[ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 14:45:
Weet iemand of gprs ook data verkeer genereert als je niet op vodafone live bezig bent? Want gister heb ik alleen maar een beetje met bluetooth lopen te kutten en ben helemaal niet met de telefoon op een wapsite of vodafone live geweest. Ik heb gister zelf ook niemand gebeld, maar toch is er opeens een zooitje beltegoed af :/

Hmmz als ik dit alles hier zo lees denk ik dat ik ook de verkeerde streepjescode heb gebruikt.
Bluetooth kost helemaal geen geld. Daar kan het dus niet aan liggen, misschien heb je onbewust ge-livet.. aangezien dat rechtse knopje op je foon ervoor zorgt dat er verbinding word gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 14:46:
Oke, het zit zo: Je krijgt een grote doos, met daarin alle onderdelen. Je kijkt naar de voorkant van de doos, dan zit er links een sticker. Die haal je eraf, plak je op, en verstuur je SAMEN met de €10 beltegoed waardebon. Onder die sticker, zit nogmaals de streepjescode .. zodat je die nog gewoon hebt. Dit staat ook op het voorkant ..
Wel raar, ik heb het zelfs nog aan de verkoper gevraagd, die gaf aan dat je de code uit de doos moest knippen.

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 14:48:
[...]

Bluetooth kost helemaal geen geld. Daar kan het dus niet aan liggen, misschien heb je onbewust ge-livet.. aangezien dat rechtse knopje op je foon ervoor zorgt dat er verbinding word gemaakt.
verbinding maken kost maar een beetje. dus daar kan niet echt een bulk van zijn afgegaan je moet echt gaan browsen. Ik heb bv aangemeld voor email en aangemeld voor vodafone msn en een paar games bekeken en ik was al bijn 3 euro pleiten, dus het gaat wel razen snel. 15 euro per mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friebo schreef op 20 februari 2004 @ 14:53:
[...]

Wel raar, ik heb het zelfs nog aan de verkoper gevraagd, die gaf aan dat je de code uit de doos moest knippen.
Ja, dit dacht ik ook. Kan iemand anders even een foto'tje schieten welke er nou opgestuurd moet worden. Of even via i-net plaatjes kunneen aangeven B) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 15:01:
[...]

Ja, dit dacht ik ook. Kan iemand anders even een foto'tje schieten welke er nou opgestuurd moet worden. Of even via i-net plaatjes kunneen aangeven B) ?
Dat zou iid handig zijn, want snap er nu ook niks van ;)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
mensen , ik heb het gevraagd aan de klantenservice van vodafone en die zeiden dat je de streepjescode van de binnenste doos moest opsturen samen met imei etc. duz de kleine witte doos met daarop de sticker.........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 20 februari 2004 @ 15:33:
mensen , ik heb het gevraagd aan de klantenservice van vodafone en die zeiden dat je de streepjescode van de binnenste doos moest opsturen samen met imei etc. duz de kleine witte doos met daarop de sticker.........................
Nou begrijp ik er helemaal niks van, die mensen van de winkel hadden het dus fout?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik heb het toch echt van de grote vodafone doos gedaan en ik heb mijn extra 10 euro al binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik oook al maar ook een brief (waaarin stond dat ik het fout had ) :P
zal dadelijk wel ff een plaatje online zetten...

edit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/plaatjes/streepjescode.JPG
lekker vaag voor jullie he :p

[ Voor 51% gewijzigd door k5052 op 20-02-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurens0619 schreef op 20 februari 2004 @ 14:48:
Hey,

Ik heb ook eindelijk mijn motorola binnen, netjes via de post. ik heb alleen een heel raar probleem

1. Ik maak een foto van BV een klok deze staat dan op op 18 seconden
2. ik ga naar multimedia en de thumbnail laat mooi 18 seconden zien
3. ik open de foto en de klok staat op 19.

Erg raar en zeker kut want als ik foto van iemand maak doen ze 1 sec na de klik meestal wel bewege en is de foto mislukt. maar op de thumbnail staat alles goed :S

kunnen jullie dit ook even met een klok testen?
digitale klok neem ik aan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Vanmiddag m'n V525 opgehaald bij Belcompany BoZ (ze hebben nog voorraad voor wie interesse heeft).
Een paar dingen vielen me gelijk op, waaronder de algehele indruk van het toestel zelf : beetje plastic-achtig allemaal (het klepscharnier, de toetsen enzo).
Dan vind ik m'n Samsung A800 degelijker aanvoelen.
Maargoed, toch ben ik heel erg blij met die Motorola !

Weet iemand of het mogelijk is om de "klik" uit te zetten als je een foto neemt?
Kan het nergens terugvinden in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 20 februari 2004 @ 16:05:
Vanmiddag m'n V525 opgehaald bij Belcompany BoZ (ze hebben nog voorraad voor wie interesse heeft).
Een paar dingen vielen me gelijk op, waaronder de algehele indruk van het toestel zelf : beetje plastic-achtig allemaal (het klepscharnier, de toetsen enzo).
Dan vind ik m'n Samsung A800 degelijker aanvoelen.
Maargoed, toch ben ik heel erg blij met die Motorola !

Weet iemand of het mogelijk is om de "klik" uit te zetten als je een foto neemt?
Kan het nergens terugvinden in de handleiding.
Ja, je gaat naar het menutje, dan >Foto maken, en dan druk je op het bovenste knopje van je telefoon (Die in het midden zit) En dan naar Setop, en dan kun je het uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb half uur geleden via 1200 vodafone live geactiveerd maar ik zie nog geen gprs symbool, en live kan ook nog geen verbinding maken, kan het zo zijn dat het gewoon wat langer duurt en dat de verbinding het straks wel doet?
heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://212.25.186.167/V525_fotocamere_diverse.htm

begrijpt iemand wat hier wordt verteld? Ze laten drie fotos zien, allen vanaf de zelfde plaats, maar t lijkt alsof de laatste scherper is.. Een stukje daarvoor laten ze iets met de lens zien.. Kan iemand t mij uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 16:20:
ik heb half uur geleden via 1200 vodafone live geactiveerd maar ik zie nog geen gprs symbool, en live kan ook nog geen verbinding maken, kan het zo zijn dat het gewoon wat langer duurt en dat de verbinding het straks wel doet?
heeft iemand hier ervaring mee?
Gewoon je telefoon ff uitschakelen nadat je je gprs is geactiveerd.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
gewoon babelfish gebruiken om het te verttalen , het is geloof ik italiaans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 20 februari 2004 @ 16:27:
gewoon babelfish gebruiken om het te verttalen , het is geloof ik italiaans
heb ik al gedaan, maar snap er geen drol van

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 16:30 . Reden: tikfout :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 16:20:
http://212.25.186.167/V525_fotocamere_diverse.htm

begrijpt iemand wat hier wordt verteld? Ze laten drie fotos zien, allen vanaf de zelfde plaats, maar t lijkt alsof de laatste scherper is.. Een stukje daarvoor laten ze iets met de lens zien.. Kan iemand t mij uitleggen?
Mijn Italiaans is niet zo best, ik zal vanavond er dieper induiken.
Het lijkt erop of ze 3x een andere lens gebruiken en daar resultaten van laten zien.
Wel reuze interessant om dit eens goed te vertalen ! Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 14:05:
Ik las dat iemand van het weekend een poging had gedaan op de zwarte markt om te unlocken, daarna niks meer van hem gezien. Persoon in kwestie weet vast wel naar wie ik refereer.
Ik ben benieuwd hoe dit nu is afgelopen.
Ik ga zondag heen ;) maar wel vroeg opstaan, vind me vriendin wel wat minder maja :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
het komt erop neer dat ze vinden dat de kwaliteit van de camera niet goed is en ze onderling veel verschil zien in de lenzen en daarom motorola aanspreken op een nieuwe tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

ook ik heb die code van de rode doos uitgeknipt en verstuurd!!!.....ik heb nog geen brief gehad maar dat zal niet meer lang duren B) .. Wat nu?..bellen naar die gasten?...wie heeft er een e-mail adres van die club...maak dan ff een foto van al die code shit van beide dozen en mail ik die ff....

Ze zijn niet erg duidelijk gewees, afbeelding formulier stond toch echt die barcode van de zijkant :'( :'( :'(

Minpuntje voor Vodafone

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 15:57:
[...]

digitale klok neem ik aan:)
nee een analoge met seconde wijzer.
Het is echt precies een seconde!

Zo raar, wil iemand anders het even proberen? anders moet ik ermee terug

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
laurens0619 schreef op 20 februari 2004 @ 16:43:
[...]

nee een analoge met seconde wijzer.
Het is echt precies een seconde!

Zo raar, wil iemand anders het even proberen? anders moet ik ermee terug
Je bedoelt dus:
Je neemt een foto, secondewijzer precies op 12, je ziet dat de seconde wijzer precies op 12 staat als je hem genomen hebt...
je slaat het bestand op
je kijkt naar de thumbnail..niks aan de hand
je kijkt naar het gehele plaatje staat de wijzer op 1 over 12 ?

kheb het geprobeerd maar bij mij geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mogas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 16:50
robert-630 schreef op 20 februari 2004 @ 13:21:
[...]

Heb jij hem wel te samen met de 10,= WAARDECHEQUE opgestuurd?
Idd tesamen de registratie/waardecheque in die grote envelop, die 10 euro heb ik inmiddels al wel gehad.

Vind het nog steeds verwarrend allemaal.
Denk dat ik gewoon een paar kopietjes maak van alle streepjescodes en ze dan gewoon allemaal opstuur, dan zit er vast wel een goede tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
wat voor software versie hebben jullie allemaal? want op howard forums hadden ze iemand uit holland die inplaats van TRIPLETS_G_0B.08.8FR_v , TRIPLETS_G_0B.09.9FR_v had , die had extra plaatjes en gewijzigde iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
precies!

kut man, mot ik em toch terugbrenge :(
DaDude schreef op 20 februari 2004 @ 17:00:
[...]

Je bedoelt dus:
Je neemt een foto, secondewijzer precies op 12, je ziet dat de seconde wijzer precies op 12 staat als je hem genomen hebt...
je slaat het bestand op
je kijkt naar de thumbnail..niks aan de hand
je kijkt naar het gehele plaatje staat de wijzer op 1 over 12 ?

kheb het geprobeerd maar bij mij geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
klopt wel , want het duurt 1 a 2 sec voordat hij de foto maakt , dus wat je op het scherm te zien krijgt is net het beeldje , duz je tel , is WEl kapot hoor

edit: ik heb het even geprobeerd maar het klopt niet , want als ik het doe op 1 wijzer , dan blijft het ook op de wijzer

[ Voor 28% gewijzigd door k5052 op 20-02-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
kenny89 schreef op 20 februari 2004 @ 17:12:
wat voor software versie hebben jullie allemaal? want op howard forums hadden ze iemand uit holland die inplaats van TRIPLETS_G_0B.08.8FR_v , TRIPLETS_G_0B.09.9FR_v had , die had extra plaatjes en gewijzigde iconen.
mijne is TRIPLETS_G_0B.09.1FR_v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb maar 0.05 euro beltegoed :? Terwijl er standaard 5 euro op het kaartje hoort te zitten :? Heb er nog niet mee gebeld, heel vreemd dus.

Maar elke keer als ik me telefoon uitzet en dan weer aan gaat hij automatisch naar profiel luid, terwijl ik wil dat hij op vibra en bel blijft staan. Kan dat anders of gaat dat altijd zo?

En iemand een (scherpe) foto van hoe de tel eruit ziet het het vodafone logo aan de bovenkant weggekrast?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 17:52:
IK heb maar 0.05 euro beltegoed :? Terwijl er standaard 5 euro op het kaartje hoort te zitten :? Heb er nog niet mee gebeld, heel vreemd dus.

Maar elke keer als ik me telefoon uitzet en dan weer aan gaat hij automatisch naar profiel luid, terwijl ik wil dat hij op vibra en bel blijft staan. Kan dat anders of gaat dat altijd zo?
Misschien per ongeluk naar Live! geconnect :? Doet hij vind ik wel erg snel :r Overal staat die optie erbij, erg irritant B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Afbeeldingslocatie: http://www.infochaos.com/staff/dogchow/525/IMG_0008_2_resize.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 17:52:
Ik had dit ook, bleek dat degene die mijn nummer voor mij had op 1 of andere sms-dienst was aangesloten. Ff bellen naar vodafone en die hebben het toen allemaal geregeld (afgemeld bij de dienst en 5 euro erbij).

Is iemand het al gelukt twee V525's met elkaar te laten connecten via Bluetooth? Bij mij lukt het nl. niet (of is dat ook nie mogelijk?).

Zou die antenne trouwens van boven van plastic zijn. Anders ff snijden en bijschuren. :P Iemand z'n Hellomoto al een ander kleurtje gegeven (modelbouw verf?)? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb hier wel 2 v525 liggen ( 1 van mij , al een 2 weken gebruikt ) en 1 nieuw in doos voor mijn oom , dus ff proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn live en gprs werken nu, nu had ik ff een plaatje gedownload op me telefoon vanaf mijn eigen site, daarna de live verbinding verbroken. het gprs symbool blijft nog in beeld staan, en er blijft ook nog steeds beltegoed af gaan, iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan afzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 18:10:
mijn live en gprs werken nu, nu had ik ff een plaatje gedownload op me telefoon vanaf mijn eigen site, daarna de live verbinding verbroken. het gprs symbool blijft nog in beeld staan, en er blijft ook nog steeds beltegoed af gaan, iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan afzetten?
ik zou m iig gelijk uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
grps symbool maakt niks uit , dat blijft als je gprs hebt aangezet via vodafone , maar van het beltegoed snap ik niet , staat er naast het gprs nog een symbool met 2 pijlen? dan ben je aan het uploaden of downlaoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Cheeky schreef op 20 februari 2004 @ 18:01:
[...]

Ik had dit ook, bleek dat degene die mijn nummer voor mij had op 1 of andere sms-dienst was aangesloten. Ff bellen naar vodafone en die hebben het toen allemaal geregeld (afgemeld bij de dienst en 5 euro erbij).

Is iemand het al gelukt twee V525's met elkaar te laten connecten via Bluetooth? Bij mij lukt het nl. niet (of is dat ook nie mogelijk?).

Zou die antenne trouwens van boven van plastic zijn. Anders ff snijden en bijschuren. :P Iemand z'n Hellomoto al een ander kleurtje gegeven (modelbouw verf?)? :D
Het is mij al veelvuldig gelukt om 2 v525 via bluetooth aan elkaar te koppelen. Op mn werk zijn er totaal 5 mensen met deze gsm. In het begin hadden we nog wat problemen met het niet herkennen van de v525's. Nadat iedereen zn telefoon had gereset naar de fabrieksinstellingen deed bluetooth het perfect. We wisselen nu van alles aan elkaar uit.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Ok, tof :) dus fabrieksinstellingen is de trick? Netzo voor MMS? Want ik stuurde een MMS naar m'n vriendin, die er ook 1 heeft, maar die kreeg een bericht met: "je kunt je MMS op die en die website bekijken". Of moest je dat nou instellen? Meen nl. zoiets gelezen te hebben, maja, 25 pagina's.. :p :p

Wel leuk dat een MMS een stuk of wat foto's mag bevatten (tot 50Kb) trouwens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem toen ook meteen uitgezet, en dan symbool met die pijltjes was er alleen toen ik die afbeelding downloade, en daarna nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je eigenlijk ergens instellen dat die vodafone live knop bij de rechter boventoets weggaat, en je daarmee iets anders kunt opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
nee dat kan niet helaas , wilde ik ook doen maar dat lukt niet , je kunt alleen de linker toets instellen. jammer hoor , dat vodafone een speciaal firmware op heeft gezet. je kunt bijv. die afbeeldingen niet verwijderen

chaser2600: heb jij mischien vergelijkingsmateriaal? want volgens mij is dit een hogere firmware....

[ Voor 20% gewijzigd door k5052 op 20-02-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wisten jullie al, dat van 20 februari 2004 tot en met 28 maart 2004 het gratis is om te MMS'en met vodafone.. En bovendien maak je kans op een prijs ofzo

http://campagnes.vodafone.nl/main.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 19:16:
wisten jullie al, dat van 20 februari 2004 tot en met 28 maart 2004 het gratis is om te MMS'en met vodafone.. En bovendien maak je kans op een prijs ofzo

http://campagnes.vodafone.nl/main.asp
Alleen in de weekenden tussen die data's ;) Goed dat je het even zegt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 20 februari 2004 @ 18:51:
nee dat kan niet helaas , wilde ik ook doen maar dat lukt niet , je kunt alleen de linker toets instellen. jammer hoor , dat vodafone een speciaal firmware op heeft gezet. je kunt bijv. die afbeeldingen niet verwijderen

chaser2600: heb jij mischien vergelijkingsmateriaal? want volgens mij is dit een hogere firmware....
maar zijn er op motclub.com geen orginele v500 firmwares te vinden ofzo? Want volgens mij kan je op die manier gewoon dat logo verwijderen.. En wat gebeurt er als je de fabrieksinstellingen reset? Blijft tlogo dan ook staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

wOOt, heb ff dit topic doorgelezen.
Ziet er allemaal wel goed uit :D .
K ga dr waarschijnlijk morgen ff eentje in de stad halen (hoop dat ze ze nog hebben)
Moet alleen even zeker zijn dat ik mn oude kwijt ben, een SE T230.
Iemand die beide telefoons heeft (gehad), SET230 en Motorola V525, ik neem aan dat er heel wat verschil in zit.
Ik zie wel, laat wel weten wat ik er van vindt, als ik hem heb.
:)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_PANDA_I schreef op 20 februari 2004 @ 19:26:
wOOt, heb ff dit topic doorgelezen.
Ziet er allemaal wel goed uit :D .
K ga dr waarschijnlijk morgen ff eentje in de stad halen (hoop dat ze ze nog hebben)
Moet alleen even zeker zijn dat ik mn oude kwijt ben, een SE T230.
Iemand die beide telefoons heeft (gehad), SET230 en Motorola V525, ik neem aan dat er heel wat verschil in zit.
Ik zie wel, laat wel weten wat ik er van vindt, als ik hem heb.
:)
haha lol, kijk alleen maar eens naar de specs.. Sorry hoor, maar een T230 ZUIGT hard!! haha Ik ken iemand zeer goed die m ook heeft, hehe me zus, en dat ding is niet te vergelijken met een V525.. Alleen de kwaliteit van het beeldscherm, de camera, mp3-mogelijk, geheugen, organizer EN bluetooth maken m al een winner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 19:28:
[...]

haha lol, kijk alleen maar eens naar de specs.. Sorry hoor, maar een T230 ZUIGT hard!! haha Ik ken iemand zeer goed die m ook heeft, hehe me zus, en dat ding is niet te vergelijken met een V525.. Alleen de kwaliteit van het beeldscherm, de camera, mp3-mogelijk, geheugen, organizer EN bluetooth maken m al een winner!
Ja idd, het is een leuk ding die T230 hoor, maar idd er op een groot aantal aspecten bezuinigd.
Het beeldscherm heeft idd rete-grote pixels. Je kunt ze stuk voor stuk tellen als je zin hebt :). En ja je mist een aantal dingen.
Daarom stap ik dus ook over naar de V525 mits ik heb aan een van mijn vriendinnen kan verkopen. Maar vanmiddag was ze al bijna overtuigd dat ze hem wilde hebben, nadat ik had gezegd dat ik hem misschien ging verkopen. Vanaaf ff bevestiging vragen, en dan morgen shoppen :)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz ik wil die irritante toetsenbord geluidjes uitzetten :/ ik kan het nergens vinden, iemand al gevonden waar je dat kan uitzetten ?

--oops sorry gevonden, gewoon een paar keer overheengekeken 8)7 was al 3x eerder in dat menu geweest :p

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tss kijk ff in je handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 19:21:
[...]

Alleen in de weekenden tussen die data's ;) Goed dat je het even zegt :9
Valt vrijdag onder het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mogas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 16:50
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 20:18:
[...]

Valt vrijdag onder het weekend?
De gratis MMS actie:
Algemene voorwaarden Art.2
"van vrijdag 24:00 uur t/m zondag 23:59 uur"

De MMS weekend foto actie:
Algemene voorwaarde art 3:
"Gedurende de actieperiode maken de deelnemers aan de actie elk weekend, te weten: van donderdag (24:00 uur) toto en met zondag (23:59 uur), kans op 200 eur in de vorm van tegoedbonnen"

BTW beide algemenevoorwaarden staan op de eerder genoemde site van de mms actie.

Let op: Het gaat hier om twee verschillende acties, alleen wel vreemd dat bij de één het weekend een dag eerder begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Als ik verbinding wil maken via de "Vodafone Live!" toets dan krijg ik een foutmelding : Verbinding mislukt. Probeer later opnieuw.

Ik heb genoeg beltegoed erop staan. Doe ik iets fout ofzo?
Ik heb niks veranderd, zo uit de doos en aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 20 februari 2004 @ 20:35:
Als ik verbinding wil maken via de "Vodafone Live!" toets dan krijg ik een foutmelding : Verbinding mislukt. Probeer later opnieuw.

Ik heb genoeg beltegoed erop staan. Doe ik iets fout ofzo?
Ik heb niks veranderd, zo uit de doos en aangezet.
Moet je ff via 1200 activeren:D Als ik me goed herinner 5 en dan 3 of 3 en dan 5:D

Edit: Ik heb een topic aangemaakt zodat je leuke MMSbare dingen kan delen:
[rml][ ACTIE]Gratis MMSen met Vodafone ieder weekend[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 20:44:
[...]

Moet je ff via 1200 activeren:D Als ik me goed herinner 5 en dan 3 of 3 en dan 5:D
Eerst keuze 3, dan keuze 5, dan keuze 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
MarcoC schreef op 20 februari 2004 @ 20:51:
[...]
Eerst keuze 3, dan keuze 5, dan keuze 1.
Yep, werkt nu. Bedankt!
Weet iemand of deze activering sim gebonden is of niet?
Ik heb namenlijk Live! geactiveerd op de V525 maar met m'n oude simmetje erin ipv de meegeleverde sim. (zodoende behoud ik m'n oude gsm nr).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk en neem aan dat het sim gebonden is aangezie je het op een telefoonnummer doet en niet gewoon in het menu van de foon zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik heb ook een probleem met vodafone life.
Allang geactiveerd maar toch hetzelfde: verbinding mislukt probeer het later nog eens.
Kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang is allang? En heb je je telefoon al bv 30 minuten uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanaf gister en toen ook een ringtoon gedownload maar nu doet ie het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
kenny89 schreef op 20 februari 2004 @ 15:33:
De barcode op het kleine witte doosje gebruikten ze ook in de winkel om te scannen en af te rekenen, want die op de grote rode Vodafone doos deed het lekker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Ik heb m'n gsm nu uitgezet (accu was leeg). Maar toen ik hem aan de oplader prikte ging ie spontaan weer aan :?
Daarna weer uitgezet, toen laadde ie niet op, stekkertje uit en weer in geplugd toen ging ie wel opladen........vreemd hoor.
Ik vind die stekker-constructie hoe ie in de gsm zit nou niet echt overtuigend overkomen (ja de stekker zit er op de juiste manier in).
Nou maar wachten tot ie weer vol is :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 12-09 06:34
Op http://uk.zonegsm.com/ valt te lezen dat de Motorola server weer online is :)
Hopelijk betekent dat, dat we snel onze telefoons kunnen laten unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Heeft iemand de Motorola V525 al gebruikt samen met de Jabra's BT200 of BT250 ???

Wil dit combo gaan kopen, maar weet niet of die samenwerken. Ik lees nl toch wel gekke dingen over het Bluetooth gebeuren.

Weet iemand of dit werkt ???

en zijn er Bleutooth USB keys die goed werken met deze telefoon ??
BV sitecom of MSI ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm we zijn zo langzamerhand volgens mij wel toe aan deel 2:) maar we wachten nog even hoor!! Maar ik ben alvast begonnen met een mooie startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
is het niet eens tijd voor "Het grote Motorola V525 Topic" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 20 februari 2004 @ 21:33:
is het niet eens tijd voor "Het grote Motorola V525 Topic" ?
ja zat ik ook nog aan te denken, maar we plempen deze eerst vol :)

Zou de titel dan Het grote Motorola V525 Topic of Het grote Motorola V500 Topic OF Het grote Motorola V500/525 Topic moeten worden?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HET GROTE MOTOROLA V525 TOPIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:34:
[...]

ja zat ik ook nog aan te denken, maar we plempen deze eerst vol :)

Zou de titel dan Het grote Motorola V525 Topic of Het grote Motorola V500 Topic OF Het grote Motorola V500/525 Topic moeten worden?
beter Vxxx., want zo een beetje al de software van Vxxx is compatible met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KAN OOK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe je lame capslock uit plz:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 20 februari 2004 @ 21:44:
[...]

beter Vxxx., want zo een beetje al de software van Vxxx is compatible met elkaar.
Vxxx is moeilijk te vinden.. Ik denk dan toch echt aan v500/v525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik had nog een vraagje: mijn vodafone live doet het niet ik heb het al geactiveerd maar er komt steeds een melding: verbinding mislukt probeer later opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:54:
Sorry, ik had nog een vraagje: mijn vodafone live doet het niet ik heb het al geactiveerd maar er komt steeds een melding: verbinding mislukt probeer later opnieuw
Ff foon uitzetten, paar min wachten, aanzetten en hoppa je hebt live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nou al een foto voor me van hoe de tel eruit ziet met het logo eraf gekrast? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Zojuist effe die lelijke Vodafone logos erafgehaald. Buitenkant ging perfect met een 2 eurocent munt, alleen de sticker aan de binnenkant was lastig. Ik heb nu dus een paar hele kleine krasjes in het hoekje zitten door het mespuntje :'(
Het is maar een tip.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Hoelang wacht je er al op?
want het kan tot 20 minuten duren voordat je kan Liven

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:04:
Iemand nou al een foto voor me van hoe de tel eruit ziet met het logo eraf gekrast? :>
Neem van mij aan dat het met een 2 eurocent munt PERFECT gaat zonder krasjes achter te laten. En ik ben zelf wat dat betreft nogal precies ;)
Of je het wel of niet doet moet je natuurlijk zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:54:
Friebo schreef op 12 februari 2004 @ 22:56:
hmm.. vaag, fabrieksinstelling gekozen, alles weg :( . Maar Live doet het nu wel ineens :? :Y)
Dat was bij mij de truc.... kan wezen dat ik er gewoon te veel mee om heb zitten te pielen....

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:04:
Luie donder op pagina 26 zie je een plaatje zonder vodadone logo.

heb ook de t-mobile t630 gehaad vandaag met mooi nummer :). hmm ff vergelijken en kijken welke mijn meeneem gsm wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al wel gelived maar toen een beetje lopen klooioen en nu heb ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

Weet nou niemand of er problemen zijn met BT headsets zoals Jabra's BT200 in samenwerking met de V525 ??

en welke BT USB dongles werken er nou goed met deze telefoon ??

Of doe ik iets verkeerd ivm de gedragsregels op dit forum ???
Als dit zo is, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een tip PLz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slapen we??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
muhahaha, morgen ff zon mobieltje kopen bij vodafone citypoint Leeuwarden

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:19:
:?

Weet nou niemand of er problemen zijn met BT headsets zoals Jabra's BT200 in samenwerking met de V525 ??

en welke BT USB dongles werken er nou goed met deze telefoon ??

Of doe ik iets verkeerd ivm de gedragsregels op dit forum ???
Als dit zo is, hoor ik het graag.
MSI werkt prima ermee, maar ik neem aan dat andere dongles ook prima mee werken. Heb alleen msi gekozen goedkoop voor een klasse 1

MOTOBOY edit knop man. Ik denk als je een beetje met live heb zitten kloten }) moet je eens kijken wat je nog over heb van die 5 euro. Dat gaat namelijk razendsnel 15 euro per mb. Ik heb met niks doen al 3 euro verbruikt

[ Voor 19% gewijzigd door pang op 20-02-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Chaser2600 schreef op 20 februari 2004 @ 17:40:
[...]

mijne is TRIPLETS_G_0B.09.1FR_v
ik heb TRIPLETS_G_0B.09.1FR_AV

Zou die AV op het einde ook mijn rare probleem met mijn fotos te maken hebben of heeft iemand anders ook die versie van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 20 februari 2004 @ 22:33:
[...]

MSI werkt prima ermee, maar ik neem aan dat andere dongles ook prima mee werken. Heb alleen msi gekozen goedkoop voor een klasse 1

MOTOBOY edit knop man. Ik denk als je een beetje met live heb zitten kloten }) moet je eens kijken wat je nog over heb van die 5 euro. Dat gaat namelijk razendsnel 15 euro per mb. Ik heb met niks doen al 3 euro verbruikt
Moet je perse beltegoed hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:41:
[...]

Moet je perse beltegoed hebben
Duh alles draait om bling bling boy. Kost namelijk 15 euro per mb en zonder geld geen kB

En nogmaals motoboy gebruik aub de edit knop.

[ Voor 23% gewijzigd door pang op 20-02-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 20 februari 2004 @ 22:43:
[...]

Duh alles draait om bling bling boy
dus je moet beltegoed hebben om op vodafone live te kunnen.

Thank you very much pief paf poef Pang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel moetje minimaal hebben dan voor op vodafone live te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
lol .... wat dachjt je een gratis service :S
hoeveel beltegoed heb je ? *101#

en plz edit je post , anders krijg je 10x jouw post onderelkaar

[ Voor 59% gewijzigd door k5052 op 20-02-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 20 februari 2004 @ 22:50:
lol .... wat dachjt je een gratis service :S
hoeveel beltegoed heb je ? *101#

en plz edit je post , anders krijg je 10x jouw post onderelkaar
dat kan ik allemaal niet hoor.

maare ik wist wel dat het geen gratis service was, maar dat het downloaden alleen maar iets kostte

hehe nu weet ik wat edit is

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:25
pang schreef op 20 februari 2004 @ 22:43:
[...]

Duh alles draait om bling bling boy. Kost namelijk 15 euro per mb en zonder geld geen kB

En nogmaals motoboy gebruik aub de edit knop.
€10 per mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Tipje: wie (nog) geen connectie kan maken met de pc via Bluetooth of serial, kan natuurlijk altijd stuff (zoals mp3 ringtones) ergens op internet zetten en ze er via Live! weer afhalen. Wel 0,0146 euro per Kb maar ok.. dan heb je wel een toffe mp3 ringtone shiat... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op 20 februari 2004 @ 23:23:
Tipje: wie (nog) geen connectie kan maken met de pc via Bluetooth of serial, kan natuurlijk altijd stuff (zoals mp3 ringtones) ergens op internet zetten en ze er via Live! weer afhalen. Wel 0,0146 euro per Kb maar ok.. dan heb je wel een toffe mp3 ringtone shiat... >:)
ja teringg, dus als ik een leuk nummertje wil van 4 mb ben ik 4 x 15 is 60 euro kwijt voor wat muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Vodafone live! in combinatie met Vodafone iZi
Vodafone live! kun je ook combineren met een aansluiting op Vodafone iZi (prepaid). Handig als je geen contract wilt tekenen en geen aansluitkosten wilt betalen, terwijl je toch gebruik wilt maken van de Vodafone live! diensten. De kosten voor dit gebruik worden, net zoals de kosten voor bellen en SMS’en, afgeschreven van je beltegoed. Het versturen van een MMS bericht naar één mobiel telefoonnummer of e-mailadres kost 0,49 euro. Het ontvangen van een MMS bericht is gratis. Wil je naast MMS ook gebruik maken van de andere Vodafone live! diensten, dan betaal je 0.0146 euro per KB (15 euro per MB). O-)

Abonnementskosten
per maand in euro Voorraad
per maand Kosten
per MB Kosten
per KB

live! zonder Voorraad n.v.t. 15,00 0.0146
live! 5 500 KB 10,00 0,0098
live! 10 2 MB 5,00 0,0049
live! 15 6 MB 2,50 0,0024

Een live! Voorraad is ALLEEN aan te sluiten op een abonnement met BelVoorraad

Prepaid gebruikers wordt het live! zonder Voorraad tarief in rekening gebracht

De hiergenoemde tarieven zijn in euro's inclusief BTW

Data gebruik wordt AFGEROND per 10KB

Met dank aan vodafone maar het lullige is "Data gebruik wordt AFGEROND per 10KB"
je drukt al heel vaak per ongeluk op live knopje of je gaat weer te hard voor toestel, want overal staat link voor live :r dus die paar bytes worden ineens 10 kB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 23:32:
[...]

ja teringg, dus als ik een leuk nummertje wil van 4 mb ben ik 4 x 15 is 60 euro kwijt voor wat muziek :)
Ja, een btje tweaker kan toch wel een mp3tje editten d8 ik.. O-)

http://home.wanadoo.nl/cheeky/ring6.mp3 (=59kb) = 0,876 euro

[ Voor 13% gewijzigd door Cheeky op 20-02-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij nog steeds niet gelukt om een JAVA Game naar mijn telefoon te kopieren, iemand enig idee wat ik fout doe?

-weg-

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 01:06 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.