Toon posts:

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V]

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.028 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 98248
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het Grote Motorola V500/V525 Topic
Deel V
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/logo.jpg

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic,Het grote Motorola V500/V525 Topic [II], Grote Motorola V500/V525 Topic [III] en Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IV]

Begin februari kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
De Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!
Helaas ging deze actie iets beter dan ze lief is, de telefoon is dan ook niet meer via hun website te krijgen, en er een in een winkel kopen is vrij lastig. Als je er nog een kan krijgen: Het is de moeite waard.

Inhoud pakket:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking./me In totaal dus 65 euro beltegoed. Deze actie loopt tot 31 maart 2004.
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.

/me Over het opsturen van de streepjescode is wat onduidelijkheid ontsaan. De streepjescode die verstuurd zou moeten worden is naar alle waarschijnlijkheid deze.

Foto's:

http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_1.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_4.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_2.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_9.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_10.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_6.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_5.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_8.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_7.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_11.jpg

Specs v.d. V525/v500:

Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory

Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files en WAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten

Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)

/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo >:) ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock

F.A.Q.

:? Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
:Y) Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.

:? Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
:Y) 2-4 werkdagen

:? Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?! :?
:Y)1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
:Y)2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

:? Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?
:Y)
• Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares

- Games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
- Niet draadloos

• Bluetooth
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

:? Kan ik multiplayergames tegen een vriend met een V525 spelen?
:Y) Nee, het huidige java-systeem ondersteunt dit niet, misschien ooit mogelijk met firmwareupgrade

:? Kun je ook gemaakte foto's naar je PC versturen?
:Y) Ja. Mailen naar je zelf (duur), of met kabeltje of met bluetooth

:? Wat is de prijs van een Datakabel?
:Y) Ongeveer €10, kopen kan hier

:? Welk type datakabel moet ik hebben??
:Y) Een usb exepmlaar voor de Vxxx, dus een kabel voor de v66i is bijvoorbeeld goed.

:? Kan hij ook bellen en trillen te gelijk?
:Y) Nee

:? Kan je hem nog via de Vodafone site krijgen???
:Y) Nee

:? Hoe activeer ik Live!?
:Y) 1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)

:? Ik wil meer ruimte!
:Y) Door bepaalde standaard ems plaatjes en dergelijke te verwijderen kun je extra ruimte creeeren. Je moet de bestaande plaatjes overschrijven met de bestandjes uit deze zip: KLIK

:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

:? Korting bij de daydeal????
:Y) Bij daydeal.com, als je dan kijkt naar wat je wil kopen. Dan rechts onderaan bij coupon-code "wogzpromo" invult, krijg je 15% korting ;)

Accessoires

MyCom BT USB-Dongle [25€]
V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
Officiële Motorola V525 Accessoires
Links

Vodafone.nl, informatie voor het instellen van MMS en Live! op de V525
Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
Officiële Motorola-site
Motorola.HowardForums.com
Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
Spaanse Motorola V525-site
Tutorial voor verzenden van javagames met datakabelTip!
Developer-site van Motorola

Ringtones, wallpapers en games

V525 Download-site Tip!
NOG meer java-games (600+!) Merendeel geschikt voor T610/630
Nog wat leuke java-midlets Tip!
Motclub.com; games voor de Vxxx-serie
SE 610/630 Games, geschikt voor V525, behalve de Mophun-games
Simpele site met veel wallpapers Tip!
Mobile-java.de, site heeft een gedeelte met V525-games
V525-downloads, zeer veel downloads! Tip!
Wap.Rousso.net, hier kan je ook thema's downloaden

Reviews

Mobile-review.com
AreaMobile.de
Chip.de
Mobile.idnes.cz
Verkooppunten

Dixons
Belcompany
Vodafone
Phonehouse, alleen niet via website te bezichtigen..

* Anoniem: 15154 firmwares
* Anoniem: 15154 Unlock links, codes of handel
* Anoniem: 98248 de FaQ voor meer info.

Thnx to: Nanax [Ontwerp], IronFist [Tutorial Datakabel], Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit de oude topics!

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 19-03-2004 07:51]

• ikkedeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01 21:23
als eerste

Anoniem: 107941

2e

ja weet het loze post

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm.......... waar blijft => [rml]Nanax in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV]"[/rml] <= :? hij zou er bij staan :P

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Anoniem: 108576

Toch denk ik dat we dit toppic niet vol krijgen. ;)

Anoniem: 107941

heeft iemand nog sites met javagames erop

kwou ook wel TOWNSMAN downloaden maar die blijkt illegaal te zijn
zou iemand dit willen verklaren waarom hij illegaal is en hoe je kan zien of hij uberhaubt wel illegaal is

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Anoniem: 108576 schreef op 18 maart 2004 @ 21:33:
Toch denk ik dat we dit toppic niet vol krijgen. ;)
Dit soort onzinnig geblaat levert jullie de volgende keer een OW of tempban op.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Niet online
Welkom allemaal in deel 5 alweer ;)

Ik ga nu slapen, morgen wijzig ik de inhoud nog even verder :) Of Intoxicated als hij dat wil...

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
dit bedoel ik dus, hoe krijg jij als link Nanax in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV]" i.p.v. de url?

en holleboomer, waarom heb je nou al betaald, de prijzen zijn toch nog niet zeker...?

• MaStar
  • Laatst online: 21:58
Anoniem: 106609 schreef op 18 maart 2004 @ 21:10:
[...]

Kom op mensen, hartstikke leuke actie!!!
IDD, hartstike leuke, handige en vooral GOEDKOPE actie!!
Morgen doe ik mijn bestelling :Y)

Meld je dus aan:

_/-\o_ ---------> http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn <--------- _/-\o_

btw, kan die inkoopactie niet in startpost??

Anoniem: 106609

Ragnar hoe moet je vertellen dat je een chrome faceplate wil en een stale antenne???
Ik kan het niet echt goed uitleggen!!!

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 106609 op 18-03-2004 21:42]

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Zo'n mini antenne bij telecomtelecom.nl wordt erg duur onder rembours, en gaat alleen bij vooruitbetaling :| :

"Onder rembours; TPG Post rekent hier het bedrag van € 12,84 voor.
Bestellen onder rembours niet mogelijk bij bestellingen onder 50,- ."

Zijn er al andere (online)winkels gespot met een mini antenne?

offtopic:
ligt het aan mij of is het V525 topic onderhand uitgemolken? Ik lees weinig zinnige posts meer de afgelopen tijd.

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 21:36:
[...]

dit bedoel ik dus, hoe krijg jij als link Nanax in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV]" i.p.v. de url?

en holleboomer, waarom heb je nou al betaald, de prijzen zijn toch nog niet zeker...?
gewoon... [ url=http://website ]naam[ /url ]

Anoniem: 106609

offtopic:
ligt het aan mij of is het V525 topic onderhand uitgemolken? Ik lees weinig zinnige posts meer de afgelopen tijd.
[/quote]
Alles is al zon beetje besproken!!

• nero355

nero355

Anoniem: 106609 schreef op 18 maart 2004 @ 21:44:
offtopic:
Alles is al zon beetje besproken!![/quote]

Dus nu kunnen we beginnen met "advanced" stuff zoals "Hoe gebruik ik mijn v525 als Microfoon via BT" ?? :P

Zou ik best wel willen weten namelijk......... evenals wat andere dingen maar die ben ik effe kwijt :Y)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Anoniem: 86754
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Anoniem: 106609 schreef op 18 maart 2004 @ 21:41:
Ragnar hoe moet je vertellen dat je een chrome faceplate wil en een stale antenne???
Ik kom er ook neit helemaal uit.. Ik wil graag een faceplate (zwarte :)) bestellen + zo'n schroevendraaiertje, maar waar geef ik aan dat ik dit product wil? Zal zo nog wel ff wat proberen..
damn, had er ff overheen gekeken :P

ontopic: waar kan ik dat schroevendraaiertje dan bestellen, of kan dat hier niet? Moet ik die 'gewoon' in de winkel halen?

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 86754 op 18-03-2004 21:50]

• rjongen
Anoniem: 106609 schreef op 18 maart 2004 @ 21:41:
dat moet je gewoon ff melden in je overschrijving
ik bestel toch pas als geld binnen is...

• MaStar
BonBon schreef op 18 maart 2004 @ 21:42:
ja, http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn , hier kan je ze goedkoop bestellen (komt vanuit de VS) hoe meer mensen, hoe lager de prijs!!

Kan die link niet in startpost?

Mensen die dus mini-antenne of een mooie cover willen hebben, ga ff naar die link (hierboven)...
Anoniem: 86754 schreef op 18 maart 2004 @ 21:48:
[...]
ontopic: waar kan ik dat schroevendraaiertje dan bestellen, of kan dat hier niet? Moet ik die 'gewoon' in de winkel halen?
Zo'n schroevendraaier kan je toch voor 3 dollar extra erbij bestellen (kan je aanvinken bij daydeal)..

[Voor 36% gewijzigd door MaStar op 18-03-2004 21:52]

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:32

Flapmo

and back is gigi!

Hm, op die site die in het vorige topic langskwam (te lui om weer te openen en daar de quote te copien :P)

>>>
Van: € 12,95
Voor: € 9,50

vs 4,50 van stuntprijs.net, oftwel, ik dremel wel :Y)

[Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 18-03-2004 21:53]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03 14:18
hou even op met spammen van dit topic , mastar ;)
misschien kun je net zo goed holleboomer vragen of hij het in de startpost te zetten omdat je dit al 3x hebt vertelt.

maar weet niemand een oplossing met PST omgelockte profielen te verwijderen?

• MaStar
kenny89 schreef op 18 maart 2004 @ 21:53:
hou even op met spammen van dit topic , mastar ;)
misschien kun je net zo goed holleboomer vragen of hij het in de startpost te zetten omdat je dit al 3x hebt vertelt.

sorry, zal het niet meer doen :P, hoop dat mensen die link nu wel gezien hebben, en ze zich dus aanmelden... :Y)

Verder hoop ik dat holleboomer nog wat nieuwe fotos post van die chrome frontje!! :) (nu ben ik weg ;) )

• rjongen
dan spam ik maar: nog minimaal 8 mensen voordat ik ga bestellen...
en nu ga ik...

Anoniem: 35919

IK heb geen revvaring met inkoopacties, word er betaald via vooruitbetaling of..?

• Anoniem: 86754
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
MaStar schreef op 18 maart 2004 @ 21:50:
[...]
Zo'n schroevendraaier kan je toch voor 3 dollar extra erbij bestellen (kan je aanvinken bij daydeal)..
Ahh ok, als ik dus 'betaal' moet ik gewoon ff er bij vertellen (+ extra overmaken :P) dat ik die schroevendraaier ook wil? (koop het via die IA hé)

offtopic:
zojuist datakabel besteld á 12,50 :)

• BonBon
verander de titel van deel V in "inkoopactie" ofzo.... :Z

[Voor 20% gewijzigd door BonBon op 18-03-2004 22:20]

• rjongen
Anoniem: 35919 schreef op 18 maart 2004 @ 22:11:
IK heb geen revvaring met inkoopacties, word er betaald via vooruitbetaling of..?
ja, je betaald vooruit, maar dat hoeft nu nog niet, aangezien er nog niet genoeg aanmeldingen zijn. Zodra ik ga bestellen wordt dat hier bekend gemaakt, net als de definitieve prijzen, en gaan jullie massaal overmaken... :)

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:28
kenny89 schreef op 18 maart 2004 @ 21:53:
...

Mmm. heb dit net in het V600 topic voor je beantwoord... En dat was voor de derde keer trouwens dat ik dit beschreven heb, volgende keer nog iets beter zoeken (ik weet het, 4000 posts :( )

Anoniem: 100985

oeps posste mijn vraag toen het antwoord tegelijkertijd werd gepost :P

wat me trouwens op viel dat ik een video bestand .3gp probeerde verzenden en hij zag het dat het een video bestand was (film teken ervoor) dus hij kan filmpjes wel lezen maar blokkeerd ze ofzo :? (er staat daarna bestandstype niet herkend ofzo)

en voor die inkoop actie wat zijn de verzend kosten? en waar moet ik aangeven welke kleur antenne ik wil?

[Voor 162% gewijzigd door Anoniem: 100985 op 18-03-2004 22:41]

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[quote]BonBon schreef op 18 maart 2004 @ 21:42:
Zo'n mini antenne bij telecomtelecom.nl wordt erg duur onder rembours, en gaat alleen bij vooruitbetaling :| :

quote]

zo wordt het idd duur, na nader onderzoek blijkt dat hetdezelfde aanbieders zijn als op ebay. k wist dat ik het adres ergens van kende. volgensmij runnen ze die toko eigenlijk vanuit belgie, zie maar de belgishe ebay. Ook vond ik het raar dat de locatie Gaanderen nederland was en er stond verkoper verzend alleen in belgie!

Al met al doe ik dan liever met de inkoopactie mee, maar hoe zit het met de verzendkosten (a 6 dollar) en is de boel dan verzekerd. kon het er niet vinden.

• rjongen
[quote]robert-630 schreef op 18 maart 2004 @ 22:52:
BonBon schreef op 18 maart 2004 @ 21:42:

quote]

zo wordt het idd duur, na nader onderzoek blijkt dat hetdezelfde aanbieders zijn als op ebay. k wist dat ik het adres ergens van kende. volgensmij runnen ze die toko eigenlijk vanuit belgie, zie maar de belgishe ebay. Ook vond ik het raar dat de locatie Gaanderen nederland was en er stond verkoper verzend alleen in belgie!

Al met al doe ik dan liever met de inkoopactie mee, maar hoe zit het met de verzendkosten (a 6 dollar) en is de boel dan verzekerd. kon het er niet vinden.
doordat we met zoveel bestellen, moeten er wel verzendkosten betaalt worden, maar p.p. zijn die te verwaarlozen, dus krijg je die als het ware gratis. Maar Daydeal heeft nog niet op mijn mailtje gereageerd, en ik heb nog niet genoeg aanmeldingen, dus precieze prijzen zijn zoals al vaker gezegd vooralsnog niet te berekenen.

• MaStar
[quote]rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 23:09:
robert-630 schreef op 18 maart 2004 @ 22:52:

[...]

doordat we met zoveel bestellen, moeten er wel verzendkosten betaalt worden, maar p.p. zijn die te verwaarlozen, dus krijg je die als het ware gratis. Maar Daydeal heeft nog niet op mijn mailtje gereageerd, en ik heb nog niet genoeg aanmeldingen, dus precieze prijzen zijn zoals al vaker gezegd vooralsnog niet te berekenen.
ok, ik hoop dat veel mensen zich aanmelden omdat het op dit moment toch het goedkoopst is.... _/-\o_

btw, kan die link van de inkoopactie niet in startpost?

[Voor 5% gewijzigd door MaStar op 19-03-2004 07:26]

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18

Nanax

Ik ben sjaak niet

mastar kap nou, je mag de url wel in je sig zetten, maar het linken naar inkoopactie's word niet op prijsgesteld

• MaStar
Nanax schreef op 19 maart 2004 @ 07:13:
mastar kap nou, je mag de url wel in je sig zetten, maar het linken naar inkoopactie's word niet op prijsgesteld
is al ge-edit, btw, als ik iets bestel bij die inkoopactie wil ik graag wel zo'n schroevendraaier erbij omdat ik die maat helaals niet thuis heb liggen....

[Voor 24% gewijzigd door MaStar op 19-03-2004 07:27]

• Niet online
Goedemorgen, de startpost is nu weer up-to-date :D

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 11:06

silitek

Tubes Only

[offtopic]Goedemorgu..holle, wat doe je toch nuttig werk :)
Anoniem: 98248 schreef op 19 maart 2004 @ 07:53:
Goedemorgen, de startpost is nu weer up-to-date :D

Tubes....It's what make music music!

• V525
  • Laatst online: 06-03 11:48
intoxicated schreef op 18 maart 2004 @ 21:35:
[...]

[...]

[...]
Dit soort onzinnig geblaat levert jullie de volgende keer een OW of tempban op.
En wtf is OW of een tempban????

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:32

Flapmo

and back is gigi!

V525 schreef op 19 maart 2004 @ 08:47:
[...]

En wtf is OW of een tempban????
offtopic:
OW= officiële waarschuwing, leuk mailtje van de mods aan jou dat je je gedeist moet houden

tempban= paar dagen geen GoT :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• V525
Flapmo schreef op 19 maart 2004 @ 10:31:
[...]

offtopic:
OW= officiële waarschuwing, leuk mailtje van de mods aan jou dat je je gedeist moet houden

tempban= paar dagen geen GoT :)
Heftig hoor!!! :O :O

Damn, het ging nou juist om deze replies, check je mail :/

[Voor 18% gewijzigd door intoxicated op 19-03-2004 11:22]

• V525
Stel je niet zo aan. het lijkt wel of je niet zonder got kan. Moet ik nou bang worden van zon lompe mail. Het gaat mij er om dat je je niet zo moet aanstellen en als je zon mail gaat sturen word ik er echt niet bang van.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Och, als jij er zo over denkt is het ons om het even... Sturen we je liever een paar dagen van het forum af zodat je ook eens wat anders doet dan hier het stoere jongetje uit te hangen.
It's your call. :)

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:09

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

offtopic:
_/-\o_ @ kaj.

ontopic:
Ik heb vodafone live! ingesteld, maar als ik vervolgens live! afsluit en weer opstart, moet ik weer die instellingen opnieuw doen. Weet iemand hoe dat kan?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Anoniem: 107989

word die 65 euro automatisch opgewadeerd als je hem via internet met vodafone nummer hebt besteld?

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 107989 schreef op 19 maart 2004 @ 12:41:
word die 65 euro automatisch opgewadeerd als je hem via internet met vodafone nummer hebt besteld?
jep, 5x €13 (iedere maand, je ontvangt iedere keer bericht per sms)

• k5052
hee , wisten jullie al dat deze tel. verkrijgbaar is met de amstel superprof actie?
paar klasgenotnen hebben hem al bijna door codes over te schrijven :/

je hebt 1 milljoen punten nodig , zij hebben er al 800.000 na 4 dagen :S

[Voor 20% gewijzigd door k5052 op 19-03-2004 13:16]

• MaStar
ik heb hier http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn ook ff besteld. Er zijn nu in totaal 11 mensen al geregistreerd..hopenlijk worden het nog meer

ff vraagje nog over die actie, waar en wanneer moet ik aangeven welke soort ik wil (kleur antenne en frontje)

[Voor 4% gewijzigd door MaStar op 19-03-2004 13:37]

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-02 23:00
wat is dat dan? die superprof actie?
Kheb nog een paar vraagjes over die inkoopactie:
-welke zekerheid hebben we dat rjongen niet gewoon het geld in eigen zak steekt?
-Op de site van daydeal.com staat op het ene plaatje de zwarte cover met zilveren binnenkant en op de andere weer met zwarte binnenkant... Welke word nou geleverd? Misschien kan iemand even mailen (op mijn mail reageren ze niet...)?

edit: de batterijklepjes die je meegeleverd krijgt bij die covers zijn echt te groot om normaal mee rond te lopen. Ik zag bij daydeal dat de v300 klepjes wel normaal van maat zijn. Passen deze ook op de v500? dan is het misschien een idee om daydeal te mailen of het niet mogelijk is deze kleinere (normale) klepjes bij onze bestelling te leveren. Want om nou 11 euro voor een normaal klepje neer te leggen...

[Voor 34% gewijzigd door ppleeuw op 19-03-2004 13:54]

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Even voor de duidelijkheid, dit is een topic dat inhoudelijk over de V5xx en de bijbehorende Vodafone-actie gaat. Ik denk dat jullie voor discussie over inkoopacties beter direct contact met de organisator kunnen opnemen of vragen op het bij de IA behorende forum kunnen stellen. Het is iig niet de bedoeling dat dit topic vol komt te staan met IA-related posts.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• MaStar
intoxicated schreef op 19 maart 2004 @ 13:44:
Even voor de duidelijkheid, dit is een topic dat inhoudelijk over de V5xx en de bijbehorende Vodafone-actie gaat. Ik denk dat jullie voor discussie over inkoopacties beter direct contact met de organisator kunnen opnemen of vragen op het bij de IA behorende forum kunnen stellen. Het is iig niet de bedoeling dat dit topic vol komt te staan met IA-related posts.
dat snap ik, maar als niemand iets van die inkoopactie weet...dan heb je er weinig aan. In dit topic zitten de v525 gebruikers, en daar is de actie voor bedoeld..

BTW, het is gewoon vertrouwen dat je hebt. Vertrouw je die actie niet, bel die jongen dan op, en controleer z'n adres ofsow....zoveel geld is het nou ook weer niet...

• -Yourney-IA
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

heb me net aangemeld voor je actie...chrome=cool...

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• rjongen
MaStar schreef op 19 maart 2004 @ 13:37:
ik heb hier http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn ook ff besteld. Er zijn nu in totaal 11 mensen al geregistreerd..hopenlijk worden het nog meer

ff vraagje nog over die actie, waar en wanneer moet ik aangeven welke soort ik wil (kleur antenne en frontje)
dat moet je in de overschrijving aangeven.

En als jullie me niet vertrouwen, dan doe je het toch niet.

We hebben nu 12 deelnemers, en als er 16 of meer zijn, ga ik een eerste lading bestellen.

Jammer alleen, dat DayDeal nog steeds niet op mijn mail geantwoord heeft.

En nu zal ik niet meer over deze IA praten, als daar vragen over zijn, ga dan naar het Forumpje dat bij deze IA hoort... ik zal alle vragen beantwoorden...
Precieze link naar het IA FORUM: http://inkoopactie.net/topic/lx6z6cnw

[Voor 5% gewijzigd door rjongen op 19-03-2004 15:24]

• sunoke
  • Niet online
Omdat er nog niet zoveel verschilllende hoesjes op de markt zijn, heb ik er zelf maar 1 gemaakt van een stuk riem (van een auto), een stukje elastiek en klittenband.
De meeste onderdelen had ik nog liggen, alleen het klittenband kostte 20 eurocent :D
Het kost iets meer tijd, maar ja, je moet toch wat als je een week tentamens hebt zonder tentamens :P
Hier zijn wat foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

• MaStar
ik zou graag ook nog ff wat fotos willen zien van dat chrome frontje!

btw, hopenlijk melden zich nog minstens 4 mensen aan bij die IA...

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

MaStar schreef op 19 maart 2004 @ 15:37:
btw, hopenlijk melden zich nog minstens 4 mensen aan bij die IA...
En laat dit soort hints ook gewoon weg. :/

- Pastor Richards @ VCPR

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020
sunoke schreef op 19 maart 2004 @ 15:32:
Omdat er nog niet zoveel verschilllende hoesjes op de markt zijn, heb ik er zelf maar 1 gemaakt van een stuk riem (van een auto), een stukje elastiek en klittenband.
De meeste onderdelen had ik nog liggen, alleen het klittenband kostte 20 eurocent :D
Het kost iets meer tijd, maar ja, je moet toch wat als je een week tentamens hebt zonder tentamens :P
Hier zijn wat foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Ik wist niet dat er mensen tegewoordig nog hoesjes gebruikten joh :D :P Wel leuk gedaan, maar ik heb geen hoesje nodig. :)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• BonBon
Vandaag m'n 1000mAh accu binnengekregen van Salesplaza. :)
Ik wil graag weten of die folie die eromheen zit verwijderd kan worden (hij laat al los bij mij :| ). Ik weet dat er tweakers zijn met dezelfde accu, wellicht kunnen jullie je ervaring even posten _/-\o_

offtopic:
ik verwacht elk moment een sluiting van dit topic vanwege al dat gezeur met die inkoopactie. Het gaat over bijna niks anders meer... |:(

[Voor 26% gewijzigd door BonBon op 19-03-2004 16:10]

• sunoke
  • Niet online
Repeat schreef op 19 maart 2004 @ 15:57:
[...]

Ik wist niet dat er mensen tegewoordig nog hoesjes gebruikten joh :D :P Wel leuk gedaan, maar ik heb geen hoesje nodig. :)
Ik vind het erg makkelijk, je telefoon is redelijk beschermd, zit niet in je zak met sleutels, voelt hem niet als je gaat zitten, enz. Verder heb ik nog een ipaq die ook aan mijn riem hangt, dus je kan zeggen dat ik er een beetje aan gewend ben.

edit:
[ot]
[quote]ikkedeman schreef op 19 maart 2004 @ 16:02:
[...]

Dat zou ik ook graag willen weten[/quote]
neem ff contact op met de coördinator... je moet gewoon bij het overmaken van het geld aangeven wat je wilt[/ot]

[Voor 23% gewijzigd door sunoke op 19-03-2004 16:06]

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

om het weer is over iets anders te hebben..:

zou wel is weten hoe het nou precies zit met de verschillende versies van de V525
volgens mij zijn er 2 verschillende "de oude" met achter het fotoglaasje een roodachtige lens en een "nieuwe" met een witte lens...

welke versies hebben jullie en welke software versie ( Instellingen --> Telefoon status --> Andere informatie --> Sofware versie) zit hier bij jullie bij...zit waarschijnlijk namelijk een verband tussen

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• BonBon
-Yourney- schreef op 19 maart 2004 @ 16:18:
om het weer is over iets anders te hebben..:

zou wel is weten hoe het nou precies zit met de verschillende versies van de V525
volgens mij zijn er 2 verschillende "de oude" met achter het fotoglaasje een roodachtige lens en een "nieuwe" met een witte lens...

welke versies hebben jullie en welke software versie ( Instellingen --> Telefoon status --> Andere informatie --> Sofware versie) zit hier bij jullie bij...zit waarschijnlijk namelijk een verband tussen
Interessant.......
Ik heb versie 9.1FR_AV en een rood lensje.

wat is dat "verband" volgens jou precies?

[Voor 8% gewijzigd door BonBon op 19-03-2004 16:37]

BonBon schreef op 19 maart 2004 @ 16:21:
[...]

Interessant.......
Ik heb versie 9.1FR_AV en een rood lensje.

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020
Ik heb een wit lensje en TRIPLETS_G_0B.09.1FR_AV

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:15

Mad_Demon

de dokter

Rood lensje TRIPLETS_G_0B09.1FR_VA1, FLEX SE7424AXXD80E1

[Voor 24% gewijzigd door Mad_Demon op 19-03-2004 16:36]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-12-2022
@BonBon
jij had toch de usb-kabel onder 2k met sp4 aan de gang gekregen, hoe deed je dat??
(heb die van mij maar krijg hem alleen onder XP aan de gang, maar ik wil persoonlijk geen XP draaien)
krijg hem namelijk niet aan de gang onder win 2k, ook al doe ik het op dezelfde manier als ik met xp had gedaan :?

heb namelijk mijn 10 euro kabel ontvangen, was ook een fone data suite :)

edit: heb ook Rood lensje TRIPLETS_G_0B09.1FR_AV, FLEX SE7424AXXD80E1

[Voor 9% gewijzigd door poesje op 19-03-2004 16:38]

• BonBon
poesje schreef op 19 maart 2004 @ 16:36:
@BonBon
jij had toch de usb-kabel onder 2k met sp4 aan de gang gekregen, hoe deed je dat??
(heb die van mij maar krijg hem alleen onder XP aan de gang, maar ik wil persoonlijk geen XP draaien)
krijg hem namelijk niet aan de gang onder win 2k, ook al doe ik het op dezelfde manier als ik met xp had gedaan :?

heb namelijk mijn 10 euro kabel ontvangen, was ook een fone data suite :)

edit: heb ook Rood lensje TRIPLETS_G_0B09.1FR_AV, FLEX SE7424AXXD80E1
"voor mensen met Windows2000 +SP4 en een USB datakabel :

1. installeer MPT tools 2.16.
2. unzip de P2Kdrivers in een aparte folder
3. update de driver in device manager voor de USB motorola modem (neem de driver uit je P2K folder "USBMOT2000.inf")
4. MPT opstarten, klaar.

Bij mij werkte dit meteen. Als er geen verbinding is tussen pc en foon: even je foon uit/aanzetten (met je kabel aangesloten!)."

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-02 23:00
volgens mij is het zo dat met het rode lensje het flashen geod gaat (hier zit d enieuwe lading motorola cameras in) en met het witte lensje niet.

Voor die fotos van het chrome frontje check holleboomers online fotoboek en anders moet je hem ff mailen offie er meer daarvan op wil zetten.

• robert-630
  • Niet online
-Yourney- schreef op 19 maart 2004 @ 16:18:

Misschien omdat ik de oudere software heb maar ik moet dit doen om te bekijken welke software versie ik heb: Instellingen--> Telefoonstatus --> Meer info --> Software versie.

In tegenstelling tot de andere heb ik een rood lensje i.c.m TRIPLETS_G_0B.08.8FR_V.

• sunoke
  • Niet online
Flex: SE7424AXXD80E1
S/W: TRIPLETS_G_0B.091FR_VA1
Lenskleur: Rood.

Anoniem: 109147

kan iemand ff foto''s maken van allerlei dingen met motorola en hier posten?
ik wil weleens zien hoe de kwaliteit is op de pc... (heb nog geen usb kabel 8)7 )

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

@ robert-630: foutje van mij...ik vertaalde het ff uit het engels.....

@ bonbon: verband is volgens mij iets waar we het hier niet over mogen hebben..

@ iedereen: voeg me ff toe op msn yourney@hotmail.com.. kunnen we het over "het verband" hebben..

hint hint..

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Anoniem: 109147 schreef op 19 maart 2004 @ 17:04:
kan iemand ff foto''s maken van allerlei dingen met motorola en hier posten?
ik wil weleens zien hoe de kwaliteit is op de pc... (heb nog geen usb kabel 8)7 )
lees asjeblieft de startpost ff.....

• hmd01
  • Laatst online: 17:57
kheb een wit lensje!
die nieuwe lensjes zijn beter ze zijn een stuk scherper en hebben een snellere framerate! ik zal de pics posten zodra ik mn kabel binnen heb... de verschil pics...

Anoniem: 65750

Kan je nou nergens instellen dat je BT altijd áán staat of ben ik nou gek :)

rood lensje hier.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 65750 op 19-03-2004 17:13]

Anoniem: 109147

shit had die link in de startpost niet gezien :O

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

volgens mij gewoon energie aan.. onder vindbaar

• nero355

nero355

Anoniem: 65750 schreef op 19 maart 2004 @ 17:12:
Kan je nou nergens instellen dat je BT altijd áán staat of ben ik nou gek :)

rood lensje hier.
Ja alleen Energie op Aan zetten en dan kan je altijd met je PC connecten zonder het "Vind mij" gedoe ;) Echter ben je dan nog steeds onvindbaar en niet te BlueJacken enzo ;)

• k5052
het opbrengen over de lensjes was mijn id ( he youri ;) )
maar het verschil in kwaliteit is niet zo heel veel hoor.
de camera met een zwart met licht grijze rand is de nieuwe batch camera's.
die met het rode achtige (net als een webcam lens ) is wat ouder , ik denk 3~5 weken . dus de mensen met de oudere camera hebben geluk :)

kenny89 schreef op 19 maart 2004 @ 17:27:
de camera met een zwart met grijze rand is de nieuwe batch camera's.
die met het rode achtige (net als een webcam lens ) is wat ouder , ik denk 3~5 weken . dus de mensen met de oudere camera hebben geluk :)
huh ik heb een grijze rand en rood in het midden wat is het nou ? :S

• arjan bregman2
  • Laatst online: 20-01-2022
ik weet hoe je de knopjes voor het profiel aan de buitenkant
kan vergrendelen.
menu > instellingen > beveiliging > slot toepassing (code is standaard 1234)
> geluidsprofiel en dat vergrendel je

suc :)

• silitek

silitek

Tubes Only

Heb wat verschillen op een rijtje gezet:

V525 orgineel V525@V600

aangezicht:
http://nodeadlines.com/ebay/images/v525front.JPG

http://nodeadlines.com/ebay/images/v525wall.JPG

Het menu:
http://nodeadlines.com/ebay/images/v525menu.JPG

Mini antenne:
http://nodeadlines.com/ebay/images/miniantenne.JPG

Nou nog wachten op de chrome face plates :P

• arjan bregman2
he silitek
hoe ben jij aan dat ferari logo gekomen?Foto?
Is er trouwens een site waar je wallpapers kan downloaden?
Je weet wel, dat ze het sturen naar je phone

ciao

• silitek

silitek

Tubes Only

die zijn er zat...startpost b.v :*) daar staat de Ferrari ook
arjan bregman2 schreef op 19 maart 2004 @ 17:53:
he silitek
hoe ben jij aan dat ferari logo gekomen?Foto?
Is er trouwens een site waar je wallpapers kan downloaden?
Je weet wel, dat ze het sturen naar je phone

ciao

Anoniem: 108705

Ik heb een alweer een probleem :'(

Ik heb SP1 geinstalleert en daarna MPT gestart....en met veel verbazing deed hij t weer... :*)
Duz ik d8 gaat weer ff wat ringtones verzenden met de tool 'MultimediaCenter' van MPT, maar dat ging duz niet zomaar... :?

Ik heb het volgende probleem:
Als ik duz MultiMediaCenter open zie ik geen mappen (Picture , Audio)...Naar een tijdje krijg ik een melding, deze verschilt per keer :?

- Kan communicatiepoort niet openen.
- Connection door telefoon afgebroken.

:? :? :?

Wat nu?
Wie weet wat hier het probleem is of heeft hier ervaring mee?

Plz help me...Thnx

Anoniem: 65861

Silitek, kan je dat PM ook weer veranderen naar 24 uurs? Je bereik is er iets minder he met een miniantenne ( die ik ook heb ) maarja uiterlijk is ook belangrijk :)

• silitek

silitek

Tubes Only

ja, bij instellingen>tijd en datum>wijzig>klaar
Anoniem: 65861 schreef op 19 maart 2004 @ 18:00:
Silitek, kan je dat PM ook weer veranderen naar 24 uurs? Je bereik is er iets minder he met een miniantenne ( die ik ook heb ) maarja uiterlijk is ook belangrijk :)

• k5052
nah heel misschien ga ik me foon flashen maar weet iemand het nu zeker of het lukt? met bugs etc. want sommigen hebben namelijk de bug dat hij om een subsidy code vraagt en sommige een fout met de camera , ik heb namelijk eentje met een rode lens.

• BonBon
kenny89 schreef op 19 maart 2004 @ 17:27:
de camera met een zwart met licht grijze rand is de nieuwe batch camera's.
hoezo "geluk" ? Ik heb liever een iets scherpere foto, dat fl*xen interesseert me echt niet. :Z (ik heb dus die rode lens).

[Voor 5% gewijzigd door BonBon op 19-03-2004 18:27]

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:16
Als iemand erachter komt dat er in een winkel in Amsterdam weer een nieuwe lading V525-tjes zijn aangekomen, wilt die dan zo vriendelijk zijn om dat hier te melden? :)
Ben nog steeds op zoek namelijk.

• MaStar
dimitio schreef op 19 maart 2004 @ 18:30:
Als iemand erachter komt dat er in een winkel in Amsterdam weer een nieuwe lading V525-tjes zijn aangekomen, wilt die dan zo vriendelijk zijn om dat hier te melden? :)
Ben nog steeds op zoek namelijk.
moet je je ergens op wachtlijst zetten, ik werd gister opgebeld door becompany dat ze de telefoon binnen hadden, (stond 15e op wachtlijst) maar ik had er intussen al 1tje bij dixons weten te bemachtigen...iemand anders dus gelukkig gemaakt denk ik :) :p

• silitek

silitek

Tubes Only

wit randje..rode lens.. allemaal bul. Heb zowel "oude"als nieuwe lensjes gehad. Maak niet uit...het zijn allemaal perfecte V600 geworden

• poesje
BonBon schreef op 19 maart 2004 @ 16:39:
[...]

"voor mensen met Windows2000 +SP4 en een USB datakabel :

1. installeer MPT tools 2.16.
2. unzip de P2Kdrivers in een aparte folder
3. update de driver in device manager voor de USB motorola modem (neem de driver uit je P2K folder "USBMOT2000.inf")
4. MPT opstarten, klaar.

Bij mij werkte dit meteen. Als er geen verbinding is tussen pc en foon: even je foon uit/aanzetten (met je kabel aangesloten!)."
Thx, werkt bij jou PST of mss_3.2.3??
aangezien daarvoor andere drivers nodig zijn (tenminste bij XP, waar ze allemaal verschillende namen hebben) onder 2K maakt ie dan een aantal malen zijn eigen "Motorola USB Modem" die steeds niet werken

• BonBon
poesje schreef op 19 maart 2004 @ 18:38:
[...]

Thx, werkt bij jou PST of mss_3.2.3??
aangezien daarvoor andere drivers nodig zijn (tenminste bij XP, waar ze allemaal verschillende namen hebben) onder 2K maakt ie dan een aantal malen zijn eigen "Motorola USB Modem" die steeds niet werken
Geen idee, ik gebruik alleen MPT om foto's heen en weer te zenden, meer niet.
Upgraden, fl*xen enz interesseert me niet.

• poesje
BonBon schreef op 19 maart 2004 @ 18:44:
[...]

Geen idee, ik gebruik alleen MPT om foto's heen en weer te zenden, meer niet.
Upgraden, fl*xen enz interesseert me niet.
Wilde ze aan de gang krijgen om een paar verborgen instellingen te kunnen wijzigen, en meer ruimte vrij te krijgen :P (wilde ook java-games op mobiel kunnen zetten)

weet iemand anders het misschien??
edit:
.... Silitek, hoe heb jij het voormekaar gekregen (dacht dat je ergens zei dat je W2k draaide)

[Voor 26% gewijzigd door poesje op 19-03-2004 20:19]

Anoniem: 65750

nero355 schreef op 19 maart 2004 @ 17:15:
[...]

Ja alleen Energie op Aan zetten en dan kan je altijd met je PC connecten zonder het "Vind mij" gedoe ;) Echter ben je dan nog steeds onvindbaar en niet te BlueJacken enzo ;)
ja, daar gaat het mij juist om, jammer dat het niet kan ;(

Anoniem: 108705

Mijn probleem is inmiddels verholpen...
Kheb namelijk ff mijn GSM weer op fabrieksinstelling gezet (Hierbij behoud je je wallpapers, foto's en ringtones)
Kgaat ff probere Java te verzenden met MSS 8)

Grtz

Anoniem: 109288

heb even een vraagje

heb sinds eergister deze telefoon en sinds vandaag de mycom bluetooth dongle, maar nu wil t me maar niet lukken om games op m'n tel te krijgen. heb de tutorial in de startpost al gelezen maar dat werkt dus niet, hij zegt dan dat de verbinding niet kan worden gemaakt

iemand een tip?

Anoniem: 109288

quote:
Holleboomer schreef op 14 maart 2004 @ 18:42:
[...]

en accepteer je de bestandsoverdrachten wel op je telefoon?

Die melding komt niet eens

OK ik ben dom of jullie zeggen het verkeerd kan ook

Het is dus niet de bedoeling dat je de Games op het Icon bij My BT Places sleept maar in het sub-gedeelte "Entire BT Neighbourhood"

HET WERKT dus

Thnx for The Info Dudes
als ik dit doe krijg ik de melding "server ondersteunt deze bewerking niet"

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

@ kenny...

dat subsidy invoer error die je krijgt bij het flexen is gewoon een hoax...

kijk maar is (kun jij nu nog niet natuurlijk) bij welkomsmessage in instellingen...daar staat dat gewoon...kun je gewoon weghalen... ;)

@ sillitek..

je bent wel errug verzekerd vanjezelf....volgens jou zijn de steeds grotere groep mensen met een niet werkende camera prutsers? 8)7

jij hebt gewoon geluk gehad met jou camera`s... want ik ben toch echt niet achterlijk als het om softmodden/clocken/flashen/flexen ed. gaat.. :|

@ krayz

je moet natuurlijk wel eerst gepaired hebben 8)7

[Voor 6% gewijzigd door -Yourney-IA op 19-03-2004 20:26]

• BizzieBis
  • Laatst online: 19:41
Heb zelf een mini-antenne gekocht bij de lokale telefoon-frontjes-zaak ( zo'n buitenlands zaakje ;)).

Moest wel een beetje dremelen om betere ontvangst te krijgen en om dat ding passend te krijgen.
De antenne ziet er niet zo mooi uit als andere die ik op het forum tegen gekomen ben, maar nog altijd beter dan de originele. :P

http://members.lycos.nl/tomnicole/pic/motorola_v525.jpg

Zie trouwens dat op www.dixons.nl de gsm weer te krijgen is, dus voor de liefhebbers...

• arjan bregman2
Kan je met een datakabel ook java versturen?
En welke kan ik het beste kopen

ciao :)

• arjan bregman2
Shark_Dadow schreef op 19 maart 2004 @ 20:26:
Heb zelf een mini-antenne gekocht bij de lokale telefoon-frontjes-zaak ( zo'n buitenlands zaakje ;)).

Moest wel een beetje dremelen om betere ontvangst te krijgen en om dat ding passend te krijgen.
De antenne ziet er niet zo mooi uit als andere die ik op het forum tegen gekomen ben, maar nog altijd beter dan de originele. :P

[afbeelding]

Zie trouwens dat op www.dixons.nl de gsm weer te krijgen is, dus voor de liefhebbers...
ik heb zelf ook een mini-atenne gekocht
pas goed ik heb er niets aan hoeven te doen
ontvangst wel iets minder
maar hij is kleiner als die van jouw
maar ze vragen echt veel geld voor z'on stukkie metaal
ik heb hem ook bij een turkenzaak gekocht

• robert-630
  • Niet online
Shark_Dadow schreef op 19 maart 2004 @ 20:26:

thnx, dankzij jouw mededeling heb ik hem snel nog kunnen bestellen, kan ik er iemand in mijn omgeving er nog blij mee maken (maybe me pa!) k had ook nog die dixons-alert-email ingesteld maar werkte nu achter een andere pc, dus anders had ik cker misgegrepen!
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee