quote:
Niet? Dan heb je blijkbaar niet de registratievoorwaarden gelezen, ik quote even een klein stukje:
quote:
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren
Het lijkt me vrij duidelijk dat het daar dus wel staat.

Daarnaast staan onderin de registratievoorwaarden ook nog de kernpunten van
Algemene gedragsregels (Netiquette). Ik noem ook nog even een paar puntjes uit deze FAQ:
quote:
- Leg je probleem goed uit.
Je topicstart bevatte 3 regels, en pas later werd uiteindelijk duidelijk wat nu eigenlijk je vraag was.
quote:
- Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Je geeft nu aan dat je wel gezocht hebt, maar nog steeds niet waar je naar gezocht hebt, of waarom datgene wat je vond niet voor jou relevant was. Dat was het punt wat ik bedoelde qua eigen inzet. Je hebt wat geprobeerd, maar geef dat dan ook aan.
Tuurlijk, we hebben veel regels op GoT, maar die regels zijn aan de andere kant ook nodig om het niveau dat we hier hanteren ook zo te houden. Deze regels onderscheiden ons van andere fora, en gezien we het grootste ICT-techforum van Nederland zijn zou ik zeggen dat we een goed forum draaien. Het hogere niveau (en bijkomende regels) is de redenen waarom dat veel mensen hier komen en blijven terugkomen.