Mja misschiend dan maar even daarop w88robert-630 schreef op 09 augustus 2004 @ 16:02:
[...]
na de vakantie starten poesje en rjongen er een meen ik (of de plannen moeten veranderd zijn)
Blaatschaap
Mja misschiend dan maar even daarop w88robert-630 schreef op 09 augustus 2004 @ 16:02:
[...]
na de vakantie starten poesje en rjongen er een meen ik (of de plannen moeten veranderd zijn)
Blaatschaap
Denk dat dat helaas niet gaat lukken, denk dat ze over 2 weken pas op zijn vroegst gaan starten. een inkoopactie duurt meestal wel 1/2 maanden (2 weken minstens)I_PANDA_I schreef op 09 augustus 2004 @ 16:35:
[...]
Mja misschiend dan maar even daarop w88,.. hopen dat hun vakantie beetje snel is afgelopen. Heb zelf nog maar 2 weken, en wil eigenlijk nieuwe cover voordat k weer naar school moet.
Verwijderd
Had ik in topic deel 8 al gepost: frontje losschroeven (met torx6), dan kan je frontje eraf klikken en geheel ca. 5min in kokend heet water weken, dan kun je met beleid het blauwe gedeelte eraf drukken. Pas idd op met het bovenste, erg fragiele, gedeelte (om je camera heen).Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 15:04:
weet iemand een andere manier om het blauwe gedeelte aan de voorkant van de telefoon eraf te halen dan met zo'n 6 hoeks schroevedraaier? en is het makkelijk om de seems erop te zette ook al weet je er nix vanaf?
Verwijderd
Die moet je heel hard draaien, dan kijken wat je buren doen.Shark_Dadow schreef op 09 augustus 2004 @ 21:55:
Ik heb nog een geinig beltoontje voor jullie
- Lucht Alarm 48kbps/270kB (Klik rechts-->Doel opslaan als..)
- Lucht Alarm 2 32kbps/180kB (Klik rechts-->Doel opslaan als..)
Niet
Blaatschaap
ze doen het bij mij nietShark_Dadow schreef op 09 augustus 2004 @ 21:55:
Ik heb nog een geinig beltoontje voor jullie
- Lucht Alarm 48kbps/270kB (Klik rechts-->Doel opslaan als..)
- Lucht Alarm 2 32kbps/180kB (Klik rechts-->Doel opslaan als..)
Verwijderd
Komt door het inzoomen.dimitio schreef op 10 augustus 2004 @ 16:34:
Hebben jullie dat ook dat sommige foto's die je maakt in een andere resolutie worden opgeslagen dan waarop je het ingesteld hebt?
Ik heb hem standaard op 640x480, en de meeste foto's slaat hij ook zo op, maar soms zit er ook een tussen die 320x240 of 160x120 is
Blaatschaap
Verwijderd
Verwijderd
Heb je m wel in de goeie map gezet? dus /a/mobile/audio.....? en staat ie ook niet gewoon bij p2kman dan? Anders kan je m tog zo verwijderen......Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 15:53:
ik heb een dik groot probleem en weet nie hoe ik het op moet lossen...
ik had 6,6 mb totaal aan ruimte ik wilde er een complete mp3 opzette volgens p2kman na het uploaden kwam er: ok te staan dus ik klik restart phone... na opgestart te zijn staat de beltoon nergens... en me ruimte is bijna 4 mb afgenomen... en ik krijg het op geen mogelijke manier terug ... iemand ideen?? of hetzelfde probleem (gehad) ...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 17:01 ]
Verwijderd
nergens te vindenVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:01:
[...]
Heb je m wel in de goeie map gezet? dus /a/mobile/audio.....? en staat ie ook niet gewoon bij p2kman dan? Anders kan je m tog zo verwijderen......
Ja dat kan,.. als je met MPT werkt kun je de smsjes, telefoonboek en agenda met je pc synchronieseren. En wordt dus op de pc opgeslagen, als je telefoon dan gereset is kun je weer andersom synchronieseren. Heb ik ook gedaan met mn telefoonboek. Heel makkelijkVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 16:47:
is er een manier om je smsjes op je pc op te slaan?
ik wil alles van me foon gaan resetten om miss dan die ruimte trug te krijgen ... want kdenk nie da er iets anders op zit
Blaatschaap
Probeer eens die TempTone.db en die andere db te verwijderen, en dan weer opnieuw je telefoon te starten.
Dat klopt, maar ik kon toendertijd nergens vinden hoe ik de smsjes terug op de telefoon moest zetten. Daarna heb ik het dus maar met PST gedaan, werkte wel gewoon.I_PANDA_I schreef op 10 augustus 2004 @ 17:05:
[...]
Ja dat kan,.. als je met MPT werkt kun je de smsjes, telefoonboek en agenda met je pc synchronieseren. En wordt dus op de pc opgeslagen, als je telefoon dan gereset is kun je weer andersom synchronieseren. Heb ik ook gedaan met mn telefoonboek. Heel makkelijk
[ Voor 52% gewijzigd door Wekko306 op 10-08-2004 17:09 ]
Verwijderd
geen effectWekko schreef op 10 augustus 2004 @ 17:07:
[...]
Probeer eens die TempTone.db en die andere db te verwijderen, en dan weer opnieuw je telefoon te starten.
Verwijderd
werkt ook al nie ... had wel een goede geweest maar die file die ik erop heb gezet word in geen een folder gezien dus ...Wekko schreef op 10 augustus 2004 @ 17:33:
Probeer anders eens een 0kb file met exact dezelfde naam in dezelfde folder te zetten, dat zou toch moeten werken?
Dan denk ik dat de enige oplossing een Master Clear is.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:32:
[...]
werkt ook al nie ... had wel een goede geweest maar die file die ik erop heb gezet word in geen een folder gezien dus ...
290. Als je een data kabel heb kan je trouwens zorgen dat de teller wel bij 0 begint en dan optelt.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 19:31:
hoeveel tekens is 1 sms bij de v525? vet irri dat dat er niet bijstaat
Verwijderd
wat is precies master clear?Wekko schreef op 10 augustus 2004 @ 19:47:
[...]
Dan denk ik dat de enige oplossing een Master Clear is.
Verwijderd
ja maar al me standaard dinge zijn er al af .. zoals ringtones is dat een probleem?Wekko schreef op 10 augustus 2004 @ 22:32:
Dat gooit de bestanden weg die je er zelf opgezet hebt. Je wallpapers, telefoonboek en ringtones dus. Volgens mij niet je smsjes en agenda, maar dat weet ik niet zeker. Master Clear heet in het Nederlandse menu trouwens Alles wissen (Menu>Instellingen>Initiële Setup>Alles wissen).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 22:42 ]
Verwijderd
kan initiele setup nie vinden orWekko schreef op 10 augustus 2004 @ 22:43:
Hmmm..... dat zou ik zo eerlijk gezegd niet eens weten. Volgens mij zijn die in ieder geval weer terug als je Master Clear en Master Reset doet, en dan zou het verder goed moeten zijn volgens mij (als je alle profiel details op stil zet).
Weet iemand anders misschien of dit problemen op zal leveren?
kan dat??Wekko schreef op 10 augustus 2004 @ 22:43:
Hmmm..... dat zou ik zo eerlijk gezegd niet eens weten. Volgens mij zijn die in ieder geval weer terug als je Master Clear en Master Reset doet, en dan zou het verder goed moeten zijn volgens mij (als je alle profiel details op stil zet).
Weet iemand anders misschien of dit problemen op zal leveren?
[ Voor 5% gewijzigd door Pinokkio op 10-08-2004 23:16 ]
ik dacht van niet, meen dat je toch handmatig of d.m.v een flash(meen ik) de bestanden alleen kan terug krijgen. weg=weg meen ik. alles wissen verwijderd bijna alles (volgensmij nr.'s op de sim niet, en ook geen smsjes op de sim, smsjes/nr.s op de gsm ben ik niet cker van. Het verwijderd ook niet je applicatie/spelletjes geheugen!! 100cker) fabriekinst. zorgt ervoor dat je terug gaat na de oorspronkelijke staat van de telefoon bij aanschaf, voorzover mogelijk het kan zijn dat je bepaalde thema's en/of ringtone's & wallpapers al verwijderd hebt die niet gelockt waren (of wel gelockt maar dan via dk en p2k) die komen dan niet meer terug.Jackie_Sparrow schreef op 10 augustus 2004 @ 23:15:
[...]
kan dat??
want hij heeft de ringtones verwijdert zegt ie... dus kunnen de dingen die verwijderd zijn gewoon weer terugkomen??*waarvandaan dan??* zoals n euhm... automatische install ofzo??kdenk dat dat eerlijk gezegd niet zou kunnen...*kzou trouwns niet weten waarom
*
kmoet trouwens zeggen dat ik nog steeds onwijs veel lol van mn liefje*lees:tellie* heb! mede dankzij het leuke feit dat seem editing heet
[ Voor 11% gewijzigd door robert-630 op 10-08-2004 23:35 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Pinokkio op 10-08-2004 23:38 ]
als het klopt, ben erbijn ckerz van. als je telefoon toch al bijna ''kaal'' is zou ik zeggen probeer het ff (fabriekinst. + master reset)
To be, or not to be...
ik meen dat het een topic terug was. die zijn ze helaas vergeten in de startpost erbij te zetten! linkje, sneller dan de search.Ansenyi schreef op 10 augustus 2004 @ 23:59:
Waar stond dat Longhorn theme nou toch, ik heb de threads doorgelopen maar kan hem niet vinden.
op Deze pagina*staat ie drie keer!! vind je me nou niet geweldig??Ansenyi schreef op 10 augustus 2004 @ 23:59:
Waar stond dat Longhorn theme nou toch, ik heb de threads doorgelopen maar kan hem niet vinden.
Verwijderd
dit heb ik gedaan alles is van me foon behalve dinge op me sim .. ben 70 smsjes kwijtrobert-630 schreef op 10 augustus 2004 @ 23:36:
[...]
als het klopt, ben erbijn ckerz van. als je telefoon toch al bijna ''kaal'' is zou ik zeggen probeer het ff (fabriekinst. + master reset)
mooi, ik begrijp wel dat ie alles verwijderd zowat (icl. probleem file) maar raar dat ie de live!-knop gewoon weghaald...maar alleen maar mooi.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 12:18:
[...]
dit heb ik gedaan alles is van me foon behalve dinge op me sim .. ben 70 smsjes kwijten die kenk nie van pc op telefoonzette
... maja hij heeft weer 6675kb geheugen (totaal) en alles doet et weer bedankt
zelfs de live knop is nu weggehaald
en gwoon camera staat daar nou en kenk gwoon veranderen terwijl ik er eerst alleen een ander plaatje voor had gedaan aja
ik ben iig weer blij
Verwijderd
jep iddJackie_Sparrow schreef op 11 augustus 2004 @ 12:21:
ach... leuk toch?? heb je weer ff te klooien!
kan je weer nieuwe dingen verzinnen/uitproberen
op de site van poesje staan wat filmpjes (ik weet niet of de link mag.) we mogen je hier alleen echt niet links geven voor site's met dergelijke warez.. eigenlijk mag dat van rousso ook niet, heeft een modje is aangegeven (maar iedereen kent die site, hij staat zelf nog steeds in de sp van voorgaande v500 topics. )Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 12:29:
[...]
jep iddmaja ff probere me smsjes erop te krijge .... kweet eiluk nie wak no meer meej me telefoon kan probere... heeft iemand btw nog goeie sites ik heb: www.fileforum.org/v525 en wap.rousso.net...
liefst voor filmpjes en nederlands of engelstalige spelletjes verder mag allerlei andere interessante sites over de telefoon ook ... kank weer dinge probere
Verwijderd
ja idd dus das tegenstrijdig meej elkaarrobert-630 schreef op 11 augustus 2004 @ 12:36:
[...]
op de site van poesje staan wat filmpjes (ik weet niet of de link mag.) we mogen je hier alleen echt niet links geven voor site's met dergelijke warez.. eigenlijk mag dat van rousso ook niet, heeft een modje is aangegeven (maar iedereen kent die site, hij staat zelf nog steeds in de sp van voorgaande v500 topics. )
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 14:48 ]
Verwijderd
vaag hij blijf gwoon staan ..
Verwijderd
speelt hij ze wel af bij jou geluiden>? of alleen als iemand belt?robertolli schreef op 11 augustus 2004 @ 16:17:
ik denk dat er iets fout is gegaan.
ik heb een aantal ringtones op mijn telefoon gezet p2kman. maar hij speelt ze niet af als ik ze als ringtone heb ingesteld. er komt geen geluid uit de luidspreker.
komt iemand dit bekend voor??
Dit krijg je als je de TempTone.db en die andere niet weggooit. Probeer dat eens te doen en daarna je telefoon opnieuw te starten. Ik zou ringtones etc trouwens met MPT uploaden, gaat veel makkelijker.robertolli schreef op 11 augustus 2004 @ 16:17:
ik heb een aantal ringtones op mijn telefoon gezet p2kman. maar hij speelt ze niet af als ik ze als ringtone heb ingesteld. er komt geen geluid uit de luidspreker.
die andere is mytone.dbWekko schreef op 11 augustus 2004 @ 17:05:
[...]
Dit krijg je als je de TempTone.db en die andere niet weggooit. Probeer dat eens te doen en daarna je telefoon opnieuw te starten. Ik zou ringtones etc trouwens met MPT uploaden, gaat veel makkelijker.
staat je geluid misschien uit?robertolli schreef op 11 augustus 2004 @ 16:17:
dit was idd het probleem. ik dacht dat ik die twee bestanden al gedelete had, toch nog niet, dus bedankt.Wekko schreef op 11 augustus 2004 @ 17:05:
[...]
Dit krijg je als je de TempTone.db en die andere niet weggooit. Probeer dat eens te doen en daarna je telefoon opnieuw te starten. Ik zou ringtones etc trouwens met MPT uploaden, gaat veel makkelijker.
Ik ben bang dat het niet gaat werken, die casings zijn niet gelijk qua afmetingen en de beschermende kap wijkt volgens mij ook af., die over het buitenste displayboard zit. Of er een connector voor het LEDje aan de buitenkant zit durf ik ook te betwijfelen, dat is namelijk een vast onderdeel van het displaymobo.robert-630 schreef op 09 augustus 2004 @ 13:10:
ik heb nog een duitse shop gevonden, overigens wel weer een dure... http://www.tcadat.de/shop/index.html
zal je met deze onderdelen de bestaande schelp aan de voorzijde op een v525 naar een v600 model kunnen tweaken? Ik ben bang dat het LCD-schermpje net ff iets anders van vorm is. Of dat de schelp niet past.
[ Voor 11% gewijzigd door phizzie op 12-08-2004 01:57 ]
aw snap, was dat het alweer?
Verwijderd
het geluidje van telefoon opstarten en afsluiten kan je wel afzetten en als je geen bereik hebt maar het profiel wisselgeluidje niet..robertolli schreef op 11 augustus 2004 @ 23:19:
[...]
nu had ik een andere vraag? elke keer als ik mijn telefoon opstart en afsluit geeft ie dat irritantje piepje, wat je ook krijgt als je geen bereik hebt en als je van profiel wisselt, is het mogelijk dit uit te zetten??
we moeten wachten op het moment dat poesje en rjongen ermee van start willen gaan (meen na hun vakantie's) waarschijnlijk willen ze dan bij meerdere shops gaan bestellen!!Jackie_Sparrow schreef op 12 augustus 2004 @ 16:46:
hoe staat het trouewns met de IA?/ al meer over bekend??
wanneer en bij welke shop??
Ik heb wel keer gedaan. Dacht toen hetzelfde maar ik las gewoon niet goed. heb je wel de naam van het liedje korter gemaakt en zonder spatiesVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 15:53:
ik heb een dik groot probleem en weet nie hoe ik het op moet lossen...
ik had 6,6 mb totaal aan ruimte ik wilde er een complete mp3 opzette volgens p2kman na het uploaden kwam er: ok te staan dus ik klik restart phone... na opgestart te zijn staat de beltoon nergens... en me ruimte is bijna 4 mb afgenomen... en ik krijg het op geen mogelijke manier terug ... iemand ideen?? of hetzelfde probleem (gehad) ...
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Assumption is the mother of all failures
sorry, maar seemediting is toch noodzakelijk hiervoor*schop me als ik het fout heb!Lord Victor schreef op 13 augustus 2004 @ 22:16:
ik heb deze thread beetje doorgezocht en zoekfunctie maar ben het nog niet tegengekomen:
is het mogelijk zonder seem-dingest (sorry, kep em pas sinds vandaag:P) toetsenblok en smsstatus(dus bericht dattie afgeleverd is) te activeren? of moet ik daar perse voor seemen? ik vin t eigenlijk best vreemd dat deze functies niet standaard zijn geactiveerd, maar och, voor 150 euro:).
ik ben vanaf morgen weg, maar als het goed is kan ik daar wel het net op, mocht dat veranderd zijn, dan mijn excuses als ik niet reageer de komende week:( .
[ Voor 5% gewijzigd door Pinokkio op 13-08-2004 22:58 ]
ik zou je graag schoppen, in de hoop dat je t fout hebt, maar ik vermoed helaas dat je gelijk hebt. toetsenblok is voor de knopppen aan de zijkant, als ik em nu uit me zak haal kom ik nog wel eens tegen die knoppen. de beveiliging bied geen uitkomst, omdat ik dan elke keer als ik wil switchen die code moet doen.Jackie_Sparrow schreef op 13 augustus 2004 @ 22:57:
[...]
sorry, maar seemediting is toch noodzakelijk hiervoor*schop me als ik het fout heb!*
Edit:**Sorry, maar waarom heb je een toetsenblok nodig voor deze telefoon? :P**
offtopic:
kben ook vanaf morgenochtend weg, dus hou het postgedrag ff zoals gisteren(3posts)![]()
ThanQ
[ Voor 8% gewijzigd door Faure op 13-08-2004 23:27 ]
Assumption is the mother of all failures
ja, dat geluid, waar kreeg je dat ookalweer mee weg??Wekko schreef op 13 augustus 2004 @ 23:39:
Ik heb ook mijn seem geedit, en heb ook die toetsenblokkade, maar echt geweldig is het niet. Als ik de toetsenblokkade aan heb staan blijft mijn buitenste scherm de hele tijd branden..... Dan heb ik liever de toetsenblokkade gewoon uit zodat de batterij langer mee gaat, en profielen wisselen maakt bij mij toch geen geluid meer.
Verwijderd
Verwijderd
Staat gewoon in de startpost......hier de linkVerwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 09:56:
ik heb mijn v525 nu een paar weken, en ik heb tot nu toe alleen nog maar met bluetooth gewerkt.
Nu heb ik een datakabel besteld, en ik zou graag willen weten of er ergens een tut is over hoe je de seems kan editten (ik kon het zo gauw niet vinden) .
[ Voor 21% gewijzigd door MaStar op 15-08-2004 12:34 ]
In principe kan je alleen seem 0032-0001 er dan alleen over heen halen, alleen je startmenu komt er iets anders uit te zien, maar dat kan je met stap nr.'s 9 & 10 uit het 10-stappen plan wel aanpassen, uit de sp je moet ff naar die feature list kijken, en kijken of je de rest voor lief kan nemen. Er zitten volgensmij geen vervelende extra functies bij.Pittie schreef op 15 augustus 2004 @ 16:25:
ik heb een verzoekje aan iemand die met een seem editor kan omgaan.
Kan iemand voor mij een seem maken die exact het zelfde is als de orginele op twee dingen na --> ik wil graag 3pg bestanden kunnen afspelen en meer smsjes kunnen opslaan.
Verder wil ik wel graag gewoon de datum in mijn hoofdscherm houden en de provider.
ook nog ff wat offtopic geblaat van mij...Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 17:23:
ff offtopic:
met orange kun je opzaterdag en zondag gratis sms en![]()
Ik ben ook zo'n iemand alleen heb ik onbedoeld 2 toestellen met 2 verschillende Providers : KPN(Naar Hi omgezet) en Vodafone
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
weet je zeker dat het spel geschikt is voor je mobiel?Outsync schreef op 16 augustus 2004 @ 19:02:
Probleempje
Ik heb wat java games en als ik de .jar file overzet via BT lukt dit ook maar als ik de game vervolgens wil opstarten krijg ik een applicatie fout.
Bij de .jar file van de game zat overigens ook wel een.jad file waar ik verder niets heb meegedaan.
Weet iemand wat er fout loopt?
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
de resolutie van de spellen verschilt per telefoon, soms werken spellen dan ook niet.Outsync schreef op 16 augustus 2004 @ 20:31:
Maakt dat uit dan.. Java is toch java ?
ik had een heel verhaal voor je getypt.... puff..puff krijg ik deze pagina kan niet weergeven worden.....RTBravo schreef op 17 augustus 2004 @ 10:41:
Hee weet iemand toevallig hoe je de cover van de V525 eraf kunt halen? Het knopje naar rechts op de ronde knop (lekker duidelijk) werkt namelijk pas als je hem hard indrukt hier en dat is mega irritant met smssen! Misschien zit er wat tussen ofsow, maar ik zou niet weten hoe ik de bovenkant eraf krijg zonder mn mobiel in 2en te breken
Weten jullie trouwens ook hoe je kunt omzeilen dat als je perongeluk op de ophang knop drukt je je hele sms kwijt bent als je ah typen bent? Is me $^#^%&*^% al 2x gebeurt dat ik em zo goed als af had en dat ik 1 teken wil wissen, maar 1 knop te laag druk. Flats, weg
Verwijderd
1) Installiert setup_3.5.2_full.exeVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 17:08:
wie kan me vertellen welke hasp driver ik moet hebben.
Iedere keer als ik mss 3.6a wil opstarten krijg ik een melding dat de hasp driver neit geinstalleerd is.Ik krijg het niet voor mekaar met mss3.6
ahsn
Verwijderd
Yo, thnx voor de moeite iig, jammer dat tweakers weer es timeout of wat dan ook, heb ik ook vaak zatrobert-630 schreef op 17 augustus 2004 @ 11:14:
[...]
ik had een heel verhaal voor je getypt.... puff..puff krijg ik deze pagina kan niet weergeven worden.....![]()
![]()
![]()
het kwam er op neer, met een torx-schroevendraaier> kleine schoevjes verwijderen > onder rubbertjes (aan weerszijden van je scherm) > rubbertjes weg te halen met naald.
en ik heb het probleem ook (peiltje naar boven)
Verwijderd
ik heb nu echt vanalles geprobeert, maar niets werkt.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 11:45:
k heb net een datakabel binnen, maar als ik p2kman opstart, dan staat er: phone not connected.
en dat terwijl ik wel gewoon verbinding heb met mobile phone tools:S:S
weet iemand misschien wat het probleem is?
ik heb blijkbaar niet goed opgelet, maar misschien is dat deel ook er wel met zo'n torx af te halen. mensen met een full-house cover weten dat wel...die kunnen bevestigen of ....RTBravo schreef op 17 augustus 2004 @ 13:39:
[...]
Yo, thnx voor de moeite iig, jammer dat tweakers weer es timeout of wat dan ook, heb ik ook vaak zatMaar anyway, hiermee kan ik alleen het frontje van het scherm verwijderen toch? Het gaat em er mij nu juist om om het keypad te verwijderen om te kijken of er iets onder zit. Of moet dat andere frontje er dan ook af?
je moet alle andere programmas die met je telefoon te maken hebben zoals mobile phone tools afsluitenVerwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 15:22:
[...]
ik heb nu echt vanalles geprobeert, maar niets werkt.
als ik hem in flash mode opstart maakt hij wel verbinding, maar dan staat er:
Receiving file list...USB: IO Time-out!
CMD: Data write fail!
Fail!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
[ Voor 7% gewijzigd door jasperv525 op 17-08-2004 16:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
bij mij hielp als ik comp + fone opnieuw opstartte!Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 15:22:
[...]
ik heb nu echt vanalles geprobeert, maar niets werkt.
als ik hem in flash mode opstart maakt hij wel verbinding, maar dan staat er:
Receiving file list...USB: IO Time-out!
CMD: Data write fail!
Fail!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door RTBravo op 18-08-2004 14:22 ]
dacht dat et 160x120 was (is namelijk een mooie 4:3RTBravo schreef op 18 augustus 2004 @ 13:39:
Weet iemand hoe groot de plaatjes zijn die verschijnen als je een foto aan iemand in je telefoonboek hebt toegevoegd en diegeen belt? Ik heb ze nu 176x220, maar hij geeft ze niet volledig scherm weer, dus worden ze een beetje korrelig geresized?
Ja ik weet t, ik heb geen hobbies, maar heb een macrofoto van t scherm genomen en ze gewoon nageteldIk kom op een resolutie van 166x160 uit. FF voor iedereen die het nog wilde weten
Verwijderd
Ja, maar geen toestel met abonnement..Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 19:44:
In de pricewatch staat 'ie.
Verwijderd
Ik ken de V525 alleen maar als Vodafone pre-paid toestel. Maar je kunt er dan toch gewoon een sim-only abonnement bij kopen, en deze erin stoppen!? (alhoewel dan een abbo met een V600 misschien voordeliger is)Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 20:23:
[...]
Ja, maar geen toestel met abonnement..
Ik zoek echt de v525 met abonnement ergens.
Weet iemand anders waar de Motorola V525 te verkrijgen is met abonnement??
zou dan een v500 aanraden, das wel een normaal modaal waarbij een abo te krijgen isVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 21:03:
[...]
Ik ken de V525 alleen maar als Vodafone pre-paid toestel. Maar je kunt er dan toch gewoon een sim-only abonnement bij kopen, en deze erin stoppen!? (alhoewel dan een abbo met een V600 misschien voordeliger is)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq