Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
quote:
ReCreator schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:41:
[...]

Ik gebruik tegenwoordig Deze tool voor het omzetten van video's.
Is nog wel in Beta fase schijnt, maar werkt hier prima.
Nadeeltje is dat de touch resolutie er nog niet standaard in staat (zou wel komen), maar je kan bij custom de formaten '480x320' intypen in het dropdown menu.

Werkt snel en goede kwaliteit :)
Deze die heb ik eerder aanbevolen.. werkt ook prima en snel :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Reg. datum: 23 november 2007

beste tweakers

de laatste tijd heeft mn ipod touch nogal vaak last van "freezes"! het scherm beweegt nog wel (bvb film of tijdweergave) maar het reageert niet op aanrakingen! zelfs na meerdere resets (hold+home) werkt het niet. na een tijdje (soms 5 minuten, soms een half uur) werkt het dan weer terug normaal. zelfs na patch 1.1.4 gebeurt dit nog!

nu staat mn geheugen wel bijna vol, iets meer dan 20MB free space (van de 8GB). wordt bij een ipod touch soms het geheugen ook als ram gebruikt ofzo? bovendien gebruik ik het meestal enkel voor muziek en soms video, wifi en de rest amper! is er iets mis met mijn ipod of gebeurt dit ook wel bij jullie? valt dit onder apple's garantie en kan ik hem dan omruilen(als dat dan zou helpen)?

Reg. datum: 23 december 2006

Te gek product:

http://www.tavoproducts.com/TavoGloves.html

Handig voor de koudere dagen icm een touch of andere pod.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

It's time to burn

quote:
driedees schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 08:55:
[...]
Ik had hetzelfde probleem als Deacon, updaten naar 1.1.4 (géén jailbreak) via iTunes, WinXP ging niet. Kreeg telkens fout 1602, uiteindelijk op een andere pc de iPod Touch kunnen resetten. Hierdoor was ik wel de gekochte January apps kwijt. Deze kwamen pas terug toen ik in de iTunes Store > Aankoopgeschiedenis op Probleem Melden had geklikt en vervolgens de geresette en geüpdatede iPod Touch vanaf de "primaire" pc synchroniseerde. Wellicht hebben anderen iets aan deze soort van oplossing. Overigens gaf Apple Support als mogelijke oplossing: iTunes compleet verwijderen en reïnstalleren, dat hielp bij mij niet.
Ik had ongeveer ook zoiets -> [iPod touch] Foutmelding 3259 na downloaden update 1.1.4*

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 23 december 2006

quote:
pepijnb schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:45:
Is geloof ik al eens voorbij gekomen, maar ik kan voor DVD > Mp4 Handbrake aanbevelen. Ik heb alleen ervaring met de Mac versie 0.91 onder Tiger (let wel even op 'check voor updates' vinkje uitzetten in preferences ivm bugje, anders vindt 091 onder tiger geen sources sinds uitkomst 092 ), versie 092 is voor Leopard only.

Voodelen:
Ripper en encoder ineen
inclusief subtitles
inclusief presets voor de meeste handheld devices incl de Iphone/Touch :) (handig!)
nogelijkheid om chapters over te nemen (nog handigerder!)
best wel rap

tot nu toe zijn de rips die ik gedaan heb van verschillende dvd's allen perfect.

http://handbrake.fr/
Lekker uitgebreid, maarrreee... na 40 min pas op 27 % :( op de ipod touch instelling met nl ondertiteling.

Tips?

Das nu 57% na 1 uur en 20 min....

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

-
Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
frank1405 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:21:
vanaf maadag bij vdb ipod touch eerste generatie 349 euro, ipod touch tweede generatie 369 euro.
ongelooflijk dat ze de oude verkopen.
Ja dat doen ze bij Dixons ook, bepaalt het serienummer (MA623ZD/B en MA623ZD/A)Of het een iPod is met het programmapakket? :?

NickvdB wijzigde dit bericht 02-03-2008 16:50 (12%)

MacBook C2D 1.83GHZ 2GB - iPod Touch 8GB - PowerMod Intel E2180 - ATi HD2600PRO - 1GB - 250GB

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

B= Nieuw, met applicaties
A= Oud, zonder applicaties
Reg. datum: 10 oktober 2005

Wat gebruiken jullie als bitrate bij het encoderen van video voor de iPod touch? Ik gebruik nu (de standaard) 960kbps met 2-pass aan en dat ziet er erg mooi uit moet ik zeggen maar nadeel is dat het veel ruimte in beslag neemt. Wat is voor jullie de gulden middenweg

Reg. datum: 02 juni 2006

Waarom zou het raar zijn dat Dixons de A-versie voor 20 euro minder verkoopt? De apps zijn 18 euro, dus per saldo ben je 2 euro goedkoper uit? Zo komen ze ook van de A-versie af, en voor de klant maakt het 2 euro uit.
Nog even een kleine note, volgens mij is bij de 32gb versie de A in het serienummer ook met apps, deze is immer pas gemaakt nadat de apps uitgebracht werden.

Phone Addicted

Ik zit met twee vragen waar ik niks op kan vinden. De eerste, mijn liedjes worden standaard in shuffle mode afgespeeld en ik kan nergens vinden hoe dat uit moet? En ik wil gewoon een jpg file in itunes importeren en omzetten als coverart. Echter kan ik op het net geen duidelijk antwoord vinden. Er is over coverart erg veel te vinden maar dat gaat allemaal via progs die bij mij niet helemaal werken.
O+

Voor dat iTunes gebeuren kan je beter in het grote iTunes topic zijn maar als je nou is gewoon een gratis iTunes account aanmaakt (kijk ook even in het iTunes topic om te zien hoe dat te doen zonder het opgeven van een creditcard of rekeningnummer :) ), dan kan je gewoon wat nummers selecteren en albumart laten ophalen (rechtermuis knop op een of meerdere nummers). Ook kan je zelf wat nummers selecteren, rechtermuisknop -> info, albumart toevoegen waardoor je een eigen jpg kan selecteren. Hoe dat met shuffle bij jou zit weet ik niet precies, maar kijk eens op bij de instellingen van iPod, of voeg anders de tracknummers aan je muziek toe.

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

Als je een liedje aan het luisteren bent, tik dan eens eenmaal op het scherm. Als het goed is zie je dat zo'n pop-up menu verschijnen. Als rechtsboven een blauw icoontje te zien is, van twee pijltjes die elkaar kruisen, dan staat hij inderdaad op shufflemode. Nog eenmaal tikken zet hem uit. Iets anders zou ik eerlijk gezegd niet kunnen bedenken.

Cover art is gewoon te 'slepen'. Ga naar Windows verkenner, en open ook iTunes. Klik eenmaal op het liedje waarbij je coverart wilt hebben, of selecteer een groep, zodat die blauw wordt. Vervolgens naar de Windows verkenner gaan, coverart slepen, en links onderin plaatsen, waar een wit vierkantje zit. Eventjes syncen, en bingo.
Phone Addicted

quote:
Muthas schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:09:
Voor dat iTunes gebeuren kan je beter in het grote iTunes topic zijn maar als je nou is gewoon een gratis iTunes account aanmaakt (kijk ook even in het iTunes topic om te zien hoe dat te doen zonder het opgeven van een creditcard of rekeningnummer :) ), dan kan je gewoon wat nummers selecteren en albumart laten ophalen (rechtermuis knop op een of meerdere nummers). Ook kan je zelf wat nummers selecteren, rechtermuisknop -> info, albumart toevoegen waardoor je een eigen jpg kan selecteren. Hoe dat met shuffle bij jou zit weet ik niet precies, maar kijk eens op bij de instellingen van iPod, of voeg anders de tracknummers aan je muziek toe.
Ah dank, de eerste is me nu eindelijk duidelijk! De tweede nog steeds niet want heb het hele net af gezocht en ook mn touch. Als ik in lijstmodus ga dan zie ik bovenaan shuffle staan maar als ik het selecteer gebeurt er niks. Instellingen staat t niet eens in :S

Acties:

Door: Hoedje
Moderator CE/APL
Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

Je denkt te moeilijk :) Je moet in het afspeelscherm een keer op het scherm tikken (de albumcover). Dan krijg je een afspeelindicator te zien. Rechte daarvan is het blauwe shuffle icoon (twee pijltjes). Als je daar een keer op klikt dan wordt ie grijs en staat shuffle uit.

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

Phone Addicted

quote:
Hoedje schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:04:
Je denkt te moeilijk :) Je moet in het afspeelscherm een keer op het scherm tikken (de albumcover). Dan krijg je een afspeelindicator te zien. Rechte daarvan is het blauwe shuffle icoon (twee pijltjes). Als je daar een keer op klikt dan wordt ie grijs en staat shuffle uit.
Oke, weer wat geleerd. Daar zitten dus ook allemaal opties :P Dank :)
Mijn Touch gaat de deur dus uit voor een iPhone. ik heb gekeken op apple.com en nu kan je dus restoren op de volgende manieren:

Restore Option 1: Restore - Restores with same iPod Software version already on iPod.
Restore Option 2: Use Same Version - Restores with same iPod Software version already on iPod even though a newer version is available.
Restore Option 3: Use Newest Version - Restores with the latest iPod Software available.
Restore Option 4: Restore and Update - Restores with the latest iPod Software available.

welke van de 4 moet ik doen, ik verkoop mijn touch dus ik wil mijn gegevens en itunes account verwijderd hebben van de touch.

gaarne dank

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

-
Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
Fireburn schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:58:
Waarom zou het raar zijn dat Dixons de A-versie voor 20 euro minder verkoopt? De apps zijn 18 euro, dus per saldo ben je 2 euro goedkoper uit? Zo komen ze ook van de A-versie af, en voor de klant maakt het 2 euro uit.
Nog even een kleine note, volgens mij is bij de 32gb versie de A in het serienummer ook met apps, deze is immer pas gemaakt nadat de apps uitgebracht werden.
De A-versie kost bij Dixons 256 euro, de B-versie 259 euro. dat is een verschil van 3 euro. :P vraag me af hoe ze dan nog van die oude afkomen.

NickvdB wijzigde dit bericht 03-03-2008 19:47 (4%)

MacBook C2D 1.83GHZ 2GB - iPod Touch 8GB - PowerMod Intel E2180 - ATi HD2600PRO - 1GB - 250GB

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
NickvdB schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:46:
[...]

De A-versie kost bij Dixons 256 euro, de B-versie 259 euro. dat is een verschil van 3 euro. :P vraag me af hoe ze dan nog van die oude afkomen.
Misschien krijg je daar nog een korting op.

Reg. datum: 25 november 2005

Wat gebruiken jullie om de ipod touch op te laden
PC? Of officiele ipod adapter? Of een ander merk adapter?

Ben eigenlijk op zoek naar een goeie lichtnet adapter die geen 25 euro kost :/
Maar moet dan wel weten wat de ipod touch slikt aan invoer van stroom

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
StormingSoul schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:30:

Ik heb zo'n portable speaker die hem kan opladen. Maar ik heb m ook wel eens aan zo'n goedkopere gehangen en dat werkte ook prima!

quote:
StormingSoul schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:30:

Je hebt van die 230->USB adapters, daarmee kun je alle apparaten via USB opladen en dus ook je iPod, ik heb d'r een van Artwizz en er twee jaar geleden 17 euro voor neergeteld, maar een tijd geleden stond een goedkoper merk op iBood met 2 voor 7 euro; ik gok dat als je daar ff zoekt die ook nog wel te koop zijn online ;)
Reg. datum: 25 november 2005

Kheb nu een usb adapter van 230 naar 5V 1A
maar die laad helaas me ipod touch niet op :( (wel me tomtom one xl)

Weet iemand de specs waarop hij op moet laden?
Want anders jaag ik er wel veel gekochte laders door heen als t telkens niet werkt

StormingSoul wijzigde dit bericht 05-03-2008 14:25 (4%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: