Ik gebruik zelf nu al een tijdje naar alle tevredenheid Videora, lekker simpel en overzichtelijk. Ondertitels heb ik toch niet nodig en snelheid is niet echt relevant aangezien ik de meeste films 's nachts converteer (meerdere tegelijk in 1 nacht gaat prima) en ze de ochtend erop op mn Touch zet.
Wat wel een kleine irritatie is, is het feit dat ik de 'oude' 16GB versie heb waarbij die nieuwe apps dus niet zitten. Wat mij betreft geen al te zwaar probleem (wat je nooit hebt gehad, mis je ook niet) maar dat iTunes elke keer aangeeft als ik mijn Touch aansluit dat ik die nieuwe apps moet kopen, is nou ook weer niet gewenst...

ik wil gewoon die status van mn Touch zien, en elke keer op dat knopje
Remind Me Later drukken is dus gewoon irritant.
Verder heb ik de Touch ge-update naar 1.1.4, maar op een paar minieme verschillen (de onderste vier buttons hebben een mesh-achtige achtergrond gekregen, en onder Settings kan ik nu de originele icon-posities herstellen alhoewel ik die niet eens kan verplaatsten) is er geen enkel verschil met 1.1.2 (1.1.3 had die mesh-achtergrond ook al) Wat mij betreft een nogal nietszeggende update dus... Was wel content met het feit dat al mijn agendapunten behouden bleven na de update overigens!