[ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.220 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ahh yeah! 8) Bluetooth werkt, en het verzenden van mp3's ook! _/-\o_

Ik ben écht zwaar tevreden over deze Motorola! Geluidskwaliteit is goed, en ach: die camera moet je niet al te zwaar aan tillen. Het is gewoon een portable webcam, dus met goede belichting heb je goede foto's en met kunstlicht wordt 't al gauw een ramp. Maar daar koop je een telefoon niet voor, maar een digicam. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 105846 schreef op 17 februari 2004 @ 20:11:
[...]

maaruh je moet een bluetooth dongle kopen van een actie €25 bij mycom.nl
Maar mijn vraag gaat over de usb kabel, want de foon heeft toch ook hier voor een aansluiting? Ik wil graag een foto van de aansluiting als dat kan

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Anoniem: 94892 schreef op 17 februari 2004 @ 22:58:
ondanks de zeer cheape prijs ben ik toch beetje teleurgesteld over mijn V525.
Ten eerste omdat ik problemen heb met het downloaden van ringtones enz. via vodafone live (zoals ik al had aangegeven). Ook kan ik ontvangen MMS jes niet downloaden, maar dat zal wel aan mijn tel. liggen want anderen hoor ik er niet over.
De camera kwaliteit lijkt goed, maar zodra je je hand maar een beetje beweegt tijdens een foto te maken krijg je meteen blokkerige kwaliteit. Ook als je een foto als achtergrond wil instellen dan gaat hij er op inzoomen of je moet er een grijs kader omheen hebben. Vind ik op zich best vervelend.
Heb je de resolutie wel ingsteld?
In het menu van de camera staat hij standaard op MMS kwaliteit, maar de resolutie kan nog 4x zo hoog.
Ik had eerst ook een foto als achtergrond gedaan en dat zag er idd echt niet uit. maar nu de resolutie op 640 x 480 staat ziet het er perfect uit.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 22:09
er staan trouwens fotoos gepost met 640*480resolutie van mijn aibo :). Tis weliswaar in een niet al te lichte ruimte gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94892

messi schreef op 18 februari 2004 @ 08:54:
[...]

Heb je de resolutie wel ingsteld?
In het menu van de camera staat hij standaard op MMS kwaliteit, maar de resolutie kan nog 4x zo hoog.
Ik had eerst ook een foto als achtergrond gedaan en dat zag er idd echt niet uit. maar nu de resolutie op 640 x 480 staat ziet het er perfect uit.
Thenkz 8) , dit is idd een stuk beter B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Anoniem: 94892 schreef op 18 februari 2004 @ 12:12:
[...]

Thenkz 8) , dit is idd een stuk beter B)
Arghhhh, jullie babbelen llemaal op de features en moet nog steeds wachten :( .
Hoop dat ze snel binnenkomen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Hmm is het niet mogelijk om met de V525 te internetten via bluetooth?

Dus
Telefoon-----bluetooth----->PC-------ADSL----->Internet

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 11:11
THW Arie schreef op 18 februari 2004 @ 13:50:

Dus
Nee, de V525 kan niet als client van een personal area network of dial-up verbinding functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106240

Kan echt niemand mij vertellen hoeveel smsjes je kan opsaan op de V525? En of de V525 beschikt over afleverrapporten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57
Dat zou ik ook wel willen weten. Het is namelijk zwaar irritant als je niet kan zien of je sms is afgeleverd. Daarnaast ben ik benieuwd of er al iemand "live-pictures" heeft gemaakt van de menu's e.d. want die kan niet echt vinden op internet, ze zijn een beetje beperkt.

EDIT IVM STATUS UNLOCKEN V525
We will notify you when the Motorola server comes back online.

If you require your phone unlocked and cannot wait indefinately please contact us for alternative solutions.

There are rumours (maybe only rumours) that the server will not be up for months, some rumours are the server will never be up again, so go for alternatives if you can.

Please Note

Some companies are claiming to be able to source codes and keeping money and not providing them, NO ONE CAN CALCULATE CODES AT THE PRESENT

FoneZone

[ Voor 54% gewijzigd door renzo4000 op 18-02-2004 14:58 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mm ik weet niet of t al gezegd is, maar in het openingstopic staat dat de phone een 3x digitale zoom heeft(op de VP site volgens mij ook), maar op de motorola site staat 4x? :?

ook heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat t geheugen 4mb zou zijn, dat is toch 5 mb? of zit die 1mb volgepompt met vodafone 'spyware':)

http://direct.motorola.co...guage=ENG&ProductID=29177

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 18-02-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan door 3x te zoomen naar een zoom van 4 gaan.
Je staat normaal op 1, door dan op inzoomen te drukken gaat hij naar een zoom van 2 en als je dan nog een keer inzoomen drukt zoomt hij in naar een zoom van 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 10:34

silitek

Tubes Only

welk software heb je nodig om deze motorola via BT aan te sturen????...met s55 werkt het wel op m'n lappie....maar snap geen bal van deze v525 krijg alleen maar met dial-up network verbinding.....

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94892 schreef op 18 februari 2004 @ 16:44:
Je kan door 3x te zoomen naar een zoom van 4 gaan.
Je staat normaal op 1, door dan op inzoomen te drukken gaat hij naar een zoom van 2 en als je dan nog een keer inzoomen drukt zoomt hij in naar een zoom van 4
ahh dat schept duidelijkheid! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THW Arie schreef op 18 februari 2004 @ 13:50:

Dus
dit is denkt ik niet wat je bedoelt, maar toch handig:

Bluetooth USB Adapter PC800
Provides a wireless connection between your PC and compatible phone. Use your mobile as a modem to connect easily to the Internet.

http://direct.motorola.co...guage=ENG&ProductID=29177

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 18-02-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100427

*me heeft em nou ook, ik vind em echt goed, maar het menu had in mijn mening wel wat duidelijker gekund, nja anders maar een keer de manual lezen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Nog even een vraagej mbt vodofone online bestellen:

Ik heb nu ook het bevestigingsmailtje gekregen dat mijn order geaccepteerd is en dat hij wordt uitgevoerd, ik krijg nog een mail wanneer mijn bestelling wordt uitgevoerd. Sturen ze die mail over die uitvoering als ze hem verstuurd hebben of wanneer ze het gaan doen? Heb die mail nl nog steeds niet gehad, terwijl ik die bevestiging vanochtend om 9 uur al had. Duurt allemaal zo onnodig lang en wil hem gewoon snel hebben, want me oude is kapot :P

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106099

weet iemand of je met een sms email(22 cent) ook een foto kunt meesturen? want dan kun je op die manier foto's sturen op de helft van de kosten van een MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:29

Radjesh

hoi

hoe zet ik blautand aan? :(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:27
zat er geen handleiding bij die telefoon?
Ik heb mijn bestelling gecanceld, ik vind de telefoon niet meer zo geweldig (geen irda terwijl ik net een irda adapter heb, slechte standby, geen radio/mp3, niet heel handig menu, vodafone zooi, gesimlocked...ik hou het wel bij m`n 6610 (en ik maak er een andere Almeerder blij mee :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:00
Iemand de foon al met outlook gesynct ?
wil graag mijn contactpersonen erin hebben eigenlijk.
Ik kan alleen geen software vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

ok... Ik heb nu ook dit toestel enzo en heb mms geactiveerd door 1200 te bellen en dan optie 5 ---> 3. Ik heb hier geen bevestiging sms van gehad ofzo....

Nu heb ik deze instellingen overgenomen:

Als je een Vodafone live! toestel koopt, dan is deze reeds uitgerust met de juiste instellingen. Mocht je de instellingen alsnog nodig hebben, dan kun je onderstaande stappen volgen om je toestel gebruiksklaar te maken voor Vodafone live! Nog makkelijker is het om 1333 te bellen en vervolgens 3 en 1 te kiezen. Je krijgt deze instellingen dan per SMS toegestuurd.

Instellen Motorola V525 voor Vodafone live!
1. Scroll naar menu Vodafone live! en druk op kies
2. Ga naar WEB profielen
3. Ga naar [Nieuw] En druk op kies
5. De volgende instellingen moeten worden ingevoerd:
Naam: vodafone live
Startpagina: http://live.vodafone.com
Gateway IP: 192.168.251.150
GPRS APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
6. Om dit profiel als standaard in te stellen dient men naar WAP profielen te gaan en op het nieuw aangemaakte profiel te staan, dan drukken op de menuknop boven de ronde navigatie toets en klik op Standaard instellen

MMS instellingen Vodafone live!
1. Scroll naar menu Vodafone live! en druk op kies
2. Ga naar WEB profielen
3. Ga naar nieuw en druk op kies
4. Voer naam in: vodafone mms
5. Startpagina: http://mmsc.mms.vodafone.nl
6. Scroll daarna helemaal naar GPRS APN en voer hetvolgende in
live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone

Maar hij doet het niet :O

Wat doe ik in godsnaam fout?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik doe maar een gok.. moet je misschien minimaal zoveel beltegoed hebben ofzo? Dat ie t met de 5 euro niet doet? Vanaf 10 euro ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

marteltor schreef op 18 februari 2004 @ 18:52:
zat er geen handleiding bij die telefoon?
Ik heb mijn bestelling gecanceld, ik vind de telefoon niet meer zo geweldig (geen irda terwijl ik net een irda adapter heb, slechte standby, geen radio/mp3, niet heel handig menu, vodafone zooi, gesimlocked...ik hou het wel bij m`n 6610 (en ik maak er een andere Almeerder blij mee :P)
Wie gebruikt er nou irda als je bleutooth hebt :? Hoef ie tenminste niet altijd in het zicht te liggen voor een verbinding en zo'n bluetooth headset is helemaal opwindend :P Werkt iig heerlijk op de 6310 van me pa. En hmmz, radio/mp3 in een telefoon en dan zeggen dat de standby slecht is :P Dat zal lekker zijn als je muziek luistert erop :P Daarvoor koop je dan toch een iPod ofzo.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ff me Live geactieveerd via 1200, is simpel te doen:) Pluspuntje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Nou ff vragenuurtje:

Software blautand zit standaard op xp
vodafone live! activeren kost wat tijd, bij mij anderhalve dag
blautand aanzetten --> instellingen --> verbindingen --> bluetooth --> setup --> vind mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

hier doet ie het ook :D

net ff een ringtone gedownload :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je gewoon midi-files uploaden naar je phone? als dat zo is... dan heb ik een mooie lin kvoor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Anoniem: 98248 schreef op 18 februari 2004 @ 21:38:
kan je gewoon midi-files uploaden naar je phone? als dat zo is... dan heb ik een mooie lin kvoor jullie :)
euh ja. ga me niet blauw betalen aan tonen. pff 1 euro per stuk. op howard forum kan jeeen request doen en vaak maakt iemand het dan voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Anoniem: 98248 schreef op 18 februari 2004 @ 21:38:
Die werkt alleen als je geregt bent, tenzij je um zelf host natuurlijk
pang schreef op 18 februari 2004 @ 21:49:
[...]

euh ja. ga me niet blauw betalen aan tonen. pff 1 euro per stuk. op howard forum kan jeeen request doen en vaak maakt iemand het dan voor je.
zo'n 5000 verschillende, samen 27mb als .zip
Gratis en voor niets : ))

:? - E-Mail -
Kan iemand mij vertellen wat ik precies moet instellen om emailtjes te ontvangen
en of het klopt dat @home niet via imap4 o.i.d. kan sturen ?

[ Voor 52% gewijzigd door ernst op 18-02-2004 22:14 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Repeat schreef op 18 februari 2004 @ 20:41:
[...]

Wie gebruikt er nou irda als je bleutooth hebt :? Hoef ie tenminste niet altijd in het zicht te liggen voor een verbinding en zo'n bluetooth headset is helemaal opwindend :P Werkt iig heerlijk op de 6310 van me pa. En hmmz, radio/mp3 in een telefoon en dan zeggen dat de standby slecht is :P Dat zal lekker zijn als je muziek luistert erop :P Daarvoor koop je dan toch een iPod ofzo.
Mijn huidige telefoon heeft geen BT, maar wel irda. Dan koop ik natuurlijk geen BT adapter maar een irda geval |:( Ik vind overigens dat mijn telefoon het met radio nog vrij lang uit houdt, en daar komt bij dat ik niet constant radio aan heb. En over die ipod kopen; betaal jij hem voor me? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Laatst online: 01:46
Radjesh schreef op 18 februari 2004 @ 19:45:
ok... Ik heb nu ook dit toestel enzo en heb mms geactiveerd door 1200 te bellen en dan optie 5 ---> 3. Ik heb hier geen bevestiging sms van gehad ofzo....

<knip....>

Maar hij doet het niet :O

Wat doe ik in godsnaam fout?
Ik had hetzelfde, even via Instellingen-Meer Instellingen Naar Fabrieksinstelling gaan, en toen was voor mij het probleem opgelost.

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[quote]Radjesh schreef op 18 februari 2004 @ 19:45:

waarschijnlijk moet je gewoon nog wat langer wachten, bij mij werkte vodafone live! ook niet direct, maar na het bellen van het telnr. werkte het opeens na ong. 2 dagen, eerst kreeg ik ook niet dat GPRS logo in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
heeft iemand al de FM-radio headset voor deze telefoon ergens voor een redelijke prijs gezien? zoeken via google na de set levert weinig resultaat op. Zal zo'n headset je accu belachelijk snel leeg wreten?

• pang
over email. bij orange is het zo dat je 2 gprs account heb. 1 voor binnen portal en ander buiten portal. Voor email via pop moet ik gprs buiten portal gebruiken. wat ik bij vodafone zie is slechts 1 portal die jouw alleen op life houdt en dus niet het www op waar dan je pop op zit, dus ik vraag me af of uberhaupt pop wel werkt misschien met uitzondering van hun eigen pop. (wanadoo heeft namelijk ook zo een soort pop)

k denk dat ik hiermee heel veel van jullie blij zal maken:

www.freepolytones.net

allemaal gratis te downloaden in midi en mmf formaat. Ik weet alleen nog steeds niet of je midi kan overzend via BT...

Anoniem: 103136

Anoniem: 98248 schreef op 19 februari 2004 @ 07:51:

www.freepolytones.net

allemaal gratis te downloaden in midi en mmf formaat. Ik weet alleen nog steeds niet of je midi kan overzend via BT...
_/-\o_ .. :D .. de website sluit alleen vandaag staat op zijn website:
This website will be closed from February 19th till February 29th due heavy datatraffic and serverload! I really need more donations, otherwise I can't keep the website online for free!
Sorry for the inconvenience and many thanks to the people who already donated!
Maar ik heb net heel veel midi filetjes binnen gehaald :D
-----------------------------------------------------------------------------------

Hoe deed je dat met de resolutie van foto's aanpassen? Het lukt mij nog niet, in welk menu moet ik wezen?

En is er al iemand die via BT JAVA GAMES naar zijn V525 toe heeft gestuurd.

*Tip: Op mIRC staan heeeeel veel games, wallpapers, tunes e.d. .. ik weet niet of het illegaal is om het channel te nomen?

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 103136 schreef op 19 februari 2004 @ 08:27:
*Tip: Op mIRC staan heeeeel veel games, wallpapers, tunes e.d. .. ik weet niet of het illegaal is om het channel te nomen?
Give it a try, en anders mag je het mij wel mailen 8)
audia3 [at] chello [punt] nl

[ Voor 42% gewijzigd door AP3X op 19-02-2004 10:49 ]

[...]

Hoe deed je dat met de resolutie van foto's aanpassen? Het lukt mij nog niet, in welk menu moet ik wezen?
Menu -> Camera -> Menu -> Setup afbeeldingen -> Resolutie

Weet iemand hoe lang het duurt voordat de 10 euro van het antwoordkaart worden bijgeschreven? Want als dat nog een paar weken duurt, ga ik toch vanmiddag maar even een belt. kaart kopen

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 94892 op 19-02-2004 10:54 ]

• pang
Anoniem: 94892 schreef op 19 februari 2004 @ 10:52:
[...]
Weet iemand hoe lang het duurt voordat de 10 euro van het antwoordkaart worden bijgeschreven? Want als dat nog een paar weken duurt, ga ik toch vanmiddag maar even een belt. kaart kopen
ik had hem maandag of dinsdag op de post gedaan en ik had hem zaterdag ontvangen, maar misschien was ik wel een van de eerdere mensen en moet de stroom nu nog gaan binnen komen

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31
ik had hem woensdag ontvangen en zondag op de post gedaan :p

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

En is er al iemand die via BT JAVA GAMES naar zijn V525 toe heeft gestuurd.
Ja ik, werkt perfect :)

Heb ze gedownload van www.motclub.com

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Yes ;) , de aanlevering was er vandaag en direct even opgehaald. Doordat ik er twee had besteld (voor mijn zus en mij) gingen ze moeilijk doen. Dat er maar 1 per huishouden mag :r Dat hadden ze me nooit verteld dus me moeder die hem opgehaald heeft, heeft geregeld dat het wel kon :9

Meteen even het vodafone teken eraf gekrast en de stikker aan de binnenkant ook 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 19-02-2004 15:20 ]

Anoniem: 98248 schreef op 19 februari 2004 @ 07:51:

www.freepolytones.net

Net eentje gedownload via Live, kost je iets van 20 cent aan dat_O_ Straks nog wat leuke uitzoeken:D

• DaDude
http://lggroup.ajolote.net/phpBB2/viewtopic.php?t=3303

flashen naar v600 :D
gaat dit ook met bluetooth ?

• pang
ik stuur ze liever via BT en ik heb trouwens net puzzlebobble via bt naar v5252 verstuurd :)

Ik durf niet :X Wat zijn nou echt de voordelen van het flashen ;) en afwegend tegen de nadelen :*) !
Ik wacht dus nog maar even :9 (lekker veilig)

• ernst
Via de nederlandse handleiding van de V600 heb ik weer 1 van mijn vragen weten te beantwoorden. Misschien ook handig voor anderen :)

http://direct.motorola.co...9_442_dut.pdf?country=GBR

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• silitek

silitek

Tubes Only

Wat vinden jullie van die oplaadconnector???.....vind het maar zwaar bocht. Je moet behoorlijk hard duwen om contact te krijgen...

als ik de enigste ben ga ik toch maar terug met m'n v525

• DaDude
silitek schreef op 19 februari 2004 @ 17:02:
Wat vinden jullie van die oplaadconnector???.....vind het maar zwaar bocht. Je moet behoorlijk hard duwen om contact te krijgen...

als ik de enigste ben ga ik toch maar terug met m'n v525
je moet hem er ook goed insteken, als je hem ff omdraait zal het beter gaan...

• Repeat

Repeat

Anoniem: 97917 schreef op 19 februari 2004 @ 15:11:
Yes ;) , de aanlevering was er vandaag en direct even opgehaald. Doordat ik er twee had besteld (voor mijn zus en mij) gingen ze moeilijk doen. Dat er maar 1 per huishouden mag :r Dat hadden ze me nooit verteld dus me moeder die hem opgehaald heeft, heeft geregeld dat het wel kon :9

Meteen even het vodafone teken eraf gekrast en de stikker aan de binnenkant ook 8)
Hoe lang het het bij jou dan geduurd? En hoeveel zat er tussen de acceptatie mail en de verzonden mail? Heb gister die acceptatiemail gehad, maar nog steeds geen mailtje dat ze em verzonden hebben :( w00t, net een mailtje gehad dat ie verzonden is. Als het goed is krijg ik hem morgen :D

En.....

Wat zijn de voordelen van de v600 tov de v525? Dus wat krijg je extra als je hem flasht?

[ Voor 15% gewijzigd door Repeat op 19-02-2004 19:26 ]

• silitek

silitek

Tubes Only

OK...maar het blijft erg priegel allemaal..... :?

je moet hem er ook goed insteken, als je hem ff omdraait zal het beter gaan...[/quote]

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Over dat games overzetten: Mijn V525 slikt toch echt geen .jar files. jpg'tjes en mp3'tjes overzetten is geen enkel probleem, maar zodra ik iets anders wil overzetten geeft ie een error :S...

Is er niet toevallig iemand die dit ook had, maar het ondertussen heeft opgelost ofzo? wordt er nou wel een beetje gek van. Kan nergens een instelling vinden die er misschien mee te maken heeft...

DocB schreef op 19 februari 2004 @ 17:30:
Over dat games overzetten: Mijn V525 slikt toch echt geen .jar files. jpg'tjes en mp3'tjes overzetten is geen enkel probleem, maar zodra ik iets anders wil overzetten geeft ie een error :S...

Is er niet toevallig iemand die dit ook had, maar het ondertussen heeft opgelost ofzo? wordt er nou wel een beetje gek van. Kan nergens een instelling vinden die er misschien mee te maken heeft...
Same problem here. Wie o wie is het gelukt, en kan even uitleg geven. En wat voor BT Dongle heb je ..

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Heb het zojuist aan de praat gekregen. Ik heb mn telefoon en de comp 'gepaired', en dat lijkt te helpen. Als je met de rechtermuisknop op je telefoon klikt in windows, zou er iets van pair moeten staan. Als je dat doet vraagt hij om een pincode te verzinnen, en die moet je daarna dus op je telefoon invoeren om verbinding te krijgen. Hierna kun je gewoon de .jar files op de OBEX Object push on... slepen, en dan op je telefoon zeggen dat je de zending accepteerd....

Hoop dat dit voor jou ook werkt :)

EDIT: gebruik trouwens geen BT dongle, maar de ingebouwde BT van een laptop...

[ Voor 9% gewijzigd door DocB op 19-02-2004 18:00 ]

• AP3X
  • Niet online
DocB schreef op 19 februari 2004 @ 17:30:

jpg en mp3 worden via File Transfer erop gezet. Maar voor die jar files moet je
gebruik maken van Object Push.

• ernst
DaDude schreef op 19 februari 2004 @ 17:16:
[...]

je moet hem er ook goed insteken, als je hem ff omdraait zal het beter gaan...
:+

De truuk is om het een beetje met gevoel te doen.
Dat ie er niet meteen in glijdt beteknd niet dat je dan maar brute kracht moet gebruiken
Voorzichtig een beetje wiebelen werkt beter.
Hij gaat er aan de zijkant in een moet helemaal recht zitten. Denk er daarbij aan dat de foon zelf aan de zijkant rondloopt. Je moet dus niet proberen de connector evenwijdig aan de telefoon er in de douwen.

DocB schreef op 19 februari 2004 @ 17:59:
Heb het zojuist aan de praat gekregen. Ik heb mn telefoon en de comp 'gepaired', en dat lijkt te helpen. Als je met de rechtermuisknop op je telefoon klikt in windows, zou er iets van pair moeten staan. Als je dat doet vraagt hij om een pincode te verzinnen, en die moet je daarna dus op je telefoon invoeren om verbinding te krijgen. Hierna kun je gewoon de .jar files op de OBEX Object push on... slepen, en dan op je telefoon zeggen dat je de zending accepteerd....

mm jullie praten allemaal over bt, maar ik snap t echt niet? Hoef je nix te installeren als je de dongle er in doet? Maakt ie automatisch verbinding met je phone enzo?

• silitek

silitek

Tubes Only

Ook ik heb problemen met BT van dit toestel....maar krijg wel alles werkend op m'n gsm, jar, mp3 enzo. Doe dat wel omslachtig..heb nog een s55( als een soort buffer) die wel goed werkt met BT via m'n notebook. Dus eerst bestanden. jar enzo op m'n s55 storage file prikken..daarna doorzetten naar de v525 en dat werkt perfect!!!!.....

Beetje dubbel maar werkt wel :9 :9 :9

Anoniem: 98248 schreef op 19 februari 2004 @ 18:07:
[...]

mm jullie praten allemaal over bt, maar ik snap t echt niet? Hoef je nix te installeren als je de dongle er in doet? Maakt ie automatisch verbinding met je phone enzo?
Ja, hij maakt automatisch verbinding, tenminste .. je moet de telefoon (V525) even laten scannen :) ..

DocB schreef op 19 februari 2004 @ 17:59:

Bedankt, ik ga het morgen ook even proberen (Dan heb ik een Dongle) Ik heb ook de fotokwalitieit op 640x480 gezet, worden de foto's echt veel mooier van _/-\o_ :*)

Anoniem: 103136 schreef op 19 februari 2004 @ 19:29:
[...]

Bedankt, ik ga het morgen ook even proberen (Dan heb ik een Dongle) Ik heb ook de fotokwalitieit op 640x480 gezet, worden de foto's echt veel mooier van _/-\o_ :*)
Klopt scheelt erg veel! >:) Eerst dacht ik van: aardige foto'tjes maar op hoge resolutie is het ook nog echt een foto :9 . In het schemer/donker heeft hij al wel snel moeite en met kunst licht ook, maar dat had ik ook niet anders verwacht :D

• Radjesh

Radjesh

hoi

Ik heb mijne verkocht voor 130 euro en de sim gehouden :)

Was van de trap gepleurd en zaten 2 krassen op :P
.
Gelijk een nieuwe besteld :D

ben 38ste op de lijst 8)7

Niet

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Radjesh schreef op 19 februari 2004 @ 19:59:

.

sow dan heb jij geluk ja...

.

Hahaha, ben benieuwd misschien stoppen ze de actie wel eerder 8) Misschien kun je snel hem krijgen via dixons.nl!

Anoniem: 25065

Ik heb vandaag ook mijn bluetooth dongle van mycom binnengekregen en het werkt wel aardig. Eerst lukte het mij ook niet, maar toen ik ze had gekoppeld met password kon ik ook gewoon games enzo op de phone zetten.
Alleen best wel vaak gaat het met mp3tjes mis, dan zegt de phone bestandsformaat onbekend :( Iemand enig idee waar dat door komt?

Wat zijn trouwens een beetje gave games voor op de v525?

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010

.

...afzetter... nieuw kost ie 129, en jij verkoopt hem voor 130 met krassen erop.

Ik snap trouwens die paniek hier niet dat die foon zo slecht voorradig zou zijn in de winkels. Ik weet nu bij mij al 3 winkels in de buurt die de V525 verkopen en nieuwe leveringen krijgen...

• robert-630
  • Niet online
Vandaag eeen BT-adapter van Sitecom (10m bereik-model) gekocht.
Fantastisch wat je er allemaal mee kan. Ik ben de hele dag er mee aan het klooien geweest. Over het algemeen werkt het relaxt, behalve als je mp3's wil overzetten en de BT-verbinding niet constant behouden blijft. Dan moet je weer al die menu's af (of je moet je BT''zoek mij'' onder de smart-toets zetten ;) )

• marteltor
Fantastisch wat je er allemaal mee kan. Ik ben de hele dag er mee aan het klooien geweest
Houdt je van de straat zullen we maar zeggen he...
Ik snap trouwens die paniek hier niet dat die foon zo slecht voorradig zou zijn in de winkels. Ik weet nu bij mij al 3 winkels in de buurt die de V525 verkopen en nieuwe leveringen krijgen...
Paniek is wel een groot woord, maar hier in Almere was een wachtrij van 30 personen. Dus dan is het nog maar de vraag of je hem krijgt :)
Ik heb mijne verkocht voor 130 euro en de sim gehouden

Was van de trap gepleurd en zaten 2 krassen op
.
Gelijk een nieuwe besteld

ben 38ste op de lijst
Cancel ik mijn bestelling bij city point almere (ik kon hem al afhalen) zodat de arme almeerse tweakers die telefoon nog kunnen krijgen, probeert ie er gelijk een te mollen 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door marteltor op 19-02-2004 23:15 ]

• Edoll
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-05 10:40
Iemand de organiser functie al geprobeerd? ik zit nu met een monitor met postits, zou het een handige(re) vervanger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104029

Ik heb deze draad helemaal zitten lezen, maar ik vraag me nu af, of er BT dongle's zijn (merken) die beter met de V525 werken als andere merken.

En hoe zit dat met BT headsets ?? Ik ben zelf van plan om de Jabra 250 te kopen. werkt dat ding goed met de V525 ??

:) ik hoop de V525 morgen op te kunnen halen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 01:02
Weet iemand hier of je je ms outlook adres-gegevens, agenda-gegevens of/en ms excel of word bestanden op deze phone kan downloaden en bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Database freak schreef op 20 februari 2004 @ 01:35:
Weet iemand hier of je je ms outlook adres-gegevens, agenda-gegevens of/en ms excel of word bestanden op deze phone kan downloaden en bekijken?
mm ik denk dat je daarvoor naar software moet zoeken op www.motclub.com, maar ik weet niet of dat met bt ook werkt.. k heb de phone morgen pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

[quote]BonBon schreef op 19 februari 2004 @ 21:51:
[...]

...afzetter... nieuw kost ie 129, en jij verkoopt hem voor 130 met krassen erop.

quote]

hun willen hem toch kopen? :D

Als ik hem voor 130 kwijt kan, dan doe ik hem voor dat geld weg....

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Radjesh schreef op 20 februari 2004 @ 08:43:
BonBon schreef op 19 februari 2004 @ 21:51:
[...]

quote]

hun willen hem toch kopen? :D

Als ik hem voor 130 kwijt kan, dan doe ik hem voor dat geld weg....
mm lekker duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
iemand al een manual gevonden waar alles goed uitgelegd wordt ?
functies als "Network Speed" kan ik niet terug vinden in de handleiding en zo zijn er nog
een aantal functies die totaal niet toegelicht worden.

tevens lees ik op verschillende sites dat de telefoon voice commands ondersteund maar iemand al gevonden hoe dit werkt ?
voice dial is geen probleem, maar als je het mij vraagt zit er helemaal geen voice commands op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yesyesyes!! in leidsenhaghe is ie net binnen mij de dixons!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
weer 129 airmiles erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaa daarvoor doe ik t natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Godver ik snap echt geen reet meer van dat bluetooth. Gister kon in perfect games en ringtones op mijn telefoon zetten en nu doe ik weer hetzelfde als gister en dan krijg ik opeens zo'n foutmelding: Fout: Fout bij tot stand brengen van verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mogas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-05 20:29
Krijg net een brief van vodafone dat ik niet de goede streepjescode op gestuurd zou hebben voor die 50 euro beltegoed. Ik heb gewoon de streepjescode aan de zijkant van de verpakking opgestuurd waar ze ook in de winkel op scannnen bij het afrekenen, lijkt mij de goede.
Ik moet nu de goede opsturen maar welke dan?

Gelijk de klantenservice gebeld ook daar allemaal vraagtekens, die hebben nu alle andere nummers genoteerd, (imei, simkaart, Art nr, enz) en ze gingen uitzoeken hoe het zit.
Ik ben benieuwd.

Iemand anders ook al zo'n brief gehad toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
mogas schreef op 20 februari 2004 @ 12:53:
..... Ik heb gewoon de streepjescode aan de zijkant van de verpakking opgestuurd waar ze ook in de winkel op scannnen bij het afrekenen, lijkt mij de goede. Ik moet nu de goede opsturen maar welke dan?

Iemand anders ook al zo'n brief gehad toevallig?
K heb nog geen brief gehad want ik moet de streepjescode nog opsturen. K had er met een klasgenoot een discussie over welke streepjescode we moesten opsturen!
Volgensmij is het toch gewoon die aan de zijkant? Die is ook te zien op dat plaatje op dat velletje wat je moet opsturen. Heb jij hem wel te samen met de 10,= WAARDECHEQUE opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Ik heb hem met die waardenbon ( Die in de handleiding zat van 10 euro) en die cheqeu waarop ik die streepjescode op moest plakken opgestuurd. Ik heb ook de streepjescode van de Vodafone doos geknipt en opgeplakt...

Zou me benieuwen :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

W00t, net de meneer van de selekt vracht aan de deur gehad :D IK heb em. Eerste indruk: geweldig ding :) Nu even kloten met de instellingen enz :)

Als ik vibra en beltoon kies als profiel trilt hij eerst en daarna gat hij over op e beltoon. Is het niet mogelijk het allebei tegelijk te hebben? De vraag staat idd al in dit topic, maar et antwoord volgens mij niet :)

En als ik dat logo aan de buitenkant wegkras. Zitten daaronder zegmaar ook die puntjes of krijg je dan gewoon een egaal blauw vlak?

[ Voor 60% gewijzigd door Repeat op 20-02-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een site waar ik themes enzo kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Ik las dat iemand van het weekend een poging had gedaan op de zwarte markt om te unlocken, daarna niks meer van hem gezien. Persoon in kwestie weet vast wel naar wie ik refereer.
Ik ben benieuwd hoe dit nu is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31
ik kreeg ook een brief terug dat ik de verkeerde had , meteen teruggebeld en wat blijkt :S , je moet de sticker op het kleine dooje verstureen waar die opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

kenny89 schreef op 20 februari 2004 @ 14:07:
ik kreeg ook een brief terug dat ik de verkeerde had , meteen teruggebeld en wat blijkt :S , je moet de sticker op het kleine dooje verstureen waar die opstaat.
Bedoel je op die motorola doos? :O

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Radjesh schreef op 20 februari 2004 @ 14:13:
[...]

Bedoel je op die motorola doos? :O
Ben benieuwd, ik moet hem nog versturen dus ;) en als het dan zo zou zijn dan staat het verkeerd op het voorbeeld niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
maar op de waardebon staat toch echt de streepjescode van de doos.... 100% zeker (grote rode doos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

Ik vanmorgen ff op mijn fietsje naar de stad karren, ff bij Belcompany binnenlopen en 5 minuten later weer naar buiten met een prachtige telefoon in mn binnenzak. Ik snap niet dat er zo'n probleem is met wachtrijen enzo....... :*) Trouwens die streepjescode aan de zijkant van de doos is de goede(de rode doos bedoel ik dan), zei die beste man van belcompany en die zal wel gelijk hebben denk ik..........Kben dik teverden me dit telefoontje..... _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 20-02-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Zit net die doos te bekijken ( Die Grote rode Vodafone) en daar zit ook een sticker met die streepjescodes:

Serial NR:
LPN NR:
ART NR:

Denk dan dat die het moet zijn?

Wel vaag hoor, iedereen gaat er van uit van die streepjescode waarmee ze dat ding scande in de winkel.... Moet vodafone maar een voorbeeld bijleveren, want nu weet niemand wat te doen :(
Anoniem: 94037 schreef op 20 februari 2004 @ 14:18:
Ik vanmorgen ff op mijn fietsje naar de stad karren, ff bij Belcompany binnenlopen en 5 minuten later weer naar buiten met een prachtige telefoon in mn binnenzak. Ik snap niet dat er zo'n probleem is met wachtrijen enzo....... :*) Trouwens die streepjescode aan de zijkant van de doos is de goede(de rode doos bedoel ik dan), zei die beste man van belcompany en die zal wel gelijk hebben denk ik..........Kben dik teverden me dit telefoontje..... _/-\o_
Je bedoelt die rode doos? :D met

Serial NR:
LPN NR:
ART NR:

[ Voor 47% gewijzigd door Radjesh op 20-02-2004 14:21 ]

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

Radjesh schreef op 20 februari 2004 @ 14:20:
Je bedoelt die rode doos? :D met

Serial NR:
LPN NR:
ART NR:
Nee die andere streepjescode op de rode doos wees die man uit de winkel aan, niet die sticker........Hij zei nog: moet je ff uitknippen en dan opplakken, dus......

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 20-02-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik heb die 10 euro al }) . Op het voorbeeld stond het goed hoor. In eerste instantie dacht ik shit moet gaan knippen totdat ik merkte dat er een sticker op zat.

het is de vodafone doos(grote doos) en niet de motorola doos

[ Voor 20% gewijzigd door pang op 20-02-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

pang schreef op 20 februari 2004 @ 14:25:
ik heb die 10 euro al }) . Op die voorbeeld stond het goed hoor. In eerste instantie dacht ik shit moet gaan knippen totdat ik merkte dat er een sticker op zat
Het is dus wel die sticker met

Serial NR:
LPN NR:
ART NR:

?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Klinkt lekker verwarrend allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of gprs ook data verkeer genereert als je niet op vodafone live bezig bent? Want gister heb ik alleen maar een beetje met bluetooth lopen te kutten en ben helemaal niet met de telefoon op een wapsite of vodafone live geweest. Ik heb gister zelf ook niemand gebeld, maar toch is er opeens een zooitje beltegoed af :/

Hmmz als ik dit alles hier zo lees denk ik dat ik ook de verkeerde streepjescode heb gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 25065 op 20-02-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, het zit zo: Je krijgt een grote doos, met daarin alle onderdelen. Je kijkt naar de voorkant van de doos, dan zit er links een sticker. Die haal je eraf, plak je op, en verstuur je SAMEN met de €10 beltegoed waardebon. Onder die sticker, zit nogmaals de streepjescode .. zodat je die nog gewoon hebt. Dit staat ook op het voorkant ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Anoniem: 103136 schreef op 20 februari 2004 @ 14:46:
Oke, het zit zo: Je krijgt een grote doos, met daarin alle onderdelen. Je kijkt naar de voorkant van de doos, dan zit er links een sticker. Die haal je eraf, plak je op, en verstuur je SAMEN met de €10 beltegoed waardebon. Onder die sticker, zit nogmaals de streepjescode .. zodat je die nog gewoon hebt. Dit staat ook op het voorkant ..
Maar bedoel je nu die rode vodafone doos of die doos die in die rode vodafone doos zit ( zeg maar die motorola doos ).

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Hey,

Ik heb ook eindelijk mijn motorola binnen, netjes via de post. ik heb alleen een heel raar probleem

1. Ik maak een foto van BV een klok deze staat dan op op 18 seconden
2. ik ga naar multimedia en de thumbnail laat mooi 18 seconden zien
3. ik open de foto en de klok staat op 19.

Erg raar en zeker kut want als ik foto van iemand maak doen ze 1 sec na de klik meestal wel bewege en is de foto mislukt. maar op de thumbnail staat alles goed :S

kunnen jullie dit ook even met een klok testen?

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.