Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IX]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.234 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

(herhaling) Ik heb dat phonetools gedownload en de usb cable besteld maar er staat je telefoon niet "locked" mag zijn... Wat betekent dat???
Greetzzz,
T66

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
ik heb de laatste tijd 9 van de 10 keer (maar dus niet altijd :+ ) dat als ik mn fone wil opladen dat er op het scherm komt te staan "opladen niet mogelijk". wat doe ik fout, of moet ik als de wiede weer terug om een nieuwe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Volgens mij kwam dat omdat de phone een eigen willetje had kwa opladen. Het zou alleen mogelijk zijn om op te laden als de phone daadwerkelijk op z'n eind liep kwa batterij. Echter heb ik er hier geen last van en kan ik hem wel altijd opladen (tenminste, heb nog niet geprobeert met een volle accu op te laden, zou beetje onnozel zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Oke, ik heb de 2 verwisseld, en ik heb mma_ucp en mma_dcp in de a/mobile/system gezet, maar het enige wat ik merk is dat ik 5 trilalarmen heb, de datum weg is, de pictogrammen in het menuutje door mekaar staan en dat ik een video-optie heb bij Multimedia.

Wat heb ik verkeerd gedaan? En nog belangrijker, waar moet ik de filmpjes neerzetten? Bij P2K staat namelijk geen video-map, of moeten ze daar ook niet heen?

EDIT: ik heb de videomap gevonden bij Mobile Phonetools!

[ Voor 7% gewijzigd door j86 op 27-08-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:55:
(herhaling) Ik heb dat phonetools gedownload en de usb cable besteld maar er staat je telefoon niet "locked" mag zijn... Wat betekent dat???
Greetzzz,
T66
Dit betekent dat je telefoon niet sim/netwerk locked mag zijn denk ik. Maar dit is onzin. Mijn telefoon is ook nog locked en doet het prima met de software. Niks om je druk om te maken dus.

Suc6 met de installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is om het overschakelen van geluidsprofiel bij het opladen tegen te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:15
IK heb een Motorola besteld bij phonehouse
maar op de site is dei helemaal zilver
weet iemand of je dei ook krijgt of krijg je egwoon de blauwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Heb net een nieuwe Motorola gehaald, nadat de mijne gejat was in Spanje :(

Weet iemand waar ik die mini-antenne nog kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

@ R_W:www.inkoopactie.net (kut voor je btw)

@doekje als je een v525 besteld is ie blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Laatst online: 11-09 14:15
Nog een vraagje :9

Ik heb hem besteld bij the phone house
en nu kon ik kijken via orderstatus
wat er met dat pakketje gaat gebeuren
nu staat er bij de track en trace van de TPG dit

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post

Hoelang duurt het dan nog voordat mijn telefoon binnen is

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doekje schreef op 27 augustus 2004 @ 22:11:
Nog een vraagje :9

Ik heb hem besteld bij the phone house
en nu kon ik kijken via orderstatus
wat er met dat pakketje gaat gebeuren
nu staat er bij de track en trace van de TPG dit

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post

Hoelang duurt het dan nog voordat mijn telefoon binnen is

alvast bedankt _/-\o_
Denk da je morge vroeg op kunt staan als je mzzl hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
R_W schreef op 27 augustus 2004 @ 19:35:

@ the IA
of>
op marktplaats, daar is een man die ze voor €5,95 verkoopt!:D klik
*als dit niet mocht, schop me*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jostheking schreef op 27 augustus 2004 @ 02:41:
Oke, ik heb de 2 verwisseld, en ik heb mma_ucp en mma_dcp in de a/mobile/system gezet, maar het enige wat ik merk is dat ik 5 trilalarmen heb, de datum weg is, de pictogrammen in het menuutje door mekaar staan en dat ik een video-optie heb bij Multimedia.

Wat heb ik verkeerd gedaan? En nog belangrijker, waar moet ik de filmpjes neerzetten? Bij P2K staat namelijk geen video-map, of moeten ze daar ook niet heen?

EDIT: ik heb de videomap gevonden bij Mobile Phonetools!
Je hebt de path verkeerd. Het moet a/mobile/system/ (vergeet de laatste "/" niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nu al een aantal dagen mijn Motorola T720 aan te sluiten op mijn computer met behulp van een datakabel. Het schiet nu al wel aardig op: ik heb MBT geinstalleerd, PST geinstalleerd en P2K geinstalleerd. En ik volg een tutorial van ene Himself van motorola.howardforums.com met betrekking tot het overzetten van ringtones naar mijn mobiel. Ik heb trouwens niet de tutorial voor het installeren van het Motorola USB-modem dat je in het begin moet doen gevolgd. Ik heb gewoon Windows XP de software laten kiezen en niet die mot2000 of zo uit de map INF gekozen. Maakt dat uit? En zo ja, hoe kan ik dit rechtzetten?

Dus ik heb allerlei drivers geinstalleerd uit de PST-map en ga zo maar door. Maar op de een of andere manier wil het niet lukken. Ik kan wel PST opstarten en ringtones klaarmaken om te versturen maar PST krijgt geen verbinding met mijn mobiel. Nadat ik PST geprobeerd heb doet MBT het trouwens ook niet meer.

Er staat in het systeembeheer dat er een samengesteld usb-apparaat is dat niet opstart (code 10). Kan iemand me nog eens duidelijk uitleggen hoe ik dit moet oplossen? Ik kan nl. geen drivers vinden voor het 'samengestelde usb-apparaat'. Overigens komt dit samengestelde usb-apparaat pas in mijn systeembeheer te staan zodra ik PST opstart en probeer een ringtone naar mijn mobiel te uploaden.

Ik weet dat het in andere topics (deel IV) al een aantal keer is langsgekomen maar ik wil het toch nog een keer stap voor stap op een rij hebben... En als het goed is maakt het niet uit dat ik een T720 gebruik want de software op mijn PC is hetzelfde...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heb ene vraagje.
Waar is deze phone op DIT moment het goedkoopst verkrijgbaar? wil er namelijk eentje spoedig gaan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi Wan Kinobi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-08 21:13

Obi Wan Kinobi

May The Force Be With You

hallo daar. sinds kort heb ik ook een motorola v525.

ik zaterdag naar de zwarte markt om te unlocken, kwartiertje later klaar.

ik sim wisselen. ziet er allemaal goed uit.

poging om te bellen > heej was dat gesprek mislukt ??? naja nog is proberen.

beetje vaag helemaal niet meer mogelijk om mee te bellen.

ik terug naar die stand probleem uitgelegd, hij opnieuw unlocken, neej hoor niet mee te bellen met mijn vodafone abbo.

in ieder geval me geld terug gekregen.

ik buiten de hallen, **bright idea** fabrieksinstellingen.

geprobeerd. :'( helemaal geen display meer :(

thuis nog heel dapper een andere flash/flex geprobeerd ,maar nee hoor display doet nix meer. (owja wel de * # toets met de powerknop, dan kom ik in de 'bootloader')

anyway is er iemand die mij met mijn probleem kan helpen ?

ik vind het een mooi toestel en zou er graag mee bellen, want me nokia 7650 is zo log.

thx alvast voor mogelijke oplossingen

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
RTBravo schreef op 27 augustus 2004 @ 00:35:
Volgens mij kwam dat omdat de phone een eigen willetje had kwa opladen. Het zou alleen mogelijk zijn om op te laden als de phone daadwerkelijk op z'n eind liep kwa batterij. Echter heb ik er hier geen last van en kan ik hem wel altijd opladen (tenminste, heb nog niet geprobeert met een volle accu op te laden, zou beetje onnozel zijn :P)
ik laat hem juist op wanneer die al uitvalt of als een idioot gaat piepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Obi Wan Kinobi schreef op 29 augustus 2004 @ 01:10:
hallo daar. sinds kort heb ik ook een motorola v525.

ik zaterdag naar de zwarte markt om te unlocken, kwartiertje later klaar.

ik sim wisselen. ziet er allemaal goed uit.

poging om te bellen > heej was dat gesprek mislukt ??? naja nog is proberen.

beetje vaag helemaal niet meer mogelijk om mee te bellen.

ik terug naar die stand probleem uitgelegd, hij opnieuw unlocken, neej hoor niet mee te bellen met mijn vodafone abbo.

in ieder geval me geld terug gekregen.

ik buiten de hallen, **bright idea** fabrieksinstellingen.

geprobeerd. :'( helemaal geen display meer :(

thuis nog heel dapper een andere flash/flex geprobeerd ,maar nee hoor display doet nix meer. (owja wel de * # toets met de powerknop, dan kom ik in de 'bootloader')

anyway is er iemand die mij met mijn probleem kan helpen ?

ik vind het een mooi toestel en zou er graag mee bellen, want me nokia 7650 is zo log.

thx alvast voor mogelijke oplossingen
probeer het eens met een full-fla**
(zo'n 60MB geval, die geven meestal de gewenste resultaten... aangezien ze de gehele telefoon leeg maken...)
maar, op dit gebied mag er zo nie meer over verteld worden... zul je waarschijnlijk via andere manier in contact moeten komen met mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_W schreef op 27 augustus 2004 @ 19:35:

www.mini-antenne.nl :P Binnen 1 à 2 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 22:46:
...
Ik heb trouwens niet de tutorial voor het installeren van het Motorola USB-modem dat je in het begin moet doen gevolgd. Ik heb gewoon Windows XP de software laten kiezen en niet die mot2000 of zo uit de map INF gekozen. Maakt dat uit? En zo ja, hoe kan ik dit rechtzetten?
...
Er staat in het systeembeheer dat er een samengesteld usb-apparaat is dat niet opstart (code 10). Kan iemand me nog eens duidelijk uitleggen hoe ik dit moet oplossen? Ik kan nl. geen drivers vinden voor het 'samengestelde usb-apparaat'.
...
Ik denk dat daar je probleem ligt. Ik heb wel netjes de drivers geinstallerd die met p2kman bijgeleverd worden in de drv map en alles werkte ok, krijg je meteen 6 Motorola devices erbij ofsow :P Probeer eens via de eigenschappen van dat USB apparaat de drivers opnieuw te installeren en dan ipv Windows laten zoeken nu dus te wijzen naar de drv map die bij p2kman zit. Dan zal je vast meer suc6 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14
Ik sta echt op het punt zo'n v525 te kopen, maar ik blijf het vaag vinden dat meer dan een half jaar terug het ding voor 129 + 65 beltegoed over te toonbank ging en hij nu gewoon overal 150 kost :(. Heb het idee dat me een oor aangenaaid wordt :)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P5ycho schreef op 30 augustus 2004 @ 14:47:
Ik sta echt op het punt zo'n v525 te kopen, maar ik blijf het vaag vinden dat meer dan een half jaar terug het ding voor 129 + 65 beltegoed over te toonbank ging en hij nu gewoon overal 150 kost :(. Heb het idee dat me een oor aangenaaid wordt :)
Dan had je hem een half jaar terug maar moeten kopen :P Ik heb hem ook voor 150 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

waar is dat suspend knopje voor bij p2kman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het bezit van een Motorola V525.. maar nu ik regelmatig sms en smsjes terug krijg zit er maar weinig geheugen op lijkt het.. want ik kan maar 15 smsjes opslaan die ik krijg.. iz er een optie in het menu ofso waar ik de limiet wat hoger kan zetten zodat ik meer smsjes kan opslaan?

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

werkt door seem edit, heb je een datakabel voor nodig, meer info in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees weer een v525 topic en zie een hoop mooie dingen :o Die seem edit is wel mooi, krijg je een hoop mooie nieuwe opties mee. Toch maar eens een datakabel aanschaffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Al die gekke kritiek trouwens over die telefoon (bijv op nieuwemobiel.nl ) daar heb ik helemaal geen last van :|

+ Ik kan em opladen wanneer ik wil
+ Ik doe gerust een week met een batterij ( ookal gebruik ik af en toe BT en de Camera )
+ Ik heb wel alleen een vibra functie ( dus zonder geluid, alleen tril )
+Geluid uit is geluid uit, dus ook bij de spelletjes

- Tel is wel sloom

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is t niet zo dat mensen die deze telefoon eind februari hebben gekocht vandaag weer beltegoed ontvangen? Vorige keren was t eind van de maand; paar dagen voor t eind zeg maar, maar nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Beetje vaag. Iemand al wel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 13:49:
Is t niet zo dat mensen die deze telefoon eind februari hebben gekocht vandaag weer beltegoed ontvangen? Vorige keren was t eind van de maand; paar dagen voor t eind zeg maar, maar nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Beetje vaag. Iemand al wel ontvangen?
ik heb ook nog niks ontvangen, terwijl deze maand het de laatste keer zou zijn... en normaal krijg je het 's nachts erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 31 augustus 2004 @ 17:54:
[...]

ik heb ook nog niks ontvangen, terwijl deze maand het de laatste keer zou zijn... en normaal krijg je het 's nachts erbij.
Nee heb ook nog niks ontvangen, en ik maar denken dat we de laatste keer al hadden gehad, mja niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:58:
[...]

Nee heb ook nog niks ontvangen, en ik maar denken dat we de laatste keer al hadden gehad, mja niet dus?
nee, we krijgen nog..ik heb het ff opgezocht.
de laatste keer werd ook vermeld dat er nog een keer tegoed zou worden uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
ik heb het probleem dat wanneer ik een foto wil maken en ik heb ingezoomt dan is de foto gewoon klein, ook als staat hij op de grootste instelling.

is dit normaal of klopt het niet

want het is zo.. niet inzoomen - foto normaal
1x inzoomen - foto kleiner
2x inzoomen - foto heel klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 22:46:
Er staat in het systeembeheer dat er een samengesteld usb-apparaat is dat niet opstart (code 10). Kan iemand me nog eens duidelijk uitleggen hoe ik dit moet oplossen? Ik kan nl. geen drivers vinden voor het 'samengestelde usb-apparaat'. Overigens komt dit samengestelde usb-apparaat pas in mijn systeembeheer te staan zodra ik PST opstart en probeer een ringtone naar mijn mobiel te uploaden.
Ik heb precies hetzelfde probleem hier, alleen het irritante is dat mobile phonetools wel gewoon werkt, en mijn phone herkent..

Alleen wil ik Java Application Loader aanzetten dooriddel van MSS, dan komt er opeens een geel vraagtekentje bij "samengesteld usb apparaat". Ik kies voortdurend voor de p2k drivers, maar het schijnt niet te werken.

Alle guides 400 keer doorgelezen, maar het werkt op geen enkele manier.

Iemand die hier een oplossing voor weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
stavast schreef op 01 september 2004 @ 01:09:
ik heb het probleem dat wanneer ik een foto wil maken en ik heb ingezoomt dan is de foto gewoon klein, ook als staat hij op de grootste instelling.

is dit normaal of klopt het niet

want het is zo.. niet inzoomen - foto normaal
1x inzoomen - foto kleiner
2x inzoomen - foto heel klein
Dit is normaal hoor

Btw ik heb vandaag mijn (laatste denk ik) 10euro gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op 01 september 2004 @ 11:48:
[...]

Dit is normaal hoor

Btw ik heb vandaag mijn (laatste denk ik) 10euro gekregen.
me 2 :D:D:D:D:D:D:D!
stond niej dat t laatste was... maar geloof dat t dat wel was :P :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, vandaag was laatste keer, dus deze maand laat ik mn foon unlocken en goedkoop orange/telfort abbotje in gooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
yup , khad het ook ontvange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog waar je de Motorola V525 kan kopen. Ik zie hem bij de phonehouse niet meer staan :'(

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 00:46:
Ok heb ene vraagje.
Waar is deze phone op DIT moment het goedkoopst verkrijgbaar? wil er namelijk eentje spoedig gaan kopen..
150 euro bij de kijkshop...
greetzz,
T66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een kabel voor mn v525 maar kan iemand me precies uitleggen hoe ik er nou games en mp3 beltonen naar kan uploaden en welke programma's ik moet gebruiken want er zat namelijk geen software bij de kabel...
Greetzzz,
T66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
lees gewoon eerst maar ff de start post door en de guides die erin staan! daar staat alles in wat je nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:09:
[...]

150 euro bij de kijkshop...
greetzz,
T66
thnx man :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Het probleem dat het toestel niet wil opladen heb ik trouwens nooit gehad, maar sinds ik mn seems heb veranderd heb ik er wel last van. Ik denk eigenlij kdat het aan de aansluiting van de datakabel ligt, waardoor de originele oplader niet meer lekker past.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
aub lieve jongens :) ooit stond hier (weet niet meer waar) een mp3 tje met : oh oh,oh oh (ICQ) ik heb hem op mijn v525 staan maar wil hem graag ook op mijn T610 hebben
Kan iemand van jullie er een midi van maken???? converteren of hoe dat heet??? pleaseee! ben helemaal weg van die oh oh

Verwijderd

Topicstarter
Ethnocentrix schreef op 01 september 2004 @ 20:58:
Het probleem dat het toestel niet wil opladen heb ik trouwens nooit gehad, maar sinds ik mn seems heb veranderd heb ik er wel last van. Ik denk eigenlij kdat het aan de aansluiting van de datakabel ligt, waardoor de originele oplader niet meer lekker past.
Dat denk ik ook inderdaad, mijn orginele oplader past niet meer goed sinds ik veelvuldig mijn datakabel gebruik.

Verwijderd

wie mag ik ff aanmelden bij msn voor vragen over datakabel en seem editten?

• Wekko306
  • Laatst online: 19:14
Hebben jullie misschien ook problemen met MMSen? Vandaag kreeg ik een MMSje, en die begon ik dus te downloaden. Het ging erg traag allemaal, en na een tijd (45 minuten ofzo) kapte hij er gewoon mee. Het tekentje dat ik GPRS gebruik (met die pijlen) zie ik af en toe maar heel even knipperen tijdens het binnenhalen van een MMS bericht.
Naar mijn weten heb ik gewoon de goede instellingen die ik handmatig ingevoerd heb. Ook kan ik Vodafone Live voor de rest gewoon gebruiken.

Weet iemand waardoor dit komt? De instellingen die ik gebruik zijn trouwens voor de V525, terwijl mijn telefoon nu V600 is.

Verwijderd

ik wil seem edit doen op mijn telefoon, maar als ik dan p2kman wil opstarten dan zegt hij dat de telefoon niet geconnect is.. weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Want Motorola Phone Tools doet ie wel gewoon. maar P2kman niet

Verwijderd

Was net naar de Kijkshop geweest in Purmerend maar heb die telefoon nergens kunnen vinden..
Zijn er anders nog online plaatsen waar ik hem kan bestellen?

Verwijderd

HeY allemaal,
Ik ben nieuw hier (ik volgde het al wel zo'n beetje)

ik las pas op een site dat ze op de v600 ook video opname fucties aan het testen zijn.
hier las ik dat: http://www.cellularabroad.com/motorola_v600gsm.html

ik weet niet of jullie dit al wisten, want ik kon het nergens vinden op dit forum.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:57:
[...]

Was net naar de Kijkshop geweest in Purmerend maar heb die telefoon nergens kunnen vinden..
Zijn er anders nog online plaatsen waar ik hem kan bestellen?
Nee sry dan zou je ff moeten zoeken...

Verwijderd

De datakbel werkt nu perfect maar ik zou nog steeds niet weten hoe ik games naar mn mobiel download want met MIDway moet ik een com poort nemen maar 1 t/m 5 werken in ieder geval niet zou iemand me kunnen helpn met het downen van games naar mn mobiel?
Greetzzz,
T66

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:15:
[...]

Nee sry dan zou je ff moeten zoeken...
damn :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:17:
De datakbel werkt nu perfect maar ik zou nog steeds niet weten hoe ik games naar mn mobiel download want met MIDway moet ik een com poort nemen maar 1 t/m 5 werken in ieder geval niet zou iemand me kunnen helpn met het downen van games naar mn mobiel?
Greetzzz,
T66
dan moet je eerst ff kijken welke poort je telefoon gebruikt
Configuratiescherm » Systeem » Hardware » apparaatbeheer » Modems » motorola usb modem » Eigenschappen » Geavanceerd » Geavanceerde poortinstellingen dan zie je welke poort hij gebruikt (meestal com 3 d8 ik)
dan motorola ontkoppellen dan in je foon de java app loader inschakelen kabel er in Midway starten en dan doet ie et (bij mij)

Verwijderd

o ja dan moet je bij Midway ook nog bij settings Com 3 (of welke je foon ook gebruikt) kiezen

Verwijderd

Ik probeer mijn telefoon te flashen met multiflashflex. maar dit lukt niet omdat hij de telefoon niet kan vinden... Bij apparaat beheer staat Samengesteld USB -aparaat.. met een geel uitroepteken ervoor.. (geen driver dus) weet iemand misschien ook waar die driver gedownload kan worden daar voor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:12:
Ik probeer mijn telefoon te flashen met multiflashflex. maar dit lukt niet omdat hij de telefoon niet kan vinden... Bij apparaat beheer staat Samengesteld USB -aparaat.. met een geel uitroepteken ervoor.. (geen driver dus) weet iemand misschien ook waar die driver gedownload kan worden daar voor?
heb je Xp? zo ja Ik heb dat probleem ook als je bij eigenschappen kijk staat er Het apparaat start niet. ik weet niet wat het is. bij een kennis van mij doet ie et ook niet hij heeft ook Xp en bij me vader doet ie et wel hij heeft 98SE dus ik heb et daar gedaan.
msschien Windows Update doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:29 ]

Verwijderd

Jah ik heb XP

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Wij mogen je helaas geen hulp geven bij flexen/flashen via GoT. ik kan andere mensen ook niet aanraden dit te doen aangezien je er een OW voor kan krijgen.. buiten got om echter ... :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nanax schreef op 02 september 2004 @ 20:29:
Wij mogen je helaas geen hulp geven bij flexen/flashen via GoT. ik kan andere mensen ook niet aanraden dit te doen aangezien je er een OW voor kan krijgen.. buiten got om echter ... :P
Ze kunnen ook #aardbei of #citroen @ irc.tweakers.net joinen B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej ik probeer al een poosje video functie aan te krijgen, maar het lukt maar niet.

De seems schijnen wel te werken aangezien ik meer berichten kan opslaan enzo maar er verschijnt maar geen knop "video" waar live nu staat.

K heb al meerdere berichten doorgelezen en sommigen gingen ook hierover maar wat bij de een wel lukte lukt bij mij niet.

Kan iemand mij hierbij helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 12:51:
Heej ik probeer al een poosje video functie aan te krijgen, maar het lukt maar niet.

De seems schijnen wel te werken aangezien ik meer berichten kan opslaan enzo maar er verschijnt maar geen knop "video" waar live nu staat.

K heb al meerdere berichten doorgelezen en sommigen gingen ook hierover maar wat bij de een wel lukte lukt bij mij niet.

Kan iemand mij hierbij helpen????
als je nu seem 0032_0001 opnieuw download van je mobiel en open met seem editor, staat er dan een vinkje voor video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Gewoon de mma_ucp en mma_dcp ook nog uploaden naar je mobiel.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
En toen waren de prachtige plaatjes in de startpost weg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:55:
offtopic:
offtopic:
hmm.... das ook niet fijn :P
HeY allemaal,
Ik ben nieuw hier (ik volgde het al wel zo'n beetje)

ik las pas op een site dat ze op de v600 ook video opname fucties aan het testen zijn.
hier las ik dat: http://www.cellularabroad.com/motorola_v600gsm.html

ik weet niet of jullie dit al wisten, want ik kon het nergens vinden op dit forum.
hier heb ik geen reacties op gezien?!
das opzich niet verkeerd, als die testen slagen :*) :*)
kheb hier trouwens n plaatje van een of andere erricsson gezien, waarvan de menubalk er wel erg bekend uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:55:
offtopic:
Sorry, heb problemen/onenigheid met me hosting. Zal zsm opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat dan inderdaad een vinkje voor video........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:58:
[...]

als je nu seem 0032_0001 opnieuw download van je mobiel en open met seem editor, staat er dan een vinkje voor video?
jep dr staat dan een vinkje voor video.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder staan een aantal flexen... maar welke is nou de nieuwste / het beste?
GI9V600000AA0E9
GM9R360001AA12A
GM9R360001AA12E
GS9V600T670UP10C
GS9V600T670UP12A
GS9V600T670UP12E
SE6400AXXC20A3
SE6414AXXB10FD
SE6437AXXB10FE
SE6452AXXP10F9
SE6467AXXB411C

Op dit moment heb ik de *GI9V600000AA0E9*-flex...

BVD,
Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

*kuch* *kuch* ik zeg net dat dit niet mag...
overigens is de flex veel minder van belang aangezien de opties kunnen worden aangepast via seem edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

dubbel :?

[ Voor 86% gewijzigd door Nanax op 04-09-2004 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bezig met een grote opruiming op mijn telefoon maar kan ik ook al die ems en .emp bestanden eraf halen iemand enig idee wat voor dingen ik er nog meer kan afhalen ? please tell it me..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai!

Ik was laatst opzoek naar de meest irritante/bekende toon van dit moment! T was ff zoeken maar heb em dan ook! Hij is egt perfect voor zowel sms als ringtone. Ik kwam erop toen ik tv keek... tmf! (weet je t al? :r )

Idd, Afbeeldingslocatie: http://www.jamba.nl/i/chnlf/header/logo.gif 8)7 ! en dan ook nog es de meest irritante toon van allemaal!... genaamd Ratbuster! wie kent em niet :*) !

DOWNLOAD EM HIER (en wees niej zo grappig :( om em te verwijderen)NIEUWE LINK! omdat weer zo'n grapjas em weer moest verwijderen.. deze blijft

>:) Ik help jullie graag aan deze realmusic tering herrie :9

>:) >:) ff offtopic: Haten jullie ook zie die reclames!! Sign ff deze petitie! En stem ze weg! :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik vraag het nog een keer,kan iemand dat ICQ oh!..oh! voor mij omzetten in een midi ?aub aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 04 september 2004 @ 16:23:
ik vraag het nog een keer,kan iemand dat ICQ oh!..oh! voor mij omzetten in een midi ?aub aub
Da mp3tjuh van toen dat was van mij... maar zou niet weten hoe je t omzet naar midi... :/ ! met een simpel midi decodertje zal wel niej werken... want jah die midi telefoon beltoon klinken heel anders... als een .mp3 extensie... dus volgens mij bestaan die niet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:42

Faure

Ja!

dat kan niet. een geluid zoals wav kan niet midi worden. midi is niets anders dan een reeks opdrachten aan een midi-interface die zegt bijvoorbeeld " instrument=piano, tone= C3, velocity=100, length=2sec"

en geluid kan niet worden omgezet tot zoiets:) m.a.w. je telefoon moet wav/mp3 ondersteunen wil je dit werkende krijgen

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
jammer,dan maar alleen op de V525 en 6600
bedankt alle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb een probleem mijn telefoon maakt niks geen geluid da kan k oplossen door giantable er weer op te zetten heb k gehoord mar k krijg nu geen connectie met mijn telefoon met mpt en met p2k niet het enigste wat hij aangeeft is: "het usb apparaat word niet herkend"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:50:
k heb een probleem mijn telefoon maakt niks geen geluid da kan k oplossen door giantable er weer op te zetten heb k gehoord mar k krijg nu geen connectie met mijn telefoon met mpt en met p2k niet het enigste wat hij aangeeft is: "het usb apparaat word niet herkend"
offtopic:
zo, had je haast ofzo?!? met alle respect hoor, maar kan je ff duidelijker typen?? dat is een stuk makkelijker lezen..., dankje!

staan de drivers er goed op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe instaleer je die drivers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan hem tog ook als mp3 op je foon zetten (veel betere kwaliteit dan midi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:28:
[...]

je kan hem tog ook als mp3 op je foon zetten (veel betere kwaliteit dan midi).
hij wilde em als midi voor een ander model telefoon... omdat ie em zooooo leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:52:
[...]

hij wilde em als midi voor een ander model telefoon... omdat ie em zooooo leuk vind ;)
oooooooooo, nou ik denk dat dat niet gaat lukken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de seems 0032_0001 en de mma_ucp en dcp op mijn tel. gezet alleen nou krijg ik geen nieuwe map bij mobile/system/ om mijn videos in op te slaan kan iemand me helpen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes:

- Is er al op optie om je datum in het beeld te verdwijnen. Volgens mij is dit doormiddel van fl*****??? Maar als ik dat zou doen naar V600 is dit dan weg of kan ik het weg halen?

- Kan ik zelf seemen? Of zit er een groot risico aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 18:57:
Ik heb een paar vraagjes:

- Is er al op optie om je datum in het beeld te verdwijnen. Volgens mij is dit doormiddel van fl*****??? Maar als ik dat zou doen naar V600 is dit dan weg of kan ik het weg halen?

- Kan ik zelf seemen? Of zit er een groot risico aan?
die datum kan je laten verdwijnen door te seemen, er gaat niks verloren en het is simpel. volgensmij kan je geen risico lopen je hebt aleen n datakabel en p2kman (of een dergelijk ander prog.) nodig. dan kan je gewoon dat stuk onder de f.a.q in de sp opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om met een SEEM in je buitenste display wat anders te zetten ,dan motorola ?
Ik heb de aanwijzingen in de startpost gevolgd met seem 004a,0061 en 0062.
Het is nu op die plaats in de seem wel veranderd,maar er blijft motorola in het buitenste display staan ???

Toch nog gelukt,het uploaden van seem 004a ging niet goed,nu dus wel. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
* addictive heeft vandaag het geld over gemaakt voor de mini antenne, en een datakabel.

Kan ik eindelijk seems editten, nu heb ik alleen een bluetooth dongle, maarja, daar kan dat niet mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op 06 september 2004 @ 21:02:
* addictive heeft vandaag het geld over gemaakt voor de mini antenne, en een datakabel.

Kan ik eindelijk seems editten, nu heb ik alleen een bluetooth dongle, maarja, daar kan dat niet mee :'(
Off-topic: wel bij ons bedrijf toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 22:00:
[...]

Off-topic: wel bij ons bedrijf toch :P
offtopic:
geen idee, via inkoopacties.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:52:
[...]

"hij" is een zij van 44 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen mede V525 genoten.........

Ik ben er even tussenuit geweest, toen ik wegging waren we bij 'Topic 2 of 3", maar ik heb even een vraagje.......
Ja ik, heb al het een en ander teruggelezen, niet alles, maar ik ben weer redelijk op V525 hoogte, maar thans ben ik benieuwd of er al iets van een dual-sim kaart houder op de markt is voor de V525 en wat de ervaringen van jullie zijn die deze dual-sim kaart houder gebruiken.
Dus als jullie je ervaringen willen delen met deze bruin gebrande (nee, niet van vakantie maar gewoon kei en kei hard werken in de Arabische zandbak) dan hoor ik het graag.
Enne natuurlijk alvast bedankt.

O ja, van het bestaan van Google ben ik reeds op de hoogte, maar ik hoor liever ervaringen van de echte gerbuikers !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de seems 0032_0001 en de mma_ucp en dcp op mijn tel. gezet alleen nou krijg ik geen nieuwe map bij mobile/system/ om mijn videos in op te slaan wel is mijn hoofdmenu in mijn tel. veranderd en is er bij multimedia in mijn tel. wel een map video gekomen kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:20:
Ik heb de seems 0032_0001 en de mma_ucp en dcp op mijn tel. gezet alleen nou krijg ik geen nieuwe map bij mobile/system/ om mijn videos in op te slaan wel is mijn hoofdmenu in mijn tel. veranderd en is er bij multimedia in mijn tel. wel een map video gekomen kan iemand me helpen?
is het niet /a/mobile/video ;) / ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 17:42:
[...]

is het niet /a/mobile/video ;) / ?
ja foutje van mij maar moet ik die map zelf maken (lukt me iig niet) of moet die er automatisch komen na de seem edit? welke seem edit moet ik dan toevoegnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:20:
misschien moet je het met mpt proberen kijken of daar de video map wel staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is dit dingetje nou nog te koop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Het editten van seems kan nu nog makkelijker! :*)

Ik weet niet of dit al een keer is langsgekomen, maar iemand op HF heeft een programma gemaakt waarin je alle (tot nu toe bekende) seems kan aanpassen door gewoon opties aan en uit te vinken.

Je hoeft alleen je seems te downloaden naar je pc, aanpassen met het programma, en ze vervolgens weer uploaden.

Je kan het hier vinden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 07 september 2004 @ 19:30:
Het editten van seems kan nu nog makkelijker! :*)

Ik weet niet of dit al een keer is langsgekomen, maar iemand op HF heeft een programma gemaakt waarin je alle (tot nu toe bekende) seems kan aanpassen door gewoon opties aan en uit te vinken.

Je hoeft alleen je seems te downloaden naar je pc, aanpassen met het programma, en ze vervolgens weer uploaden.

Je kan het hier vinden. _/-\o_
Persoonlijk heb ik toch Seemplayer
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware