Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IX]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het Grote Motorola V500/V525 Topic
Deel IX
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpostlogo.jpg

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic,Het grote Motorola V500/V525 Topic [II], Grote Motorola V500/V525 Topic [III], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V] ,het Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VI]Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Begin februari 2004 kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
De Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!
Helaas ging deze actie iets beter dan ze lief was. De actie is inmiddels omgezet naar een gewoon pre-pay pakket Het toestel is nu €150 met €15 beltegoed.

Inhoud pakket:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking.In totaal dus 65 euro beltegoed. Alleen bij de actie van €130 met €65
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_10.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_7.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_11.jpg

Specs v.d. V525/v500:

Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory

Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files en WAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten

Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)

/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo >:) ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock

F.A.Q.

:? Hoe delete ik de standaard ringtone's zonder dat ik niet meer in me geluidsprofiel kan komen?
:Y)

1. Bij ALLE geluidsprofielen bij ALLES (sms, inkomend gesprek, voicemail etc. etc.) beltoon 'klassiek' ingesteld.
2. Via Multimedia > Audio Alle standaard muziekjes geselecteerd en verwijderd. (via p2k man)
3. Via P2kMan/Bluetooth een eigen .midi uploaden.
4. Via Multimedia > Audio deze eigen .midi als ringtone instellen
5. Mobieltje aan en uit zetten

:? Hoeveel sms'jes kan ik standaard opslaan?
:Y) 20(na seem edit wel 200(!))

:? Hoe krijg ik die java games er op?!
:Y) kijk even bij de links, er staan links met uitleg zowel voor bluetooth en een datakabel.

:? Is hij nog verkrijgbaar in de winkels
:Y) JA, en wel voor €150 met €15 beltegoed.

:? Hoe zorg ik ervoor dat als de flip dicht is hij niet van profiel kan veranderen?
:Y)1 menuknop->Instellingen->Beveiliging->Slot Toepassing->Slotcode = 1234 ->Geluids profiel->wijzig->Vergrendelen.
:Y)2 Door middel van toetsenblokade, aan te zetten met door een seem edit.

:? Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
:Y) Ja, dat kan inmiddels door middel van seem edit.

:? Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
:Y) 2-4 werkdagen

:? Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?! :?
:Y)1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
:Y)2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

:? Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?
:Y)
• Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares
+ Seem editten
+ Ringtones, wallpapers en games overzenden

- Niet draadloos

• Bluetooth
+ Ringtones, wallpapers en games overzenden
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

:? Kan ik multiplayergames tegen een vriend met een V525 spelen?
:Y) Nee, het huidige java-systeem ondersteunt dit niet, misschien ooit mogelijk met firmwareupgrade

:? Kun je ook gemaakte foto's naar je PC versturen?
:Y) Ja. Mailen naar je zelf (duur), of met kabeltje of met bluetooth

:? Wat is de prijs van een Datakabel?
:Y) €12.5, kopen kan hier

:? Welk type datakabel moet ik hebben??
:Y) Een usb exepmlaar voor de Vxxx, dus een kabel voor de v66i is bijvoorbeeld goed.

:? Kan hij ook bellen en trillen te gelijk?
:Y) Nee

:? Kan je hem nog via de Vodafone site krijgen???
:Y) Ja. maar alleen de €150 met €15 versie.

:? Hoe activeer ik Live!?
:Y) 1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)

:? Ik wil meer ruimte!
:Y) Door bepaalde standaard ems plaatjes en dergelijke te verwijderen kun je extra ruimte creeeren. Je moet de bestaande plaatjes overschrijven met de bestandjes uit deze zip: KLIK

:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

:? Kan ik zelf met een kabel unlocken?
:Y) Het kan maar daar kunnen we op GoT geen verdere uitleg over geven.

:? Ik wil graag een mini antenne!
:Y) Kijk op: www.inkoopactie.net, www.daydeal.com, lees het topic voor andere adressen.

Seem editten en uploaden

Bewerken van seems
Door het bewerken van seems kunnen is de v525/v500 veel verborgen feature's worden ingeschakeld, en irriterende worden uitgeschakeld.
een van de intressantste bronnen van informatie is:

Deze site waarin (in het engels) een complete uitleg over alle mogelijkheden die er zijn, en hoe het editten in zijn werk gaat.

Hier word door de zelfde persoon/site een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's.

Hier vind je een programma dat het editen van seems versimpelt, je kunt functie's simpel weg aan en uit zetten.
dit prorgamma kan niet alles wat met de hand aan te passen is en kan alleen seem 0032 en je gain_table aanpassen.

Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.

stap 4,7 en 8 zorgen ervoor dat datum verdwijnt
stap 9 en 10 zorgen ervoor dat calender/IM uit hoofdmenu zijn vervangen door Camera.

Feature list van de seem in deze uitleg:

- autoupdate in menu instelbaar
- talk secure in beveiliging (nog nie gekeken wat et doet )
- nummerweergave voor uitgaande gesprekken
- dual-sim ondersteuning
- "call-guard" functie (ook nog nie gekeken wat et doet )
- voicemail niet meer onder #1
- toetsen vergrendelen
- 5 tril functies
- Sms aflever rapport
- gesprekken kunnen geblokkeerd worden (vanuit beveiligingen menu)
- 'GPRS' staat over datum (zodat datum weg kan )
- Engineering menu staat aan
- MSG-alert is in te stellen (of je gestoord wil worden tijdens bellen, als je berichtje krijgt)
- video staat aan
- IM/AIM/Mobile QQ staan uit
- SMS onderwerp staat aan
- Sms op foon (tot 200)
- Java app loader aan
- geen vodafone op je display meer.
- geen "media album" wanneer je menu toets doet op een afbeelding ofzo (bij sommigen is dit een zwarte balk, 2e optie)
- Live werkt
deze seem is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Nanax en Poesje

Overzicht van alle opties in seem bestanden
Gezien de hoeveelheid, en het niet actueel te houden van deze info in een startpost:
Hier word een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's. (engels)

Eigen kleuren schema's maken

Er word nog gewerkt aan een script/programma om simpel kleuren schema's te generen.
tot zo lang staat de meeste info:hier
Het is allemaal opgeslagen in het bestand: spcolor.sch
Accessoires

MyCom BT USB-Dongle [35€]
V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
Officiële Motorola V525 Accessoires
Links

Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
Officiële Motorola-site
Motorola.HowardForums.com
Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
Spaanse Motorola V525-site
Tutorial voor verzenden van javagames met datakabelTip!
Developer-site van Motorola

Reviews

Mobile-review.com
AreaMobile.de
Chip.de
Mobile.idnes.cz
Verkooppunten

Dixons
Belcompany
Vodafone
Phonehouse

/me firmwares
/me Unlock links, codes of handel
/me de FaQ voor meer info.
/me op met copyright vooral van games!.

Thnx to: Nanax [Ontwerp+Update],die op zijn beurt vooral rjorgen en poesje wil bedanken, IronFist [Tutorial Datakabel], Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit de oude topics!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op naar de 1000 posts; mijn hoofdwens: videorecorderfunctie voor de Vxxx-serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
en bluetooth multiplayer
en ...
en ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
weer een nieuw topic, er moet nog ff een linkje naar deze en een slotje op de oude..

..en zo'n videofuctie lijkt me wel tof, maar ik denk dat dat iets teveel gevraagd is van de v525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Zou wel leuk zijn. Maar dan heb je alsnog een filmpje zonder geluid (mic is r nit sterk genoeg voor?).

En wat ik ook mis, als ik een SMSje stuur, staat er hoeveel tekens hij kan. Ik weet nooit hoe lang ik mijn SMSje nog kan maken (heb al wel zitten rekenen natuurlijk, maar het zou makkelijker zijn als hij gewoon het aantal tekens OPLOPEND telt.

En nog wat uit de startpost:

Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?

Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares
+ seem editten

- Games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
- Niet draadloos

Bluetooth
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

Waarom staat er bij de datakabel een "-" voor het overzetten van games? Is toch juist goed dat het kan? (+?). :)

En even offtopic, jullie zullen me weinig meer zien in dit topic, mijn WXP is VOLLEDIG gecrashed, ik ben alles kwijt, ik kom niet meer in XP HOME en XP PRO, ik kan niet eens een nieuwe setup uitvoeren, ik ben een schijf kwijt (vind geen partitie meer) en een andere schijf is niet toegangkelijk. Wordt aan gewerkt. Ik zit nu op een Linux installatie en dat is nog best lastig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Zie nu pas voor het eerst dat Nanax mij en poesje wil bedanken in de startpost.
Bedankt, maar waarom ik? :?
Ik neem trouwens aan dat met rjorgen rjongen bedoelt wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan ik het beste doen als ik radio wil kunnen luisteren om mijn V525?? Zo'n head setje met radio functie van Motorola zelf vind ik een beetje duur eigelijk, zijn er andere opties??

Merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 17:51:
Wat kan ik het beste doen als ik radio wil kunnen luisteren om mijn V525?? Zo'n head setje met radio functie van Motorola zelf vind ik een beetje duur eigelijk, zijn er andere opties??

Merci.
Bel iemand op en vraag of ie de radio aanzet ???
Wat voor andere mogelijkheid had je in gedachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie hebben er meer verstand van dan ik. Maar laat maar zitten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 18:02:
jullie hebben er meer verstand van dan ik. Maar laat maar zitten hoor.
zo'n radio headset kun je op ebay krijgen voor 8 euro...
als je er dan 1 wil die je met je VXXX toestel bediend betaal je 15 euro (en komen er nog verzendkosten bij) www.shopoem.com hebben ze er 1 staan
of je koopt een losse radio voor 2 tot *** euro
of zoals al gezegd is... je belt iemand die de radio ff voor je aanzet

[ Voor 13% gewijzigd door poesje op 02-07-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
misschien komen die dingen wel in onze IA :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

proller schreef op 02 juli 2004 @ 17:15:
Zou wel leuk zijn. Maar dan heb je Waarom staat er bij de datakabel een "-" voor het overzetten van games? Is toch juist goed dat het kan? (+?). :)
Misschien is het ook wel handig om er expliciet bij te zetten wat de nadelen van Bluetooth zijn, het lijkt nu of Bluetooth alleen maar Pre's heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De startpost is nu geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik sta op het punt mijn tel. te gaan flashen/flexen maar ik wil terug kunnen als het me niet bevalt. is het dus mogelijk vantevooren met p2kman al mijn seems uploaden en als het mij niet bevalt alle files eraf flikkeren en de upgeloade seems er weer op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 19:46:
hey ik sta op het punt mijn tel. te gaan flashen/flexen maar ik wil terug kunnen als het me niet bevalt. is het dus mogelijk vantevooren met p2kman al mijn seems uploaden en als het mij niet bevalt alle files eraf flikkeren en de upgeloade seems er weer op te zetten?
Lalala, wij helpen geen mensen met flashen of flexen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
dat is geen flashen/flexen.

Jij gaat gewoon de nieuwste seems +mma upc + mma dpc doen, dan krijg je hetzelfde als dat je flext en flasht, alleen kan je heel makkelijk terug.
moet je natuurlijk wel eerst back ups maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rjongen schreef op 02 juli 2004 @ 19:55:

Jij gaat gewoon de nieuwste seems +mma upc + mma dpc doen, dan krijg je hetzelfde als dat je flext en flasht, alleen kan je heel makkelijk terug.
Hij vraagt om hulp bij het flashen/flexen. Dat mag niet. Als hij gewoon vraagt of ie een backup van zn seems kan maken en vervolgens terug kan zetten is t natuurlijk wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 02 juli 2004 @ 19:55:

dit bedoelde ik precies, alleen ik d8t dat dit flexen heete :).
maar ik heb dat met die seem files (ik weet niet hoe dit heet ik dacht dus dit flexen heete)al gedaan en het is egt SUPER video's kijken en zo!!!
maar nog bedankt voor het snelle antwood op mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een GROOT probleem :'( :'( :'(
Mijn backlight van me gsm is kapot :r
Ik zie nu niks meer
Kan ik m nu gewoon bij de Dixons ( heb aankoopbewijs ) inleveren en zeggend at ze m moeten maken? En moet ik dan de hele doos met alles erbij aan hun geven? Of is alleen de gsm al genoeg?
En krijg ik problemen hiermee, omdat er aan de gsm is geklungelt? V525 @ V600? Lijkt me niet, maar je weet maar nooit. Lijkt me nie logisch dat dfe backlight drm kapot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er heeft iemand een super duper shitload aan spellen op [weg] gezet onder 'recent uploads'.... 8)
28 om precies te zijn...ik ga ze nu effe testen

[ Voor 34% gewijzigd door Korakal op 03-07-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nou nie echt wat geweldigs:S
Allemaal bagger spellen. Maar weet iemand wat ik moet doen? Kvoel me echt kut :'( :'( Me gsm naar de klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 20:46:
Ik zie nou nie echt wat geweldigs:S
Allemaal bagger spellen. Maar weet iemand wat ik moet doen? Kvoel me echt kut :'( :'( Me gsm naar de klote
ey je kan op internet zoeke bijv op marktplein of er mensen zijn die dat kunnen maken. zoiets heb k tijd gelede ook met me 3310 gedaan

laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey mense heeft er al iemand het spel metal slug gevonden? ik zoek al aardig lang maar vind niks?? ben op de een of andere manier helemaal gek ervan .. ooit xtje gespeelt op sow speelkast of sow en hoorde tijd gelede dat die ook op mobieltjes kon dus.. alvast bedankt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

goede tip voor jou:
die krijg je dus niet... je wilt dus alles wat niet mag op dit forum.... ik heb je al vaker gezegd dat als je dat soort dingen wil je mensen via andere manieren moet contacten.

@rjongen:
voor je bijdrage aan het seem gebeuren samen met poesje.. (en natuurlijk voor het beantwoorden van all die 1000X gestelde vragen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt mm_ucp en mma_dcp niet !

ik zie geen video optie.... :(

Hoe moet hij in de folder staan?
als /a/mobile/system/mma_ucp.txt

of /a/mobile/system/mma_ucp ?

ik heb namelijk beiden in de folder staan..

ik heb trouwens ook /a/mobile/systemmma_ucp(1).txt of is dit een onzin bestandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 22:39:
Bij mij werkt mm_ucp en mma_dcp niet !

ik zie geen video optie.... :(

Hoe moet hij in de folder staan?
als /a/mobile/system/mma_ucp.txt

of /a/mobile/system/mma_ucp ?

ik heb namelijk beiden in de folder staan..

ik heb trouwens ook /a/mobile/systemmma_ucp(1).txt of is dit een onzin bestandje?
zonder de .txt extensie, dat onzinnige bestandje is gecreerd doordat jij als het goed is vergeten bent bij het upload pad een ''/'' in te voeren achter /a/mobile/system. Idd, dat staat niet ergens vermeld hiero. ik neem aan dat je een extra ucp op je pc hebt gezet met(1) erachter ofdat je hem dubbel hebt geupload en p2kman er 'n (1) achter heeft gezet. Maar dat weet ik niet cker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok... dacht ik ook.. heb inmiddels txt extensie verwijderd.. en geupload zonder txt extensie.

ucp en dcp staan er netjes in.. maar video icoontje nog nergens te vinden..:(

waarom werkt het niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 00:25:
ok... dacht ik ook.. heb inmiddels txt extensie verwijderd.. en geupload zonder txt extensie.

ucp en dcp staan er netjes in.. maar video icoontje nog nergens te vinden..:(

waarom werkt het niet??
heb je ook een seem 0032 waar video in aan staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm.. ik denk het wel..

als ik die aanwezige mma_ucp vanuit mijn mobiel download .. dan staat er geen video in..

maar als ik de juiste mma_ucp upload dan schrift hij het bestaande bestand niet over.. hij creert een nieuw mma_ucp.txt .. betekent dit dat ik dat bestaande bestand wat al op mn mobiel staat delete en dan de nieuwe upload??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 01:00:
uhm.. ik denk het wel..

als ik die aanwezige mma_ucp vanuit mijn mobiel download .. dan staat er geen video in..

maar als ik de juiste mma_ucp upload dan schrift hij het bestaande bestand niet over.. hij creert een nieuw mma_ucp.txt .. betekent dit dat ik dat bestaande bestand wat al op mn mobiel staat delete en dan de nieuwe upload??
je mag die op je mobiel niet deleten.... anders word et fle*** dan crasht je mobiel namelijk bij het opstarten

je moet gewoon zorgen dat die bestandje mma_ucp en mma_dcp op je computer heten (je IE is zo vervelend om er een .txt achter te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 21:04:
ey mense heeft er al iemand het spel metal slug gevonden? ik zoek al aardig lang maar vind niks?? ben op de een of andere manier helemaal gek ervan .. ooit xtje gespeelt op sow speelkast of sow en hoorde tijd gelede dat die ook op mobieltjes kon dus.. alvast bedankt;)
geef je email adres effe, dan stuur ik em naar je toe.

Modbreak:
Ik heb ook een mailtje voor je, maar dan met een Officiële Waarschuwing daarin. Check je mail :/

[ Voor 18% gewijzigd door Korakal op 03-07-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 10:13:
[...]

gelieve geen warez exchange via forum.....
dus ook nie zeggen van ik mail et je ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
ik wil hem ook :P :P :P
Stuur het ff aub naar ik_wil_graag_een_spelletje_op_een_foute_manier_via_GoT@warez.com
bedankt! _/-\o_ _/-\o_ :D
edit:
Hopelijk is duidelijk dat dit als spot is bedoeld en niet als warez-request :)

[ Voor 25% gewijzigd door rjongen op 03-07-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

net een mailtje gestuurd, stuur je er even eentje terug? ik heb [voeg spelletje naam in] nog niet en [nog een spelletje] ook niet... dankje he man. die ow is ook wel vet he :p
nee ik hoef geen ow ik reageer alleen even af op mensen die een beetje blind zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 03 juli 2004 @ 09:53:
[...]

je mag die op je mobiel niet deleten.... anders word et fle*** dan crasht je mobiel namelijk bij het opstarten

je moet gewoon zorgen dat die bestandje mma_ucp en mma_dcp op je computer heten (je IE is zo vervelend om er een .txt achter te zetten)
thnxx! ik heb gewoon mma_ucp van mn mobiel op mn pc opgeslagen.. hij veranderde hem toen niet in txt.. daarna copy paste.. en voila!

live knop weg.. en video icon is er:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ej DaniLen hoe moet ik me adres segge dan ? so over dit forum sodat iedereen t kan sien?

Modbreak:
Jij moet helemaal niks, behalve Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright lezen en verder je mond erover houden. GoT is niet bedoeld om warez uit te wisselen.

[ Voor 30% gewijzigd door Korakal op 03-07-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

jij moet niks zeggen anders krijg je wel een ow of een temp ban aan je broek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok.. mogelijkheid tot afspelen video is leuk.. maar uhm.. waar kan ik 3gp files vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

[weg] en op een site van poesje. dat weet hij wel.

Modbreak:
Rousso biedt ook illegale zooi aan. 't Was me nog niet eerder opgevallen, maar noem die site ajb niet meer hier.

[ Voor 65% gewijzigd door Korakal op 03-07-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook die site is 'verboden', maar dit is denk ik niet met opzet gebeurd, aangezien hij sinds gister niet meer in de startpost staat. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 14:02:
Ook die site is 'verboden', maar dit is denk ik niet met opzet gebeurd, aangezien hij sinds gister niet meer in de startpost staat. :)
(Edit je post maar even ;) )
er staat geen een warez-site meer in :)
Vond het altijd al raar dat die wel in de Startpost mochten staan maar niet in het topic zelf :)

Ik ga morgen mijn V525 laten unlocken, omdat ik overstap naar Orange, dus een paar vraagjes aan diegene die dat al hebben laten doen:

- orange world = toch gprs? dus met de seem van gprs/datum weg blijf ik een leeg scherm houden?
- orange world kan toch officieel niet op v525? maar het is eigenlijk wel mogelijk?

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej k vraag of iemand een spel kan sturen.. mag dat niej of so ?tss.. wat is by the way dat warez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

<span style="color:blue">Modbreak:
Ik heb ook een mailtje voor je, maar dan met een Officiële Waarschuwing daarin. Check je mail :/</span>
_/-\o_ LOL :D })

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 14:40:
ej k vraag of iemand een spel kan sturen.. mag dat niej of so ?tss.. wat is by the way dat warez?
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
FAQ Internet & Telefonie

^^^ Dat is het enige dat ik erover ga zeggen. Lees dat GOED door voordat je weer een reply als deze gaat plaatsen. Want dat zal je de volgende keer punten kosten. Eerste en laatste waarschuwing !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was niet van plan het via GoT te doen, maar via MSN ofzo, maar zn emailadres stond niet in zn profiel vandaar. sorry zal nie meer gebeuren (denk ik) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan ik in mijn hoofdmenu geen pictogrammen meer zien?
alleen lijst...

ik vond die pictogrammen wel leuker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:28:
waarom kan ik in mijn hoofdmenu geen pictogrammen meer zien?
alleen lijst...

ik vond die pictogrammen wel leuker..
Je heb dan de andere mma's nodig. Het bestand heet mma.rar (volgens mij). Moet je effe zoeken in de voorgaande topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
jordi,je typt slecht nederlands!,maar volgens mij kun je ook geen nederlands lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:44:
[...]

Je heb dan de andere mma's nodig. Het bestand heet mma.rar (volgens mij). Moet je effe zoeken in de voorgaande topic.
'k heb ze op www.fileforum.org/v525 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar of je zon datakabel ook gewoon in de stad kan halen, en zo ja welke Shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na via het mobieltje een ringtone te hebben verwijderd die nog ingesteld stond als ringtone kan ik niet meer de details zien van het geluidsprofiel Luid.
Ik word meteen teruggegooid naar instellingen als ik er op klik, heeft er iemand
een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 18:13:
Na via het mobieltje een ringtone te hebben verwijderd die nog ingesteld stond als ringtone kan ik niet meer de details zien van het geluidsprofiel Luid.
Ik word meteen teruggegooid naar instellingen als ik er op klik, heeft er iemand
een oplossing?
kijk ff eind vorig topic

gegroet jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jasperv525 schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:
[...]

kijk ff eind vorig topic

gegroet jasper
Daar heeft 'ie nou niet ontzettend veel aan.
Je kan t bestand er opnieuw opgooien, de *.db-bestanden verwijderen of de fabrieksinstellingen herstellen.

@Jasper; groeten hoeft niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 20:11
Wie weet of je met de mot v525 ook een afbeelding full screen kan laten zien (het zelfde als screensaver) ik kan wel de ware grote en al maar dan heb ik hem nog niet helemaal over het scherm... :? En kan je met bluetooth ook die seem files naar de phone sturen??

[ Voor 15% gewijzigd door thecompany op 03-07-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thecompany schreef op 03 juli 2004 @ 19:33:
Wie weet of je met de mot v525 ook een afbeelding full screen kan laten zien (het zelfde als screensaver) ik kan wel de ware grote en al maar dan heb ik hem nog niet helemaal over het scherm... :? En kan je met bluetooth ook die seem files naar de phone sturen??
Allebei is al eerder gevraagd, het antwoord is nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net geflasht, alleen heb ik nu geen geluid meer.
Als ik MP3 afspeel hoor ik helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 18:13:
Weet iemand waar of je zon datakabel ook gewoon in de stad kan halen, en zo ja welke Shop
In Utrecht zit een telefoonwinkeltje, wat "Moon" heet (vanaf de bijenkorf richting de markt lopen, dan kom je erlangs. In de straat waar ook de grote Staffhorst zit). Daar hebben ze de datakabels ook, alleen ze kosten wel €25. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 20:28:
Heb net geflasht, alleen heb ik nu geen geluid meer.
Als ik MP3 afspeel hoor ik helemaal niks.
staat je geluid aan :9 ? :*)

Door dat warez-gedoe zijn mijn vragen misschien over het hoofd gezien ;) :
Ik ga morgen mijn V525 laten unlocken, omdat ik overstap naar Orange, dus een paar vraagjes aan diegene die dat al hebben laten doen:

- orange world = toch gprs? dus met de seem van gprs/datum weg blijf ik een leeg scherm houden?
- orange world kan toch officieel niet op v525? maar het is eigenlijk wel mogelijk?

[ Voor 49% gewijzigd door rjongen op 03-07-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 03 juli 2004 @ 20:44:
[...]

staat je geluid aan :9 ? :*)

Door dat warez-gedoe zijn mijn vragen misschien over het hoofd gezien ;) :

[...]
Misschien een domme vraag, maar waar zet je je geluid aan?
Ik word bij geluidsprofielen uit de Detail vensters van Luid & Zacht teruggestuurd naar het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
als je een mp3-tje luistert, dan kan je met de zij knopjes het geluid regelen, misschien staat daar het geluid op 0? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

quote rjongen:

Ik heb ook orange, en heb met de helpdesk gebeld van Orange.. Die weigeren op welke manier dan ook de informatie van Orange World door te geven (IP nummers en login e.d.).
Ik denk dat het wel mogelijk is om Orange World te regelen op een motorola, echter hebben ze GEEN van die toestellen in het systeem staan. Zij sturen alleen smsjes met de instellingen op als men Orange World bestelt via de helpdesk.
Verder is het zo dat je 6 euro per maand betaalt van je bundel als je met Orange World aan de slag wilt. Hoe dat zit met prepaid kan ik je helaas niet vertellen..
Op dat moment werd het mij te gortig: ik betaal zelf voor de helpdesk en dan moet ik die mensen gaan opleiden / uitleggen dat een foon het zelf wel kan, ook zonder SMS-instuctie. Daarna gaat het me 6 euro per maand kosten. Mooi niet dus. :D

Succes, en bedenk goed wat je wilt. Even 'simpel' Vodafone Live! en Orange World vergelijken zit er niet bij....

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
phizzie schreef op 03 juli 2004 @ 21:11:
quote rjongen:

Ik heb ook orange, en heb met de helpdesk gebeld van Orange.. Die weigeren op welke manier dan ook de informatie van Orange World door te geven (IP nummers en login e.d.).
Ik denk dat het wel mogelijk is om Orange World te regelen op een motorola, echter hebben ze GEEN van die toestellen in het systeem staan. Zij sturen alleen smsjes met de instellingen op als men Orange World bestelt via de helpdesk.
Verder is het zo dat je 6 euro per maand betaalt van je bundel als je met Orange World aan de slag wilt. Hoe dat zit met prepaid kan ik je helaas niet vertellen..
Op dat moment werd het mij te gortig: ik betaal zelf voor de helpdesk en dan moet ik die mensen gaan opleiden / uitleggen dat een foon het zelf wel kan, ook zonder SMS-instuctie. Daarna gaat het me 6 euro per maand kosten. Mooi niet dus. :D

Succes, en bedenk goed wat je wilt. Even 'simpel' Vodafone Live! en Orange World vergelijken zit er niet bij....
ik heb een orange free 30, dus van die 30 euro gaat gewoon 6 euro af.
Wat ik best vindt, want dat is veel goedkoper dan Vodafone.
Ben op het moment al 10 minuten aan het luisteren naar k#t-muziek + 'al onze medewerkers zijn in gesprek.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met het eropzetten van een custom color scheme.
Alleen krijg ik waneer ik spcolor.sch upload naar /a/mobile/system/
een 0 kb bestand.

Weet er iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
waarom werkt

http://www.software13.com/freejack/

dit progrmma'tje het niet?
de motorola heeft toch MIDP 1.0 of 2.0 als ik het me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

kenny89 schreef op 03 juli 2004 @ 23:48:
waarom werkt

http://www.software13.com/freejack/

dit progrmma'tje het niet?
de motorola heeft toch MIDP 1.0 of 2.0 als ik het me niet vergis?
:D Same problem here !!!

Beide werken niet en de Lite en de normale :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Het lijkt me een verstandig idee om in de startpost een kleine wijziging aan te brengen.
Het valt me op dat echt EXTREEM veel mensen vragen naar onderwerpen van de V525 die in alle andere topics zijn behandeld. Ik begrijp ook dat veel gebruikers niet veel zin hebben om 7000 posts o.i.d door te spitten. Simpele oplossing voor dit probleem lijkt me dat we met een paar man de onderwerpen per deel samen te vatten.
Dit zou er dus zo uit kunnen zien:
- Het Grote Motorola V500/V525 Topic [I] Introductie, Bluetooth, MPT, ringtones
- Het Grote Motorola V500/V525 Topic [II]Bluetooth, Batterij, Javagames, Display
- etc.

Ik zal er dit weekeinde nog eentje doorspitten... Wie doet er mee?

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Laatst online: 04-08 22:36
rjongen schreef op 03 juli 2004 @ 21:28:
[...]

ik heb een orange free 30, dus van die 30 euro gaat gewoon 6 euro af.
Wat ik best vindt, want dat is veel goedkoper dan Vodafone.
Ben op het moment al 10 minuten aan het luisteren naar k#t-muziek + 'al onze medewerkers zijn in gesprek.'
Het is goed mogelijk om via World te wappen. Echter de World startportal is nog niet beschikbaar voor de V600. Heb enige tijd geleden met Orange gemaild, en die vertelden dat de telefoon zich in het test traject bevond. Het wappen is gewoon helemaal gratis, wanneer je dus de € 6 per maand betaald. (toegangspunt Wap)

Ik heb aan de helpdesk gevraagd of ze World konden activeren. Vervolgens vroegen ze wat voor type telefoon je had, gewoon V600 zeggen, met daarbij dat je weet dat dit type nog niet wordt ondersteund, maar dat het verder wel werkt, omdat je kennissen/oid. hebt die het ook hebben.

Vervolgens vraag je ook eventjes, waneer ze deze telefoon gaan ondersteunen. Als ze dit nog niet weten, zou je kunnen proberen of ze het even na kunnen vragen, en even contact met je op kunnen nemen. (dit spoort ze hopelijk een beetje aan om de V600 snel te gaan ondersteunen ;) )

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
rjongen schreef op 03 juli 2004 @ 14:31:
[...]

bedankt.
Gebruik zelf al een paar maanden Orange World icm mijn V525@600 en het werkt prima allemaal. Ook werkt het mailen goed, kan zelfs mijn gewone mail ophalen.

De instellingen voor Orange World en MMS kun je hier vinden en de instellingen voor de mail vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Friebo schreef op 04 juli 2004 @ 03:53:
[...]

Het is goed mogelijk om via World te wappen. Echter de World startportal is nog niet beschikbaar voor de V600. Heb enige tijd geleden met Orange gemaild, en die vertelden dat de telefoon zich in het test traject bevond. Het wappen is gewoon helemaal gratis, wanneer je dus de € 6 per maand betaald. (toegangspunt Wap)

Ik heb aan de helpdesk gevraagd of ze World konden activeren. Vervolgens vroegen ze wat voor type telefoon je had, gewoon V600 zeggen, met daarbij dat je weet dat dit type nog niet wordt ondersteund, maar dat het verder wel werkt, omdat je kennissen/oid. hebt die het ook hebben.

Vervolgens vraag je ook eventjes, waneer ze deze telefoon gaan ondersteunen. Als ze dit nog niet weten, zou je kunnen proberen of ze het even na kunnen vragen, en even contact met je op kunnen nemen. (dit spoort ze hopelijk een beetje aan om de V600 snel te gaan ondersteunen ;) )
wie zegt dat dit type et nie doet??
nanax had mooi uitgevonden hoe je Live! aan de gang krijgt op de V525@V500-VXXX
dus er is een grote kans dat et wel gewoon werkt :)

misschien dan gewoon zeggen "ik heb een omgebouwde V525 die warschijnlijk wel werkt, en anders doet het normale wap et wel" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een spelletje probeer over te zette naar mn mobiele met midway dan zegt ie dit :
Opening JAD file.............[OK]
Connecting the phone.........[TIMER EXPIRED]

Downloading canceled.

en alles zit goed aangeslote weten jullie wat er mis mee is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 10:44:
als ik een spelletje probeer over te zette naar mn mobiele met midway dan zegt ie dit :

Downloading canceled.

Lees ff de vorige topic(s) door!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:07:
[...]

Lees ff de vorige topic(s) door!!!
nou nou, volgens mij heb jij ooit ook wel eens iets gevraagd wat anderen al lang hadden gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Downloading canceled.

Heb je al verschillende poorten geprobeerd en de java-app loader geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
poesje schreef op 04 juli 2004 @ 10:04:
[...]

wie zegt dat dit type et nie doet??
nanax had mooi uitgevonden hoe je Live! aan de gang krijgt op de V525@V500-VXXX
dus er is een grote kans dat et wel gewoon werkt :)

misschien dan gewoon zeggen "ik heb een omgebouwde V525 die warschijnlijk wel werkt, en anders doet het normale wap et wel" ;)
wat jij zegt gaat om vodafone live!
Die zeggen dat ze v525 wel ondersteunen maar v600 niet.
Orange world is wat anders, die zeggen bij voorbaat al dat ze geen een motorola ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloading canceled.

Voordat je dit doet moet je wel via instellingen > Java instellingen > applicatie laden (optie 1 iig)....

En je moet dit ook hebben geactiveerd zie hiervoor de datakabel toturial in de startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Ik heb net weer Orange gebeld, en de v525 en de v600 zijn in testfase, binnen 'enkele' weken zullen de tellies of goed of af gekeurd worden.
omdat ik dus iedere maand nu 6 euro moet betalen, vroeg ik me af of die orange-wap wel onder orange world valt, en of dat wel gratis is.
Antwoord: alle wap-sites zijn gratis te bezoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:51:
[...]

Voordat je dit doet moet je wel via instellingen > Java instellingen > applicatie laden (optie 1 iig)....

En je moet dit ook hebben geactiveerd zie hiervoor de datakabel toturial in de startpost...
Ik was je voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rjongen schreef op 04 juli 2004 @ 11:42:
[...]

wat jij zegt gaat om vodafone live!
Die zeggen dat ze v525 wel ondersteunen maar v600 niet.
Orange world is wat anders, die zeggen bij voorbaat al dat ze geen een motorola ondersteunen.
was et met I-mode ook nie zoiets?? volgens kpn natuurlijk ook nie mogelijk op di toestel.... maar als ik me nie vergis kon et wel ;)

en zeggen dat ze geen motorola ondersteunen is gewoon zorgen dat je er simpel vanaf komt, en dat je dan een nieuw toestel koopt :P
rjongen schreef op 04 juli 2004 @ 11:56:
Ik heb net weer Orange gebeld, en de v525 en de v600 zijn in testfase, binnen 'enkele' weken zullen de tellies of goed of af gekeurd worden.
omdat ik dus iedere maand nu 6 euro moet betalen, vroeg ik me af of die orange-wap wel onder orange world valt, en of dat wel gratis is.
Antwoord: alle wap-sites zijn gratis te bezoeken!
en anders boeie.... startpagina.... stel je toch een andere in?? ;)
je hebt dan onbeperkt wap (voor 6euro per maand, of heb je dan nog datalimiet??) dan kun je je computer dus gewoon aanspreken via inet....

[ Voor 38% gewijzigd door poesje op 04-07-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ja mag onbeprekt de pagina van orange world gebruiken, voor de rest geld 2 mb gratis en daarna dokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Nanax schreef op 04 juli 2004 @ 12:04:
ja mag onbeprekt de pagina van orange world gebruiken, voor de rest geld 2 mb gratis en daarna dokken
owww.... bah
zou veel leuker zijn als je gewoon onbeperkt had... maar voor een mobiel is 2mb nog veel :)

edit:
http://www.mutelnet.com/
dis dan leuk om te gebruiken (lijkt me)

[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 04-07-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In amerika is het toch zo dat WAP/GPRS van T-Mobile gratis is, das pas chill :).

En over support van unieke wap-diensten; onze telefoon is (zoals velen) uitgerust is met een WAP 2.0-browser. Andere telefoons hebben dit ook (behalve UMTS, andere techniek), en zouden dus gewoon gebruik moeten maken van deze diensten, maar het probleem is meestal de instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
onbeperkt gratis wap hoor voor die 6 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

toch niet:
De kosten van Orange World zijn heel overzichtelijk. Voor het onbeperkte gebruik van Orange World betaal je een vast bedrag van € 6 per maand uit je beltegoed of bundel. Voor dit bedrag kun je eenvoudig en zorgeloos beschikken over de meest actuele informatie of de leukste content. Ongeacht de tijd die je er aan besteedt. En wil je internetten? Dan zijn de eerste 2 MB gratis. Hierna betaal je € 3 per MB.
dit komt recht van de orange site. de leuke content e.d. is de startpagina met al die diensten als online agenda ed. zie de orange site maar welke dat zijn.

freejack werkt zeer waarschijnlijk niet omdat java geen toegang heeft tot bluetooth op de v525.

[ Voor 27% gewijzigd door Nanax op 04-07-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:51:
[...]

ik zie dat applic. laden niet staan hoor

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:05:
[...]

ik zie dat applic niet staan hoor
Dat moet je eerst activeren met bijv. victorgsm.

Is het niet zo dat onze java-os J2ME is? En dat daarom dat MPID 1.0/2.0 niet werkt?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
8)7

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:05:
[...]

Dat moet je eerst activeren met bijv. victorgsm.

Is het niet zo dat onze java-os J2ME is? En dat daarom dat MPID 1.0/2.0 niet werkt?
en dat is?( ja ik weet hier geen **** van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:08:
[...]

en dat is?( ja ik weet hier geen **** van)
Dat is een programma waar je voor moet betalen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ummz holleboomer ga jij maar eens bij java systeem bij java in het instellingen menu kijken.
MIDP Versie 2

J2ME is java voor mobieltjes. volgens mij ga je nu wat dingen door elkaar gooien.
geeft niks hoor :P

[ Voor 8% gewijzigd door Nanax op 04-07-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nanax schreef op 04 juli 2004 @ 13:10:
ummz holleboomer ga jij maar eens bij java systeem bij java in het instellingen menu kijken.
MIDP Versie 2

J2ME is java voor mobieltjes. volgens mij ga je nu wat dingen door elkaar gooien.
Ok bedankt, ik was ook niet zeker van me zaak, zoals je al aan me post kan zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:09:
[...]

Dat is een programma waar je voor moet betalen! :+
is mss 3.5.8 ook goed?¿? maar die zegt phone not found |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om met bluetooth, smsjes van je telefoon op je pc te zetten als backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:59:
Is het ook mogelijk om met bluetooth, smsjes van je telefoon op je pc te zetten als backup?
Volgens mij kan dit met Motorola Mobile Phone Tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zegt nu dit:
Establishing connection with Motorola phone...
Phone found, initiating...
Phone connected on USB...
Activating Java Menu Option...
Done

en als ik dan ga kijken staat het er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 14:04:
hij zegt nu dit:
Establishing connection with Motorola phone...
Phone found, initiating...
Phone connected on USB...
Activating Java Menu Option...
Done

en als ik dan ga kijken staat het er niet bij
mobiel ff herstarten helpt ;)
(en anders doe je ff een seem edit in seem 0032 dat doet mss nu eigenlijk :) )

[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 04-07-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zegt sluit kabel nu aan terwijl die er in zit(zit er dan geen garanie meer op als je da gedaan hebt ofzo )

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 14:15:
hij zegt sluit kabel nu aan terwijl die er in zit(zit er dan geen garanie meer op als je da gedaan hebt ofzo )
Je moet m er opnieuw in doen, en ik wil dat bericht wel eens zien dan, haha :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ben ik al achtergekomen maar zit er nog garnatie op nadat je dit gedaan hebt?(omdat je je seems eigenlijk ge-edit hebt )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 14:30:
ja ben ik al achtergekomen maar zit er nog garnatie op nadat je dit gedaan hebt?(omdat je je seems eigenlijk ge-edit hebt )
garantie zit er dan nog op... (denk ik, anders is et wel weer terug te veranderen)
als je da bericht het met kabel aansluiten, en je sluit en aan (en ziet JAL actief ofzo) daarna weer bericht van kabel afsluiten dan moet je gewoon rooie telefoontje drukken (ophangen) dan springt ie terug naar startscherm, en kun je gewoon met midway spellen ed erop zetten

en voor de mensen die het afsluit gifje niet te zien krijgen...er zit een fout in'm seem (heeft Holleboomer me laten weten).... ik heb inmiddels de fout eruit gehaald, maar kan em nog ff nie online zetten (weer eens inlog gelazer met een file-host ;) )

[ Voor 24% gewijzigd door poesje op 04-07-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik zei vorige week dat ik het zo lang vond dat ie oplaad (4 uur voordat indicator stilstaat) ik heb hem net pas weer aan de lader gelegd na 8 dagen dus! ik sms vreselijk veel en maak veel fotos per dag die ik overzet naar pc via BT
Al met al......prima batt.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware