De betaalvoorwaarden staan ergens in de omschrijving of kun je via een mailtje aan de verkoper vragen. Meestal dien je eerst het bedrag over te maken en sturen ze na ontvangst je spullen op... Gewoon vooruitbetaling dus.JordiFcu schreef op 21 februari 2004 @ 21:24:
Bij die antenne'tjes staat wel 'Nu kopen' « alleen dan int Duits,, maar ik begrijp er gewoon niet veel van, hoe kan je betalen enz. ?!
Ik stem voor een inkoopactie![]()
!
Groeten,
Jordi
Anoniem: 97917
Ja soms is het voor de overzichtelijkheid ''maar'' 500 postsFriebo schreef op 21 februari 2004 @ 22:41:
[...]
Volgens mij is het normaal zo rond de 1000 posts, anders mail je even met een van de mods.....
Anoniem: 97405
Ik heb dus vandaag mijn Siemens M55 aan de wilgen gehangen. In november gekocht en nu ben ik hem al helemaal beu!
Gisteren zag ik op dit forum het topic van de V525. Ben zaterdag dus meteen naar het Vodafone Citypoint in Den Bosch geweest.
ik:"Heeft u nog de Motorola V525 op voorraad?"
Verkoper:"We hebben er net 7 binnen gekregen, we moeten de klanten waarvoor we die apart hebben gelegd wel nog even bellen"
Ik:"Dus hebben jullie hem niet"
Verkoper:"Nee"
Bedrijfsleider:"Hé....werk jij bij de Vobis?"
Ik:"Ja"
Bedrijfleider:"Jouw baas heeft toch deze week hier een Sony Ericsson P900 gekocht en jouw collega heeft die Samsung E700 toch besteld?"
Ik:"Huh...ja"
Bedrijfsleider tegen verkoper:"Geef die jongen nu onmiddelijk zo'n V525 mee"
Ik:"
"
Wat een telefoon! Echt 10 keer beter als een M55! Eindelijk heb ik ook mijn broer verslagen met zijn T610...ik heb nu een gavere telefoon!
Nu heb ik dit topic effe lekker zitten lezen en ben al achter heel wat dingen gekomen. Perfect...bedankt jongens!
Die meegeleverde CD-ROM is echt bagger. Er staan alleen maar Manuals en demo's op. GEEN software. Of wel? Ik heb iig niks kunnen vinden.
De simlock en de logotjes laat ik er dus wel op zitten, Ik heb al nummerportering voor mijn oude KPN nummer (gouden nummer) aangevraagd...6 Maart wordt deze over gezet. Ik wil deze telefoon voorlopig wel wat langer gebruiken dan 4 maanden. Dus garantie vind ik ZEER belangrijk.
Ik krijg alleen mijn MSI Bluetooth dongeltje niet aan de praat
De software heb ik wel geinstalleerd. Maar de pc herkent hem niet
Ik denk dat ie nu echt dood is.
Kortom.....effe nog de bluetooth aan de praat krijgen en feesten met die phone
Gisteren zag ik op dit forum het topic van de V525. Ben zaterdag dus meteen naar het Vodafone Citypoint in Den Bosch geweest.
ik:"Heeft u nog de Motorola V525 op voorraad?"
Verkoper:"We hebben er net 7 binnen gekregen, we moeten de klanten waarvoor we die apart hebben gelegd wel nog even bellen"
Ik:"Dus hebben jullie hem niet"
Verkoper:"Nee"
Bedrijfsleider:"Hé....werk jij bij de Vobis?"
Ik:"Ja"
Bedrijfleider:"Jouw baas heeft toch deze week hier een Sony Ericsson P900 gekocht en jouw collega heeft die Samsung E700 toch besteld?"
Ik:"Huh...ja"
Bedrijfsleider tegen verkoper:"Geef die jongen nu onmiddelijk zo'n V525 mee"
Ik:"
Wat een telefoon! Echt 10 keer beter als een M55! Eindelijk heb ik ook mijn broer verslagen met zijn T610...ik heb nu een gavere telefoon!
Nu heb ik dit topic effe lekker zitten lezen en ben al achter heel wat dingen gekomen. Perfect...bedankt jongens!
Die meegeleverde CD-ROM is echt bagger. Er staan alleen maar Manuals en demo's op. GEEN software. Of wel? Ik heb iig niks kunnen vinden.
De simlock en de logotjes laat ik er dus wel op zitten, Ik heb al nummerportering voor mijn oude KPN nummer (gouden nummer) aangevraagd...6 Maart wordt deze over gezet. Ik wil deze telefoon voorlopig wel wat langer gebruiken dan 4 maanden. Dus garantie vind ik ZEER belangrijk.
Ik krijg alleen mijn MSI Bluetooth dongeltje niet aan de praat
Kortom.....effe nog de bluetooth aan de praat krijgen en feesten met die phone
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 97405 op 21-02-2004 23:18 ]
Lucky basterd, ik moet dus nog ff zoeken/ wachten.Anoniem: 97405 schreef op 21 februari 2004 @ 23:17:
....verhaal....
Had vandaag mn oude verkocht dus ik d8 koop meteen nieuwe, maar nee hoor
Maarja kan ik me ergens op verheugen
Blaatschaap
Kep (denk ikAnoniem: 97273 schreef op 21 februari 2004 @ 23:04:
[...]
De betaalvoorwaarden staan ergens in de omschrijving of kun je via een mailtje aan de verkoper vragen. Meestal dien je eerst het bedrag over te maken en sturen ze na ontvangst je spullen op... Gewoon vooruitbetaling dus.
Als ik zo'n antenne'tje hebt ben ik helemaal blij met me tel
Na dit topic een tijdje gevolgd te hebben, heb ik de telefoon zondag bij Dixons.nl besteld en aangegeven dat ik heb vrijdag 20 februari wilde hebben. Op die dag kreeg ik hem ook.
Die zondag heb ik meteen j2me Wireless Toolkit gedownload en ben ik begonnen met het maken van een (uiterst efficiente) Mode 7 engine (Mario Kart, Wacky Wheels). Het resultaat kun je downloaden :
http://www.bzzt.net/~robvanaarle/gsm/MarioKart.jad (28.586 bytes)
Ik heb het even fullscreen gemaakt. Het lijkt er sterk op dat deze Motorola het niet echt kan trekken (0.5 fps ofzo), maar het geeft wel leuke plaatjes.
Dan maar iets minder zwaars maken. Iemand ideeen?? Monopoly is trouwens een erg leuk spelletje.
@mentalmadnizz
Sommige spellen voor de M55 zullen werken, sommige misschien niet. Sommige gsm-fabrikanten hebben namelijk speciale libraries toegevoegd aan de standaard j2me van Sun. Als een spel daar geen gebruik van maakt, dan moet het mogelijk zijn om deze op de V525 te spelen. Maar de M55 heeft een andere resolutie, dat kan ook nog problemen geven.
Die zondag heb ik meteen j2me Wireless Toolkit gedownload en ben ik begonnen met het maken van een (uiterst efficiente) Mode 7 engine (Mario Kart, Wacky Wheels). Het resultaat kun je downloaden :
Ik heb het even fullscreen gemaakt. Het lijkt er sterk op dat deze Motorola het niet echt kan trekken (0.5 fps ofzo), maar het geeft wel leuke plaatjes.
@mentalmadnizz
Sommige spellen voor de M55 zullen werken, sommige misschien niet. Sommige gsm-fabrikanten hebben namelijk speciale libraries toegevoegd aan de standaard j2me van Sun. Als een spel daar geen gebruik van maakt, dan moet het mogelijk zijn om deze op de V525 te spelen. Maar de M55 heeft een andere resolutie, dat kan ook nog problemen geven.
Hey cool... Heb je die games ook downloadable ofzo? of is het echt niet te spelen?Scaror schreef op 22 februari 2004 @ 01:11:
Na dit topic een tijdje gevolgd te hebben, heb ik de telefoon zondag bij Dixons.nl besteld en aangegeven dat ik heb vrijdag 20 februari wilde hebben. Op die dag kreeg ik hem ook.
Ik heb het even fullscreen gemaakt. Het lijkt er sterk op dat deze Motorola het niet echt kan trekken (0.5 fps ofzo), maar het geeft wel leuke plaatjes.Dan maar iets minder zwaars maken. Iemand ideeen?? Monopoly is trouwens een erg leuk spelletje.
@mentalmadnizz
En hoe werkt dat java mobile ding precies? Java proggen kan ik wel, maar op sun.com stond zoveel zut over java mobile platform dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Zou er best wel eens mee willen experimenteren, als ik dan maar iets van een omgeving en emulatertje zou kunnen gebruiken ofzo
Op java.sun.com kun je j2me Wireless Toolkit downloaden. Je krijgt dan na installatie de j2me libraries, binaries (compiler, emulator...), javadocs en voorbeelden. Ik heb de voorbeelden bekenen als tutorial, en het bleek erg makkelijk te zijn. Hiermee maak je java MIDlets die op elke GSM werken. Als je van specifieke Motorola functies gebruik wilt maken, dan moet je op de site van motorola zoeken naar hun SDK. Maar met de standaard j2me kun je al vrij veel (genoeg).
edit:
Dit is de precieze link voor de Wireless Toolkit:
http://java.sun.com/products/j2mewtoolkit/download-2_1.html
(onderaan staat een knop 'Download')
edit:
[ Voor 19% gewijzigd door Scaror op 22-02-2004 01:31 ]
heeft iemadn een link met veel achtergronden? (wallpapers?) kheb namelik geen zin om alles te resizen
Anoniem: 98248
thnx dude, k zat eerst met emulator van siemens, maar nu heb ik eindelijk een java emulator!Scaror schreef op 22 februari 2004 @ 01:22:
Op java.sun.com kun je j2me Wireless Toolkit downloaden. Je krijgt dan na installatie de j2me libraries, binaries (compiler, emulator...), javadocs en voorbeelden. Ik heb de voorbeelden bekenen als tutorial, en het bleek erg makkelijk te zijn. Hiermee maak je java MIDlets die op elke GSM werken. Als je van specifieke Motorola functies gebruik wilt maken, dan moet je op de site van motorola zoeken naar hun SDK. Maar met de standaard j2me kun je al vrij veel (genoeg).
edit:
edit: http://www.soxmusic.de/V525/kenny89 schreef op 22 februari 2004 @ 02:22:
heeft iemadn een link met veel achtergronden? (wallpapers?) kheb namelik geen zin om alles te resizen
hier kun je heel wat wallpapers en ringtones vinden
weet eigenlij kliemand het excacte formaat van een wallpaper?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 23-02-2004 07:00 ]
leuk dat je dat kan! maar dat van die 0,5 fps (1 fp2s) ligt dat niet aan jouw spel? want zelf met een emulator op de pc schokt die..Scaror schreef op 22 februari 2004 @ 01:11:
Ik heb het even fullscreen gemaakt. Het lijkt er sterk op dat deze Motorola het niet echt kan trekken (0.5 fps ofzo), maar het geeft wel leuke plaatjes.Dan maar iets minder zwaars maken. Iemand ideeen?? Monopoly is trouwens een erg leuk spelletje.
@mentalmadnizz
ik heb hier een verzameling van j2me games voor mobiele telefoons.. Als t goed is moet ie t ook doen op onze foon. T zijn +- 150 games. Thnx 2 mentalmadnizz

Link
blijkt dat de meeste games t alleen op siemens doen
Link
blijkt dat de meeste games t alleen op siemens doen
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 22-02-2004 10:41 ]
hehe t gaat lekker met mij vanochtend, ik vond deze link ook nog met veel plaatjes van v525, wel in t russisch
http://mobil.idnes.cz/mob...torolav500foto031005.html
http://mobil.idnes.cz/mob...torolav500foto031005.html
hebben we iemand hiero die vlak/of in beverwijk woont??..En die bereid is om op de zwarte markt een Xaantal mini antenne's wilt gaan halen?. En doorsturen naar de liefhebbers hier. Daar zijn ze te koop
....kosten 7euro
voorstel: gooi er 3euro bovenop voor verzenden 1 euro en 2euro voor de moeite
zo heb je een aardig centje bij elkaar. Denk dat er zat mensen zijn die er1 willen voor 10 euro
WIE START ER EEN ACTIE!!!!
En wie weet al wat meer over v600 firmware....en of dat gaat werken op de v525?
unlocken intereseerd mee niet zo, heb nergens abbo op....gewoon alle contact personen een sms gestuurd dat ik een nieuw nummer had....sim-pel
voorstel: gooi er 3euro bovenop voor verzenden 1 euro en 2euro voor de moeite
zo heb je een aardig centje bij elkaar. Denk dat er zat mensen zijn die er1 willen voor 10 euro
WIE START ER EEN ACTIE!!!!
En wie weet al wat meer over v600 firmware....en of dat gaat werken op de v525?
unlocken intereseerd mee niet zo, heb nergens abbo op....gewoon alle contact personen een sms gestuurd dat ik een nieuw nummer had....sim-pel
Tubes....It's what make music music!
- formaat voor een wallpaper is 176x220 (65.000 kleuren). Upload je plaatjes naar je ISP homedir en daarna downloaden naar je foon.
- de algehele indruk van het toestel (en scharnier) vind ik toch wel speelgoed-achtig.
andere features maken dat weer ruimschoots goed, waaronder het supermooie kleurenscherm.
- de oplader heeft deze nacht eindelijk goed gewerkt. Je moet inderdaad de stekker erin stoppen en dan naar rechts duwen zodat ie er RECHT inzit. (ik had hem dus 1 nachtje er scheef inzitten, is nie goe...). (zie een aantal posts terug waar dit ook werd verteld.)
Hopelijk doe je hier je voordeel mee
- de algehele indruk van het toestel (en scharnier) vind ik toch wel speelgoed-achtig.
andere features maken dat weer ruimschoots goed, waaronder het supermooie kleurenscherm.
- de oplader heeft deze nacht eindelijk goed gewerkt. Je moet inderdaad de stekker erin stoppen en dan naar rechts duwen zodat ie er RECHT inzit. (ik had hem dus 1 nachtje er scheef inzitten, is nie goe...). (zie een aantal posts terug waar dit ook werd verteld.)
Hopelijk doe je hier je voordeel mee
Anoniem: 106705
hier nog een locatie waar je je v525 remote kan laten unlocken, alleen voorraad is beperkt. Dit is het mailtje wat ik van hun kreeg vannacht :
Hi Roy
How are you?
I am contacting you because you put your name on our notify list, or have noted and interest in Motorola codes.
The server is still offline; however our Motorola Server Administrator is now able to forward Motorola unlock codes manually to us.
If you have a Motorola v525 or an MPX200 codes is the only way to unlock your phone, other phones obviously should be added to this list for example the V600, V300, V500 and quite a few more, feel free to contact us first to find out if there is another cheaper way to unlock your phone.
These are currently taking about 24 hours to return, 72 hours Max, but come they come with a "get your codes or your money back" guarantee, if you are a returning customer you'll know we stick to our word.
We are paying a premium for these codes due to the situation, but thought that many people would still pay for this service as an alternative.
The price for the codes is £19.99 although If demand becomes high this could rise in the next few days, we can only offer 50 codes per day, so please be quick if you would like them at this price.
to purchase codes visit
http://www.foneszone.co.uk/nav/unlock/unlock_motorola.php the first 50 for today will be notified that there codes have been ordered, soon as we reach 50 we will put a notice on the site that those orders will roll to the next day.
If you have any queries regarding this please don't hesitate to contact me,
Kind Regards,
Haylee
Website Co-ordinator
BSc BCS
Fones Zone
Hi Roy
How are you?
I am contacting you because you put your name on our notify list, or have noted and interest in Motorola codes.
The server is still offline; however our Motorola Server Administrator is now able to forward Motorola unlock codes manually to us.
If you have a Motorola v525 or an MPX200 codes is the only way to unlock your phone, other phones obviously should be added to this list for example the V600, V300, V500 and quite a few more, feel free to contact us first to find out if there is another cheaper way to unlock your phone.
These are currently taking about 24 hours to return, 72 hours Max, but come they come with a "get your codes or your money back" guarantee, if you are a returning customer you'll know we stick to our word.
We are paying a premium for these codes due to the situation, but thought that many people would still pay for this service as an alternative.
The price for the codes is £19.99 although If demand becomes high this could rise in the next few days, we can only offer 50 codes per day, so please be quick if you would like them at this price.
to purchase codes visit
http://www.foneszone.co.uk/nav/unlock/unlock_motorola.php the first 50 for today will be notified that there codes have been ordered, soon as we reach 50 we will put a notice on the site that those orders will roll to the next day.
If you have any queries regarding this please don't hesitate to contact me,
Kind Regards,
Haylee
Website Co-ordinator
BSc BCS
Fones Zone
Ja, dat ligt aan mijn spel. Maar veel efficienter is het niet te maken. Ik wilde gewoon weten wat die processor aankon in deze telefoon, en jammer genoeg zal een spelletje als Mario Kart nooit kunnen draaien hierop. Bij mij in de emulator schokt hij ook, maar wel een stuk minder. In een emulator van Motorola schokt hij zelfs nog minder. Laat je bij het maken van Java toepassingen dus misleiden door de snelheid van de emulator.Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 07:36:
[...]
leuk dat je dat kan! maar dat van die 0,5 fps (1 fp2s) ligt dat niet aan jouw spel? want zelf met een emulator op de pc schokt die..
en ga je dat doen?Anoniem: 106705 schreef op 22 februari 2004 @ 09:25:
hier nog een locatie waar je je v525 remote kan laten unlocken, alleen voorraad is beperkt. Dit is het mailtje wat ik van hun kreeg vannacht :
[...]
deze java's zijn voor siemens s55......meer goed, heb ik ook

Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 07:52:
ik heb hier een verzameling van j2me games voor mobiele telefoons.. Als t goed is moet ie t ook doen op onze foon. T zijn +- 150 games. Thnx 2 mentalmadnizz
Link
ze doen t ook niet op v525...silitek schreef op 22 februari 2004 @ 09:40:
deze java's zijn voor siemens s55......meer goed, heb ik ook![]()
![]()
![]()
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 22-02-2004 10:42 ]
"If you have a Motorola v525 or an MPX200 codes is the only way to unlock your phone, other phones obviously should be added to this list for example the V600, V300, V500 and quite a few more"
Ik dacht dat de V500 en V525 hetzelfde model waren met het verschil dat de laatste een Vodafone lock heeft?
Ik dacht dat de V500 en V525 hetzelfde model waren met het verschil dat de laatste een Vodafone lock heeft?
Heb je die spelletjes al op je v525 gezet en geprobeerd? Want de meeste krijg ik niet eens aan de praat in de java emulator. Die meldingen dat er een attribuut in de .jad file niet klopt kan ik wel fixen. Maar wanneer de emulator verschijnt en ik selecteer het spel om te starten, dan gebeurd er gewoon niks (worms bijvoorbeeld), eeuwig laden (fifa 2004) of andere vage dingen.Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 07:52:
Link
nog wat handige links:
Downloads voor je V525 - Hier kan je zelfs een notepad-downloaden als java-app!
Korte review van Chip.de met plaatjes!!
Nog wat voorbeelden van de camera
Downloads voor je V525 - Hier kan je zelfs een notepad-downloaden als java-app!
Korte review van Chip.de met plaatjes!!
Nog wat voorbeelden van de camera
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 22-02-2004 09:55 ]
maar hoe moet je nou games erop zetten? ( bluetooth )
ik kan het wel met pictures en audio maar niet met games , als ik een .jar file op opject push nog wat doe dan staat er een fout.
ik kan het wel met pictures en audio maar niet met games , als ik een .jar file op opject push nog wat doe dan staat er een fout.
Dat vroeg ik me ook af.....heb fifa2004 loopt vast
..en nog een paar anderen.
geef niet...op s55 doen ze het wel.
Toch handig die link....maar niet voor v525
geef niet...op s55 doen ze het wel.
Toch handig die link....maar niet voor v525
Scaror schreef op 22 februari 2004 @ 09:52:
[...]
Heb je die spelletjes al op je v525 gezet en geprobeerd? Want de meeste krijg ik niet eens aan de praat in de java emulator. Die meldingen dat er een attribuut in de .jad file niet klopt kan ik wel fixen. Maar wanneer de emulator verschijnt en ik selecteer het spel om te starten, dan gebeurd er gewoon niks (worms bijvoorbeeld), eeuwig laden (fifa 2004) of andere vage dingen.
dan moet je OBEX push inschakelen, dit onderwerp is al zoo vaak beschreven.. zucht.. lees eerst het topic eens door..
heb ik gedaan , en als ik het bestand op opject push doe dan gaat hij het overbrengen , maar geeft dan een fout
geen jad...maar jar moet je slepen en neerploffen in de map
kenny89 schreef op 22 februari 2004 @ 10:10:
heb ik gedaan , en als ik het bestand op opject push doe dan gaat hij het overbrengen , maar geeft dan een fout
Op deze site heb ik een paar goede gratis games gevonden:
http://www.motclub.com/motomedia/categories.php?cat_id=30
Trage site, maar goede games. Bijvoorbeeld de spellen 'XIII' en 'Prince of Persia SoT'.
Op deze site:
http://wap.ranova.org/java.shtml zijn ook nog MIDlets te vinden.
http://www.motclub.com/motomedia/categories.php?cat_id=30
Trage site, maar goede games. Bijvoorbeeld de spellen 'XIII' en 'Prince of Persia SoT'.
Op deze site:
http://wap.ranova.org/java.shtml zijn ook nog MIDlets te vinden.
Anoniem: 25065
Deze doen het niet. Ik heb er een aantal geprobeerd, maar ik krijg bij allemaal een applicatiefout.Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 07:52:
Link
ik heb net obex push geprobeerd , en dan gaat het goed tot het verzendne , dan zegt hij data overdracht op me tel. en meteen daarna overdracht nt toegestaan , anuuleert
( ik heb een mycom dongle ligt het daaraan?)
heb je de pincodes in t begin wel ingevoerd?kenny89 schreef op 22 februari 2004 @ 10:26:
ik heb net obex push geprobeerd , en dan gaat het goed tot het verzendne , dan zegt hij data overdracht op me tel. en meteen daarna overdracht nt toegestaan , anuuleert( ik heb een mycom dongle ligt het daaraan?)
hoe kom je aan die motorola emulator dan? enhoe maak je zon spel? zijn er programmasScaror schreef op 22 februari 2004 @ 09:35:
[...]
Ja, dat ligt aan mijn spel. Maar veel efficienter is het niet te maken. Ik wilde gewoon weten wat die processor aankon in deze telefoon, en jammer genoeg zal een spelletje als Mario Kart nooit kunnen draaien hierop. Bij mij in de emulator schokt hij ook, maar wel een stuk minder. In een emulator van Motorola schokt hij zelfs nog minder. Laat je bij het maken van Java toepassingen dus misleiden door de snelheid van de emulator.
voor?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 22-02-2004 10:47 ]
De motorola emulator zit bij Motorola SDK voor 2jme:Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 10:40:
[...]
hoe kom je aan die motorola emulator dan? enhoe maak je zon spel? zijn er programmas
voor?
(http://www.motocoder.com/)
Zo'n spel maak je zoals alle spellen gemaakt worden: programmeren. Met Java in dit geval dus. Programma's om spellen voor je motorola te maken zonder te programmeren zijn er volgens mij doen.
Anoniem: 106099
over die java spellen, als je op motclub een zip download met een java spel zitten er een .jar en een.jad bestand in. als je die .jar naar je tel moet sturen waarvoor is die .jad dan?
Die .jad files zijn een beschrijving van de .jar. Deze zijn nodig volgende de officiele java specs van MIDlets. In een .jar kunnen bijvoorbeeld meerdere toepassingen zitten. Dit geef je dan aan in de .jad, zodat je een menu krijgt met alle toepassingen als je de jar uitvoerd. Ik heb ook nog geen bluetooth USB dongle, door de .jad te downloaden van mijn server installeert mijn v525 meteen de hele jar, zodat alles werkt. Ik heb nog niet getest of dit ook werkt door de .jar te downloaden.
ik ben er nog steeds niet uit hoe ik mijn games erop kan zetten , (wel de hele tread doorgelezen maar snap het niet
kan iemand plz een how-to schrijven?
kan iemand plz een how-to schrijven?
ik heb ook nog geen bluetooth dongle ga er deze week eentje kopen, de msi bij vobis denk ik. maar zo'n how-to is wel handig
De resolutie van je scherm is 176x200, dus dat zal dan denk ik ook het formaat van je wallpaper moeten zijnBonBon schreef op 22 februari 2004 @ 09:14:
- formaat voor een wallpaper is 176x220 (65.000 kleuren). Upload je plaatjes naar je ISP homedir en daarna downloaden naar je foon.
Maar groter kan ook, maar dan is het alleen zo'n zonde van je ruimte.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Anoniem: 103078
Weet iemand hoe je sms berichten kan opslaan voor als je hem later wilt verzenden? Bijv in de map concepten?
• Games downloaden via Internet
Als je een Bluetooth Dongle of datakabel hebt, kun je Java games gratis van het internet downloaden, en deze kopieren naar je V525. In deze tutorial gebruiken we een Bluetooth Dongle.
Allereest heb je een site nodig waarvan je games kunt downloaden, zoals:
• Motclub.com
• Motorola V525 Download Page
• V525 Download page
Als je bijv. het spel Puzzle Booble wilt downloaden, krijg je een .jar binnen. Nu moet je zorgen dat je telefoon connect met de PC. Waarschijnlijk zal hij om een pincode vragen, nadat je deze hebt ingevoerd krijg je een melding dat hij succesvol geconnect is.
Waarschijnlijk staat er nu op je bureaublad een snelkoppeling genaamd: Mijn Bluetooth locaties, dubbel klik hierop. Als het goed is zie je nu een mapje staan, genaamd: [Telefoonnaam]Obex File Transfer, via deze transfer kun je mp3 bestanden en wallpapers verzenden. Om .jar files te verzenden (Games) heb je echter iets anders nodig, namelijk: [Telefoonnaam]OBEX Object Push. Als deze niet standaard in de lijst staat moet je het volgende doen:
Kijk onder het kopje: 'Bluetooth taken' en druk op: 'Wizard Setup van Bluetooth'
Klik daarop, er komt nu een nieuw venster tevoorschijn, kies in dat venster voor de optie: Ik wil een bepaaldBluetooth apparaat opzoeken en vervolgens instellen hoe deze computer de services van dat apparaat gaat gebruiken.
Selecteer die optie, en ga naar volgende. Nu gaat de computer automatisch zoeken naar Bluetooth apparaten, in de buurt. Als hij klaar is, zie je als het goed is jouw telefoonnaam verschijnen. Klik hierop en ga naar volgende. Nu kun je extra services installeren, kies voor de optie: OBEX Object Push. Druk nu op voltooien, nu is hij geconfigureerd, om nu een .jar erop te zetten doe je het volgende:
Open 'Mijn Bluetooth locaties, en klik op 'Apparaten in bereik bekijken, en selecteer jouw telefoon.
Nu kun je de .jar simpelweg slepen naar: OBEX Object Push, als je dat doet, komt er in je scherm de status van verzenden te staan. Op je telefoon komt een melding, dat [PCNaam] verbinding wil maken, kies voor oke. Als hij verzonden is, vraagt het spel of hij geinstalleerd moet worden, kies voor 'ja'. Nu is de game geinstallerd, ga naar Fun & Games, en je zult daar de game zien staan. Veel plezier
.
Thnx 2 Remco.B
Als je een Bluetooth Dongle of datakabel hebt, kun je Java games gratis van het internet downloaden, en deze kopieren naar je V525. In deze tutorial gebruiken we een Bluetooth Dongle.
Allereest heb je een site nodig waarvan je games kunt downloaden, zoals:
• Motclub.com
• Motorola V525 Download Page
• V525 Download page
Als je bijv. het spel Puzzle Booble wilt downloaden, krijg je een .jar binnen. Nu moet je zorgen dat je telefoon connect met de PC. Waarschijnlijk zal hij om een pincode vragen, nadat je deze hebt ingevoerd krijg je een melding dat hij succesvol geconnect is.
Waarschijnlijk staat er nu op je bureaublad een snelkoppeling genaamd: Mijn Bluetooth locaties, dubbel klik hierop. Als het goed is zie je nu een mapje staan, genaamd: [Telefoonnaam]Obex File Transfer, via deze transfer kun je mp3 bestanden en wallpapers verzenden. Om .jar files te verzenden (Games) heb je echter iets anders nodig, namelijk: [Telefoonnaam]OBEX Object Push. Als deze niet standaard in de lijst staat moet je het volgende doen:
Kijk onder het kopje: 'Bluetooth taken' en druk op: 'Wizard Setup van Bluetooth'
Klik daarop, er komt nu een nieuw venster tevoorschijn, kies in dat venster voor de optie: Ik wil een bepaaldBluetooth apparaat opzoeken en vervolgens instellen hoe deze computer de services van dat apparaat gaat gebruiken.
Selecteer die optie, en ga naar volgende. Nu gaat de computer automatisch zoeken naar Bluetooth apparaten, in de buurt. Als hij klaar is, zie je als het goed is jouw telefoonnaam verschijnen. Klik hierop en ga naar volgende. Nu kun je extra services installeren, kies voor de optie: OBEX Object Push. Druk nu op voltooien, nu is hij geconfigureerd, om nu een .jar erop te zetten doe je het volgende:
Open 'Mijn Bluetooth locaties, en klik op 'Apparaten in bereik bekijken, en selecteer jouw telefoon.
Nu kun je de .jar simpelweg slepen naar: OBEX Object Push, als je dat doet, komt er in je scherm de status van verzenden te staan. Op je telefoon komt een melding, dat [PCNaam] verbinding wil maken, kies voor oke. Als hij verzonden is, vraagt het spel of hij geinstalleerd moet worden, kies voor 'ja'. Nu is de game geinstallerd, ga naar Fun & Games, en je zult daar de game zien staan. Veel plezier
Thnx 2 Remco.B
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 22-02-2004 11:33 ]
bedankt iig, maar als ik een spel laad dan zie ik heel even die telefoon, en dan gaat ie vanzelf weer wegScaror schreef op 22 februari 2004 @ 10:51:
[...]
De motorola emulator zit bij Motorola SDK voor 2jme:
(http://www.motocoder.com/)
Zo'n spel maak je zoals alle spellen gemaakt worden: programmeren. Met Java in dit geval dus. Programma's om spellen voor je motorola te maken zonder te programmeren zijn er volgens mij doen.
Dat probleem heb ik ook bij sommige spellen. Ik heb me er nog niet in verdiept, omdat de standaard emulator van Java voor mij prima werkt. Maar er zitten 4 motorola emulators bij. 'EmulatorM.1' lijkt wel te werken, alleen is dat geen V525 emulator.Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 11:36:
[...]
bedankt iig, maar als ik een spel laad dan zie ik heel even die telefoon, en dan gaat ie vanzelf weer weg
huh? 4 emulators?Scaror schreef op 22 februari 2004 @ 11:48:
[...]
Dat probleem heb ik ook bij sommige spellen. Ik heb me er nog niet in verdiept, omdat de standaard emulator van Java voor mij prima werkt. Maar er zitten 4 motorola emulators bij. 'EmulatorM.1' lijkt wel te werken, alleen is dat geen V525 emulator.
Kijk maar eens in de dir waarin je dat spul hebt geinstalleerd. Bij mij is dat:
C:\Program Files\Motorola\SDK v4.0 for J2ME
Wat ik hier mis, en ook in verhaaltjes van anderen, is dat ik eerst de computer en de telefoon moest 'pairen'. Misschien moet dit alleen bij bepaalde bluetooth devices, want ik heb er verder niemand over gehoord, maar voor sommigen zal het misschien nuttig zijn. Ik kon namelijk prima geluid en plaatjes overpompen, maar .jar via object push ging echt niet.Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 11:29: - een heel verhaal -
Om te pairen klik je in windows met de rechtermuisknop op je telefoon, en dan moet er ergens iets van 'pair' staan (evt. de nederlandse variant
Pas hierna werkte voor mij het games kopieren...
Is er misschien iemand die zijn streepjescode nog niet heeft opgestuurd even dat blaadje waar je die streepjescode moet opplakken kan inscannen? En dan gaat het mij specifiek om die afbeelding die erbij staat van die doos.
Ik heb em niet meer, maar kan je wel zeggen wat er staat:Anoniem: 25065 schreef op 22 februari 2004 @ 12:11:
Is er misschien iemand die zijn streepjescode nog niet heeft opgestuurd even dat blaadje waar je die streepjescode moet opplakken kan inscannen? En dan gaat het mij specifiek om die afbeelding die erbij staat van die doos.
Op dat plaatje staat de streepjescode van, als de boos met de klep boven ligt, met de tekst voor je, en niet omgedraaid, de linkerkant. Daar staat "kijk ook voor meer informatie op www.vodafone.nl" de streepjescode daaronder staat op dat plaatje
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Anoniem: 25065 schreef op 22 februari 2004 @ 12:11:

Ik heb die code ook verzonden
zou me benieuwen wat ze zeggen
Niet
Die idd
Maar kan iemand me vertellen of er onder het Vodafone logo aan de bovenkant van de telefoon ook die putjes zitten zegmaar? Zoals hier? Of als ik het eraf kras krijg ik dan zegmaar een egaal blauw vlak onder de plek waar dat logo zat?
Onder dat logo aan de bovenkant zitten geen putjes, maar een egaal blauw vlak.Repeat schreef op 22 februari 2004 @ 12:25:
[...]
Die idd![]()
Maar kan iemand me vertellen of er onder het Vodafone logo aan de bovenkant van de telefoon ook die putjes zitten zegmaar? Zoals hier? Of als ik het eraf kras krijg ik dan zegmaar een egaal blauw vlak onder de plek waar dat logo zat?
dat is ook het enige verschil in vorm tussen de v500 en v525Scaror schreef op 22 februari 2004 @ 12:26:
[...]
Onder dat logo aan de bovenkant zitten geen putjes, maar een egaal blauw vlak.
Ik heb 3 codes opgeplakt : 1 van het witte Motorola doosje, en 2 van de rode Vodafone doos. Allicht dat er een goeie tussenzitRadjesh schreef op 22 februari 2004 @ 12:24:
[...]
Ik heb die code ook verzonden
zou me benieuwen wat ze zeggen
Mjah maar als je kijkt... Ze hebben die doos met die kant voorop gezet, dus ik ben er van uitgegaan dat ik die moest meezenden....BonBon schreef op 22 februari 2004 @ 12:33:
[...]
Ik heb 3 codes opgeplakt : 1 van het witte Motorola doosje, en 2 van de rode Vodafone doos. Allicht dat er een goeie tussenzit![]()
Niet
ik ga nu ook maar de streepjes code uitknippen die op die foto staat en die opsturen.
Hier ben ik van hetzelfde idee uitgegaan , denk wel dat het goed is zo!Radjesh schreef op 22 februari 2004 @ 12:37:
[...]
Mjah maar als je kijkt... Ze hebben die doos met die kant voorop gezet, dus ik ben er van uitgegaan dat ik die moest meezenden....
Anders zouden ze het wel anders aangeven!
Mjah anders zitten hun fout denk ikJokerLash schreef op 22 februari 2004 @ 12:44:
[...]
Hier ben ik van hetzelfde idee uitgegaan , denk wel dat het goed is zo!
Anders zouden ze het wel anders aangeven!
Want die kleine witte doos heb ik niet meer
Niet
nog iets over de email instellingen bij je berichten, een aantal pagina's terug waren de instellingen gegeven en deze heb ik overgenomen, maar welke gebruikersnaam en wachtwoord moet je gebruiken? van vodafone live? of kun je bijvoorbeeld je @home adres gebruiken? want ik heb gister live ff ingesteld en gebruikersnaam aangemaakt maar geen w8woord.
- Op pag. 48 vd handleiding staat dat je op het externe display "tijd, datum en telefoonstatus" kunt aflezen. Ik zie dus geen datum, alleen maar tijd en status.
Heeft iemand al de datum erop gekregen?
- Wat doet de setting "netwerk snelheid" eigenlijk?
je kan kiezen uit : Langzaam, Gemiddeld, Snel en Continu.
Heeft iemand al de datum erop gekregen?
Ik heb et gedaan met Nero wave editor. Kwam bij m'n brander en was even het enige wat ik zo kon vinden. Werkt perfectAnoniem: 106099 schreef op 22 februari 2004 @ 13:21:
wat is een goed programma om mp3's te editten zodat je ze op je tel kunt krijgen?
Owja;
hoe kan je in hemelsnaam een + voor een telefoonnummer krijgen?
[ Voor 28% gewijzigd door Repeat op 22-02-2004 13:30 ]
nero heb ik ook, en weet je misschien wat de maximale kwaliteit is die de tel ondersteund? had het geloof ik wel ergens gelezen hier maar kan het neit meer vinden
heb me foon niet bij de hand, maar hebt nul (0) inhouden niet? anders moet je 00 doen..Repeat schreef op 22 februari 2004 @ 13:24:
[...]
Ik heb et gedaan met Nero wave editor. Kwam bij m'n brander en was even het enige wat ik zo kon vinden. Werkt perfect
Owja;
hoe kan je in hemelsnaam een + voor een telefoonnummer krijgen?Bij m'n oude nokia moest je dan 2 keer op * drukken ofzo, zodat je dan +316blabla kan maken. Maar ik kan het in deze telefoon echt niet vinden?
JaAnoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 13:36:
[...]
heb me foon niet bij de hand, maar hebt nul (0) inhouden niet? anders moet je 00 doen..
nog iets over die bluetooth dongles,
ik heb weleens gehoord dat je voor win xp servicepack 1 nodig had om bluetooth te laten werken is dat ook zo? of kun je gewoon een dongle aansluiten en dan werkt het gewoon. ik heb win xp prof
ik heb weleens gehoord dat je voor win xp servicepack 1 nodig had om bluetooth te laten werken is dat ook zo? of kun je gewoon een dongle aansluiten en dan werkt het gewoon. ik heb win xp prof
dat kun je zelf toch ook opzoeken op google? zal genoeg informatie over zijn..Anoniem: 106099 schreef op 22 februari 2004 @ 13:52:
nog iets over die bluetooth dongles,

Anoniem: 86670
Dit geeft aan hoe vaak de telefoon naar een (ander) netwerk zoekt/aanmeldt. In gebieden met slechte dekking wil het opschroeven van die instelling nog wel eens helpen, maar dat knaagt flink aan je batterij.BonBon schreef op 22 februari 2004 @ 13:19:
installeer sp 1 wel ff voor de zekerheid
dan hoef ik hem niet te installeren
dan hoef ik hem niet te installeren
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 106099 op 22-02-2004 14:18 ]
godver ik krijg het er ook niet op via object push. als ik op die service klik dan wil die ook visiekaartje verznden/ontvangen welke de telefoon weigert....
CISSP! Drop your encryption keys!
GUYS, wil geen moraalridder spelen, maar het is VERBODEN om links te plaatsen naar 'echte' JAVA spellen. Deze zijn immers ook copyright protected en daarmee ook tegen de GoT policy. 
Mijn verzoek aan iedereen: doe de links weg, voordat het topic wordt dichtgegooid
Mijn verzoek aan iedereen: doe de links weg, voordat het topic wordt dichtgegooid
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Nog maar een vraagje dan, anders zakt het topic zo snel weg 
Hoe kan je uitzetten dat je altijd je nummer meezendt als je iemand belt? Ik heb wel gevonden dat je voor het volgende gesprek je nummer meezenden uit of aan kan zetten, en dat werkt ook, maar daarna gaat ie automatisch weer naar standaard en zendt hij je nummer weer mee. Dus moet je elke keer voordat je wil bellen daarzo je nummer meezenden uitzetten. Daar moet vast een andere manier voor zijn?
Hoe kan je uitzetten dat je altijd je nummer meezendt als je iemand belt? Ik heb wel gevonden dat je voor het volgende gesprek je nummer meezenden uit of aan kan zetten, en dat werkt ook, maar daarna gaat ie automatisch weer naar standaard en zendt hij je nummer weer mee. Dus moet je elke keer voordat je wil bellen daarzo je nummer meezenden uitzetten. Daar moet vast een andere manier voor zijn?
de themes die je kan downloaden via motorola.com bestaan gewoon uit een wallpaper, ringtone en een cfg'tje voor de kleuren van het menu.. kan je dus oo kzelf doen..Anoniem: 25065 schreef op 22 februari 2004 @ 15:31:
Weet iemand misschien of er al ergens themes te downloaden zijn?
Goed opgemerkt ! Inderdaad na 1x anoniem bellen zendt ie je nummer daarna weer gewoon mee. Hoogst irritant dus.Repeat schreef op 22 februari 2004 @ 15:23:
Nog maar een vraagje dan, anders zakt het topic zo snel weg
- ook nog niemand gelukt om de datum op het externe display te krijgen? -
moraalridderMGSNK schreef op 22 februari 2004 @ 14:44:
GUYS, wil geen moraalridder spelen, maar het is VERBODEN om links te plaatsen naar 'echte' JAVA spellen. Deze zijn immers ook copyright protected en daarmee ook tegen de GoT policy.
ff ontopic:
Kheb brief van vodafone gekregen en daar was alles goed, kheb de streepjescode van de doos (de grote) opgestuurd...
ik heb iets raars, ik werd net gebeld en toen was de beltoon met spraak, zo'n hellomoto geluid maar ik kan die beltoon nergens terug vinden, weet iemand welke dit is kan dit de beltoon van het moto theme zijn? kun je die ook ergens terug vinden als losse beltoon?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 106099 op 22-02-2004 15:57 ]
kan iemand me plz helpen met JAR files erop krijgen? elke keer als ik op object push klik wil die visietekaartje versturen wat mislukt. ik kan er dus ook geen JAR files opslepen
op pagina 34 van dit topic staat een uitgebreide uitleg over hoe je .jar files erop moet krijgen
ja die heb ik uiteraard ook gelezen. Staat dat je ernaartoe moet slepen, welke niet kan omdat ik hem niet kon openen
@ DaDude,
jij hebt dus de grote stikker op de rode vodafone doos gestuurd met
serial nr
lpn nr en art nr
?
serial nr
lpn nr en art nr
?
Anoniem: 103136
Je moet niet op het icoontje van Objext Push klikken, maar enkel het .jar bestandje slepen op het icoontje van Ovjex Push. Dan maakt hij een verbinding, je moet wel op je telefoon accepteren dat je de file wilt ontvangen, doe je dat niet binnen iets van 20 sec. dan kapt hij er weer mee.laurens0619 schreef op 22 februari 2004 @ 14:32:
godver ik krijg het er ook niet op via object push. als ik op die service klik dan wil die ook visiekaartje verznden/ontvangen welke de telefoon weigert....
Of die code die je uit die kartonnen doos moest knippenAnoniem: 106099 schreef op 22 februari 2004 @ 16:17:
@ DaDude,
serial nr
lpn nr en art nr
?
Niet
Zijn ringtones ook illegaal?MGSNK schreef op 22 februari 2004 @ 14:44:
Anoniem: 14656
Dat was bij mij gewoon een sticker?Radjesh schreef op 22 februari 2004 @ 16:27:
[...]
Of die code die je uit die kartonnen doos moest knippen
gewoon die kartonnen barcode eruitgeknipt en opgeplakt...Radjesh schreef op 22 februari 2004 @ 16:27:
[...]
Of die code die je uit die kartonnen doos moest knippen
dus echt die grote rode doos...
Is volgens mij ook niet mogelijkBonBon schreef op 22 februari 2004 @ 15:36:
[...]
- ook nog niemand gelukt om de datum op het externe display te krijgen? -
maar er zitten 2 streepjes codes op de grote rode doos. de kleine of de grote gebruikt?DaDude schreef op 22 februari 2004 @ 17:09:
[...]
gewoon die kartonnen barcode eruitgeknipt en opgeplakt...
dus echt die grote rode doos...
de nieuwe startpost is af! de titel zal wel veranderd worden naar 'Het Grote Motorola V500/V525 Topic'.
Ik zal even de forumopmaak als txt-bestand hosten, zodat jullie hem zelf kunnen bekijken (new topic, plak de code, 'Voorbeeld').
Als jullie nog tips of aanmerkingen hebben hoor ik t graag...
Opmaak code hier
Ik zal even de forumopmaak als txt-bestand hosten, zodat jullie hem zelf kunnen bekijken (new topic, plak de code, 'Voorbeeld').
Opmaak code hier
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 22-02-2004 17:38 ]
Ok, dan staat het fout in de handleiding (p.48). Dus alleen tijd en status.Repeat schreef op 22 februari 2004 @ 17:13:
[...]
Is volgens mij ook niet mogelijkIk ben nu wel zo ver dat ik het hele menu uit m'n hoofd ken (ongeveer
) en die optie zit er gewoon niet in. Netzoals je niet kan instellen dat de telefoon niet eerst moet trillen en daarna pas bellen ipv gewoon tegelijk
Dat je nummer meegezonden wordt vind ik dus echt stom dat dat niet veranderd kan worden in "nooit meezenden" ofzo. Misschien een tip voor Motorola om dat in een volgende firmware erbij te zetten.
ik weet toevallig dat op de siemens m55 firmwares via de officiele siemens-site werden vrijgegeven... doet motorola hier ook aan?
Anoniem: 100427
Mooi gemaakt, kan wel ietsje meer info in, maar een nette post!Anoniem: 98248 schreef op 22 februari 2004 @ 17:35:
de nieuwe startpost is af! de titel zal wel veranderd worden naar 'Het Grote Motorola V500/V525 Topic'.
Opmaak code hier
Volgens mij moet je dit bij vodafone zelf regelen, dus 1200 en dan daar ergens je instellingen wijzigen.BonBon schreef op 22 februari 2004 @ 18:54:
[...]
Dat je nummer meegezonden wordt vind ik dus echt stom dat dat niet veranderd kan worden in "nooit meezenden" ofzo. Misschien een tip voor Motorola om dat in een volgende firmware erbij te zetten.
Anoniem: 105971
unlocken is niet illegaal... telefoon is van jouw en je mag er mee doen wat je wil..®Otto schreef op 21 februari 2004 @ 19:51:
[...]
Weet niet of ik het hier zo mag zeggen, maar op Marktplaats is er iemand die het
"op afstand" doet.
Op http://uk.zonegsm.com/ kun je ook lezen dat de server weer online is, dus er zal echt wel snel meer aanbod komen
binnen perken van goede zeden en openbare orde natuurlijk.. maar goed...
IS het al iemand gelukt die lock dr af te halen dan?? want iedereen is wel druk bezig met menu'tjes... ik wil eerst gewoon kunnen bellen..
aantal sites gemaild... nog geen reactie gehad, vandaar...
Het lijkt mij aannemelijker dat deze optie in het toestel zelf zit,Edoll schreef op 22 februari 2004 @ 19:01:
[...]
Volgens mij moet je dit bij vodafone zelf regelen, dus 1200 en dan daar ergens je instellingen wijzigen.
want als ik m'n andere Vodafone simmetje erin doe dan zendt ie m'n nr niet mee ( = Samsung A800).
Dit topic is gesloten.