Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 07 september 2004 @ 19:30:
Het editten van seems kan nu nog makkelijker! :*)

Ik weet niet of dit al een keer is langsgekomen, maar iemand op HF heeft een programma gemaakt waarin je alle (tot nu toe bekende) seems kan aanpassen door gewoon opties aan en uit te vinken.

Je hoeft alleen je seems te downloaden naar je pc, aanpassen met het programma, en ze vervolgens weer uploaden.

Je kan het hier vinden. _/-\o_
Persoonlijk heb ik toch liever Seemplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog bleutooth multiplayer games geonden zojah wil die gene ff een linkje plaatsen als dat mag of een pm sturen naar me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 20:41:
heeft iemand nog bleutooth multiplayer games geonden zojah wil die gene ff een linkje plaatsen als dat mag of een pm sturen naar me
dit kon toch niet? de v525 java-software kon niet bleutooth aansturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had wel op een site gezien dat fatal force voor de v525 was en het was een bluetooth multiplayer game dus vandaar dat ik dat d8 mischien nog mensen die het hebben geprobeert hier?? of die het hebben post ervaring plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 19:27:
Waar is dit dingetje nou nog te koop? :?
phonehouse, vodafone citypoint, marktplaats.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• P5ycho
G*dn*nde, ik dus net naar vf citypoint om eindelijk ook zo'n ding te halen, krijg ik te horen dat er een prepaidlock op zit naast de netwerklock... Lekker is dat :(
Als iemand nog een Datakabel en miniantenne nodig heeft, ik heb ze nu dus over...

[ Voor 4% gewijzigd door P5ycho op 09-09-2004 10:59 ]

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

LOL, jij koopt EERST een datakabel en antenne en DAARNA de telefoon, das nieuwe voor mij hahaha :D Maar anyways, je had dat ding gewoon kunnen kopen en bij de dichtstbijzijnde Ali-Illegali winkel/marktkraam kunnen laten unlocken. Kostte me toen €15, ben je van alle ellende af en nu zit er gewoon een Hi-prepaid Simmetje in.

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Was toch bekend dat het prepay was? 8)7
Gewoon laten unlocken ja,heb ik ook gedaan en mijn KPN abo sim erin klaar!!!

• P5ycho
Ik dacht ik bestel die zooi vast, dan heb ik dat vast binnen :)
Nu is t wel binnen, maar de phone nog niet. Unlocken door zo'n sjaak op de hoek doe ik niet aan, wil mn garantie gewoon behouden.

tuurlijk is t bekend dat t prepay is, ik ben niet achterlijk. Er zijn zat prepay toestellen te koop die gewoon met alle providersims werken, heb er alleen overheen gelezen dat deze dat dus niet pikt.

[ Voor 39% gewijzigd door P5ycho op 09-09-2004 11:24 ]

• RTBravo

RTBravo

Jah? Ik meer prepay toestellen die NIET met alle provider SIMS werken dan die er WEL mee werken. Hiervoor heb ik 2 nokia's gehad, beide prepay en beide moest ik ook unlocken. En das bij 99% zo naar mijn weten, anders heeft die hele simlock geen kont zin toch?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

P5ycho schreef op 09 september 2004 @ 10:57:
G*dn*nde, ik dus net naar vf citypoint om eindelijk ook zo'n ding te halen, krijg ik te horen dat er een prepaidlock op zit naast de netwerklock... Lekker is dat :(
Als iemand nog een Datakabel en miniantenne nodig heeft, ik heb ze nu dus over...
Met mijn v525 die ik dus Maart ofzo ergens heb gekocht, je weet wel toen die schaars was :D kan ik gewoon mijn Ma's Vodafone abbo in doen en erop los bellen/MMS'en/whatever :)

Ik zou gewoon in de winkel vragen of je het mag testen, zo lief zijn ze toch wel :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Zijn er nu ook mensen die ervaringen hebben met een Dual Sim Kaart adapter ?????

• P5ycho
nero355 schreef op 09 september 2004 @ 12:46:
[...]

Met mijn v525 die ik dus Maart ofzo ergens heb gekocht, je weet wel toen die schaars was :D kan ik gewoon mijn Ma's Vodafone abbo in doen en erop los bellen/MMS'en/whatever :)

Ik zou gewoon in de winkel vragen of je het mag testen, zo lief zijn ze toch wel :?
testen hoeft niet, staat ook wel eerder in dit topic dat de nieuwe v525's een extra lock hebben, heb er alleen overheengelezen.

• RTBravo

RTBravo

Jongen, doe nou nie zo moeilijk en koop dat ding gewoon :) Eerste week doe je er nix mee en ga je lekker bellen met je gratis vodafone tegoed wat je erbij krijgt. Dan weet je gelijk of je telefoon het helemaal doet. Daarna laat je dat ding unlocken en heb je een prachtig toestel en hoef je ook je antenne en datakabel nie meer te verkopen. Beetje durf in het leven mag wel hoor :D

• P5ycho
true, true... Ik ga hem morgen wel halen, vooruit :P

• rooie60
in een prepay toestel een andere provider sim indoen??? dacht ut niet,ja wel een van vodafone ja (een andere vodafone sim of vodafone abo) maar geen simkaart van andere providers
Anders heeft het idd geen kont zin!! logisch toch?

precies ik durfde ook en ik ben een vrouw en 44
nu jullie weer ;) ;)

[ Voor 15% gewijzigd door rooie60 op 09-09-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Er gaat dus geen vodafone abbo in, dat zeg ik hierboven, en daar gaat het nu net om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
oke sorry dan heb ik niks gezegd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

rooie60 schreef op 09 september 2004 @ 23:30:
precies ik durfde ook en ik ben een vrouw en 44
nu jullie weer ;) ;)
Probeer je iets duidelijk te maken ofsow? :P

[ Voor 4% gewijzigd door RTBravo op 10-09-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

je zou het bijna denken he? maar wat ik niet vat is dat de v525 ook met een abbo leverbaar was/is. hoe kan er dan een prepay lock op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmkeey ff n vraagje:

- Kunnen Themes voor de v600 op de v525 ??
- Kun je na seem edit met v525 video OPNEMEN ??.. want by de v600 kun je het alleen afspelen.. zit te twyfelen welke ik zal kopen... kan aan alle 2 voor ong. zelfde prys komen :)....

dus iemand advies... v525 of v6 00 en graag ook WAAROM... :)

btw... kan iemand my ff n site met reingtones / themes voor v525/600 pm en .... danku :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:25:
hmmmkeey ff n vraagje:

- Kunnen Themes voor de v600 op de v525 ??
- Kun je na seem edit met v525 video OPNEMEN ??.. want by de v600 kun je het alleen afspelen.. zit te twyfelen welke ik zal kopen... kan aan alle 2 voor ong. zelfde prys komen :)....

dus iemand advies... v525 of v6 00 en graag ook WAAROM... :)

btw... kan iemand my ff n site met reingtones / themes voor v525/600 pm en .... danku :D
-Jaah dat kan.
-Neej,.. er is NOG GEEN mogelijkheid om video's op te nemen, ook niet met de V600. ( Wel zijn er nieuwe VXXX modellen in de maak bij moto, die wel opname functie hebben. En met een beetje geluk is het dan mogelijk om doormiddel van flash/flex wel video's te kunnen omnemen met bv de V525/600)

-kan geen site's met rintone/themez enz. geven omdat deze copirighted zijn en hier dus niet vermeld mogen worden.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik heb kabeltje nu, en p2k werkt nu ook. (tenminste hij is geconect)

Kan iemand mij nu in een paar makkelijke stappen vertellen hoe ik mijn berichten aantal (naar 200) kan veranderen?. Ik kom niet uit die tuturials.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Nou het staat heel netjes in de openingpost hoor:

Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.

Die 01a8_0001.seem file link werkt echt niet meer, maar je kunt alle files hier vinden

suc6! hiermee moet het lukken want het staat wel heeeeeel duidelijk uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTBravo schreef op 10 september 2004 @ 19:18:
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
Waar vul ik dit in?

screenshot van mijn p2k : Afbeeldingslocatie: http://fotosmrtn.superihost.com/screen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Euhm, nou dat weet ik ook nie precies hahaha :) Ik deed het op de volgende manier:

1) klik op Update list
2) er komt een bestandlijst te staan onder je mobiel (V525/a)
3) ga naar de map system
4) klik op PC>>>phone
5) upload beide files op deze manier

Ohjah en beide files ff renamen door die (1) erachter weg te halen uiteraard! :D

[ Voor 17% gewijzigd door RTBravo op 10-09-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_PANDA_I schreef op 10 september 2004 @ 18:18:
[...]

-kan geen site's met rintone/themez enz. geven omdat deze copirighted zijn en hier dus niet vermeld mogen worden.
pm... >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTBravo schreef op 10 september 2004 @ 20:03:
Euhm, nou dat weet ik ook nie precies hahaha :) Ik deed het op de volgende manier:

1) klik op Update list
2) er komt een bestandlijst te staan onder je mobiel (V525/a)
3) ga naar de map system
4) klik op PC>>>phone
5) upload beide files op deze manier

Ohjah en beide files ff renamen door die (1) erachter weg te halen uiteraard! :D
Tanx man! hij doet het _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke tel zal ik dan nemen... v525 of v600 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

no problemo, it never hurts to help ;)
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:30:
welke tel zal ik dan nemen... v525 of v600 ??
De goeiekoopste, dus de V525 en die evt flashen naar een V600. V525 loopt alleen achter op de V600 omdat hij geen meerdere led kleurtjes heeft als ie geflashed/geseemed is, verder issie identiek wanneer geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

RTBravo schreef op 10 september 2004 @ 21:26:
[...]

no problemo, it never hurts to help ;)

[...]

De goeiekoopste, dus de V525 en die evt flashen naar een V600. V525 loopt alleen achter op de V600 omdat hij geen meerdere led kleurtjes heeft als ie geflashed/geseemed is, verder issie identiek wanneer geflashed.
Mwa,.. de V525 heeft wel een imago van "cheapo" phone.
En ik vind de V600 er persoonlijk wat gelikter uitzien.
K weet niet wat het verschil in prijs tegenwoordig is?

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BT probleempje. Vaker voorbijgekomen , ik weet het en ik heb ook een groot dee lvan de topics al doorgespit, maar niet tegengekomen wat ik hier heb.

- sitecom BT usb dongle gehaald en geinstaleerd volgens handleiding
- Ik krijg 2 BT icoontjes onderin. Eentje waarmee ik de v525 kan toevoegen. Echter als ik dan naar properties ga en services, krijg ik alleen DUN (Dial Up Networking) te zien en dus geen obex push en derg.
- 2e icoontje geeft met rechtermuisknop optie "start using bluetooth" maar er gebeurt niks. Eronder staat ook "Bluetooth device not found". En toch heb ik verbinding met de telefoon
- icoontje "My bluetooth Places" kan ik klikken wat ik wil, er gebeurt niks
- Bij USB devices in de device manager zie ik de bluetooth dongle niet staan

- andere usb poorten geprobeerd -> maakt niet uit
- ander admin account aangemaakt in XP (las ik ergens) -> geen effect
- Draai XP SP2
- Nieuwste sitecom drivers geinstalleerd -> njente

dus tips welkom, en kom aub niet met "lees alle topic door" want dat is zoeken naar een speld in een hooiberg en daarnaast heb ik dat net al 2 uur lang gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

I_PANDA_I schreef op 10 september 2004 @ 21:46:
[...]

Mwa,.. de V525 heeft wel een imago van "cheapo" phone.
En ik vind de V600 er persoonlijk wat gelikter uitzien.
K weet niet wat het verschil in prijs tegenwoordig is?
Voor zover ik begreep enkele 100 euros en das mij teveel voor t verschil :) Oh ik heb nog een verschil bed8! De V600 heeft officieel verwisselbare frontjes en de V525 niet officieel verwisselbare frontjes (die gaan er dus een stuk kutterderder af en op :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 21:51:
BT probleempje. Vaker voorbijgekomen , ik weet het en ik heb ook een groot dee lvan de topics al doorgespit, maar niet tegengekomen wat ik hier heb.

- heleboel

dus tips welkom, en kom aub niet met "lees alle topic door" want dat is zoeken naar een speld in een hooiberg en daarnaast heb ik dat net al 2 uur lang gedaan
Pfoeh, ik heb ook een Sitecom Bluetooth dongle en hier werkte alles in 1x perfect. Ik heb de software geinstalleerd die op cd meegeleverd werd zodat je "Mijn Bluetooth Locaties" erbij krijg en 1 (dus geen 2 icoontjes zoals bij jou) onderin bij mn klokje. Daarna mn mobiel opgezocht, services aangeklikt die nodig waren (dus alleen object push en file transfer), pincodetje ingevoerd en gaan met die banaan.

Wat ik zou doen is alle bluetooth shit uninstallen en t opnieuw proberen zodat je 1 icoon rechtsonderin hebt en "mijn bluetooth locaties". Bij je hardware moet nu bij Bluetooth apparaten je Sitecom dongle staan. Als dit gelukt is zet je de bluetooh instellingen van je V525 zo dat Energie op "aan" staat. Zo kun je altijd verbinding maken met je mobiel zonder "vind mij" te doen. Daarna doe je dus wel "vind mij" omdat dat de 1ste x altijd nodig is en zoek je met je pc naar je mobiel. Klik de juiste services aan en zorg dat de pincode overeenkomt en als t goed is moet je dan gaan als een banaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door RTBravo op 10-09-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zou doen is alle bluetooth shit uninstallen en t opnieuw proberen zodat je 1 icoon rechtsonderin hebt en "mijn bluetooth locaties"
been there, done that maar nog steeds 2 BT iconen. Bij network adapters zie ik als ik hem heb ingeprikt wel 2 BT devices staan. Als ik deze disable en ik plug de dongle uit en weer in, krijg ik rechtsonder wel even zo'n new hardware icoontje en staan de BT devices er weer netjes enabled in. Heb ook via het icoontje waar ik de telefoon wel kan toevoegen (met of zonder key) de microsoft drivers disabled gezet. en daarna de software opnieuw geinstalleerd van de cdrom (hij uninstalled dan eerst de nog geinstalleerde)... helpt allemaal geen zut

hmm kan nu wel files naar de v525 versturen via het ene icoontje met de optie file send. en receive files werkt niet en ook geen spoor van andere services, de telefoon staat zelfs niet eens bij de devices en "my bluetooth devices icoon kan ik niet openen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 22:28 ]

Verwijderd

Hallo, ik heb een vraag, betreffende mobile phone tools 2.0 . Kan je dit programma gebruiken via een bluetooth dongle. In de lijst van mobieltjes van dit progr., komt de V525 en V600 n.l. niet in voor, wel andere modellen van Motorola. Dus verbinding maken via dit progr. via bluetooth met de motorola V525@V600 en niet via een kabeltje?

Alvast bedankt, Mobietje.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mense ik heb een probleempje mijn p2kman is steeds niet connected weet iemand hoe je dat kan goed maken.
alvast bedank

Ik wil een java app loader mijn telefoon hoe doe ik dat?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 08:06:
Hallo mense ik heb een probleempje mijn p2kman is steeds niet connected weet iemand hoe je dat kan goed maken.
alvast bedank

alvast bedankt
Door eerst de drivers te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 08:06:
alvast bedank

alvast bedankt
Miss moet je je vragen eens leren wat beter te formuleren.... want wat hebbe wij er nu aan... met p2kman doet t neij... :'( kunne we niks meej

zeg dus wat je al hebt gedaan..... en of je de toturial hebt gevolgd....

dat scheelt een hoop irritaties bij mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik sluit mijn telefoon aan op de com dan is hij geconnect (gecheckt met zo'n basis programma) dan ga ik naar p2kman en dan staat daar onderaan not connected en hoe kan ik er voor zorgen dat hij wel connected is.

ALVAST BEDANKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig of de frontjes van een V600 ook op de V525 kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:57:
weet iemand toevallig of de frontjes van een V600 ook op de V525 kunnen?
Nee volgens mij gaat dit niet, alleen frontjes van V300/V400/V5XX zijn compitabel.

Weet iemand hoe het zit bij frontje van de V551 (cnn.cn) Daar zit lens en spiegel er al op, moet je dan je eigen lens en spiegel eruit slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
jesse7889 schreef op 13 september 2004 @ 07:41:
Hoi, ik heb een paar drivers nodig om te zorgen dat ik connect aan p2kman ik heb al een usb-driver wat moet ik nog meer hebben?
alvast bedankt
*schop* wat heb je nodig?? het is gewoon niet echt duidelijk sorry...
maar oke.. heb je de tutorial al gevolgd?? (zie de sp)
maar anders:
als je je tellie aansluit, dan geeft hij automatisch een stuk of 6 nieuwe apparaten... dan moet je bij 'wizard nieuwe hardware' 2e optie...
dan doe je weer de 2e optie, zodat je zelf een .inf bestand moet selecteren, dan ga je naar de map waar je p2kman geinstalleerd hebt en dan klik je daar win2000 aan... klaar:D*als je dat bij elke driver gedaan hebt 8)7 *
suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic: B T probleem

Zoek in dit topic: ANDOR
gerardina

Door gerardina - maandag 13 september 2004 21:31

hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraag over B T,ik heb alles geinstalleerd en foto naar mijn comp. sturen gaat goed maar als ik iets naar mijn 525 wil sturen gebeurd er niets,bv ik probeer mijn plaatje,s te verwijderen zoals beschreven in de beschrijving van holleboom,maar ik krijg het niet voor elkaar ik ben vrij nieuw op dat gebied,en ik heb alle topics doorgelezen maar niets kunnen vinden wat mij zou kunnen helpen,iemand van jullie aub.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
eerst de 'vind mij'optie aanzetten en dan een plaatje/afbeelding naar je V525 sturen via BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Djees wat ben jij voor zielig persoontje zeg? Ok, je bent 15, maar om nou 5x hetzelfde te posten om te denken zo reacties te krijgen... opzouten, kick ban schop dat account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

>:) Nieuw nummer erbij voor het geval ik wat "prank calls(ofzo)" wil plegen :+ :7

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gedaan wat jij zei,VIND MIJ, aangezet en toen dat gif plaatje naar moto 525 gekopieerd maar ik heb geen idee of het gelukt is want ik heb geen idee waar dat gif plaatje op de telefoon is,iemand enig idee waar ik dat dan kan vinden? het is de bedoeling dat ik de standaard foto,s en gif plaatje,s te verwijderen,ik gebruik daar het progje voor wat op pagina 1 van deze topic staat, het heet picture remove v525 als iemand mij kan helpen in duidelijke taal dan zou ik heel blij zijn gerardina :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
...uh bij je afbeeldingen misschien...waar ze bij mij ook altijd staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee daar staan ze dus niet,ik zeg nog maals dat het plaatje,s zijn van 0kb ik probeer dus de fabrieks plaatje,s er af te krijgen.gerardina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je bij de vodafone versie wel gewoon MP3 ringtones gebruiken.. op de k700i gaat dat nl niet... vodafone glocked.. [muziek industrie bla bla..]

GRAAG ZSM ANTWOORD O-) wil em morge kopen nl.

kannik dan beter de vodafone versie kopen [150,-] of het losse toestel[ heb sim ; 200,-]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 23:13:
nee daar staan ze dus niet,ik zeg nog maals dat het plaatje,s zijn van 0kb ik probeer dus de fabrieks plaatje,s er af te krijgen.gerardina
ja ook plaatjes staan bij mij daar,voor de rest weet ik niet wat jij bedoelt met fabr.plaatjes eraf krijgen,daar heb ik me nooit in verdiept,heb ze erop laten staan,plaats zat
Misschien dat iemand anders je kan helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 23:20:
Kun je bij de vodafone versie wel gewoon MP3 ringtones gebruiken.. op de k700i gaat dat nl niet... vodafone glocked.. [muziek industrie bla bla..]

kannik dan beter de vodafone versie kopen [150,-] of het losse toestel[ heb sim ; 200,-]
Ik heb mp3 ringtones erop staan ja en heb een prepay V525 gekocht,maar wel laten unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 23:20:

jahoor, je kan gewoon mp3ringtones gebruiken mét de simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan koopk morge vodafoon versie..

kan iemand my nog leuke theme site PM-en.. aangezien het hier op forum wel niet zal mogen...

Verwijderd

hy i s trouwens niet meer verkrijgbaar in de vodafone online shop ? en bij ons inde winkel... [vodafone..] wachten ze ook nog steeds tot ie binnen is... word ie nog wel verkocht icm vodafone prepaid ??

• RTBravo

RTBravo

Komt ie nog dan? Ik had begrepen dat ze helemaal uit het assortiment gingen en op=op?

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

RTBravo schreef op 15 september 2004 @ 19:27:
Komt ie nog dan? Ik had begrepen dat ze helemaal uit het assortiment gingen en op=op?
Das de vraag, want als vodafone die nieuwe versies (met video-opname)ook zo goedkoop op de markt brengt, zal de V525 niet echt meer lopen denk ik.

Blaatschaap

Verwijderd

ik bedoel dus wat er op pagina 1 staat nederlandse tutoral voor het verwijderen van de standaard fabrieks plaatjes,ik heb op de pc in kladblok een bestand gemaakt dat opgeslagen, b.v skygif en dat gekopieerd naar mijn v525 maar dat het orginele bestand :'( staat er nog steeds,wat doe ik verkeerd?iemand ? :'(

• Pinokkio
I_PANDA_I schreef op 15 september 2004 @ 20:54:
[...]

Das de vraag, want als vodafone die nieuwe versies (met video-opname)ook zo goedkoop op de markt brengt, zal de V525 niet echt meer lopen denk ik.
daar had ik dus nog nix over gehoord!? :?
maar ik denk niet dat ze zo gek zijn om die neiwue versies ook zo goedkoop aan te bieden... en dan nog.. wanneer zouden die nieuwelingetjes komen?? ik heb het nog best naar mn zin met mn V525je hoor! >:)
edit:
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 22:47:
ik bedoel dus wat er op pagina 1 staat nederlandse tutoral voor het verwijderen van de standaard fabrieks plaatjes,ik heb op de pc in kladblok een bestand gemaakt dat opgeslagen, b.v skygif en dat gekopieerd naar mijn v525 maar dat het orginele bestand :'( staat er nog steeds,wat doe ik verkeerd?iemand ? :'(
doe je het met p2kman?? dan doe je nl eerst importeer file list *ofzo* en dan kan je gewoon de plaatjes aanklikken en met delete verwijderen B)

[ Voor 37% gewijzigd door Pinokkio op 15-09-2004 22:52 ]

Verwijderd

nee ik doe dat met blue tooth ik heb geen data kabel gerardina

Verwijderd

Hallo mensen,

ik heb al rondgezocht, maar kan het nergens vinden:

Ik wil graag mijn fotootjes die ik heb gemaakt via Bluetooth overzenden naar mijn computer. Ik heb wel een bluetooth in m'n usb-poort gestopt, maar kan geen programmaatje vinden daarvoor.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Hartelijke groeten Erik

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 22:24:
Hallo mensen,

ik heb al rondgezocht, maar kan het nergens vinden:

Ik wil graag mijn fotootjes die ik heb gemaakt via Bluetooth overzenden naar mijn computer. Ik heb wel een bluetooth in m'n usb-poort gestopt, maar kan geen programmaatje vinden daarvoor.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Hartelijke groeten Erik
Hoi Erik,

Misschien staan er drivers op de cdrom die je bij je bluetooth-dongle kreeg? En anders staan dievast wel op de website van de fabrikant.

Graag gedaan!

Hartelijke groeten Hein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou van mn cd een ringtone maken van mp3, mah die cd files zijn .cda (jaja wist ik wel :P) weet iemand programma waarmee ik cda kan omzetten in mp3?
behalve audacity :I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 09:34:
ik wou van mn cd een ringtone maken van mp3, mah die cd files zijn .cda (jaja wist ik wel :P) weet iemand programma waarmee ik cda kan omzetten in mp3?
behalve audacity :I
Zoek op google eens naar cd rip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 23:01:
[...]

Hoi Erik,

Misschien staan er drivers op de cdrom die je bij je bluetooth-dongle kreeg? En anders staan dievast wel op de website van de fabrikant.

Graag gedaan!

Hartelijke groeten Hein
Hallo Hein,

Helaas zat er geen cdrom bij de dongle, en op de dongle zelf staat geen merk, dus ik heb geen idee. Ik had wel een keer een programma voor foto's te verzenden, en dat pikte ook mijn dongle op meteen. Maar ik weet niet meer welk programma dat was.. :(

Groeten Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Jongens, ga es brieven schrijven naar elkaar ofsow :P Hartelijke groeten mag je daarin doen, in de faq staat dat we automatisch altijd de groetjes al doen, dus het hoeft er niet extra onder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niemand geen idee hoe ik die fabrieks standaard plaatje,s en gif bestandje,s kan verwijderen?ik heb weer een bestand gemaakt van 0kb en deze naar mijn v525 gestuurd dat is gelukt maar het orginele bestand staat er dus ook nog,dus het staat er dubbel,ik heb het gestuurd met blue tooth,iemand???? gerardina

• Pinokkio
heeft iemand trouwens ervaring met het unlocken via mss??
is het veilig? werkt het??
als het niet werkt>> kan ik hem dan nog wel gewoon laten unlocken>??
graag snel antwoord, wil het het liefst vandaag nog doen..
thanx

Verwijderd

Ik heb een probleem,
ik heb sinds gister mijn datakabel voor m'n v525 en ik heb ook de nodige software gedownload. Maar als ik het programma opstart en hij de v525 ook herkent, krijg ik alleen maar dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img79.exs.cx/img79/7364/screenshot1.jpg

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de kabel wél goed te laten werken?

B.V.D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 12:22:
Ik heb een probleem,
ik heb sinds gister mijn datakabel voor m'n v525 en ik heb ook de nodige software gedownload. Maar als ik het programma opstart en hij de v525 ook herkent, krijg ik alleen maar dit te zien:
[afbeelding]

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de kabel wél goed te laten werken?

B.V.D
Heb je de toturial gevolg in de startpost.... dus door de drivers te instaleren... en herkent je pc de kabel...??

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Jackie_Sparrow schreef op 15 september 2004 @ 22:49:
[...]

daar had ik dus nog nix over gehoord!? :?
maar ik denk niet dat ze zo gek zijn om die neiwue versies ook zo goedkoop aan te bieden... en dan nog.. wanneer zouden die nieuwelingetjes komen?? ik heb het nog best naar mn zin met mn V525je hoor! >:)
edit:

[...]

doe je het met p2kman?? dan doe je nl eerst importeer file list *ofzo* en dan kan je gewoon de plaatjes aanklikken en met delete verwijderen B)
Hij wordt in het derde kwartaal van dit jaar verwacht.
Hier is wat info,foto's en een FILMPJE ( :9~ ) te zien.
http://www.pocketpclife.c...eddetails.asp?article=579

Edit:
k zie nou dat motorola zelf inmiddels ook info heeft :)
http://www.motorola.com/m...uct/details/0,,72,00.html

[ Voor 10% gewijzigd door I_PANDA_I op 18-09-2004 14:29 ]

Blaatschaap

Verwijderd

Hij heeft een "image-editor". Is het mogelijk om dat uit de flex te halen en die in de V525 te stoppen? Ik neem aan de de software ongeveer gelijk is aan de V525

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 15:02:
Hij heeft een "image-editor". Is het mogelijk om dat uit de flex te halen en die in de V525 te stoppen? Ik neem aan de de software ongeveer gelijk is aan de V525
Hoogst waarschijnlijk is de hardware van de V551 gelijk aan de rest van de VXXX serie. Dit betekend dat doormiddel van flex/flash, alle opties mogelijk zijn. Dus ook Video recording, maarja het is dus nog even afwachten totdat hij echt uit is :Y)

Blaatschaap

• nero355

nero355

I_PANDA_I schreef op 18 september 2004 @ 15:39:
[...]

Hoogst waarschijnlijk is de hardware van de V551 gelijk aan de rest van de VXXX serie. Dit betekend dat doormiddel van flex/flash, alle opties mogelijk zijn. Dus ook Video recording, maarja het is dus nog even afwachten totdat hij echt uit is :Y)
* nero355 heeft zojuist een hele grote drang voor het kopen van een datakabel ontdekt :Y) B-)

Dan verkoop ik wel mijn BT Dongle wel ofzo :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 13:27:
[...]

Heb je de toturial gevolg in de startpost.... dus door de drivers te instaleren... en herkent je pc de kabel...??
ja dat heb ik gedaan, en mn pc herkent ook de kabel, maar hij leest mijn telefoon niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik kan met mijn V525 wel ringtones en plaatjes van mijn pc naar mijn mobiel sturen via bluetooth, maar geen plaatjes van m'n telefoon naar mijn pc.

Hij zegt dan dat hij niet met m'n pc kan verbinden.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
gewoon op plaatje uitzoeken en bij opties,doorsturen kiezen,dan vraagt de foon:verbinding maken??? en dan ja,en dan gaat ie naar je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 19 september 2004 @ 14:46:
gewoon op plaatje uitzoeken en bij opties,doorsturen kiezen,dan vraagt de foon:verbinding maken??? en dan ja,en dan gaat ie naar je pc
Dat is juist wat er niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand mobile phone tools 2,16 voor me hij doet het niet op motclub.com
Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Klik!(mmpt 1.23 eng)
nog een keertje:Klik! (nederlandse update)

offtopic:
tis stil trouwens... zijn we bijna bij deeltje [X](980 posts ofzo), lijkt het wel of iedereen ineens afhaakt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jackie_Sparrow schreef op 19 september 2004 @ 22:14:
offtopic:
tis stil trouwens... zijn we bijna bij deeltje [X](980 posts ofzo), lijkt het wel of iedereen ineens afhaakt... :?
offtopic:
Wacht maar tot die nieuwe seems uitkomen met videorecord functie en alle andere zooi >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Het wachten is op de V551/V555 :9~
Ik hoop echt dat die dezelfde hardware heeft als onze V500/V525 :*)
Dan hoef je alleen even V551 behuizing te kopen - volgens cnn.cn kan je hem updaten naar V551, maar misschien bedoelen ze alleen uiterlijk - de firmware updaten en je foon kan weer een jaar mee :o
Filmpje van pocketpclife is trouwens superkwaliteit! En neemt niet eens veel ruimte in!

Weet iemand trouwens hoe je het geheugen voor VoiceMemo kan uitbereiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
edit2: sorry, maar hij doet het niet... ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb om ernaar te kijken, maar met een beetje geluk staat ie er morgen (avond) wel...
je hebt geluk dat ik net met een siteje bezig ben en nog wakker ben!!
nederlandse update...
weltrusten!! :Y) :Z :z :Z :z
edit1
offtopic:
grrr... mn host flipt... |:( ik hoop dat ie het snel doet...

[ Voor 45% gewijzigd door Pinokkio op 20-09-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat seemedit ik kan niet zo goed pools??
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 17:09:
Hoe werkt dat seemedit ik kan niet zo goed pools??
bedankt
POOLS?? :? 8)7
waar heb je m vandaan??

ps. het lukt nog steeds niet met mpt... sorry, komt er zsm aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand voor mij nog de originele gain table weet je wel van dat geluid want ik heb de nieuwe gezet en de speaker trilt heel hard niet normaal

:P PS het zal weer tweaken worden als die nieuwe mot uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 19:00:
Heeft iemand voor mij nog de originele gain table weet je wel van dat geluid want ik heb de nieuwe gezet en de speaker trilt heel hard niet normaal

:P PS het zal weer tweaken worden als die nieuwe mot uitkomt
jij hebt het over tweaken en je vraagt een normale gain table??
kan je m niet weer zelf aanpassen??! >:) ;)
misschien dat ie op poesjes site staat, moet je maar ff bij een post van poesje kijken en dan op de site klikken die bij zn naam staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op 20 september 2004 @ 17:50:
[...]

POOLS?? :? 8)7
waar heb je m vandaan??

ps. het lukt nog steeds niet met mpt... sorry, komt er zsm aan!!
Mpt heb ik al bedankt nog de server was denk ik kapot ofzo.
Maar die seemedit heb ik gewoon van dit topic ik weet ook niet.
Ik kan in ieder geval geen Pools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
gewoon van motclub.com seem edit?? vaag...
maaarrrr niet getreurd!!
edit: GRRR hij doet vaag :| :'(
motorolav525.topcities.com/seemedit/seemedit.zip
of probeer het via
motorolav525.topcities.com/seemedit
en dan gewoon seemedit B)

[ Voor 38% gewijzigd door Pinokkio op 20-09-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na duizenden posts, leek het mij ook eens leuk mij in dit forum te mengen. Tja, eens moet de eerste keer zijn…
Een paar vragen die nog overbleven na het lezen van veel posts:

-Wat mis ik nog aan seems, nu ik een V525@V600 heb? Of is de software van de V600 al erg compleet?

-De meeste wachten met smart op de opneem functie van de camera, maar is daar het geheugen niet veel te klein voor? Zeker als je al het 1 en ander op je 5MB hebt staan.

-Heeft iemand al een dual of triple sim (houder) in zijn V525 zitten? Zo ja, welke?

-Woont er iemand in de omgeving Nijmegen die het leuk vind om wat standaard zooi van mijn telefoon te wissen (die overblijven na het 0KB trucje) filmpjes etc.
Ik heb zelf namelijk een BT dongle, en ik heb geen ervaring met het uploaden of editten van seems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 09:06:
Na duizenden posts, leek het mij ook eens leuk mij in dit forum te mengen. Tja, eens moet de eerste keer zijn…
Een paar vragen die nog overbleven na het lezen van veel posts:

-Wat mis ik nog aan seems, nu ik een V525@V600 heb? Of is de software van de V600 al erg compleet?

-De meeste wachten met smart op de opneem functie van de camera, maar is daar het geheugen niet veel te klein voor? Zeker als je al het 1 en ander op je 5MB hebt staan.

-Heeft iemand al een dual of triple sim (houder) in zijn V525 zitten? Zo ja, welke?

-Woont er iemand in de omgeving Nijmegen die het leuk vind om wat standaard zooi van mijn telefoon te wissen (die overblijven na het 0KB trucje) filmpjes etc.
Ik heb zelf namelijk een BT dongle, en ik heb geen ervaring met het uploaden of editten van seems.
-Wat je zegt over opname fuctie,.. je moet er ook niet extreme dingen van verwachten. Zoals in de specs. van de nieuwe modellen wordt vermeld, is er een limiet van 15 sec. aan opname tijd. Dit komt overeen met ongeveer 300/500 kb. Dat betekend dat je ongeveer 6 tot 10 filmpjes op kan nemen. Wat in mijn ogen redelijk veel is.
En als je al die bestanden verwijderd heb je nog eens 1 a 2 mb extra vrij.

-geen dual sim, niet nodig met mn gratis abbotje :)

-Ik woon in omgeving Nijmegen,.. maar me eigenlijk nog neit echt bezig gehouden met het verwijderen van bestanden. Ik heb wel een datakabel dus opzicht zou ik met p2kman bestanden die weg kunnen gewoon kunnen verwijderen (toch?)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300/500 kb valt idd wel mee idd. Ik zat meer aan 1 mb per filmpje te denken.

Ik wil wel een dual sim, wel nodig met mn twee gratis abo’s. :P

Waarvoor heb je die datakabel aangeschafd? Ik zou erg graag wat meer ruimte willen hebben en dat is idd op te lossen dmv een datakabel en p2man. Heb je zin/tijd/behoefde om een poging te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 10:47:
300/500 kb valt idd wel mee idd. Ik zat meer aan 1 mb per filmpje te denken.

Ik wil wel een dual sim, wel nodig met mn twee gratis abo’s. :P

Waarvoor heb je die datakabel aangeschafd? Ik zou erg graag wat meer ruimte willen hebben en dat is idd op te lossen dmv een datakabel en p2man. Heb je zin/tijd/behoefde om een poging te doen?
Die datakabel heb k aangeschaft om te flashen enzo. Op ut moment heb ik het nog erg druk met school (HBO :s), maar als ik tijd heb zal ik eerst eens bij mezelf gaan kloten,.. kijken hoeveel ruimte ik nog vrij kan maken. En als dat n beetje goed wil lukken kunnen miss wel Xtje jou phone "cleanen", nadeel is wel dat als de nieuwe software komt, dat je weer overnieuw kan beginnen ;)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat er een HBO opleiding bestond waar je het druk mee kon hebben… :? (zit zelf in het 3e jaar HBO :O )
Persoonlijk denk ik dat het nog wel een tijdje kan duren voordat er nieuwe software komt.
Maar ik hoor het wel van je (gielvginneken (ed) hotmail.com) iig bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Paar vragen/requests :)
Is het mogelijk om...

- Volume bliep geluid uit te zetten zonder dat het Alarmgeluid niet meer werkt?
- VoiceMemo uit te bereiden?
- Nieuwe schroefcovers (ronde-kleine-dingetjes-die-je-kapot-maakt-als-je-ze-eruit-haalt) te bestellen ergens?

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heeej,

effe een vraagie....is deze telefoon nog ergens goedkoop te krijgen??

motabeatz.com

Verwijderd

Hoe werkt dat seemedit eigenlijk??

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Hoe kan ik nou eigenlijk een bericht verzenden via bluetooth? :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware