(herhaling) Ik heb dat phonetools gedownload en de usb cable besteld maar er staat je telefoon niet "locked" mag zijn... Wat betekent dat???
Greetzzz,
T66
Greetzzz,
T66
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door j86 op 27-08-2004 11:33 ]
Verwijderd
Dit betekent dat je telefoon niet sim/netwerk locked mag zijn denk ik. Maar dit is onzin. Mijn telefoon is ook nog locked en doet het prima met de software. Niks om je druk om te maken dus.Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:55:
(herhaling) Ik heb dat phonetools gedownload en de usb cable besteld maar er staat je telefoon niet "locked" mag zijn... Wat betekent dat???
Greetzzz,
T66
Verwijderd
Verwijderd
Denk da je morge vroeg op kunt staan als je mzzl hebtDoekje schreef op 27 augustus 2004 @ 22:11:
Nog een vraagje![]()
Ik heb hem besteld bij the phone house
en nu kon ik kijken via orderstatus
wat er met dat pakketje gaat gebeuren
nu staat er bij de track en trace van de TPG dit
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post
Hoelang duurt het dan nog voordat mijn telefoon binnen is
alvast bedankt
@ the IAR_W schreef op 27 augustus 2004 @ 19:35:
Heb net een nieuwe Motorola gehaald, nadat de mijne gejat was in Spanje
Weet iemand waar ik die mini-antenne nog kan bestellen?
Verwijderd
Je hebt de path verkeerd. Het moet a/mobile/system/ (vergeet de laatste "/" niet)Jostheking schreef op 27 augustus 2004 @ 02:41:
Oke, ik heb de 2 verwisseld, en ik heb mma_ucp en mma_dcp in de a/mobile/system gezet, maar het enige wat ik merk is dat ik 5 trilalarmen heb, de datum weg is, de pictogrammen in het menuutje door mekaar staan en dat ik een video-optie heb bij Multimedia.
Wat heb ik verkeerd gedaan? En nog belangrijker, waar moet ik de filmpjes neerzetten? Bij P2K staat namelijk geen video-map, of moeten ze daar ook niet heen?
EDIT: ik heb de videomap gevonden bij Mobile Phonetools!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 22:48 ]
Verwijderd
Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
ik laat hem juist op wanneer die al uitvalt of als een idioot gaat piepenRTBravo schreef op 27 augustus 2004 @ 00:35:
Volgens mij kwam dat omdat de phone een eigen willetje had kwa opladen. Het zou alleen mogelijk zijn om op te laden als de phone daadwerkelijk op z'n eind liep kwa batterij. Echter heb ik er hier geen last van en kan ik hem wel altijd opladen (tenminste, heb nog niet geprobeert met een volle accu op te laden, zou beetje onnozel zijn)
probeer het eens met een full-fla**Obi Wan Kinobi schreef op 29 augustus 2004 @ 01:10:
hallo daar. sinds kort heb ik ook een motorola v525.
ik zaterdag naar de zwarte markt om te unlocken, kwartiertje later klaar.
ik sim wisselen. ziet er allemaal goed uit.
poging om te bellen > heej was dat gesprek mislukt ??? naja nog is proberen.
beetje vaag helemaal niet meer mogelijk om mee te bellen.
ik terug naar die stand probleem uitgelegd, hij opnieuw unlocken, neej hoor niet mee te bellen met mijn vodafone abbo.
in ieder geval me geld terug gekregen.
ik buiten de hallen, **bright idea** fabrieksinstellingen.
geprobeerd.helemaal geen display meer
![]()
thuis nog heel dapper een andere flash/flex geprobeerd ,maar nee hoor display doet nix meer. (owja wel de * # toets met de powerknop, dan kom ik in de 'bootloader')
anyway is er iemand die mij met mijn probleem kan helpen ?
ik vind het een mooi toestel en zou er graag mee bellen, want me nokia 7650 is zo log.
thx alvast voor mogelijke oplossingen
Verwijderd
www.mini-antenne.nlR_W schreef op 27 augustus 2004 @ 19:35:
Heb net een nieuwe Motorola gehaald, nadat de mijne gejat was in Spanje
Weet iemand waar ik die mini-antenne nog kan bestellen?
Ik denk dat daar je probleem ligt. Ik heb wel netjes de drivers geinstallerd die met p2kman bijgeleverd worden in de drv map en alles werkte ok, krijg je meteen 6 Motorola devices erbij ofsowVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 22:46:
...
Ik heb trouwens niet de tutorial voor het installeren van het Motorola USB-modem dat je in het begin moet doen gevolgd. Ik heb gewoon Windows XP de software laten kiezen en niet die mot2000 of zo uit de map INF gekozen. Maakt dat uit? En zo ja, hoe kan ik dit rechtzetten?
...
Er staat in het systeembeheer dat er een samengesteld usb-apparaat is dat niet opstart (code 10). Kan iemand me nog eens duidelijk uitleggen hoe ik dit moet oplossen? Ik kan nl. geen drivers vinden voor het 'samengestelde usb-apparaat'.
...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Dan had je hem een half jaar terug maar moeten kopenP5ycho schreef op 30 augustus 2004 @ 14:47:
Ik sta echt op het punt zo'n v525 te kopen, maar ik blijf het vaag vinden dat meer dan een half jaar terug het ding voor 129 + 65 beltegoed over te toonbank ging en hij nu gewoon overal 150 kost. Heb het idee dat me een oor aangenaaid wordt
Verwijderd
Verwijderd
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
ik heb ook nog niks ontvangen, terwijl deze maand het de laatste keer zou zijn... en normaal krijg je het 's nachts erbij.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 13:49:
Is t niet zo dat mensen die deze telefoon eind februari hebben gekocht vandaag weer beltegoed ontvangen? Vorige keren was t eind van de maand; paar dagen voor t eind zeg maar, maar nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Beetje vaag. Iemand al wel ontvangen?
Verwijderd
Nee heb ook nog niks ontvangen, en ik maar denken dat we de laatste keer al hadden gehad, mja niet dus?robert-630 schreef op 31 augustus 2004 @ 17:54:
[...]
ik heb ook nog niks ontvangen, terwijl deze maand het de laatste keer zou zijn... en normaal krijg je het 's nachts erbij.
nee, we krijgen nog..ik heb het ff opgezocht.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:58:
[...]
Nee heb ook nog niks ontvangen, en ik maar denken dat we de laatste keer al hadden gehad, mja niet dus?
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem hier, alleen het irritante is dat mobile phonetools wel gewoon werkt, en mijn phone herkent..Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 22:46:
Er staat in het systeembeheer dat er een samengesteld usb-apparaat is dat niet opstart (code 10). Kan iemand me nog eens duidelijk uitleggen hoe ik dit moet oplossen? Ik kan nl. geen drivers vinden voor het 'samengestelde usb-apparaat'. Overigens komt dit samengestelde usb-apparaat pas in mijn systeembeheer te staan zodra ik PST opstart en probeer een ringtone naar mijn mobiel te uploaden.
Dit is normaal hoorstavast schreef op 01 september 2004 @ 01:09:
ik heb het probleem dat wanneer ik een foto wil maken en ik heb ingezoomt dan is de foto gewoon klein, ook als staat hij op de grootste instelling.
is dit normaal of klopt het niet
want het is zo.. niet inzoomen - foto normaal
1x inzoomen - foto kleiner
2x inzoomen - foto heel klein
Verwijderd
me 2 :D:D:D:D:D:D:D!Pittie schreef op 01 september 2004 @ 11:48:
[...]
Dit is normaal hoor
Btw ik heb vandaag mijn (laatste denk ik) 10euro gekregen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
150 euro bij de kijkshop...Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 00:46:
Ok heb ene vraagje.
Waar is deze phone op DIT moment het goedkoopst verkrijgbaar? wil er namelijk eentje spoedig gaan kopen..
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Dat denk ik ook inderdaad, mijn orginele oplader past niet meer goed sinds ik veelvuldig mijn datakabel gebruik.Ethnocentrix schreef op 01 september 2004 @ 20:58:
Het probleem dat het toestel niet wil opladen heb ik trouwens nooit gehad, maar sinds ik mn seems heb veranderd heb ik er wel last van. Ik denk eigenlij kdat het aan de aansluiting van de datakabel ligt, waardoor de originele oplader niet meer lekker past.
Verwijderd
Verwijderd
Was net naar de Kijkshop geweest in Purmerend maar heb die telefoon nergens kunnen vinden..
Verwijderd
Verwijderd
Nee sry dan zou je ff moeten zoeken...Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:57:
[...]
Was net naar de Kijkshop geweest in Purmerend maar heb die telefoon nergens kunnen vinden..
Zijn er anders nog online plaatsen waar ik hem kan bestellen?
Verwijderd
dan moet je eerst ff kijken welke poort je telefoon gebruiktVerwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:17:
De datakbel werkt nu perfect maar ik zou nog steeds niet weten hoe ik games naar mn mobiel download want met MIDway moet ik een com poort nemen maar 1 t/m 5 werken in ieder geval niet zou iemand me kunnen helpn met het downen van games naar mn mobiel?
Greetzzz,
T66
Verwijderd
Verwijderd
heb je Xp? zo ja Ik heb dat probleem ook als je bij eigenschappen kijk staat er Het apparaat start niet. ik weet niet wat het is. bij een kennis van mij doet ie et ook niet hij heeft ook Xp en bij me vader doet ie et wel hij heeft 98SE dus ik heb et daar gedaan.Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:12:
Ik probeer mijn telefoon te flashen met multiflashflex. maar dit lukt niet omdat hij de telefoon niet kan vinden... Bij apparaat beheer staat Samengesteld USB -aparaat.. met een geel uitroepteken ervoor.. (geen driver dus) weet iemand misschien ook waar die driver gedownload kan worden daar voor?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:29 ]
Ze kunnen ook #aardbei of #citroen @ irc.tweakers.net joinenNanax schreef op 02 september 2004 @ 20:29:
Wij mogen je helaas geen hulp geven bij flexen/flashen via GoT. ik kan andere mensen ook niet aanraden dit te doen aangezien je er een OW voor kan krijgen.. buiten got om echter ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Verwijderd
als je nu seem 0032_0001 opnieuw download van je mobiel en open met seem editor, staat er dan een vinkje voor video?Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 12:51:
Heej ik probeer al een poosje video functie aan te krijgen, maar het lukt maar niet.
De seems schijnen wel te werken aangezien ik meer berichten kan opslaan enzo maar er verschijnt maar geen knop "video" waar live nu staat.
K heb al meerdere berichten doorgelezen en sommigen gingen ook hierover maar wat bij de een wel lukte lukt bij mij niet.
Kan iemand mij hierbij helpen????
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:55:
offtopic:
En toen waren de prachtige plaatjes in de startpost weg.......
hier heb ik geen reacties op gezien?!HeY allemaal,
Ik ben nieuw hier (ik volgde het al wel zo'n beetje)
ik las pas op een site dat ze op de v600 ook video opname fucties aan het testen zijn.
hier las ik dat: http://www.cellularabroad.com/motorola_v600gsm.html
ik weet niet of jullie dit al wisten, want ik kon het nergens vinden op dit forum.
Sorry, heb problemen/onenigheid met me hosting. Zal zsm opgelost worden.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:55:
offtopic:
En toen waren de prachtige plaatjes in de startpost weg.......
Verwijderd
jep dr staat dan een vinkje voor video.....Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:58:
[...]
als je nu seem 0032_0001 opnieuw download van je mobiel en open met seem editor, staat er dan een vinkje voor video?
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Nanax op 04-09-2004 09:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 21:09 ]
Verwijderd
Da mp3tjuh van toen dat was van mij... maar zou niet weten hoe je t omzet naar midi...rooie60 schreef op 04 september 2004 @ 16:23:
ik vraag het nog een keer,kan iemand dat ICQ oh!..oh! voor mij omzetten in een midi ?aub aub
dat kan niet. een geluid zoals wav kan niet midi worden. midi is niets anders dan een reeks opdrachten aan een midi-interface die zegt bijvoorbeeld " instrument=piano, tone= C3, velocity=100, length=2sec"rooie60 schreef op 04 september 2004 @ 16:23:
ik vraag het nog een keer,kan iemand dat ICQ oh!..oh! voor mij omzetten in een midi ?aub aub
Assumption is the mother of all failures
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:50:
k heb een probleem mijn telefoon maakt niks geen geluid da kan k oplossen door giantable er weer op te zetten heb k gehoord mar k krijg nu geen connectie met mijn telefoon met mpt en met p2k niet het enigste wat hij aangeeft is: "het usb apparaat word niet herkend"
Verwijderd
je kan hem tog ook als mp3 op je foon zetten (veel betere kwaliteit dan midi).rooie60 schreef op 04 september 2004 @ 16:23:
Verwijderd
hij wilde em als midi voor een ander model telefoon... omdat ie em zooooo leuk vindVerwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:28:
[...]
je kan hem tog ook als mp3 op je foon zetten (veel betere kwaliteit dan midi).
Verwijderd
oooooooooo, nou ik denk dat dat niet gaat lukken.Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:52:
[...]
hij wilde em als midi voor een ander model telefoon... omdat ie em zooooo leuk vind
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 10:20 ]
Verwijderd
die datum kan je laten verdwijnen door te seemen, er gaat niks verloren en het is simpel. volgensmij kan je geen risico lopen je hebt aleen n datakabel en p2kman (of een dergelijk ander prog.) nodig. dan kan je gewoon dat stuk onder de f.a.q in de sp opvolgen.Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 18:57:
Ik heb een paar vraagjes:
- Is er al op optie om je datum in het beeld te verdwijnen. Volgens mij is dit doormiddel van fl*****??? Maar als ik dat zou doen naar V600 is dit dan weg of kan ik het weg halen?
- Kan ik zelf seemen? Of zit er een groot risico aan?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 21:23 ]
Verwijderd
Off-topic: wel bij ons bedrijf tochaddictive schreef op 06 september 2004 @ 21:02:
* addictive heeft vandaag het geld over gemaakt voor de mini antenne, en een datakabel.
Kan ik eindelijk seems editten, nu heb ik alleen een bluetooth dongle, maarja, daar kan dat niet mee
"hij" is een zij van 44Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:52:
[...]
hij wilde em als midi voor een ander model telefoon... omdat ie em zooooo leuk vind
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
is het niet /a/mobile/videoVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:20:
Ik heb de seems 0032_0001 en de mma_ucp en dcp op mijn tel. gezet alleen nou krijg ik geen nieuwe map bij mobile/system/ om mijn videos in op te slaan wel is mijn hoofdmenu in mijn tel. veranderd en is er bij multimedia in mijn tel. wel een map video gekomen kan iemand me helpen?
Verwijderd
ja foutje van mij maar moet ik die map zelf maken (lukt me iig niet) of moet die er automatisch komen na de seem edit? welke seem edit moet ik dan toevoegnen?
misschien moet je het met mpt proberen kijken of daar de video map wel staatVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:20:
Ik heb de seems 0032_0001 en de mma_ucp en dcp op mijn tel. gezet alleen nou krijg ik geen nieuwe map bij mobile/system/ om mijn videos in op te slaan wel is mijn hoofdmenu in mijn tel. veranderd en is er bij multimedia in mijn tel. wel een map video gekomen kan iemand me helpen?
Verwijderd
Persoonlijk heb ik toch SeemplayerIronFist schreef op 07 september 2004 @ 19:30:
Het editten van seems kan nu nog makkelijker!![]()
Ik weet niet of dit al een keer is langsgekomen, maar iemand op HF heeft een programma gemaakt waarin je alle (tot nu toe bekende) seems kan aanpassen door gewoon opties aan en uit te vinken.
Je hoeft alleen je seems te downloaden naar je pc, aanpassen met het programma, en ze vervolgens weer uploaden.
Je kan het hier vinden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq