Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
musiqman schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:13:
Hoe kan t het toch steeds dat ik niet alle nummers van mn itunes bieb binnenkrijg :S
Hier kunnen we natuurlijk niet zoveel mee ;)

Problemen mogen vanaf nu in een eigen topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast. Ik heb je post niet verplaatst, omdat dit erg summier is als topicstart. Je kunt vinden wat we verwachten van een topicstart in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & Het algemeen beleid #topicplaatsen.

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

Reg. datum: 05 september 2001

Kan iemand mij vertellen wat de kwaliteit is van de bijgeleverde oordopjes van de touch? Heeft iemand ze vergeleken met andere dopjes van bv Sony, Sennheiser of Shure?

Reg. datum: 06 januari 2007

quote:
Resinman schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:26:
Zojuist zag ik op de tv een reclame spotje van de mediamarkt. Aanstaande maandag betaal je geen btw op: alle tv's, HiFi, DVD-recorders en spelers. Zou de touch er ook onder vallen?
Heb ik ook gezien ja. Er staat alleen nog niks daarover op de site van mm. Ff een quote van de dikke van dale:

''hifi: (grote getrouwheid, t.w.m. betr.t. de weergave van geluid in radio- en televisietoestellen, grammafoonplaten e.d.) , met natuurgetrouwe weergave."

Wel de onzin weggelaten.

Aangezien een iPod geluid weergeeft in een mp3-/mp4-speler/iPod, denk ik dus wel:D Maandag een iPod classic dan voor mij (wegens grote hardeschijf :) ) anders was het ook een touch geweest

Unox: the worst OS...
Reg. datum: 18 februari 2002

Vanavond ge-upgrade van TouchFree 1.1.2 naar versie 1.1.3 met de Apple apps !!

Zie iPod Touch Fans-forum:

Using this method you can update your 1.1.1/1.1.2 jailbroken iPod Touch to a 1.1.3 Jailbroken iPod Touch WITHOUT USING IBRICKR, with NO GLITCHES and ALL THE NEW APPLE APPLICATIONS AND FEATURES ENABLED.

Geen account daar? Login als bugmenot1 / 112233

hbokh wijzigde dit bericht 26-01-2008 23:30 (32%)
Reden: Typo

This is my sick nature...

Zo niet, dan toch.

Leuk en aardig die upgrade, maar één van de drawbacks die genoemd wordt is dit (sorry voor de caps, copy&paste):
quote:
YOU WILL NOT BE ABLE TO PLAY ANYTHING YOU PURCHASED OFF THE ITUNES MUSIC STORE ON YOUR 1.1.3 JAILBROKEN IPOD.
Dus deze variant laat ik vooralsnog maar voor wat het is :/

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

quote:
El Martino schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:05:
Leuk en aardig die upgrade, maar één van de drawbacks die genoemd wordt is dit (sorry voor de caps, copy&paste):

[...]

Dus deze variant laat ik vooralsnog maar voor wat het is :/
Inderdaad, ik kom er net achter... :'( Dat stond er overigens rond 20:00u vanavond nog niet!
Andere muziek laat zich wel afspelen, maar afkomstig uit de iTunes-store niet.
Dat wordt dus een restore naar 1.1.1, een nieuwe jailbreak en het advies:

NIET UPGRADEN NAAR 1.1.3!!

hbokh wijzigde dit bericht 26-01-2008 23:29 (19%)
Reden: Aanvulling

Reg. datum: 23 december 2006

Is er trouwens al een remote voor de touch?

De radio remote is te gek maar werkt niet. Het is zo irri iom je touc van je riem of uit je zak te moeten halen als je je werkjas aan hebt.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Ik ben, dus ik tweak
Reg. datum: 03 december 2004

Ik zit nog altijd te hopen dat die wel gaat werken met een app die wordt ontwikkeld met het SDK, evenals de camera connector. Wellicht valse hoop, maar hoop doet leven :+

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny

Reg. datum: 27 december 2004

Ik weet niet precies hoe het met click and buy werkt maar heb net de ipod touch gekocht . De firmware upgedate toen kwam ik bij de januari apps. Ik eerst itunes account aanmaken en via click and buy mijn itunes account aan mijn click and buy gelinkt. Ik kreeg verder geen smsje met gegevens maar daarna kon ik gewoonn de apps installeren. Ik zie ook geen transacties staan bij click and buy

Iemand die mij meer kan vertellen over click and buy ? En over hoe het precies werkt.

Reg. datum: 10 april 2007

dit probleem heb ik dus ook. Echt gek bij mijn click and buy account staat dit ook. Ik heb dus exact hetzelfde proces gehad en kreeg een sms en daarna kon ik apps installeren .. maar bij mijn account click and buy staat 17,99 nu. Ik ga maandag meteen bellen maar mensen zeggen dat dit automatisch word afgetrokken.

Reg. datum: 11 april 2005

http://i29.tinypic.com/ztyqhl.png

En zo ziet dat er dus uit.
Merk bij de nieuwe firmware een duidelijk verschil in snelheid, safari gaat ook duidelijk sneller :)

Verder kan ik gewoon gekochte muziek afspelen ? :?

Reg. datum: 02 juni 2006

Toen ik de apps kocht via clickandbuy kreeg ik ja een dag of twee een mail waarin stond dat iTunes via de gegeven machtiging (die je moest geven zodat iTunes geld van clickandbuy kan afschrijven) 18¤ had afgeschreven. Dus na een paar dagen hoor je een email te krijgen.

Reg. datum: 27 december 2004

quote:
jafd01 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:59:
dit probleem heb ik dus ook. Echt gek bij mijn click and buy account staat dit ook. Ik heb dus exact hetzelfde proces gehad en kreeg een sms en daarna kon ik apps installeren .. maar bij mijn account click and buy staat 17,99 nu. Ik ga maandag meteen bellen maar mensen zeggen dat dit automatisch word afgetrokken.
Ik kreeg helemaal geen smsje en op mijn click and buy account staat ok nog steeds 0,00

Reg. datum: 06 januari 2008

quote:
AMD1800 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:11:
[...]

Heb ik ook gezien ja. Er staat alleen nog niks daarover op de site van mm. Ff een quote van de dikke van dale:

''hifi: (grote getrouwheid, t.w.m. betr.t. de weergave van geluid in radio- en televisietoestellen, grammafoonplaten e.d.) , met natuurgetrouwe weergave."

Wel de onzin weggelaten.

Aangezien een iPod geluid weergeeft in een mp3-/mp4-speler/iPod, denk ik dus wel:D Maandag een iPod classic dan voor mij (wegens grote hardeschijf :) ) anders was het ook een touch geweest
Inmiddels staat op de site van mediamarkt ook een stukje hier over. Het gaat hier om:

Maandag 28 januari:
TV's, HiFi, DVD-recorders en DVD-spelers

Dinsdag 29 januari:
Notebooks, PC's, printers en TFT's

Weet niet zeker of de iPod onder HiFi valt, zullen ze niet gewoon de "duurdere" HiFi installaties, boxen e.d. bedoelen? :?

En dan nog iets: wat kost een iPod Touch bij de Mediamarkt momenteel? Iemand daar laatst nog geweest en daar iets van af weet? Als hij nu iets van 250,- kost dan wil ik het nog wel overwegen maar anders wacht ik nog even met kopen...

Fuentes wijzigde dit bericht 27-01-2008 14:12 (10%)

echt gek ik ga morgen meteen bellen ik post de informatie want ik wil geen automatisch incasso en trouble

Reg. datum: 23 december 2006

En is er al wat bekend over wel of geen bluetooth op de touch?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

quote:
Bumcang schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:40:
Verder kan ik gewoon gekochte muziek afspelen ? :?
Welke jailbreak-mogelijkheid heb je dan gebruikt?
Ik zag dat er vandaag ook een andere manier bekend is gemaakt:
Jailbreak 1.1.3 for iPod Touch with NO Computer

Grootste struikelblok is dan nog wel dat MobileScrobbler nog niet geschikt is gemaakt voor 1.1.3...

hbokh wijzigde dit bericht 27-01-2008 15:20 (18%)
Reden: Aanvulling

Reg. datum: 06 januari 2007

quote:
Fuentes schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:06:
[...]

Inmiddels staat op de site van mediamarkt ook een stukje hier over. Het gaat hier om:

Maandag 28 januari:
TV's, HiFi, DVD-recorders en DVD-spelers

Dinsdag 29 januari:
Notebooks, PC's, printers en TFT's

Weet niet zeker of de iPod onder HiFi valt, zullen ze niet gewoon de "duurdere" HiFi installaties, boxen e.d. bedoelen? :?

En dan nog iets: wat kost een iPod Touch bij de Mediamarkt momenteel? Iemand daar laatst nog geweest en daar iets van af weet? Als hij nu iets van 250,- kost dan wil ik het nog wel overwegen maar anders wacht ik nog even met kopen...
Ik denk dat het er wel onder valt. Kijk maar naar mijn vorige post of in het woordenboek. In ieder geval er gewoon heen gaan. Ik denk dat de Touch 8GB zo'n beetje lager dan de 270 euro zit. Ben er laatst nog wel geweest, maar ik heb naar de classic (¤237) gekeken. Serieus gewoon gaan, scheelt een boel geld als de iPod onder hifi valt.

quote:
AMD1800 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat het er wel onder valt. Kijk maar naar mijn vorige post of in het woordenboek. In ieder geval er gewoon heen gaan. Ik denk dat de Touch 8GB zo'n beetje lager dan de 270 euro zit. Ben er laatst nog wel geweest, maar ik heb naar de classic (¤237) gekeken. Serieus gewoon gaan, scheelt een boel geld als de iPod onder hifi valt.
Ja dat snap ik, maar ik vraag me dus af of ik voor die paar tientjes verschil wel over moet gaan tot een "impulsaankoop". Tuurlijk, als ik er één wil kopen wil ik dat zo goedkoop mogelijk, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik er wel een wil kopen. Ik weet dat nog niet zeker omdat ik nog even af wil wachten tot de SDK van Apple, en kijken wat er dan mogelijk is. Snap je het probleem een beetje? Kan iemand die morgen toch naar de Mediamarkt gaat even de prijs van de iPod Touch hier plaatsen? Kan ik altijd nog beslissen, ze zijn tot 22:00 uur open.

quote:
AMD1800 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat het er wel onder valt.
Helaas, kom net terug van MM Den Haag, mp3 spelers (ipod etc) vallen er niet onder. :'(

quote:
Resinman schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:17:
[...]

Helaas, kom net terug van MM Den Haag, mp3 spelers (ipod etc) vallen er niet onder. :'(
Zonde, wat was de prijs? (toch nieuwsgierig he ;) )

Wel weer een dilemma minder...

Hoe maak ik met de ipod touch een tweede bureaublad aan zoals op de screenshot hierboven. zoals met spaces

jafd01 wijzigde dit bericht 27-01-2008 18:01 (10%)

quote:
jafd01 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:58:
Hoe maak ik met de ipod touch een tweede bureaublad aan zoals op de screenshot hierboven. zoals met spaces
gewoon het icoontje naar de zijkant schuiven. Daarvoor heb je dus wel 1.1.3 nodig.

ik heb 1.1.3 maar ik snap het echt niet heb wortel verstand. precieze uitleg :P ik kreeg het 1 keertje voor elkaar maar drukte echt op alles etc etc

heb het hahaha

jafd01 wijzigde dit bericht 27-01-2008 18:39 (47%)

quote:
Fuentes schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:16:
[...]

Zonde, wat was de prijs? (toch nieuwsgierig he ;) )

Wel weer een dilemma minder...
¤349 voor de 16GB, 8GB heb ik niet naar gekeken.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: