Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Heeft er al iemand het probleem gehad dat als je je telefoon aan zet dat hij gewoon een grijs scherm geeft en dan uitvalt??

volgensmij had kenny zo iets gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Nanax op 19-03-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Nanax schreef op 19 maart 2004 @ 20:50:
Heeft er al iemand het probleem gehad dat als je je telefoon aan zet dat hij gewoon een grijs scherm geeft en dan uitvalt??

Dat grijze scherm is het 1e wat opkomt als ik hem aanzet, daarna start ie gewoon door naar het hoofdscherm. Nee, geen uitvallers gehad tot nu toe.

ben m'n 1000mAh batterij intussen aan het opladen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nanax schreef op 19 maart 2004 @ 20:50:

Daar heb ik ook last van ja, maar de telefoon werkt wel gewoon als je het nog een paar keer probeert, nog een keer proberen, binnen 3 keer gaat ie bij mij aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

nou hij loopt vrij vaak dan niet door.. iemand met ervaring. hij was echt helemaal leeg, dus eerst maar eens goed opladen. maar mischien dat iemand die al heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

aha maar je bent niet terug gegaan naar de winkel?!?

oeps ff de edit knop vergeten in mijn schrik dat ie het niet doet

[ Voor 40% gewijzigd door Nanax op 19-03-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel dat als ik de aan-knop niet lang genoeg ingedrukt hou dat het lijkt alsof hij aangaat, maar dan gaat hij gelijk weer uit. Als je de aanknop gewoon even goed lang indrukjt gaat ie altijd goed aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

okee, ik wacht wel ff tot ie opgeladen is, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. als er meer mensen zijn post het dan wel ff. als het gaat irriteren bel ik motorola. Maar hoelang is goed drukken bij jou repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat probleem nu ook Nanax, heb hem maar aan de oplader gehangen, kijken of hij het zo weer doet..

edit:
Ik hoor dus wel het 'opstartgeluid' en de lichtjes op de toetsen branden, maar het scherm zelf doet het niet (alle 2 niet)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, voor je gevoel redelijk lang, dus ik denk dat dat een seconde is oid? :? Ik weet het niet precies, maar het is echt geen 5 seconden ofzo, hoogstens 2. :)

edit: ff getimed: het is 3 a 4 seconden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
nee had ik een keer toen ik een mms ontving en toen bleef hij helemaal hangen voor 30 sec. en daarna deedt hij het weer goed , na een f*ex heeft hij dat niet meer gedaan . vanavond even f*ashen en dan zet ik het hier weer neer. als ik hem aandoe dan krijg ik geen grijs scherm maar donker groenig.......?

ik hou hem rond de 4 -5 sec in om hem aan te doen...

[ Voor 9% gewijzigd door k5052 op 19-03-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hij flits even grijs, soms niet de verlichting gaat aan en hij valt weer uit :/
erg vreemd. ik heb geen geluid gehoord btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff over de mini antenne....

waarop slaat die antenne van de v525 eigelijk.... als ik hem eraf haal heb ik evenveel bereik. dan kan ik de antenne dus netzo goed eraf halen en er iets opplakken ofzo....

echt vaag vind ik het :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:21
Shark_Dadow schreef op 19 maart 2004 @ 20:26:
Heb zelf een mini-antenne gekocht bij de lokale telefoon-frontjes-zaak ( zo'n buitenlands zaakje ;)).

Moest wel een beetje dremelen om betere ontvangst te krijgen en om dat ding passend te krijgen.
De antenne ziet er niet zo mooi uit als andere die ik op het forum tegen gekomen ben, maar nog altijd beter dan de originele. :P

[afbeelding]

Zie trouwens dat op www.dixons.nl de gsm weer te krijgen is, dus voor de liefhebbers...
ziet er wel mooi uit, hoeveel moest je ervoor betalen? wij hebben ook zo'n turkenzaakje hier in de stad, maar zal ook wel duur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 21:12:

waarop slaat die antenne van de v525 eigelijk.... als ik hem eraf haal heb ik evenveel bereik. dan kan ik de antenne dus netzo goed eraf halen en er iets opplakken ofzo....

dan sta je vast op een plek waar je het volle bereik ten alle tijde hebt. als ik op school ben heb ik dat ook als ik mijn antenne eruit draai (op het dak staat de antenne) maar dat hoef ik niet thuis te proberen ga ik van 3/4 streepjes direct na 1/S.O.S only!

offtopic:
YEAH 2 V525'tjes nog ff snel bij Dixons besteld!!

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 19-03-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 21:12:

Hehe dat snap ik ook niet helemaal. Als ik de hele antenne eraf draai gaat er maar 1 streepje ontvangst af. Ga dus ook maar es een mini antenne halen bij de belcompany ofzo.
Maar weet iemand of er ook "mooie" mini-antennes zijn? :P :+ Want ik zie hier alleen maar van die zilverkleurige mcdaddy antennes en die passen imo helemaal niet bij de rest van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 21:18:
[...]

Hehe dat snap ik ook niet helemaal. Als ik de hele antenne eraf draai gaat er maar 1 streepje ontvangst af. Ga dus ook maar es een mini antenne halen bij de belcompany ofzo.
Maar weet iemand of er ook "mooie" mini-antennes zijn? :P :+ Want ik zie hier alleen maar van die zilverkleurige mcdaddy antennes en die passen imo helemaal niet bij de rest van de telefoon.
heb je de anttenes van daydeal al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 19 maart 2004 @ 21:22:
[...]

heb je de anttenes van daydeal al gezien?
ja, maar ik doe niet meer mee aan inkoopacties :) Ben daar een keer samen met veel andere gotters getild door de organisator. :( Ben ik nog steeds niet overheen :+
Ik koop het dus liever in de winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 21:14
MaStar schreef op 19 maart 2004 @ 21:12:
[...]

ziet er wel mooi uit, hoeveel moest je ervoor betalen? wij hebben ook zo'n turkenzaakje hier in de stad, maar zal ook wel duur zijn...
Heb € 7,- voor die antenne betaald.. Niet echt goedkoop, maar aangezien ik mijn gsm altijd in mijn broekzak heb was het toch wel noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
ik heb in een review gelezen dat diegene daar ook last van had.
bleek later wel dat de goede man niet wist waar hij het over had.
je moet wel de aan/uit toets ongeveer 3 seconden vast houden.
sunoke schreef op 19 maart 2004 @ 20:55:
[...]

Daar heb ik ook last van ja, maar de telefoon werkt wel gewoon als je het nog een paar keer probeert, nog een keer proberen, binnen 3 keer gaat ie bij mij aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jan rademaar schreef op 19 maart 2004 @ 21:30:
ik heb in een review gelezen dat diegene daar ook last van had.
bleek later wel dat de goede man niet wist waar hij het over had.
je moet wel de aan/uit toets ongeveer 3 seconden vast houden.

[...]
Ik ben even wat aant testen gegaan, als ik de knop erg lang indruk gaat de telefoon gewoon aan terwijl ik hem ingedrukt houdt. Als ik de knop eerder loslaat gaat de telefoon soms wel, soms niet aan (alnaargelang ik de knop lang dan wel kort inhoud). Het is ook 1 keer voorgekomen dat het scherm oplichtte, maar de telfoon niet aanging.
edit:

dit gebeurt na +/- 1 s inhouden.

[ Voor 4% gewijzigd door sunoke op 19-03-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
heheh , vandaag toch maar geflasht+flex ( hiervoor alleen flex)
ik vond namelijk de iconen en doorzichtig heid wel gaaf dus even geflasht en wat blijkt ... startup en down van vodafone zijn weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd
Post een paar mooie pics ervan:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op 19 maart 2004 @ 22:09:
[...]

Ik ben even wat aant testen gegaan, als ik de knop erg lang indruk gaat de telefoon gewoon aan terwijl ik hem ingedrukt houdt. Als ik de knop eerder loslaat gaat de telefoon soms wel, soms niet aan (alnaargelang ik de knop lang dan wel kort inhoud). Het is ook 1 keer voorgekomen dat het scherm oplichtte, maar de telfoon niet aanging.
edit:

dit gebeurt na +/- 1 s inhouden.
Heb ik ook idd. Ach ik laat de knop gewoon los als Motorola scherm verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

nou ik ben blij met jullie hulp, ik houd hem nu ingedrukt tot hij aangaat en heb het nog maar 1 keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net splintercell op mijn telefoon gezet, alleen beslaat het spel slechts een gedeelte van het scherm ipv het gehele scherm te gebruiken, is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:32:
heb net splintercell op mijn telefoon gezet, alleen beslaat het spel slechts een gedeelte van het scherm ipv het gehele scherm te gebruiken, is dit op te lossen?
Ik weet dat Splinter Cell 2 Full screen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over de ontvangst van mini en 'maxi' antennes.
Ik heb een mini antenne op mijn V525 gezet, waardoor ik 1 tot 2 blokjes minder ontvangst heb. (ik heb hier zeer slecht bereik :().

Dus als ik dan een 'extendable steel antenna' van daydeal bestel, zou ik dan echt verbetering zien in mijn ontvangst ? Dit klinkt logisch maar of dit in de praktijk zo is .... Dit heef volgens mij met golflengte te maken.
Dit is een foto van die antenne: Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/antennas/xxlsilverant.jpg

Dit is een foto van die telefoon met antenne:Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/nextel/i730/i730xxlchromeantphone.jpg
Dus of in dit geval langer=beter van toepassing is, weet ik niet.

Deze antennes zijn er in uitgetrokken toestand van 3.3 to dik 7 cm.
Niet echt mooi maar misschien wel functionaal.
Iemand een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle 2 de schermen doen het niet, als hij opstart zie je niets op het scherm, je hoort alleen het begin geluid. Verder doet het buitenscherm het ook niet, ook niet wanneer hij op laadt (zou je dan wel iets horen te zien? :? ) Ik laat hem vanacht heel de tijd opladen, als hij het dan nog niet doet ga ik wel terug naar vodafone city point :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de V525 nu 10 dagen maar ineens laad hij niet meer op :'(
Het lijkt wel of de onderkant niet meer lekker is ofzo, pas als ik de lader naar beneden duw begint hij te laden, maar zodra ik hem los laat kapt hij ermee.

Mijn man die de V600 heeft, heeft nergens last van dus aan de lader ligt het niet. Nog meer mensen die daar problemen mee gehad hebben?

Mijn vraag naar aanleiding van dat probleem is dat we morgen terug gaan naar de kijkshop, maar wat staat me daar te wachten? Sturen ze hem terug naar de fabriek ofzo en repareren ze hem dan, en zo ja hoe lang kan dat gaan duren?

Of krijg je een andere telefoon?

Kvind dit wel zwaar klote hoor, was net zo blij met mijn nieuwe telefoon, eindelijk geen koelkast meer in mijn zak (Nokia 7650) en gewoon een heerlijk cool telefoontje en nu dit weer. Ik vrees dat ik hem voor reparatie wel even kwijt ben of niet?

Vodafone heb ik ook al gebelt en gemailt en die konden me geen antwoord geven, moest eerst naar de kijkshop toe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat Splinter Cell 2 Full screen is
waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:50:
[...]

waar kan ik die vinden?
Op Motclub.com, staat in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:50:
Ik heb de V525 nu 10 dagen maar ineens laad hij niet meer blablablablablablabla
First of all.. Welkom...volgens mij ben je de eerste vrouwelijke gotter hier :)

Als je de tel naar de kijkshop brengt sturen ze hem op naar vodafone... ben je hem zo`n 3 weken kwijt heb ik me laten vertellen .. :'(

ik heb overigens hetzelfde probleem met mn lader..hij klikt er niet lekker in...als je hem een beetje schuin houd doet hij het wel....vandaar dat ik mn datakabel mooi gebruik als lader..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er toevallig iemand ervaring met Win2000 en een Datakabel???
Ik krijg het allemaal niet voor elkaar... |:(
Btw, het gaat hier om het programma MSS om Java Loader te activeren...

Ik heb ff de volgende plaatjes om het wat duidelijker te maken:

Plaatje1:
http://members.lycos.nl/masterbadboy17/apparaatbeheer.jpg
PLaatje2:
http://members.lycos.nl/masterbadboy17/error.jpg
Plaatje3:
http://members.lycos.nl/masterbadboy17/Eigenschappen.jpg

Ik kan het duz niet voor elkaar krijgen om de driver goed te laten functioneren :'(
Mijn Windows 2000 is voorzien van service packs & updates...

Wie kan mij helpen?

Grtz

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik niet op een andere manier de JAVA LOADER in mijn telefoon activeren?
Is er geen ander proggie en/of een secret code voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen

als je telefoon stuk is of mankementen heeft dan kun je hem beste naar evic center brengen.mits natuurlijk je nog garantie heb.
daar worden ze binnen een uurtje gemaakt en kan je ze meteen weer meenemen{op kosten van motorola natuurlijk}.
ook kan je hem opsturen op hunnie kosten en word hij binnen 5 werkdagen terug gestuurd .
want alle telefoons van motorola worden daar gemaakt.
en zo duurt het ook geen weken voor dat je hem terug krijg.
ik zelf heb het al meerdere keren gedaan en vaak had ik hem terug binnen 3 dagen.
hier de urls:

om langs te gaan:
www.evic.com/walkin.htm

en om op te sturen:
www.evic.com/concepten.htm

en informatie op motorola:

http://direct.motorola.co...D&language=DUT&productid=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben ook een inkoopactie gestart op www.inkoopactie.net .
Het betreft om de originele miniantennes van 3 mm...
Wanneer de deelneming hoog genoeg is zal deze worden besteld. De prijs ligt 7 euro per miniantenne en is incl verzendkosten....

Ik hoop dat deze niet verwijderd wordt en dat we gezamenlijk deze zeer kleine antennes kunnen importeren.

Je kunt me overigens ook pm'en...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 besteld ;) en hoe hoeveel deelnemers moeten er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 00:34:
Hallo,

Ik ben ook een inkoopactie gestart op www.inkoopactie.net .
Het betreft om de originele miniantennes van 3 mm...
Wanneer de deelneming hoog genoeg is zal deze worden besteld. De prijs ligt 7 euro per miniantenne en is incl verzendkosten....

Ik hoop dat deze niet verwijderd wordt en dat we gezamenlijk deze zeer kleine antennes kunnen importeren.

Je kunt me overigens ook pm'en...
hee gast, eigenlijk best wel zielig wat jij doet, vinjeniet?
ik open ook een IA, en jij gaat er meteen een namaken. Bij mij zijn ook geen verzendkosten, en onder die 7 euro van jou zullen we nog wel komen, alleen mailen die daydealers niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 23:30

Mad_Demon

de dokter

rjongen, rustig aan. Die antennes die D-mixxx aanbied kun je zo te zien niet bij daydeal kopen, en deze antennes zijn echt klein :9

Een beetje concurentie kan toch wel? :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
misschien heeft hij wel een andere leverancier zoals die uit duitsland (inovede.de?) want die van daydeal zijn geen 5MM ! :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

en op www.dixons.nl zijn ze weer op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:38:
Heeft er toevallig iemand ervaring met Win2000 en een Datakabel???
Ik krijg het allemaal niet voor elkaar... |:(
Btw, het gaat hier om het programma MSS om Java Loader te activeren...

Ik kan het duz niet voor elkaar krijgen om de driver goed te laten functioneren :'(
Mijn Windows 2000 is voorzien van service packs & updates...

Wie kan mij helpen?
Ik heb ook win2k (met sp4) en krijg hem ook niet aan de gang, zo te zien heb jij het ies verder gekregen omdat ie al de onderdelen onder apparaatbeheer een andere naam geeft...
bij mij noemt ie die allemaal "motorola usb modem (V525M)", onder "unknown devices" :?
wat heb jij allemaal gedaan om die lose dingen te zien, onder "motorola usb devices"??

[ Voor 24% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@reactie hierboven , je kunt de p2kman drivers gebruiken , zo heb ik het gedaan op xp , steeds die map van die drivers aanwijzen en dan stelt hij ze zo in.

iemand vroeg nog naar plaatjes van de V525@v600 flash en zie het menu :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/plaatjes/menu.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/plaatjes/menu2.JPG

[ Voor 51% gewijzigd door k5052 op 20-03-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:11:
[...]

First of all.. Welkom...volgens mij ben je de eerste vrouwelijke gotter hier :)

Als je de tel naar de kijkshop brengt sturen ze hem op naar vodafone... ben je hem zo`n 3 weken kwijt heb ik me laten vertellen .. :'(

ik heb overigens hetzelfde probleem met mn lader..hij klikt er niet lekker in...als je hem een beetje schuin houd doet hij het wel....vandaar dat ik mn datakabel mooi gebruik als lader..... ;)
Ik neem het risico niet dat ik er strakjes helemaal niks meer in kan doen. Ik heb hem gisterenavond even opgeladen maar vraag niet hoe. De onderkant naar beneden getrokken, de draad om de antenne heen gewikkelt om hem naar beneden te houden, maaaaaaar vanochtend was hij weer netjes vol. Alleen is dit de bedoeling natuurlijk niet.

Mijn oplaadgedeelte zit er gewoon scheef in en moet gemaakt worden. Alleen las ik de bovenstaande post over Evic Service & Repair dus denk ik dat ik hem daar maar heen stuur aangezien ik niet even binnen kan lopen gezien ik in Amersfoort woon en hun in Echt zitten.

In ieder geval thanx voor de tips, maar ik baal er wel stevig van. Tis gewoon klote als je net helemaal gelukkig bent met je telefoon, verslaafd aan Monopoly en hij dan ineens kapot is.

En het stomme is, normaliter zou ik zo een telefoon helemaal afzeiken, maar mijn Motorola is gewoon een superdingetje dus ik verwijt hem niks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 09:00:
@reactie hierboven , je kunt de p2kman drivers gebruiken , zo heb ik het gedaan op xp , steeds die map van die drivers aanwijzen en dan stelt hij ze zo in.

iemand vroeg nog naar plaatjes van de V525@v600 flash en zie het menu :)

[afbeelding]

[afbeelding]
ik weet ook wel hoe het onder XP moet (had XP tijdelijk geinstalleerd gehad, om te kijken of het zo wel zou gaan), maar onder 2k pakt ie hem op die manier niet :(
(hij ziet niet eens dat het verschillende onderdelen zijn,ziet ze namelijk als allemaal dezelfde :? )

[ Voor 8% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Volgens mij is het al een keer gevraagd: kan je ergens het antaal uren uitlezen dat de foon heeft aangestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, mijn leverancier is inovenda.
Misschien kunnen we de antenne's beter via mij spelen, en frontjes via jou.
Ik wil namelijk de antenne's gaan leveren voor 7 euro incl verzendkosten...

Ik zal even over nadenken of ik ook een frontje via jou wil...vind die frontjes namelijk behoorlijk stoer:)

Ik zal alvast 15 antenne's bestellen vandaag.
Hoop dat deze zo snel mogelijk binnen zijn.

Dus wanneer binnen kan ik ze versturen!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intoxicated schreef op 18 maart 2004 @ 21:35:
[...]

[...]

[...]
Dit soort onzinnig geblaat levert jullie de volgende keer een OW of tempban op.
Precies dat slappe gelul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
rjongen schreef op 20 maart 2004 @ 07:57:
[...]

hee gast, eigenlijk best wel zielig wat jij doet, vinjeniet?
ik open ook een IA, en jij gaat er meteen een namaken. Bij mij zijn ook geen verzendkosten, en onder die 7 euro van jou zullen we nog wel komen, alleen mailen die daydealers niet!
ik blijf wel bij jouw actie hoor :p, die vind ik mooier en weet ik ZEKER dat de ontvangst goed is, want dat weet D-mixx zelf ook niet hoe de ontvangst is met de hele kleine antennes...(zie forum, hij heeft er nog nooit 1 gehad nl.)...

Maar als daydeal nou eens mailt :(, anders mail je nog maar een x ofsow :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 10:04:
Misschien kunnen we de antenne's beter via mij spelen, en frontjes via jou.

Ik zal even over nadenken of ik ook een frontje via jou wil...vind die frontjes namelijk behoorlijk stoer:)

Hoop dat deze zo snel mogelijk binnen zijn.

Dus wanneer binnen kan ik ze versturen!
Maar je weet niet zeker of de ontvangst goed is toch? Dat wil ik wel eerst zeker weten natuurlijk ;) :P (zie mijn vorige post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
is dit misschien een goede deal ?
mijn v525 tegen een nokia 3650?(misschien krijg ik hier ngo extra cash van :P)
of tegen een 6610 van minder dan een jaar oud in nieuwstaat.?

[ Voor 46% gewijzigd door k5052 op 20-03-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 15 besteld, dus kan ze testen. Maar ze zijn van inovenda (www.inovenda.de) en ze zijn van premium kwaliteit zeggen ze.
Ik ga er vanuit dat de ontvangst goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 10:53:
Ik heb er 15 besteld, dus kan ze testen. Maar ze zijn van inovenda (www.inovenda.de) en ze zijn van premium kwaliteit zeggen ze.
Ik ga er vanuit dat de ontvangst goed is...
ok, wanneer worden ze denk je geleverd bij jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

als je de gewone antene er af schroeft heb je ook gewoon bereik hier even veel zelfs. dus zo'n antenne is voor mij alleen maar irri. liever zo klein mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 10:49:
is dit misschien een goede deal ?
mijn v525 tegen een nokia 3650?
zal ik zelf zeker doen om het uiterlijk, maar de v525 heeft natuurlijk minder geheugen en je kan geen filmpjes kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Nanax schreef op 20 maart 2004 @ 10:58:
als je de gewone antene er af schroeft heb je ook gewoon bereik hier even veel zelfs. dus zo'n antenne is voor mij alleen maar irri. liever zo klein mogelijk
Op plekken waar het signaal wat zwakker is merk je het verschil echt heel duidelijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh...ja...ik wil vandaag de betaling doen aan inovenda. Hoop ze dan deze week te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 20 maart 2004 @ 08:50:
[...]

Ik heb ook win2k (met sp4) en krijg hem ook niet aan de gang, zo te zien heb jij het ies verder gekregen omdat ie al de onderdelen onder apparaatbeheer een andere naam geeft...
bij mij noemt ie die allemaal "motorola usb modem (V525M)", onder "unknown devices" :?
wat heb jij allemaal gedaan om die lose dingen te zien, onder "motorola usb devices"??
Ik krijg deze motorola onderdelen bij mijn apparaatbeheer door MSS te starten, MPT doet het namelijk wel...
Als je MSS start ziet windows waarschijnlijk nieuwe onderdelen, zo niet? ff je phone opnieuw starten...

Maarjah ik heb duz een fout in mijn pk2 driver zitten :?

Grtz

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 19 maart 2004 @ 22:19:
heheh , vandaag toch maar geflasht+flex ( hiervoor alleen flex)
ik vond namelijk de iconen en doorzichtig heid wel gaaf dus even geflasht en wat blijkt ... startup en down van vodafone zijn weg :)
Mag ik nou vragen hoe je dat flashen en flexen doet? En wat de voordelen ervan zijn? Of mag ik dat niet vragen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
MaStar schreef op 20 maart 2004 @ 10:36:
[...]

ik blijf wel bij jouw actie hoor :p, die vind ik mooier en weet ik ZEKER dat de ontvangst goed is, want dat weet D-mixx zelf ook niet hoe de ontvangst is met de hele kleine antennes...(zie forum, hij heeft er nog nooit 1 gehad nl.)...

Maar als daydeal nou eens mailt :(, anders mail je nog maar een x ofsow :)...
ik heb net nog een keer gemaild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
rjongen schreef op 20 maart 2004 @ 12:14:
[...]

ik heb net nog een keer gemaild...
mooizo, want je hebt verschillende 'mailformulieren' als ik het zo ff bekeek. Miss dat je een ander mailformulier ff moet proberen..maar ik hoop dat je snel antwoord krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Hallo, dit is geen praatgroep :P ga ff op msn/irc/icq/jabber dat soort dingen overleggen

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 11:17:
[...]

zal ik zelf zeker doen om het uiterlijk, maar de v525 heeft natuurlijk minder geheugen en je kan geen filmpjes kijken!
volgens mij bedoelt ie het andersom...

[ Voor 62% gewijzigd door Nanax op 20-03-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Heb antwoord... Ze willen geen extra korting geven, omdat ik de Wogzpromo coupon code al gebruik.

Lees zo ff het IA forum, daar doe ik mededelingen die belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
heb eindelijk p2k drivers aan de gang onder 2k :)
ook ff paar bestandjes met p2kman eraf gehaald....
als je vflife_up.gif dan weghaalt, verdwijnt het lelijke live! knopje op je homescreen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

poesje schreef op 20 maart 2004 @ 14:14:
als je vflife_up.gif dan weghaalt, verdwijnt het lelijke live! knopje op je homescreen :D
Weet iemand of dit ook werkt als je een leeg tekstbestand aanmaakt met deze naam en dan via bluetooth upload, net als met die andere plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
poesje schreef op 20 maart 2004 @ 14:14:
heb eindelijk p2k drivers aan de gang onder 2k :)
ook ff paar bestandjes met p2kman eraf gehaald....
En wat krijg je ervoor in de plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
heb ook ff frontje en antenne besteld via IA.. wat is die site van laurens toch leuk :)

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
IronFist schreef op 20 maart 2004 @ 14:27:
[...]

En wat krijg je ervoor in de plaats?
een leeg vakje met de kleur van je theme :)
(heb alleen nog geen manier gevonden om hem terug te krijgen :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
weet misschien iemand hier een antwoord op ( mensen die een V525@v600 flash hebben) alle menukleuren zijn doorzichtig behalve zilver en groen , en juist zilver wil ik doorzichtig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik p2k d/l?
Op internet kan je het alleen kopen :S ?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 15:02 . Reden: Kheb het al gevonden :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 11-09 21:14
poesje schreef op 20 maart 2004 @ 14:48:
[...]

Heb je het bestand eerst gedownload ?
Dan hoef je hem alleen maar te uploaden naar /a/mobile/system/ en daarna attribute weer op 4 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 12:00
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 10:04:

Sorry maar ik zie wat over het hoofd inovenda 3,69 + 1 x 4 Euro verzend kosten maakt totaal 3,95 Eurie + verzendkosten en met 8 Euro verzendkosten 4,25 per stuk 50 Euricent envelope + 50 Euricent porto maakt 5,25 zonder korting beding.

Doelstellingen voor inkoop acties zijn volgens mij om het met zijn allen zo goedkoop mogelijk in te kopen om iedereen er voordeel van te laten hebben. Ik lees eigenlijk uit jouw verhaal dat je uit bent op winst :(

doe dan niet mee met de inkoop actie en ga lekker marktplaatsen.

Oh ja deze antennes zijn perfect en lekker klein. had er 2 voor 11,38 bezorgd gekregen

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
discuss kun je even een foto maken?
en volgens mij zijn die antené's helemaal geen 3,69 ofwel:S? op de site zijn de 9,90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu zown bluetooth ontvangertje op mn pc en de verbinding met mn phone werkt allemaal goed maar hoe krijg ik nu een ringtone van mn pc naar mn phone? zijn er sites waar je ringtones naar je pc kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELLLLLP,

Als ik via BT een mp3 ringtone of andere geluidjes op mijn v525 wil zetten dan komt er te staan; "server does not support this operatoin" !!!!!!!!
Plaatjes en spelletjes doen het wel maar geen geluiden.

Wie kan mij hiermee helpen of wat doe ik verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 15:15:
discuss kun je even een foto maken?
en volgens mij zijn die antené's helemaal geen 3,69 ofwel:S? op de site zijn de 9,90
hmmm op mijn rekening staat echt 3,69 en nie meer

Staat op de Holleboom overzicht pagina :)

http://pictures.care2.com/view/2/334625260

[ Voor 20% gewijzigd door discusws op 20-03-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je mp3tje is in het verkeerde formaat, of je doet hem in het verkeerde mapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
discusw _/-\o_
ziet er gelikt uit :)

maar weet niemand de oplossing en heeft niemand hier last van?
doorzichtigheid van zilver en groen er niet is = egaal en de rest wel doorzichtig :(
( alleen voor de mensen met V525@v600 flash )

[ Voor 100% gewijzigd door k5052 op 20-03-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 15:56:
discusw _/-\o_
ziet er gelikt uit :)

maar weet niemand de oplossing en heeft niemand hier last van?
doorzichtigheid van zilver en groen er niet is = egaal en de rest wel doorzichtig :(
( alleen voor de mensen met V525@v600 flash )
Kenny89,

Deze kleuren zijn inderdaad niet transparant :(
Alhoewel ik alleen een flex heb gedaan zit alles hetzelfde eruit.

Over de rode en wit grijs lensjes. kheb er 2 waarvan die met het rode lense VEEL later kwam dan de voor mij alleen zwarte lens en als je er schuin opkijkt witte lens.

Beiden zijn net zo goed of net zo slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hoebedoel je ? veel later kwam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 20 maart 2004 @ 14:48:
[...]

En kan je daar dan ook een andere functie zetten? Zoals bv camera oid? Of wordt het dan een loos knopje? Of zit de vodafone live functie er nog steeds aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
volgens mij kan dat niet , doordat je alleen image verwijdert en dus een leeg plaatje krijg met dezelfde functie als daarvoor , je kunt dus het DENK ik niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 16:19:
hoebedoel je ? veel later kwam ?
Mijn phone met rode lens kwam veel later. In een eerder topic werd gesteld dat witte lenses later zijn uitgegeven. In mijn geval had ik er 1 (met rode lens) die later werd uitgegeven. En deze kwam van vodofone, besteld via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar die lag mss wel al een tijdje bij vodafone omdat ze mss niet 1 telefoon gaan verzenden
en ze verzenden (lijkt mij) per 20 naar de winkels
en dus niet per 1 a 2

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
ik weet hoe je de knopjes voor het profiel aan de buitenkant
kan vergrendelen.
menu > instellingen > beveiliging > slot toepassing (code is standaard 1234)
> geluidsprofiel en dat vergrendel je

suc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan bregman2 schreef op 20 maart 2004 @ 16:34:
ik weet hoe je de knopjes voor het profiel aan de buitenkant
kan vergrendelen.
menu > instellingen > beveiliging > slot toepassing (code is standaard 1234)
> geluidsprofiel en dat vergrendel je

suc
was al bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
vaag want ik heb een rode lens met 8.8 software
en later nog 1 gehaald, ( week later ) met witte /grijze lens ( 9.1 software )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:20:
[...]

En kan je daar dan ook een andere functie zetten? Zoals bv camera oid? Of wordt het dan een loos knopje? Of zit de vodafone live functie er nog steeds aan verbonden?
Live! functie zit er nog wel aan, maar hij ziet er niet zo lelijk meer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

hej Kenny89 en discusws kunnen julie mij ff toevoegen @ msn?
(visboer32@hotmail.com)

Ik heb hier trouwens twee v525 liggen, zelfde dag gekocht, beide met software 9.1 alleen eentje heeft een rode en de ander een witte lens. Dus hoe weet je dan of de witte wel nieuwer is?

[ Voor 4% gewijzigd door visboer32 op 20-03-2004 16:50 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
visboer32 schreef op 20 maart 2004 @ 16:45:
hej Kenny89 en discusws kunnen julie mij ff toevoegen @ msn?
(visboer32@hotmail.com)

Ik heb hier trouwens twee v525 liggen, zelfde dag gekocht, beide met software 9.1 alleen eentje heeft een rode en de ander een witte lens. Dus hoe weet je dan of de witte wel nieuwer is?
hoi Visboer,

Dat bedoel ik nu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ff een vraagje aan de persoon die dat live logo heeft weggesloopt. kun je de afmeting van dat bestandje geven. dan kan ik zelf een mooie zilver van maken die past bij het theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Nanax schreef op 20 maart 2004 @ 17:47:
ff een vraagje aan de persoon die dat live logo heeft weggesloopt. kun je de afmeting van dat bestandje geven. dan kan ik zelf een mooie zilver van maken die past bij het theme.
79x22
deze kun je er het beste voor gebruiken:
vflife_up.gif (werkt namelijk bij alle themes, omdat ie transparant is :) ... misschien kan iemand hem nog iets mooier maken)

[ Voor 31% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:38:
HELLLLLP,

Als ik via BT een mp3 ringtone of andere geluidjes op mijn v525 wil zetten dan komt er te staan; "server does not support this operatoin" !!!!!!!!
Plaatjes en spelletjes doen het wel maar geen geluiden.

Wie kan mij hiermee helpen of wat doe ik verkeerd.
Ik verplaats het gewoon naar obex file transfer en dan krijg je audio en picture.
en als ik hem dan op audio zet gaat hij hem overplaatsen, maar dan geeft hij "server......." ook al is het maar een 10 kb file. en het zijn gewone ringtones en geluidjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hey poesje dat scheelt weer werk. nu alleen weer geld hebben voor een kabel :P

(ik neem aan dat je deze niet gewoon als attachment kan sturen via mail, en dan oplsaan met die naam..) geprobeerd voor de gein, dat werkt duz niet ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Nanax op 20-03-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkele krasjes op mijn beeldscherm gekregen :(, weet iemand waarmee ik dat kan verminderen/verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 19:25:
Ik heb enkele krasjes op mijn beeldscherm gekregen :(, weet iemand waarmee ik dat kan verminderen/verwijderen?
..... niet erg voorzichtig geweest met je mobiel......
@Stuntprijzen.net
- Displex (verwijderd krassen op display) (3.75 euro)
Displays van mobiele telefoons zijn krasgevoelig en zien er daardoor vaak niet meer mooi uit. Displex is de oplossing! Deze speciale polish maakt het mogelijk om zelf uw display krasvrij te maken. Doe wat displex op het display. Met een schone zachte katoenen doek de krassen 2-3 minuten onder grote druk polijsten. Bij diepe krassen de behandeling meerdere keren herhalen. Daarna de resten verwijderen en uw display is weer als nieuw!

[ Voor 8% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt poesje, inderdaad hem al een aantal keer laten vallen e.d. :P :( Aaaah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
poesje schreef op 20 maart 2004 @ 19:30:
[...]

..... niet erg voorzichtig geweest met je mobiel......

[...]
nominatie voor meeste nutteloze opmerking van de dag 8)7 ga dan gewoon in de zandbak spelen ofzo :+

je zou dat displex spul van vivanco ofzo kunnen proberen. Dit werkt bij mij meestal wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

heeft je telefoon eigenlijk verder nog wat overgehouden aan die val?? ben wel beniewd hoe stevig dat ding is.. (maar om er zelf mee te gaan gooien ;) )

offtopic:
toevallig iemand in zwolle met een datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag me giro op de post gedaan dus ik hoop de kabel woensdag te hebben(rotterDaM)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.