[ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.218 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136

Heeft iemand ook al Multiplayer games gevonden? Ik wil met iemand anders met een Nokia 6600 games spelen.

En nu als ik bij Bluetooth doe --> Vind mij
Dan ben ik maar 60 seconden traceerbaar. Heeft iemand een manier waarop je altijd traceerbaar kan zijn?

Ook als ik zoek naar andere BT telefoons vind hij niks, terwijl als de jongen met de Nokia 6600 afscant, hij mij wel vind.

Moet je hiervoor iets instellen? Verder werkt Bluetooth, gister verbonden met een Nokia 6600. En hoe kopier je bestanden met de V525 naar een Nokia 6600 (of een andere telefoon met BT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 12:22
Anoniem: 28603 schreef op 13 februari 2004 @ 10:45:
@pang

Ik heb je tooltje nergens aan de gang weten te krijgen. :(
gaat dit nog over die mot_by_JIC.exe?

want dat programma start bij mij alleen op onder windows 98, maar verder kan ik er helemaal niets mee. Je hebt nog een dongle nodig om er iets mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Laatst online: 06-07 12:22
Anoniem: 57258 schreef op 13 februari 2004 @ 11:32:
Gisteren gebeld naar Belcompany Den Haag en daar nog een exemplaartje weten te reserveren. Meteen opgehaald, en ik ben er hartstikke blij mee! Alle positieve dingen zijn hierboven wel beschreven... Ik ben alleen nu op zoek voor een verre neef hoe deze telefoon te unlocken!?

-Is het alleen een lang imei nummer invoeren zoals bij de Samsung E700?

-of moet je met een datakabel aan de slag?

-of kan het ook nog met je Bluetooth verbinding!?
(heeft er iemand nog een goedkopere aanbieding gezien dan 35,- euro bij de vobis?)
http://silverapp1.mycom.n...uctID=36839&productType=1

dat is naar mijn idee de goedkoopste bluetooth dongle. Het lijkt een aansluiting voor alleen MSI moederboard, maar het is eigenlijk gewoon usb, er liep eerst ook een topic daarover hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Geinstalleerd onder win98, hij startte wel op, maar kon daarna op geen enkele manier de dongle vinden. Ja heb het dus ook geprobeerd. Klopt ergens iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 103136 schreef op 13 februari 2004 @ 11:34:
Dan ben ik maar 60 seconden traceerbaar. Heeft iemand een manier waarop je altijd traceerbaar kan zijn?
Denk niet dat je dat wilt.
Als je ziet hoe lang de accu al meegaat als bluetooth niet altijd aanstaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Zeg dat er een imitatiedatakable is/komt. Zou je daar dan de originele software mee kunnen gebruiken, of heb je net zoals bij nokia andere software nodig??

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Heeft iemand ook al Multiplayer games gevonden? Ik wil met iemand anders met een Nokia 6600 games spelen.

Ook als ik zoek naar andere BT telefoons vind hij niks, terwijl als de jongen met de Nokia 6600 afscant, hij mij wel vind.

Moet je hiervoor iets instellen? Verder werkt Bluetooth, gister verbonden met een Nokia 6600. En hoe kopier je bestanden met de V525 naar een Nokia 6600 (of een andere telefoon met BT)
Dat scannen naar andere telefoons is mij ook nog niet gelukt. Ik heb wel verbinding gekregen met de laptop van mn pa, maar alleen als je met de laptop de telefoon benaderd. Niet andersom dus.
Je kan trouwens wel als je foto's hebt, in het menu kopieren of verplaatsen doen, en daarna vraagtie of bluetooth aangezet mag worden. Daarna kun je zoeken naar apparaten (heb geen andere bluetooth troep in de buurt, dus kan verder niet testen.) Of het met tekst kan weet ik niet zeker, maar het lijkt mij logisch...

Trouwens, misschien staat dit wel in het boekje, maar ik heb net in de bus een hele tijd zitten klooien om een afbeelding aan een telefoonnr. te koppelen, en niks leek te werken. Kwam er uiteindelijk achter dat het telefoonnr. wel op je telefoon moet staan om er een afbeelding enzo aan te koppelen. Als het nr. op je sim staat heb je sowieso veel minder opties dan met een nr. op de telefoon... Nogmaals, staat misschien in het boekje, maar dit is even voor de mensen die hier net als ik niet zo snel uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje, ik wil een JAVA Game downloaden. Nu staat er bij ondersteuning de volgende types van de Motorola phone:

T720, V500, V600

V525 staat er niet tussen, maar het is allemaal op hetzelfde gesbaseerd.. dus zou dat betekenen dat deze ook gewoon werkt voor de V525.

En iemand al Multiplayer BT games gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

v500 = v525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
hehe heb hem eigenlijk binnen en moet zeggen dat hij ivm mijn SonyEricsson T600 best lomp is. Of de T600 is gewoon enorm klein ;)
Maar vraagje, dat vodafone logo aan de binnenkant hoe kan je dat het beste weghalen?
Die aan de buitenkant kan je zo wegkrassen maar als ik dat aan de binnenkant doe
lijkt ie wel de telefoon te beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100427

*Bazzie heeft door leveringsproblemen aan de City Points zijn phone nog niet
*ontploft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

He, doen de city points bij jullie moeilijk om te vertellen hoeveelste je op de lijst staat etc :? Hier doen ze moeilijk hebben ze geen zin om te vertellen.... (wordt die werknemers daar een beetej zat :r )! Koop dat groot in, iedereen weet toch dat dit goed gaat lopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 19:49
Ik kreeg net een voicemail dat ik m`n telefoon kan komen afhalen als ik wil. Ik twijfel alleen beetje omdat die sim lock eraf halen blijkbaar toch niet zo makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-07 17:08
hoe meo tik eigenlijk mijn e-mail activeren?
ik ben nu bij de setup maar het wil niet lukken ...

[ Voor 106% gewijzigd door k5052 op 13-02-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105846

USB Dongles... stukkie goedkoper

http://www.comptechworld.nl/nieuwshop/winkel_92.shtml

hoop dat dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100427

marteltor schreef op 13 februari 2004 @ 15:29:
Ik kreeg net een voicemail dat ik m`n telefoon kan komen afhalen als ik wil. Ik twijfel alleen beetje omdat die sim lock eraf halen blijkbaar toch niet zo makkelijk is.
waar woon je als je dichtbij woont dan wil ik em wel voor je ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Denk dat dit de goedkoopste plek voor een Bluetooth USB Dongle is € 22,50:

http://wintelco.nl/shop/index.html?target=Mainboard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Laatst online: 21:16
Anoniem: 97917 schreef op 13 februari 2004 @ 15:24:
He, doen de city points bij jullie moeilijk om te vertellen hoeveelste je op de lijst staat etc :?
Nee ze hebben mij zelfs alle reserveringen laten zien net (ben er net geweest, ik sta nu 3e)

Ik heb mijn motorola afgelopen woensdag gereserveerd. Ik zit bij de volgende levering (Aanstaande woensdag) alleen deze zijn ook allen al gereserveerd.

Volgens de medewerker had City Point almere meer dan 70 (!!) reserveringen staan voor de V525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
[quote]MyNameIs schreef op 06 februari 2004 @ 18:21:
Yes, ik heb em! :)
Ik heb een paar pix gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb jij nou van die kleine handjes? Die V525 is toch niet veel groter dan een Samsung A800 als ik de specs lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:29

Radjesh

hoi

Ultimate Gamer schreef op 13 februari 2004 @ 16:50:
[...]

Nee ze hebben mij zelfs alle reserveringen laten zien net (ben er net geweest, ik sta nu 3e)

Ik heb mijn motorola afgelopen woensdag gereserveerd. Ik zit bij de volgende levering (Aanstaande woensdag) alleen deze zijn ook allen al gereserveerd.

Volgens de medewerker had City Point almere meer dan 70 (!!) reserveringen staan voor de V525
:D

ik ben vanmiddag ff langgeweest, en ik sta nu 7de in de rij :O. Hopen dat ze er Woensdag minimaal 7 binnen krijgen ;).

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Gaaf ik heb hem ook eindelijk binnen. Het valt mij mee hoe groot ie is, maar dat blauwe vind ik niet onwijs mooi. Maar het gaat mij er natuurlijk niet om hoe die eruit ziet :)

Ik wil nu graat games en ringtones via bluetooth op de phone zetten. Wat voor software heb ik daar voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 51061 schreef op 08 februari 2004 @ 21:56:
Hoe brak is de batterij eigenlijk? Ik heb wat dat betreft namelijk hele slechte ervaringen met motorola
Goede opmerking !
In de praktijk zijn dit dingen die zwaar meetellen mbt gebruiksgemak.
Kan iemand wat ervaringen posten, aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
aan dfe mensen die email al hebben geactiveerd , hoe moet je dat doen?
als ik in het menu berichten kom en email aanklik zegt ie dat er een setup moet plaatsvinden, ik heb dan alles op normaal gezet en mijin gebruikers naam van my vodafone en ww ook . als ik dan op klaar druk , ben ik een tabblad terug?
verder heb ik gprs al ingeschakeld ( vodafon live ! )

* ff reageren op het bericht hierboven *
de batterij vind ik tot nu toe wel goed , kheb hem gisteren volledig leeggemaakt , ik deedt 1,5 dag over om hem leeg te maken ( batt. vanuit de doos ) , toen heb ik hem gisteravond opgeladen ( het duurde maar 3,5 uur ! ) en vandaag de hele dag stand by en 2 uur ofzo email proberen aan te zetten en nu staat hij nog steeds op vol.

[ Voor 35% gewijzigd door k5052 op 13-02-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 16:20
Chaser2600 schreef op 13 februari 2004 @ 14:47:
hehe heb hem eigenlijk binnen en moet zeggen dat hij ivm mijn SonyEricsson T600 best lomp is. Of de T600 is gewoon enorm klein ;)
Maar vraagje, dat vodafone logo aan de binnenkant hoe kan je dat het beste weghalen?
Die aan de buitenkant kan je zo wegkrassen maar als ik dat aan de binnenkant doe
lijkt ie wel de telefoon te beschadigen.
Dat is toch gewoon een sticker ???

kan je een gedetailleerde pic maken van de telefoon zonder logo aan de buitenkant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:46
Batterij is voor mij wel goed genoeg. Heb vandaag en gister dat ding helemaal overstuur gemaakt met bluetooth, mp3's, midi, camera, live.. vanaf gister 07.00 tot vandaag 17:40 (uit tussen 01:00 en 08:00).

Weet iemand ook hoe ik die tonen uit kan schakelen, zo gauw ik aan de volumetoetsen aan de zijkant kom?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hier op mijn pc een paar games voor deze phone staan en ik heb een bluetooth dongle, maar hoe zet ik die games nu op mijn phone? Met welk proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 23:43
Hoe zit het eigenlijk als je gebeld wordt, en je vouwt de telefoon open, neem je dan meteen automatisch op of moet je eerst nog ff op ok drukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
Maffioso:
Deze moet je slepen naar "Obex Object Push ....." in je bluetooth software

Dimitio:
Dit kan je zelf instellen, standaard wordt als je de klep opent, het gesprek beantwoordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Hoe is de spraakkwaliteit/verstaanbaarheid en algehele indruk van die foon?
Voelt ie degelijk aan enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
op zich heb je als het goed is niet eens speciale software nodig voor bluetooth. In winxp kun je in ieder geval ergens naar 'My bluetooth places', en dan kun je daar je telefoon zoeken...
BonBon schreef op 13 februari 2004 @ 18:14:
Hoe is de spraakkwaliteit/verstaanbaarheid en algehele indruk van die foon?
Voelt ie degelijk aan enzo...
Ik heb nog geen problemen gehad met de spraakkwaliteit enzo. En ik heb hem dan nog redelijk zacht staan, omdat je hele omgeving gelijk mee kan genieten van je gesprek als je hem harder zet. Verder voelt het ding redelijk stevig aan. Bij sommige dichtklapdingen heb ik wel eens het gevoel dat het klepje eraf breekt als je iets te hardhandig bent, maar deze lijkt er wel tegen te kunnen. (jaja, er zijn grenzen :P)

[ Voor 64% gewijzigd door DocB op 13-02-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 16:20
Friebo schreef op 13 februari 2004 @ 17:46:

Weet iemand ook hoe ik die tonen uit kan schakelen, zo gauw ik aan de volumetoetsen aan de zijkant kom?
Ja das idd irritant, wil je hem stil zetten gaat ie nog rammelen (niet als je gebeld wordt maar als je hem op stil wilt zetten) kben nog steeds ernaar het zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
is het iemand al gelukt dit ding te unlocken?
Zoektochten met google leveren tot nog toe weinig op. Alleen dat unlocken niet mogelijk is met een data kabel maar enkel via het invoeren van codes.
Ik heb al enkele (veelal UK) sites gevonden die zeggen de V525 te kunnen unlocken, maar ik begin daar ook aan te twijfelen omdat iedereen zegt geen idee te hebben hoe ze deze foon moeten unlocken.
Dus als iemand hier meer van weet heel graag

Verder wil ik graag nog ff mijn vraag van 2 pagina's geleden herhalen:

Wat is het verschil tussen flashen en flexen ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49791

ernst schreef op 13 februari 2004 @ 18:25:
Zoektochten met google leveren tot nog toe weinig op. Alleen dat unlocken niet mogelijk is met een data kabel maar enkel via het invoeren van codes.
Ik heb al enkele (veelal UK) sites gevonden die zeggen de V525 te kunnen unlocken, maar ik begin daar ook aan te twijfelen omdat iedereen zegt geen idee te hebben hoe ze deze foon moeten unlocken.

Als je gewoon eens op howardforums zou lezen, weet je dat unlocken gewoon via datakabel kan. Flashen is het plaatsen van een andere firmware, flexen is het opheffen van door vodafone opgelegde restricties, plus verwijderen van die k*t logootjes etc....
Volgens mij is de datakabel van de hele V serie hetzelfde, weet dit nog niet zeker, maar ga dat van de week eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
DaDude schreef op 13 februari 2004 @ 17:45:
[...]

Dat is toch gewoon een sticker ???

kan je een gedetailleerde pic maken van de telefoon zonder logo aan de buitenkant ?
mwah. die aan de binnenkant zit misschien wel op een stickertje maar die valt in de telefoon dus zou goed kunnen dat er een schroefje onder zit ofzo. en dan heb ik toch liever dat vodafone logo ;)

tjah en die pics, stel je de telefoon voor zonder dat vodafone logo.
is perfect weg te krassen met het puntje van een mes en je ziet er echt helemaal nix van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Let op! de NOKIA 6600 heeft fouten met bluetooth, Nokia heef het toegegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 19:49
Daar kan ik hem nu komen afhalen :P Veel jonge mensen in almere, daardoor denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Anoniem: 49791 schreef op 13 februari 2004 @ 18:37:
[...]

Als je gewoon eens op howardforums zou lezen, weet je dat unlocken gewoon via datakabel kan. Flashen is het plaatsen van een andere firmware, flexen is het opheffen van door vodafone opgelegde restricties, plus verwijderen van die k*t logootjes etc....
Volgens mij is de datakabel van de hele V serie hetzelfde, weet dit nog niet zeker, maar ga dat van de week eens proberen :)
En onder 'restricties' valt ook de vodafone simlock ?
Vriendelijk dank alvast :)
Zal howards forumpje nog eens grondig doorspitten maar toen ik na 20pagina's gelezen te hebben nog niet doorhad wat het verschil was heb ik het even opgegeven, if you dont mind

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104215

ernst schreef op 13 februari 2004 @ 18:25:

Het is mij nog niet gelukt, maar http://www.gsm-advies.com staat dat ze die van de V525 wel verwijderen. Voor maar €10. Je moet er wel voor naar Eindhoven, maar het is wel betrouwbaar (hebben K.v.K. nummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al mensen die goede site hebben gevonden om JAVA Games te downloaden voor de V525 (V500), op Vodafone staan er een paar, maar niet zo veel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Het valt me op dat mensen hier meer waarde hechten aan de gadgets die erop/erin zitten, maar weinig vertellen hoe die V525 in de praktijk bevalt (batterijduur, belgemak etc.).
Of ben ik nou zo ouderwets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
BonBon schreef op 13 februari 2004 @ 21:34:
Het valt me op dat mensen hier meer waarde hechten aan de gadgets die erop/erin zitten, maar weinig vertellen hoe die V525 in de praktijk bevalt (batterijduur, belgemak etc.).
Of ben ik nou zo ouderwets?
Als iets goed bevalt, zul je daar veel minder over horen dan dat er iets slecht is. Met andere woorden,

Batterijduur zou misschien beter kunnen, maar als je ziet wat je er mee kunt, vind ik het ook wel weer meevallen. Als je hem iedere dag aan de lader hangt, zul je weinig problemen tegenkomen, maar ik kan me voorstellen dat iemand daar bezwaar op zou kunnen hebben.

Belgemak.. wat bedoel je hier precies mee? Kwaliteit is goed, stand van de klep is goed, er zit een speaker op welke ook nog eens goed is om aan te horen.
Anoniem: 103136 schreef op 13 februari 2004 @ 21:21:
Zijn er al mensen die goede site hebben gevonden om JAVA Games te downloaden voor de V525 (V500), op Vodafone staan er een paar, maar niet zo veel ...
Probeer deze eens: http://www.motclub.com/motomedia

Meer vragen..? Stel ze maar.

[ Voor 16% gewijzigd door Friebo op 13-02-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Ik heb nu een Samsung A800, bevalt prima. Lange batterijduur, goede spraakkwaliteit. Ik lees nogal wat berichten over de korte standby tijd van die V525. Wat ik wil zeggen is dat ik er niet op achteruit wil gaan als ik die Motorola koop.
Leuk dat er een kleurenscherm opzit, een camera en allerlei beltonen en weetikwat nog meer, maar ik hecht ook veel waarde aan of een gsm in de praktijk prettig werkt en dat ik er lang plezier van heb. Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
BonBon schreef op 13 februari 2004 @ 21:53:
Ik heb nu een Samsung A800, bevalt prima. Lange batterijduur, goede spraakkwaliteit. Ik lees nogal wat berichten over de korte standby tijd van die V525. Wat ik wil zeggen is dat ik er niet op achteruit wil gaan als ik die Motorola koop.
Leuk dat er een kleurenscherm opzit, een camera en allerlei beltonen en weetikwat nog meer, maar ik hecht ook veel waarde aan of een gsm in de praktijk prettig werkt en dat ik er lang plezier van heb. Snappie?
Dat kan ik niet beoordelen, ik die samsungs niet... ben nu overgegaan van een Nokia 3330.. das wel een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Friebo schreef op 13 februari 2004 @ 22:04:
[...]

Dat kan ik niet beoordelen, ik die samsungs niet... ben nu overgegaan van een Nokia 3330.. das wel een vooruitgang.
Vóór m'n Samsung had ik een 3310. Ook een wereld van verschil, maar voor mij persoonlijk wel een stap vooruit.
(smaak is sowieso persoonlijk...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Friebo schreef op 13 februari 2004 @ 21:47:

[...]

Probeer deze eens: http://www.motclub.com/motomedia

Meer vragen..? Stel ze maar.
Dat kan geregeld worden :P

Ik probeer net een game van die site naar mn foon te kopieren, maar via bluetooth zie ik alleen 'File transfer' en 'OBEX file transfer', en in beiden zie ik alleen audio en pictures. Ik kan het jar en jad bestand niet los in de file transfer plaatsen, en ook niet in een van de 2 mappen...

Ik dacht dat ik het antwoord ergens in dit topic gezien had, maar ik heb net teruggelezen tot een punt waar niemand de V525 nog leek te hebben, en ik kon het dus niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
kan niemand mijn vraag beantwoorden ?
zie een paar reply's hierboven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51
DaDude schreef op 12 februari 2004 @ 18:28:
[...]

Dan wens ik je veel succes, ze zijn bijna niet meer te krijgen of je moet ze reserveren/bestellen...
HAHA :P
hier in veenendaal
gister langsgeweest, zouden vandaag binnen komen
dus ik vanochtend erlangs. ze waren nog niet binnen, maar ze zouden er 1 appart houden. en jawel hoor, sinds vanmiddag heb ik zo'n gans geil toestelletje :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
kenny89 schreef op 13 februari 2004 @ 22:43:
Ja idd, het gaat over die vraag van de mail he ?, kheb het nog niet ingesteld, kga er dalijk aan beginnen, kzal hier dalijk posten... maar je kan niet op hotmail zetten he ??

@post hierboven
Mazzelaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ja , je moet volgens mij registreren bij my vodafone en die gebruikersnaam + ww invullen in je telefoon. voor het registeren van my vodafone ga je naar www.vodafone.nl

Deze tel is binnekort bij DIXONS ook verkrijgbaar met vodafone izi + 65 beltg. vanaf 19 FEBRUARI :> kkheb hem lekker eerder ;)

[ Voor 29% gewijzigd door k5052 op 13-02-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
DocB schreef op 13 februari 2004 @ 22:22:
[...]

Dat kan geregeld worden :P

Ik probeer net een game van die site naar mn foon te kopieren, maar via bluetooth zie ik alleen 'File transfer' en 'OBEX file transfer', en in beiden zie ik alleen audio en pictures. Ik kan het jar en jad bestand niet los in de file transfer plaatsen, en ook niet in een van de 2 mappen...

Ik dacht dat ik het antwoord ergens in dit topic gezien had, maar ik heb net teruggelezen tot een punt waar niemand de V525 nog leek te hebben, en ik kon het dus niet vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/javaupload1.jpg

Hier moet je ze gewoon naar toe slepen...
kenny89 schreef op 13 februari 2004 @ 17:28:
aan dfe mensen die email al hebben geactiveerd , hoe moet je dat doen?
als ik in het menu berichten kom en email aanklik zegt ie dat er een setup moet plaatsvinden, ik heb dan alles op normaal gezet en mijin gebruikers naam van my vodafone en ww ook . als ik dan op klaar druk , ben ik een tabblad terug?
verder heb ik gprs al ingeschakeld ( vodafon live ! )
kenny89 schreef op 13 februari 2004 @ 22:43:
Druk op de middelste menu toets (die met dat icoontje) Setup Email -> gebruikers ID, Wachtwoord en retouradres invullen, en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
weet iemand een site met allerlei software voor de v500 ?? zoals games, themes, enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op 13 februari 2004 @ 22:52:
Deze tel is binnekort bij DIXONS ook verkrijgbaar met vodafone izi + 65 beltg. vanaf 19 FEBRUARI :> kkheb hem lekker eerder ;)
Kan je die al bestellen bij ze dan, want dan doe ik dat direct! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Friebo schreef op 13 februari 2004 @ 23:46:
[...]

[afbeelding]

Hier moet je ze gewoon naar toe slepen...

[...]

Druk op de middelste menu toets (die met dat icoontje) Setup Email -> gebruikers ID, Wachtwoord en retouradres invullen, en dan zou het moeten werken.
Hmmz, net ff geprobeerd, maar als ik ze daar heen sleep dan komt er heel even zo'n windowtje met 'copying file 1 of 2' maar die verdwijnt gelijk weer. En aangezien ik ze daarna niet op mn foon kan vinden werkt het dus blijkbaar niet :(
Stomme is ook dat ik alleen dat shortcut pijltje krijg bij het kopieren, waar je dus normaal een plusje krijgt als je ctrl ingedrukt houdt. Weet niet of dat nog verschil maakt of niet.

Maargoed, ga nou maar es slapen. probeer het morgen na mn werk nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
DocB schreef op 14 februari 2004 @ 01:26:
[...]

Hmmz, net ff geprobeerd, maar als ik ze daar heen sleep dan komt er heel even zo'n windowtje met 'copying file 1 of 2' maar die verdwijnt gelijk weer. En aangezien ik ze daarna niet op mn foon kan vinden werkt het dus blijkbaar niet :(
Stomme is ook dat ik alleen dat shortcut pijltje krijg bij het kopieren, waar je dus normaal een plusje krijgt als je ctrl ingedrukt houdt. Weet niet of dat nog verschil maakt of niet.

Maargoed, ga nou maar es slapen. probeer het morgen na mn werk nog wel een keer.
Neem aan dat je bluetooth wel gewoon aan hebt staan op de telefoon (komt een icoontje in je display) Verder krijg ik ook gewoon dat shortcut ding , dat is dus "normaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104215

als je geflesht wil worden, koop hem dan via de website van vodafone. ik heb hem besteld op 9 februari 2003, en kreeg op 10 februari een email. ik zou hem uiterlijk na 2 dagen ontvangen. heeeelemaal niks ontvangen, alleen de rekening op een brief. en die mensen reageren ook niet op mijn mailtjes, dus koop maar op eigen risico. ik ga ze zo bellen, want dit kan toch niet.

En oh ja, op de website log ik me in, zie ik bij me status staan GELEVERD!!! kan je dat geloven, heb niks ontvangen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Anoniem: 104215 schreef op 14 februari 2004 @ 07:31:
als je geflesht wil worden, koop hem dan via de website van vodafone. ik heb hem besteld op 9 februari 2003, en kreeg op 10 februari een email. ik zou hem uiterlijk na 2 dagen ontvangen. heeeelemaal niks ontvangen, alleen de rekening op een brief. en die mensen reageren ook niet op mijn mailtjes, dus koop maar op eigen risico. ik ga ze zo bellen, want dit kan toch niet.

En oh ja, op de website log ik me in, zie ik bij me status staan GELEVERD!!! kan je dat geloven, heb niks ontvangen!!
hmmm...ik heb em 2 dagen geleden besteld, de fone zou vandaag moeten worden geleverd. Ik wacht in spanning af!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
wat moet je invullen bij het retouradres van je setup van email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of deze telefoon ook .jad bestandjes ondersteud? (Voor Java Games) Hij kan wel plaatjes en MIDI files van pc --> V525 sturen, maar bij een JAD file geeft hij een fout bij het verzenden :(.. Als je hem dan hernoemd van .jar naar .midi wil hij hem wel naar de map audio verzenden, maar als je daar dan de naam wijzigd herkent hij geen JAVA Game ..

Weet er iemand een goede JAVA Game site, waar je ze kan downloaden voor de V525, en die ook aankomen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 18:08
Afbeeldingslocatie: http://www.groenewout.demon.nl/GoT/Picture(3).jpg
Dit Vodafone logo aan de binnenkant zit (volgens Howardforums) onder het plastic laagje. Hoe krijg ik dat plastic laagje weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
MyNameIs schreef op 14 februari 2004 @ 11:03:
[afbeelding]
Dit Vodafone logo aan de binnenkant zit (volgens Howardforums) onder het plastic laagje. Hoe krijg ik dat plastic laagje weg :?
Onder een plastic laagje?? Het was bij mij gewoon een sticker hoor. Je moet alleen niet proberen alleen het rode gedeelte eraf te krijgen, want de sticker is iets groter dan dat, het grijze randje eromheen hoort er ook bij.

Ergens op howardforums stond ook een fotootje waarbij die sticker er voor de helft was afgehaald... Ik zal es kijken of ik em nog kan vinden

Edit: gevonden

Afbeeldingslocatie: http://www.infochaos.com/staff/dogchow/525/IMG_0010_2_resize.jpg
En zo ziet de voorkant eruit als het logo eraf gekrast is:
Afbeeldingslocatie: http://www.infochaos.com/staff/dogchow/525/IMG_0008_2_resize.jpg

Edit 2: Oh, en dit is de link naar een topic op een of ander spaans forum. Staan nog meer plaatjes op.

Edit 3: DO'h, ik blijf bezig... topic staat dus niet op howardforums, maar op een of ander spaans forum. De link ernaartoe stond op howardforums... ff aangepast :)

[ Voor 32% gewijzigd door DocB op 14-02-2004 11:36 . Reden: plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Kheb net een paar mp3's naar mn v525 gestuurd en het klinkt erg goed. Je kan zelfs hele mp3's erop zetten. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door mauzwauz op 14-02-2004 11:33 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mauzwauz schreef op 14 februari 2004 @ 11:32:
Kheb net een paar mp3's naar mn v525 gestuurd en het klinkt erg goed. Je kan zelfs hele mp3's erop zetten. :*)
Is het jou ook al gelukt om .jad (Voor JAVA Games) Naar je telefoon te sturen.
* Anoniem: 103136 heeft Tupac MP3 als beltoon, volledig nummer :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 103136 op 14-02-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
Nee, nog niet. kheb wel verbinding met me v525 via dat obex gebeuren maar moet nog ff uitzoeken naar welke map ik het moet kopieren.

Update: Tis me gelukt om er een java game op te zetten

[ Voor 19% gewijzigd door mauzwauz op 14-02-2004 12:09 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104215 schreef op 13 februari 2004 @ 21:01:
[...]

Het is mij nog niet gelukt, maar http://www.gsm-advies.com staat dat ze die van de V525 wel verwijderen. Voor maar €10. Je moet er wel voor naar Eindhoven, maar het is wel betrouwbaar (hebben K.v.K. nummer).
Jammer dat ze dit eronder hebben staan:

Omdat de GSM ontwikkelaars ook niet stil zitten, zijn wij genoodzaakt
bij sommige recente toestellen een hoger tarief in rekening te brengen
voor het simlockvrij maken van uw toestel. De prijs hangt af van het
merk en type toestel, en de investering die wij in een bepaald type
unlock-apparatuur hebben moeten doen.
De nieuwe ontwikkelingen, c.q. foefjes van fabrikanten om het
zogenaamde unlocken tegen te gaan, gaan soms heel ver.
Dit vraagt een steeds grotere investering om het unlocken foutloos
aan te kunnen blijven bieden. Wij maken gebruik van professionele
apparatuur, om een 100% garantie aan U te kunnen blijven geven.
Informeer naar de dagprijzen voor het unlocken van uw type GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan wel, maar betaling dient eerst te geschieden, dus makkelijkste is langskomen voor betaling, dan noteer ik je imei nummer en krijg je 1 a 2 dagen later de unlock code doorgemaild.

Mvg.
Pascal

----- Original Message -----
From: Dave Hofmans
To: info@gsm-advies.com
Sent: Monday, February 09, 2004 10:41 PM
Subject: Ik wil informatie over het unlocken van mijn GSM

ik wil mijn V525 van motorola unlocken, kan dit op afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
op www.gsm-software.com kan je het voor $18 laten doen wat op ongeveer 15 euro neer zal komen.
je moet echter wel een credit card hebben.

edit:
hmm, ik zie nederland er nu niet meer tussen staan, dacht toch echt dat ie er een paar dagen geleden tussen stond...

[ Voor 32% gewijzigd door AP3X op 14-02-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Zeker wij kopen een datakabel en rippen van het internet een software tool en de eerste keer duurt het gewoon langer. Daarna is het knaken vangen. Tja je moet wat doen om nieuwere telefoons te willen unlocken. Als hun de kabels en software niet halen doet een concurent het wel.
Maar motorola kan je toch ook remote unlocken.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
"Het klopt inderdaad dat de servers uit de lucht zijn (voor onbepaalde tijd) en een ander manier om de V525 (buiten Vodafone om) is er helaas nog niet."
reactie van een andere site (prikbord gsm.pagina.nl)...
is er iemand hier die dit kan bevestigen, want ik wil dolgraag het vodafone lock er af :)

[ Voor 3% gewijzigd door koen op 14-02-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 18:08
DocB schreef op 14 februari 2004 @ 11:22:
[...]

Onder een plastic laagje?? Het was bij mij gewoon een sticker hoor. Je moet alleen niet proberen alleen het rode gedeelte eraf te krijgen, want de sticker is iets groter dan dat, het grijze randje eromheen hoort er ook bij.

Ergens op howardforums stond ook een fotootje waarbij die sticker er voor de helft was afgehaald... Ik zal es kijken of ik em nog kan vinden

Edit: gevonden

[afbeelding]
En zo ziet de voorkant eruit als het logo eraf gekrast is:
[afbeelding]

Edit 2: Oh, en dit is de link naar een topic op een of ander spaans forum. Staan nog meer plaatjes op.

Edit 3: DO'h, ik blijf bezig... topic staat dus niet op howardforums, maar op een of ander spaans forum. De link ernaartoe stond op howardforums... ff aangepast :)
Ik kan maar niet op die site komen :'(
Gelukkig een vriend van me wel en die stuurde toen deze pica:
Afbeeldingslocatie: http://www.groenewout.demon.nl/GoT/Vodafone.jpg
:*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die een goedkope USB BlueTooth Dongle willen voor €25.
Bij MyCom(.nl) is hij voor €25 vanaf 16 februari, ik ga deze zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 11:11
Met 'n mespunt 't logo eraf krassen is geen goed idee :'( Met een 2 euro cent muntje gaat het perfect. Nu heb ik dus 'n klein krasje zitten door de mespunt.. ik denk dat chaser2600 gewoon zachtere messen heeft dan ik ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godver die bluetooth adapter die ik heb werkt volgens mij niet met deze phone :(
Ik zie ook nergens iets als My bluetooth places, zoals in plaatje eerder in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand al of hij ook synct. met macosx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
mauzwauz schreef op 14 februari 2004 @ 11:56:
Nee, nog niet. kheb wel verbinding met me v525 via dat obex gebeuren maar moet nog ff uitzoeken naar welke map ik het moet kopieren.

Update: Tis me gelukt om er een java game op te zetten
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dan want als ik een file sleep naar dat
obex object push gebeurt er niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
kenny89 schreef op 14 februari 2004 @ 09:10:
wat moet je invullen bij het retouradres van je setup van email?
Het adres waarop je replies wilt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
kun je iets preciezer zijn?
want ik heb een account aangemaakt op my vodafone en duz bij mijn email instellingen mijn gebruikers naam en wachtwoord ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
kenny89 schreef op 14 februari 2004 @ 14:18:
kun je iets preciezer zijn?
want ik heb een account aangemaakt op my vodafone en duz bij mijn email instellingen mijn gebruikers naam en wachtwoord ingevuld
ISP instelling: GPRS
Email provider: Vodafone Mail
Protocol: POP3
Gebruikers-ID: <Gebruikersnaam>
Wachtwoord:<Wachtwoord>
Uitgaande mailserver:authsmtp.vodafone.nl
Verzendpoort: 25
inkomende mailserver: pop3.vodafone.nl
ontvangstpoort: 110
Retouradres: gebruikersid@vodafone.nl (kan ook je eigen mail zijn, bijv. die van je isp
Naam: VodafoneMail
Legen: niet
Opslaan op server: Ja
Notificatie: Aan
Controle nieuwe ber: Geen (standaard)
Velden verbergen: leeg
Beveiliging: leeg
Grootte beperking: 65535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of die bluetooth dongle van MSI met deze telefoon werkt? Want dan haal ik er zo nog ff 1 bij de pc boer om de hoek.

Owja en iemand op marktplaats verkoopt een mini antenne voor de v600, zou ik deze ook gewoon op mijn v525 kunnen gebruiken? En wordt met een mini antenne je ontvangst niet slechter?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 25065 op 14-02-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Laatst online: 03-06 01:02
Weet iemand hier, of heeft ervaring met, het draaien van wat zakelijkere applicaties op deze smart-phone, agenda-programmatje, mischien een simpele browser?
Kan je die via een kabeltje van je pc downloaden (waar je ze van een site geplukt hebt (welke?)) en hoeveel euri kost z'on kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 25065 schreef op 14 februari 2004 @ 15:01:
Weet iemand of die bluetooth dongle van MSI met deze telefoon werkt? Want dan haal ik er zo nog ff 1 bij de pc boer om de hoek.

Owja en iemand op marktplaats verkoopt een mini antenne voor de v600, zou ik deze ook gewoon op mijn v525 kunnen gebruiken? En wordt met een mini antenne je ontvangst niet slechter?
Je kan er zelfs een roestige spijker inschroeven als antenne.
Ik heb ook een mini antenne en merk geen verschil met bereikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
Chaser2600 schreef op 14 februari 2004 @ 13:51:
[...]

Hoe heb je het voor elkaar gekregen dan want als ik een file sleep naar dat
obex object push gebeurt er niets :?
Ik heb sleepte een .jar bestand naar dat obex object push en mn comp begon het te kopieren naar me v525. Bij het gebruik van een jad bestand geeft ie een fout melding dat het niet compatible is.

[ Voor 31% gewijzigd door mauzwauz op 14-02-2004 16:06 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
mauzwauz schreef op 14 februari 2004 @ 16:02:
[...]

Ik heb sleepte een .jar bestand naar dat obex object push en mn comp begon het te kopieren naar me v525. Bij het gebruik van een jad bestand geeft ie een fout melding dat het niet compatible is.
hmm het werkt bij mij nu wel maar niet als ik direct iets naar die obex snelkoppeling sleep.
het werkt alleen wanneer ik naar Find Bluetooth Devices ga en dan de telefoon selecteer.
Ik krijg dan een overzicht van alle services die de telefoon ondersteund en als ik het dus daar naar sleep dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net Vodafone Citypoint gebeld, nu had ik een aardige medewerker ;) . Hij vertelde mij dat ik op nummer 2 stond :9 . Maar het nadeel is dat hij hoopte dat aanstaande week ze binnen komen, maar misschien pas de week daarop :( . De vraag konden ze niet aan vertelde hij! ;) (dat wist niemand he hehe :9 Weet iemand over de leveringen of hoe het bij de adnere points is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik stond op de wachtlijst in Alkmaar... had gister gebeld en ze kregen hem pas volgende week binnen :( , dus ik maar via het internet besteld

Wie beld er net!? VodaFone Alkmaar, Er ligt een V525 voor je klaar |:( , ik balen dat ik hem op het internet heb besteld... nou moet ik wachten tot maandag of dinsdag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
zijn er al mensen die de € 10 of één van de 5 termijnen van het beltegoed hebben ontvangen, want die € 5 doe je natuurlijk helemaal niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105973

ben ik nou zo dom of kun je niet instellen dat je geluid en tril tegelijk hebt?:S.. Verder super tel.. je kan plaatjes op internet uploaden end an de url intypen en dan downloaden maar.. kost bijna nix:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
koen schreef op 14 februari 2004 @ 17:36:
zijn er al mensen die de € 10 of één van de 5 termijnen van het beltegoed hebben ontvangen, want die € 5 doe je natuurlijk helemaal niks mee
Die overige extra 50 euro beltegoed krijg je pas na 30 april in 5 termijnen.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Anoniem: 105973 schreef op 14 februari 2004 @ 18:17:
ben ik nou zo dom of kun je niet instellen dat je geluid en tril tegelijk hebt?:S.. Verder super tel.. je kan plaatjes op internet uploaden end an de url intypen en dan downloaden maar.. kost bijna nix:D
Dr is gewoon een geluidsprofiel dat 'vibra & beltoon' heet. Te vinden via de knopjes aan de linkerkant, of bij instellingen > geluidsprofiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik ga binnekort een mycom usb blauwtand dongle halen , maar is er misshcien ook een .jar emulator om ze eerst te bekijken voordat ik ze op mijn tel zet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 23:43
wat is nou eigenlijk het verschil tussen een bluetooth dongle of adaptor :?
De plaatjes die ik ervan gezien heb, is dat de dongle in een pci-slot moet en de adaptor kan je gewoon in je usb poort pluggen.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand misschien wat dat kopje koffie boven in beeld betekent? Want soms is het er wel en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
Anoniem: 25065 schreef op 14 februari 2004 @ 23:30:
Weet iemand misschien wat dat kopje koffie boven in beeld betekent? Want soms is het er wel en soms niet.
Dat is het Java tekentje, als dat bradft, is er een java applicatie actief (of heb je een spel/app. onderbroken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Laatst online: 03-06 01:02
Dat de battery/accu duur kort is kan kloppen er zit een 700 Lithium-Ion batterij in terwijl er al accu's met 1600 zijn; de duurdere Sony-Ericson 900 hebben deze. Kan wel begrijpen dat voor deze prijs ze er geen duurdere accu in hebben gestopt. Weet iemand hier wat een losse 1000, 1200 of 1600 voor de V525 zou kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Database freak schreef op 15 februari 2004 @ 03:52:
Dat de battery/accu duur kort is kan kloppen er zit een 700 Lithium-Ion batterij in terwijl er al accu's met 1600 zijn; de duurdere Sony-Ericson 900 hebben deze. Kan wel begrijpen dat voor deze prijs ze er geen duurdere accu in hebben gestopt. Weet iemand hier wat een losse 1000, 1200 of 1600 voor de V525 zou kosten?
Ik zag op ebay duitsland een 1000mA voor de V525, deze was 7 euro of zo....

[ Voor 19% gewijzigd door sjolmers op 15-02-2004 09:18 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
......zijn dat originele accu's, of is het imitatie-troep?
Zeven euro is wel erg weinig. Ik verbaas me ook nog steeds over de lage prijs van die Motorola gsm, hoe kunnen ze het aanbieden (incl kleurenscherm en camera...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

BonBon schreef op 15 februari 2004 @ 09:40:
......zijn dat originele accu's, of is het imitatie-troep?
Zeven euro is wel erg weinig. Ik verbaas me ook nog steeds over de lage prijs van die Motorola gsm, hoe kunnen ze het aanbieden (incl kleurenscherm en camera...)?
Of het orgineel of immitatie is weet ik niet, kun je gemakkelijk uitvinden, gewoon de verkoper even mailen.
Ik Vroeg me ook al af hoe ze deze scherpe aanbieding kunnen doen, een reden zou kunnen zijn dat Motorola meer marktaandeel in Europa wil. Verder zal de lage $$$ koers ook meespelen.
Ook kan ik me voorstellen, dat doordat vodafone giga veel van deze toetellen inkoopt, voor alle landen waar zij dekking bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjolmers schreef op 15 februari 2004 @ 10:52:
[...]

Of het orgineel of immitatie is weet ik niet, kun je gemakkelijk uitvinden, gewoon de verkoper even mailen.
Ik Vroeg me ook al af hoe ze deze scherpe aanbieding kunnen doen, een reden zou kunnen zijn dat Motorola meer marktaandeel in Europa wil. Verder zal de lage $$$ koers ook meespelen.
Ook kan ik me voorstellen, dat doordat vodafone giga veel van deze toetellen inkoopt, voor alle landen waar zij dekking bieden.
Ik denk ook goede klantenbinding. Wij gaan er straks mee bellen en dan zorgen wij weer voor een groter inkomen voor Vodafone. Dat motorola meewerkt is neem ik aan ook dat ze een groter marktaandeel willen, ze hebben nu niet echt een groot marktaandeel in EU/Nederland ;) .
Die accu is ongeloofwaardig voor 7euro :X , kan haast niet origineel zijn :9 , anders had Motorola zelf ook wel ze er standaard ingedaan lijkt mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
hoe werkt eigen dat flexen?
ik zou graag al die vondafone shit eruit willen hebben maar weet niet precies hoe dat moet en wat ik daarvoor nodig heb.
heeft iemand misschien een tutorial hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 17:29
Ik heb de draad gelezen, maar ik heb volgens mij nog niemand kunnen betrappen op het verwijderen van de simlock. Is er al iemand die de V525 via deze actie heeft gekocht en de simlock eraf heeft gehaald / laten halen? En zo ja, heb je dat via de eerder genoemde sites van de unlock-boeren gedaan of anders?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Anoniem: 97917 schreef op 15 februari 2004 @ 11:00:
[...]
Die accu is ongeloofwaardig voor 7euro :X , kan haast niet origineel zijn :9 , anders had Motorola zelf ook wel ze er standaard ingedaan lijkt mij 8)
Accu is een imitatie. Originele accu's zijn altijd 30 euro +. Maar dan nog 1000mAh voor 7 of 8 euro is niet duur.

>Systeemspecs<

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.