Toon posts:

[ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.364 views sinds 30-01-2008

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Prepaid pakket 129 euro met 65 euro beltegoed en toestel motorola V525

http://www.vodafone.nl/live/layout/pix/vsl_spin_moto_v525_b.gif

http://www.vodafone.nl/live/layout/pix/vsl_spin_moto_v525_c.gif

Het Vodafone iZi Totaal pakket met de Motorola V525 Vodafone live bestaat uit:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking. In totaal dus 65 euro beltegoed. Deze actie loopt tot 31 maart 2004.
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 Vodafone live! met oplader en headset.

Eigenschappen
Bluetooth
Toegang tot de Vodafone live! sites
Lithium-Ion batterij
Dual display
E-Mail functie
GPRS
Afmetingen : 25 x 89 x 49 mm.
Gewicht : 114 gram
Gesprekstijd : tot 9 uur
Standby tijd : tot 160 uur
Agendafunctie
Quadband (850/900/1800/1900)
Scherm : 64.000 kleuren
Polyfoon geluid : 24 tonen
Java TM-games
MMS
Geïntegreerde digitale camera (zoom x3)
Uitvoering : Blue

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-05 22:19
En dit is gewoon te halen bij een vodafone citypoint ? Of is het 'n actie bij bv. belcompany ? Klinkt wel leuk eigenlijk.

• koen
  • Niet online
te bestellen via www.vodafone.nl en te halen bij vodafone citypoints, hoewel die snel door hun voorraad heen raken.

toestel met losprijs van 250 euro + 65 euro beltegoed en dat voor 129 euro is leuk voor erbij idd :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Zit hier toch wel even met een open bakkes te kijken...

Zelfde als de V600 toch ?

[Voor 24% gewijzigd door JT op 05-02-2004 14:59]

• koen
  • Niet online
nee nee nee, het is de V525 (niet de V600)...
voor uitgebreide specs/vergelijking zoek maar op op www.gsmarena.com

• JT

JT

VETAK y0

Ja, maar qua specs zijn ze toch zo goed als hetzelfde ?

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 23:30
Wow, nette actie.

Het is dat ik net een SE T610 met Orange heb, maar anders had ik deze gekocht :).

Anoniem: 28603

En die simlock?? Makkelijk te verwijderen?? :P

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:54
wat is nu het verschil dan tussen de v525 en de v600?

Euhm verwisselbare covers, oa

ps iemand al www.startpagina.nl ingeklikt je komt direct bij tweakers.net :-)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 19:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Holy shit, das wat ik noem een aanbieding :|
€ 129,-- voor een telefoon van € 249,-- én er nog € 65,-- beltegoed bij!!?? Kzou die telefoon al kopen al was het alleen maar als tweede toestel voor naast m'n N-Gage! :)

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

• Anoniem: 80648
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
:/ :| , vodafone komt zeker aan het geld door te sparen. En ze sparen zeker door ons, want vodafone is duur weetje ;)
Maar wel netjesss.... van vodafone

Stomme vraag waarschijnlijk, maar zit er nu zo'n gaaf leren hoesje bij.

Anoniem: 38342

Merkwaardig verhaal ontvangen van Motorola.
Ik had ze gevraagd wanneer de v500 uit zou komen, omdat die (volgens mij) niet alleen door Vodafone verkocht zou worden, itt tot de v525.

Vandaag krijg ik het volgende mailtje:
Geachte Cherek

Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

De V500 zou in Nederland specifiek door Vodafone worden verkocht, niet 'sim
vrij' dus. De V525 is Vodafone 'branded' maar je kan er andere sim kaarten in
gebruiken. Dit is de informatie die wij hebben.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog
verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze
klantendienst (0800 0222743)

Met vriendelijke groet,
ewa
Motorola klantendienst Benelux
Ben ik de enige die dit maar een raar verhaal vind?

• MyNameIs
  • Laatst online: 23:17
Heeft deze bluetooth :?
Op de site van Vodafone staat van wel, maar ik vertrouw hun niet ;) want ik kan niks vinden op de site van Motorola... :(

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 08:37
Is het dan niet mogelijk om deze telefoon simlock-vrij te krijgen?

• TMC
MyNameIs schreef op 05 februari 2004 @ 17:19:
Heeft deze bluetooth :?
Op de site van Vodafone staat van wel, maar ik vertrouw hun niet ;) want ik kan niks vinden op de site van Motorola... :(
Mobile-Review zegt van wel...
Handsfree connector is located on the top, as well as the hole for the strap. Interface connector is located on the bottom, you can connect the Data Cable in case Bluetooth is not enough for you.
Wel BT dus.

Anoniem: 38342 schreef op 05 februari 2004 @ 17:16:
Merkwaardig verhaal ontvangen van Motorola.
Ik had ze gevraagd wanneer de v500 uit zou komen, omdat die (volgens mij) niet alleen door Vodafone verkocht zou worden, itt tot de v525.

Vandaag krijg ik het volgende mailtje:

[...]

Ben ik de enige die dit maar een raar verhaal vind?
Nee je bent niet de enige die dit raar vind, want hiermee impliceren ze dat hij niet gesimlocked is. Dat zou natuurlijk helemaal een mooie deal zijn. :9~ Maar ik neem aan dat ze ermee willen zeggen dat je hem simlock vrij kunt laten maken. Dit schijnt vrij eenvoudig te kunnen met de juiste code. Zoals ook kon met de t-mobile versie van de E700. Nu nog de code ;)

• MyNameIs
Kan je die logo's van Vodafone eraf 'krassen' (netzoals bij de SE T610) :?
Ik weet niet cker of het bij de V525 ook kan, maar bij de V600 iig wel: http://www.howardforums.c...53d952521&threadid=298354

[Voor 57% gewijzigd door MyNameIs op 05-02-2004 19:46]

• Anoniem: 104514
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Okay hij is wel goedkoop en een camerafoon is niet echt origineel meer, maar jij blijft wel een motorola kut menu houden. Maar ik betwijfel of hij BT hebt. ik ga het wel ff uitzoeken.

Maar dan nog. Iedere telefoon is simlock-vrij te maken aangezien dat wettelijk verplicht is. Wat ik niet vat van de Motorola kant van het verhaal is dat ze in feite 2 precies dezelfde telefoons maken voor 1 fabrikant, met als verschil dat de ene een Vodafone-merk erop heeft en de andere niet.
En het kan nog gekker. Ik had de vraag gesteld wanneer de V500 beschikbaar zou zijn (overigens toen nog in de veronderstelling dat ie niet provider gebonden zou zijn, wat ik ook in de vraag had vermeld) Zojuist ook daar een antwoord op:
Vraag:
Wanneer is de Motorola V500, die volgens de site ook zónder Vodafone
verkocht zal worden (i.t.t. de v525), beschikbaar in Nederland?
Antwoord
Geachte Cherek

Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

Wij hebben helaas geen informatie over het verkoop van V500 in Nederland.

Mocht U nog verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met
onze klantendienst (0800 0222743)

Met vriendelijke groet,
ewa
Motorola klantendienst Benelux

[Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 38342 op 05-02-2004 18:03]

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
:o moooooie actie :o

[Voor 10% gewijzigd door MGSNK op 05-02-2004 18:03]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• TMC
Is iig wel een domper voor SE. Deze telefoon valt vrij goed te vergelijken met de Z600, en is eigenlijk op alle fronten beter of evengoed, nergens slechter, maar wel een stuk goedkoper.

• MyNameIs
Dit is helemaal een m00ie deal als je de V525 kunt flashen naar een V600 :9 Ik heb het gelezen op Howardforums en het lijkt dus echt te werken en dan is dus het enige verschil de plastic behuizing :)
Denk dat ik er ook maar eentje ga halen, alleen: zit er een datakabel + hoesje bij :?

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-02 23:00
Ik vind hem wel een stuk lelijker eruitzien dan de v600. Verder zit er ook geen led op en heeftie een andere vorm.

• TMC
Alleen op de V600 kan je volgens mij filmpjes bekijken, maar dat kan geloof ik niet op de V500.

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:19
bron ?
en wie gaat hem al halen ??

• MyNameIs
DaDude schreef op 05 februari 2004 @ 21:05:
bron ?
en wie gaat hem al halen ??
Mijn bron is http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=296104. Ik hoop alleen wel dat dit mag :?
Ik ga eerst kijken hoe die eruit ziet... En als ik em mooi vind ga ik em morgen halen :)

• DaDude
MyNameIs schreef op 05 februari 2004 @ 21:13:
[...]

Mijn bron is http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=296104. Ik hoop alleen wel dat dit mag :?
Ik ga eerst kijken hoe die eruit ziet... En als ik em mooi vind ga ik em morgen halen :)
ik had het over de filmpjes afspelen op v600 wat niet kan op v500 zegt iemand..
howardforum is ff down lijkt het...

• koen
  • Niet online
• het actiebeltegoed van 50 euro wordt bijgeschreven in 5 maandelijkse termijnen van 10 euro
• ook een Vodafone abonnement wordt geaccepteerd door het toestel (er zit dus alleen een providerlock op)

• TMC
koen schreef op 05 februari 2004 @ 21:58:
• het actiebeltegoed van 50 euro wordt bijgeschreven in 5 maandelijkse termijnen van 10 euro
• ook een Vodafone abonnement wordt geaccepteerd door het toestel (er zit dus alleen een providerlock op)
Hmm, in 5 termijnen. Da's dan weer minder. Maargoed, nog steeds strakke actie van VF.

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:54
Leuk dingetje wel :)

Maar hoe zit dat nu precies met die simlock? Ik zou hem graag willen gebruiken met mijn Orange sim namelijk.

• JT

JT

VETAK y0

Fuckz0r...Moto V525 is vette phone, maar doet erg kort met batterij. SE T630 heeft kleiner en lagere reso scherm en een 352x288 ipv VGA camera, maar kost 54inc abbo verlenging en is kleiner en lichter, de V525 kost 129 inc 65 euro beltegoed en dan moet je hem nog simlockvrij maken.

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mijn zusje wil er 1tje gaan halen maar bij de Vodafone citypoints hier in Eindhoven komen er maar 7 stuks per week binnen dus dat schiet niet op...
Op de site van Vodafone zijn ze iig wel gewoon te bestellen maar kun je alleen met credit card betalen.
Ik ben echter benieuwd hoe lang het dan duurt voordat ze der foon krijgt. Als ze em heeft zal ik er in ieder geval ook ff naar kijken en zal ik er ff m'n eerste erveringen en mening over posten. :)

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Echt een goede deal... kdenk dat ik hem ook ga halen

Kayz schreef op 05 februari 2004 @ 22:25:
Leuk dingetje wel :)

Maar hoe zit dat nu precies met die simlock? Ik zou hem graag willen gebruiken met mijn Orange sim namelijk.
Het simlock vrijmaken kost natuurlijk geld, al zijn er soms mensen welke de code gratis willen geven. Je kan het bijv. laten doen in beverwijk, maar kost je wel gemiddeld 10€

• MyNameIs
Zit er ook een software aanpassing van Vodafone zelf op :?

Waarschijnlijk zullen ze de logo's en een paar knoppen hebben veranderd. Je kunt natuurlijk zelf de hele boel over flashen met de software van de v600, daarna ben je ook de vodafone meuk kwijt. Alleen die simlock zit mij dwars.

• MyNameIs
Yes, ik heb em! :)
Ik heb een paar pix gemaakt:
http://www.groenewout.demon.nl/GoT/Picture(2).jpg
http://www.groenewout.demon.nl/GoT/Picture(3).jpg
http://www.groenewout.demon.nl/GoT/Picture(4).jpg
Sorry voor de slechte kwaliteit. Ze zijn gemaakt met een SE T610 ;)
Zoals je ziet heb ik op het eerste plaatje al het Vodafone logo weggekrast en op het 2e en 3e plaatje nog niet.
Het menu is ook wat aangepast en je kan zowel Vodafone abo als Vodafone Prepaid gebruiken :)
Mooie tel, alleen vind ik idd net zoals andere mensen zeggen dat het menu wat onhandig is gedaan :(
Maarja, een hele mooie tel, en zeker voor die prijs :)
Anoniem: 28603 schreef op 06 februari 2004 @ 16:19:
Waarschijnlijk zullen ze de logo's en een paar knoppen hebben veranderd. Je kunt natuurlijk zelf de hele boel over flashen met de software van de v600, daarna ben je ook de vodafone meuk kwijt. Alleen die simlock zit mij dwars.
Welke kabel heb ik ervoor nodig en waar kan ik die kopen :?

MyNameIs, kan je wat meer vertellen over wat je niet handig vindt van het menu. Ik heb hem gereserveerd voor m'n vader, maar die is al een paar jaar panasonic-telefoons gewend en ,zoals al die ouderen ;) huiverig dat het zo moeilijk te gebruiken is.

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 07:32
Ik heb deze gsm afgelopen dinsdag bij een vodafone citypoint gehaald. Hij bevalt me erg goed. Voelt degelijk aan en ziet er leuk uit. Het menu vind ik wel meevallen, was het erger gewend van Motorola. En dan die prijs he

Questions must be asked

• MyNameIs
Anoniem: 38342 schreef op 06 februari 2004 @ 18:35:
MyNameIs, kan je wat meer vertellen over wat je niet handig vindt van het menu. Ik heb hem gereserveerd voor m'n vader, maar die is al een paar jaar panasonic-telefoons gewend en ,zoals al die ouderen ;) huiverig dat het zo moeilijk te gebruiken is.
1. Ik vind die software aanpassing van Vodafone echt :r
2. Je moet echt zoeken om iets in te stellen :( (Bij mijn T610 heb ik nooit wat op moeten zoeken in de handleiding :) )
Voorbeeld: ik zoek naar hoe je Bluetooth aan kunt zetten`. Dit blijkt dus automatisch aan te gaan als je verbinding zoekt :? Nou ja, iig moet je ze eerst koppelen. Dat gaat: je moet eerst wat bij de Motorola aanzetten, zodat je traceerbaar bent. Dit kan echter maar tot 60 sec. Koppelen gaat perfect. Jij zendt met je Motorola een plaatje naar de T610. Vervolgens wis je deze op je Motorola en wilt het plaatje van de T610 naar de Motorola verplaatsen. En je raadt het al: dit werkt niet :/
Dit zou dus wel moeten werken en om het te laten werken moet ik dus eerst heel goed in het menu zoeken... (Ik heb het nog niet gevonden :( )
Ik klink misschien een beetje negatief over dit toestel, maar dat ben ik zeker niet. Als ik het originele menu + geen simlock heb, dan ben ik zeker wel tevreden, want over de beltonen en het scherm zelf heb ik niks op aan te merken! :*)

• MyNameIs
Weten jullie hoe ik dat logo aan de onderkant eraf haal :?
Ik krijg het maar niet voor mekaar: even geprobeerd met een gum, maar dit werkt niet :? B)

• marteltor
  • Laatst online: 23:15
volgens mij ben je nog pas de enige met dit toestel :P
ik heb de mijne gereserveerd staan...

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 07:32
Deze telefoon is ook te krijgen bij belcompany en die heeft er ook genoeg van ingeslagen.
Ik heb van deze aankoop echt geen spijt, wat een top gsm!

Questions must be asked

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 14:51

Deacon

Three sixty five Seven fifty

v525 is triple band toch ?

Dus als je hem zou kunnen unlocken met een code of via vage gasjes die op de markt staan. Dan heb je cheap een coole phone voor op vakantie erbij.

Dus misschien ga ik er wel eentje halen als ik in consumer whore bui ben }:O

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Deacon schreef op 07 februari 2004 @ 14:22:
v525 is triple band toch ?

Dus als je hem zou kunnen unlocken met een code of via vage gasjes die op de markt staan. Dan heb je cheap een coole phone voor op vakantie erbij.

Dus misschien ga ik er wel eentje halen als ik in consumer whore bui ben }:O
quatro band :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Alleen nog eventjes weten wat een simlock removen kost, :(

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 13:07
er zit natuurlijk geen datakabel bij dit pakket of wel?

kun je ook flashen via bluetooth?

(deze is te flashen naar en V600, maar schijnen wel een paar bugs nog in te zitten dan)

[Voor 34% gewijzigd door Ralpy op 07-02-2004 18:13]

Anoniem: 14656

Deze actie is tot 31 maart, 2004?

Zoja dan ga ik er zeker eentje halen :)

• T_E_O
Gistermiddag ook eentje gekocht in Amersfoort bij het city point.
- Flashen gaat via een kabel
- Er wordt geen datakabel meegeleverd
- Hij is inderdaad quad band: GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900

Waar ze 850 MHz gebruik weet ik niet, maar okay :)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 00:52

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Volgens de Vodafone website zit er wel Bluetooth op.
http://onlinewinkel.vodaf...PRD/imv525bl.html#ADDFEAT

[Voor 3% gewijzigd door O.D.Smolik op 07-02-2004 18:50]

• marteltor
dat wisten we toch al :? mobile review geeft dat trouwens ook aan.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:41
Anoniem: 14656 schreef op 07 februari 2004 @ 18:20:
Deze actie is tot 31 maart, 2004?

Zoja dan ga ik er zeker eentje halen :)
Volgens mij is alleen de actie van €50 extra beltegoed tot 31 maart 2004, dat is wat ik op maak uit de startpost tenminste.

@MyNameIs bij mij was juist die aan de binnenkant (onder de microfoon) een simpel stickertje. Die bovenop de buitenkant lijkt geverfd. Hoe heb je die verwijderd?

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 38342 op 07-02-2004 23:43]

• Jaromir
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06-2018
Nou het unlocken toch legaal is geworden, en uitgebreid besproken is, ook in de samsung e700 topic de unlock codes gepost.

Is er iemand hier die al unlock software heeft?

EN wat zijn jullie ervaringen met dit mobielke, er zijn vast meerdere die voor die prijs zo'n koopje niet afslaan

Anoniem: 87291

Jaromir schreef op 08 februari 2004 @ 11:53:
Nou het unlocken toch legaal is geworden, en uitgebreid besproken is, ook in de samsung e700 topic de unlock codes gepost.

EN wat zijn jullie ervaringen met dit mobielke, er zijn vast meerdere die voor die prijs zo'n koopje niet afslaan
is het legaal geworden?

• Dude86
Jaromir schreef op 08 februari 2004 @ 11:53:

Ja maar die unlock code die uit dat forum is toch alleen voor samsung telefoons? Heb je niet zoveel aan dus voor een motorola. :?

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zit erover te denken om deze telefoon ook aan te schaffen, al was het maar omdat ik die 65 euro beltegoed wel kan gebruiken en er dan voor ong. 50 euro een telefoon bij krijg. Maar ik heb al een Vodafone iZi sim-kaart! Kan ik die 5x €10 beltegoed ook op mijn oude Vodafone simkaart bij laten zetten aangezien ik dit nummer niet kwijt wil?

• MyNameIs
Anoniem: 38342 schreef op 07 februari 2004 @ 20:50:
@MyNameIs bij mij was juist die aan de binnenkant (onder de microfoon) een simpel stickertje. Die bovenop de buitenkant lijkt geverfd. Hoe heb je die verwijderd?
Het Vodafone logo aan de bovenkant heb ik met een schaartje gedaan. Ging perfect, netzoals bij mijn T610.
Er zat bij dat logo aan de binnenkant idd een stickertje, alleen als ik die weghaal, dan blijft het logo er nog steeds staan :? 8)7 :(

Weet iemand met welke datakabel + software je je V525 kunt unlocken en de Vodafone shit eruit kunt halen :?
Ik heb overal gezocht, maar kan het niet vinden :(

• Jaromir
Als iemand dat weet ja, dan ga ik em ook kopen, ik heb helaas al t-mobile en orrange abbo, maar kan extra telefoon met bluetooth wel gebruiken voor orange share met me ipaq

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 13:24
kan iemand hier een foto maken , hoe groot de tel. is in vergelijking met andere foons? , want ik wil deze tel. kopen maar hij moet niet al te groot zijn etc.?
hoe is de kwaliteit van de camera?

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 03:25
wat is de inhoud van het pakket? Kan iemand daar een foto van maken?

• T_E_O
Echt interessant lijkt een foto van de inhoud van het pakket me niet eigenlijk :) Er zit in:
- De GSM
- Een accu
- Een accu-klepje
- Een oplader
- Een vrij summiere handleiding
- Een iZi-blister met sim-kaart en 50-euro-extra-beltegoed-invul-en-opstuur-kaartje

Als ik 'n digicam gehad had had ik wel 'n foto'je gepost hoor, maar helaas :]

• DaDude
In heerlen, maastricht en in sittard hadden ze hem deze week al niet meer... :(
bij alle 3 gereserveerd :D

• marteltor
als je nou eens een foto met het toestel maakt in een spiegel, heb je 2 vliegen in 1 klap :P (foto van toestel en foto door toestel gemaakt ;))

Anoniem: 51061

Hoe brak is de batterij eigenlijk? Ik heb wat dat betreft namelijk hele slechte ervaringen met motorola

Vandaag zag ik hem nog in liggen in amsterdam. Dus moeilijk verkrijgbaar zal wel meevallen, het kunnen ook lege dozen zijn geweest.

Iemand al iets meer kennis over het unlocken? Ik wil er mijn t-mobile sim in kunnen stoppen

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 20:42

ZiegoM

Yammie R1

hebbe! hebbe! hebbe!

Ga morgen eens de winkel in Eindhoven bezoeken >:)

\_Specs_/

• DaDude
Anoniem: 28603 schreef op 08 februari 2004 @ 22:31:
Vandaag zag ik hem nog in liggen in amsterdam. Dus moeilijk verkrijgbaar zal wel meevallen, het kunnen ook lege dozen zijn geweest.

Iemand al iets meer kennis over het unlocken? Ik wil er mijn t-mobile sim in kunnen stoppen
Het zijn allemaal lege dozen, geloof me ;)

Anoniem: 14656

Kheb um besteld @ Vodafone.nl. Hopen dak um snel heb :)

DaDude schreef op 08 februari 2004 @ 23:27:
[...]

Het zijn allemaal lege dozen, geloof me ;)
Weet je, dat zeiden ze ook over mijn ex, dat het een lege doos was, en ze hadden gelijk })

• marteltor
Anoniem: 28603 schreef op 09 februari 2004 @ 09:09:
[...]

Weet je, dat zeiden ze ook over mijn ex, dat het een lege doos was, en ze hadden gelijk })
offtopic:
ja zou toch lullig zijn als jij net aan de slag wilt gaan en blijkt dat er nog wat in dr doos zit van de vorige...
maar dit gaat weer nergens over :P

Kan iemand nog wat foto's met dit toestel maken? Er staan wel wat foto's op mobile-review, maar wat meer kan geen kwaad :)
En zou je deze foto's ook via orange share (als het toestel eenmaal unlocked is) kunnen emailen? Ik heb namelijk een tijd terug een irda adapter gekocht en ik heb geen zin om nu weer een bluetooth geval te kopen.

Haha ja idd daar heb je gelijk in. ;)

Ik ben nog steeds benieuwd of er uberhaubt al mensen zijn die de unlock code van dit toestel hebben weten te bemachtigen. Ik zal zondag eens op de markt gaan kijken om te zien hoeveel ze hiervoor vragen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-05 22:59

Nitai

Feels good man

let us know Ganymedus...ik ben benieuwd hoeveel het gaat kosten.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• MyNameIs
Heeft er iemand ervaring met Remote Unlocking :?
Ik denk er serieus over om er eentje te bestellen bij Jeff Hongs...
De beste kabel is trouwens deze: Victor GSM
Prijs: $600,- 8)7
Dit is volgens mij om te unlocken en om te flashen . Klopt het nou als ik zeg dat als ik mijn software update (flash), dat nog niet wil zeggen dat mijn tellie simlock vrij is :?
Unlocken gaat volgens mij alleen maar met een dure datakabel of remote unlocking,
Maar wat ik me afvraag: kun je niet gewoon flashen met een gewone datakabel of bij een Motorola Service Point (bestaat die eigenlijk wel!?) :?

• remco.b
  • Laatst online: 13-08-2018
:9~ * remco.b is verkocht .. €129 voor zo'n telefoon, met zoveel functie's O+ En eigenlijk is de telefoon dus maar €64,- :D ... Ik ga hem denk ik zo bestellen *mits toestemming ;)* En dan gewoon via de site, iets bekend over de levertijd? En de actie is geldig tot 31 Maart (2004) hé?

Maar echt een topactie _O_ Ik wou eerst een simpele I-mode kopen, (Ik wil er heel erg graag een met inklapscherm) maar deze is nu goedkoper en 100x meer functie's O+ Provider boeit me nu even helemaal niet, nooit gebruik gemaakt van Vodafone, maar zal vast wel een beetje een goede provider zijn!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-02 23:00
klas op howardforums dat hij niet gesimlocked is bij vodafone... Kan iemand dit bevestigen?

Anoniem: 87638

€129 voor deze foon is een goede prijs.
Heb hem vandaag (maandag) besteld bij een vodafone citypoint in eindhoven.
Hij komt woensdag of vrijdag binnen (als ik geluk heb) omdat er iig maar maximaal 7 toestellen per keer binnenkomen.
Laat ik nou net nummertje 6 of 7 zijn :)
Als ik hem in mijn bezit heb maak ik gelijk een afpraak met met de lui van deze site. om de vodafone sim te unlocken.
Kost €10 ofzo, heb je voor € 139 toch een leuke foon voor weinig geld 8)
Die vodafone sim kan ik nog wel ergens verpatsen :)

• Jaromir
Ik heb de software gekocht. dus wie z'n motorola v525 geunlockt wilt hebben kan even mailen naar jaromir@home.nl

De eerste 3 mailers zijn gratis

• Anoniem: 96896
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met de software, waarmee je kunt synchroniseren met outlook? Is dat wat? 'k Was altijd erg te spreken over die Siemens software suite.

Anoniem: 96896 schreef op 09 februari 2004 @ 16:12:
Hoe zit het trouwens met de software, waarmee je kunt synchroniseren met outlook? Is dat wat? 'k Was altijd erg te spreken over die Siemens software suite.
Volgens mij kun je software hier downloaden.
Heb je hier nog een speciale datakabel voor nodig? of kan het ook gewoon met Bluetooth?

• MyNameIs
ppleeuw schreef op 09 februari 2004 @ 15:57:
klas op howardforums dat hij niet gesimlocked is bij vodafone... Kan iemand dit bevestigen?
bij mij werkt zowel Vodafone Prepay als Vodafone abo. T-Mobile abo werkt niet, dus ik denk dat er alleen een provider lock op zit :)

En die provider lock moet er dus vanaf... :-)

@jaromir, heb je mijn emailtje ontvangen? Ik wist niet precies wat ik erin moest zetten, dus hij is wat kort. :-)

[Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 09-02-2004 16:54]

Anoniem: 100427

Hoe snel is ie binnengekomen bij de mensen die em op de site hebben besteld?

• marteltor
Ik wist niet precies wat ik erin moest zetten, dus hij is wat kort. :-)
Volgens mij valt er niet veel in te zetten :P Ik heb iig alleen even aangegeven dat ik die unlock heeeeel graag wil :) (en dat hij natuurlijk heel aardig enzo is ;))

Jaromir schreef op 09 februari 2004 @ 16:04:
Ik heb de software gekocht. dus wie z'n motorola v525 geunlockt wilt hebben kan even mailen naar jaromir@home.nl

De eerste 3 mailers zijn gratis
Mag ik vragen waar je die zooi gekocht hebt en wat je ervoor betaald hebt?

• koen
  • Niet online
marteltor schreef op 09 februari 2004 @ 17:16:
[...]
Volgens mij valt er niet veel in te zetten :P Ik heb iig alleen even aangegeven dat ik die unlock heeeeel graag wil :) (en dat hij natuurlijk heel aardig enzo is ;))
whehehe, ik had ook geen idee, maar omdat ik als topicstarter natuurlijk met het idee al ben gekomen, hoop ik dat dat mijn kansen wel wat vergroot ;)

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 10:50

Teun

Was YoMaN

Als het unlocken hier goed gaat denk ik dat ik ook wel zon foon ga halen. Wil hem wel eers even in mn handen hebben, dus dat ga ik morgen maar eens doen. Als ze hem nog in de winkel hebben.

Die simkaart kan ik vast aan iemand verkopen voor de prijs die ik moet betalen voor het unlocken. Degene die hem dan koopt krijgt toch 50 65 euro beltegoed :D dus er moet vast iemand te vinden zijn.

Voor zo ver ik het op het andere sites heb gezien heeft ie je IMEI code nodig.
je moet gewoon *#06# intypen op je telefoon om die te zien.

[Voor 23% gewijzigd door Teun op 09-02-2004 17:47]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Soms gaat het ook anders. bijv. bij de samsung was het erg makkelijk met een algemene code te doen

• DaDude
kben nu in afwachting van de levering...
maar wat zijn de gesprekskosten eigenlijk van vodafone ???

• Dude86
Anoniem: 28603 schreef op 09 februari 2004 @ 18:55:
Soms gaat het ook anders. bijv. bij de samsung was het erg makkelijk met een algemene code te doen
precies, nou maar hopen dat iemand zo vriendelijk wil zijn om de code van de motorola te geven :Y)

• marteltor
DaDude schreef op 09 februari 2004 @ 19:00:
kben nu in afwachting van de levering...
maar wat zijn de gesprekskosten eigenlijk van vodafone ???
zoek dat zelf maar uit....tipje (deze tip is gratis): www.vodafone.nl
precies, nou maar hopen dat iemand zo vriendelijk wil zijn om de code van de motorola te geven
En wie weet gaat het wel helemaal niet met 1 algemene code. Anders hadden we dat denk ik wel al gehoord

• Anoniem: 104215
  • Niet online
Kan iemand bevestigen dat er geen addertje onder het gras zit? Dus die €129 is het enige dat ik moet betalen.

Later :) :) :) :)

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 01:15
Hoe zit het de vodafone thema's? Kun je zelf nog wel achtergronden e.d. instellen? Is er al iets bekend, of je deze vodafone frutsels weg kan halen?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

• pang
Anoniem: 104215 schreef op 09 februari 2004 @ 20:04:
Kan iemand bevestigen dat er geen addertje onder het gras zit? Dus die €129 is het enige dat ik moet betalen.

Later :) :) :) :)
die 129 is het enige wat je moet betalen en daarvoor kan je 65 euro bellen en daarna dien je hem te weer op te waarderen. Het is eigenlijk nu op dit moment de beste prepaid pakket zo ik zeggen

En als ik mot_by_JIC.exe nog aan het werk krijg en hij doet het is het helemaal mooi. het werkt niet onder xp en niet onder windows2000 en misschien is dit gewoon een prut programma

• Anoniem: 104215
  • Niet online
pang schreef op 09 februari 2004 @ 20:30:
[...]

die 129 is het enige wat je moet betalen en daarvoor kan je 65 euro bellen en daarna dien je hem te weer op te waarderen. Het is eigenlijk nu op dit moment de beste prepaid pakket zo ik zeggen

En als ik mot_by_JIC.exe nog aan het werk krijg en hij doet het is het helemaal mooi. het werkt niet onder xp en niet onder windows2000 en misschien is dit gewoon een prut programma
Heb jij hem al gekocht? Vind je hem goed? En weet iemand of je er meer op één adres kan bestellen?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• marteltor
Friebo schreef op 09 februari 2004 @ 20:23:
Hoe zit het de vodafone thema's? Kun je zelf nog wel achtergronden e.d. instellen? Is er al iets bekend, of je deze vodafone frutsels weg kan halen?
lezen...
Heb jij hem al gekocht? Vind je hem goed? En weet iemand of je er meer op één adres kan bestellen?
Bestellen kan denk ik wel, je kan immers ook langs de belcompany gaan en hem daar kopen. Of je ook meerdere kaarten mag insturen voor dat beltegoed weet ik neit, maar het lijkt me sterk als dat niet mag :)

• DaDude
marteltor schreef op 09 februari 2004 @ 19:41:
[...]

zoek dat zelf maar uit....tipje (deze tip is gratis): www.vodafone.nl
Doh, maar ik bedoelde eigenlijk meer sms kosten/ mms kosten

• pang
heb hem vandaag bij belcompany in rotterdam gehaald. ZIj hadden er nog een stuk of 5 staan.

Of hij goed is. Heb een t68i, p800 en sl55 doe kleuren scherm hebben en van die 3 heeft hij het mooiste scherm(niet zo moeilijk met zulke specs). En dat blauw kleurtje op de voorscherm gaaf man :)

Camera het heeft een zoom functie, maar maakt je fotoo wel lelijker op scherm en je kan hem instant helder(zoiets als een nightvision) maken, maar mijn p800 maakt mooiere fotoos optoestel gezien dan. Naar comp gestuurd dat weet ik nog niet maar hopelijk maakt hij evenmooi of mooiere fotoos dan.
Ik zou wel fotoos willen posten, maar heb geen ftpserver. dus als iemand hem voor mij kan plaatsen stuur ik ze graag op per email. Heb oo keen fotoo gemaakt van doos met inhoud.

Qua sofwaresnelheid. Hij is iets sneller dan mijn t68i, dus het kom voor(tijdens het zoeken naar een deuntje) dat jij eigenlijk gestop bent met naar beneden scrollen is dat ding nog steeds bezig om tot waar te komen waar jij bent gestopt. Maar hinderlijk kan ik nog niet zeggen want heb er nog niet mee gebeld of gebeld geweest.(met t68 had je weleens je wordt gebeld je neemt op maar duurt nog even dat hij opneemt waardoor je denkt hij is nog niet opgenomen dus dan nog maar een keer drukken en persoon staat in de wacht) Maar ik heb goede hoop aangezien hij wel sneller is.

Beltonen klink zeker goed vergelijken met die andere gsm's. Alleen zou ik persoonlijk zelf snel een paar leuke mp3 deuntjes opgooien.

Btw iemand die mij kan helpen daarmee? want ik neem aan dat je hem in stukjes moet hakken ofzo of kleiner maken. He hier geen sotware voor dus alle hulp is mooi meegenomen.

Persoonlijk qua meeneem gehalte(lekker in je broekzak zitten) is mijn t68 toch de winnaar.(sl55 is van mijn vriendin) misschien als je een korte antenne opplugt zou hij denk ik al een stuk makkelijker in je broekzak zitten

en verwacht zeker niet teveel van headset is gewoon lelijk en heeft geen opneem knop. cd-rom is eigelijk ook onzin allemaal filmpjes en handleiding die er ook gewoon in papier vorm bij zit.

voor de rest moet ik nog gaan kijken. Maar op eerste gezich is het mijn 129 euro waard en zeker met 65 euro beltegoed.(eerlijk om te zeggen is dat ik hem niet had gehaald zonder die 65 euro beltegoed, maar dit gsm is ook maar tijdelijk gadget/tussen telefoon voor mij, voordat de 6230, de geruchte t650 en s60 ) Als mijn vriendin hem ook leuk vind en hem gaat gebruiken dan ga ik zeker nog 1 halen.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee