Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Anoniem: 106099
ik heb weleens gehoord dat je voor win xp servicepack 1 nodig had om bluetooth te laten werken is dat ook zo? of kun je gewoon een dongle aansluiten en dan werkt het gewoon. ik heb win xp prof
Anoniem: 98248
dat kun je zelf toch ook opzoeken op google? zal genoeg informatie over zijn..Anoniem: 106099 schreef op 22 februari 2004 @ 13:52:
nog iets over die bluetooth dongles,
ik heb weleens gehoord dat je voor win xp servicepack 1 nodig had om bluetooth te laten werken is dat ook zo? of kun je gewoon een dongle aansluiten en dan werkt het gewoon. ik heb win xp prof

Anoniem: 86670
Dit geeft aan hoe vaak de telefoon naar een (ander) netwerk zoekt/aanmeldt. In gebieden met slechte dekking wil het opschroeven van die instelling nog wel eens helpen, maar dat knaagt flink aan je batterij.BonBon schreef op 22 februari 2004 @ 13:19:
- Wat doet de setting "netwerk snelheid" eigenlijk?
je kan kiezen uit : Langzaam, Gemiddeld, Snel en Continu.
dan hoef ik hem niet te installeren
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 106099 op 22-02-2004 14:18 ]
CISSP! Drop your encryption keys!
Mijn verzoek aan iedereen: doe de links weg, voordat het topic wordt dichtgegooid
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Hoe kan je uitzetten dat je altijd je nummer meezendt als je iemand belt? Ik heb wel gevonden dat je voor het volgende gesprek je nummer meezenden uit of aan kan zetten, en dat werkt ook, maar daarna gaat ie automatisch weer naar standaard en zendt hij je nummer weer mee. Dus moet je elke keer voordat je wil bellen daarzo je nummer meezenden uitzetten. Daar moet vast een andere manier voor zijn?
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
de themes die je kan downloaden via motorola.com bestaan gewoon uit een wallpaper, ringtone en een cfg'tje voor de kleuren van het menu.. kan je dus oo kzelf doen..Anoniem: 25065 schreef op 22 februari 2004 @ 15:31:
Weet iemand misschien of er al ergens themes te downloaden zijn?
Goed opgemerkt ! Inderdaad na 1x anoniem bellen zendt ie je nummer daarna weer gewoon mee. Hoogst irritant dus.Repeat schreef op 22 februari 2004 @ 15:23:
Nog maar een vraagje dan, anders zakt het topic zo snel weg
Hoe kan je uitzetten dat je altijd je nummer meezendt als je iemand belt? Ik heb wel gevonden dat je voor het volgende gesprek je nummer meezenden uit of aan kan zetten, en dat werkt ook, maar daarna gaat ie automatisch weer naar standaard en zendt hij je nummer weer mee. Dus moet je elke keer voordat je wil bellen daarzo je nummer meezenden uitzetten. Daar moet vast een andere manier voor zijn?
- ook nog niemand gelukt om de datum op het externe display te krijgen? -
moraalridderMGSNK schreef op 22 februari 2004 @ 14:44:
GUYS, wil geen moraalridder spelen, maar het is VERBODEN om links te plaatsen naar 'echte' JAVA spellen. Deze zijn immers ook copyright protected en daarmee ook tegen de GoT policy.
Mijn verzoek aan iedereen: doe de links weg, voordat het topic wordt dichtgegooid
ff ontopic:
Kheb brief van vodafone gekregen en daar was alles goed, kheb de streepjescode van de doos (de grote) opgestuurd...
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 106099 op 22-02-2004 15:57 ]
jij hebt dus de grote stikker op de rode vodafone doos gestuurd met
serial nr
lpn nr en art nr
?
Anoniem: 103136
Je moet niet op het icoontje van Objext Push klikken, maar enkel het .jar bestandje slepen op het icoontje van Ovjex Push. Dan maakt hij een verbinding, je moet wel op je telefoon accepteren dat je de file wilt ontvangen, doe je dat niet binnen iets van 20 sec. dan kapt hij er weer mee.laurens0619 schreef op 22 februari 2004 @ 14:32:
godver ik krijg het er ook niet op via object push. als ik op die service klik dan wil die ook visiekaartje verznden/ontvangen welke de telefoon weigert....
Of die code die je uit die kartonnen doos moest knippenAnoniem: 106099 schreef op 22 februari 2004 @ 16:17:
@ DaDude,
jij hebt dus de grote stikker op de rode vodafone doos gestuurd met
serial nr
lpn nr en art nr
?
Niet
Anoniem: 25065
Zijn ringtones ook illegaal?MGSNK schreef op 22 februari 2004 @ 14:44:
GUYS, wil geen moraalridder spelen, maar het is VERBODEN om links te plaatsen naar 'echte' JAVA spellen. Deze zijn immers ook copyright protected en daarmee ook tegen de GoT policy.
Anoniem: 14656
Dat was bij mij gewoon een sticker?Radjesh schreef op 22 februari 2004 @ 16:27:
[...]
Of die code die je uit die kartonnen doos moest knippen
gewoon die kartonnen barcode eruitgeknipt en opgeplakt...Radjesh schreef op 22 februari 2004 @ 16:27:
[...]
Of die code die je uit die kartonnen doos moest knippen
dus echt die grote rode doos...
Is volgens mij ook niet mogelijkBonBon schreef op 22 februari 2004 @ 15:36:
[...]
- ook nog niemand gelukt om de datum op het externe display te krijgen? -
maar er zitten 2 streepjes codes op de grote rode doos. de kleine of de grote gebruikt?DaDude schreef op 22 februari 2004 @ 17:09:
[...]
gewoon die kartonnen barcode eruitgeknipt en opgeplakt...
dus echt die grote rode doos...
Ik zal even de forumopmaak als txt-bestand hosten, zodat jullie hem zelf kunnen bekijken (new topic, plak de code, 'Voorbeeld').
Als jullie nog tips of aanmerkingen hebben hoor ik t graag...
Opmaak code hier
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 22-02-2004 17:38 ]
Ok, dan staat het fout in de handleiding (p.48). Dus alleen tijd en status.Repeat schreef op 22 februari 2004 @ 17:13:
[...]
Is volgens mij ook niet mogelijkIk ben nu wel zo ver dat ik het hele menu uit m'n hoofd ken (ongeveer
) en die optie zit er gewoon niet in. Netzoals je niet kan instellen dat de telefoon niet eerst moet trillen en daarna pas bellen ipv gewoon tegelijk
Dat je nummer meegezonden wordt vind ik dus echt stom dat dat niet veranderd kan worden in "nooit meezenden" ofzo. Misschien een tip voor Motorola om dat in een volgende firmware erbij te zetten.
Anoniem: 100427
Mooi gemaakt, kan wel ietsje meer info in, maar een nette post!Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 17:35:
de nieuwe startpost is af! de titel zal wel veranderd worden naar 'Het Grote Motorola V500/V525 Topic'.
Ik zal even de forumopmaak als txt-bestand hosten, zodat jullie hem zelf kunnen bekijken (new topic, plak de code, 'Voorbeeld').
Als jullie nog tips of aanmerkingen hebben hoor ik t graag...
Opmaak code hier
Volgens mij moet je dit bij vodafone zelf regelen, dus 1200 en dan daar ergens je instellingen wijzigen.BonBon schreef op 22 februari 2004 @ 18:54:
[...]
Dat je nummer meegezonden wordt vind ik dus echt stom dat dat niet veranderd kan worden in "nooit meezenden" ofzo. Misschien een tip voor Motorola om dat in een volgende firmware erbij te zetten.
Anoniem: 105971
unlocken is niet illegaal... telefoon is van jouw en je mag er mee doen wat je wil..®Otto schreef op 21 februari 2004 @ 19:51:
[...]
Weet niet of ik het hier zo mag zeggen, maar op Marktplaats is er iemand die het
"op afstand" doet.
Op http://uk.zonegsm.com/ kun je ook lezen dat de server weer online is, dus er zal echt wel snel meer aanbod komen
binnen perken van goede zeden en openbare orde natuurlijk.. maar goed...
IS het al iemand gelukt die lock dr af te halen dan?? want iedereen is wel druk bezig met menu'tjes... ik wil eerst gewoon kunnen bellen..
aantal sites gemaild... nog geen reactie gehad, vandaar...
Het lijkt mij aannemelijker dat deze optie in het toestel zelf zit,Edoll schreef op 22 februari 2004 @ 19:01:
[...]
Volgens mij moet je dit bij vodafone zelf regelen, dus 1200 en dan daar ergens je instellingen wijzigen.
want als ik m'n andere Vodafone simmetje erin doe dan zendt ie m'n nr niet mee ( = Samsung A800).
Het kan best zijn dat andere toestellen die optie wel hebben, zover ik weet moet de telefoon contact opnemen met het vodafone netwerk en je optie DOORGEVEN, het is dus een optie aan de kant van vodafone die al dan niet door je telefoon wordt meegestuurt, met mijn v3690 gaat het precies hetzelfde, ik kan ook alleen eenmalig die optie gebruiken (zo heet die optie immers ook) maar als ik het permanent wil zal je het toch via 1200 moeten doen.BonBon schreef op 22 februari 2004 @ 19:32:
[...]
Het lijkt mij aannemelijker dat deze optie in het toestel zelf zit,
want als ik m'n andere Vodafone simmetje erin doe dan zendt ie m'n nr niet mee ( = Samsung A800).
Op mijn oude Nokia zat deze optie echter ook gewoon op de telefoon zelf.
Edit: zie het nummer hieronder dus....
[ Voor 10% gewijzigd door Friebo op 22-02-2004 19:44 ]
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
Aldus de Vodafone website.
Effe kijken of dat werkt.
Yep, werkt perfect !
[ Voor 11% gewijzigd door BonBon op 22-02-2004 19:57 ]

Bij me T610 gaat het perfect, maar me v525 zegt terwijl die aan het overzetten is 'Mislukt, verbinding verbroken' » oid
Iemand die mij kan helpen?
Als je er nou even bij vertelt welke dingen die in dit topic genoemd staan je al geprobeerd hebt, dan weten wij ook waar we het moeten zoeken...JordiFcu schreef op 22 februari 2004 @ 20:06:
Het lukt mij nog steeds niet om een java game op me v525 te zetten![]()
Bij me T610 gaat het perfect, maar me v525 zegt terwijl die aan het overzetten is 'Mislukt, verbinding verbroken' » oid!
Iemand die mij kan helpen?
Anoniem: 103136

Wat kan ik daaraan doen
[ Voor 7% gewijzigd door JordiFcu op 22-02-2004 20:48 ]
Wizard Setup van Bluetooth misschien? Daar kan je t denk ik wel instellen..JordiFcu schreef op 22 februari 2004 @ 20:45:
Wtf hij herkent em idd als PC kom ik nu achter![]()
!
Wat kan ik daaraan doen?!
Edit: de oplossing is simpel
[ Voor 57% gewijzigd door JordiFcu op 22-02-2004 21:14 ]
Anoniem: 94037
ik ben er heel erg ontevreden over
* 1ste keer: gebeld naar klantenservice , heel aardige kerel aan de lijn die zei dat ik de sticker op de witte doos moest versturen.
* 2de keer: voor de zeker vragen of het goed was omdat op de witte doos alleen een sticker zat met imei etc. en 1 streepjescode , toen wilde ze me terug bellen....
* 3de keer gemaild : alles uitgelegt over de 1ste 2 keer en kreeg als antwoord:
"de streepjecode van de verpakking"
morge probeer ik het opnieuw en eis het gewoon een goede uitleg want tot nu toe is de serice van vodafone tegenvallend. ( en de gratis mms weekenden werken niet
edit: trouwens ik heb vandaag de software vergelijkt tussen de mijn 8.8 en de 9.1
de verschillen zijn:
* ik heb een dunnere lettertype aan de buitenkant ( cijfers)
* andere benamingen
* ik zie geen bluetooth logo als ik bluetooth opstart en die wel?
[ Voor 20% gewijzigd door k5052 op 22-02-2004 22:20 ]
Anoniem: 103078
Volgens klantenservice

Anoniem: 106240
1. Heeft iemand al een cover voor de V525 via E-bay gekocht en erop gezet?
2. Heeft iemand al een mini antenne? Hoe is het ontvangst?
3. Heeft iemand zijn software al een update gegeven naar de V600?
Thanx
1. neeAnoniem: 106240 schreef op 22 februari 2004 @ 22:17:
Ik vroeg mij een paar dingen af. Misschien weet 1 van jullie deze dingen?
Thanx
2. nee
3. nee
Als iemand t wel had gedaan dan was t vast wel verteld:)
Anoniem: 105846
maaruh bluetooth werkt leuk als je in een restaurant zit te eten... en mensen scannen en fotows versturen...
maar mijn vraag is HOE ken je nou gewoon een berichtje (sms) via bluetooth naar andere tel verzenden
Anoniem: 100427
Daar heeft ie veel aan-_-"Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 22:29:
[...]
1. nee
2. nee
3. nee
Als iemand t wel had gedaan dan was t vast wel verteld:)
1nee
2Een vriend van mij heeft er een en de ontvangst is even goed als met de normale antenne!!!
3nee
Door gemis aan een notitieblok gaat een berichtje sturen erg moeilijk. Wat je kan doen is een nieuw contact aanmaken en die gebruiken om je berichten in te weergeven. Want een contact kan je namelijk wel via BT versturenAnoniem: 105846 schreef op 22 februari 2004 @ 22:57:
op zwarte markt volgende week pas... en hun doen ook gewoon met imei codes....
maaruh bluetooth werkt leuk als je in een restaurant zit te eten... en mensen scannen en fotows versturen...
maar mijn vraag is HOE ken je nou gewoon een berichtje (sms) via bluetooth naar andere tel verzenden
K ga ff wat winkels in de buurt rondbellen (als ze open zijn
Anders bestel ik hem op internet, k hoop iig dat k hem snel heb
K wil mn vrienden smsen
Blaatschaap
1. er zijn geen covers voor de V525, wel voor de V600 (correct me if I'm wrong)Anoniem: 106240 schreef op 22 februari 2004 @ 22:17:
Ik vroeg mij een paar dingen af. Misschien weet 1 van jullie deze dingen?
Thanx
2. nee
3. nee, en dat ben ik niet van plan ook
Correct: Er zijn wel kapjes voor de batterij, de achterkant dusBonBon schreef op 23 februari 2004 @ 09:24:
[...]
1. er zijn geen covers voor de V525, wel voor de V600 (correct me if I'm wrong)
Ik ben trouwens wel van plan om me phone te flexen, flashen niet, dat vind ik te riskant.. Ik moet alleen nog een datakabel hebbne, kan niet via BT
jawel maar je moet wereldwijd zoeken, dan vind ie er een zooi in duitslandBonBon schreef op 23 februari 2004 @ 09:24:
[...]
Nu krijg ik het volgende :
* persoon X
1234567890
* persoon X
email@emailadres
Ik zou graag die 2 dingen in 1 naam willen hebben :
* persoon X
1234567890
email@emailadres
Ik ben al bezig geweest en heb de handleiding nagelezen maar kan het nergens vinden.
Anoniem: 25065
Er staan op ebay al covers voor de v525, maar het zijn er niet veel en ze zijn ook lelijk. Als het goed is komen er binnenkort ook zilver met zwarte faceplates als die er zijn koop ik er meteen een, want dat blauw/paarse wat er nu op zit vindt ik niksBonBon schreef op 23 februari 2004 @ 09:24:
[...]
2. nee
3. nee, en dat ben ik niet van plan ook

Anoniem: 97917
Ik vind de blauw/paarse wel mooiAnoniem: 25065 schreef op 23 februari 2004 @ 10:14:
[...]
Er staan op ebay al covers voor de v525, maar het zijn er niet veel en ze zijn ook lelijk. Als het goed is komen er binnenkort ook zilver met zwarte faceplates als die er zijn koop ik er meteen een, want dat blauw/paarse wat er nu op zit vindt ik niks
[afbeelding]
Leuke site ! Er staan ook een hoop mooie mini antennes op.Anoniem: 98248 schreef op 23 februari 2004 @ 11:10:
Hier staan nog wat leuke accessoires voor de V500, waaronder de faceplates enz.
Zou zo'n Signal Booster echt werken?
Ik hoop dat deze accesoires gauw in NL te krijgen zijn.
Ze zijn lekker bezig : panels are removable. Volgens mij hebben ze er gewoon een schroevendraaier tussen gezet, en kraaaaaak het komt los
(de lijmresten zie je nog zitten, haha).
[ Voor 21% gewijzigd door BonBon op 23-02-2004 11:37 ]
Anoniem: 105846
kun je me uitleggen hoe.. ik kom er niet echt uit..pang schreef op 23 februari 2004 @ 01:46:
[...]
Door gemis aan een notitieblok gaat een berichtje sturen erg moeilijk. Wat je kan doen is een nieuw contact aanmaken en die gebruiken om je berichten in te weergeven. Want een contact kan je namelijk wel via BT versturen
Anoniem: 106240
[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 106240 op 23-02-2004 11:52 ]
Bluejacken: maak een nieuw telefooncontact aan ipv naam zet bijvoorbeeld hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen > opslaan > slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden(1 naar boven met richting toets ben je meteen beneden)Anoniem: 105846 schreef op 23 februari 2004 @ 11:48:
[...]
kun je me uitleggen hoe.. ik kom er niet echt uit..
[ Voor 19% gewijzigd door pang op 23-02-2004 12:35 ]
net geprobeerd , ik krijg alleen tel . en naam te zien
plaatjes kan je volgens mij op de zelfde manier als telefooncontacten versturen..kenny89 schreef op 23 februari 2004 @ 12:32:
dan kun je gewoon geen plaatjes versturen ofwel?
net geprobeerd , ik krijg alleen tel . en naam te zien
Ja is een truukje voor (ook te lezen in de review van Mobile review en zelfs in de handleiding :D; een wonder opzich).BonBon schreef op 23 februari 2004 @ 09:50:
Wat ik me afvraag is of het mogelijk is om een emailadres toe te voegen bij een bestaand persoon in de telefoonlijst.
Nu krijg ik het volgende :
* persoon X
1234567890
* persoon X
email@emailadres
Ik zou graag die 2 dingen in 1 naam willen hebben :
* persoon X
1234567890
email@emailadres
Ik ben al bezig geweest en heb de handleiding nagelezen maar kan het nergens vinden.
Telefoonboek-> menutoets->setup->
'Sorteren op: Naam'
'Bekijk: primaire contacten'
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Zijn die pakketten alleen bij vodafone-citypoint en dixons verkrijgbaar.
Of ook bij andere vodafone dealers?
K ga zo namelijk ff wat winkels in de buurt bellen,........
Blaatschaap
ook bij belcompany.. maar ik ben bang dat je wel een poosje kan wachten op je pakketjeI_PANDA_I schreef op 23 februari 2004 @ 12:53:
Heey mensen even een vraagje,
Zijn die pakketten alleen bij vodafone-citypoint en dixons verkrijgbaar.
Of ook bij andere vodafone dealers?
K ga zo namelijk ff wat winkels in de buurt bellen,........
nee maakt niet uit, ze zullen allemaal werken, maar t prijsverschil zit m in bereik en natuurlijk t merk en design...Anoniem: 106099 schreef op 23 februari 2004 @ 13:07:
maakt het uit welk merk bluetooth dongle je koopt? of werken ze allemaal met de v525?
Toen klanteservice over levertijd via internetshop
Zeggen ze heel vriendelijk: Als het goed is binnen een week, dus k denk dat k m maar ga bestellen
Blaatschaap
vervelend? ik vind t wel relaxt elke maand 10 euro.. Anders ben ik t in een paar dagen kwijt aan Vodafone Live! enzppleeuw schreef op 23 februari 2004 @ 13:19:
ik kan niet echt zien bij smsen wanneer hij naar bericht 2 overgaat. Hoe doen jullie dit? ff unlocken, mini antenne, andere cover, andere batterij en eventueel flexen en dan heb je echt een top toestelletje! Wel vervelend dat die 50 euro beltegoed vanaf april over 5 maanden verdeeld wordt.
maar ik vind t toestel ook een toptoestelletje zonder alles wat je zegt hoor.. Flexen ben ik met je eens, maar frontje en miniantenne kan altijd nog
* In behandeling
* Vodafone zal je per E-mail laten weten wanneer de order geaccepteerd wordt.
Producten:
Omschrijving Besteld Geleverd Prijs
Motorola V525 Vodafone live! 1 0 eur 129.00
---------------------------
En nu maar wachten tot het volgende mailtje
Blaatschaap
(kwist niet dat 'Random' een NL woord was
....oja, misschien een domme opmerking....maar als ik 1 MMS verstuur naar 3 mensen tegelijk, dan kost het me toch 0,49 cent en geen 3x0,49 cent?
(ik heb namenlijk een MMS verstuurd via een mailinglijst waar een paar contactpersonen in verzameld staan, en m'n beltegoed is nu gigantisch geslonken).
[ Voor 57% gewijzigd door BonBon op 23-02-2004 13:48 ]
volgens mij is het nog niet langsgekomen in dit topic.. weet iemand anders t misschien? ik wil t ook wetenppleeuw schreef op 23 februari 2004 @ 13:36:
waarschijnlijk is deze al lansgekomen, maar met ctrl+f kon ik zo snel niks vinden: als ik mijn profiel op vibracall+sound zet krijg ik eerst vibra en dan sound. Maar ik wil het tegelijk. Nu gaat hij al op voicemail over nadat de beltoon pas heel even is overgegaan. Ik meende ergens gelezen te hebben dat het wel anders kan, niet zoals de vroegere motorolas.
Kan volgens mij nietppleeuw schreef op 23 februari 2004 @ 13:36:
waarschijnlijk is deze al lansgekomen, maar met ctrl+f kon ik zo snel niks vinden: als ik mijn profiel op vibracall+sound zet krijg ik eerst vibra en dan sound. Maar ik wil het tegelijk. Nu gaat hij al op voicemail over nadat de beltoon pas heel even is overgegaan. Ik meende ergens gelezen te hebben dat het wel anders kan, niet zoals de vroegere motorolas.
maar ik heb het getest door naar me mobiel te bellen met me huistelefoon. Het trillen komt overeen met 2 keer overgaan op de huistelefoon.
Dus als je de beltoon hoort is de telefoon pas 2 keer overgegaan, ik denk niet dat de voicemail zo snel al komt
Anoniem: 99660
1) zie je ophet externe display wie er belt?
2) wanneer je een foto gemaakt hebt, duurt het laden dan lang wanneer je ingezoomd hebt en een ander stuk wilt bekijken? (dat duurt op mn MC60 namelijk een tijdje)
3) kan het geluid uit als je een foto maakt (dat "ik-maak-een-foto-geluidje")?
4) wanneer zijn die dingen weer leverbaar?
bij voorbaat dank
1 ja je ziet wie er beltAnoniem: 99660 schreef op 23 februari 2004 @ 13:54:
Ff wat vraagjes...
2) wanneer je een foto gemaakt hebt, duurt het laden dan lang wanneer je ingezoomd hebt en een ander stuk wilt bekijken? (dat duurt op mn MC60 namelijk een tijdje)
bij voorbaat dank
2 nee dat duurt niet zo lang
3 het geluid kan uit, je hoort dan helemaal niks als je een foto maakt
4 verschilt per stad en winkel
3: Ja,... teruglees postAnoniem: 99660 schreef op 23 februari 2004 @ 13:54:
Ff wat vraagjes...
bij voorbaat dank
4: K heb net gebeld, levering binnen een week via vodafone shop (Credit card only (thnx pap)) wel gratis verzendkosten.
Blaatschaap
2) ik snap niet echt wat je bedoelt..
3) ja, volgens mij wel, maar ik vind t een leuk geluidje
4) de aktie van vodafone loopt tot 31 maart en is momenteel bijna overal uitverkocht, dus als ik jou was zou ik maar snel op de wachtlijst gezet worden:). Voor de normale V500 moet je nog ff wachten
Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe het trillen en ringtone op dezelfde tijd gaat. Iemand?
Kan zijn dat er kleine verschillen in uitvoeringen zijn, ik zie namenlijk ook op hun website menu opties die ik op mijn foon niet heb...ppleeuw schreef op 23 februari 2004 @ 14:19:
Dit schrijven ze op mobile-review: Ring tone type and notification mode (mixed mode, when the vibrating alert works at the same time with the ring tone is present) is here as well.
Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe het trillen en ringtone op dezelfde tijd gaat. Iemand?
Wij hebben de Motorola V525, dit is excact de zelfde als de V500,alleen het verschil is de flex die zich in onze foon bevind. De firmware is wel het zelfde. Maar de 'flex' houdt de menustructuur in enz..BonBon schreef op 23 februari 2004 @ 14:25:
[...]
Kan zijn dat er kleine verschillen in uitvoeringen zijn, ik zie namenlijk ook op hun website menu opties die ik op mijn foon niet heb...
of we moet andere flex opzetten
Anoniem: 98248 schreef op 23 februari 2004 @ 14:58:
[...]
Wij hebben de Motorola V525, dit is excact de zelfde als de V500,alleen het verschil is de flex die zich in onze foon bevind. De firmware is wel het zelfde. Maar de 'flex' houdt de menustructuur in enz..
Tubes....It's what make music music!
hmm dat zeg ik niet, maar ik heb zelf de functie nog niet gevonden...silitek schreef op 23 februari 2004 @ 15:01:
Dus!!!.....vibra en ringtone tegelijk gaat dus niet![]()
![]()
of we moet andere flex opzetten
[...]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.