Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IX]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.227 views sinds 30-01-2008

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:01
Deze vraag zal vast wel geweest zijn maar ik kon hem nergens vinden.

Kan je de Logitech Bluetooth Headset ook gebruiken voor de Motorola V525 zonder problemen en hebben er toevallig mensen ervaring mee?

Verwijderd

ik had mijn motorola v525 geflext naar een v600 maar hij moest door omstandigheden terug naar vodafone voor de garantie. nu hadden ze daar de software weer terug veranderd ;( . thuisgekomen ik meteen weer flexen alleen had ik met men stomme kop niet naar de batterijmeter gekeken 8)7 |:( nu gaat de batterij in 1 dag leeg zonder dat ik er mee bel. weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik hem weer normaal krijg :? , daarvoor deed ik er 5 dagen mee met bellen. moet ik hem misschien proberen op te laden en dan weer opnieuw te flexen :?
als er iemand is die het zelf heeft meegemaakt post een reply.
of als een oplossing weet ook _/-\o_ _/-\o_

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
opnieuw opsturen...Mss dat door de reparatie de batterij leeg wordt getrokken door de foon?

offtopic:
Heb een motorola bluetooth headset te koop die van de v80
[url=http://http://www.tweakers.net/aanbod/148682/all] kijk [/url] maar als je interesse hebt

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Hallo,

Ik heb met mijn datakabel de mm_ucp en mm_dcp aangepast zodat ik videos kan bekijken, en dat werkt ook ;)
Maar nu is mijn menu niet meer in icoontjes :/
En bij instellingen staat hij op iconen.
Hoe kan ik nu weer me menu icoontjes terug krijgen?

plz help

Verwijderd

Modbreak:check je mail zometeen; warez zijn niet welkom hier

[ Voor 115% gewijzigd door Korakal op 24-09-2004 12:03 ]

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:40
Thanks voor de link, maar dit valt onder Warez ;)

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:15
Moet er nu niet is een deeltje 10 komen want we zijn over de 1000 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BraX schreef op 23 september 2004 @ 17:42:
Hallo,

Ik heb met mijn datakabel de mm_ucp en mm_dcp aangepast zodat ik videos kan bekijken, en dat werkt ook ;)
Maar nu is mijn menu niet meer in icoontjes :/
En bij instellingen staat hij op iconen.
Hoe kan ik nu weer me menu icoontjes terug krijgen?

plz help
Hai, het ligt aan je mm_ucp file, via b.v motorola Tool kan je kijken of er camera optie inzit. Je mag me ook toevoegen op msn dan krijg je van mij de goeie ucp file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 18:01:
Modbreak:check je mail zometeen; warez zijn niet welkom hier
Zie je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 02:01
Kan iemand mij vertellen of de Logitech Bluetooth Headset goed wertk met de V525 of heeft iemand er ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door een fout moest ik xp opnieuw instaleren dus ging ik ook p2k man opnieuw doen ales ging goed totdat ik ontdekte dat ik de xp update niet gedaan had die in de uitleg staat |:( Dus nu doet mij kabel niet maar bij windows is het zo dat het geinstaleerd is dus als ik mijn kabel in doe dan komt de ''nieuw hardware'' gevonden NIET.
Dus mijn vraag is hoe kun je de instalatie weggoien zodat je helemaal opnieuw de p2kman kunt instaleren ????(windows opnieuw instaleren is geen optie)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:39:
Door een fout moest ik xp opnieuw instaleren dus ging ik ook p2k man opnieuw doen ales ging goed totdat ik ontdekte dat ik de xp update niet gedaan had die in de uitleg staat |:( Dus nu doet mij kabel niet maar bij windows is het zo dat het geinstaleerd is dus als ik mijn kabel in doe dan komt de ''nieuw hardware'' gevonden NIET.
Dus mijn vraag is hoe kun je de instalatie weggoien zodat je helemaal opnieuw de p2kman kunt instaleren ????(windows opnieuw instaleren is geen optie)
dan moet je bij configuratiescherm en dan system dan hardware en dan apparaatbeheer en daar kan hem weggooien of bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
khheb een vraagje , heeft iemand zijn IM werkend @ yamigo.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op 27 september 2004 @ 20:07:
[...]

dan moet je bij configuratiescherm en dan system dan hardware en dan apparaatbeheer en daar kan hem weggooien of bewerken
Daar zie ik niets staan :? Maar als ik de kabel in doe dan herkent hij hem niet dus geen bericht net als je voor het eerst indeed.
Weet iemand hier meer van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 15:36:
[...]

Daar zie ik niets staan :? Maar als ik de kabel in doe dan herkent hij hem niet dus geen bericht net als je voor het eerst indeed.
Weet iemand hier meer van???
je moet de kabel er wel in doen he en dan daar kijken en als dat niet lukt kan je proberen om zoeken naar nieuwe hardware te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me telefoon aanzet dan zegt ie sim blockt en dan reset ie zichzelf en dat blijft ie maar doen. Weet iemand wat ook alweer de code was was voor master clear en kent iemand dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:36

jurma

simply connecting...

In topic start staat iets over seemedit, dat dit met de kabel moet.
is dit ook mogelijk met een bluetooth dongle anders moet ik daar speciaal een kabel voor aanschaffen dat vind ik wel jammer

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

jurma schreef op 28 september 2004 @ 20:00:
is dit ook mogelijk met een bluetooth dongle anders moet ik daar speciaal een kabel voor aanschaffen dat vind ik wel jammer
Nop dit is niet mogelijk met bluethooth.
Omdat je gegevens van flash-memory van de telefoon moet inlezen/weizigen. En met bluethoot zijn de gegeven niet bereikbaar.

Dan zul je toch een kabeltje aan moet schaffen. ;)

Blaatschaap

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:54
Hoe kan ik het beste de lens schoolmaken van mijn telefoon(camera)

want als ik nu een foto maak is het echt wazig, iig niet zoals het in het begin was..en ik maak hem vaak met een stukje kleding (tshirt) bijv. schoon, maar toch helpt dat niet volgens mij :?

Verwijderd

jurma schreef op 28 september 2004 @ 20:00:
Kabels kosten maar 12,50 incl verzendkosten...

Verwijderd

Je kunt het beste met de doekje die bij een bril zit schoonmaken alleen ik weet de naam niet meer :?

• jasperv525
MaStar schreef op 30 september 2004 @ 14:35:
Hoe kan ik het beste de lens schoolmaken van mijn telefoon(camera)

want als ik nu een foto maak is het echt wazig, iig niet zoals het in het begin was..en ik maak hem vaak met een stukje kleding (tshirt) bijv. schoon, maar toch helpt dat niet volgens mij :?
ik doe het altijd met een watten staafje

• Pinokkio
  • Laatst online: 10-02 18:14
nog meer mensen met verschillende acties om hun lens schoon te maken?? want op zich vind ik dit best handig, allemaal vershcillende truukjes.. en ja, dit topic moet toch wel blijven leven!? O-)
ik probeer het altijd gewoon met een stukje shirt... maar wattenstaafje ga ik ook ns proberen!
cu guys

• MaStar
maar gewoon droog wattenstaafje? of vochtig ofsow? wat is het beste?

Verwijderd

hoe zit het met MMS instellingen met een telfort sim erin?

Verwijderd

Misschien een stomme vraag... maar wordt de v525 nog verkocht.. en waar dan?
Ik zit te twijfelen... tussen de v525 en de Panasonic X60. Welke is beter?

• MaStar
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 16:19:
zou ik V525 nemen, veel mooier en groter beeld dan X60!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Weet iemand hier misschien hoe je het microfoon-volume omhoog kan schroeven?
Want ik hoor van veel mensen dat ze me te zacht horen door de telefoon.
Ik heb al gekeken of het door middel van Seem-edit kan maar daar kan je alleen dit bij veranderen:
code:
1
2
3
4
5
offset 0D earpiece volume (original setting: 01)
offset 19 inner keypad volume (original setting: 01)
offset 31 speakerphone volume (original setting: 01)
offset 49 ringtone/video volume (original setting: 01)
offset 4E system tone volume (original setting: 08)

Er is ook geen optie in het menu van de telefoon zelf om het te veranderen.
Weet iemand of het wel kan?

(v525@600)

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 16:19:
V525, by far. En hij ligt hier al maanden 'gewoon' bij de Kijkshop. Hij was afgelopen week even weg (op denk ik), maar nu ligt hij er gewoon weer.

• jasperv525
MaStar schreef op 30 september 2004 @ 16:08:
maar gewoon droog wattenstaafje? of vochtig ofsow? wat is het beste?
gewoon droog joh

• Pinokkio
dimitio schreef op 30 september 2004 @ 18:47:
Weet iemand hier misschien hoe je het microfoon-volume omhoog kan schroeven?
Want ik hoor van veel mensen dat ze me te zacht horen door de telefoon.
Ik heb al gekeken of het door middel van Seem-edit kan maar daar kan je alleen dit bij veranderen:
code:
1
2
3
4
5
offset 0D earpiece volume (original setting: 01)
offset 19 inner keypad volume (original setting: 01)
offset 31 speakerphone volume (original setting: 01)
offset 49 ringtone/video volume (original setting: 01)
offset 4E system tone volume (original setting: 08)

Er is ook geen optie in het menu van de telefoon zelf om het te veranderen.
Weet iemand of het wel kan?

(v525@600)
moet je ff je gain_table aanpassen...
kan met seem edit, hier staat ie:
motorolav525.topcities.com/seemedit/seemedit.zip
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Misschien is het al bekend in het topic, maar ik ben ergens achter gekomen. Als je een voice memo opneemt en je speelt hem af kan je hem normaal gesproken niet via de buitenste speaker laten horen maar wel via de binnenste die heel zacht is.
Als je het volgende doet dan komt het geluid gewoon net zo hard als een beltoon uit het buitenste speakertje. Je gaat naar berichten--nieuwe mms--voeg in--voice memo--spraaktoets rechterkant--ok--onzinnige nr intypen---en dan verzenden--dan naar oubox--bericht openen--en je hoort de opgenomen voice memo hard. Het is een lastige manier misschien dat iemand een handiger manier weet, maar het kan wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
V525 schreef op 01 oktober 2004 @ 11:26:
Misschien is het al bekend in het topic, maar ik ben ergens achter gekomen. Als je een voice memo opneemt en je speelt hem af kan je hem normaal gesproken niet via de buitenste speaker laten horen maar wel via de binnenste die heel zacht is.
Als je het volgende doet dan komt het geluid gewoon net zo hard als een beltoon uit het buitenste speakertje. Je gaat naar berichten--nieuwe mms--voeg in--voice memo--spraaktoets rechterkant--ok--onzinnige nr intypen---en dan verzenden--dan naar oubox--bericht openen--en je hoort de opgenomen voice memo hard. Het is een lastige manier misschien dat iemand een handiger manier weet, maar het kan wel handig zijn
Kan je hem niet in plaats van vertsuren opslaan in Concepten? Scheelt weer MMS kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op 30 september 2004 @ 15:45:
nog meer mensen met verschillende acties om hun lens schoon te maken?? want op zich vind ik dit best handig, allemaal vershcillende truukjes.. en ja, dit topic moet toch wel blijven leven!? O-)
ik probeer het altijd gewoon met een stukje shirt... maar wattenstaafje ga ik ook ns proberen!
cu guys
ik doe het altijd met een klein en SCHERP sleuteltje, die ik dan 'in' mijn tshirt doe, en dan met het sleuteltje&shirt in het lensje porren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het meestal met het rubberen dopje waarmee je headset-ingang wordt afgedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Er zijn trouwens inmiddels veel betere tutorials voor de VXXX te vinden. Weliswaar in het Engels, maar dat mag geen probleem zijn. Wie gaat nieuwe startpost maken?
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:06:
Ik doe het meestal met het rubberen dopje waarmee je headset-ingang wordt afgedekt.
Jongens, waar gaat het heen met dit topic? :>

[ Voor 27% gewijzigd door IronFist op 01-10-2004 23:38 . Reden: ontopic maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
tsja, er moet toch een manier zijn om het topic levend te houden?!?! of niet soms..
want, ineens waren de grote posters weg...(holleboomer en poesje enzo... O-) :Y) )
maarja, we komen wel bij deeltje X!!! nog ff wachten op de v551 eh!? >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn trouwens inmiddels veel betere tutorials voor de VXXX te vinden. Weliswaar in het Engels, maar dat mag geen probleem zijn. Wie gaat nieuwe startpost maken?
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:06:
Jongens, waar gaat het heen met dit topic? :>
Ik snap jouw opmerking niet, het gaat hier juist om de telefoon, noem jij 't ontopic? |:(

En hier is 't vervolg.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware