gevoel.Robsel_NL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:04:
edit: Niet alleen gevoel.
algemene voorwaarden:
Bezorginformatie: TNT PostIndien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de gegevens over de toezichthoudende autoriteit:
Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:
- de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;
- de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimte waar deze is toegekend;
- een verwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.
Onderaan website logo: DHL
Zoek ook eens de locatie op google maps. Sociale woningbouwflat. Terwijl alle dure elektronika op voorraad is.
[ Voor 52% gewijzigd door knakworst op 21-08-2012 16:21 ]
Mwoah, ik weet het niet. Er is vrij veel over ze te vinden op internet, ingeschreven bij kvk. 33000+ likes op FB. Maar het zou kunnen hoor. Ze zitten in Alphen aan de rijn blijkbaar.
De site ziet er betrouwbaar uit naar mijn gevoel. De overige prijzen van mobieltjes zijn gewoon zoals in de Pricewatch, dus ik denk dat ze de witte best voor 460 kunnen leveren.knakworst schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:11:
[...]
Dat duidt op regelrechte oplichting zegt mijn gevoel.
En dat is precies hoe oplichters te werk gaan. Ga eens de tips door en laat je niet oplichten: Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantieGingerbread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:20:
[...]
De site ziet er betrouwbaar uit naar mijn gevoel. De overige prijzen van mobieltjes zijn gewoon zoals in de Pricewatch, dus ik denk dat ze de witte best voor 460 kunnen leveren.
Paginastatistieken van dat FB account:Robsel_NL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:20:
Mwoah, ik weet het niet. Er is vrij veel over ze te vinden op internet, ingeschreven bij kvk. 33000+ likes op FB. Maar het zou kunnen hoor. Ze zitten in Alphen aan de rijn blijkbaar.
Populairste woonplaats
Jakarta, Indonesië
Populairste leeftijdsgroep
13-17 jaar
Oplichting dus.
edit: plus het adres in Alphen is een appartementencomplex. geen serieuze zaak dus. Nogmaals: niet betrouwbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door jroz2001 op 21-08-2012 16:27 ]
Ik heb je vorige topic ook gereport om deze reden. If it's to good to be true, ... Aan alle kanten ruikt dit naar oplichting/heling.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Heb je die Macbook air gezien? Die is echt veel te goedkoop, dat zou Apple nooit toestaan. Zulk soort aanbiedingen vind je alleen op oplichtingssites.
Om mezelf maar te quoten:Robsel_NL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:04:
Toen waren we al tot de conclusie gekomen dat dit 90% een scam is.Yorin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:04:
[...]
Lijkt me een scam. Het adres dat ze aangeven is namelijk een flat:
https://maps.google.nl/ma...IQ&cbp=12,202.67,,0,-5.66
Bugger, dat heb ik toen gemist. Nouja jammerrrrr.
Weet niet of het helemaal de plek ervoor is:
http://www.miniinthebox.com/nl/
Altijd aanbiedingen en flinke kortingen hier haal ik bijvoorbeeld iphone assecoires e.d. !
(excuses als hij al langs gekomen is!)
http://www.miniinthebox.com/nl/
Altijd aanbiedingen en flinke kortingen hier haal ik bijvoorbeeld iphone assecoires e.d. !
(excuses als hij al langs gekomen is!)
[ Voor 10% gewijzigd door Jasper 99 op 21-08-2012 16:55 ]
Heuj, vorige week hadden ze nog een Webshop Keurmerk.Yorin schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:35:
[...]
Om mezelf maar te quoten:
[...]
Toen waren we al tot de conclusie gekomen dat dit 90% een scam is.
Heeft iemand die AH kortingsbonnen al geprobeerd op meerdere producten tegelijkertijd? Dus niet één stuk, maar meerdere?
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Je bedoeld ben en jerry ?Hooglander1 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:04:
Heeft iemand die AH kortingsbonnen al geprobeerd op meerdere producten tegelijkertijd? Dus niet één stuk, maar meerdere?
Ze scannen de code 1 keer en dan wordt de prijs op alle producten aangepast.
Ik had vandaag nog wel netjes gedaan met één tonnetje, morgen maar weer even boodschappen doenRenaldoNiels schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:22:
[...]
Je bedoeld ben en jerry ?
Ze scannen de code 1 keer en dan wordt de prijs op alle producten aangepast.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik had er maar 2Hooglander1 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:24:
[...]
Ik had vandaag nog wel netjes gedaan met één tonnetje, morgen maar weer even boodschappen doen
Jup. 2x B&J voor de prijs van 1Hooglander1 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:04:
Kan iemand misschien wat sites vermelden waarbij je van die hele goedkope dingen kunt kopen, zoals dealextreme.com?
Die hebben natuurlijk zulke lage prijzen vaak dat het niet waard is hier te vermelden, maar kan je wel veel geld besparen natuurlijk
Die hebben natuurlijk zulke lage prijzen vaak dat het niet waard is hier te vermelden, maar kan je wel veel geld besparen natuurlijk
ebay is doorgaans goedkoper en sneller
[Ervaringen] Online shoppen in Chinamicbro777 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:38:
Kan iemand misschien wat sites vermelden waarbij je van die hele goedkope dingen kunt kopen, zoals dealextreme.com?
Vandaag getest en de AH doet inderdaad 10% joker korting en daarnaast 50% van de originele prijs af dus nog eens 2,63 kassa korting. waarmee je dus op 2,10 zit. Leuk!
Verder heeft de Karwei nog even de coupon voor 5 euro korting bij besteding van 25 euro of meer. Waarbij de combinatie met een 20% stikker ook mag als je na de sticker maar boven de 25 euro blijft.
http://www.karwei.nl/huis_jul12 geldig t/m de 26ste. Volgens de site niet i.c.m. andere acties maar de computer houd het niet tegen, hooguit de medewerker achter de kassa.
Verder heeft de Karwei nog even de coupon voor 5 euro korting bij besteding van 25 euro of meer. Waarbij de combinatie met een 20% stikker ook mag als je na de sticker maar boven de 25 euro blijft.
http://www.karwei.nl/huis_jul12 geldig t/m de 26ste. Volgens de site niet i.c.m. andere acties maar de computer houd het niet tegen, hooguit de medewerker achter de kassa.
Vandaag op iBOOD de Hercules HDP DJ-Pro M1001 voor €76 inc. verzendkosten. Online niet goedkoper dan €120 te vinden.
Heeft iemand nog een code die hij/zij niet gebruikt? Ik heb er jammer genoeg net geen gekregen deze maand
Edit: pricewatch unsorted: Hercules HDP DJ-Pro M1001 - Hoofdtelefoon ( oorkap ) - zwart
Heeft iemand nog een code die hij/zij niet gebruikt? Ik heb er jammer genoeg net geen gekregen deze maand
Edit: pricewatch unsorted: Hercules HDP DJ-Pro M1001 - Hoofdtelefoon ( oorkap ) - zwart
[ Voor 28% gewijzigd door basshead91 op 22-08-2012 04:35 ]
Zoals anderen ook al zeggen, zijn er veel twijfelachtige punten bij deze shop. Voor de lulz even gegoogled:Robsel_NL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:04:
Hij heeft niet veel geld dus hopelijk kan hij zijn 'voorraden' wel betalen...
http://hallo.kvk.nl/hallo...den/f/144082/t/21827.aspxiemand nog tips voor webshop makers, waar ik wel p/m aan kan betalen heb namelijk geen grote bankrekening
Vreemd dat hij hulp nodig heeft, want hij heeft een NHA opleiding 'Webpagedisign' [sic] gedaan.
http://nl.linkedin.com/pub/eugene-lipsius/54/772/a0b
Wacht, zei iemand trouwens voorraden?
http://hallo.kvk.nl/hallo...bod/f/144081/t/21949.aspxWie kan me helpen aan een dropship leverancier in merkkleding.
Goed, verder lijkt het een hobby te zijn, want volgens zijn Facebook werkt hij bij DHL. Oh en volgens zijn PP2G:
Ik zeg: Solide webshop!VEDER HEB IK DIT NOG TE ZEGGEN!!
Smoke Weed Everyday
PS: Zijn shop heeft veel likes op FB, maar vreemd genoeg reageren op zijn aanbiedingen heeeeel veel Frans en Spaanstaligen. En dat voor een thuis-shopje uit Alphen. Kan je likes farmen? Zou kunnen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=buy+facebook+likes
Disclaimer: Ik wil een beginnend ondernemer niet in discrediet brengen. Deze informatie is allemaal eenvoudig via Google te vinden en geeft een bepaald beeld af wat de aanschaf van dure spullen wat riskant kan maken. Als deze post in strijd is met regels, verwijder hem vooral en mijn excuses.
[ Voor 7% gewijzigd door Jason X op 22-08-2012 08:41 ]
Mocht iemand één van m'n laatste €5 codes willen, DM me even!basshead91 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 04:32:
Vandaag op iBOOD de Hercules HDP DJ-Pro M1001 voor €76 inc. verzendkosten. Online niet goedkoper dan €120 te vinden.
[/URL]
Ik zie dat de Netgear WNDR4000 nu 70 euro kost bij Staples Office Center, in plaats van 94 euro (de volgende goedkoopste winkel in de lijst).
Misschien wat offtopic, maar gelijk even een vraagje erbij:
Ik zoek een router die beter bereik gaat geven dan het standaard Ziggo Ubee WiFi modem i.v.m. nieuwbouwhuis met veel en dik beton. De WNDR3800 of de Linksys e4200 zijn gelijk een stuk duurder (~100 euro).
Qua features zoals usb printer etc maakt het me niet veel uit, ik zet mijn printer toch niet in de meterkast..
Reviews zijn niet heel positief over deze router vanwege het gebrek aan bepaalde features en soms wordt gezegd dat het bereik op lange afstand minder is. Maarja, hoeveel minder? Ik kan er niet dus goed uit opmaken of het nou een miskoop zou zijn voor 70 euro. Daarom hier gelijk even mijn vraag: Is deze WNDR4000 dan een goede keuze?
Ik zoek een router die beter bereik gaat geven dan het standaard Ziggo Ubee WiFi modem i.v.m. nieuwbouwhuis met veel en dik beton. De WNDR3800 of de Linksys e4200 zijn gelijk een stuk duurder (~100 euro).
Qua features zoals usb printer etc maakt het me niet veel uit, ik zet mijn printer toch niet in de meterkast..
Reviews zijn niet heel positief over deze router vanwege het gebrek aan bepaalde features en soms wordt gezegd dat het bereik op lange afstand minder is. Maarja, hoeveel minder? Ik kan er niet dus goed uit opmaken of het nou een miskoop zou zijn voor 70 euro. Daarom hier gelijk even mijn vraag: Is deze WNDR4000 dan een goede keuze?
[ Voor 11% gewijzigd door BounceMeister op 22-08-2012 10:29 ]
Samsung Galaxy Tab 8.9 16GB Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 8.9 16GB Zwart
Van ~400 naar 200 euro.
Van ~400 naar 200 euro.
Enke afhalen en niet meer overal (eigenlijk beperkt) leverbaar.regtur2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:19:
Van ~400 naar 200 euro.
http://www.dixons.nl/tabl...tab-p7310-wifi-black.html
Kijk eens bij de kaart van afhalen. Door het hele land op te halen! Noem ik niet beperkt.
Kijk eens bij de kaart van afhalen. Door het hele land op te halen! Noem ik niet beperkt.
Heb er 1 in plaatsnaam gereserveerd (met shopkorting uiteraard).regtur2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:25:
http://www.dixons.nl/tabl...tab-p7310-wifi-black.html
Is deze aanbieding echt scherp?
EDIT: Mocht iemand mijn tablet in plaatsnaam willen ophalen (onder mijn naam), DM dan even. Deze heeft niet veel meerwaarde boven de tablet die we nu hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Yorinn op 11-12-2024 01:16 ]
Krijg net een e-mail van mijn news provider extreme usenet. Er is een actie tot 1/9 voor 15% korting op alle pakketten, kortingcode BACK2SCHOOL en volgens de e-mail veelvuldig te gebruiken. Doe er je voordeel mee.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
de Samsung galaxy tab 2 voor 289.
alleen vandaag geldig
goedkoopste in de pricewatch ( afgezien van deze aanbieding ) is 320.
http://tweakers.net/price...-101-wifi-16gb-zwart.html
alleen vandaag geldig
goedkoopste in de pricewatch ( afgezien van deze aanbieding ) is 320.
http://tweakers.net/price...-101-wifi-16gb-zwart.html
[ Voor 24% gewijzigd door WishmasterNL op 22-08-2012 11:01 ]
Waarom niet gewoon de pricewatch: TP-Link TL-WR1043NDBounceMeister schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:11:
Ik zie dat de Netgear WNDR4000 nu 70 euro kost bij Staples Office Center, in plaats van 94 euro (de volgende goedkoopste winkel in de lijst).
Veel beter bereik dan het UPC modem van Cisco. Moet wel eens per week de stroom er even af hebben, maar ik ben te lui om er andere firmware op te zetten. Over deze router is veel te vinden en hij kost net iets meer dan 4 tientjes.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik zit in hetzelfde shuitje, en ik heb gemerkt dat het maar bar weinig uitmaakt. De hoeveelheid staal in de muren zorgt ervoor dat je bijna niet door muren heen komt. Ik heb letterlijk binnen 10 cm (de muur) van 4 bereik op het modem naar 1 of geen bereik). ook niet met andere routers.BounceMeister schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:11:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik zie zelfs dat de prijs bij de shop zelf: €59,00 euro isBounceMeister schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:11:
...
[ Voor 0% gewijzigd door Sir Guinhill op 22-08-2012 11:23 . Reden: Dom Dom is zonder BTW ]
Staples is exclusief BTW. Inclusief BTW is het € 59,00 + € 11,21 = € 70,21 waardoor je op hetzelfde bedrag uitkomt.Sir Guinhill schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:10:
[...]
Ik zie zelfs dat de prijs bij de shop zelf: €59,00 euro is
[ Voor 3% gewijzigd door Facer op 22-08-2012 11:13 . Reden: Zinsopbouw ]
Dat is zonder btw.
grom, Facer was me net voor
grom, Facer was me net voor
[ Voor 48% gewijzigd door mountainbiker op 22-08-2012 11:15 ]
mountainbiker
Facer schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Staples is exclusief BTW. Inclusief BTW is het € 59,00 + € 11,21 = € 70,21 waardoor je op hetzelfde bedrag uitkomt.
Ik dacht het zelf ook even hoor.. 
Twijfel nog tussen deze en de 3700.
(Heb de tplink overwogen, maar af en toe de stekker eruit is geen optie voor mij.)
(Heb de tplink overwogen, maar af en toe de stekker eruit is geen optie voor mij.)
[ Voor 35% gewijzigd door BounceMeister op 22-08-2012 11:30 ]
ik heb deze router toch al een jaartje of anderhalf lopen, en draai gewoon nieuwe firmware, ik hoef eigenlijk nooit te herstarten. als ik herstart dan is er weer iets met UPC die ervoor hangt.BounceMeister schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:26:
Dezelfde aanbieding (maar dan met 3G) is bij Belcompany weer 2 weken verlengd. Wel met 2 tientjes abonnementskosten (als je tijdig opzegt).regtur2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:19:
Van ~400 naar 200 euro.
Het lijkt erop dat ze snel van de Tab 1 voorraad af willen, terwijl de Tab 2 nauwelijks anders is (behalve een softwareupdate).
Ik vond het in ieder geval bijzonder vermakelijk
Heb deze TP-Link naar alle tevredenheid draaien en hoef nooit te herstarten (nu een goed jaar in gebruik)... En er gaat zeker het nodige verkeer doorheen (Synology met Sickbeard, Films, etc.etc.)BounceMeister schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:26:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.