Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 8.687 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

Universele Messenger voor je Mobiele Telefoon:

MSN/ICQ werkt nu ook!!!!!

Wireless Village, dat deel uitmaakt van Open Mobile Alliance (OMA) heeft een open standaard ontwikkeld voor een soort van Instant Messenger (IM) op je telefoon.

Wireless Village is dus een IM waarmee je vanaf je telefoon korte express berichten kan sturen naar mensen die je toegevoegd heb aan je 'My Friends' lijst.

De SonyEricsson T630 was het eerste toestel wat Wireless Village ondersteund, en heeft dat verwerkt in 'My Friends'. Helaas hebben veel providers hun ondersteuning voor dit mooie stukje toekomst nog niet beschikbaar. T-Mobile schijnt zelfs de functie 'My Friends' helemaal uit de T630 gesloopt te hebben.

Veel providers zullen dit namelijk zien als een grote bedreiging zijn voor hun massale inkomstenstroom die zei verwerven aan de verzonden SMSjes en MMSjes. Als Wireless Village het voor elkaar krijgt om hun stukje software in heel veel toestellen te krijgen, dan kan het wel een een hele grote hype worden, en ten koste gaan van SMS.

Welke toestellen worden nu al ondersteund?

** Updated: 12-10-2004 **

SonyEricsson T630
SonyEricsson K500
SonyEricsson K700
SonyEricsson F500
SonyEricsson S700
SonyEricsson Z1010

Nokia 3220
Nokia 5140
Nokia 6220
Nokia 6230
Nokia 6810
Nokia 6820
Nokia 7200
Nokia 7610

Motorola V5xx
Motorola V600

Siemens S65
Siemens SK65

Waar kan ik het vinden in mijn toestel?

Waar jullie het programma kunnen vinden in jullie telefoon weet ik helaas niet aangezien ik daarvoor alleen maar de ervaring met mijn SonyEricsson T630 heb. Maar bij de SonyEricsson T630 is het te vinden onder het pictogram 'My Friends' oftewel 'Mijn Vrienden'.

Hoe kan ik mijn telefoon instellen voor het gebruik van Wireless Village?

Ik kan helaas niet vertellen hoe je alle toestellen moet instellen. Voor de SonyEricsson T630 kan ik het natuurlijk wel:

1: Ga naar de site van YamiGo.
2: Meld je aan en controleer je email voor het toegezonden wachtwoord.
3: Ga naar 'My Friends' toe in je T630, druk op 'Meer', 'Accounts' en 'Bewerken' en stel het volgende in:
Gebruikersnaam: Voer hier je gebruikersnaam in die je bij de registratie gebrukt heb.
Domein: yamigo.com
Wachtwoord: Voer hier je door YamiGo gegeven wachtwoord in.
Server: http://www.yamigo.com/wv/control
WAP-profiel: Selecteer hier je account om via GPRS te internetten.

Helaas heb ik het nog niet mer iemand kunnen testen omdat ik een van de enige ben die een T630 heeft, geen T-Mobile heeft, en weet hoe het moet.

Mijn gebruikersnaam:

My Friends: Ginz2002
MSN: mobiel[at]ginz[punt]nl

Wie wilt dit met mij uittesten?

[ Voor 66% gewijzigd door Ginz op 25-04-2005 01:47 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Heb een T630 met Vodafone maar geen My Friends optie :?

Software versie R4C003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
kevin schreef op 18 juni 2004 @ 00:58:
Heb een T630 met Vodafone maar geen My Friends optie :?

Software versie R4C003
Ja, dacht ik al...

R4C003 hoort gewoon My Friends te hebben. Vodafone zal hem er vast ook wel weer hebben uitgesloopt. Zoals ik al zei: Zien ze als een grote bedreiging voor SMS.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ga het nu even proberen in te stellen op me 6230
Ik heb via berichten en dan chatten gedaan
hopelijk is dat de goede!
Denk dat het de goede is
Als ik me username wil invullen staat er al WV: van Wireless Village dus :P

[ Voor 31% gewijzigd door BigB op 18-06-2004 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Het is geen Live! toestel trouwens, het heeft hetzelfde menu als de T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35014/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35017/thumb.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Ginz op 18-06-2004 01:34 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen wat hier het grootte voordeel van is? Ik bedoel, hier betaal je toch ook gewoon voor? Kan me niet voorstellen dat dit 100% gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 01:37:
Mag ik vragen wat hier het grootte voordeel van is? Ik bedoel, hier betaal je toch ook gewoon voor? Kan me niet voorstellen dat dit 100% gratis is.
GPRS is vaak 'iets' goedkoper dan sms. Vraagje van mijn kant: als een provider het eruit sloopt, moet het toch niet moeilijk zijn het er weer 'in te slopen'? :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Volgens mij kost het je alleen wap/gprs dataverkeer
Maar aangezien ik Orange World heb kost het me geen data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Uhm..?

SMS = gem. € 0.20

En een berichtje via GPRS is slechts een paar KB. En als je dan Telfort heb à € 1.50 per MB

Reken maar uit....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hertog schreef op 18 juni 2004 @ 01:41:
[...]

GPRS is vaak 'iets' goedkoper dan sms. Vraagje van mijn kant: als een provider het eruit sloopt, moet het toch niet moeilijk zijn het er weer 'in te slopen'? :)
Jep, dat is mogelijk..

Ik doe het namelijk zelfs met een SonyEricsson T610 die ik heb omgebouwd naar een T630.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Zijn er inmiddels al meer mensen die dit geprobeerd hebben?
Ik wil het namelijk wel eens goed testen.
Ik kan namelijk Ginz wel vinden maar hij mij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh ja maar wat is hier beter aan als ik het vergelijk met mijn altijd online zijn op msn via orange world op mijn mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Ik heb gewoon heel de dag MSN aanstaan op mijn SPV, kost bijna geen data en daar kan iedereen zo zijn berichtjes naar toe sturen. Mensen zien zelfs of ik thuis MSN of op mijn moebiel aan heb staan!!!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 19 juni 2004 @ 13:09:
Ik heb gewoon heel de dag MSN aanstaan op mijn SPV, kost bijna geen data en daar kan iedereen zo zijn berichtjes naar toe sturen. Mensen zien zelfs of ik thuis MSN of op mijn moebiel aan heb staan!!!
Welk programaa gebruik je daarvoor en waar download je die. Is dat gewoon TipicMe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
MSN lijkt me ook veel handiger, heb je ook meteen contact met de mensen die achter een computer zitten. Ik heb ook MSN op m'n SPV en dat bevalt erg goed. MSN zit ingebouwd in Windows Mobile, het besturingssysteem van SPV toestellen.

Er is ook een java messenger beschikbaar waarmee je op MSN kunt komen geloof ik. Kijk hier eens: http://www.agilemobile.com/am.html

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 23:01
Jammer dat Agile mobile pas in july uit komt @ J2ME voor de Nokia 6230

MSN zou heel slim zijn als ze het ondersteunen denk ik persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
AtHomer schreef op 19 juni 2004 @ 14:11:
MSN lijkt me ook veel handiger, heb je ook meteen contact met de mensen die achter een computer zitten. Ik heb ook MSN op m'n SPV en dat bevalt erg goed. MSN zit ingebouwd in Windows Mobile, het besturingssysteem van SPV toestellen.

Er is ook een java messenger beschikbaar waarmee je op MSN kunt komen geloof ik. Kijk hier eens: http://www.agilemobile.com/am.html
Jij heb misschien MSN op je SPV, en wij als tweaker zijnde kunnen ook Agile Messenger enzovoorts wel op onze telefoon zetten.

Maar wat dacht je van van mensen die dat niet kunnen, dan is het toch ook heel gemakkelijk ls er al een standaard 'MSN' op zit?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
kan helaas niet op de site komen van yamigo, ligt dat mij of is de site down?

kan dit even iemand testen voor mij? Zou die wireless village ook graag even uitproberen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Maite op 19-06-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Ginz schreef op 19 juni 2004 @ 15:12:
[...]

Jij heb misschien MSN op je SPV, en wij als tweaker zijnde kunnen ook Agile Messenger enzovoorts wel op onze telefoon zetten.

Maar wat dacht je van van mensen die dat niet kunnen, dan is het toch ook heel gemakkelijk ls er al een standaard 'MSN' op zit?
Zeker is dat makkelijk. Maar dit topic gaat over Wireless Village en die heeft toch een aantal nadelen t.o.v. MSN Messenger.

MSN heeft al een grote user base en kan dus direct worden gebruikt met veel personen. Voor Wireless Village is het afwachten of het populair wordt. En Wireless Village is alleen voor mobiele toestellen en niet voor PC's als ik het goed begrijp.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
AtHomer schreef op 19 juni 2004 @ 16:15:
[...]

Zeker is dat makkelijk. Maar dit topic gaat over Wireless Village en die heeft toch een aantal nadelen t.o.v. MSN Messenger.

MSN heeft al een grote user base en kan dus direct worden gebruikt met veel personen. Voor Wireless Village is het afwachten of het populair wordt. En Wireless Village is alleen voor mobiele toestellen en niet voor PC's als ik het goed begrijp.
Ik ben er niet helemaal zeker van, en of het werkt weet ik ook niet. Maar volgens mij moet het een universele messenger worden. Ondersteuning voor MSN/ICQ dus bijvoorbeeld ook.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-09 15:37

Stoffel

Engineering the impossible

Op zich heeft het wel een voordeel: mijn Nokia 6220 bijvoorbeeld doet nou niet echt aan multitasking, ik heb im+ icm orange world voor msn, en die kan ik voor €6/m onbeperkt aan laten staan. Mits ik dat java progje opgestart laat, en dan kan ik voor de rest niet in mijn telefoon. Als het door de software van de telefoon zelf gedraaid wordt kun je online blijven en voor de rest nog andere dingen doen, of denk ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
_-SToFFeL-_ schreef op 19 juni 2004 @ 23:48:
Op zich heeft het wel een voordeel: mijn Nokia 6220 bijvoorbeeld doet nou niet echt aan multitasking, ik heb im+ icm orange world voor msn, en die kan ik voor €6/m onbeperkt aan laten staan. Mits ik dat java progje opgestart laat, en dan kan ik voor de rest niet in mijn telefoon. Als het door de software van de telefoon zelf gedraaid wordt kun je online blijven en voor de rest nog andere dingen doen, of denk ik nu verkeerd?
Dat klopt precies wat je zeg.

Je kan gewoon andere dingen doen terwijl het programma gewoon blijft draaien op de achtergrond, en zodra je een bericht krijg, geeft hij dat aan zoals bij een SMS.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN op een mobiel bestaat toch al een tijdje? snap het hele nut niet echt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 00:26:
MSN op een mobiel bestaat toch al een tijdje? snap het hele nut niet echt :?
Voor zover ik kan zien gebruikt deze de contact list van je telefoon (dus de namen en nummers) ook als contact list voor chat clients. Je kan zo dus zien wie aanwezig is en met hun chatten via gprs via normale telefoon functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Ik zie dit daarom ook meer als een sms alternatief dan msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-SToFFeL-_ schreef op 20 juni 2004 @ 00:35:
[...]

Voor zover ik kan zien gebruikt deze de contact list van je telefoon (dus de namen en nummers) ook als contact list voor chat clients. Je kan zo dus zien wie aanwezig is en met hun chatten via gprs via normale telefoon functies :)
Aha dat zou wel handig zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Ik heb het ook geinstalt .. wv:9goofy ben ik ..

maar hopen dat het wat wordt. Aanmelden duurt vrij lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb een IRC kanaaltje geopend: #wv @ irc.tweakers.net natuurlijk...

Ikzelf heb het werkend gekregen met Maeslant.
Het werkt goed, alleen met een kleine vertraging, maar dat moet vast allemaal goedkomen...

Ik ga nu even op visite, maar vanavond kan ik wel weer met iemand testen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb een Motorola v525 met Vodafone en Vodafone schijnt het niet te supporten :/

Best zonde ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Het lukt me niet op mijn Nokia 6220, ik heb gisteren met iemand die een 6230 heeft alle instellingen doorgelopen en die zijn allemaal goed. Als ik aanmelden pak is hij ongeveer een minuut druk bezig met GPRS verkeer (zie ik aan mijn beeldbuis), en daarna "niet aangemeld". Mijn login op een 6230 werkt wel btw, maar dan kan het nog dat ik een instelling niet goed heb staan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Ginz schreef op 20 juni 2004 @ 16:30:
Ik heb een IRC kanaaltje geopend: #wv @ irc.tweakers.net natuurlijk...

Ikzelf heb het werkend gekregen met Maeslant.
Het werkt goed, alleen met een kleine vertraging, maar dat moet vast allemaal goedkomen...

Ik ga nu even op visite, maar vanavond kan ik wel weer met iemand testen.
Natuurlijk kan je met mij ook testen ..

9Goofy (dat ik mn username) .. maar met Ginz2002 ging het goed. Eerst ff dachten we een delay te hebbne .. maar later ging het vrijwel gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Maeslant zou je maybe je wv mail kunnen geven?
Want op naam kan ik je niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
ik wil het op mijn n-gage proberen, moet kunnen volgens de site van yamigo

(Also you may try to obtain an installable client (a Symbian or J2ME application). Once you have it installed on your phone point the client to the following server address.)

Dacht dat het met agile messenger zou gaan, maar daar staat wireless village niet bij.

Weet iemand een symbian application waarmee het wel mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
BigB schreef op 20 juni 2004 @ 17:39:
Maeslant zou je maybe je wv mail kunnen geven?
Want op naam kan ik je niet vinden!
[goofy-goofy] at [zonnet.nl ]

Daar heb ik hem op geregistreet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

In mijn telefoon zit het in iedergeval (Yamigo / wireless village), moet alleen de settings nog even goed krijgen. Orange Free met Nokia 6230

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een 6230 met een Orange 30 abbonement. Heb de instellingen van Orange World en kan daarmee ook gewoon GPRSen. Daarna bij Yamigo aangemeld en kan daar ook gewoon op de site inloggen.

Eerst verbinding instellingen instellen eerst kies ik Orange world, Dienstnaam Chat & aanwezigheid en Homepage kan ik niet wijzigen. Bij Gebruikers-ID vul ik wv:BlackTiger en mijn wachtwoord. Als ik dan wil aanmelden dan kies ik Orange World, maar dan krijg ik Dienst geactiveerd en dan vrij snel Controleer Verbindings instellingen. Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Je moet bij verbindingsinstellingen niet Orange World kiezen.

Wnat dan kan je de homepage niet invullen :S

Maakt dus een nieuwe instellingen

Noem hem bv : Test

Vul nu als homepage in : www.yamigo.com/wv/control
Gb-id : wv:User
wachtwoorD : je wachtwoord
bij instelling verbinding :

toegangspunt : wap
gebruikersnaam : 0628000000
primaire proxy : 010.250.255.188 op poort 5080

dan moet het werken (6230 @ Orange Free 30, incl World)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Sorry hoor, maar MSN' en op je phone? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Ik bedoel, kijk om je heen.... De jeugd van tegenwoordig is nu al nauwelijks bereikbaar omdat ze continu zitten te SMS' sen. Met een IM mogelijkheid als MSN word dat nog tig keer erger. Kijk maar eens naar de sociale problemen in Japan.
Daar word nog nauwelijks op een normale manier met elkaar gecommuniceerd.
Gelukkig is het daar wel een stuk betaalbaarder. Hier in Nederland zullen er weer een hoop schuld saneringen aan te pas moeten gaan komen als straks blijkt, en dat is zo overigens, dat het verbruikte data verkeer een stuk duurder is als een normaal SMS'je. Buiten nog het feit van de sociale afstomping van grote groepen jongeren.
Kortom, mijn inziens geldklopperij (zeker hier in Nederland) en sociaal onaanvaardbaar. Althans dat is mijn mening.
Helaas komen er nog meer van dit soort initiatieven aan op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
regmaster schreef op 21 juni 2004 @ 06:37:
Sorry hoor, maar MSN' en op je phone? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Ik bedoel, kijk om je heen.... De jeugd van tegenwoordig is nu al nauwelijks bereikbaar omdat ze continu zitten te SMS' sen. Met een IM mogelijkheid als MSN word dat nog tig keer erger. Kijk maar eens naar de sociale problemen in Japan.
Daar word nog nauwelijks op een normale manier met elkaar gecommuniceerd.
Gelukkig is het daar wel een stuk betaalbaarder. Hier in Nederland zullen er weer een hoop schuld saneringen aan te pas moeten gaan komen als straks blijkt, en dat is zo overigens, dat het verbruikte data verkeer een stuk duurder is als een normaal SMS'je. Buiten nog het feit van de sociale afstomping van grote groepen jongeren.
Kortom, mijn inziens geldklopperij (zeker hier in Nederland) en sociaal onaanvaardbaar. Althans dat is mijn mening.
Helaas komen er nog meer van dit soort initiatieven aan op korte termijn.
Hier je dus iets over het hoofd :)
Als je Orange world hebt betaal je 6 euro per maand en kun je dus ONBEPERKT deze service gebruiken.
Het gaat namelijk niet van je 2mb databundel af!
Voor de mensen die bijv Voda/Telfort hebben gaat het wel van databundel af maar zon berichtje is slechts enkele kb's en dus goedkoper dan een sms van 20 euro cent.

En ik heb het werkend met Measlant :)
Wel raar af en toe ik kon hem niet vinden en hij vind mij wel maarja het werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigB schreef op 21 juni 2004 @ 08:03:
[...]

Als je Orange world hebt betaal je 6 euro per maand en kun je dus ONBEPERKT deze service gebruiken.
Voor de mensen die bijv Voda/Telfort hebben gaat het wel van databundel af maar zon berichtje is slechts enkele kb's en dus goedkoper dan een sms van 20 euro cent.

En ik heb het werkend met Measlant :)
Wel raar af en toe ik kon hem niet vinden en hij vind mij wel maarja het werkt !
Dus als ik het goed begrijp kan je met Orange World voor 6 euro per maand onbepert gprs'en? Damn! Tis dat ik nog een maand of 11 en half een Vodafone abo heb, anders stap ik direct over...kijk, dan word zo'n im dienst meteen een stuk toffer :D

off-topic:
OMG jouw sign! bReEzAh sl*t! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx Measlant

Het werkt perfect hier ik ga het meteen vandaag ff Testen. Mijn nickname = BlackTiger en mail is <avassem> at <hotmail> punt <com>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 09:36:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kan je met Orange World voor 6 euro per maand onbepert gprs'en? Damn! Tis dat ik nog een maand of 11 en half een Vodafone abo heb, anders stap ik direct over...kijk, dan word zo'n im dienst meteen een stuk toffer :D

off-topic:
OMG jouw sign! bReEzAh sl*t! >:)
Ja idd en via gprs kun je ook het echte internet op en dan heb je dus 1e 2mb gratis.

offtopic:
ja erg heh :) 2 jaar geleden eens gekopierd van iemand dur cu2 ben gelukkig zelf niet zo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het constant aan hebben staan van je GPRS je leeftijdsduur van je baterij niet ontgunstig beinvloeden??

Als ik bij chatten ben aangemeld kan ik niet meer browsen op orange world dan zegt ie pagina niet gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 18 juni 2004 @ 01:49:
[...]
Ik doe het namelijk zelfs met een SonyEricsson T610 die ik heb omgebouwd naar een T630.
heb je fotos ervan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 14:18:
Zal het constant aan hebben staan van je GPRS je leeftijdsduur van je baterij niet ontgunstig beinvloeden??

Als ik bij chatten ben aangemeld kan ik niet meer browsen op orange world dan zegt ie pagina niet gevonden :?
Nergens last van kan gewoon world gebruiken
Je probeer toch niet world te gebruiken met je chat instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak voor WV dus nieuwe inbelinstellingen aan. Als ik dan GPRS heb aan staan en aangemeld ben bij WV kan ik dus niet meer naar Diensten Home om te kunnen browsen op Orange World. Dan moet ik dus eerst weer WV afmeldene en Orange World instellingen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Hmm dat is raar
Ik kan namelijk gewoon browsen tegelijk
Ik hou 0 een tijdje in en de startpagina van orange komt dan vrij snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje van moi, de inbelinstellingen stond gewoon fout bij Diensten 8)7

Ben de hele ochtend aangemeld bij Wireless Vilage. Net ff nagekeken bij dataverkeer en 0 Kb dus geen kosten. Echt heel relaxed alleen jammer dat
nog niet zoveel mensen ut hebben.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is hiervan nou het voordel tov van msn? (op je mobiel natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 20:17:
Wat is hiervan nou het voordel tov van msn? (op je mobiel natuurlijk)
Als je MSN op je mobiel start kan je verder niks anders doen. Bij Wireless Village werkt een beetje als smsen maar dan in chat vorm. Zo kan je dus gewoon andere dingen doen met je mobiel en als dan iets tegen je gezegd word krijg je ' je hebt een nieuwe bericht op je scherm'.

Tweede voordeel is dat bij Wireless Village kan je je woordenboek gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

En bij mij werkt het nu ook, moest blijkbaar gewoon een dagje wachten op Yamigo :)

Als iemand wil testen, zoeken op naam en dan "Stoffel" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geloof ik ook aan de praat gekregen.

Ik krijg de mensen wel toegevoegd aan de lijst, maar hoe haal ik ze er weer uit? Is iemand dat al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Ik kan gewoon bij chatcontacten een contact verwijderen (Nokia)? Welke telefoon heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony-Ericsson T630, en heb het al gevonden 8)7 . Voor diegene die het ook niet kunnen vinden:
Selecteer username. Klik op 'meer'. Selecteer 'contactbeheer'. Selecteer 'contact wissen'.

Stoffel, ik heb jou ff toegevoegd om te kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Wat is jouw naam dan? Ik moet jou ook toevoegen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vliegjegek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Scratch that, als je wat tegen me zegt kan ik je zo toevoegen, probeer maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done... 2x maar je blijft grijs als offline.

Als je je aanmeld krijg je dan ook zo'n bericht van Yamigo "Welcome Online" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Yup, BlackTiger85 stuurde me net ook een berichtje, en daar kreeg ik het gewoon van, dus het zou moeten werken?

Wel had ik net met BigB dat ik me even opnieuw moest aanmelden voor het weer werkte, misschien moet je dat even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je verwijderd. Opnieuwe toegevoed. Offline gegaan en toen weer online gegaan. Gewacht op het bericht "Welcome Online" en je toen een bericht gestuurd...

Vaag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Er zit sowieso een dikke vertraging in voor zover als ik gemerkt heb, dat moet wel beter anders chat het niet echt lekker.

Maeslant zei dit ook te hebben gehad en het vanzelft weg ging? Wanneer dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat hem wel even aan staan, misschien gebeurd er nog wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is er een mogelijkheid om je msn gegevens invullen bij het registratie van wireless village? kan ik hiermee ook msn'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Hmm ik zag dat Agile Messenger ook Wireless Village ondersteunt, maar ik kan 't niet vinden? Ik heb dan wel een Nokia 6600, maar ik neem aan dat Agile dan zorgt dat die ook op WV kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 01:02:
waarom is er een mogelijkheid om je msn gegevens invullen bij het registratie van wireless village? kan ik hiermee ook msn'en?
Het zal volgens http://www.yamigo.com/ wel moeten kunnen, maar ik heb het nog niet werken gekregen.

http://www.yamigo.com/
Get Connected
Add contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Ginz schreef op 18 juni 2004 @ 01:49:
[...]

Jep, dat is mogelijk..

dat klinkt goed! ik heb een z600 en die is 'onder de kap' ook hetzelfde als de t610 en t630 als het goed is..

heb je ergens wat meer info hierover?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
BigB schreef op 21 juni 2004 @ 08:03:
jij ziet zelf ook iets over het hoofd. Voor 6 euro per maand kan je onbeperkt gebruik maken van een GPRS-PORTAL. Sommige diensten zijn gratis maar je hebt er niks aan. Ik weet niet wat ik met FC Knudde-plaatjes moet iig. Als ik een ringtone wil hebben, dan moet ik gewoon betalen hoor, evenals andere nieuwsdiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 22 juni 2004 @ 10:08:
[...]

jij ziet zelf ook iets over het hoofd. Voor 6 euro per maand kan je onbeperkt gebruik maken van een GPRS-PORTAL. Sommige diensten zijn gratis maar je hebt er niks aan. Ik weet niet wat ik met FC Knudde-plaatjes moet iig. Als ik een ringtone wil hebben, dan moet ik gewoon betalen hoor, evenals andere nieuwsdiensten.
Zoals BigB al zei het gaan NIET van je databundel af. Diensten die extra geld kosten zoals ringtones downloaden, teletekst, worden aangegeven en kan je gewoon lid van word voor een maand. Met Orange World kan je gewoon onbeperkt GPRS dataverkeer gebruiken. Alleen voor internet acces (dus aan met je computer connecten en dan internetten) krijg je maar 2 MB en daarna ga je betalen.

Zoals ik al eerder gemeld heb na een aantal chatsessie geen kosten voor dataverkeer heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
SURFivor schreef op 22 juni 2004 @ 10:08:
[...]

Je hoeft ook niet per-se van de gprs portal gebruik te maken.
Ook andere wap/gprs sites kun je gewoon gebruiken hoor.
Zoals fok/imdb/flitsservice valt er allemaal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
alles dat via de proxy bereikbaar is idd :)
(vraag me af of dat voor deze dienst ook geldt, maar is iig zeker wel goedkoper dan sms :) )

[ Voor 53% gewijzigd door Punksmurf op 22-06-2004 11:15 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op 22 juni 2004 @ 11:15:
alles dat via de proxy bereikbaar is idd :)
(vraag me af of dat voor deze dienst ook geldt, maar is iig zeker wel goedkoper dan sms :) )
Ofdat het goedkoper is ligt eraan. Je moet het namelijk ook kunnen toepassen, als je niemand in je persoonlijke omgeving het heeft. De kosten zijn zo en zo 6 euro per maand voor Orange World daar kan je dus 28 smsjes mee sturen. Je haalt er dus pas uit als na 28 smsjes of als je zo en zo al gebruikt maakt van Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik maak er zowiezo al gebruik van idd
maar het is helaas nog niet erg bekend enzo.. :( (lees t nu ook voor t eerst)

voorlopig dus maar zo'n gratis hi sim aangevraagd en smsen voor 9ct :9
ook nog ff kijken wat qick prepaidkaartje kost (slechts 8ct/sms :9 ben een echte sms-slet :X )

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 01:02:
Door ditte:
http://www.yamigo.com/content/view/4/2/
Connectivity to external chat servers. Reverse proxy functionality for AOL, MSN and Yahoo. You need to provide login name and password for those external systems. Communication is supported both ways with these systems, yet no presence information is trasfered between them. Hmm, only Yahoo is tested OK so far.
Jammer dat het nog niet werkt. Maar dit kan erg intressant worden.
Zijn er al mensen die het tog eigenwijs hebben geprobeerd?

* T-Junkie krijgt binnenkort zn T630 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Junkie schreef op 22 juni 2004 @ 13:02:
[...]

Door ditte:
http://www.yamigo.com/content/view/4/2/

[...]

Jammer dat het nog niet werkt. Maar dit kan erg intressant worden.
Zijn er al mensen die het tog eigenwijs hebben geprobeerd?

* T-Junkie krijgt binnenkort zn T630 8)
Jah ik heb het geprobeerd, maar als je contacten zoekt op email/hotmail/msn adres dus bijv (msnaccount)@hotmail.com dan kan ie nog niks vinden terwijl ik
bij mijn account wel msn inlognaam en wachtwoord ingevuld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

waarom moet je eigenlijk bij yamigo je msn pasword opgeven? dat heb ik gedaan, maar ik zie volgens mij alleen maar mogelijkheid om naar yamigo-adressen te sturen? Logt-ie niet in op msn :?

oja, voor de chatverslaafden: ( :P ) m'n yamigo nick is ook gewoon jwbagger :+ (alleen gaat het chatten met een minuut of 5 vertraging, dus echt een soepel gesprek zal 't niet worden :+ )

[ Voor 18% gewijzigd door jwbagger op 23-06-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

jwbagger schreef op 23 juni 2004 @ 17:28:
waarom moet je eigenlijk bij yamigo je msn pasword opgeven? dat heb ik gedaan, maar ik zie volgens mij alleen maar mogelijkheid om naar yamigo-adressen te sturen? Logt-ie niet in op msn :?

oja, voor de chatverslaafden: ( :P ) m'n yamigo nick is ook gewoon jwbagger :+
Zover ik heb gevonden werkt MSN dus nog niet. Yahoo connect wel, maar kan verder ook niks (Ik kan iig geen berichten sturen naar Yahoo contacten)
Mijn WV is WHiZZi :P

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt jammer, het gaat echt heel erg traag (iets van 5 minuten per berichtje) en trilalarm werkt niet in stil en geluid ook niet tenzij je conversatie afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:31:
Dit is echt jammer, het gaat echt heel erg traag (iets van 5 minuten per berichtje) en trilalarm werkt niet in stil en geluid ook niet tenzij je conversatie afsluit.
Vind ik ook.. Traag is hij af en toe. Maar geen geluid bij bericht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

woei, ik ben er achter hoe ik geluid kan krijgen (nokia 6230 iig)
die geeft alleen geluid als je het chatbericht op Besl. conversatie zet... (kortom: de sessie "afsluit". Er schijnt alleen geluid te komen als er een nieuw gesprek komt, en niet als er een nieuw bericht komt... beetje jammer :{

ook nog een (redelijk huge, en erg hinderlijke) bug gevonden: instellingen -> tooninstellingen -> chatwaarschuwingen , daar kan ik proberen wat ik wil, maar ik kan alleen maar kiezen tussen "standaard" en "uit"... "beltoon"-instellingen negeert hij :? :? :?

is hier een workaround voor, of moet er op een firmware upgrade gewacht worden? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Msn support komt over 6 tot 8 weken dus dat gaat nog even duren :(
Ik had de maker van Yamigo even berichtje gestuurd via WV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 23 juni 2004 @ 22:47:
woei, ik ben er achter hoe ik geluid kan krijgen (nokia 6230 iig)
die geeft alleen geluid als je het chatbericht op Besl. conversatie zet... (kortom: de sessie "afsluit". Er schijnt alleen geluid te komen als er een nieuw gesprek komt, en niet als er een nieuw bericht komt... beetje jammer :{

ook nog een (redelijk huge, en erg hinderlijke) bug gevonden: instellingen -> tooninstellingen -> chatwaarschuwingen , daar kan ik proberen wat ik wil, maar ik kan alleen maar kiezen tussen "standaard" en "uit"... "beltoon"-instellingen negeert hij :? :? :?

is hier een workaround voor, of moet er op een firmware upgrade gewacht worden? :{
Dat klopt, ik kan wel geluid EN trilalarm maar niet 1vd2 los :P
En dat ie zo traag is is samen met geen melding van een nieuw bericht naar mijn mening een erg grote ontbreking.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand al de instellingen voor: T-Mobile & Nokia 6230 ?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ben me ook aan het aanmelden :P

Heb n 6230.Hij doet t al zie ik.

Mijn gebruikersnaam is Marki :*) e.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
@stoffel..

Kun jij me niet zien?Ik heb je nl in mn lijst staan en zie dat je online bent.Heb al een paar keer wat naar je gestuurd maar kweenie of jij dat kunt zien als ik niet in jou lijst sta :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

EvoII schreef op 29 juni 2004 @ 23:52:
@stoffel..

Kun jij me niet zien?Ik heb je nl in mn lijst staan en zie dat je online bent.Heb al een paar keer wat naar je gestuurd maar kweenie of jij dat kunt zien als ik niet in jou lijst sta :?
Ik ben niet online met WV momenteel, volgens mij werkt de status info niet zo heel erg lekker.

Ik ben me nu aan het aanmelden, dan zie ik wel of ik wat krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Mijn T630:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/kdegooijer/forum/t630_menu.jpg

Waar is mijn "My Friends"??
Ik heb OrangeWorld (Ik heb Orange Free Abo, via een verlenging gekregen bij orange helpdesk) werkend en hij verbind gewoon via GPRS enzow.

Het is dus geblokeerd? :( :X

[ Voor 29% gewijzigd door T-Junkie op 04-07-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 25 juni 2004 @ 18:19:
Iemand al de instellingen voor: T-Mobile & Nokia 6230 ?
Jazeker:
- Vraag bij T-Mobile je 6-cijferige GPRS/wap-wachtwoord op. Dit moet je hebben, de SMS'jes met standaard GPRS/wap-instellingen kun je namelijk niet wijzigen. Bij mij kostte het nogal wat moeite de helpdesk te overtuigen om het paswoord te SMS'en, ze bleven maar volhouden dat mijn nokia werd ondersteund en dat ik de goede instellingen al had.

- Ga naar www.yamigo.com en vraag een gebruikersnaam en wachtwoord aan.

- Als je dez paswoorden hebt ga je naar berichten -> Chatten -> Verbindingsinstellingen -> Actieve instellingen chat & aanw.
Kies hier een leeg slot.

- Kies nu voor Instell. actieve chat & aanw. bew. en vul vervolgens in:
Dienstnaam: Yamigo.com
Homepage: http://www.yamigo.com/wv/control
Gebruikers-ID: <Yamigo-gebruikersnaam>
Wachtwoord: <Yamigo-wachtwoord>

- Kies nu voor instellingen verbinding en vul vervolgens in:
Naam set instellingen: Yamigo
Proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 010.010.010.010:1080
Secundaire proxy: laten zoals het is
Gegevensdrager: GPRS

- Kies nu voor Instellngen drager en vul in:
GRPS-toegangspunt: wap
Verificatietype: normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: 316<laatste 8 cijfers tel.nummer>
Wachtwoord: <6-cijferige t-mobile paswoord>

Nu kun je teruggaan naar aanmelden en kies je voor de set Yamigo. Nu meldt de telefoon zich aan (dit kan plm. 60 sec. duren).

Veel plezier ermee

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
T-Junkie schreef op 04 juli 2004 @ 14:28:
Mijn T630:
[afbeelding]

Waar is mijn "My Friends"??
Ik heb OrangeWorld (Ik heb Orange Free Abo, via een verlenging gekregen bij orange helpdesk) werkend en hij verbind gewoon via GPRS enzow.

Het is dus geblokeerd? :( :X
Jep, zo te zien heeft Orange die eruit gehaald

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Is er nu eigenlijk al iemand die dit zonder 5 minuten vertraging werkend heeft gehad? En ligt dat aan de snelheid van de GPRS of aan yamigo?

Als het nog een flink stukje doorontwikkeld wordt zie ik er zeker wel toekomst in, maar nu is het nog niet echt bruikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zit nu ook op het netwerk, met dezelfde username als hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
doubleduh schreef op 04 juli 2004 @ 21:08:
Ik zit nu ook op het netwerk, met dezelfde username als hier. :)
Ik kon je niet vinden afgelopen avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan kloppen, ik was al snel weer uitgelogd, want volgens mij vreet het nogal wat bandbreedte (relatief dan he ;)), en sinds ik kpn heb is dat niet meer zo goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Goed nieuws. Heb net met een dongle en een 'enable MyFriends gdfs' de optie MyFriends in m'n T630 gekregen. Het icoon van 'Shortcuts' is verdwenen en heb nu gewoon dit menu. :9

Het zat dus gewoon verstopt om een of andere reden. O-)

Username: kevinnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Zo, heb het nu werkend op de 6220 van mn vriendin ook, dus t is een goede vervanger voor sms!

1,50 per mb bij telfort.Zijn heel wat smsjes :P

Het duurt overigens minder dan een minuut schat ik voordat een bericht aankomt op de ontvangende foon.

Als het zo blijft werken is het ideaal.Je kan op die site van yamigo ook zien wie er online zijn, maar dat zijn er dus bar weinig!

Denk dat het niet zo bekend is nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 15:58:
[...]

- Vraag bij T-Mobile je 6-cijferige GPRS/wap-wachtwoord op. Dit moet je hebben, de SMS'jes met standaard GPRS/wap-instellingen kun je namelijk niet wijzigen. Bij mij kostte het nogal wat moeite de helpdesk te overtuigen om het paswoord te SMS'en, ze bleven maar volhouden dat mijn nokia werd ondersteund en dat ik de goede instellingen al had.
Ze hebben bij de t-mobile helpdesk dus geen enkel idee wat dat 6 cijferig wachtwoord kan zijn. Die miep zegt tegen mij "probeer eens 6 nullen" toedeledokie. Nou maar hopen dat er iemand anders daar op de TD zit die wel ff snel dat 6 cijferig password kan sms'en. Iri....dan maar afwachten want zonder dat wachtwoord krijg ik het idd op m'n 6230 niet voor elkaar :|

[ Voor 7% gewijzigd door DeZzL op 14-07-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Voor de orange gebruikers: het werkte wel op mijn k700 maar dan onder de internet account (dus die met 2 mb gratis en daarna 3 euro per MB) het zou natuurlijk beter zijn als het gewoon werkte onder world. Is dat bij jullie wel gelukt?? Bij mij raakten alle instellingen door de war 8)7 of ik raakte door de war :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeZzL schreef op 14 juli 2004 @ 12:23:
[...]

Ze hebben bij de t-mobile helpdesk dus geen enkel idee wat dat 6 cijferig wachtwoord kan zijn. Die miep zegt tegen mij "probeer eens 6 nullen" toedeledokie. Nou maar hopen dat er iemand anders daar op de TD zit die wel ff snel dat 6 cijferig password kan sms'en. Iri....dan maar afwachten want zonder dat wachtwoord krijg ik het idd op m'n 6230 niet voor elkaar :|
password voor wap kan je gewoon zelf via My T-Mobile aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 23:36:
[...]

password voor wap kan je gewoon zelf via My T-Mobile aanvragen.
ik zal wel gek worden maar ik kan het echt nergens vinden. Er staat alleen "Wachtwoord: 6-cijferig persoonlijk password".
Als jij weet hoe het te vinden is laat het me weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

o0-Bianca-0o schreef op 14 juli 2004 @ 22:41:
Voor de orange gebruikers: het werkte wel op mijn k700 maar dan onder de internet account (dus die met 2 mb gratis en daarna 3 euro per MB) het zou natuurlijk beter zijn als het gewoon werkte onder world. Is dat bij jullie wel gelukt?? Bij mij raakten alle instellingen door de war 8)7 of ik raakte door de war :)
Ja zeker, werkte gewoon met orange world, je moet alleen een nieuwe set instellingen aanmaken, met de instellingen die ergens in dit topic staan geloof ik :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste