[ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:08
ik had vandaag de laatste foon in tlburg :P
ben in het centrum geweest belcompany en vodafone city point , maar die waren uitverkocht. toen ben ik naar de andere belcompany gegaan en heb de laatste daar weggehaalt :)
ik natuurlijk vet trots O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Hele vette actie dit. Heb er ook net meteen 1 besteld :)
Weet iemand trouwens of ik op deze gsm ook gewoon ringtones van mijn t610 kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 02:12
ja, maar de MP3 beltonen zijn :9

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Ow dat is helemaal beter. Kan ik dan gewoon kleine mp3's van mijn pc op de gsm zetten en gebruiken als ringtone?

En kan ik er ook gewoon javagames op zetten?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 25065 op 11-02-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105606

eeh, weet iemand al hoe het zit met behoud van de functies bij het unlocken??

ik wil hem ook gaan bestellen maar heb hem nog nooit int echt gezien.
ben bang dat het dalijk zon groot log ding is (zon nec - idee)

afmetingen staan wel op internet, maar hoe bevalt de grootte jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Anoniem: 105606 schreef op 11 februari 2004 @ 17:35:
eeh, weet iemand al hoe het zit met behoud van de functies bij het unlocken??

ik wil hem ook gaan bestellen maar heb hem nog nooit int echt gezien.
ben bang dat het dalijk zon groot log ding is (zon nec - idee)

afmetingen staan wel op internet, maar hoe bevalt de grootte jullie?
Ik zelf heb hem ook nog niet, maar volgens mij is hij nog aardig groot ja :9 . Ligt dus lekker in de hand, die kleintjes zijn zo irritant bellen! Maar opgevouwen zal het wel aardig zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94892

Ik heb hem gister avond besteld via www.vodafone.nl... Ik heb rond een uurtje of 4 een bevestigingsmail (2e mailtje) gekregen over mijn bestelling, nou maar hopen dat ik hem morgen krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

@pang

als het goed is heb je een heel mooi en gevuld emailtje van mij gehad.... 1 regeltje ofzo, maar je hebt iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87638

pang schreef op 11 februari 2004 @ 15:53:
ik weet niet of dat een warez site is, dus mail me maar ik stuur de proggie en de website wel naar je op. ALs het goed is mag ik wel namen noemen van proggies

probeer een sop google deze Motorola Passo C3xx & T720 v5.5 by Spunlock. Had namelijk eerst een andere maar deze klinkt beter
Als je met google naar Motorola Passo C3xx & T720 v5.5 by Spunlock zoekt krijg je alleen maar betaalsites.
Moeten we niet hebben.. :r

Als je hier! kijkt kun je deze Motorola Passo C3xx & T720 v5.5 by Spunlock en mot_by_JIC.exe downloaden.
Alleen laatste het werkt volgens mij niet onder XP en 2000.. In iedergeval bij mij niet.

Of het werkt onder ander OS? geen idee, maar hou me op de hoogte :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 87638 op 11-02-2004 18:48 . Reden: ff updaten eh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
Is er nog niemand die zijn v525 al heeft en de bovenstaande progjes eens zou kunnen uitproberen? Ik denk dat het voor veel mensen interessant is om te weten of dat werkt.

Ik vind dit ook een erg leuk foontje :9 Morgen maar eens kijken hoe hij er in het echt uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Erg goede foon. Ik heb hem zelf een week geleden gekocht (woensdag), direct toen ik de pop-up op vodafone zag. Ik belde iets over vijfen naar de belcompany en tell-me om te vragen of ze hem al hadden, maar nee hoor (had het ook al niet verwacht) toen maar het vodafone city point in Bussum gebeld daar hadden ze er een stuk of 10 die dag binnengehad en ze waren om 5 uur al allemaal weg. Toen naar Vodafone City Point Hilversum gebeld en daar hadden ze er nog een paar!

Op dit moment heb ik er veel plezier van, wil alleen de bluetooth functie nog gaan gebruiken. Maar even afwachten tot mijn pa zijn laptop met bluetooth gekocht heeft. Scheelt mij weer €29/€39,= :P . In de handleiding gaan ze er niet echt op in.
Alleen jammer dat Vodafone er slechts 2 van de 4 MP3- beltonen erop heeft laten zitten! Op de duitse Motorola site kan je gratis MP3beltonen voor je V525 aanvragen. Alleen tot nu pakt de server nog niet, en krijg je een error. misschien morgen meer geluk!

Vandaag nog toevallig even bij Belcompany & Tell-me gekeken en daar hadden ze een wachtlijst voor mun mobiel en zeiden ze dat ze er waarschijnlijk geen meer binnen krijgen. Alleen nog voor de 5 gereserveerden. meer reserveringen konden ze ook niet meer hebben. Ben dus blij dat ik er zo snel bij was! Echt een goed mobiel :) Mis alleen de radio-functie. Maar k heb tog een mp3speler. Foto's waren beter van kwaliteit dan ik verwacht had, voor zo'n mobiel . Super gsm ( vergelijk hem maar is met de SE 610/T630 veel verschillen ze niet van elkaar, behalve qua prijs) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

JokerLash schreef op 11 februari 2004 @ 16:55:
Ik ben dus ook opzoek naar een nieuwe GSM (men Siemens S55 is in staat van begeven)

Nou lijkt me die Motorola V525 wel leuk maar hebben jullie al eens gekeken naar de Sagem My-V65?

Hier zijn nog reviews van beide phones
Sagem My-V65
Motorola V525
Let op de reviews zijn wel in het Duits

Trouwens de Sagem kost ook maar €99,00 bij Vadofone
allebei wel goede mobieltjes. ik zelf heb 2 maanden geleden die sagem gekocht voor €200 :( maarja hij is het wel waard. verder een goede telefoon
hier heb je nog een engels talige review ; http://www.myv65.utvinternet.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 11:48
Iemand die weet waar ik de juiste datakabel kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm. Ik sta op nr. 4 op de wachtlijst!
Nu maar hopen dat ie snel binnenkomt!
En dat ie niet te groot is :S:S
Ben nl. vrouw (jaja, een van de weinigen op dit forum geloof ik) en heb geen zin in zon super mannelijke mega phone! :P :P

Achja, voor die prijs, we zien wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hij is zeker niet te groot, kheb hem sinds vandaag. Zitten goede functies op... maar nog ff over die logo's ... je kan ze wegkrassen door middel van een stuiver maar maak ik dan niet krasjes of moet ik op een speciale manier krassen ??

kben zeer tevreden over de phone (tot nu toe)
EN... als je deze week een voicemail inspreekt (een bericht die de beller hoort als je niet opneemt) dan mag je 4 weken lang gratis naar de voicemail bellen...
opzich weer een leuke actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:09
Misschien een rare vraag maar voor mij nogal van essentieel belang; als je een sms bericht tikt zie je dan hoeveel tekens je hebt gebruikt ?? En als het bericht langer is dan 2 smsjes geeft het toestel dan wel een afleverrapport?? De reden dat ik dat vraag is omdat mijn huidige toestel dat niet doet (philips 530).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:46
Vandaag gehaald en ook gelijk een bluetooth ding bijgehaald, maar hoe kan ik Java spul (spel, etc.) naar de telefoon kopieren?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 22:09
renzo4000 schreef op 11 februari 2004 @ 19:23:
Misschien een rare vraag maar voor mij nogal van essentieel belang; als je een sms bericht tikt zie je dan hoeveel tekens je hebt gebruikt ?? En als het bericht langer is dan 2 smsjes geeft het toestel dan wel een afleverrapport?? De reden dat ik dat vraag is omdat mijn huidige toestel dat niet doet (philips 530).
op eerste gezicht zie je een teller met 450 tekens die dan gaat aftellen en ik kon niet zo snel zien hoe/of je dat kon afstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136

Ik heb de telefoon sinds vandaag :). Maar hoe kan ik nu GPRS e.d. instellen? En SMS? Ik heb al een MyVodafone profiel aangemaakt, en daar gekeken hoe het moest.. ik heb een webbrowser update gedaan, maar dan moet ik dit doen .. en dat kan ik nergens vinden :? ..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Het bericht 'Update Compleet' zal verschijnen op het scherm van uw telefoon 
Druk op de Menu knop 
Gebruik de omhoog navigatie toets, blader naar Internet Toegang en druk op de zachte rechter toets 
Gebruik de omlaag navigatie toets, blader om Web Sessies te accentueren en druk op de zachte rechter toets 
Gebruik de omlaag navigatie toets, blader om WAP te accentueren en druk op de Menu knop 
Druk op de zachte rechter toets om Installeer Standaard in te stellen 
Druk op de rode telefoon toets om terug te keren naar het hoofdscherm 
Uw telefoon is nu klaar voor gebruik

Ik kan nergens het menutje 'internet toegang' vinden. En ook nergens WAP o.id.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 103136 op 11-02-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Anoniem: 103136 schreef op 11 februari 2004 @ 20:29:
Ik heb de telefoon sinds vandaag :). Maar hoe kan ik nu GPRS e.d. instellen? En SMS? Ik heb al een MyVodafone profiel aangemaakt, en daar gekeken hoe het moest.. ik heb een webbrowser update gedaan, maar dan moet ik dit doen .. en dat kan ik nergens vinden :? ..

code:
1
<knip>

Ik kan nergens het menutje 'internet toegang' vinden. En ook nergens WAP o.id.
Een paar pagina's terug werd dit ook gepost... Je moet het vodafone nr bellen (was 555, nu 1200), en dan in het menu 3 drukken en daarna nog iets (gewoon ff luisteren wat er gezegd word dus :))... Zo activeer je het gprs gebeuren. Hierna even de foon uitzetten voor een minuut of 10, en of you go!

Wel vaag dat ze dat nergens duidelijk neerzetten. Iemand zei wel dat dit altijd moet bij een nieuwe telefoon, maar aangezien dit mn eerste gprs geval is wist ik er niks van :)

edit: Voor de duidelijkheid het originele berichtje:
pang schreef op 10 februari 2004 @ 13:48:
ik heb net klanten service gebeeld. je dient dan 1200 te bellen(555 is/word vervangen) en optie 3 en dan optie 5 en daarna 1 te kiezen dan heb je gprs ingeschakelt.

Extra advies is 10 minuten uitzetten daarna en dan kan je er gebruik van maken

[ Voor 44% gewijzigd door DocB op 11-02-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DocB schreef op 11 februari 2004 @ 20:32:
[...]

Een paar pagina's terug werd dit ook gepost... Je moet het vodafone nr bellen (was 555, nu 1200), en dan in het menu 3 drukken en daarna nog iets (gewoon ff luisteren wat er gezegd word dus :))... Zo activeer je het gprs gebeuren. Hierna even de foon uitzetten voor een minuut of 10, en of you go!

Wel vaag dat ze dat nergens duidelijk neerzetten. Iemand zei wel dat dit altijd moet bij een nieuwe telefoon, maar aangezien dit mn eerste gprs geval is wist ik er niks van :)

edit: Voor de duidelijkheid het originele berichtje:

[...]
Heel erg bedankt _O_. Betekend het dat je daarmee ook MMS, SMS e.d activeert? E-mail moet je apart activeren las ik op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
denk dat al die codes allemaal niet werken :( toch maar langs de unlockboer gaan op de markt denk ik.

als je even op mijn naam zoekt los ik bijna al je problemen op.

mms gaat via gprs dus als je vodafone live aanzet kan je :) sms is standaard al ingesteld

[ Voor 46% gewijzigd door pang op 11-02-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GPRS werkt :D Net even Vodafone Live, ergens in de 6000 bytes overgedragen, en dit kostte me niets? In ieder geval, ik heb nu SMS, GPRS, MMS draaiende. Alleen nu als ik de telefoon aanzet, zoekt hij automatisch naar Bluetooth, en maakt hij verbinding? Ik kan hem wel afbreken, dan zegt hij 0 bytes overgedragen. Iemand een idee, hoe ik dit kan uitschakelen? En zijn er verder behalve de e-mail, voicemail nog meer dingen die je kunt instellen?

Net gekeken, en van de 5 euro, nog 4,15 over. Weet iemand hoe ik uit kan schakelen dat hij autom. verbinding maakt met Vodafone Live, bij het inschakelen van de telefoon?

Er staat nu btw in mijn scherm ook een soort van bakje koffie, en naast de meter voor het bereik 2 pc'tjes die connecten lijkt :?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 103136 op 11-02-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Laatst online: 16-04 11:03
TCR schreef op 11 februari 2004 @ 18:31:
[...]

allebei wel goede mobieltjes. ik zelf heb 2 maanden geleden die sagem gekocht voor €200 :( maarja hij is het wel waard. verder een goede telefoon
hier heb je nog een engels talige review ; http://www.myv65.utvinternet.com/
Thnx ik was nog opzoek naar een andere review :)

Maar ff een vraagje het toestel bevalt je dus goed (welke heb je ervoor gehad) en heb je hem al simlock vrij kunnen maken (of was dat voor jou niet nodig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14656

Wat voor een data kabel kan ik met deze telefoon gebruiken?

Ben echt een n00b op het gebied van telefoons..ook geen id waar je die dingen kunt kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
Anoniem: 14656 schreef op 11 februari 2004 @ 21:38:
Wat voor een data kabel kan ik met deze telefoon gebruiken?

Ben echt een n00b op het gebied van telefoons..ook geen id waar je die dingen kunt kopen :/
Voor datakabels kan je eens kijken op www.salesplaza.nl ze zijn ook nog eens niet te duur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14656

JokerLash schreef op 11 februari 2004 @ 21:44:
[...]

Voor datakabels kan je eens kijken op www.salesplaza.nl ze zijn ook nog eens niet te duur!!
Mjah maar ik zie nog nergens de V525 bijstaan dus ik heb geen id welke mensen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:20
waar kan ik thema's downloaden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806

Heeft iemand m via internet bestelt, en zoja hoelang duurde het voordat ze m binnen hadden? Heb m bij 2 winkels gereserveerd maar heb gevoel dat dat nog wel paar weken kan duren. En ik heb beschikking over creditcard, kon hat antwoord niet vinden in dit topic dus anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
Anoniem: 14656 schreef op 11 februari 2004 @ 21:47:
[...]

Mjah maar ik zie nog nergens de V525 bijstaan dus ik heb geen id welke mensen gebruiken :)
Jah nou je het zegt inderdaad 8)7

Maar ik heb het gevraagd in het forum(van salesplaza), zodra ik wat weet zal ik het hier wel even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806 schreef op 11 februari 2004 @ 22:02:
Heeft iemand m via internet bestelt, en zoja hoelang duurde het voordat ze m binnen hadden? Heb m bij 2 winkels gereserveerd maar heb gevoel dat dat nog wel paar weken kan duren. En ik heb beschikking over creditcard, kon hat antwoord niet vinden in dit topic dus anybody?
Het staat er degelijk wel dus lees beter! >:) . Een paar dagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:26

Nitai

Live the life you love.

iemand had het de volgende dag al

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

JokerLash schreef op 11 februari 2004 @ 21:16:
[...]

Thnx ik was nog opzoek naar een andere review :)

Maar ff een vraagje het toestel bevalt je dus goed (welke heb je ervoor gehad) en heb je hem al simlock vrij kunnen maken (of was dat voor jou niet nodig)?
ik had hiervoor geen ander toestel en simlock vrij heb ik ook niet gedaan. Maar ik vind het een perfect dingetje. foto's zijn ook mooi in vergelijking met andere toestellen van gozers bij mij op school( en je kan het klik geluid uitschakelen >:) )
ik kan zelfs foto's nemen in de lokale disco( en dan ook nog aardige kwaliteit)
enige nadeel is denk ik dat ie geen blauwtant heeft maar wel weer IR.
en aan het geheugen(4mb) heb je ook zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hijheeft blauwtand hoor :P
verder heb ik een vraag, hoe moe tik mijn gprs ( live! ) activeren?
ik heb me alleen geregistreert bij myvodafone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
TCR
//SAMD>> heeft het over de Sagem My-V65 die ook in de aanbieding is bij Vodafone voor maar €99,00

De Motorola heeft wel Blauwe tand maar geen IR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op 11 februari 2004 @ 22:03:
[...]

Het staat er degelijk wel dus lees beter! >:) . Een paar dagen 8)
Ik wacht even tot vrijdag en als ik dan na 6en geen telefoontje heb gehad bestel ik m online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na bestelling duurt het 3 dagen voordat je hem binnenhebt.
Je kunt je status van je bestelling ook checken. Dit word in je ontvangen mail uitgelegd hoe je dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
Ik heb een vraagje aan degenen die zich al gelukkige eigenaar mogen noemen van de V525.

Hoe zit het met stand-by tijd van de telefoon. Gaat ie lang mee? of is ie zo leeg?
Jah ik weet het ligt eraan wat je ermee doet, maar ik ga dan uit van normaal gebruik (voor mij is dit ongeveer max. 2 sms per en dan nog max 30min bellen en zo nog ermee spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
kenny89 schreef op 11 februari 2004 @ 22:15:
hijheeft blauwtand hoor :P
verder heb ik een vraag, hoe moe tik mijn gprs ( live! ) activeren?
ik heb me alleen geregistreert bij myvodafone.nl
Ik snap het als je geen zin hebt om het hele topic door te lezen, maar het antwoord heb ik nog gegeven op de vorige pagina... beetje terugkijken mag wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806 schreef op 11 februari 2004 @ 22:28:
[...]

Ik wacht even tot vrijdag en als ik dan na 6en geen telefoontje heb gehad bestel ik m online :D
Zoiets denk ik ook aan ;) . Morgen ga ik eerst langs of er goede vooruitzichten zijn bij het City point :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33205

Gunner schreef op 11 februari 2004 @ 13:56:
Gister een mailing van Vodafone gehad, als ik mijn abbo verleng met 2 jaar en een minimale voorraad Live aanschaf voor 5 euro per maand kan ik een gratis V525 of Nokia 3200 kiezen...

is dit de moeite waard?
nooit 2 jaar verlengen, over 2 jaar is deze telefoon hopelijk verouderd en ben je er nog steeds abo voor aan het betalen. Kijk maar eens naar toestellen die 2 jaar geleden zijn gelanceerd die trek je nu ook niet meer.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
mensen die zoeken naar een datakabel, t for telecom heeft ze (officiele motorola USB kabel. 49,95)

Ignorance Is Bliss

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Wel een beetje extreem duur. Bij een V600 krijg je de kabel er gewoon bijgeleverd.
Zijn er geen immitaties???

>Systeemspecs<

Ik heb nu de telefoon een dag, en ik ben er echt SUPER tevreden mee. Maar iig, weet iemand hoe je bij sms'en en mms uitzet dat hij autom. de woorden aanvuld (T9 heet dat, geloof ik)

• DocB
Anoniem: 103136 schreef op 12 februari 2004 @ 07:27:
Ik heb nu de telefoon een dag, en ik ben er echt SUPER tevreden mee. Maar iig, weet iemand hoe je bij sms'en en mms uitzet dat hij autom. de woorden aanvuld (T9 heet dat, geloof ik)
Als je een sms aan het tikken bent kun je op het menu toetsje drukken (midden-boven dus), dan invoer setup kiezen, en dan bij eerste voorkeur iets met multi-tik instellen (onderaan het lijstje). Ik heb geen idee waarom daar verschillende talen voor moeten zijn, maar het lijkt erop dat je dan op de 'ouderwetse' manier kunt tikken...

DocB schreef op 12 februari 2004 @ 09:23:
[...]

Als je een sms aan het tikken bent kun je op het menu toetsje drukken (midden-boven dus), dan invoer setup kiezen, en dan bij eerste voorkeur iets met multi-tik instellen (onderaan het lijstje). Ik heb geen idee waarom daar verschillende talen voor moeten zijn, maar het lijkt erop dat je dan op de 'ouderwetse' manier kunt tikken...
Bedankt, het is gelukt! Autom. typen was best wel irritant :P

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:18
Weet iemand of je met dit toestel de gemaakte fotos gelijk per bluetooth kunt verzenden naar een ipaq? De Z600 lukt dit wel maar bijv. de Nokias niet..

Dit is eigenlijk het enigste aankoopargument voor mij.... wil een voordelig klaptoestelletje met camera en bleutooth foto's iemand anders een Z600 ergens voor 130 euro gezien?

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
thefox154 schreef op 12 februari 2004 @ 14:06:
Weet iemand of je met dit toestel de gemaakte fotos gelijk per bluetooth kunt verzenden naar een ipaq? De Z600 lukt dit wel maar bijv. de Nokias niet..

Dit is eigenlijk het enig st e aankoopargument voor mij.... wil een voordelig klaptoestelletje met camera en bleutooth foto's iemand anders een Z600 ergens voor 130 euro gezien?
Ben er vrij zeker van dat dit kan (meen het ergens gelezen te hebben, maar heb de foon zelf nog niet). Verder denk ik niet dat je die Z600 ergens voor dat geld gaat vinden

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• DaDude
thefox154 schreef op 12 februari 2004 @ 14:06:

Dit is eigenlijk het enigste aankoopargument voor mij.... wil een voordelig klaptoestelletje met camera en bleutooth foto's iemand anders een Z600 ergens voor 130 euro gezien?
Ja het lukt !!!, kheb zelf ook een ipaq, het lukt perfect, ze zoeken elkaar en vinden elkaar heel snel. En verzenden gaat als een tiet, zowel van phone naar ipaq als andersom. Alleen heet het niet verzenden, maar verplaatsen en kopieren... achja je moet het maar weten. Het gaat perfect dus...

Anoniem: 94965

Ik wil deze telefoon kopen, maar hij is echt moeilijk verkrijgbaar ! In totaal 3 kwartier gebeld ofzo met verschillende winkels in lelystad, zwolle kampen, almere, en echt niemand heeft hem op voorraad, nu maar ingeschreven bij bc kampen, die hopen hem deze week nog binnen te krijgen.......
Afwachten dus maar

• k5052
miscshien een stomme vraag hoor maar bij het opsturen van nje 60 euro beltegoed moet je een streepjescode meesturen. is dat diegene op je doos of op je simkaart boekje?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
doos

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Net even vodafone citypoint utrecht gebeld. Hij begon te lachen toen ik het over de moto had. Ik was nummer 19 op de lijst. Dus dat zou betekenen dat ik hem pas over 2 weken krijg en dan nog als ik geluk heb. Dan maar online bestellen hoor!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 40806 schreef op 11 februari 2004 @ 22:02:
dinsdag bestelt en vandaag nog nix binnen.
heb ook nog geen mailtje gehad van vodafone dat hij verstuurd is dus
denk dat ik hem morgen ook nog niet hoef te verwachten :(

• DaDude
Zo net ff wat mp3 bestanden erop gezet als beltoon.. gaat heel handig en toch wel mooie kwaliteit.. bleutooth, vodafone live! alles gaat heel gemakkelijk, camera is lekker scherp, kzal straks wat foto's maken. De spelletjes zijn ook ok, monopoly, een vaag ruimte spel en stuntman---> ik kom wel niet verder dan level 1

• k5052
hoelang moet je eigenlijk de batt. opladen ?
ik heb hem nog niet opgeladen en hij doet het nog steeds * uit de doos *

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kenny; best is om 'm 8-10 uur op te laden (de eerste keer) wanneer de batterij leeg / bijna leeg is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• k5052
ok , want ik wilde hem eerst al helemaal ontladen en dan opladen volgens het boekje voor het beste onderhoud en maximale levensduur
btw nu staat hij pas op "batterij zwak"

[ Voor 14% gewijzigd door k5052 op 12-02-2004 18:11 ]

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51
damn wat een gans geil telefoontje is dat :9~
Ik ga em morgen ook maar eens halen :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• DaDude
messi schreef op 12 februari 2004 @ 18:14:
damn wat een gans geil telefoontje is dat :9~
Ik ga em morgen ook maar eens halen :)
Dan wens ik je veel succes, ze zijn bijna niet meer te krijgen of je moet ze reserveren/bestellen...

kenny89 schreef op 12 februari 2004 @ 18:07:
ok , want ik wilde hem eerst al helemaal ontladen en dan opladen volgens het boekje voor het beste onderhoud en maximale levensduur
btw nu staat hij pas op "batterij zwak"
je kunt hem natuurlijk snel leegmaken als je dat wilt, gewoon lekker veel spelletjes spelen, foto's maken, bluetooth roamen etc. etc.

• k5052
ja dat kan ook , maar mijn batt. is nu al leeg :)
ben nu aan het opladen , maar ik heb nog een vraag , ik heb gprs geactiveert via 555 en dan menu 3 . nu krijg ik naast mijn bereiksymbool , ook een gprs symbool , kost dat geld en kun je die uitzetten? ben namelijk een noob , mijn oude tel was een m35i :S

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
gprs kost alleen geld als je live! gaat gebruiken en na iedere sessie krijg je netjes het aantal ontvangen en verstuurde kb te zien... als het alleen actief is en je dus dat symbooltje ziet, verzend/ontvang en betaal je dus nog niets

ff tussendoor, kan iemand de pagina waar je het kan bestellen nog vinden op de site van vodafone?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105606 op 12-02-2004 19:32 ]

• pang
wat zijn er weer veel geldwolven op ebay en markplaats. Ze verkopen die izipakketen daarzo voor minimaal 150 euro. Het is nog duurder dan normaal. Ze zijn schaars maar niet zo schaars lijkt mij.

iemand nog leuke tips waar je games of mp3 kan downloaden en die het doet :)

• DaDude
spongebob theme ---> is nu mijn beltoon...
spellen heb ik nog niet gevonden....

Argh :( Ik kan echt zo boos worden hiero. Me zus is even naar City point egweest en gevraagd of er al wat is aangekomen en/of hoeveelste we stonden! ;)
Kort af: Heb je ene telefoontje gehad, zoniet dan ben je nog niet aan de beurt :r Wat een klantenservice! Kl**tzak hierzo :( !

Anoniem: 100427

@Pang, dat zijn idd fucking eikels, meer mensen hadden nou al zo'n mobieltje kunnen hebben als zij niet zo'n geldwolven waren!

Chaser2600 schreef op 12 februari 2004 @ 17:43:
[...]

dinsdag bestelt en vandaag nog nix binnen.
heb ook nog geen mailtje gehad van vodafone dat hij verstuurd is dus
denk dat ik hem morgen ook nog niet hoef te verwachten :(
Heb jij dan nix verkeerd gedaan? Ik heb hem namelijk dinsdag ook besteld en kreeg meteen zon standaard mail dat ze mijn order hadden ontvangen.
Toen kreeg ik woensdag nog een 2e mail waarin stond dat de order bevestigd was. Volgens hun zou ik hem morgen tussen 12 en 6 binnen moeten krijgen.
Nou maar hopen dat het klopt....

• ernst
kan iemand mij vertellen hoe die mp3 toontje klinken ?
Net als polyfone toontje of echt mp3 kwali ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• k5052
ik vind het ertussen in zitten maar heb nog geen echte beltonen gehoord via bluetooth ..... alleen de standaard ringtone's. omdat ik geen lage tonen heb gehoord.

• ernst
kenny89 schreef op 12 februari 2004 @ 21:33:
ik vind het ertussen in zitten maar heb nog geen echte beltonen gehoord via bluetooth ..... alleen de standaard ringtone's. omdat ik geen lage tonen heb gehoord.
Zou je aan de stem v/d zanger v/e mp3 beltoon kunnen horen wie het zingt denk je ?

• Friebo
ernst schreef op 12 februari 2004 @ 21:35:
[...]

Zou je aan de stem v/d zanger v/e mp3 beltoon kunnen horen wie het zingt denk je ?
Dat gaat makkelijk lukken.

Ik kan nog steeds niet op Live! Heb 1200 al gebeld om het te activeren.. telefoon 20 minuten uit gedaan, maar ik krijg steeds deze melding:"Verbinding mislukt. Probeer later opnieuw." Als ik opnieuw 1200 bel, krijg ik te horen dat Live! al geactiveerd is. Iemand nog iedeën?

• k5052
ik had het binne 30 sec.? nog niet eens tel uitgedaan en hij deedt het ? :S vaag....

ik heb hem toenet opgeladen 18:06 tot nu 21:48 en op het externe display staat al batterij opgeladen :S , dus mijn telefoon laadt in 3,5 uur op?
hier een quote van motorola site :
"De aanbevolen oplaadtijd voor de nachtlader is 12 tot 24 uur, afhankelijk van de batterij. De aanbevolen oplaadtijd voor snelladers is maximaal 4 uur, afhankelijk van de batterij. Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie."
zit er dus bij de vodafone een snellader? want ik had hem in 3,5 opgeladen en mijn batterij was helemaal leeg , kon hem voor 10 sec. aandoen. als dit zo is is het wel heel handig alleen jammer voor de batt. als die langer dan 4 uur in de lader zit.

het is dus waar omdat ik hier : http://direct.motorola.co...ENG&productid=29127&cat=3 mijn oplader zie als travel mini charger with charge time of 3 /5 hours. dus het klopt gewoon.....

kunnen jullie dit niet in de startpost samen met het gprs instellen erin zetten om dubbele vragen te voorkomen?

[ Voor 121% gewijzigd door k5052 op 12-02-2004 22:20 . Reden: mijn vraag is al beantwoord . ]

Ik heb m ook dinsdag reserveert bij bel company, vandaag binnen en paar uurtjes daarna opgehaalt, prima ding voor t geld :*)

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vandaag eentje gekocht @ Belcompany. :) En echt een leuk ding!

Foto ter vergelijking met m'n 6210, zodat CoCaCaBaNa kan zien hoe groot dat 't ding is. :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/46CLZ220757/picserver.jpeg

Nu hopen dat er snel een datakabel voor komt (die geen 49,95 Euro kost) en ook nog een manier om te unlocken. :P

Volvotips.com

• DaDude
Nou, vodafone live! duurde bij mij ongeveer 12 uur, kheb hem gisteren om 11 uur geactiveerd, en om 11 uur vanmorgen kon ik pas live!en...
die logo's verwijderen....ik ben echt bang dat er krasjes opkomen kan iemand een foto maken van een v525 waar het logo weg is ?
bluetooth gaat heel goed...

maar als je hem unlocked en je neemt een goedkoop abbo van een andere provider... dan kan ik natuurlijk niet meer vodafone live gebruiken he ? dan maar flashen...

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 94892 schreef op 12 februari 2004 @ 20:59:
[...]

Heb jij dan nix verkeerd gedaan? Ik heb hem namelijk dinsdag ook besteld en kreeg meteen zon standaard mail dat ze mijn order hadden ontvangen.
Toen kreeg ik woensdag nog een 2e mail waarin stond dat de order bevestigd was. Volgens hun zou ik hem morgen tussen 12 en 6 binnen moeten krijgen.
Nou maar hopen dat het klopt....
hmm, inderdaad.
ik heb die tekst nog eens gelezen bij "Geaccepteerd" en dan zou hij morgen binnen moeten komen.
heb nog geen bericht waarin levertijden oid staan.
ben benieuwd.

iemand al ergens mini antennes gespot voor een zacht prijsje ?

[ Voor 7% gewijzigd door AP3X op 12-02-2004 22:35 ]

• ernst
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen Flashen en flexen?

• DaDude
ernst schreef op 12 februari 2004 @ 22:45:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen Flashen en flexen?
is flexen niet zo'n cirkelzaagje ???

• Friebo
hmm.. vaag, fabrieksinstelling gekozen, alles weg :( . Maar Live doet het nu wel ineens :? :Y) Hier nog een paar plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/web1.jpg
Sorry.. vergeten te poetsen.. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/web2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/web5.jpg

Mja, best wel koel, morgen mag ik em ook gaan ophalen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 100427 op 12-02-2004 23:06 ]

• DaDude
jij hebt een kabeltje om hem om je nek te hangen?? zat dat erbij ?? nee toch ?

• pang
een aantal tips eigenlijk links :)

hier kan je ringtones requesten :), maar er is genoeg te vinden als je een beetje gaat snuffelen
http://www.howardforums.c...39&highlight=%2Bringtones

http://babelfish.altavist...uides%2F..%2Fprograms.htm

allemaal progies die het doen
in software sistorgsm zit een 75-tal polyfonische ringtones. Ik herkende kut-marokanen(geloof ik) nelly&kelly, mambonr5 en oldie vanilla ice. Heb ze zelf via BT gestuurd naar mijn v525
dit is de vertaalde link van motoclub.com.
De media downloads van deze pagina doen het niet, maar wie weet hebben andere mensen wel geluk en kunnen dan games downloaden

en voor de handigen onder ons die geen zin hebben om te zoeken, maar zelf mp3 ringtones wil creeren. Voor mij was het te moeilijk iniedergeval

http://snow.prohosting.com/gman1025/v400/mp3.html

voor dat Audacity programma is het googlenen omdat die link niet doet.

En CoCaCaBaNa ga gewoon langs vodafone citypoint kan je hem voelen en zien. Iniedergeval bij mij had men in rotterdam een dummy ervan en had ik een goed beeld van de grootte

[ Voor 22% gewijzigd door pang op 12-02-2004 23:41 ]

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voorzover k weet is het niet mogelijk om mp3 beltonen van vodafone live! te halen. ik heb er tot nu toe alleen ployfone ringtones vandaan gehaald.

Mp3 ringtones klinken goed (iets beter dan poly. vanwege meer kbite/s. )Ik heb nog geen mp3 beltoon met stem er op. maar volgensmij kan ie die kwaliteit nie bereiken! Daar nog achter komen!!

De mp3 beltonen van de motorola site en de gratis mp3 beltonen van de duitse motorola site komen bij mij trouwens nog steeds niet aan. Afrader dus! je betaalt tenslotte tog nog wel voor de data. Allen nog ff testen of mijn zelf gratis gemixte beltoon wel binnengehaald kan worden. Ik heb nog weinig vertrouwen in de server van Handango.! (die regelt die servic!)

• Friebo
DaDude schreef op 12 februari 2004 @ 23:05:
jij hebt een kabeltje om hem om je nek te hangen?? zat dat erbij ?? nee toch ?
Nee zat er niet bij, zat bij een pendrive, maar aangezien ik die niet om me nek hang.... is wel handig, zit gewoon een uitsparing op/in.

Trouwens, al eens opgemerkt dat de menu's die in de handleiding staan niet overeenkomen met de daadwerkelijke menu's..? Ook lijkt hij de meegelverde headset niet als "origineel" te herkennen, waardoor je een paar dingen niet kan instellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Friebo op 12-02-2004 23:12 ]

• DaDude
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/H05UUHNEK38/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/J4BDWUGF8R4/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/F3O4G9L2V92/picserver.jpeg

• DaDude
sorry voor formaat, maar dit is het originele formaat...
niet hoogwaardige foto's maar kmoest toch wat maken...

edit: woops dacht dat dit wijzigmode was sorry, verkeerd knopje of een knopje teveel

[ Voor 10% gewijzigd door DaDude op 12-02-2004 23:17 ]

hoe duur en waar kan je zo'n blauwtand zendertje/ontvangertje voor je PC kopen?

• pang
Anoniem: 100427 schreef op 12 februari 2004 @ 23:40:
hoe duur en waar kan je zo'n blauwtand zendertje/ontvangertje voor je PC kopen?
heb de mijne vandaag bij vobis gekocht msi voor 35 euro.

http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=326

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 02:12
beltonen met stem zijn 8)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Ik ga ook maar es ergens zo'n bluetooth USB dingetje op de kop tikken. Gebruik nu de laptop van mn pa, maar die is er natuurlijk niet altijd :P

Heb nou trouwens het geluid van Deze Site als beltoon... Vanmiddag even kijken of ik het happy tree friends muziekje kan vinden, en misschien de goede oude hamsterdance (net ff gekeken, maar het originele liedje kan ik niet meer vinden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Heb hem gisteren ook besteld op de Vodafone site, kreeg direct een meeltje en zonet een tweede dat mijn bestelling geaccepteerd was...nu nog wachten wanneer die komt.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pang

Ik heb je tooltje nergens aan de gang weten te krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Had de telefoon dinsdag online besteld en gisteren in huis. _/-\o_
Vind het toestel tot nu toe super.
Alleen dat de 5 x €10,- pas vanaf 30 april bij geboekt gaan worden is jammer.
Verder kan ik in het telefoonboek geen entry's deleten.
Nou ja, ik weet niet het moet want ik neem aan dat het gaat.
Kan iemand me hier verder mee helpen?

Bedankt alvast,

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 11:11
Met de toets die helemaal vooraan in het midden zit (dus tussen de twee softkeys in) kan je een extra menu openen, waarmee je onder andere entries kan wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105846

Ik heb hem besteld bij VodaFone Citypoint in Alkmaar, ze zouden hem woensdagmiddag binnenkrijgen... ze zouden mij bellen... nx gehoord dus heb gister weer gebeld... als het goed is komt hij vrijdag binnen, dus ik hoop dat ik hem zo kan LATEN ophalen, ben namelijk dik ziek GVD, maja kheb een lieve vriendin die hem wil ophalen >:)

Mijn vraag over bluetooth is:
Als je bijv in de bus (of vliegtuig oid) zit kun je dan je telefoon laten 'scannen' of er nog andere bluetooth telefoons aanwezig zijn!?? en kun je die dan een berichtje oid sturen!?

En iemand begon over Tell-Me, me vriendin O-) is gister daar langs geweest maar hij zei dat ze ze nog binnen moeten krijgen en dat de actie nog lang niet van start is bij hun, weet iemand hier meer over?

Als ik de telefoon nog in het weekend heb ga ik zondag naar de zwarte markt (beverwijk) om hem te laten unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
@T_E_O,

Thanks,

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57258

Gisteren gebeld naar Belcompany Den Haag en daar nog een exemplaartje weten te reserveren. Meteen opgehaald, en ik ben er hartstikke blij mee! Alle positieve dingen zijn hierboven wel beschreven... Ik ben alleen nu op zoek voor een verre neef hoe deze telefoon te unlocken!?

-Is het alleen een lang imei nummer invoeren zoals bij de Samsung E700?

-of moet je met een datakabel aan de slag?

-of kan het ook nog met je Bluetooth verbinding!?
(heeft er iemand nog een goedkopere aanbieding gezien dan 35,- euro bij de vobis?)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.