Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IX]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.237 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
gsm-advies.com €199
Ik heb hem ooit nog ergens gezien maar was ie €349 weet niet meer waar dat was,maar dat is duur

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

In de startpost staat hoe je seems kan editten. De tweede seemfile kan ik alleen niet downloaden. Weet iemand waar ik 'm nog wel vandaan kan halen?

Het gaat om dit bestand: http://www.koopeenboot.com/01a8_0001.seem.new

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ethnocentrix schreef op 19 augustus 2004 @ 14:39:
In de startpost staat hoe je seems kan editten. De tweede seemfile kan ik alleen niet downloaden. Weet iemand waar ik 'm nog wel vandaan kan halen?

Het gaat om dit bestand: http://www.koopeenboot.com/01a8_0001.seem.new
als het goed is staat hij hierbij: http://www.fileforum.org/v525/

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
daarom is ie ook weggehaald van mijn site.

De nieuwe Inkoopactie is van start!
http://www.inkoopactie.net/ia/b6451krg

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Weet iemand misschien of het mogelijk is om ook postadressen van contactpersonen op te slaan? Evt via een losse MIDlet? Mijn oude Nokia 3510i had die optie er standaard inzitten en kon je per persoon gewoon zijn/haar adres opslaan en dat was zeer handig toen ik kaartjes naar mensen ging sturen toen ik op vakantie was :) Maar tot nu toe heb ik die mogelijkheid nog niet in de V525 gevonden :(

Verwijderd

Bestaat er ook een java applicatie om bijvoorbeeld via bluetooth traceerbaar te blijf na 60 sec zonder opnieuw te hoeven inschakelen? of andere java applicaties voor handige functies...?
Greetzzz,
T66

• RTBravo

RTBravo

Gewoon bij instellingen -> verbinding -> bluetooth -> setup -> energie op "aan" zetten. Ipv met de "Vind mij" methode. Dan zal bluetooth altijd aanstaan (Ja het werkt, want ik kan hier ook altijd bij mn mobiel ;)) en het vreet niet merkbaar meer stroom.

[ Voor 13% gewijzigd door RTBravo op 19-08-2004 19:48 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RTBravo schreef op 19 augustus 2004 @ 19:47:
Gewoon bij instellingen -> verbinding -> bluetooth -> setup -> energie op "aan" zetten. Ipv met de "Vind mij" methode. Dan zal bluetooth altijd aanstaan (Ja het werkt, want ik kan hier ook altijd bij mn mobiel ;)) en het vreet niet merkbaar meer stroom.
You naughty person..... you didn't read all the Topics :P

Je kan NIET langer dan 60 sec. traceerbaar zijn !!! Dat is wegens Security enzo B)
Gaat lekker zo...... 2de keer dat ik soort guru ben in 1 maand :+

[ Voor 27% gewijzigd door nero355 op 19-08-2004 21:26 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Yep, Nero heeft gelijk _/-\o_ .

Verwijderd

@Rjongen: ik vat et niet, waarom hebbie geen zwart frontje met zilver int midden, stond nog zo mooi aangeprezen op daydeal :X

En had de prijzen iets lager verwacht :/

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:17:
@Rjongen: ik vat et niet, waarom hebbie geen zwart frontje met zilver int midden, stond nog zo mooi aangeprezen op daydeal :X

ten eerste doen we het niet bij daydeal, ten tweede is de kwaliteit dit keer beter, waardoor de prijs wat duurder is. :)

Verwijderd

Hmm....ongeveer 20 euro voor full housing... :/

• RTBravo

RTBravo

nero355 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:07:
[...]
You naughty person..... you didn't read all the Topics :P

Je kan NIET langer dan 60 sec. traceerbaar zijn !!! Dat is wegens Security enzo B)
[...]
Nee, gelukkig zijn het er ook niet zoveel hahaha :)

Maar anyways, wat bedoel je hiermee? Als ik deze optie namelijk aanzet kan mij PC altijd verbinden met m'n phone. Dan verschijnt automatisch het bluetooth logotje weer op mn mobiel en kan ik aan de slag. Dus als m'n pc altijd kan connecten, waarom zouden andere apparaten dat dan niet kunnen? Wegens security niet kunnen tracen, maar wel connecten lijkt me helemaal krom :P

[ Voor 3% gewijzigd door RTBravo op 19-08-2004 22:39 ]

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
RTBravo schreef op 19 augustus 2004 @ 22:39:
[...]

Nee, gelukkig zijn het er ook niet zoveel hahaha :)

Maar anyways, wat bedoel je hiermee? Als ik deze optie namelijk aanzet kan mij PC altijd verbinden met m'n phone. Dan verschijnt automatisch het bluetooth logotje weer op mn mobiel en kan ik aan de slag. Dus als m'n pc altijd kan connecten, waarom zouden andere apparaten dat dan niet kunnen? Wegens security niet kunnen tracen, maar wel connecten lijkt me helemaal krom :P
binnen die 60 seconden kan de v525 gevonden worden door andere apparaten
wanneer deze binnen de 60 sec. gevonden zijn, kunnen ze erna nog connectie krijgen
(zolang ze in de lijst van je mobiel staan, voor zover ik weet :P)
buiten die 60sec. kunnen er geen vreemde apparaten connecten... dus nie zomaar met je mobiel knoeien ;) handig, toch?!

• Friebo
  • Laatst online: 04-08 22:36
Is er ook ergens een soort van tutorial te vinden voor het verwisselen van de "housings"?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Verwijderd

Bestaan er ook java applicaties die andere dingen doen als spellen??? bijv. het overzetten van games of in 1 keer meerdere plaatjes???
Greetzzz,
T66

Verwijderd

Topicstarter
poesje schreef op 19 augustus 2004 @ 23:23:
[...]

binnen die 60 seconden kan de v525 gevonden worden door andere apparaten
wanneer deze binnen de 60 sec. gevonden zijn, kunnen ze erna nog connectie krijgen
(zolang ze in de lijst van je mobiel staan, voor zover ik weet :P)
buiten die 60sec. kunnen er geen vreemde apparaten connecten... dus nie zomaar met je mobiel knoeien ;) handig, toch?!
Poesje heeft gelijk, zolang onbekenden niet in je lijst staan kunnen ze niet connecten. Je kan zelfs voor bekenden instellen wat voor toegang ze hebben. Dit is een uitermate veilig aspect van de telefoon aangezien er bij Nokia's en SE toch wel wat gerommeld kon worden aan je telefoon via BT.

• robert-630
  • Niet online
Op een telefoon (seem-edited) heb ik alle data op de foon via alles wissen gewist.
Maar nu heb ik het volgende probleem. Vele beltonen had ik al eerder van de gsm gewist, bij het wissen had ik er natuurlijk niet van te voren aangedacht om alle ingangen in de geluidsprofielen op stil te zetten. nu zaten er vanzelfsprekend enkele ringtones op de foon. Aangezien die nu gewist zijn en mytone en temptone blijkbaar niet geupdate zijn, kom ik de profielen niet meer in.

Ik heb mytone en temptone gewist (stom 8)7 ) dacht dat ie nieuwe zou aanmaken. nu kan ik niet simpelweg de beltonen terugzetten en het probleem fixen. Is er iemand die naast flashen/flexen nog iets weet om het probleem op te lossen.

Wijze les: Doe nooit een master reset op een getweakte foon >:)

/EDIT alles is weer bij het oude, thnx poesje..

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 20-08-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:17:

Jaah idd een beetje jammer, die zwarte met zilver zag er wel geil uit. Maarja ze zijn bij daydeal wel iets duurder. En las op IA dat het de vorige keer bij Daydeal niet wilde lukken.

* I_PANDA_I heeft een compleet zwarte cover besteld, Maar misschien dat ik maar een deel vervang, ff kijken wat er mooi uit ziet 8)

Weet iemand trouwens of er ook van die venstertjes die voor het lcdschermpje zitten bij een complete cover zitten? Want de buitenste van mij is erg beschadigd na de val op het asfalt.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik nie geloof is dat als we 25 frontjes of meer bestellen dat ze nog 16 euro kosten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 11:54:
wat ik nie geloof is dat als we 25 frontjes of meer bestellen dat ze nog 16 euro kosten B)
Sorry hoor maar wat is nou het probleem.
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om zo'n IA te organiseren. Als je het aan mij vraagt is het wel terecht dat de organisatie er wat aan over houdt. Zeker als een IA uit tientalle pakketjes bestaat. Daar zitten echt wel wat uurtje op.

En voor degene die bestellen is het toch ook een voordeel. Want in je eentje in het buitenland bestellen is geen doen.

Wat mij betreft is ut ok :)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zeg ik nie, zeg niet dat het hun fout is, maar volgens mij als je strax klaar bent met de actie en je hun zegt wat je in totaal kunt bestellen, maar dan wil je blabla korting anders bestel je niet .. dan wil ik nog wel is zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb een datakabel gekocht voor de nmotorola v525

en dei heb ik op de pc aan gesloten maar de pc heeft geen besturings bestand kunnen vinden en bij de datakabel zelf zat hij er ook niet bij

weten jullie waar ik de goede bestanden kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb 102 berichte inbox en hij is vol (waarvan ook 9 op sim):s er sta 200 in de startpost

edit: helpt ook nie alsk bv een filmpje verwijder

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
shit,shit,shit!!
Ik wilde MMSen met de V525,men moet dat nog handmatig instellen
Ik kan nergens vinden wáár en wat ik wel gevonden heb(bij bericht/mms setup instellingen) werkt het niet...
Of is de oorzaak deze,dat ik de V525 geunlocked heb,dus de vodafone de boel tegenhoud of zoiets???ik zelf heb een kpn HI abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:30:
kheb 102 berichte inbox en hij is vol (waarvan ook 9 op sim):s er sta 200 in de startpost
edit: helpt ook nie alsk bv een filmpje verwijder
Maybe bedoelen ze daarmee 100 in de inbox en 100 in de outbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTBravo schreef op 20 augustus 2004 @ 17:00:
[...]

Maybe bedoelen ze daarmee 100 in de inbox en 100 in de outbox?
neej want het geheugen gaat over de in en outbox en alsk er 1 in de inbox heb en 1 minder in de inbox is da gewoon ook vol ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:02:
[...]
neej want het geheugen gaat over de in en outbox en alsk er 1 in de inbox heb en 1 minder in de inbox is da gewoon ook vol ...
Ja kwa geheugen zit ie misschien nie vol, maar technisch kan ie misschien niet meer dan 100 in de inbox en 100 en de outbox aan? Misschien werkt het met arrays met een vaste limit van 100 of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwee nie maar meer krijgk er nie in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
die 100 smsjes max heb ik nu van veel kanten gehoord... misschien dat iemand et ff kan wijzigen in de startpost (die melding van 200 kwam vanuit amerika)
blijkbaar is de V525 niet in staat om meer dan 100 smsjes in z'n geheugen te zetten...
dan zorg je toch gewoon dat je er minder dan 100 in je mobiel hebt :P

wat zou je nou met zo veel smsjes motten ?!?!?
als je ze wil bewaren, zet ze dan op je comp (via mpt kon da dacht ik)

[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 20-08-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen het is mij gelukt om p2k te instaleren en de seems editten enzo :) :P :9 :*) 8) >:) .
Dus een ding Je KUNT NIET TWEAKEN MET STOMME ME
Ik heb dus een xp aangeschaft t.w.v 120 euro (dus niet >:) )
Allen ik wil graag de vodafone live knopje weg krijgen de plaatje dan want nu heb ik daar camera maar hij laat steeds de rode live konpje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 20 augustus 2004 @ 21:16:
die 100 smsjes max heb ik nu van veel kanten gehoord... misschien dat iemand et ff kan wijzigen in de startpost (die melding van 200 kwam vanuit amerika)
blijkbaar is de V525 niet in staat om meer dan 100 smsjes in z'n geheugen te zetten...
dan zorg je toch gewoon dat je er minder dan 100 in je mobiel hebt :P

wat zou je nou met zo veel smsjes motten ?!?!?
als je ze wil bewaren, zet ze dan op je comp (via mpt kon da dacht ik)
een aantekening nog, als het goed is kan je wel meer smsjes in je OUTBOX hebben, mijn nichtje heeft dezelfde foon en had meer dan 200 berichten in dr outbox staan en ook nog vele in dr inbox.
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:26:
Mensen het is mij gelukt om p2k te instaleren en de seems editten enzo :) :P :9 :*) 8) >:) .
Dus een ding Je KUNT NIET TWEAKEN MET STOMME ME
Ik heb dus een xp aangeschaft t.w.v 120 euro (dus niet >:) )
Allen ik wil graag de vodafone live knopje weg krijgen de plaatje dan want nu heb ik daar camera maar hij laat steeds de rode live konpje zien.
ff vlive_up (iets in die trant) verwijderen met p2kman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net tot de ontdekking dat t menu van de Siemens U15 (UMTS-telefoon) wel heel erg lijkt op die van de Vxxx-serie.

Kijk dit maar eens: Afbeeldingslocatie: http://i.pricerunner.com/prod/410216039l/Siemens_U15.jpg

En deze demo, moet je gewoon alle menuutjes eens bekijken, precies 't zelfde! http://php.my-siemens.com/u15

Camerakwaliteit lijkt ook erg op die van de Vxxx-serie: Afbeeldingslocatie: http://www.techlife.gr/_data/images/reviews/pictures/large/lvideophone-Siemens-p2.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 00:10:
Ik kom net tot de ontdekking dat t menu van de Siemens U15 (UMTS-telefoon) wel heel erg lijkt op die van de Vxxx-serie.

Kijk dit maar eens: [afbeelding]

En deze demo, moet je gewoon alle menuutjes eens bekijken, precies 't zelfde! http://php.my-siemens.com/u15

Camerakwaliteit lijkt ook erg op die van de Vxxx-serie: [afbeelding]
siemens moet gewoon de software opgekocht hebben, het lijkt idd als twee druppels water op de software in onze telefoon (alleen het hoofdmenu is aangepast, die heeft andere icoonen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robert-630 schreef op 21 augustus 2004 @ 00:26:
[...]

siemens moet gewoon de software opgekocht hebben, het lijkt idd als twee druppels water op de software in onze telefoon (alleen het hoofdmenu is aangepast, die heeft andere icoonen)
Inderdaad, maar het heeft de zelfde structuur. Check ook het middenknopje, precies t zelfde. Wat wel gek is dat deze telefoon UMTS-gericht is en ook kan videocallen. Ik durf die firmware (als er ie ook zou zijn) iig niet in mijn foon te flashen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 00:32:
[...]

Inderdaad, maar het heeft de zelfde structuur. Check ook het middenknopje, precies t zelfde. Wat wel gek is dat deze telefoon UMTS-gericht is en ook kan videocallen. Ik durf die firmware (als er ie ook zou zijn) iig niet in mijn foon te flashen :p
had je ook al de U10 gezien?, hetzelfde verhaal...
..wat firmware betreft, denk ook dat dat alleen maar problemen geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
iemand die me kan helpen met mms instellingen (zie post bovenaan deze pagina)
aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

rooie60 schreef op 21 augustus 2004 @ 01:25:
iemand die me kan helpen met mms instellingen (zie post bovenaan deze pagina)
aub
Ik weet niet waar maar je kan het gewoon naar je v525 laten sturen @ Vodafone site ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

De overeenkomst met die siemens is niet zomaar, zowel hard als software zijn toen der tijd door siemens bij motorola ingekocht ;)

"Siemens U15 UMTS phone presented (09.10.2003)
Siemens today presented their second UMTS phone, the U15. The hardware of this phone is produced by Motorola, but the design has been changed by Siemens. It has MP3-player, Bluetooth, 64MB memory and two built-in cameras with VGA resolution, video recording and 3x digital zoom. The U15 is expected to be available in November in 15 countries." (club-siemens.com)

[ Voor 62% gewijzigd door Nanax op 21-08-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ja had ik inmiddels al gedaan nero,maar helaas
ik puzzel wel ff verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nanax schreef op 21 augustus 2004 @ 16:18:
De overeenkomst met die siemens is niet zomaar, zowel hard als software zijn toen der tijd door siemens bij motorola ingekocht ;)

"Siemens U15 UMTS phone presented (09.10.2003)
Siemens today presented their second UMTS phone, the U15. The hardware of this phone is produced by Motorola, but the design has been changed by Siemens. It has MP3-player, Bluetooth, 64MB memory and two built-in cameras with VGA resolution, video recording and 3x digital zoom. The U15 is expected to be available in November in 15 countries." (club-siemens.com)
Dat maakt alles veel helderder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm.. Kan iemand mij helpen??
Ik heb de startpost nu wel al 10 x doorgelezen, maar ik zie mijn probleem d'r niet bij staan.
Mijn probleem is, dat als ik m'n V525 aansluit, hij hem niet herkent (eerst was er een probleem met de modem, maar dat is opgelost:)) Als ik nu p2kman opstart staat er 'not connected' en ik zie maar nergens waar ik dat kan veranderen :'(
Kan iemand me helpen??

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 21:51:
Ehm.. Kan iemand mij helpen??
Ik heb de startpost nu wel al 10 x doorgelezen, maar ik zie mijn probleem d'r niet bij staan.
Mijn probleem is, dat als ik m'n V525 aansluit, hij hem niet herkent (eerst was er een probleem met de modem, maar dat is opgelost:)) Als ik nu p2kman opstart staat er 'not connected' en ik zie maar nergens waar ik dat kan veranderen :'(
Kan iemand me helpen??

Alvast bedankt _/-\o_
Gewoon de ingang even schoonblazen en opnieuw blijven aansluiten tot ie m we herkent. Is gewoon een slechte verbinding. Blijven proberen is de oplossing voor 9 van de 10 gevallen. (Ikzelf moet soms wel 20x proberen en dan hard doordrukken)

Of het nou komt omdat hij vuil is of omdat het eigenlijk geen origininele en geen officieel v525 compitabele kabel is dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
IronFist schreef op 21 augustus 2004 @ 22:46:
[Me E.Tweaker schreef op 21 augustus 2004 @ 21:51:...]

Gewoon de ingang even schoonblazen en opnieuw blijven aansluiten tot ie m we herkent. Is gewoon een slechte verbinding. Blijven proberen is de oplossing voor 9 van de 10 gevallen. (Ikzelf moet soms wel 20x proberen en dan hard doordrukken)

Of het nou komt omdat hij vuil is of omdat het eigenlijk geen origininele en geen officieel v525 compitabele kabel is dat weet ik niet.
uhum.... volgens mij ligt et daar nie aan...
het probleem zat em erin dat p2kman de telefoon niet herkent
dit wijst er meestal op dat de p2k drivers niet zijn geinstalleerd ;)

(dus dan lijkt et me nie zo handig om da kabeltje er vaak hard in te drukken....
gaat ie kapot van :P ikzelf heb eigenlijk nooit problemen met et detecteren van de mobiel en kabeltje maakt bijna altijd goed contact terwijl ik em er nooit hard in zit te duwen, had er 1x vuil in zitten... dus 1x ging et nie zo goed... na blazen wel)

@Me E.Tweaker:
heb je de tutorial gevolgd??
en dan ook et p2k driver gedeelte??
(modem driver word dan wanneer nodig omgezet in p2k drivers...
anders kan p2kman je telefoon nie vinden)

[ Voor 31% gewijzigd door poesje op 22-08-2004 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't geprobeert, maar ik krijg de melding niet dat hij de driver niet kan vinden :'( Ik heb 't nog geprobeert bij telefonie en modem, hem daar toe te voegen, maar dan staat er bij 'Verbonden aan' Niet Functioneel' en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen :'( Wat moet ik hieraan doen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis weer zover... kan weer es niej in me geluidsprofiel... had het eerdere keren opgelost door seems opnieuw erop te ztten.. maar kan me herinneren dat er simpelere oplossingen waren! Maar heb t forum niej egt bijgehouden laatste tijd :'( ! Ik heb al ff temptone en die andere eraf gehaald... dat hielp niks...
Weet iemand nog wat je moest doen.....??? Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 11:48:
Tis weer zover... kan weer es niej in me geluidsprofiel... had het eerdere keren opgelost door seems opnieuw erop te ztten.. maar kan me herinneren dat er simpelere oplossingen waren! Maar heb t forum niej egt bijgehouden laatste tijd :'( ! Ik heb al ff temptone en die andere eraf gehaald... dat hielp niks...
Weet iemand nog wat je moest doen.....??? Tnx!
in PST doe je new, dan selecteer je feature file
hierna doe je read from phone
dan zie je een lijst met beltoon standen... die zet je op 0 (da is stil)
dan laat je em terugschrijven naar je mobiel
herstart mobiel en als et goed is werkt et

(je bent alleen wel wat eigen instellingen kwijt, zoals hoe klok en datum eruit zien... is gewoon op mobiel weer terug in te stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 10:17:
Ik heb 't geprobeert, maar ik krijg de melding niet dat hij de driver niet kan vinden :'( Ik heb 't nog geprobeert bij telefonie en modem, hem daar toe te voegen, maar dan staat er bij 'Verbonden aan' Niet Functioneel' en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen :'( Wat moet ik hieraan doen dan??
Heb je al de USB Modem drivers geprobeert (voor MPT)?
Als die wel werkt dan moet je voor p2kman 'Multifunctioneel apparaat' installeren.
Als dat ook niet werkt dan zit de kabel er toch echt nie goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

na nog een keer doorspitten heb ik inmiddels begrepen dat het niet mogelijk is om zomaar smsstatusbericht aan te zetten, helaas. seemen is voorlopig geen optie omdat ik nog geen 2 maanden een usb-bluetooth ding heb. nu is mijn volgende vraag, is t mogelijk om de voicememo om te zetten naar gewoon wav of iets dergelijks? ik heb een mooie memo die ik als voicemail wil, maar omdat ik die pas net aangezet heb, heb ik die niet direct kunnen (laten) inspreken. is er een mogelijkheid om die op me computer te zetten (bluetooth)?

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 22 augustus 2004 @ 12:20:
[...]

(je bent alleen wel wat eigen instellingen kwijt, zoals hoe klok en datum eruit zien... is gewoon op mobiel weer terug in te stellen)
Tnx poesje werkt perfect :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Office Tools > Gespreks Diensten > Service nummers staat bij mij nog 555 bij de Vodafone Izi infolijn, ipv 1200, zou ik dit kunnen veranderen dmv p2kman of seems ofzo? Of weet iemand een andere manier om 555 te veranderen in 1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Hoi ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een V525, Ik probeer dus met phonetools verbinding te maken via bluetooth. Maar hij wil mn phone maar niet detecteren, hij vindt m gewoon niet.

Ik heb gewoon de instructies gevolgd. Dus in het bluetooth menu van de telefoon, energie = aan en daarna op vindt mij gedrukt.

Vervolgens ga ik dan met phonetools naar mn telefoon zoeken. Maar hij vindt hem niet!! heb al vanalles geprobeerd.
-phonetools upgraden naar Versie 2.21b
-Andere bluetooth drivers
-phonetools reinstallen

Ik heb een trust BT usb dongle.

ik wordt n beetje gek, waarom werkt da ding niet!!!. Gewoon via de trust bluetooth software vindt ie m wel !!

ik heb de search losgelaten op het grote Motorola V500/V525 topic, maar daar kwam ook niks uit.

Heeft iemand van jullie een idee waar t aan zou kunnen liggen?, of beter nog, een oplossing? im clueless op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Raven schreef op 22 augustus 2004 @ 20:32:
Hoi ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een V525, Ik probeer dus met phonetools verbinding te maken via bluetooth. Maar hij wil mn phone maar niet detecteren, hij vindt m gewoon niet.

Ik heb gewoon de instructies gevolgd. Dus in het bluetooth menu van de telefoon, energie = aan en daarna op vindt mij gedrukt.

Vervolgens ga ik dan met phonetools naar mn telefoon zoeken. Maar hij vindt hem niet!! heb al vanalles geprobeerd.
-phonetools upgraden naar Versie 2.21b
-Andere bluetooth drivers
-phonetools reinstallen

Ik heb een trust BT usb dongle.

ik wordt n beetje gek, waarom werkt da ding niet!!!. Gewoon via de trust bluetooth software vindt ie m wel !!

ik heb de search losgelaten op het grote Motorola V500/V525 topic, maar daar kwam ook niks uit.

Heeft iemand van jullie een idee waar t aan zou kunnen liggen?, of beter nog, een oplossing? im clueless op dit moment
Heb je al geprobeert om je phone + je comp opnieuw op te starten?
als dat dan nog niet werkt, probeer dan eens MPT opnieuw te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 22 augustus 2004 @ 12:20:
[...]

Hij doet t inderdaad.. echter 1 profiel kan ik nog niet details veranderen... dit is vibracall.... iemand enig idee hoe... ik heb t al 3x opnieuwe geprobeerd maar telkens doet vibracall t niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:34:
[...]

Heb je al geprobeert om je phone + je comp opnieuw op te starten?
als dat dan nog niet werkt, probeer dan eens MPT opnieuw te installeren
phone en comp al tig keer gerestart. En MTP ook al 2x reinstalled.. no effect..

edit: OMG....

heb battarij eruit gehaald en er opnieuw ingestopt. En toen opnieuw geprobeerd, nu werkt t wel ......

en daar heb ik dus al de hele dag mee zitten kloten...nouja..blij dat t werkt...

[ Voor 24% gewijzigd door D-Raven op 22-08-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 10:17:
Ik heb nog maar 's een paar keer gesearched, en toen zag ik dus dat ik windows moest updaten (waarschijnlijk) maar dit lukt niet, men zegt omdat mijn product key niet goed is (kan komen omdat ik nadat ik een virus had een illegale versie heb geinsstalleerd, want de garantie was verlopen :9 ) Maar ik zou niet weten hou ik dit nou weer ga oplossen ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 23:16:
[...]

Ik heb nog maar 's een paar keer gesearched, en toen zag ik dus dat ik windows moest updaten (waarschijnlijk) maar dit lukt niet, men zegt omdat mijn product key niet goed is (kan komen omdat ik nadat ik een virus had een illegale versie heb geinsstalleerd, want de garantie was verlopen :9 ) Maar ik zou niet weten hou ik dit nou weer ga oplossen ;( ;(
Add me ff op msn, ik denk niet dat we het hier daarover mogen hebben.

adres: vincent90@gmail.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toegevoegd :)
mail: ikke_tono@hotmail.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:25:
Bij Office Tools > Gespreks Diensten > Service nummers staat bij mij nog 555 bij de Vodafone Izi infolijn, ipv 1200, zou ik dit kunnen veranderen dmv p2kman of seems ofzo? Of weet iemand een andere manier om 555 te veranderen in 1200?
Ik ben er achter dat het aan de SIM-Kaart ligt, dat nummer staat op de kaart, en niet op de phone, weet iemand hoe je dingen op de SIM kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een motorola v525 usb data kabel gekocht maar ik kan de post met die software niet meer vinden heeft iemand een link voor mij???
Greetzzz,
T66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 19:36:
Ik heb een motorola v525 usb data kabel gekocht maar ik kan de post met die software niet meer vinden heeft iemand een link voor mij???
Greetzzz,
T66
Staat gewoon in de startpost, maar hier is hij nog een keer: http://www.motclub.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groot probleem. Het geluid van mijn V525 doet het niet meer. Tijdens het bellen kan men mij wel horen, maar ik hen niet. Waarschijnlijk is de speaker stuk. De handsfree functie doet het wel trouwens.

Ik wil hem op laten sturen naar Motorola, maar nu heb ik 1 vraagje. Heb ik nu de standaard firmware weer nodig of kan ik hem gewoon opsturen met de huidige firmware?

Alvast bedankt voor alle hulp die jullie kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14
Is de V525 intern hetzelfde als de V600? de V600 is wat smaller en als het gewoon mogelijk is een V600 cover erop te monteren heb je een cheape V600 na wat software mods... iemand meer info?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

lol als we dat wisten hadden we het zelf ook wel gedaan ;) er zijn wel wat mensen mee bezig volgens mij. en exact het zelfde zijn ze ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrrr ik mag dus gewoon niet kopen van die IA van mijn ouders...zul je net zien, over een maand istie afgelopen en dan zeggen me ouder " nou okee dan" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 09:56:
grrrr ik mag dus gewoon niet kopen van die IA van mijn ouders...zul je net zien, over een maand istie afgelopen en dan zeggen me ouder " nou okee dan" :(
Sorry hoor, maar dat hoef je toch niet te vermelden in dit topic..

offtopic:
En als ik jou was zou ik gewoon bestellen en dan zul je zien dat ze t niet zo erg vinden. Ik snap sowieso niet waarom je t uberhaupt vraagt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
lekker advies geef jij zeg holl!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 00:47:
Ik heb een groot probleem. Het geluid van mijn V525 doet het niet meer. Tijdens het bellen kan men mij wel horen, maar ik hen niet. Waarschijnlijk is de speaker stuk. De handsfree functie doet het wel trouwens.

Ik wil hem op laten sturen naar Motorola, maar nu heb ik 1 vraagje. Heb ik nu de standaard firmware weer nodig of kan ik hem gewoon opsturen met de huidige firmware?

Alvast bedankt voor alle hulp die jullie kunnen geven.
Dat ligt eraan watvoor firmware je erin hebt zitten, als je een V525@v600 hebt of een andere Flash/Flex, heb je geen garantie meer, en als ik jou was zou ik hem dus gewoon opsturen met de firmware die je had toen je hem kocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben er meer mensen last van dat je niet kan sms-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:17:
hebben er meer mensen last van dat je niet kan sms-en?
ach heb wel es dak niej kan sturen... maar is dan vaak na minuutje nog een keer uit outbox... en dan doet ie t wel....

Maar da bedoel je vast niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:49:
[...]

ach heb wel es dak niej kan sturen... maar is dan vaak na minuutje nog een keer uit outbox... en dan doet ie t wel....

Maar da bedoel je vast niet :(
nee dat bedoel ik niet en ik heb mijn batt. er al 2 x uitgehaald deed ie het nog niet ik kan ook niet gebeld worden maar ik kan wel bellen. Mijn btg. opvragen (*101#) doet het ook niet dan zegt ie dienst niet beschikbaar iemand oplossing of moet ik gewoon vodafone bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:00:
[...]

Dat ligt eraan watvoor firmware je erin hebt zitten, als je een V525@v600 hebt of een andere Flash/Flex, heb je geen garantie meer, en als ik jou was zou ik hem dus gewoon opsturen met de firmware die je had toen je hem kocht...
Maar die heb ik niet meer 8)7 Niet zo slim van me. Maar eens zoeken of ik de orginele ergens kan vinden.

Bedankt voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb vandaag m'n v525@v600 binnen gekregen en ik heb een vraagje.

Hoe zet ik mp3's van mijn computer als ringtone op m'n phone (en ook plaatjes enzo) ? Heb ik daarvoor speciale software voor nodig ? Ik heb al een datakabel.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:41:
Hey ik heb vandaag m'n v525@v600 binnen gekregen en ik heb een vraagje.

Hoe zet ik mp3's van mijn computer als ringtone op m'n phone (en ook plaatjes enzo) ? Heb ik daarvoor speciale software voor nodig ? Ik heb al een datakabel.
Daarvoor heb je Motorola mobile Phonetools nodig. Hier kun je alles mee beheren binnen je V525.

Succes

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 17:15:
[...]

Daarvoor heb je Motorola mobile Phonetools nodig. Hier kun je alles mee beheren binnen je V525.

Succes
Jo ik heb het programma gedownload.. tutorials gezocht.. de handleiding en helpfile van MPtools bekeken.. en ik snap er echt helemaal geen zak van :D.

Het enigste wat je met dat programma kan is iemand bellen, sms'en, mailen etc.. en synchroniseren?? Nergens staat iets van ringtones of plaatjes op je telefoon zetten ??

Iemand die ervaring met dit programma heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het programma goed hebt opgestart, dan zie je een telefoontje op je beeldscherm, klik hier op de button "multimediastudio" dat aan de rechterkant van het telfoontje staat....

als je dit hebt gedaan, kun je zo een bestand van je computer naar een map (audio,foto) slepen....

suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus een v525 @ v600

en heb ongeveer al het mogelijke al verandert door editen

enisgte wat tie echt vertikt is om vodafoon en de datum wegtehalen of te verandere (dat gprs gedoe dus) mer mense die dat hebben ?

en wil graag meer smsjes in me telefoon standaard bij v525 @ v600 software is max 50 in inbox en 50 in outbox je meot makkelijk 100 in en 100 out kunnen krijgen maar het probleem is dat je bij al die edit proggies kan kiezen of je ze op je telefoon of sim wil opslaan ik heb het nu verandert naar sim maar dan vertik tie het bij 46in 34 out al om te verzenden of te ontvangen dus wie o wie weet hoe je het allebij aan kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de orginele firmware en fl_x van de V525 is?

Ik moet aan de garantie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 18:05:
als je het programma goed hebt opgestart, dan zie je een telefoontje op je beeldscherm, klik hier op de button "multimediastudio" dat aan de rechterkant van het telfoontje staat....

als je dit hebt gedaan, kun je zo een bestand van je computer naar een map (audio,foto) slepen....

suc6 ermee
jo bedankt.. ik had een versie gedownload die al jaren over zijn THT heen was :) Die ondersteunde mijn phone niet.

Het werkt nu perfect :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:45:
[...]

jo bedankt.. ik had een versie gedownload die al jaren over zijn THT heen was :) Die ondersteunde mijn phone niet.

Het werkt nu perfect :Y
Graag gedaan... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
ik heb een vraagje over seem editten...
Ik heb nu zelf via Seemplayer v2.7 een nieuwe 0032_0001.seem gemaakt (met oa video functie)

Ik heb eerst de orginele geladen erin en deze aangepast, en opnieuw opgeslagen.
Maar hoe moet ik die nu terug uploaden naar mijn mobiel?

Ik gebruik p2k om opteloaden, maar wat moet ik bij uploadpath invullen?
en wat bij seem (in te vullen) rec (in te vullen)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
Pittie schreef op 25 augustus 2004 @ 20:46:
ik heb een vraagje over seem editten...
Ik heb nu zelf via Seemplayer v2.7 een nieuwe 0032_0001.seem gemaakt (met oa video functie)

Ik heb eerst de orginele geladen erin en deze aangepast, en opnieuw opgeslagen.
Maar hoe moet ik die nu terug uploaden naar mijn mobiel?

Ik gebruik p2k om opteloaden, maar wat moet ik bij uploadpath invullen?
en wat bij seem (in te vullen) rec (in te vullen)??
bij seem moet je 0032 invullen... en dan moet je bij rec. 0001 invullen, dan klik je op upload... als je alles goed doet, vraagt ie je om een path aan te wijzen waar je seem staat, dan hoef je alleen maar gewoon 0032_0001 te selecteren... en op open te klikken met je linkermuisknop! ;) :P :+

e, voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag heren,

ik volg al een aardig tijdje dit topic.... (heb zelf ook een V525)

Ik heb thuis een datakabel liggen voor de V525. Het probleem is dat ik als ik mijn gsm hierop aansluit. Mijn pc wel een USB device herkent, maar wat ik ook probeer. ik krijg hem niet aan de praat.

heb alles gedaan wat ik kon vinden in de history van dit topic (en vorige topics). helaas ik kom er niet uit.

Ik heb alle software die ik kon vinden voor de V525 gedownload en geïnstalleerd, drivers geïnstalleerd e.d. niets, maar dan ook niets hielp.

Wie kan mij helpen en een duidelijk stappenplan geven....

Mijn systeem:
Windows XP + SP 1 + alle updates
USB 1 poort

Ik heb nu alle software verwijderd die ik had geïnstalleerd voor de motorola (o.a MPT en USB Drivers)

Hoe krijg ik hem aan de praat.

Ik heb het ook op een kale windows XP (+ SP1) geprobeerd, maar dat heeft ook niets geholpen

Wie helpt mij

Je mag mij ook mailen met de oplossing op jschoolderman@hotmail.com (tevens msn)

• robert-630
  • Niet online
@wierden in de sp staat een ''datakabel''-tutorial, heb je die al doorgenomen?

• Pittie
Jackie_Sparrow schreef op 25 augustus 2004 @ 21:28:
[...]

bij seem moet je 0032 invullen... en dan moet je bij rec. 0001 invullen, dan klik je op upload... als je alles goed doet, vraagt ie je om een path aan te wijzen waar je seem staat, dan hoef je alleen maar gewoon 0032_0001 te selecteren... en op open te klikken met je linkermuisknop! ;) :P :+

e, voila!
Thx voor de uitleg, k ga ut nu direct proberen ;)

Edit

Het werkt :)
Ik kan nu video's bekijken (3pg) op mn foon.
Of ik meer sms'jes kan opslaan weet ik nog niet ;), daarvoor moet ik er eerst nog wat krijgen (A)

Iig bedankt voor je hulp

Edit
het werkt dus nog niet :(
Ik kan wel video via mobile phonetools uploaden naar mijn telefoon.
Maar daarna vind ik ze nergens meer terug :(

[ Voor 85% gewijzigd door Pittie op 26-08-2004 12:16 ]

• RTBravo

RTBravo

Die link naar die 2de seem (http://www.koopeenboot.com/01a8_0001.seem.new) is trouwens ook al een tijdje zo dood als wat he :( Gister heb ik em ergens anders gevonden, vraag me alleen nie waar :P Met wat gegoogle is ie te vinden.

Weet iemand of het ook met een seem (dus geen flash/flex) om die vodafone troep uit de berichtenlijst en in andere menus weg te krijgen?

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Zou je mij alsjeblieft ook aan die seem kunnen helpen?(http://www.koopeenboot.com/01a8_0001.seem.new) is dood, en ik kan hem echt nergens vinden op google!

Nog 1 klein vraagje: wat kun je allemaal met deze seem en die andere die in de startpost gegeven worden? Alles wat verteld word in de startpost, of zijn er nog mensen die nog meer dingen (of bijkomende fouten) ontdekt hebben?

Bedankt!

Verwijderd

Ik heb een vraag: Ik heb dat phonetools gedownload en de usb cable besteld maar er staat je telefoon niet "locked" mag zijn... Wat betekent dat???
En is er een site waar de algemene functies van het programma staan want ik zou graag willen weten of ik games over kan zetten via die usb cable...
Greetzzz,
T66

• Pittie
hier kun je die downloaden, staat in een post op het forum ;)

http://members.lycos.nl/motoseem/New%20Seem.zip

• Pittie
het is mij gelukt :)
Ik moest alleen nog de mma_ucp en de mma_dcp toevoegen
Nu heb k een mooi extra menuutje met video's :D

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Pittie schreef op 26 augustus 2004 @ 19:23:
hier kun je die downloaden, staat in een post op het forum ;)

http://members.lycos.nl/motoseem/New%20Seem.zip
Deze website wordt op dit moment bijgewerkt.

Dus heb ik hem nog niet! Zou je hem misschien kunnen mailen oid?
En mn andere vraag, na het veranderen van die 2 seems, moet ik dan verder nog iets doen, of is het dan al klaar? En heeft er (sinds de startpost) nog iemand veranderingen opgemerkt?

Verwijderd

Rechter muisknop -> Doel opslaan als...

Verwijderd

Zou je iets specifieker willen zijn..... eventueel met een link er bij

bvd
robert-630 schreef op 26 augustus 2004 @ 00:54:
@wierden in de sp staat een ''datakabel''-tutorial, heb je die al doorgenomen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:15:
Zou je iets specifieker willen zijn..... eventueel met een link er bij

bvd

[...]
SP = startpost = 1e post van dit topic = 1e pagina van dit topic :+

Verwijderd

Dat snap ik wel en die tutorial heb ik ook doorgenomen...

Het probleem is... mijn systeem herkent wel een USB device, maar wil hem niet installeren. terwijl ik volgens die handleiding heb gedaan
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:20:
[...]

SP = startpost = 1e post van dit topic = 1e pagina van dit topic :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:34:
Dat snap ik wel en die tutorial heb ik ook doorgenomen...

Het probleem is... mijn systeem herkent wel een USB device, maar wil hem niet installeren. terwijl ik volgens die handleiding heb gedaan

[...]
Ok, maar geef dan even je foutmelding aan ofzo, hier hebben wij ook niet zo veel aan.

Deinstalleer sowieso even de oude drivers of zet je systeem terug naar een restorepoint.

Verwijderd

Hallo

Hoe kan ik de datum verplaatsen op het scherm m.b.v. seems.
Ik heb nu seem gebruikt,zodat logo van vodafone weg is,maar nu staat datum
in het midden,kan hem niet meer verplaatsen.
:'(
Grtz.

Verwijderd

offtopic:
Bijna deeltje [X] neem ik aan :)

Verwijderd

* Het USB Apparaat wordt niet herkent

Als ik dan zoek naar drivers (via het apparaatbeheer => hardware => etc..) vind hij niets.

Ik ben terug naar een eerder herstel punt en alle hiervoor geïnstalleerde drivers zijn verwijderd
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:37:
[...]

Ok, maar geef dan even je foutmelding aan ofzo, hier hebben wij ook niet zo veel aan.

Deinstalleer sowieso even de oude drivers of zet je systeem terug naar een restorepoint.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware