wat lang zeg, dan speel je er zeker geen/amper spelletjes mee!?rooie60 schreef op 04 juli 2004 @ 16:52:
Ik zei vorige week dat ik het zo lang vond dat ie oplaad (4 uur voordat indicator stilstaat) ik heb hem net pas weer aan de lader gelegd na 8 dagen dus! ik sms vreselijk veel en maak veel fotos per dag die ik overzet naar pc via BT
Al met al......prima batt.
nee heb ik geen geduld voor haha!maar ik zet per dag wel zo'n 20 a 30 foto's over en sms er wel een stuk of 30 weg p/d ik zet ook veel afb.op mijn V525
Maar bellen doe ik er nooit mee
Verwijderd
30 smsjes per dag!? een hoe grote bundelheb jij wel niet?!rooie60 schreef op 04 juli 2004 @ 17:48:
nee heb ik geen geduld voor haha!maar ik zet per dag wel zo'n 20 a 30 foto's over en sms er wel een stuk of 30 weg p/d ik zet ook veel afb.op mijn V525
Moet daar niet geen bij staan? Ik ken iemand die zn moto graag unlocked wil hebben, en ik heb hier kabel+software...Als er dus wel iets over gezegd mag worden, dan houdt ik me aanbevolen.-Kan ik zelf met een kabel unlocken?
Het kan maar daar kunnen we op GoT verdere uitleg over geven.
En kan iemand me zeggen hoe ik (legaal!) jadcreator kan bemachtigen?
Google zoeken helpt nou niet echt...
hoe tweakerig het ook is : Het mag nietDrEvil1986 schreef op 04 juli 2004 @ 19:52:
Moet daar niet geen bij staan? Ik ken iemand die zn moto graag unlocked wil hebben, en ik heb hier kabel+software...Als er dus wel iets over gezegd mag worden, dan houdt ik me aanbevolen.

Open een bestaande (werkende) jad file en tadaa je kan opeens zelf ook die dingen makenEn kan iemand me zeggen hoe ik (legaal!) jadcreator kan bemachtigen?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
offtopic:
@DrEvil1986:
zet je mail eens in je profiel
@DrEvil1986:
zet je mail eens in je profiel
laat maar....
[ Voor 10% gewijzigd door poesje op 04-07-2004 23:34 ]
ik heb KPN HI50 dus tel maar uit Robert
ja met hi is dat (zeker tegenwoordig) goed te doen, het is echt gestoord van vodafone dat ze smsen niet in de bundel hebben!
Ik heb het idee van Proller nu helemaal uitgewerkt, en heb nu een compleet longhorn-thema gemaakt, inclusief startup/shutdown plaatjes+geluid, screensaver+wallpaper, colorscheme en bijbehorende seems.
Ik wil met name poesje en proller bedanken voor hun bijdragen, al heb ik nog geen contact gehad met hem hierover.
De file zal ik hier hosten. Mochten jullie fouten of ideeën hebben, contacteer me dan (zie profiel).
Ik wil met name poesje en proller bedanken voor hun bijdragen, al heb ik nog geen contact gehad met hem hierover.
De file zal ik hier hosten. Mochten jullie fouten of ideeën hebben, contacteer me dan (zie profiel).
is er geen optie om een soort password op
deze tel te fixen ofzo
dus als je openklapt eerst een password/code moet invoeren
deze tel te fixen ofzo
aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Verwijderd
eej ik heb geprobeert te bluejacken.
mijn v525 naar een erikson ofzo. nu kan die erikson mijn tel wel vinden maar mijn tel die erikson niet
. iemand hier een idee wat dat kan zijn?
mijn v525 naar een erikson ofzo. nu kan die erikson mijn tel wel vinden maar mijn tel die erikson niet
dan moet je em locken voor je em dicht doetDetoR schreef op 04 juli 2004 @ 23:43:
is er geen optie om een soort password op
deze tel te fixen ofzo
(dan heb je allen wel "enter unlock code" op je buitenschermpje staan:P
je kunt natuurlijk ook gewoon keypad locken.... alleen een eigenaar van een v525 weet wat er dan eigenlijk echt aan de hand is (tenzij andere mensen et dus ook ergens opgepikt hebben
[ Voor 36% gewijzigd door poesje op 05-07-2004 01:06 ]
Verwijderd
Iedere keer als ik spcolor.sch erop wil zetten gaat het fout. Dit bestand word telkens een 0kb bestand dat netjes in de /a/mobile/system/ map staat.
Word er knettergek van, heb het al geprobeerd met offset 53 bit 6 aan/uit.
Allerlei combinaties, maar iedere keer zit ik tegen een 0kb bestand aan te kijken
dat niet werkt. Heeft er iemand een oplossing?
Oh ja mijn upload path bij p2kman is mobile/system/
Allerlei combinaties, maar iedere keer zit ik tegen een 0kb bestand aan te kijken
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 07:51 ]
Verwijderd
het moet zijn /a/mobile/system/Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 01:56:
Iedere keer als ik spcolor.sch erop wil zetten gaat het fout. Dit bestand word telkens een 0kb bestand dat netjes in de /a/mobile/system/ map staat.
Verwijderd
Kreeg ik dezelfde reactie!!!!Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:26:
[...]
nou nou, volgens mij heb jij ooit ook wel eens iets gevraagd wat anderen al lang hadden gepost...
mooi man!Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:42:
Ik heb het idee van Proller nu helemaal uitgewerkt, en heb nu een compleet longhorn-thema gemaakt, inclusief startup/shutdown plaatjes+geluid, screensaver+wallpaper, colorscheme en bijbehorende seems.
alleen waarvoor zijn deze seems?
wat hebben die met dat thema te maken?
Ze zijn voor die mensen die hun phone nog niet customized hebben, als ze deze seems niet uploaden hebben ze geen custom startup/shutdown sound+animatoions. Bovendien heb ik ook een custom outer LCD text toegevoegd.rjongen schreef op 05 juli 2004 @ 10:03:
[...]
mooi man!
alleen waarvoor zijn deze seems?
wat hebben die met dat thema te maken?
dankje poesje..poesje schreef op 05 juli 2004 @ 01:03:
[...]
dan moet je em locken voor je em dicht doet
(dan heb je allen wel "enter unlock code" op je buitenschermpje staan:P
je kunt natuurlijk ook gewoon keypad locken.... alleen een eigenaar van een v525 weet wat er dan eigenlijk echt aan de hand is (tenzij andere mensen et dus ook ergens opgepikt hebben)
tis al gelukt je kan oook bepaalde dingen van je telefoon vergrendelen zoals berichten of bleutooth spelletjes
etc
tnx
Nee.. geloof me nou maar.. Heb een paar dagen m'n rekening gehad, en daar stond letterlijk:Nanax schreef op 04 juli 2004 @ 12:46:
toch niet:
[...]
dit komt recht van de orange site. de leuke content e.d. is de startpagina met al die diensten als online agenda ed. zie de orange site maar welke dat zijn.
Orange World 2,281 MB € 0,00. En dat is allemaal naar sites zoals flitsservice, wapmail op m'n server, tweakers, allemaal buiten orange om dus...
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
ja je krijgt 2 mb gratis... heb je ook wel eens 4 gebruikt? dan moet je bijbetalen volgens mij. (en volgens de site)
is heel simpel te testen...Nanax schreef op 05 juli 2004 @ 11:46:
ja je krijgt 2 mb gratis... heb je ook wel eens 4 gebruikt? dan moet je bijbetalen volgens mij. (en volgens de site)
gewoon een hoog kwaliteit filmpje van 3 minuten ofzo downloaden
Ik zat nu al boven de 2 MB (2048). Je moet er alleen wel voor zorgen dat je bij WEB profielen bij GPRS APN "wap" invuld. Waneer je bijvoorbeeld via je laptop verbinding wil maken met internet, dan schijnt dit niet te kunnen met APN "wap". Hiervoor moet je dan "Internet" invullen, dan gaat het wel degelijk van de 2 MB af.Nanax schreef op 05 juli 2004 @ 11:46:
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
dan staat het wazig op de site geformuleerd
ook maar eens een orange abbotje scoren dan
Ben ik even blij, heb gister namelijk voor zo'n 4 mb gewapt, dus ik schrok me even dood toen ik thuiskwam.Friebo schreef op 05 juli 2004 @ 11:52:
[...]
Ik zat nu al boven de 2 MB (2048). Je moet er alleen wel voor zorgen dat je bij WEB profielen bij GPRS APN "wap" invuld. Waneer je bijvoorbeeld via je laptop verbinding wil maken met internet, dan schijnt dit niet te kunnen met APN "wap". Hiervoor moet je dan "Internet" invullen, dan gaat het wel degelijk van de 2 MB af.
als je had moeten betalen was je 6 euro kwijt geweest, om daar nou dood voor te gaan
[ Voor 5% gewijzigd door Nanax op 05-07-2004 12:52 ]
weet je hoeveel geld dat is!Nanax schreef op 05 juli 2004 @ 12:51:
als je had moeten betalen was je 6 euro kwijt geweest, om daar nou dood voor te gaan![]()
mijn v525 kostte 64 euro (129-65 euro beltegoed).
Kostten van dit wap grapje zouden 6 euro zijn, zeg voor het gemak 6,4 euro.
Dus dat is 10 % van een supergeil tellietje
Verwijderd
Ik heb het Longhorn pakket erop staan. Maar hoor de opstart geluidjes niet!
Heb ik ze dan in de verkeerde map staan
? Heb wel alle seems geupload.
De opstart geluidjes staan nu in \a\...,
omdat er in de readme, gaan pathname bijsond
Heb ik ze dan in de verkeerde map staan
De opstart geluidjes staan nu in \a\...,
omdat er in de readme, gaan pathname bijsond
/a/mobile/audio/Nanax schreef op 05 juli 2004 @ 14:01:
\a\mobile\audio\
(weet niet wat er gebeurd met die manier van jou, maar.... zo hoort ie
[ Voor 24% gewijzigd door poesje op 05-07-2004 14:10 ]
ik schrijf hem in de zelfde stijl als hij
Verwijderd
Mensen ik wil graag een datakabel kopen maar ik heb een windows me kunnen de softwares van de kabel ook erop of moet je een xp hebben?
kan gewoon op win me.
Poesje, heb jij dat ook niet?
Poesje, heb jij dat ook niet?
'k heb win2kpro met sp4
maar in principe zou et normaal moeten werken op ME
net zoals dat et zou werken op 98SE...
waarschijnlijk is et zelfs makkelijker om te installeren dan onder XP
(das et in 2k iig)
[ Voor 38% gewijzigd door poesje op 05-07-2004 15:19 ]
Als ik mijn telefoon aanzet, heb ik nu dat blue moto logotje! (heelmooi)
Maar is het ook mogelijk om die animatie die erna komt, dan ook blauw te maken, nu is hij rood/oranje. Ik kan nergens die animatie vinden met P2Kman, of ik zie hem over het hoofd.
Als je hem zou kunnen vinden, is hij ook wel blauw te maken denk ik
Maar is het ook mogelijk om die animatie die erna komt, dan ook blauw te maken, nu is hij rood/oranje. Ik kan nergens die animatie vinden met P2Kman, of ik zie hem over het hoofd.
bedoel je de /a/custwakeup.gif ??DnY! schreef op 05 juli 2004 @ 15:28:
Als ik mijn telefoon aanzet, heb ik nu dat blue moto logotje! (heelmooi)
(afsluit is dan /a/custgoodbye.gif
Neej, bij de v600
Heb ik nu dat blauwe Hello moto bloempje...
Daarna zie ik gewoon de orangje versie van het bloempje. Dan vul ik mijn PIN in, daarna heb ik de longhorn wakeup!
Maar is die daartussen, dus die orangje versie van de bloem... ook te downloaden vanaf je telefoon, en dan blauw te maken.
Als het niet duidelijk is, wil ik wel even een foto maken..
Daarna zie ik gewoon de orangje versie van het bloempje. Dan vul ik mijn PIN in, daarna heb ik de longhorn wakeup!
Maar is die daartussen, dus die orangje versie van de bloem... ook te downloaden vanaf je telefoon, en dan blauw te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door borstel op 05-07-2004 15:37 ]
ik snap je probleem wel, je krijgt eerst de blauwe bloem, maar als je custwakeup.gif opent. wat zie je dan? als dat een rood geel exemplaar is weetje waar het vandaan komt.
ahhh.... het hellomoto filmpje....DnY! schreef op 05 juli 2004 @ 15:36:
Neej, bij de v600
das uit te zetten (kun je alleen niet veranderen in eigen filmpje)
zit in seem 0032 (als ik me nie vergis
Upload de seem 004a en 0032 die ik had bijgesloten bij mijn packDnY! schreef op 05 juli 2004 @ 15:49:
Ik heb het even opgenomen >
http://www.smcextra.com/dny_prive/v600.avi
(divx)
Ik had al geprobeerd een .jad bestand te openen, lukte, maar ik begreep niet alles wat erin stond. Toen ik de app overzond, werkte alles behalve het installeren. Ik had toch de goede naam en grootte aangegeven, maar er is toch meer dan dat.Ik zei een tijdje geleden
En kan iemand me zeggen hoe ik (legaal!) jadcreator kan bemachtigen?
@poesje: mail van me staat op tweakers.net profiel. Zelfde username. Alvast bedankt
jadgen
@ google intikke
volgens mij is het programma freeware
@ google intikke
kan iemand mij helpen met de wap/internet/email instellingen at een v600?
danku
danku
Verwijderd
Heel mooi gedaan. Een "Custom outer LCD text" is dat de tekst "Motorola" op het externe scherm?Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:25:
[...]
Ze zijn voor die mensen die hun phone nog niet customized hebben, als ze deze seems niet uploaden hebben ze geen custom startup/shutdown sound+animatoions. Bovendien heb ik ook een custom outer LCD text toegevoegd.
Ja
Op HoFo is een programma, waar je heel makkelijk die seem kan aanpassen, met je eigen tekst. Gewoon seem openen, tekst invoeren, en opslaan, en vervolgens uploaden naar je mobiel...
/edit
Heb hem voor je geupload, als je een eigen tekst wou hebben.
http://www.smcextra.com/dny_prive/motorola-tool
.zip
Op HoFo is een programma, waar je heel makkelijk die seem kan aanpassen, met je eigen tekst. Gewoon seem openen, tekst invoeren, en opslaan, en vervolgens uploaden naar je mobiel...
/edit
Heb hem voor je geupload, als je een eigen tekst wou hebben.
http://www.smcextra.com/dny_prive/motorola-tool
.zip
https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/DetoR schreef op 05 juli 2004 @ 17:49:
danku
[ Voor 52% gewijzigd door borstel op 05-07-2004 18:01 ]
ze staan keurig opgesomd in de startpost van het motorola v600 topic..!DetoR schreef op 05 juli 2004 @ 17:49:
danku
Thx. T ziet er naar uit dat het werkt, ik probeer em zometeen op m'n phone.kenny89 schreef op 05 juli 2004 @ 17:09:
jadgen
@ google intikke
Verwijderd
zou video recorden mogelijk zijn met v525?
of is deze vraag ook 100 keer gestelt?
Zonder flex flash gedoe natuurlijk...
Asl het goed is zal hiervoor door onze v525 Tweakerts binnenkort een seemtje voor worden gemaaktVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:57:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
eej vraagje.
ik ben bezig met da bleujacken maar nu moet ik een bleutooth pin invoeren.
heb al mijn custom pins al geprobeerd maar die werken niet.
iemand hier enig idee welke code daar standaard voor staan?
of iemand een idee hoe ik erachter kan komen want ik kan hem ook in het boekje niet vinden
of iemand een idee hoe ik erachter kan komen want ik kan hem ook in het boekje niet vinden
Bluejacken is geen 'functie' van de telefoon, en zal dus ook niet in de handleiding beschreven staan. Volgens mij probeer je een beveiligde telefoon te bluejacken, waarvoor je een pin moet invoeren die je niet weet. Probeer 't eens op een andere telefoon.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:25:
eej vraagje.
w00t, dat zou vet zijnnero355 schreef op 05 juli 2004 @ 19:06:
[...]
Asl het goed is zal hiervoor door onze v525 Tweakerts binnenkort een seemtje voor worden gemaakt![]()
nero, dan mag jij ons vertellen wie in deze wereld met 6,5 miljard mensen al de mogelijkheid daartoe heeft
Jij tochrjongen schreef op 05 juli 2004 @ 20:18:
nero, dan mag jij ons vertellen wie in deze wereld met 6,5 miljard mensen al de mogelijkheid daartoe heeft
Reken er maar niet op, ik denk dat de processor daar simpelweg te langzaam voor is. Dan kun je met de software doen wat je wil, maar lukt het toch nietVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:57:
Verwijderd
nou hetgene wat er gebeurt is dit.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:28:
[...]
Bluejacken is geen 'functie' van de telefoon, en zal dus ook niet in de handleiding beschreven staan. Volgens mij probeer je een beveiligde telefoon te bluejacken, waarvoor je een pin moet invoeren die je niet weet. Probeer 't eens op een andere telefoon.
mijn broertje kan mij vinden met bleutooth en wil connecten.
ik moet dan jah of nee kliken en als ik jah klik dan moet ik een pincode invoeren.
en die pincode heb ik niet.
daarbij komt ook nog eens dat ik met mijn v525 zijn t68 niet kan vinden en andersom wel.
iemand een idee hoe dat zou kunnen zitten?
dat wachtwoord, is gewoon een wachtwoord dat jij moet verzinnen om connectie met die ander mogelijk te maken.Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 03:21:
[...]
nou hetgene wat er gebeurt is dit.
mijn broertje kan mij vinden met bleutooth en wil connecten.
ik moet dan jah of nee kliken en als ik jah klik dan moet ik een pincode invoeren.
en die pincode heb ik niet.
daarbij komt ook nog eens dat ik met mijn v525 zijn t68 niet kan vinden en andersom wel.
iemand een idee hoe dat zou kunnen zitten?
Als jij dus bijv. voor 0000 kiest, dan moet je broertje vervolgens ook 0000 invullen.
Dat is alleen een soort beveiliging, daarom is de v525 ook niet te bluejacken.
Over dat tweede: ik zou het niet weten.
Verwijderd
ik heb het eens geprobeerd en het schijnt de pin van de telefoon te zijn waarnaar ik verbind
.
dit vind ik dan maar vaag want ik kan van niemand de pin weten natuurlijk of ik moet hem of haar kennen
dit vind ik dan maar vaag want ik kan van niemand de pin weten natuurlijk of ik moet hem of haar kennen
Die PIN is alleen maar een code ter identificatie, zodat je niet zomaar met elke telefoon kan 'pairen'. Dus als jij 0000 invult, moet de ander dat op zijn telefoon ook invullen. Voer jij 7597 in, dan moet de ander ook 7597 invullen (een simpel voorbeeld). Het heeft niks met de PIN-code van de telefoon te maken of iets dergelijks.
En met de v600, of is die gewoon het zeflde, met een andere 'hoesje' ?R_W schreef op 06 juli 2004 @ 02:32:
[...]
Reken er maar niet op, ik denk dat de processor daar simpelweg te langzaam voor is. Dan kun je met de software doen wat je wil, maar lukt het toch niet
[ Voor 3% gewijzigd door borstel op 06-07-2004 13:21 ]
ik heb et een tijdje geprobeerd zonder succes.....nero355 schreef op 05 juli 2004 @ 22:36:
[...]
Jij tochOf een van die andere kafkezen met data-kabel
Iemand zo er aan werken, wie weet ik niet, ik niet in ieder geval .... !!
misschien dat et nog komt, maar hele kleine kans
oja, ik ben geen "kafkees"
V600 heeft ongeveer dezelfde hardware... zit alleen een ledje extra op, en heeft een ander hoesje (en zou een iets ander schermpje hebben)DnY! schreef op 06 juli 2004 @ 13:21:
[...]
En met de v600, of is die gewoon het zeflde, met een andere 'hoesje' ?
voor de mensen die een windows-startknop willen als linker knop:

dit is voorlopig alleen voor mensen met een vodafone flex (zoals originele)
uiteindelijk moet ie in /a/mobile/system/ staan en vflive_up.gif heten
(die startknop is ook gebasseerd op echte windows startknop, zoals ik die hier heb)
[ Voor 58% gewijzigd door poesje op 06-07-2004 14:32 ]
Ik heb ook een bluetooth probleem. Een vriend heeft al geprobeerd een verbinding te maken tot mijn V525 maar dit lukt niet. Ik zet bluetooth aan, 'vind mij' ook en dan pas zoek ik naar andere toestellen maar zonder resultaat en dit binnen de 60seconden.
Iemand enig idee? Een T630 kan me wel vinden via bluetooth maar ik kan hem niet vinden. Heeft dit te maken met de flex/triplet versie? Ik heb deze vanop de site gebruikt http://www.the-creation.com/v600. De F8 flex met 1FR triplet
Iemand enig idee? Een T630 kan me wel vinden via bluetooth maar ik kan hem niet vinden. Heeft dit te maken met de flex/triplet versie? Ik heb deze vanop de site gebruikt http://www.the-creation.com/v600. De F8 flex met 1FR triplet
gelieve de link weghalen.... mag hier namelijk nieKingskawn schreef op 06 juli 2004 @ 14:39:
Ik heb ook een bluetooth probleem. Een vriend heeft al geprobeerd een verbinding te maken tot mijn V525 maar dit lukt niet. Ik zet bluetooth aan, 'vind mij' ook en dan pas zoek ik naar andere toestellen maar zonder resultaat en dit binnen de 60seconden.
Iemand enig idee? Een T630 kan me wel vinden via bluetooth maar ik kan hem niet vinden. Heeft dit te maken met de flex/triplet versie? Ik heb deze vanop de site gebruikt **** De F8 flex met 1FR triplet
en van da probleem.... ik zou et nie weten, heb BT nooit echt gebruikt
volgens mij moet jij dan op''vind een bt apparaat'klikken?als je een andere wilt zoeken
Je kunt het beste eerst naar bericht (of wat anders) waarmee je wilt bluejacken, dan druk je op de menutoets en dan verzenden. Dan kies je voor Bluetooth en inschakelen. En nu kun je zoeken naar apparaten en eventueel dingen versturen.Kingskawn schreef op 06 juli 2004 @ 14:39:
Iemand enig idee? Een T630 kan me wel vinden via bluetooth maar ik kan hem niet vinden. Heeft dit te maken met de flex/triplet versie? Ik heb deze vanop de site gebruikt XXXXXXXXXXXXXX. De F8 flex met 1FR triplet
Mijn ervaring is dat deze manier vaker werkt dan de manier die jij beschrijft.
Die Seems zijn best wel relaxt
Afleverrapportje, 5 vibra calls, en de teller in de SMS berichten gaat nu van 0 naar 160 ipv van 400 naar 0
Iemand al geprobeerd de Motorola tekst op het buitenste display te wijzigen? K zou ook niet weten wat ik daar moet zetten. Ik voeg dit wel ff toe aan mijn tutorial.
Afleverrapportje, 5 vibra calls, en de teller in de SMS berichten gaat nu van 0 naar 160 ipv van 400 naar 0
Iemand al geprobeerd de Motorola tekst op het buitenste display te wijzigen? K zou ook niet weten wat ik daar moet zetten. Ik voeg dit wel ff toe aan mijn tutorial.
http://xlr8.us/hofo/ ga daar maar eens kijken. deze link komt recht uit de startpost...
welkom terug!IronFist schreef op 06 juli 2004 @ 16:25:
Die Seems zijn best wel relaxt![]()
Afleverrapportje, 5 vibra calls, en de teller in de SMS berichten gaat nu van 0 naar 160 ipv van 400 naar 0![]()
tijdje ingeslapen?
Ik weet niet precies welke seem dat was, maar het is mogelijk de tekst aan de buitenkant te wijzigen (nog geen plaatjes volgensmij), ik dacht dat het 04a8 was.
offtopic:
Ik ga morgen op vakantie, willen jullie niet teveel posten, dat kost me zoveel leeswerk
Ik ga morgen op vakantie, willen jullie niet teveel posten, dat kost me zoveel leeswerk
Jammer... en ik bedoelde mafkeespoesje schreef op 06 juli 2004 @ 14:22:
[...]
ik heb et een tijdje geprobeerd zonder succes.....
misschien dat et nog komt, maar hele kleine kans
oja, ik ben geen "kafkees"
Verwijderd
ey met dat bestandje uit de F.A.Q. (of hoe dat heet in ieder geval die eerste pagina
) kan je je standaart plaatjes verwijderen.. kan dat ook met bt ? bij mij geeft hij namelijk een fout aan
Verwijderd
004a_0001 was het...rjongen schreef op 06 juli 2004 @ 17:05:
[...]
welkom terug!
tijdje ingeslapen?
Ik weet niet precies welke seem dat was, maar het is mogelijk de tekst aan de buitenkant te wijzigen (nog geen plaatjes volgensmij), ik dacht dat het 04a8 was.
offtopic:
Verwijderd
Deze vraag zal wel een keer gesteld zijn. Kun je een stopwatch/timer functie op je v525 zetten. Die mis ik namelijk, bijna elke gsm heeft er 1.
OK het staat in mn tutorial. Moet de tutorial voor de Seems nog wel vertalen in het Nederlands.
offtopic:
Ja, ben ff weg geweest
Ja, ben ff weg geweest
das juist bedoeld voor BT, aangezien et met kabel gewoon met "delete" kanVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 17:09:
ey met dat bestandje uit de F.A.Q. (of hoe dat heet in ieder geval die eerste pagina) kan je je standaart plaatjes verwijderen.. kan dat ook met bt ? bij mij geeft hij namelijk een fout aan
volgens mij hoorde je een error te krijgen, waarna het bestandje van je telefoon was (hek nooit getest, maar schijnt goed te werken)
en de tekst staat in 0061_0001
moet je ff java-app voor zoeken... zijn er wel genoegVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 17:14:
Deze vraag zal wel een keer gesteld zijn. Kun je een stopwatch/timer functie op je v525 zetten. Die mis ik namelijk, bijna elke gsm heeft er 1.
[ Voor 35% gewijzigd door poesje op 06-07-2004 17:28 ]
dat is juist voor BT.
wat is je foutmelding?
wat is je foutmelding?
Verwijderd
FF voor degene die miss mijn matrix achtergronden ofzo gebruiken.. screensaver is geupdate... zie hem hier.. deze loopt vloeiender...

en geeft beetje nu licht

en geeft beetje nu licht
Verwijderd
Kan iem mij helpen. Ik heb namelijk een probleem met het verzenden van spellen. Ik doe dit met midway 2.8. Alles gaat goed tot er het scherm met "downld"komt. Als ik dan ok downld druk komt er op mijn telefoon te staan: dowloaden mislukt.
In midway 2.8 staat dan in de vijfde regel: opening JAR file [failed].
Wat doe ik nu fout? Ik heb de jar file in dezelfde map zitten als de jad file.
In midway 2.8 staat dan in de vijfde regel: opening JAR file [failed].
Wat doe ik nu fout? Ik heb de jar file in dezelfde map zitten als de jad file.
probeer eens een andere java app.. ik heb dat ook wel eens gehad, gewoon een andere gepakt.
Verwijderd
kan k dat internet ..(vdfone live) uit sette? of een wachtwoord er op of zo want ik heb zonder dat ik het weet 25 euro verpatst
ja dat kan als je er een slot op zet
instellingen - beveiliging - slot toepassen - vodafone live
gegroet jasper
gegroet jasper
Verwijderd
dankejasperv525 schreef op 06 juli 2004 @ 19:30:
ja dat kan als je er een slot op zet
gegroet jasper
Verwijderd
welke seem bevatte dit...
Ik zie dat in de seem van poesje staat "Live werkt".
Wat moet je in de 0032.0001.seem veranderen om het te laten werken? Ik zie in die lijst van dat tekstbestand niks wat het 'aan' zou moeten zetten..
Hiermee kan je bijna alles, behalve de tekst motorola, aanpassen..
Wat moet je in de 0032.0001.seem veranderen om het te laten werken? Ik zie in die lijst van dat tekstbestand niks wat het 'aan' zou moeten zetten..
0032.0001.seemVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:49:
Hiermee kan je bijna alles, behalve de tekst motorola, aanpassen..
[ Voor 50% gewijzigd door IronFist op 06-07-2004 19:51 ]
Owkee, ik heb dit hele topic doorgelezen (6 pagina's, mijn PC doet het nog steeds niet goed, maar waar staat die seem van die SMS teller die van 0 naar 160 gaat? Die zou ik ook wel willen hebben, maar heb hem niet in dit topic gevonden? Helaas heb ik geen MSN (tijdelijk) dus als iemand het kan mailen of wat dan ook (misschien Poesje wel?) of wie dan ook, want ik wil ook een "goede" teller hebbenIronFist schreef op 06 juli 2004 @ 16:25:
Die Seems zijn best wel relaxt![]()
Afleverrapportje, 5 vibra calls, en de teller in de SMS berichten gaat nu van 0 naar 160 ipv van 400 naar 0![]()
ook met de 0032.0001.seem:proller schreef op 06 juli 2004 @ 19:50:
[...]
Owkee, ik heb dit hele topic doorgelezen (6 pagina's, mijn PC doet het nog steeds niet goed, maar waar staat die seem van die SMS teller die van 0 naar 160 gaat? Die zou ik ook wel willen hebben, maar heb hem niet in dit topic gevonden? Helaas heb ik geen MSN (tijdelijk) dus als iemand het kan mailen of wat dan ook (misschien Poesje wel?) of wie dan ook, want ik wil ook een "goede" teller hebben
offset 3D - bit 1: SMS delivery reports (1 on, 0 off)
bit 3: Message Character Counts (0 for up, 1 for down)
bit 3 dus op "0" stellen (vink weg)
Verwijderd
er zijn er wel veel die het niet doen. tot nu toe maar 1 van de 10 ongeveer. Weet je mss een site met java apps die het doen op de v525?Nanax schreef op 06 juli 2004 @ 19:17:
probeer eens een andere java app.. ik heb dat ook wel eens gehad, gewoon een andere gepakt.
1:Ja
2: die mag ik je van de regels niet via GoT (!) geven.
2: die mag ik je van de regels niet via GoT (!) geven.
Verwijderd
met dat seem editting, heeft het zin om dingen als:
offset 33 - bit 6: Settings > Initial Setup > Backlight > Color (1 on, 0 off)
te veranderen, volgens mij is de v525 hiertoe namelijk niet in staat.
hoe dan ook, wat heeft geen zin om te veranderen voor een v525 ?
offset 33 - bit 6: Settings > Initial Setup > Backlight > Color (1 on, 0 off)
te veranderen, volgens mij is de v525 hiertoe namelijk niet in staat.
hoe dan ook, wat heeft geen zin om te veranderen voor een v525 ?
Ik heb in het buiten displaytje gewoon mijn nickname staan....
Kan iemand die seem geven voor een goede sms teller? 160 - 0 of 0 - 160...
[ Voor 219% gewijzigd door borstel op 06-07-2004 22:02 ]
@ P!tr ; heb jij misschien nog die start-knop van een orginele longhorn desktop op je pc? kan je hem dan ff online zetten? Kan ik hem als rechter button gebruiken, want ik weet nok dat ie er gelikt uitzag
Verwijderd
nice kerel, zal vast niet moeilijk zijn, maar vertel ff waar...DnY! schreef op 06 juli 2004 @ 21:52:
Ik heb in het buiten displaytje gewoon mijn nickname staan....
seem 0032_0001.seem:
offset 3D - bit 1: SMS delivery reports (1 on, 0 off)
bit 3: Message Character Counts (0 for up, 1 for down)
Heeft Femme een v525 ??
Ik heb vandaag mijn 2e full theme gemaakt, dit maal met als theme: BMW M5 ('04).
Het thema bevat 8 wallpapers, 1 screensaver, 1 ringtone, custom outer LCD text (BMW M5), 1 SMStone, 1 custom startup animation&sound, 1 custom shutdown animation&sound, en.. een BMW M-style colorscheme! Net als bij het vorige theme heb ik de benodigde seems toegevoegd. Ik heb ook een manual toegevoegd.
Hier wat voorbeelden:
Wallpaper

Startup animation

Shutdown sound
Here
Screensaver

Download here! 1.1MB
Het thema bevat 8 wallpapers, 1 screensaver, 1 ringtone, custom outer LCD text (BMW M5), 1 SMStone, 1 custom startup animation&sound, 1 custom shutdown animation&sound, en.. een BMW M-style colorscheme! Net als bij het vorige theme heb ik de benodigde seems toegevoegd. Ik heb ook een manual toegevoegd.
Hier wat voorbeelden:
Wallpaper

Startup animation

Shutdown sound
Here
Screensaver

Download here! 1.1MB
Dit topic is gesloten.
Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware