[ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 19:49
DaDude schreef op 09 februari 2004 @ 21:08:
[...]

Doh, maar ik bedoelde eigenlijk meer sms kosten/ mms kosten
staan er ook, kijk nou maar eens |:(
zelf wat onderzoek doen mag best hoor
Ik zou wel fotoos willen posten, maar heb geen ftpserver
http://theforumisdown.com/upload/upload.php

[ Voor 20% gewijzigd door marteltor op 09-02-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103078

Wat houden die Vodafone frutsels precies in? Andere menu structuur / opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Tarieven in EUR
Piekuren Daluren

Naar vaste lijn
Standaardtarief 0,35 0,35
Piek- en Daltarief 0,45 0,10
Naar mobiel
Piek- en Daltarief 0,45 0,30
Naar mobiel met Vodafone nummer
Piek- en Daltarief 0,45 0,20

SMS
Tarieven in EUR

SMS Tekstberichten 0,23
SMS Info Vanaf 0,22
SMS E-mail 0,22
SMS Fax 0,90
SMS Picture Messaging 0,66
SMS Bel Me Gratis
SMS SMS vanuit het buitenland 0,75

geen dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136

pang schreef op 09 februari 2004 @ 21:29:[/b]
[...]
Knip
Je kan hem mailen naar info [at] phonio.nl .. (Als je wilt natuurlijk) Zal ik hem morgen uploaden, aangezien ik de foto's graag wil zien (Ga het toestel ook kopen :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 103136 op 09-02-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 22:09
shit deze motorola phone heeft nokia ziekte. BT is maar beperkt tot headset gebruik en geloof ik ook synch.

Ik kan dus geen fotoos naar mijn p800 sturen via BT :( en ik heb nog geen BT dongle om dat synchen te testen en fotoos gemaakt met v525 door te sturen. (want die stomme BT dongle van Microsoft voor mijn muis en keyboard herkent allleen maar modem, muis en keyboard functies)

en inderdaad mijn mening herziend. Je kan wel fotoos versturen met je v525 naar andere bt apperaten het heet alleen niet verzenden, maar verplaatsen of kopieren :)

dus TIS een TOP BT

[ Voor 21% gewijzigd door pang op 10-02-2004 00:06 . Reden: kreeg meer info zodoende meer spirit om dingen uit te zoeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 11:11
Pang dat is niet helemaal juist hoor. Ik heb me een deel van de middag vermaakt met het heen en weer sturen van foto'jes en ringtones naar andere V525's, laptops en ipaqs. De V525 ondersteunt voor een gsm best veel profielen en biedt er ook nog aardig wat aan.

Met mijn widcomm software biedt de V525 de volgende profielen aan die ik kan gebruiken:
- Audio gateway (omgekeerd headset-profiel zeg maar)
- Dialup networking
- OBEX file transfer
- OBEX object push

Dit is een stuk beter dan de gemiddelde nokia, die geloof ik alleen dialup, serial port en fax ondersteunt. Als client kan de V525 in ieder geval files (ringtones/foto's) versturen en natuurlijk naar een headset connecten.

Wat trouwens ook erg mooi is aan dit toestel is de email-ondersteuning, die ik nog nergens anders zo mooi heb gezien:
- POP3 en IMAP4
- Zelf een poort opgeven zowel voor in- als uitgaand (maar dat is niet vaak nodig)
- SSL-ondersteuning !! 8)

[ Voor 17% gewijzigd door T_E_O op 09-02-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Geil ding. Echt een leuke aanbieding!!!!

Zonde dat ik al 3 Telefoons heb:
Nokia 6610
Siemens M55
Siemens C35i
:'(

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:15

Nitai

Live the life you love.

damn, was m'n salaris maar al gestort! nog maar 10 daagjes...heheheeh, hij zou er dan nog vast wel zijn nietwaar?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
boeit niet man. Ikzelf heb er nu nog maar 5. Tis een leuk ding en zou meteen je eerste worden met cam en een mooi scherm :). Het is echt de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nitai schreef op 10 februari 2004 @ 00:24:
damn, was m'n salaris maar al gestort! nog maar 10 daagjes...heheheeh, hij zou er dan nog vast wel zijn nietwaar?
De actie geldt tot 31 maart. Maar ik vraag me af of 't nog wel zo lang volhoudt. Als ieder filiaal er maar maximaal 7 per week binnenkrijgt schiet dat niet echt op. :(

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Hmm half waar. 2 van de 3 telefoons hebben een Camera. Alleen los, maar wel een camera. Vind het persoonlijk niet zo boeiend die cams . Kwaliteit is gewoon slecht, behalve van die Siemens. Maar van dat scherm is wel waar. 64k Scherm beter als de 4k van mijn nokia en mijn Siemens.
Wat wel geil aan de m55 is dat je ook wAV files kan spelen.

Wat ik wel kut vind aan deze tel is de extreem slechte batterij. (2 a 3 dagen)
Ik vind mijn siemens al kut met zijn batterij omgaan (3 a 4 dagen onder normaal gebruik). Wat dat betreft is Nokia zo ver vooruit. Mijn 6610 gaat met bellen, spelen en kloten gewoon een 5 dagen toot 7 dagen mee. De standby tijd vna alle toestellen van me is ongeveer gelijk. Totdat je gaat reizen en bellen. Dan merk je pas echt verschillen.

[ Voor 40% gewijzigd door Nimrod|IA op 10-02-2004 01:17 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87638

Wat ik mij afvraag is welke kabel er nodig is om de v525 aan te sluiten aan de computer, en waar deze te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thc2mdma
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om de phone te flashen naar een V600 ?
Urls zullen wel niet mogen dus ik waag me er niet aan O-) maar zag dus ergens een flash proggie en roms van de v600 en foto's van een om getoverde V525>V600 >:)

Of mag een link naar de tutorial weer wel, maar naar de roms niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1171

Anoniem: 103078 schreef op 09 februari 2004 @ 21:45:
Wat houden die Vodafone frutsels precies in? Andere menu structuur / opties?
Standaard live zut zit erop, op je 'hoofdscherm' zit dus een mooie rode knop met live erop enz ;)

Lukt het live!/mms trouwens al bij iemand?
Ik krijg steeds maar "Verbinding mislukt. Probeer later opnieuw" :|
(Ook na alle instellingen nog eens doorlopen te hebben m.b.v. van de vodafone site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier wat foto's gemaakt met de Motorola V525 (Gemaakt door Pang, Foto resolutie: 640*480)

Afbeeldingslocatie: http://plaatjes.phonio.nl/10-02-04_0002.jpg Met zoom, helderheid 3.

Afbeeldingslocatie: http://plaatjes.phonio.nl/09-02-04_2356.jpg

Afbeeldingslocatie: http://plaatjes.phonio.nl/10-02-04_0004.jpg

Geen superkwalitiet, maar het blijft natuurlijk een mobiele telefoon ;). Overigens vind ik de foto's mooi genoeg!

Voor een foto van de inhoud van het pakketje zie:
http://plaatjes.phonio.nl/DSC00001.JPG

Staan ook nog een paar andere foto's bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Laatst online: 08:22
Op ander sites lees ik veel over het reboot probleem. De telefoon schakelt zichzelf dan uit om dan vervolgens niet meer automatisch aan te gaan. Meer mensen met dit probleem?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
Anoniem: 1171 schreef op 10 februari 2004 @ 13:30:
[...]

Standaard live zut zit erop, op je 'hoofdscherm' zit dus een mooie rode knop met live erop enz ;)

Lukt het live!/mms trouwens al bij iemand?
Ik krijg steeds maar "Verbinding mislukt. Probeer later opnieuw" :|
(Ook na alle instellingen nog eens doorlopen te hebben m.b.v. van de vodafone site)
Je schijnt een telefoontje naar 555 te moeten plegen dan optie 3 geloof ik. Daarmee schakel je Live-ondersteuning in voor je simkaart. Ik heb het zelf niet geprobeerd, want ik Live gewoon via m'n wirelessweb bundel van m'n gewone abonnement, maar een bekende van me vertelde over die 555 optie 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T_E_O schreef op 10 februari 2004 @ 13:35:
[...]

Je schijnt een telefoontje naar 555 te moeten plegen dan optie 3 geloof ik. Daarmee schakel je Live-ondersteuning in voor je simkaart. Ik heb het zelf niet geprobeerd, want ik Live gewoon via m'n wirelessweb bundel van m'n gewone abonnement, maar een bekende van me vertelde over die 555 optie 3.
Tnx maar helaas, nog steeds dezelfde melding ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik heb net klanten service gebeeld. je dient dan 1200 te bellen(555 is/word vervangen) en optie 3 en dan optie 5 en daarna 1 te kiezen dan heb je gprs ingeschakelt.

Extra advies is 10 minuten uitzetten daarna en dan kan je er gebruik van maken

[ Voor 13% gewijzigd door pang op 10-02-2004 14:20 . Reden: heb gebeld en geactiveerd en ga zo mee spelen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pang schreef op 10 februari 2004 @ 13:48:
ik heb net klanten service gebeeld. je dient dan 1200 te bellen(of 555 had geen nummer gevraagd) en dan optie 3 en dan optie 5 dan heb je gprs ingeschakelt.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
pang schreef op 10 februari 2004 @ 13:48:
ik heb net klanten service gebeeld. je dient dan 1200 te bellen(555 is/word vervangen) en optie 3 en dan optie 5 en daarna 1 te kiezen dan heb je gprs ingeschakelt.

Aah, dank je, nou werkt het inderdaad... Beetje vreemd dat ik dit nergens in de boekjes tegenkwam (nog lang niet alles doorgekeken, maar toch :P )

De vodafone logo's heb ik er ook maar gelijk afgesloopt... staat wat netter zonder die rode troep :)... Die aan de binnenkant is een gewoon stickertje, die aan de buitenkant is weg te krijgen door te schrapen met een 1 of 2 cent muntje. (ergens tegengekomen dat het koper moest zijn, vandaar...)... Was eerst bang dat het krasjes zou veroorzaken, maar dr is niks van te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Offtopic: Ik wil de telefoon morgen gaan kopen, bij een Citypoint van Vodafone in Zwolle (Woon zelf in Dronten, en moet met de bus) Weet iemand of je ergens kunt zien op het op voorraad is. (Zou balen zijn als ik daar kom, en de voorraad op is)

Via internet bestellen kan wel, maar moet ik weer langer wachten. En met CreditCard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100427

Ik heb em besteld en kan em morgen of vrijdag komen ophalen!

Enne de zwolle man:

Vodafone City Point Diezerstraat 33 8011rb Zwolle 038-4229200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Als ik jou was zou ik proberen het telefoonnummer van die zaak te vinden, kun je vragen of ze nog wat hebben. Kijk verder ook nog even welke telecomwinkels er nog meer in de buurt zitten. Het is een algemene aanbieding, dus die kunnen ze overal hebben...

EDIT: ah kijk, BasKrah was sneller :)

[ Voor 8% gewijzigd door DocB op 10-02-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100427 schreef op 10 februari 2004 @ 15:41:
Ik heb em besteld en kan em morgen of vrijdag komen ophalen!

Enne de zwolle man:

Vodafone City Point Diezerstraat 33 8011rb Zwolle 038-4229200
_/-\o_ Bedankt! Morgen even bellen of hij op voorraad is, en dan hem ophalen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136 schreef op 10 februari 2004 @ 15:46:
[...]

_/-\o_ Bedankt! Morgen even bellen of hij op voorraad is, en dan hem ophalen :) !
Graag gedaan, maar ik zou nu ff bellen, want ze worden meestal op woensdag of vrijdag geleverd en als ze morgen binnenkomen kan je er beter eentje reserveren want ze zijn overal zo weg;):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94892

Ik sta al sinds vorige week donderdag in de wachtrij (als 8e) bij Vodafone citypoint in Eindhoven (Woensel). Ook ben ik naar Bel Company geweest en heb ik contact opgenomen met een aantal citypoints in de omgeving van Eindhoven, maar nergens hebben ze hem meer...
Nou ben ik vandaag weer naar de Vodafone geweest om te kijken of ik al gezakt ben in plaats. Maar daar kreeg ik het antwoord dat ze nog steeds niks binnen gekregen hadden. Ze hadden echter wel een mailtje ontvangen, waarin stond dat er volgende week een grote lading pakketen gestuurd zou worden. dat er volgende week een grote lading komt waarbij er genoeg pakketen (meer dan 7) binnen komen.
Dus dat word nog even geduld hebben :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
pak de gouden gids erbij en bel alle vodofone points op die in je buurt zitten, maar ik schat je kans groter in als je bij belcompany probeert. Daar had ik demijne gehaald en bij mij hadden ze gisteren nog 5 dozen over.Succes in iedergeval.

Over Live het staat ook nergens dat je moet bellen om je gprs aan te melden niet in al die boekejs en niet op internet.

Het leek me alleen logisch want dat dient namelijk bij iedere gprs dienst eerst aanmelden en dan krijg je pas toegang tot gprs.

Oja wie heeft windows 98 draaien en wil een motorola unlock programma voor mij testen(hopelijk is het er een die via imei een code genereert) heb het van internet gedownload en men zegt dat hij ok is, maar ik krijg hem niet aan de praat met xp en 2000

ps ik heb met een simpele mcafee online virusscanner getest of mijn computer infected was maar dat was niet het geval.

[ Voor 5% gewijzigd door pang op 10-02-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pang: Waar had je hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
in mijn eerdere post heb ik hem staan, maar anyway bel company rotterdam 0102439383 op de zwart jan straat(als die straat zo heet of de verlengde daarvan).

[ Voor 4% gewijzigd door pang op 10-02-2004 16:10 . Reden: tel nummer voor de reizigers. zou zonde zijn als ze met lege handen terugkomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:20
wat vinden jullie nu de nadelen van de phone ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
mijn scherm wordt snel vies/vettig, maar voor de rest moet ik de nadelen nog zoeken/vinden. Misschien dat hij erg groot is en jammer van die antenne(maar die kan worden vervangen door kleintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben de bezitters van de V525 al alle opties kunnen benutten? Bluetooth, mail, mms e.d. En staan de instellingen in het boekje of gewoon even op internet opzoeken (Zoals een aantal posts hierboven de manier op GPRS te activeren)

Ik kan niet wachten om het dingetje in mijn handen te hebben :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:29

Radjesh

hoi

Woei, ik sta sinds vanmiddag als 18de in de wachtrij, maar morgen kwamen er 24 binnen @ vodafone city point in Almere.

Ik vindt die tel wel mooi :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:08
Waar kan ik zo'n kleinere antenne halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806

In apeldoorn zijn ze allemaal uitverkocht, dus gereserveerd bij citypoint en belcompany benieuwt wanneer ze m binnen krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:12
gehaald bij belcompany op de steenweg in utrecht

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Wat veranderd er eigenlijk als je de tel omzet naar een V600 flashed en wat werkt er dan niet?? Als je naar de specs kijkt is er weinig verschil. De v600 heeft een USBpoort en een mogelijkheid voor video extra!
Met andere woorden wat voor voordeel heeft het. Anders is het missxchien toch interressant om nog een 4e telefoon te kopen en een ervan te verpatsen.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
DaDude schreef op 10 februari 2004 @ 16:09:
wat vinden jullie nu de nadelen van de phone ??
-geen irda
-externe antenne
-geen mp3/radio (nadeel tov van mijn nokia 6610, maar niet zo een probleem)
Woei, ik sta sinds vanmiddag als 18de in de wachtrij, maar morgen kwamen er 24 binnen @ vodafone city point in Almere
Dat hoor ik graag :P ik heb hem daar ook besteld staan namelijk, nu al meer dan een week :D Dus dan zal ie er morgen voor mij wel bijzitten :P

Jaromir, ik heb niks meer van je vernomen, heb je m`n email ontvangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
eeehm, weet iemand hoe je de logo's van vodafone zonder schade verwijdert? >:)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Ik ben naar Vodafone citypoint in Deventer geweest en sta rond de 15de plaats :r vertelde de man bot :( . Heb er maar direct 2 besteld. Over wanneer er nieuwe ladingen zouden komen zei hij kort af: ik durf daarover niks te zeggen :( . Noujah ben benieuwd, naar belcompany niet geweest (stom van me).
Ben benieuwd wanneer ze me bellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op 10 februari 2004 @ 17:37:
Ik ben naar Vodafone citypoint in Deventer geweest en sta rond de 15de plaats :r vertelde de man bot :( . Heb er maar direct 2 besteld. Over wanneer er nieuwe ladingen zouden komen zei hij kort af: ik durf daarover niks te zeggen :( . Noujah ben benieuwd, naar belcompany niet geweest (stom van me).
Ben benieuwd wanneer ze me bellen :*)
waarom 2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mijn zus en mijzelf ;) . Me zus zat al langer naar zulke phone's te kijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MGSNK schreef op 10 februari 2004 @ 17:36:
Voorzichtig met een 2centen muntje het wegkrassen. *Zie ook een aantal posts hierboven*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel geen pang, maar denk dat hij deze
http://www.motclub.com/html/programs.htm#mss software bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

marteltor schreef op 10 februari 2004 @ 17:33:
[...]

[...]
Dat hoor ik graag :P ik heb hem daar ook besteld staan namelijk, nu al meer dan een week :D Dus dan zal ie er morgen voor mij wel bijzitten :P
Dat vertelte die mevrouw achter die balie mij :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Anoniem: 87638 schreef op 10 februari 2004 @ 18:11:
[...]

Ik ben wel geen pang, maar denk dat hij deze
http://www.motclub.com/html/programs.htm#mss software bedoeld.
nee hoor het betreft deze proggie mot_by_JIC.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MGSNK schreef op 10 februari 2004 @ 17:36:
Waarom zou je hem verwijderen, irriteert het je ;) . (zelf denk ik dat als ik de telefoon kan ophalen, ook het teken eraf probeer te halen 8) ).
Weet iemand of alle citypoints (of die in Deventer :9 ) snel weer leveringen krijgen, want hoor er sommige over praten. :*) Wil hem wel zo speodig mogelijk natuurlijk ophalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Laatst online: 08:22
Citypoint Leeuwarden krijgt ze vrijdag weer (25 stuks heb ik me laten vertellen) _/-\o_

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Friebo schreef op 10 februari 2004 @ 19:28:
Citypoint Leeuwarden krijgt ze vrijdag weer (25 stuks heb ik me laten vertellen) _/-\o_
Hoop maar dat alle city points ze snel krijgen ;) (wil er direct mee ''spelen'' ;) ), by the way waarom zo weinig steeds er zijn nu al wachtlijsten en de actie duurt tot eind maart :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het nu eigenlijk ook zo bij deze telefoon het geval dat er een OS opzit, en er tooltjes voor gschreven zijn (Ik bedoel de tooltjes die ook bij de Nokia 6600 zitten, TV Tool o.a.) En zo niet, is het dan zo dat je het op een of andere manier er wel op kan krijgen. Al iemand zijn V525 unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136 schreef op 10 februari 2004 @ 19:36:
Is het nu eigenlijk ook zo bij deze telefoon het geval dat er een OS opzit, en er tooltjes voor gschreven zijn (Ik bedoel de tooltjes die ook bij de Nokia 6600 zitten, TV Tool o.a.) En zo niet, is het dan zo dat je het op een of andere manier er wel op kan krijgen. Al iemand zijn V525 unlocked?
Ben ook wel benieuwd of dat lukt (zelf ga ik het toch niet doen ;) , vind hem goed genoeg) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
tv tool, is dat het afstandsbediening programma? In dat geval; Mijn tv werkt niet op bluetooth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14656

Yuuuuu :) vandaag binnengekregen gister besteld! :P

Via Vodafone.nl issie er zo, zonder enige verzendkosten

Je moet alleen wel met CC betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op 10 februari 2004 @ 20:02:
tv tool, is dat het afstandsbediening programma? In dat geval; Mijn tv werkt niet op bluetooth :P
Ja, mijn maat heeft een Nokia 6600, met TV Tool. We gingen in Zwolle (Beetje kinderachtig, maar ongeloofelijk funny :D :P) alle tv's uitzetten. Ding kon zelf door glas heen, dus etalage TV's konnen ook uit. En ongeloofelijk leuk ... Blauwe tand, in de bus mensen scannen op Bluetooth.. en berichtjes sturen.

Compleet offtopic, maar ben even heel blij, deze week hem ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
net krantje gekregen van vodafone. Als je vanaf zaterdag 14 februari er 1 koopt krijg je de nieuwste cd van dewi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

pang schreef op 10 februari 2004 @ 20:22:
net krantje gekregen van vodafone. Als je vanaf zaterdag 14 februari er 1 koopt krijg je de nieuwste cd van dewi ;)
Daar ben ik blij mee ;)
:D

Geef mij die tel maar snel, die cd boeit niet :D
Maar misschien andere mensen wel ;)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104514

Hmm zit nu ook best wel te twijfelen of ik er ook zo'n eentje bij ga kopen heb vorig week ook al een sonyericsson T610 gekocht. Maar deze foto's zijn echt gewoon stukken beter. vind ik. Die van een samsung e700 vind ik helemaal bizar mooi _/-\o_ maarja samsung geen BT |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:08
Anoniem: 104514 schreef op 10 februari 2004 @ 20:37:
Hmm zit nu ook best wel te twijfelen of ik er ook zo'n eentje bij ga kopen heb vorig week ook al een sonyericsson T610 gekocht. Maar deze foto's zijn echt gewoon stukken beter. vind ik. Die van een samsung e700 vind ik helemaal bizar mooi _/-\o_ maarja samsung geen BT |:(
Als ik mocht kiezen tussen de e700 en de v525, dan had ik zeker de e700 gehaald, alleen er is natuurlijk wel een groot prijsverschil tussen die 2, maar dan had ik gewoon doorgespaard als dit een vervanger moest zijn :)
Waarom ik een v525 heb gehaald? Omdat ik geen zin had om veel geld uit te geven aan een nieuwe mobiel omdat ik eigenlijk toch al een goeie had: SE T610.
Deze ga ik denk ik weggeven aan mijn lil brotha of gebruiken als 2e telefoon :*)

[ Voor 3% gewijzigd door MyNameIs op 10-02-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem nu ook maar meteen via internet besteld :*)
Hopen dat ik hem dan morgen binnenkrijg :P
Sourcerer: Hoe laat had jij hem gister besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Goffer, is m'n reply weg omdat GoT ietwat vaag doet. :?

Maar goed: het unlocken is behoorlijk duur hier in Eindhoven: men vraagt er 30 Euro voor. Iemand enig idee waar 't goedkoper kan? :? En balen dat die pakketten in Eindhoven moeilijk leverbaar zijn. Ik wou er morgen 1 gaan halen maar dat wil niet gaan lukken dus. :(

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart-Willem schreef op 10 februari 2004 @ 21:57:

Maar goed: het unlocken is behoorlijk duur hier in Eindhoven: men vraagt er 30 Euro voor. Iemand enig idee waar 't goedkoper kan? :? En balen dat die pakketten in Eindhoven moeilijk leverbaar zijn. Ik wou er morgen 1 gaan halen maar dat wil niet gaan lukken dus. :(
Volgens mij bijna overal moeilijk verkrijgbaar nu ;) . De folders liggen in de bus dus stormloop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goffer, is m'n reply weg omdat GoT ietwat vaag doet.
Hier ook, lay-out deed raar :?.
Deze ga ik denk ik weggeven aan mijn lil brotha of gebruiken als 2e telefoon
Dat is een royaal cadeau :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136 schreef op 10 februari 2004 @ 22:07:
[...]
Hier ook, lay-out deed raar :?.

[...]
Dat is een royaal cadeau :).
Voor valentijsndag :+ voor zijn broertje :*) . Ik weiger aan die hype mee te doen, veel te economisch ingesteld zijn de winkels :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op 10 februari 2004 @ 22:05:
[...]

Volgens mij bijna overal moeilijk verkrijgbaar nu ;) . De folders liggen in de bus dus stormloop :9
Daarom heb ik er ook een besteld, ben je er zeker van ;) In Den Bosch tenminste wel, ik hoorde dat er in andere steden echt dikke wachtlijsten zijn!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij bijna overal moeilijk verkrijgbaar nu . De folders liggen in de bus dus stormloop
Morgen METEEN citypoint Zwolle bellen, en dan er een bestellen. Het is jammer dat je op de site met CC moet betalen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe werkt dat TV tool nou, werkt dat op alle TV's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14656

Anoniem: 94892 schreef op 10 februari 2004 @ 21:37:
Sourcerer: Hoe laat had jij hem gister besteld?
Gistermorgen heel heel vroeg, ik sta rond 6 uur op dus :)

Als je de order is bevestigd mail van Vodafone binnenkrijgt..dus niet de standaard mail van Dank u wel blaat blaat..voor 11 uur s'ochtends binnenkrijgt kun je het pakket de volgende dag verwachten..

Weet iemand waar ik een datakabel voor dit ding online kan scoren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104215

Weet iemand of het 100% zeker is dat ik hem krijg als ik via www.vodafone.nl bestel? Ze zij namelijk bijna overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 104215 schreef op 10 februari 2004 @ 23:20:
Weet iemand of het 100% zeker is dat ik hem krijg als ik via www.vodafone.nl bestel? Ze zij namelijk bijna overal uitverkocht.
Lezen |(

Je ziet toch dat mensen 'm al met succes hebben gekregen. Maar inderdaad, niets is zeker. Dus kan niemand daar antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Anoniem: 100427 schreef op 10 februari 2004 @ 22:41:
Hoe werkt dat TV tool nou, werkt dat op alle TV's?
Om een tv te kunnen bedienen zul je toch echt een infrarood poort nodig hebben, en voor zover ik weet heeft de V525 deze niet.... Dus tvtool heeft dan ook heel weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
8)7 bij het activeren van mijn live dacht ik ff snel online mijn vodafone msn aan te zetten. Stoere nick verzonnen kwam ik later tot de ontdekking dat ik mijn email adres heb ingevoerd :( en dat is niet meer te veranderen volgens klanten service.

Had namelijk mijn eigen achternaam willen hebben. Ennieway dan maar nog zo een pakket kopen met een cd van dewi erbij ofzo :) en dan laten unlocken, zodat ik hem dan aan mijn ouders kan geven denk ik dan maar, want zij hadden meegedaan aan belcompany actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
ik las net op howardforums dat met name het unlocken en de flex mem herschrijven enorm helpt. Wie weet waar je je flex mem kan laten herschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pang schreef op 10 februari 2004 @ 23:58:
8)7 bij het activeren van mijn live dacht ik ff snel online mijn vodafone msn aan te zetten. Stoere nick verzonnen kwam ik later tot de ontdekking dat ik mijn email adres heb ingevoerd :( en dat is niet meer te veranderen volgens klanten service.

Had namelijk mijn eigen achternaam willen hebben. Ennieway dan maar nog zo een pakket kopen met een cd van dewi erbij ofzo :) en dan laten unlocken, zodat ik hem dan aan mijn ouders kan geven denk ik dan maar, want zij hadden meegedaan aan belcompany actie
Kun je ook MSN'en met Vodafone live? *Nog nooit Vodafone, of internet gehad op telefoon :X

Frusterend, Zwolle Citipoints gaan pas later open, Belcompane om 8:30 .. moet ik wachten tot ik vrij ben 11:45. Is er hier zo iemand die hem in Zwolle heeft gekocht, en wat kan vertelleen over de voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
het is een msn service van vodafone. Dus je kan alleen maar messagen naar vodafone gebruikers die vodafone live hebben en ingeschreven in vodafone msn.

Wt ook een nadeel is vind ik is dat wannneer je bezig ben met vodafone live bezig ben en je toestel moet dichtklappen om bv iets te pakken dan sta je meteen op normale pagina dus je dient weer helemaal in te loggen en naar die pagina te gaan waar je net bezig was.

Moet nog uitvogelen wellicht dat er een optie is om dat reset dichtklapppen tegen te gaan

[ Voor 64% gewijzigd door pang op 11-02-2004 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Anoniem: 103136 schreef op 11 februari 2004 @ 07:36:
[...]

Kun je ook MSN'en met Vodafone live? *Nog nooit Vodafone, of internet gehad op telefoon :X

Frusterend, Zwolle Citipoints gaan pas later open, Belcompane om 8:30 .. moet ik wachten tot ik vrij ben 11:45. Is er hier zo iemand die hem in Zwolle heeft gekocht, en wat kan vertelleen over de voorraad?
Bel je ze even om er een apart te laten leggen ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ernst schreef op 11 februari 2004 @ 08:45:
[...]

Bel je ze even om er een apart te laten leggen ?
Ja, om 11.45 vrij (nu op school) het schijnt dat de voorraad binnen komt vandaag. Zo even bellen, en meteen op de bus stappen als hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

zucht :D

nu is het wachten geblazen :(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart-Willem schreef op 10 februari 2004 @ 21:57:

Heb je het hier geprobeerd in Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
jaja, khoop dat ze vandaag bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaDude schreef op 11 februari 2004 @ 10:42:
jaja, khoop dat ze vandaag bellen...
Ik ook O+ , zit met smart te wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
waarom die nutteloze berichten...? we hopen allemaal wel dat ze snel komen, dus niet meer nodig om dat te melden. Overigens is de rest van DaDude's bijdrage aan dit topic ook alleen maar vervuilend.

[ Voor 28% gewijzigd door marteltor op 11-02-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
marteltor schreef op 06 februari 2004 @ 23:44:
volgens mij ben je nog pas de enige met dit toestel :P
ik heb de mijne gereserveerd staan...
8)7

Nou ff ontopic:
hier staat iets over mms/vodafonelife gebruiksklaar maken:
http://www.vodafone.nl/li...cnid=1060&content_id=1773

nu lees ik net dat msn alleen kan via andere vodafone toestellen/abbo's/prepaid..
maar mms kan gewoon nog wel ? en van welke diensten kunnen alleen vodafone gebruikers nog meer gebruik maken ???

btw ze hebben gebeld !!! straks halen of morgen :D :D

[ Voor 6% gewijzigd door DaDude op 11-02-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105606

Ik heb deze actie net ontdekt, en denk hem ook te gaan kopen.

Heb nu alleen wel een telfort 200 abbonement, dat ik wil houden. Wil hem dus enkel kopen ie ook daadwerkelijk te unlocken is.

En als je hem dan geunlockt hebt, werken alle functies als mms en gprs dan nog wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
marteltor schreef op 11 februari 2004 @ 11:01:
waarom die nutteloze berichten...? we hopen allemaal wel dat ze snel komen, dus niet meer nodig om dat te melden. Overigens is de rest van DaDude's bijdrage aan dit topic ook alleen maar vervuilend.
[vervuiling]
en wie ben jij? een moderator? :Z

Heb je klachten reply dan in 'Schop een Modje' en ga hier niet zinloos moraalridder spelen. We hebben bij goed wel genoeg van zulke mensen :r

[/vervuiling]

[ Voor 4% gewijzigd door MGSNK op 11-02-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
Overigens is het misschien voor bezitters van een Parrot carkit wel interessant om te weten dat de V525 daar niet zomaar mee samenwerkt. Ik heb dit (met parrot firmware 2.31) een flink aantal keren op verschillende manieren geprobeerd, maar heb geen succes behaald.

Vandaag heb ik 't kabeltje ontvangen om de carkit van nieuwe firmware te voorzien, dus ik laat jullie vanavond weten of 't met de nieuwste firmware wel goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Pang, ik ga zo mijn V525 ophalen in Kampen (Ze hadden er nog een :) ) Ik heb Windows 98 draaiende (Multiboot XP) Dus ik kan dat tooltje (unlock) uittesten.. Zelf hou ik hem denk ik helemaal orgineel, maar wel even leuk om een beetje mee te prutsen.

Overigens, Vodafone Zwolle is hij uitverkocht (Ik had hun eerst gebeld) Kampen, daar ga ik zo de laatse @ Belcompany. Zwolle komt er voor de volgende week weer een nieuwe lading.. even voor de mensen die hem daar willen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gister een mailing van Vodafone gehad, als ik mijn abbo verleng met 2 jaar en een minimale voorraad Live aanschaf voor 5 euro per maand kan ik een gratis V525 of Nokia 3200 kiezen...

is dit de moeite waard?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik hou hem overgens ook origineel voorlopig. Moet nu ff tijdje vodafone steunen of anders komen ze nooit meer met zulke goede acties.

Maar mail me ff dan stuur ik die proggie wel naar je toe zoals ik bij meerdere mensen heb gedaan, want je emailadres staat niet in je profile. Helaas heb ik nog geen feedback gekregen, dus ik blijf duimen dat hij het doet

En gunner als ik jou was gewoon de prepaid versie kopen dan en kijken of je een paar maanden gratis kan krijgen op je abbo van vodafone.

de v525 heeft slechts provider lock dus je kan je sim gewoon gebruiken in dat apparaat

[ Voor 39% gewijzigd door pang op 11-02-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78492

Leuke actie van Vodafone!
Weet iemand hoe het zit met die beltegoed registratiekaart dinges?
Ik heb namelijk al een Vodofone Prepaid kaartje en zou graag EN mijn nummer houden EN die 50 euro op me kaart willen krijgen...
Kan je een nummer opgeven waar het naar toe geschreven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Anoniem: 87638 schreef op 11 februari 2004 @ 10:11:
[...]

Heb je het hier geprobeerd in Eindhoven?
Ja, en daar was 't dus 30 Euro. :P

Overigens is de telefoon in regio Helmond, regio Eindhoven, regio Weert én regio 's Hertogenbosch gewoon níet leverbaar. :{

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Anoniem: 78492 schreef op 11 februari 2004 @ 14:43:
Leuke actie van Vodafone!
Weet iemand hoe het zit met die beltegoed registratiekaart dinges?
Ik heb namelijk al een Vodofone Prepaid kaartje en zou graag EN mijn nummer houden EN die 50 euro op me kaart willen krijgen...
Kan je een nummer opgeven waar het naar toe geschreven wordt?
Voor die 50 euro (10 per maand dus) moet je wel de streepjescode van je verpakking op een kaart plakken. Je moest bij OF de 10 euro kaart OF de 50 euro kaart zelf een nr invullen, maar ik weet ff niet welke het nou was (envelop is al op de bus)... Maar aangezien je die 2 samen in een envelop moet doen (apart opsturen mag echt niet, staat er ook 3 of 4 keer op), zullen ze er wel op letten dat je het goede nummer gebruikt...

Maargoed, je kan het proberen...

Oh en pang, dat programmaatje, hoe maakt die verbinding? kan dat met bluetooth of heb je een usb/seriele kabel nodig ofzo? bluetooth kan ik best aan komen, maar is zo'n kabel ook een beetje te krijgen bij telecomwinkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik kan dus dat programma niet opstarten dus ik heb geen idee hoe dat zit, maar in principe is unlocken met de v525 op remote, wat inhoud dat je je imei moet invoeren en dat programma de provider lock geeft/reset lock? Hopelijkis dat het programma dat ik heb gedownload en anders zouden we toch bij die gsmunlockproviders moeten aanklopppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
hmmmm, ik wacht (on) geduldig af hoe dat af gaat lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Pang zet eventjes een linkje naar het programma.
Ik heb nagenoeg alle mogelijke os systemen tot mijn beschikking om het mee te testen, dus we weten snel genoeg waar het hem in zit. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik weet niet of dat een warez site is, dus mail me maar ik stuur de proggie en de website wel naar je op. ALs het goed is mag ik wel namen noemen van proggies

probeer een sop google deze Motorola Passo C3xx & T720 v5.5 by Spunlock. Had namelijk eerst een andere maar deze klinkt beter

[ Voor 47% gewijzigd door pang op 11-02-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze hebben em vandaag binnen gehad in Den Bosch maar niet genoeg, dus nu wachten tot vrijdag-_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100427 schreef op 11 februari 2004 @ 15:58:
ze hebben em vandaag binnen gehad in Den Bosch maar niet genoeg, dus nu wachten tot vrijdag-_-"
Ga je elke dag vragen ofzo :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op 11 februari 2004 @ 16:25:
[...]

Ga je elke dag vragen ofzo :? ;)
Nee lol, ik had em gereserveerd en ze belden me dat ik buiten deze shipment viel, dus dat ik em pas vrijdag krijg, ik ben niet zo leveloos dat ik telkens ga bellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Laatst online: 16-04 11:03
Ik ben dus ook opzoek naar een nieuwe GSM (men Siemens S55 is in staat van begeven)

Nou lijkt me die Motorola V525 wel leuk maar hebben jullie al eens gekeken naar de Sagem My-V65?

Hier zijn nog reviews van beide phones
Sagem My-V65
Motorola V525
Let op de reviews zijn wel in het Duits

Trouwens de Sagem kost ook maar €99,00 bij Vadofone

[ Voor 9% gewijzigd door JokerLash op 11-02-2004 16:56 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.