gsm-advies.com €199
Ik heb hem ooit nog ergens gezien maar was ie €349 weet niet meer waar dat was,maar dat is duur
Ik heb hem ooit nog ergens gezien maar was ie €349 weet niet meer waar dat was,maar dat is duur
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
als het goed is staat hij hierbij: http://www.fileforum.org/v525/Ethnocentrix schreef op 19 augustus 2004 @ 14:39:
In de startpost staat hoe je seems kan editten. De tweede seemfile kan ik alleen niet downloaden. Weet iemand waar ik 'm nog wel vandaan kan halen?
Het gaat om dit bestand: http://www.koopeenboot.com/01a8_0001.seem.new
daarom is ie ook weggehaald van mijn site.robert-630 schreef op 19 augustus 2004 @ 15:30:
[...]
als het goed is staat hij hierbij: http://www.fileforum.org/v525/
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door RTBravo op 19-08-2004 19:48 ]
You naughty person..... you didn't read all the TopicsRTBravo schreef op 19 augustus 2004 @ 19:47:
Gewoon bij instellingen -> verbinding -> bluetooth -> setup -> energie op "aan" zetten. Ipv met de "Vind mij" methode. Dan zal bluetooth altijd aanstaan (Ja het werkt, want ik kan hier ook altijd bij mn mobiel) en het vreet niet merkbaar meer stroom.
Gaat lekker zo...... 2de keer dat ik soort guru ben in 1 maand
[ Voor 27% gewijzigd door nero355 op 19-08-2004 21:26 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
ten eerste doen we het niet bij daydeal, ten tweede is de kwaliteit dit keer beter, waardoor de prijs wat duurder is.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:17:
@Rjongen: ik vat et niet, waarom hebbie geen zwart frontje met zilver int midden, stond nog zo mooi aangeprezen op daydeal![]()
En had de prijzen iets lager verwacht
Nee, gelukkig zijn het er ook niet zoveel hahahanero355 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:07:
[...]
You naughty person..... you didn't read all the Topics
Je kan NIET langer dan 60 sec. traceerbaar zijn !!! Dat is wegens Security enzo
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door RTBravo op 19-08-2004 22:39 ]
binnen die 60 seconden kan de v525 gevonden worden door andere apparatenRTBravo schreef op 19 augustus 2004 @ 22:39:
[...]
Nee, gelukkig zijn het er ook niet zoveel hahaha![]()
Maar anyways, wat bedoel je hiermee? Als ik deze optie namelijk aanzet kan mij PC altijd verbinden met m'n phone. Dan verschijnt automatisch het bluetooth logotje weer op mn mobiel en kan ik aan de slag. Dus als m'n pc altijd kan connecten, waarom zouden andere apparaten dat dan niet kunnen? Wegens security niet kunnen tracen, maar wel connecten lijkt me helemaal krom
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
Verwijderd
Poesje heeft gelijk, zolang onbekenden niet in je lijst staan kunnen ze niet connecten. Je kan zelfs voor bekenden instellen wat voor toegang ze hebben. Dit is een uitermate veilig aspect van de telefoon aangezien er bij Nokia's en SE toch wel wat gerommeld kon worden aan je telefoon via BT.poesje schreef op 19 augustus 2004 @ 23:23:
[...]
binnen die 60 seconden kan de v525 gevonden worden door andere apparaten
wanneer deze binnen de 60 sec. gevonden zijn, kunnen ze erna nog connectie krijgen
(zolang ze in de lijst van je mobiel staan, voor zover ik weet)
buiten die 60sec. kunnen er geen vreemde apparaten connecten... dus nie zomaar met je mobiel knoeienhandig, toch?!
[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 20-08-2004 00:54 ]
Jaah idd een beetje jammer, die zwarte met zilver zag er wel geil uit. Maarja ze zijn bij daydeal wel iets duurder. En las op IA dat het de vorige keer bij Daydeal niet wilde lukken.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:17:
@Rjongen: ik vat et niet, waarom hebbie geen zwart frontje met zilver int midden, stond nog zo mooi aangeprezen op daydeal![]()
En had de prijzen iets lager verwacht
Blaatschaap
Sorry hoor maar wat is nou het probleem.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 11:54:
wat ik nie geloof is dat als we 25 frontjes of meer bestellen dat ze nog 16 euro kosten
Blaatschaap
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 16:47 ]
Maybe bedoelen ze daarmee 100 in de inbox en 100 in de outbox?Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:30:
kheb 102 berichte inbox en hij is vol (waarvan ook 9 op sim):s er sta 200 in de startpost
edit: helpt ook nie alsk bv een filmpje verwijder
Verwijderd
neej want het geheugen gaat over de in en outbox en alsk er 1 in de inbox heb en 1 minder in de inbox is da gewoon ook vol ...RTBravo schreef op 20 augustus 2004 @ 17:00:
[...]
Maybe bedoelen ze daarmee 100 in de inbox en 100 in de outbox?
Ja kwa geheugen zit ie misschien nie vol, maar technisch kan ie misschien niet meer dan 100 in de inbox en 100 en de outbox aan? Misschien werkt het met arrays met een vaste limit van 100 of wat dan ook?Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:02:
[...]
neej want het geheugen gaat over de in en outbox en alsk er 1 in de inbox heb en 1 minder in de inbox is da gewoon ook vol ...
[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 20-08-2004 21:17 ]
Verwijderd
een aantekening nog, als het goed is kan je wel meer smsjes in je OUTBOX hebben, mijn nichtje heeft dezelfde foon en had meer dan 200 berichten in dr outbox staan en ook nog vele in dr inbox.poesje schreef op 20 augustus 2004 @ 21:16:
die 100 smsjes max heb ik nu van veel kanten gehoord... misschien dat iemand et ff kan wijzigen in de startpost (die melding van 200 kwam vanuit amerika)
blijkbaar is de V525 niet in staat om meer dan 100 smsjes in z'n geheugen te zetten...
dan zorg je toch gewoon dat je er minder dan 100 in je mobiel hebt
wat zou je nou met zo veel smsjes motten ?!?!?
als je ze wil bewaren, zet ze dan op je comp (via mpt kon da dacht ik)
ff vlive_up (iets in die trant) verwijderen met p2kmanVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:26:
Mensen het is mij gelukt om p2k te instaleren en de seems editten enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dus een ding Je KUNT NIET TWEAKEN MET STOMME ME
Ik heb dus een xp aangeschaft t.w.v 120 euro (dus niet)
Allen ik wil graag de vodafone live knopje weg krijgen de plaatje dan want nu heb ik daar camera maar hij laat steeds de rode live konpje zien.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 00:21 ]
siemens moet gewoon de software opgekocht hebben, het lijkt idd als twee druppels water op de software in onze telefoon (alleen het hoofdmenu is aangepast, die heeft andere icoonen)Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 00:10:
Ik kom net tot de ontdekking dat t menu van de Siemens U15 (UMTS-telefoon) wel heel erg lijkt op die van de Vxxx-serie.
Kijk dit maar eens: [afbeelding]
En deze demo, moet je gewoon alle menuutjes eens bekijken, precies 't zelfde! http://php.my-siemens.com/u15
Camerakwaliteit lijkt ook erg op die van de Vxxx-serie: [afbeelding]
Inderdaad, maar het heeft de zelfde structuur. Check ook het middenknopje, precies t zelfde. Wat wel gek is dat deze telefoon UMTS-gericht is en ook kan videocallen. Ik durf die firmware (als er ie ook zou zijn) iig niet in mijn foon te flashenrobert-630 schreef op 21 augustus 2004 @ 00:26:
[...]
siemens moet gewoon de software opgekocht hebben, het lijkt idd als twee druppels water op de software in onze telefoon (alleen het hoofdmenu is aangepast, die heeft andere icoonen)
had je ook al de U10 gezien?, hetzelfde verhaal...Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 00:32:
[...]
Inderdaad, maar het heeft de zelfde structuur. Check ook het middenknopje, precies t zelfde. Wat wel gek is dat deze telefoon UMTS-gericht is en ook kan videocallen. Ik durf die firmware (als er ie ook zou zijn) iig niet in mijn foon te flashen
Ik weet niet waar maar je kan het gewoon naar je v525 laten sturen @ Vodafone siterooie60 schreef op 21 augustus 2004 @ 01:25:
iemand die me kan helpen met mms instellingen (zie post bovenaan deze pagina)
aub
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
[ Voor 62% gewijzigd door Nanax op 21-08-2004 16:23 ]
Dat maakt alles veel helderderNanax schreef op 21 augustus 2004 @ 16:18:
De overeenkomst met die siemens is niet zomaar, zowel hard als software zijn toen der tijd door siemens bij motorola ingekocht
"Siemens U15 UMTS phone presented (09.10.2003)
Siemens today presented their second UMTS phone, the U15. The hardware of this phone is produced by Motorola, but the design has been changed by Siemens. It has MP3-player, Bluetooth, 64MB memory and two built-in cameras with VGA resolution, video recording and 3x digital zoom. The U15 is expected to be available in November in 15 countries." (club-siemens.com)
Verwijderd
Gewoon de ingang even schoonblazen en opnieuw blijven aansluiten tot ie m we herkent. Is gewoon een slechte verbinding. Blijven proberen is de oplossing voor 9 van de 10 gevallen. (Ikzelf moet soms wel 20x proberen en dan hard doordrukken)Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 21:51:
Ehm.. Kan iemand mij helpen??
Ik heb de startpost nu wel al 10 x doorgelezen, maar ik zie mijn probleem d'r niet bij staan.
Mijn probleem is, dat als ik m'n V525 aansluit, hij hem niet herkent (eerst was er een probleem met de modem, maar dat is opgelost:)) Als ik nu p2kman opstart staat er 'not connected' en ik zie maar nergens waar ik dat kan veranderen![]()
Kan iemand me helpen??
Alvast bedankt
uhum.... volgens mij ligt et daar nie aan...IronFist schreef op 21 augustus 2004 @ 22:46:
[Me E.Tweaker schreef op 21 augustus 2004 @ 21:51:...]
Gewoon de ingang even schoonblazen en opnieuw blijven aansluiten tot ie m we herkent. Is gewoon een slechte verbinding. Blijven proberen is de oplossing voor 9 van de 10 gevallen. (Ikzelf moet soms wel 20x proberen en dan hard doordrukken)
Of het nou komt omdat hij vuil is of omdat het eigenlijk geen origininele en geen officieel v525 compitabele kabel is dat weet ik niet.
[ Voor 31% gewijzigd door poesje op 22-08-2004 02:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
in PST doe je new, dan selecteer je feature fileVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 11:48:
Tis weer zover... kan weer es niej in me geluidsprofiel... had het eerdere keren opgelost door seems opnieuw erop te ztten.. maar kan me herinneren dat er simpelere oplossingen waren! Maar heb t forum niej egt bijgehouden laatste tijd! Ik heb al ff temptone en die andere eraf gehaald... dat hielp niks...
Weet iemand nog wat je moest doen.....??? Tnx!
Heb je al de USB Modem drivers geprobeert (voor MPT)?Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 10:17:
Ik heb 't geprobeert, maar ik krijg de melding niet dat hij de driver niet kan vindenIk heb 't nog geprobeert bij telefonie en modem, hem daar toe te voegen, maar dan staat er bij 'Verbonden aan' Niet Functioneel' en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen
Wat moet ik hieraan doen dan??
Assumption is the mother of all failures
Verwijderd
Tnx poesje werkt perfectpoesje schreef op 22 augustus 2004 @ 12:20:
[...]
in PST doe je new, dan selecteer je feature file
hierna doe je read from phone
dan zie je een lijst met beltoon standen... die zet je op 0 (da is stil)
dan laat je em terugschrijven naar je mobiel
herstart mobiel en als et goed is werkt et
(je bent alleen wel wat eigen instellingen kwijt, zoals hoe klok en datum eruit zien... is gewoon op mobiel weer terug in te stellen)
Verwijderd
Verwijderd
Heb je al geprobeert om je phone + je comp opnieuw op te starten?D-Raven schreef op 22 augustus 2004 @ 20:32:
Hoi ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een V525, Ik probeer dus met phonetools verbinding te maken via bluetooth. Maar hij wil mn phone maar niet detecteren, hij vindt m gewoon niet.
Ik heb gewoon de instructies gevolgd. Dus in het bluetooth menu van de telefoon, energie = aan en daarna op vindt mij gedrukt.
Vervolgens ga ik dan met phonetools naar mn telefoon zoeken. Maar hij vindt hem niet!! heb al vanalles geprobeerd.
-phonetools upgraden naar Versie 2.21b
-Andere bluetooth drivers
-phonetools reinstallen
Ik heb een trust BT usb dongle.
ik wordt n beetje gek, waarom werkt da ding niet!!!. Gewoon via de trust bluetooth software vindt ie m wel !!
ik heb de search losgelaten op het grote Motorola V500/V525 topic, maar daar kwam ook niks uit.
Heeft iemand van jullie een idee waar t aan zou kunnen liggen?, of beter nog, een oplossing? im clueless op dit moment
Verwijderd
Hij doet t inderdaad.. echter 1 profiel kan ik nog niet details veranderen... dit is vibracall.... iemand enig idee hoe... ik heb t al 3x opnieuwe geprobeerd maar telkens doet vibracall t nietpoesje schreef op 22 augustus 2004 @ 12:20:
[...]
in PST doe je new, dan selecteer je feature file
hierna doe je read from phone
dan zie je een lijst met beltoon standen... die zet je op 0 (da is stil)
dan laat je em terugschrijven naar je mobiel
herstart mobiel en als et goed is werkt et
(je bent alleen wel wat eigen instellingen kwijt, zoals hoe klok en datum eruit zien... is gewoon op mobiel weer terug in te stellen)
phone en comp al tig keer gerestart. En MTP ook al 2x reinstalled.. no effect..Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:34:
[...]
Heb je al geprobeert om je phone + je comp opnieuw op te starten?
als dat dan nog niet werkt, probeer dan eens MPT opnieuw te installeren
[ Voor 24% gewijzigd door D-Raven op 22-08-2004 21:05 ]
Verwijderd
Ik heb nog maar 's een paar keer gesearched, en toen zag ik dus dat ik windows moest updaten (waarschijnlijk) maar dit lukt niet, men zegt omdat mijn product key niet goed is (kan komen omdat ik nadat ik een virus had een illegale versie heb geinsstalleerd, want de garantie was verlopenVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 10:17:
Ik heb 't geprobeert, maar ik krijg de melding niet dat hij de driver niet kan vindenIk heb 't nog geprobeert bij telefonie en modem, hem daar toe te voegen, maar dan staat er bij 'Verbonden aan' Niet Functioneel' en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen
Wat moet ik hieraan doen dan??
Verwijderd
Add me ff op msn, ik denk niet dat we het hier daarover mogen hebben.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 23:16:
[...]
Ik heb nog maar 's een paar keer gesearched, en toen zag ik dus dat ik windows moest updaten (waarschijnlijk) maar dit lukt niet, men zegt omdat mijn product key niet goed is (kan komen omdat ik nadat ik een virus had een illegale versie heb geinsstalleerd, want de garantie was verlopen) Maar ik zou niet weten hou ik dit nou weer ga oplossen
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 09:38 ]
Verwijderd
Ik ben er achter dat het aan de SIM-Kaart ligt, dat nummer staat op de kaart, en niet op de phone, weet iemand hoe je dingen op de SIM kan aanpassen?Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:25:
Bij Office Tools > Gespreks Diensten > Service nummers staat bij mij nog 555 bij de Vodafone Izi infolijn, ipv 1200, zou ik dit kunnen veranderen dmv p2kman of seems ofzo? Of weet iemand een andere manier om 555 te veranderen in 1200?
Verwijderd
Verwijderd
Staat gewoon in de startpost, maar hier is hij nog een keer: http://www.motclub.comVerwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 19:36:
Ik heb een motorola v525 usb data kabel gekocht maar ik kan de post met die software niet meer vinden heeft iemand een link voor mij???
Greetzzz,
T66
Verwijderd
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Sorry hoor, maar dat hoef je toch niet te vermelden in dit topic..Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 09:56:
grrrr ik mag dus gewoon niet kopen van die IA van mijn ouders...zul je net zien, over een maand istie afgelopen en dan zeggen me ouder " nou okee dan"
Verwijderd
Dat ligt eraan watvoor firmware je erin hebt zitten, als je een V525@v600 hebt of een andere Flash/Flex, heb je geen garantie meer, en als ik jou was zou ik hem dus gewoon opsturen met de firmware die je had toen je hem kocht...Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 00:47:
Ik heb een groot probleem. Het geluid van mijn V525 doet het niet meer. Tijdens het bellen kan men mij wel horen, maar ik hen niet. Waarschijnlijk is de speaker stuk. De handsfree functie doet het wel trouwens.
Ik wil hem op laten sturen naar Motorola, maar nu heb ik 1 vraagje. Heb ik nu de standaard firmware weer nodig of kan ik hem gewoon opsturen met de huidige firmware?
Alvast bedankt voor alle hulp die jullie kunnen geven.
Verwijderd
ach heb wel es dak niej kan sturen... maar is dan vaak na minuutje nog een keer uit outbox... en dan doet ie t wel....Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:17:
hebben er meer mensen last van dat je niet kan sms-en?
Verwijderd
nee dat bedoel ik niet en ik heb mijn batt. er al 2 x uitgehaald deed ie het nog niet ik kan ook niet gebeld worden maar ik kan wel bellen. Mijn btg. opvragen (*101#) doet het ook niet dan zegt ie dienst niet beschikbaar iemand oplossing of moet ik gewoon vodafone bellenVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:49:
[...]
ach heb wel es dak niej kan sturen... maar is dan vaak na minuutje nog een keer uit outbox... en dan doet ie t wel....
Maar da bedoel je vast niet
Verwijderd
Maar die heb ik niet meerVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:00:
[...]
Dat ligt eraan watvoor firmware je erin hebt zitten, als je een V525@v600 hebt of een andere Flash/Flex, heb je geen garantie meer, en als ik jou was zou ik hem dus gewoon opsturen met de firmware die je had toen je hem kocht...
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 16:54 ]
Verwijderd
Daarvoor heb je Motorola mobile Phonetools nodig. Hier kun je alles mee beheren binnen je V525.Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:41:
Hey ik heb vandaag m'n v525@v600 binnen gekregen en ik heb een vraagje.
Hoe zet ik mp3's van mijn computer als ringtone op m'n phone (en ook plaatjes enzo) ? Heb ik daarvoor speciale software voor nodig ? Ik heb al een datakabel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 17:15 ]
Verwijderd
Jo ik heb het programma gedownload.. tutorials gezocht.. de handleiding en helpfile van MPtools bekeken.. en ik snap er echt helemaal geen zak vanVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 17:15:
[...]
Daarvoor heb je Motorola mobile Phonetools nodig. Hier kun je alles mee beheren binnen je V525.
Succes
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
jo bedankt.. ik had een versie gedownload die al jaren over zijn THT heen wasVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 18:05:
als je het programma goed hebt opgestart, dan zie je een telefoontje op je beeldscherm, klik hier op de button "multimediastudio" dat aan de rechterkant van het telfoontje staat....
als je dit hebt gedaan, kun je zo een bestand van je computer naar een map (audio,foto) slepen....
suc6 ermee
Verwijderd
Graag gedaan...Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:45:
[...]
jo bedankt.. ik had een versie gedownload die al jaren over zijn THT heen wasDie ondersteunde mijn phone niet.
Het werkt nu perfect
bij seem moet je 0032 invullen... en dan moet je bij rec. 0001 invullen, dan klik je op upload... als je alles goed doet, vraagt ie je om een path aan te wijzen waar je seem staat, dan hoef je alleen maar gewoon 0032_0001 te selecteren... en op open te klikken met je linkermuisknop!Pittie schreef op 25 augustus 2004 @ 20:46:
ik heb een vraagje over seem editten...
Ik heb nu zelf via Seemplayer v2.7 een nieuwe 0032_0001.seem gemaakt (met oa video functie)
Ik heb eerst de orginele geladen erin en deze aangepast, en opnieuw opgeslagen.
Maar hoe moet ik die nu terug uploaden naar mijn mobiel?
Ik gebruik p2k om opteloaden, maar wat moet ik bij uploadpath invullen?
en wat bij seem (in te vullen) rec (in te vullen)??
Verwijderd
Thx voor de uitleg, k ga ut nu direct proberenJackie_Sparrow schreef op 25 augustus 2004 @ 21:28:
[...]
bij seem moet je 0032 invullen... en dan moet je bij rec. 0001 invullen, dan klik je op upload... als je alles goed doet, vraagt ie je om een path aan te wijzen waar je seem staat, dan hoef je alleen maar gewoon 0032_0001 te selecteren... en op open te klikken met je linkermuisknop!![]()
![]()
e, voila!
[ Voor 85% gewijzigd door Pittie op 26-08-2004 12:16 ]
Verwijderd
Deze website wordt op dit moment bijgewerkt.Pittie schreef op 26 augustus 2004 @ 19:23:
hier kun je die downloaden, staat in een post op het forum
http://members.lycos.nl/motoseem/New%20Seem.zip
Verwijderd
robert-630 schreef op 26 augustus 2004 @ 00:54:
@wierden in de sp staat een ''datakabel''-tutorial, heb je die al doorgenomen?
SP = startpost = 1e post van dit topic = 1e pagina van dit topicVerwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:15:
Zou je iets specifieker willen zijn..... eventueel met een link er bij
bvd
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:20:
[...]
SP = startpost = 1e post van dit topic = 1e pagina van dit topic
Ok, maar geef dan even je foutmelding aan ofzo, hier hebben wij ook niet zo veel aan.Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:34:
Dat snap ik wel en die tutorial heb ik ook doorgenomen...
Het probleem is... mijn systeem herkent wel een USB device, maar wil hem niet installeren. terwijl ik volgens die handleiding heb gedaan
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:37:
[...]
Ok, maar geef dan even je foutmelding aan ofzo, hier hebben wij ook niet zo veel aan.
Deinstalleer sowieso even de oude drivers of zet je systeem terug naar een restorepoint.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq