Klopt, hoeveel langer zou hij denken jullie dan aan kunnen staanNimrod|IA schreef op 15 februari 2004 @ 13:14:
[...]
Accu is een imitatie. Originele accu's zijn altijd 30 euro +. Maar dan nog 1000mAh voor 7 of 8 euro is niet duur.
Hmm, beetje vreemd, op de motorola site hebben ze bij accesoires ook een categorie batterijen staan, met daaronder 'langer bellen met een krachtigere batterij' of iets van die strekking. Daaronder staat dan alleen een 700mAh accu... Die zat er toch juist al standaard in???
Ja, dat klopt. De accessoires op de site zijn gewoon wat aanvullingen op de telefoon. Die accu is dezelfde die standaard bij de V525 zit, dus je kunt `m daar nabestellen of als 2e accu kopen. "Langer bellen..." is gewoon `n verkooppraatjeDocB schreef op 15 februari 2004 @ 13:44:
Hmm, beetje vreemd, op de motorola site hebben ze bij accesoires ook een categorie batterijen staan, met daaronder 'langer bellen met een krachtigere batterij' of iets van die strekking. Daaronder staat dan alleen een 700mAh accu... Die zat er toch juist al standaard in???
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Anoniem: 104215
Heeft iemand die de GSM van internet heeft besteld (http://www.vodafone.nl) al binnen? En hoe lang duurde het?
Modbreak:
Je bent al eens eerder op Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) gewezen. Ga ze nog eens GOED lezen en pas het ajb ook toe. Lees om te beginnen deze draad eens door...
Modbreak:
Je bent al eens eerder op Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) gewezen. Ga ze nog eens GOED lezen en pas het ajb ook toe. Lees om te beginnen deze draad eens door...
[ Voor 51% gewijzigd door Korakal op 15-02-2004 17:14 ]
kijk hier eens en zoek met ctrl+f op "binnen".Anoniem: 104215 schreef op 15 februari 2004 @ 16:33:
Heeft iemand die de GSM van internet heeft besteld (http://www.vodafone.nl) al binnen? En hoe lang duurde het?
Ik ga dit ding ook maar eens bestellen
Maar is et menu wel in het nederlands? Ik ga daar eigenlijk wel van uit, maar wil et toch wel zeker weten
En kan iemand misschien nog een paar foto'tjes maken van het menu in aktie?
En is het enige verschil met het normale en het Vodafone menu dat er een extra knop met Live bijkomt? Als dat zo is, maakt me dat nl ook geen kont uit
En is het enige verschil met het normale en het Vodafone menu dat er een extra knop met Live bijkomt? Als dat zo is, maakt me dat nl ook geen kont uit
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Anoniem: 103136
Het is allemaal in het Nederlands, en het menu is van Vodafone, kun je er wel uitlocken.Repeat schreef op 15 februari 2004 @ 17:46:
Ik ga dit ding ook maar eens bestellenMaar is et menu wel in het nederlands? Ik ga daar eigenlijk wel van uit, maar wil et toch wel zeker weten
En kan iemand misschien nog een paar foto'tjes maken van het menu in aktie?
![]()
http://plaatjes.phonio.nl/ Daar staan wat foto's van het ding in actie, en vorige bladzijdes ook.
Anoniem: 105973
ja dan trilt hij eerst een paar x en daarna word er pas een melodietje afgespeeld.. Is het dus niet mogelijk om dit tegelijk te hebben?? Zou wel jammer zijn want het is och wel iets wat je van zon (verder uitstekende) tel mag verw88 
DocB schreef op 14 februari 2004 @ 19:43:
[...]
Dr is gewoon een geluidsprofiel dat 'vibra & beltoon' heet. Te vinden via de knopjes aan de linkerkant, of bij instellingen > geluidsprofiel...
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 105973 op 15-02-2004 18:48 ]
Anoniem: 14656
Ik heb hem vorige week zaterdag besteld rond 6 uur s'avonds, kreeg een bevestigingsmailtje binnen. Toen ik maandag middag thuis kwam was er een mail van Vodafone dat mijn order bevestigd was. En dinsdagavond rond 6 uur werd het pakketje bezorgt.Anoniem: 104215 schreef op 15 februari 2004 @ 16:33:
Ik heb hem net besteld
Ik hoop dat ie nog geleverd kan worden en een beetje snel
Heb er zin in.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
weet iemand hoe je de bijgeleverde headset op de gsm kan aansluiten? in geen van de 3 connectorpoorten voor accessoire's onderaan de telefoon past ie goed, ben bang de aansluiting van de oplader te slopen als ik hem er met geweld in druk!
Heheh de headset moet aan de bovenkant. Een centimeter of 2 van de antenne af zit een rond stukje plastic. Als je dat eruit pulkt kun je de headset in het gaatje stoppen
ROFL .....
,
ik dahct dat iedereen dit wel kon zien waar het in moest :d
maar ff ontopic , weet iemand waar ik goedkoper dan 25 € een ubs dongle of zoiets dergelijks kan halen?
maar ff ontopic , weet iemand waar ik goedkoper dan 25 € een ubs dongle of zoiets dergelijks kan halen?
thnx, k begreep al nooit waar dat voor was, trouwens nu ik goed in het boekje kijk staat het er wel bij. maar ik ging er van uit dat een headst natuurlijk een accessoire is.DocB schreef op 15 februari 2004 @ 20:29:
Heheh de headset moet aan de bovenkant. Een centimeter of 2 van de antenne af zit een rond stukje plastic. Als je dat eruit pulkt kun je de headset in het gaatje stoppen
Volgens de pricewatch is de goedkoopste 22 euro...kenny89 schreef op 15 februari 2004 @ 20:37:
ROFL .....,
Hey, ik heb nu een M55 die ik maandag als de bliksem terug doe.
Nu is mij deze gsm via het M55-topic aangeraden.
Gauw wat vraagjes dan bestel ik deze nog:
1) Wat vinden jullie de nadelen van deze Motorola V525 ?
2) Is dit gesimlocked ? Kan ik deze deblokeren ???
3) Iemand een M55 gehad of gelijkaardige siemens, wat zijn de afwegingen ???
4) Heeft deze camera een hardwarematige 3x zoom ?
5) Is het ook een MP3-speler ? (Zoja, hoeveel meg doet dat ding) Kunnen er oortjes in ?
6) Is het mogelijk hier een ander batterij in kwijt te geraken ? (160uur is véél te weinig voor mij. Mijn M55 odet 300+ uur theoretisch)
5) Is het ook een MP3-speler ? (Zoja, hoeveel meg doet dat ding) Kunnen er oortjes in ?
6) Is het mogelijk hier een ander batterij in kwijt te geraken ? (160uur is véél te weinig voor mij. Mijn M55 odet 300+ uur theoretisch)
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Als je eerst eens gelezen had, dan had je al een aantal vragen niet hoeven stellen...Mizitras schreef op 15 februari 2004 @ 21:49:
naja,
1) de batterij gaat relatief kort mee, mede doordat je blijft spelen en het beeldschermpje natuurlijk energie vraagt voor de rest helemaal niks
2)Is gesimlocked, semi dat wel dus alle kaarten van vodafone kunnen erin. Het unlocken laat nog even op zich wachten, maar we zijn er mee bezig.
3)kan ik niet beantwoorden
4) Nee, een softwarematige zoom.. de lens opzich verandert niet.
5)Er kunnen mp3 ringtones op, volgens mij ook muziek ja, kweet niet hoeveel meg.
6)Ja er zijn andere batterijen voor...
a) Zoveel tijd heb ik niet. Daarom dat ik nu 2u zit te researchen achter een andere GSM, en daar laat ik het dan vrijwel bij. SorryDaDude schreef op 15 februari 2004 @ 22:01:
[...]
Als je eerst eens gelezen had, dan had je al een aantal vragen niet hoeven stellen...
naja,
1) de batterij gaat relatief kort mee, mede doordat je blijft spelen en het beeldschermpje natuurlijk energie vraagt voor de rest helemaal niks
2)Is gesimlocked, semi dat wel dus alle kaarten van vodafone kunnen erin. Het unlocken laat nog even op zich wachten, maar we zijn er mee bezig.
3)kan ik niet beantwoorden
4) Nee, een softwarematige zoom.. de lens opzich verandert niet.
5)Er kunnen mp3 ringtones op, volgens mij ook muziek ja, kweet niet hoeveel meg.
6)Ja er zijn andere batterijen voor...
1) Dat beeldschermpje, 65K-kleuren, is dit dan ook wel degelijk een goed kleurenscherm, of even bagger als dat van de Nokia serie (bv. 3510i) of van de siemens (MC60, M55, S55) ??? Ik vond Nokia nogal 'brak' en die Siemens goed, maar voor 4000-kleuren nogal 'flets' en sepia-tonig in het wit.
2) Ok, dus dan moet ik bij Vodafone gaan en blijven ?
Ik weet niet juist wat simlocken inhoud. Als het zich beperkt tot frequentieband X, en dat is bij mij Base, dan werkt dat toch ook ? Alé ik ben
[ Voor 11% gewijzigd door Mizitras op 15-02-2004 22:28 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
ik denk dat nokia alleen kan dromen van zo'n schermMizitras schreef op 15 februari 2004 @ 22:24:
[...]
a) Zoveel tijd heb ik niet. Daarom dat ik nu 2u zit te researchen achter een andere GSM, en daar laat ik het dan vrijwel bij. Sorry
1) Dat beeldschermpje, 65K-kleuren, is dit dan ook wel degelijk een goed kleurenscherm, of even bagger als dat van de Nokia serie (bv. 3510i) of van de siemens (MC60, M55, S55) ??? Ik vond Nokia nogal 'brak' en die Siemens goed, maar voor 4000-kleuren nogal 'flets' en sepia-tonig in het wit.
http://www.mobile-review.com/review/motorola-vx00-en.shtmlMizitras schreef op 15 februari 2004 @ 22:24:
[...]
a) Zoveel tijd heb ik niet. Daarom dat ik nu 2u zit te researchen achter een andere GSM, en daar laat ik het dan vrijwel bij. Sorry
Ik weet niet juist wat simlocken inhoud. Als het zich beperkt tot frequentieband X, en dat is bij mij Base, dan werkt dat toch ook ? Alé ik ben
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Een Vodafone simlock houdt in dat er alleen een Vodafone simkaart in kan. Simlock houdt dus in dat er alleen maar bepaalde simkaartjes inkunnen.Mizitras schreef op 15 februari 2004 @ 22:24:
[...]
IS die GSM simlock dan hardware geïmplementeerd of software? Want wat als ik die nu in Belgie in een winkel breng en zeg van: "hey, die is niet simlock vrij! Tegen de wet ! Regel dat !"TerryC schreef op 15 februari 2004 @ 23:09:
[...]
Een Vodafone simlock houdt in dat er alleen een Vodafone simkaart in kan. Simlock houdt dus in dat er alleen maar bepaalde simkaartjes inkunnen.
En als het via software is, dat ding is wel firmware-upgradable, niet ? Daar moet toch iets met aan te vangen zijn peins ik.
EDIT: Uiteraard is het belangrijkste dat ik deze superGSM dan nog in Belgie zou kunnen gebruiken.
@E_q_dance AHA ! En wat kan jij mij zeggen als verschillen in gebruik, kwaliteit, duurzaamheid, gebruiksgemak, beeldkwaliteit, geluidskwaliteit en features van deze GSM tov de M55 ? Ben ij ook een Belg ? (Zoja, via actie gekocht ? Los, ja, wat heeft deze gekost, en waar ?)
[ Voor 29% gewijzigd door Mizitras op 15-02-2004 23:33 ]
Anoniem: 94892
Ik had 2 maanden geleden ook de M55 gekocht (mooi balenMizitras schreef op 15 februari 2004 @ 21:49:
Nu is mij deze gsm via het M55-topic aangeraden.......

Waar je wel op achteruit gaat vergeleken met de M55 is dat je niet de handsfree functie meer kunt gebruiken en dat je de telefoon niet tegelijk kan laten trillen met een beltoon. Maar dit zijn natuurlijk maar zeeeeeeeer kleine nadeeltjes, maar toch.
Ik zit alleen met een probleempje. Ik heb me bij vodafone live geregistreerd maar als ik in het menutje beltonen en dan top 40 of most wanted doe, dan krijg ik de boodschap dat mijn toestel geen downloads kan doen via vodafone WAP
Weet iemand wat er hier aan de hand is?
even een tip voor de gene die niet kunnen wachten.
simlock verwijderen bij vodafone zelf kost je 50 euro.
20 euro meer dan bij unlock zaakje.
Dan zou ik hem op dit moment bij vodafone laten verwijderenjan rademaar schreef op 16 februari 2004 @ 04:58:
even een tip voor de gene die niet kunnen wachten.
Ik heb gisteravond gemaild met gsm-advies.com over de simlock (eerder genoemd) en kreeg (na 23:00 zelfs) binnen vijf minuten reactie:
"normaal gesproken is het gewoon mogelijk, maar op dit moment is er een
storing, en kan wereldwijd niemand op dit moment de V525 unlocken.
Zodra dit wel weer mogelijk is, zal dit te lezen zijn op onze website.
www.gsm-advies.com"
Kan iemand dit bevestigen? Lijkt me wel rottig op zich..
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Anoniem: 7094
yup, de unlock code calcuringsserver ligt plat. ik heb er ook last van. want ik kan ze ook unlocken, maar het programma werkt als volgt:
je krijgt een bepaalt aantal credits, bijvoorbeeld 20, om 20 telefoons te unlocken. het programma maakt dan contact met een website, om een credit eraf te trekken, en de code te calculeren. credits worden door programma en website via een soort abbonement bijgehouden
je krijgt een bepaalt aantal credits, bijvoorbeeld 20, om 20 telefoons te unlocken. het programma maakt dan contact met een website, om een credit eraf te trekken, en de code te calculeren. credits worden door programma en website via een soort abbonement bijgehouden
dat trillen en melody tegelijk was ook al bij mijn motorola t720, dat vond ik echt lastig, daarom heb ik em weggedaan, vaker hoorde ik bij uitgaan etc geen melody en trildfe hij niet omdat geluid aanstond. in principe had ik em altijd op alleen trillen staan. maja een beetje zonde van je mooie belmelodietjesAnoniem: 94892 schreef op 15 februari 2004 @ 23:30:
[...]
Ik had 2 maanden geleden ook de M55 gekocht (mooi balen). En heb nou dus ook de V525 gekocht.
Waar je wel op achteruit gaat vergeleken met de M55 is dat je niet de handsfree functie meer kunt gebruiken en dat je de telefoon niet tegelijk kan laten trillen met een beltoon. Maar dit zijn natuurlijk maar zeeeeeeeer kleine nadeeltjes, maar toch.
Ik zit alleen met een probleempje. Ik heb me bij vodafone live geregistreerd maar als ik in het menutje beltonen en dan top 40 of most wanted doe, dan krijg ik de boodschap dat mijn toestel geen downloads kan doen via vodafone WAP![]()
Weet iemand wat er hier aan de hand is?
Anoniem: 28603
Klinkt interessant, maar ben ik nu de enige die direct zit te rekenen hoe je in vredesnaam die credits kunt omzeilen?Anoniem: 7094 schreef op 16 februari 2004 @ 09:17:
yup, de unlock code calcuringsserver ligt plat. ik heb er ook last van. want ik kan ze ook unlocken, maar het programma werkt als volgt:
Anoniem: 38342
De vraag is waar de controle plaatsvindt. Als je het programma gedownload hebt en het krijgt na installatie pas een soort van serienummer, waaraan de server het progje herkent en de credits berekent, zou je op zich het programma een paar keer kunnen installeren.
@Jaromir: Over welk programma heb je het, en wat voor verbinding met je telefoon moet je maken? (bluetooth of datakabel)?
@Jaromir: Over welk programma heb je het, en wat voor verbinding met je telefoon moet je maken? (bluetooth of datakabel)?
het gaat hier om het programma motoserver
en dat gaat via imei calculatie, dus geen verbinding met de telefoon voor nodig
en dat gaat via imei calculatie, dus geen verbinding met de telefoon voor nodig
Anoniem: 105846
kijk hier eens... een hele rits Motorola Software
http://www.gsmzone.net/gs...bsubpage_id,Motorola.html
http://www.gsmzone.net/gs...bsubpage_id,Motorola.html
Dus jij kunt ons aan unlock codes helpen?Anoniem: 7094 schreef op 16 februari 2004 @ 09:17:
Wat kost het ons om een unlock code van jou te mogen ontvangen?
Anoniem: 97917
Haha, allemaal tegen elkaar opbiedenJokerLash schreef op 16 februari 2004 @ 11:56:
[...]
Dus jij kunt ons aan unlock codes helpen?![]()
Wat kost het ons om een unlock code van jou te mogen ontvangen?
unlock code verschilt per toestel vanwege imei koppeling. zodra als motoserver weer werkt kost het 15 euro, en bij een grote vraag kan de prijs nog zakken naar 10 euro
Ik snap er echt niks van 
Telkens als ik iets wil downloaden met vodafone live krijg ik het bericht dat mijn toestel die functie niet ondersteunt
Ik kan gewoon alles maar ik kan niks downloaden.. Ben ik nou de enigste die hier last van heeft..?
Toen heb ik maar via www.mobelle.nl een mp3 besteld en die kreeg ik opgestuurd. Nou staat hij opgeslagen bij "browser berichten" maar vervolgens kan ik er nix mee doen
Heeft iemand een idee hoe ik bij deze mp3 kan

Telkens als ik iets wil downloaden met vodafone live krijg ik het bericht dat mijn toestel die functie niet ondersteunt
Toen heb ik maar via www.mobelle.nl een mp3 besteld en die kreeg ik opgestuurd. Nou staat hij opgeslagen bij "browser berichten" maar vervolgens kan ik er nix mee doen
Ik meende gelezen te hebben, dat Live! de motorola V525 nog ondersteunde qua ringtones e.d.Anoniem: 94892 schreef op 16 februari 2004 @ 13:51:
Ik snap er echt niks van
Telkens als ik iets wil downloaden met vodafone live krijg ik het bericht dat mijn toestel die functie niet ondersteuntIk kan gewoon alles maar ik kan niks downloaden.. Ben ik nou de enigste die hier last van heeft..?
Toen heb ik maar via www.mobelle.nl een mp3 besteld en die kreeg ik opgestuurd. Nou staat hij opgeslagen bij "browser berichten" maar vervolgens kan ik er nix mee doenHeeft iemand een idee hoe ik bij deze mp3 kan
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
Anoniem: 40806
Hoelang denk jij dat het nog gaat duren voordat die server weer werkt??Anoniem: 7094 schreef op 16 februari 2004 @ 12:17:
unlock code verschilt per toestel vanwege imei koppeling. zodra als motoserver weer werkt kost het 15 euro, en bij een grote vraag kan de prijs nog zakken naar 10 euro
Als ie alsnog valt te unlocken laat ik hem bestellen.
Zal wel te bestellen zijn vanuit en naar Belgie.
(PS: die ene website + server werken toch ???)
Anoniem: 40806
Ik bedoel de server waarmee je met behulp van imei nr, unlock code kan laten berekenen.Mizitras schreef op 16 februari 2004 @ 15:51:
Ben als Belg ook geinteresseerd in deze gsm. Waar denk je deze te kopen?Mizitras schreef op 16 februari 2004 @ 15:51:
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Heeft er iemand al JAVA Games via BLUETOOTH naar zijn mobiel kunnen zenden? (.jad files) Hier een link waar je JAVA Games kan downloaden, .jad files: http://www.motclub.com/mo...43b6ffdc3d20ebba99e4384e8
Ik krijg nog een fout als ik ze naar mijn foon wil zenden (V525) Iemand een idee?
Ik krijg nog een fout als ik ze naar mijn foon wil zenden (V525) Iemand een idee?
je moet de jar files hebbenAnoniem: 103136 schreef op 16 februari 2004 @ 17:47:
Heeft er iemand al JAVA Games via BLUETOOTH naar zijn mobiel kunnen zenden? (.jad files) Hier een link waar je JAVA Games kan downloaden, .jad files: http://www.motclub.com/mo...43b6ffdc3d20ebba99e4384e8
Bestellen via het net. Dan via dde winkel laten deblokken. Het mag hier toch niet, die simlock, dus ze bieden die service bij elke winkel aan praktisch.flanger schreef op 16 februari 2004 @ 16:54:
[...]
Ben als Belg ook geinteresseerd in deze gsm. Waar denk je deze te kopen?
(Ben daarstraks gaan horne bij Photo Hall)
Kun je me soms eens op msn contacteren (flanger83@hotmail.com)Mizitras schreef op 16 februari 2004 @ 20:56:
[...]
Bestellen via het net. Dan via dde winkel laten deblokken. Het mag hier toch niet, die simlock, dus ze bieden die service bij elke winkel aan praktisch.
(Ben daarstraks gaan horne bij Photo Hall)
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Toptoestelletje!! Waarom zie ik dit topic nou veel te laat?? Volgens mij kan je hem niet meer bestellen via de website http://www.vodafone.nl of zit ik er zwaar overheen te kijken?? Mocht er iemand van zijn toestel af moeten you know to find me
.
Edit: Ja ikke is scheel, staat nog gewoon op de site
Edit: Ja ikke is scheel, staat nog gewoon op de site
[ Voor 11% gewijzigd door renzo4000 op 16-02-2004 21:46 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Kan je met een USB bluetooth dongle de V525 ook gebruiken als ouderwets analoog telefoon-toestel voor m'n analoge modem in m'n laptop (waar ook een traditionele)-phone plug in voor in zit; deze laatste moet je dus bypassen en via de bluetooth dongle-ingang het analoge piep-rrrrrrrrr signaal op de analoge ingang van de ingebouwde 56k modem van m'n laptop kunnen krijgen?
@ renzo4000
Hier kun je hem bestellen:
http://onlinewinkel.vodaf...imv525bl.html?ab_agid=130
Je moet dan wel in het bezit van een CC zijn.
Hier kun je hem bestellen:
http://onlinewinkel.vodaf...imv525bl.html?ab_agid=130
Je moet dan wel in het bezit van een CC zijn.
Ik ben eerst eens even gaan rond bellen of het toestel simlockvrij te maken is en dat blijkt momenteel nog niet zo makkelijk te zijn. Sommige unlockservices hebben niet eens de mogelijkheid/kennis en een paar kunnen op dit moment de service niet aanbieden. Dit komt vooral omdat het unlocken op "afstand" gebeurd en die server is momenteel uit de lucht. Er zijn maar een beperkt aantal mensen in de wereld die toegang hebben tot die server en ze schijnen nu de prijzen kunstmatig omhoog te gooien... een beetje jammer want ik wil dat toestelletje echt wel hebbuh maar ik bel met t-mobile dus dat is een beetje jammer. Iemand anders al wel zijn toestel simlockvrij gekregen???
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
kun je niet eens uitleggen hoe het precies moet.
persoonlijk kan ik niet veel vinden over hoe en wat over java voor telefoons
yep it's me
ik krijg vannacht om 3 uur
een smsje dat m'n NAW registratie € 10,- beltegoed had opgeleverd...
nu nog de overige € 50

nu nog de overige € 50
nog even voor de mensen die twijfelde tussen motorola v525 en de sagem my v-65 ( nu €100 met 15€ beltegoed) mijn broertje heeft nu net zijn v525 binnen gehad en ik heb die sagem. Maar na een vergelijking zien de foto's op de sagem er beter uit. ze zijn iets minder kleurrijk maar veel minder kartelig. Verder vind ik het menu van de motorola erg brak. Als je iets wilt doen vind je het nou niet bepaald op logische plekken. verder is het wel een mooi telefoontje. Maar als ik een keuze moest maken tussen beide zou ik voor de sagem kiezen en dan vooral vanwege de betere camera (want je koopt een camera tel toch grotendeels voor de camera lijkt mij). Maar de sagem is als je het beltegoed eraf haalt wel net iets duurder natuurlijk.
Ik koop deze telefoon alleen maar omdat: Hij goedkoop is, een goed kleurenscherm, veel beltegoed en de camera is leuk meegenomenTCR schreef op 17 februari 2004 @ 10:46:
nog even voor de mensen die twijfelde tussen motorola v525 en de sagem my v-65 ( nu €100 met 15€ beltegoed) mijn broertje heeft nu net zijn v525 binnen gehad en ik heb die sagem. Maar na een vergelijking zien de foto's op de sagem er beter uit. ze zijn iets minder kleurrijk maar veel minder kartelig. Verder vind ik het menu van de motorola erg brak. Als je iets wilt doen vind je het nou niet bepaald op logische plekken. verder is het wel een mooi telefoontje. Maar als ik een keuze moest maken tussen beide zou ik voor de sagem kiezen en dan vooral vanwege de betere camera (want je koopt een camera tel toch grotendeels voor de camera lijkt mij). Maar de sagem is als je het beltegoed eraf haalt wel net iets duurder natuurlijk.
http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/imv525bl.html
voor bestaande prepay klanten heeft Vodafone de actie aangepast
Het wordt steeds leuker !koen schreef op 17 februari 2004 @ 12:25:
http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/imv525bl.html
Moet je zeker weer een creditcard hebben om te bestellen, das dan jammer...
Wat is het verschil eigenlijk tussen nieuw bestellen of als bestaand prepaid klant?
Je krijgt die 65 euro in beide gevallen verspreid over 5 maanden.
Geef mij dan maar gelijk een nieuw tel nr erbij, altijd handig.
Anoniem: 106240
Kan iemand mij vertellen hoeveel sms berichten je kan opslaan en of deze telefoon beschikt over afleverrapporten.
Ik heb dit namelijk nog nergens kunnen vinden.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Point en click.BonBon schreef op 17 februari 2004 @ 13:26:
Even een vraagje tussendoor over de ingebouwde camera :
is het "point & click" om foto's te maken, of moet je vantevoren 21 handelingen verrichten om de camera te activeren?
Ja dat vind ik ook wel erg belangrijk want het is hoogst irritant als je niet weet of je bericht is afgeleverd.Anoniem: 106240 schreef op 17 februari 2004 @ 14:13:
Kan iemand mij vertellen hoeveel sms berichten je kan opslaan en of deze telefoon beschikt over afleverrapporten.
Alvast bedankt
Ik heb sinds kort de nieuwe motorola V525 en ik vind hem nogal lastig te bedienen. En het klopt niet helemaal in praktijk met zoals het in het boekje staat. Zo kan ik niet eens vinden hoe ik een beltoon moet selecteren.
In het bijgeleverde boekje staat: menu > instellingen > melding profielen (en hier gaat het fout want dat staat er nergens in bij mij)
dus als iemand van jullie het weet...ik zou het ook graag willen weten
thnx
In het bijgeleverde boekje staat: menu > instellingen > melding profielen (en hier gaat het fout want dat staat er nergens in bij mij)
dus als iemand van jullie het weet...ik zou het ook graag willen weten
thnx
ja dan kan je net zo goed een goedkopere foon nemen zonder camera toch??Anoniem: 97917 schreef op 17 februari 2004 @ 10:59:
[...]
Ik koop deze telefoon alleen maar omdat: Hij goedkoop is, een goed kleurenscherm, veel beltegoed en de camera is leuk meegenomen. Een telefoon is vind ik om te bellen, en een camera om foto's te schieten. Ik ga toch neit serieuze foto's met me camera maken
Daarnaast vind ik een klaptelefoon wel netjes staan en vind jij maar voor 129euro-65euro=65euro een telefoon met 64.000 kleurenschermTCR schreef op 17 februari 2004 @ 15:07:
[...]
ja dan kan je net zo goed een goedkopere foon nemen zonder camera toch??
PRECIES!! Weinig geld voor zoveel moois.Anoniem: 97917 schreef op 17 februari 2004 @ 15:16:
[...]
Daarnaast vind ik een klaptelefoon wel netjes staan en vind jij maar voor 129euro-65euro=65euro een telefoon met 64.000 kleurenschermen andere leuke opties (zoals Live!/polyfoon/mp3 etc.). Die vind je niet snel
Ik had eerst een 3310 en sinds kort een A800 (zo'n klaptelefoon dus),
en ik zweer bij die A800. Je doet het klepje dicht en er is geen kans dat ie belt omdat ie toevallig in je broekzak van de keylock ging (is me al overkomen!).
En zo'n klepje beschermt je foon, geweldig.
Ik heb een V525 gereserveerd, deze week komt ie binnen
Waar heb je hem besteld (stad?), bij mij vertelde ze dat als je massel hebt ze deze week binnen kwamen en anders de week eropBonBon schreef op 17 februari 2004 @ 15:29:
[...]
PRECIES!! Weinig geld voor zoveel moois.
Ik had eerst een 3310 en sinds kort een A800 (zo'n klaptelefoon dus),
en ik zweer bij die A800. Je doet het klepje dicht en er is geen kans dat ie belt omdat ie toevallig in je broekzak van de keylock ging (is me al overkomen!).
En zo'n klepje beschermt je foon, geweldig.
Ik heb een V525 gereserveerd, deze week komt ie binnen
Hoe lang duurde het bij de mensen die online besteld hadden voordat ze het mailtje met "order geaccepteerd" of geweigerd kregen. Ik heb em 2 dagen geleden besteld, kreeg toen gelijk een mailtje dat ik het op korte termijn zou horen, maar nu nog niks
mijn broertje moest het ff weten maar hij snapt nog steeds niet hoe die ze dan als beltoon moet selecteren. Hij kan ze alleen maar beluisterenAnoniem: 106246 schreef op 17 februari 2004 @ 15:11:
> TCR gevonden de beltonen?
Anoniem: 106246
als hij bij de beltonen is, menu > als beltoon selecteren.TCR schreef op 17 februari 2004 @ 15:47:
[...]
mijn broertje moest het ff weten maar hij snapt nog steeds niet hoe die ze dan als beltoon moet selecteren. Hij kan ze alleen maar beluisteren
Stad = Bergen op Zoom. Je kan die V525 kopen bij Autoshop Brabant (zie reclamefolder). Zelf heb ik hem gereserveerd bij Belcompany BoZ.Anoniem: 97917 schreef op 17 februari 2004 @ 15:35:
[...]
Waar heb je hem besteld (stad?), bij mij vertelde ze dat als je massel hebt ze deze week binnen kwamen en anders de week erop
Maar beide winkels krijgen pas deze week de foons binnen.
Anoniem: 106246
Bij mij duurde het een paar uur voordat alles geaccepteerd werd en verzonden.Repeat schreef op 17 februari 2004 @ 15:37:
Hoe lang duurde het bij de mensen die online besteld hadden voordat ze het mailtje met "order geaccepteerd" of geweigerd kregen. Ik heb em 2 dagen geleden besteld, kreeg toen gelijk een mailtje dat ik het op korte termijn zou horen, maar nu nog niks
Ik zou toch kontakt opnemen met KS, 2 dagen is wel lang.
Heb vrijdagmiddag besteld vanmiddag om 2uur binnen gekregen 
Maar die %^&* simlock moet eraf heb abbo van Tmobile!
Ga vannet weekend naar zwarte markt om te kijken of ze me daar kunnen helpen...
Ga morgen ook ff voor usb dongle met bluetooth
Maar die %^&* simlock moet eraf heb abbo van Tmobile!
Ga vannet weekend naar zwarte markt om te kijken of ze me daar kunnen helpen...
Ga morgen ook ff voor usb dongle met bluetooth
Heb ook vanmiddag maar een mailtje gestuurd naar de onlinewinkel bij vodafone over waarom het bij mij zo lang duurt en of ze het misschien vergeten zijn ofzo, maar nog geen antwoord. Had ik natuurlijk ook wel kunnen verwachten, want ik ben volgens mij de enige die binnen 5 minuten altijd een antwoord terugmailt
Hoop dat er morgen voor mij een leuk mailtje ligt

Anoniem: 106099
ik heb ook nog een vraagje over die java spellen sturen via bluetooth, je moet dus het .jar bestand sturen, pakt de telefoon dit bestand uit dan ? want het is een winrar bestand.
Telefoon vraagt of je het wilt 'installeren'.Anoniem: 106099 schreef op 17 februari 2004 @ 17:30:
ik heb ook nog een vraagje over die java spellen sturen via bluetooth, je moet dus het .jar bestand sturen, pakt de telefoon dit bestand uit dan ? want het is een winrar bestand.
Dat even bevestigen en hij verschijnt bij je games.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Iemand al de nieuwe dewi cd ontvangen 
ben net terug van vakantie in parijs. Ik ga eens donderdag kijken bij die belcompany bij mij om de hoek of ze nog 1 hebben voor mij. Wie weet is die voorraad van 5 nog steeds niet geslonken.
Over bluetooth. Let erop wat je precies wil hebben. Ik heb bewust de msi gekozen vanwege de klasse 1(bereik 100m). Hij was 35 euro(meer info zie link van vorige post)
voor een euro of 25 heb je er ook 1 maar die is dan klasse 1.1(bereik tot 30) en klasse 2 (bereik tot 10).
Dus voor een klein beetje meer heb je ook wat meer technologie, die gebouwd is voor de toekomst wanneer er ook klasse 1 in de gsm komt.(wellicht dat dat ook eruit gaat e wifi aanbod komt. ben in japan geweest en ze hebben daar gsm met wifi, omdat ze bang zijn dat umts gaat mislukken)
voor links zie ook vorige post van mij wellicht dat ze nu doen. Succes iniedergeval
ben net terug van vakantie in parijs. Ik ga eens donderdag kijken bij die belcompany bij mij om de hoek of ze nog 1 hebben voor mij. Wie weet is die voorraad van 5 nog steeds niet geslonken.
Over bluetooth. Let erop wat je precies wil hebben. Ik heb bewust de msi gekozen vanwege de klasse 1(bereik 100m). Hij was 35 euro(meer info zie link van vorige post)
voor een euro of 25 heb je er ook 1 maar die is dan klasse 1.1(bereik tot 30) en klasse 2 (bereik tot 10).
Dus voor een klein beetje meer heb je ook wat meer technologie, die gebouwd is voor de toekomst wanneer er ook klasse 1 in de gsm komt.(wellicht dat dat ook eruit gaat e wifi aanbod komt. ben in japan geweest en ze hebben daar gsm met wifi, omdat ze bang zijn dat umts gaat mislukken)
voor links zie ook vorige post van mij wellicht dat ze nu doen. Succes iniedergeval
Anoniem: 105971
ehhh... wat die simlock betreft he....
$%^&*%^&*(... telefoon is gewoon te nieuw ofzow...
heb het dus aan 80 mensen gevraagd... die kunnen het (nog) niet zeggen ze... en eentje via internet geeft aan het wel te kunnen maar dat de motorola-v525-unlock-server-generator-imei-code-dinges eruit ligt... dus daar hebben we ook nix aan .. :):)
volgens mij moetie met veel moeite gewoon nog effe in de la..
patience...
patience...
$%^&*%^&*(... telefoon is gewoon te nieuw ofzow...
volgens mij moetie met veel moeite gewoon nog effe in de la..
patience...
patience...
@ Sirknumbskull
Ik zit met het hetzelfde probleem, athans ik heb hem nog niet gekocht omdat ik zeker wil zijn dat hij simlockvrij gemaakt kan worden. Is er dan niemand die hem al simlockvrij heeft???
Ik zit met het hetzelfde probleem, athans ik heb hem nog niet gekocht omdat ik zeker wil zijn dat hij simlockvrij gemaakt kan worden. Is er dan niemand die hem al simlockvrij heeft???
precies dat unlocken komt vast nog we eens. Mensen ga eerste lekker genieten van de 65 euro beltegoed. een beetje vodafone life bekijken misschien is het wel wat 
tegen de tijd dat dat op is zijn er vast wel mogelijkheden om dat ding te kraken. En voorzover ik weet gebruiken die unlockers voor motorola om remote te unlocken de service software van victor en die mensen verstaan helaas hun vak. vandaar de online database ipv een imei calculator. installatie dient men een usb ding te hebben, zoiets als token. Er staat op howard wel een gekraakte versie maar die kan je niet gebruiken voor de v525.
dus tot die tijd unlocken bij de unlockboer zodra die weer toegang hebben tot database. Wellicht dat flashen en flexen werkt maar daar heb ik geeb info over
tegen de tijd dat dat op is zijn er vast wel mogelijkheden om dat ding te kraken. En voorzover ik weet gebruiken die unlockers voor motorola om remote te unlocken de service software van victor en die mensen verstaan helaas hun vak. vandaar de online database ipv een imei calculator. installatie dient men een usb ding te hebben, zoiets als token. Er staat op howard wel een gekraakte versie maar die kan je niet gebruiken voor de v525.
dus tot die tijd unlocken bij de unlockboer zodra die weer toegang hebben tot database. Wellicht dat flashen en flexen werkt maar daar heb ik geeb info over
[ Voor 14% gewijzigd door pang op 17-02-2004 19:17 ]
Anoniem: 106240
Je kan kijken op ebay. Daar worden ze aangeboden. Alleen zijn ze nog niet in Nederland beschikbaar. Ze komen dan uit Duitsland. http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3387431330&category=29027Anoniem: 25065 schreef op 17 februari 2004 @ 19:17:
Weet iemand waar ze miniantennes voor deze phone verkopen? En hoe klein zijn ze dan?
Wel erg goedkoop of niet?
Kan iemand mij iets vertellen over de sms functie van dit ding??
1. Heeft hij afleverrapporten?
2. Hoeveel smsjes kan je opslaan?
Op de zwarte markt zijn ze meestal up to date...
dus naja jullie horen het van mij na het weekend
dus naja jullie horen het van mij na het weekend
foutje
[ Voor 98% gewijzigd door ernst op 17-02-2004 19:46 . Reden: is al overbodig, na ctrl+r ]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Anoniem: 98248
ahhh zo'n geile telefoon! ik ben 28 feb jarig:), is ie dan (iets eerder dus) nog te koop? En over die usb-aansluiting, is dat echt een speciale aansluiting voor motorolatelefoons? Zou iemand een plaatje kunnen maken/sturen van de usb kabel en dan met name het eind van de kabel?
Greetz
Greetz
uhmmmm toppic wel doorgelezen.... denk het niet...Anoniem: 98248 schreef op 17 februari 2004 @ 20:02:
ahhh zo'n geile telefoon! ik ben 28 feb jarig:), is ie dan (iets eerder dus) nog te koop? En over die usb-aansluiting, is dat echt een speciale aansluiting voor motorolatelefoons? Zou iemand een plaatje kunnen maken/sturen van de usb kabel en dan met name het eind van de kabel?
Greetz
maaruh je moet een bluetooth dongle kopen van een actie €25 bij mycom.nl
en ja hij is dan nog te koop, I quess...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 105846 op 17-02-2004 20:12 ]
op z'n FransAnoniem: 25065 schreef op 17 februari 2004 @ 19:17:
Weet iemand waar ze miniantennes voor deze phone verkopen? En hoe klein zijn ze dan?
http://www.kabiloo.fr/bou...rola_V500%20-%20V525.html
Na wat gefreubel heb ik de Mycom USB dongle icm de V525 werkend gekregen.
Alleen vanuit Windows de telefoon benaderen werkt niet echt: de foto's moet ik écht vanuit het toestel zelf naar de pc toesturen. 
Weet iemand hier een oplossing voor? En op welke manier kan ik dan vanuit m'n pc een mp3 of ringtone erop pompen?
Er naartoe slepen werkt niet.
Ik krijg dan telkens de melding "Fout bij het tot stand brengen van de verbinding". Iemand enig idee?

Weet iemand hier een oplossing voor? En op welke manier kan ik dan vanuit m'n pc een mp3 of ringtone erop pompen?
Ik krijg dan telkens de melding "Fout bij het tot stand brengen van de verbinding". Iemand enig idee?
[ Voor 19% gewijzigd door Bart-Willem op 17-02-2004 20:41 ]
Hmm.....ik lees net iets minder leuks over de V525 :
"Dahingegen ließ die Sprachqualität zuweilen sehr zu wünschen übrig."
oftewel 'de spraakkwaliteit laat soms te wensen over...'
"Sicher hätte man auch hier mit einem besseren Sprachprozessor mehr herausholen können"
Met een betere spraakprocessor had men er meer uit kunnen halen.
bron :
http://www.areamobile.de/tests/Motorola_V525/teil_III.php
Zijn er hier mensen met klachten over de V525?
"Sicher hätte man auch hier mit einem besseren Sprachprozessor mehr herausholen können"
bron :
Tja dat is dan balen hoorBonBon schreef op 17 februari 2004 @ 20:31:
bron :
Anoniem: 25065
Weet iemand misschien of het mogelijk is om dat blauwe gedeelte er op de 1 of andere manier af te halen? Ik heb hem nu een week, maar dat blauwe vindt ik toch een beetje minder. Ik wil dat gedeelte graag zwart of zilver maken.
Iemand enig idee hoe ik dat het beste kan doen?
Nu in het nederlandsBonBon schreef op 17 februari 2004 @ 20:31:
bron :
Niet
Da's nog altijd omgerekend 284,- gulden.....
En ik gebruik een telefoon om te bellen, dus moet de spraakkwaliteit wel in orde zijn.
Er staat in de test ook "laat soms ZEER te wensen over". Daar krijg ik het toch wel benauwd van...
En ik gebruik een telefoon om te bellen, dus moet de spraakkwaliteit wel in orde zijn.
Er staat in de test ook "laat soms ZEER te wensen over". Daar krijg ik het toch wel benauwd van...

je hebt gelijk, ik heb niks gezegd
nu weer ontopic
Niet
heb hem al enkele dagen en moet zeggen dat hij echt niet slechter is dan mijn vorige telefoons (sonyericsson t600 en t610)BonBon schreef op 17 februari 2004 @ 20:46:
Da's nog altijd omgerekend 284,- gulden.....
ook heb ik nog niet van andere gehoord (die ik heb gebeld) dat ze mij moeilijk konden verstaan.
sterker nog, als je het mij vraagt is de kwaliteit zelfs beter dan de t610.
bij mij zit er wat ruimte langs het blauwe gedeelte dus met een mesje zou je het eraf kunnen krijgen maar ik denk dat je wel lijmresten tegen gaat komen.Anoniem: 25065 schreef op 17 februari 2004 @ 20:44:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om dat blauwe gedeelte er op de 1 of andere manier af te halen? Ik heb hem nu een week, maar dat blauwe vindt ik toch een beetje minder. Ik wil dat gedeelte graag zwart of zilver maken.
maar je zou het natuurlijk kunnen verwijderen en dan spuiten, dan zou je het zo terug kunnen plakken lijkt mij.
De spraakkwaliteit hier is geweldig! Dat viel me meteen op bij het eerste telefoontje, toch wel wat beter dan mijn oude Nokia 3330 / Hi ..
ondanks de zeer cheape prijs ben ik toch beetje teleurgesteld over mijn V525.
Ten eerste omdat ik problemen heb met het downloaden van ringtones enz. via vodafone live (zoals ik al had aangegeven). Ook kan ik ontvangen MMS jes niet downloaden, maar dat zal wel aan mijn tel. liggen want anderen hoor ik er niet over.
De camera kwaliteit lijkt goed, maar zodra je je hand maar een beetje beweegt tijdens een foto te maken krijg je meteen blokkerige kwaliteit. Ook als je een foto als achtergrond wil instellen dan gaat hij er op inzoomen of je moet er een grijs kader omheen hebben. Vind ik op zich best vervelend.
Ten eerste omdat ik problemen heb met het downloaden van ringtones enz. via vodafone live (zoals ik al had aangegeven). Ook kan ik ontvangen MMS jes niet downloaden, maar dat zal wel aan mijn tel. liggen want anderen hoor ik er niet over.
De camera kwaliteit lijkt goed, maar zodra je je hand maar een beetje beweegt tijdens een foto te maken krijg je meteen blokkerige kwaliteit. Ook als je een foto als achtergrond wil instellen dan gaat hij er op inzoomen of je moet er een grijs kader omheen hebben. Vind ik op zich best vervelend.
van je blokkerigheid.... dat is met alle digicams zo... koop maar een digicam van €30 dan heb je dat ook (wel minder maargoed)... ennuh de fotows afdrukken bij de hema kan toch niet... zijn ze te klein voor geloof ikAnoniem: 94892 schreef op 17 februari 2004 @ 22:58:
ondanks de zeer cheape prijs ben ik toch beetje teleurgesteld over mijn V525.
en van dat kader.... ja duh!... heb je ook met windows van je computer.. je heb toch te maken met een resolutie....
Dit topic is gesloten.