Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.971 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 10:51
de funtie van deze toets is eigenlijk je verbinding naar het internet/wap.
mijn toestel is nog orgineel en ik gebruik een orange abbo.
als ik op de live toets druk ga ik naar orangeworld.
deze functie is op zich niet zo raar zit ook op bv de SE T610 en dit is ook niet te wijziggen.
Repeat schreef op 20 maart 2004 @ 16:20:
[...]

En kan je daar dan ook een andere functie zetten? Zoals bv camera oid? Of wordt het dan een loos knopje? Of zit de vodafone live functie er nog steeds aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
als je schermpje gekrast is wil tandpasta soms ook wel werke :P
serieus! had ik namelijk ff gedaan , werkte goed , alleen moet je oppassen dat er geen tandpasta in de gleuven komen te zitten net als bij mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 23:19

Nanax

Ik ben sjaak niet

offtopic:
wil iemand mij ff wat achtergrondjes mms'en (gratis mms'en nu.) contact me ff op msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65750

IK probeerde het binneste vodafone ?stikkertje? te verwijderen maar nadat ik het plastic eraf had gehaald, jheb ik niethet logo, maar een stukje lak weggekrast :D
Iemand een betere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Anoniem: 65750 schreef op 20 maart 2004 @ 21:27:
IK probeerde het binneste vodafone ?stikkertje? te verwijderen maar nadat ik het plastic eraf had gehaald, jheb ik niethet logo, maar een stukje lak weggekrast :D
Iemand een betere manier
Als je dat folie erafgehaald hebt kan je volgens mij die laag eronder er ook gewoon aftrekken. Dat moet je dus niet krassen.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ummz het is plastic,logo op ander laagje. je moet je nagel er onder zetten en de onderste laag opwippen je houd een kuiltje over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Nanax schreef op 20 maart 2004 @ 21:26:
offtopic:
wil iemand mij ff wat achtergrondjes mms'en (gratis mms'en nu.) contact me ff op msn
offtopic:
kun je zelf via internet zoeken en dan via het internet (vodafone account) naar je eigen nummer toe mms'en :P (is dan ook gratis op weekend actie... dacht ik)

[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941

zou iemand de e-mail instellingen kunnen posten want ik krijg het niet voor mekaar
voor de gewoone vodafone mail

bvd

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 107941 op 20-03-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Ik krijg het ook niet voor mekaar :? Ik heb de moed maar opgegeven :P

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 107941 schreef op 20 maart 2004 @ 21:38:
zou iemand de e-mail instellingen kunnen posten want ik krijg het niet voor mekaar
voor de gewoone vodafone mail

bvd

Repeat schreef op 20 maart 2004 @ 21:40:
Ik krijg het ook niet voor mekaar :? Ik heb de moed maar opgegeven :P
Ik had het ook niet voor mekaar gekregen...
had een eindje terug iets gelezen over....dat de email functie was geblokeerd, zodat je het via live! moest doen :?

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik de e-mail provider wil wijzigen van eigen profiel naar vodafonemail
dan springt ie terug naar het berichtencentrum
heeft iemand dit ook??
en wat zou ik eraan kunnen doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 107941 schreef op 20 maart 2004 @ 21:44:
als ik de e-mail provider wil wijzigen van eigen profiel naar vodafonemail
dan springt ie terug naar het berichtencentrum
heeft iemand dit ook??
en wat zou ik eraan kunnen doen??
zat ik eerst ook mee, maar merkte dat na een "master reset" de instelling op vodafone mail staat :)
(hiermee nog geen tests gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

master reset??

wat is het??
wat zijn de gevolgen??
en waar kan ik dat doen(master reset)??
en wat is het nu ervan??
en wat voor tests zouden er mee gedaan moeten worden dan??

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 107941 op 20-03-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101785

ik heb nu al zo lang geprobeerd om mijn email settings zo te changen dat ik wanneer ik wil mijn hotmail inbox (nieuwe msg's) kan opvragen, maar het wil maar niet lukken..., iemand een idee hoe het moet.. ?:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 107941 schreef op 20 maart 2004 @ 21:47:
master reset??

wat is het??
wat zijn de gevolgen??
en waar kan ik dat doen(master reset)??
en wat is het nu ervan??
en wat voor tests zouden er mee gedaan moeten worden dan??
-algehele reset van de instellingen
-al je insteelingen zijn weg, opgeslagen afbeeldingen etc blijven
-terug naar "fabrieks" instellingen (ongeveer zoals je hem kocht)
-gekeken of de mail het dan doet
Anoniem: 101785 schreef op 20 maart 2004 @ 21:49:
ik heb nu al zo lang geprobeerd om mijn email settings zo te changen dat ik wanneer ik wil mijn hotmail inbox (nieuwe msg's) kan opvragen, maar het wil maar niet lukken..., iemand een idee hoe het moet.. ?:/
zou je hotmail moeten instellen op je vodafone account (schijnt)

[ Voor 33% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2024

razoon

"Keep on keeping on"

uhm...ik krijg het ook niet voor elkaar een email te versturen.
Ik doe het volgende: Berichten -> Emails -> Nieuw bericht...en krijg dan lange tijd 'Verbind met server....' en 'Opnieuw proberen'

Het is me wel gelukt een MMS te versturen.

Waarom werkt email niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
razoon schreef op 20 maart 2004 @ 22:00:
uhm...ik krijg het ook niet voor elkaar een email te versturen.
Ik doe het volgende: Berichten -> Emails -> Nieuw bericht...en krijg dan lange tijd 'Verbind met server....' en 'Opnieuw proberen'

Het is me wel gelukt een MMS te versturen.

Waarom werkt email niet?
.... werkt anders... :P (was ff flauw bezig)

maar, voor mms zijn instellingen op je telefoon gezet... deze zijn voor iedere foon hetzelfde, aangezien dat op de vodafone server geregelt word

voor mail moet je alleen eigeninstelling maken, welke (voor zover ik weet niet niet goed gaan)

[ Voor 29% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Ik heb alles hier doorgezocht en niet gevonden hoe het wel werkt. Kan iemand mij uit de brand helpen? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Het werkt waarschijnlijk alleen met je vodafone mail (dus: jij@vodafone.nl) ik denk dat de rest zoals gewoon demon of xs4all ofzo email geblokkeerd is, of gewoon niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Repeat schreef op 20 maart 2004 @ 22:17:
Het werkt waarschijnlijk alleen met je vodafone mail (dus: jij@vodafone.nl) ik denk dat de rest zoals gewoon demon of xs4all ofzo email geblokkeerd is, of gewoon niet kan.
heb vodafone mail geporbeerd werkend te krijgen, maar dat lukt niet....
heeft me al te veel beltegoed gekost naar m'n zin, dus ben ermee gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1

heeft iemand ervaring met deze usb bluetooth dongle???
is hij makkelijk in gebruik??
zit de software erbij??
en kan ik er alles zonder problemen mee verzenden(games, afbeeldingen, beltonen)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 107941 schreef op 20 maart 2004 @ 22:22:
http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1

heeft iemand ervaring met deze usb bluetooth dongle???
is hij makkelijk in gebruik??
zit de software erbij??
en kan ik er alles zonder problemen mee verzenden(games, afbeeldingen, beltonen)??
een eind terug was te lezen, dat deze in sommige gevallen moeilijk doet...
maar als ie het eenmaal doet, heb je wel een goedkope :)

edit:
ben zelf voor de data-kabel, aangezien die goedkoper is
en je er meer mee kunt... op dit toestel
(kan wel zijn dat driver van de kabel niet lekker wil installeren, maar daar moet je dan gewoon ff vragen op het forum oid)

[ Voor 19% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poesje schreef op 20 maart 2004 @ 22:24:
[...]

een eind terug was te lezen, dat deze in sommige gevallen moeilijk doet...
maar als ie het eenmaal doet, heb je wel een goedkope :)

edit:
ben zelf voor de data-kabel, aangezien die goedkoper is
en je er meer mee kunt... op dit toestel
(kan wel zijn dat driver van de kabel niet lekker wil installeren, maar daar moet je dan gewoon ff vragen op het forum oid)
wat kan ik er meer mee dan??
fl#xen/fl#ashen wil ik pas gaan doen na mijn gerantie
dus ik kan net zo goed een bluetooth dongle kunnen kopen of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 107941 schreef op 20 maart 2004 @ 22:28:
[...]

wat kan ik er meer mee dan??
fl#xen/fl#ashen wil ik pas gaan doen na mijn gerantie
dus ik kan net zo goed een bluetooth dongle kunnen kopen of zie ik dat verkeerd?
met kabel kun je verborgen instellingen wijzigen, en heb je voor minder dan 15 euro :)
(ook bijvoorbeeld zonder flexen vieze vodafone knopje van je schermpje halen :) )

[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97020

Waarom doet het verzenden van games via BT en Object Push niets?

Ik heb een dongle van MyCom, het Object Push gebeuren is aanwezig: ik kan echter alleen een visitekaartje versturen en als ik een game sleep naar het icoon krijg ik wel een + tekentje maar zodra ik de linkermuisknop loslaat gebeurt er niets...

Iemand een idee hoe ik het ding wel zo ver krijgt dat hij ook een game file verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poesje schreef op 20 maart 2004 @ 22:33:
[...]

met kabel kun je verborgen instellingen wijzigen, en heb je voor minder dan 15 euro :)
(ook bijvoorbeeld zonder flexen vieze vodafone knopje van je schermpje halen :) )
en als ik dan een datakabel wil gaan halen morgen in utrecht ofzo (als die open zijn) dan moet ik toch een nemen voor de v66 toch ofzo???
maar dan is die optie er toch nog wel onder???

en als ik hem dan perongeluk wel wil flexen en flashen dan vervalt toch me garantie???

en in welke winkels zijn die btw te koop???

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107941 op 20-03-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 97020 schreef op 20 maart 2004 @ 22:46:
Waarom doet het verzenden van games via BT en Object Push niets?

Ik heb een dongle van MyCom, het Object Push gebeuren is aanwezig: ik kan echter alleen een visitekaartje versturen en als ik een game sleep naar het icoon krijg ik wel een + tekentje maar zodra ik de linkermuisknop loslaat gebeurt er niets...

Iemand een idee hoe ik het ding wel zo ver krijgt dat hij ook een game file verzend?
met kabel moet je eerst "java app loader" doen, dit kn alleen niet met BT lijkt me... omdat je dan je kabel in moet pluggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Met bt leggne we niet meer uit ... tis namelijk al meer dan 20x besproken
dus LEZEN ...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dus idd geen datakabel maar BT...

TOch moeten hier games mee te verzenden zijn, volgens de Tutorial van Remco (zie introductie bij elk V525 topic!). Wat kan er aan de hand zijn als de rest wel zo staat aangegeven als in de tutorial???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de topics wel doorgelezen en idd, het staat vermeldt hoe je het doet, zoals ik vermeld, ook in de tutorial van Remco over BT boveaan alle startposts: IK HEB DUS ALLES ZO INGESTELD MAAR HET WERKT NIET!

Mocht er toch een vraag zoals de mijne zijn gesteld en ik heb het antwoord wel gemist, misschien kan iemand me dan vertellen in welke topic en op welke pagina het antwoord staat??? Ik zoek me nu al een ongeluk. Mocht iemand het antwoord hier even willen typen: graag! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941 schreef op 20 maart 2004 @ 22:53:
[...]

en als ik dan een datakabel wil gaan halen morgen in utrecht ofzo (als die open zijn) dan moet ik toch een nemen voor de v66 toch ofzo???

[...]

en als ik hem dan perongeluk wel wil flexen en flashen dan vervalt toch me garantie??
in welke winkels zijn die btw te koop
en welke moet ik nemen een seriele of een usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Als ik het goed begrijp doet het emailen via Vodafone Live het wel...maar wat zijn hiervan de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@breezer , zie topic 1 t/m 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
[...]

kabel voor V60/V66/V70/T720/V525 is allemaal goed, omdat deze de juiste aansluiting hebben... drivers zijn namelijk wel te downloaden :)
[...]

en als ik hem dan perongeluk wel wil flexen en flashen dan vervalt toch me garantie???

en in welke winkels zijn die btw te koop???
dan zit de optie wel onder het knopje, maar is ie niet meer zo lelijk rood :)

en als je hem flext, vervalt je garantie... en ze kunnen dat simpelweg zien doordat er een stikkertje op je telefoon zit (onder de batterij) waarop staat welke flex versie je hebt

ik heb mijn kabel bij stuntprijzen besteld, binnen 3 dagen binnen :) (kreeg ook nog een duurdere versie dan ik had besteld :) )
razoon schreef op 20 maart 2004 @ 23:10:
Als ik het goed begrijp doet het emailen via Vodafone Live het wel...maar wat zijn hiervan de kosten?
gprs/live! tarief = 15 euro per MB, afgerond per 10 of 15 KB (weet het niet meer exact)

[ Voor 15% gewijzigd door poesje op 20-03-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ofwel: ik heb Object Push, ik heb een game wat ik er naartoe sleep, het plusje verschijnt bij het icoontje, ik laat de muisknop los...

en er wordt niets verzonden... Bij dubbelklik op het icoon wordt er alleen een visitekaartje/mailadres verzonden. Geen oplossing hiervoor in het BT document van Remco B. wat bovenaan iedere startpost als link staat vermeldt.

Hoe krijg ik die game op mijn mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97020 schreef op 20 maart 2004 @ 23:22:
Ofwel: ik heb Object Push, ik heb een game wat ik er naartoe sleep, het plusje verschijnt bij het icoontje, ik laat de muisknop los...

en er wordt niets verzonden... Bij dubbelklik op het icoon wordt er alleen een visitekaartje/mailadres verzonden. Geen oplossing hiervoor in het BT document van Remco B. wat bovenaan iedere startpost als link staat vermeldt.

Hoe krijg ik die game op mijn mobiel?
download de nieuwste software eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

lees die andere topic's das echt al 40x gevraagd. tip zet in je pref aantal posts per pagina op 999 en ctrl-f door de topic's

en m-king je noemt jezelf:official v525 member
maare als je de startpost had gelezen had je die afgelopen 3 vragen niet hoeven te stellen

[ Voor 39% gewijzigd door Nanax op 20-03-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nanax schreef op 20 maart 2004 @ 23:31:
lees die andere topic's das echt al 40x gevraagd. tip zet in je pref aantal posts per pagina op 999 en ctrl-f door de topic's

en m-king je noemt jezelf:official v525 member
maare als je de startpost had gelezen had je die afgelopen 3 vragen niet hoeven te stellen
jah daaag die ga ik niet weer lezen en btw ik had eerst vragen over een bluetooth dongle en dat verliep over in een datakabel dus is niet in me opgekomen om in de STARTPOST te kijken
zal ik dan ook dat geval onder me naam dan maar voor je veranderen als je deze dus niet toegestaan wordt door JOU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 18:57
poesje schreef op 20 maart 2004 @ 23:13:
[...]
en als je hem flext, vervalt je garantie... en ze kunnen dat simpelweg zien doordat er een stikkertje op je telefoon zit (onder de batterij) waarop staat welke flex versie je hebt
hmmm volgens mij als je flexed en de kabel lostrekt zit er niks meer in :Z

en zonder flex versie (of flash) heb je geen versie })

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

@ m-king:
Als je het topic gewoon gevolgd had, wist je dit alles. aangezien je 72 posts in deze topics hebt gemaakt.
en ik verbied je niks, ik merk alleen op dat je zelf wel ff had kunnen kijken in de startpost (en dan voornamelijk in de FAQ, dat ding heet niets voor niets zo) en dat de mycom bluethoot stick ook in enorm veel posts besproken word.
edit:

lol@hierboven...

[ Voor 19% gewijzigd door Nanax op 20-03-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
discusws schreef op 20 maart 2004 @ 23:45:
[...]

hmmm volgens mij als je flexed en de kabel lostrekt zit er niks meer in :Z

en zonder flex versie (of flash) heb je geen versie })
en zonder versie kan ie niet aan om te flexen (lijkt mij... als je er anders over denkt, moet je het proberen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verzenden van games
via bt: via bt stuur je .JAR files
via dk: via dk stuur je .JAD files

heb ik dit goed ??
zoniet verbeter me dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Laatst online: 08-05 18:57
poesje schreef op 20 maart 2004 @ 23:47:
[...]
en zonder versie kan ie niet aan om te flexen (lijkt mij... als je er anders over denkt, moet je het proberen) :P
hmmm Misschien iets over het hoofd gezien maar dacht niet gelezen te hebben dat jouw situatie van een niet meer werkende telefoon uitging :Y) mhwa dan heb je gelijk :*) is maar 1 reden dus maar als ie het niet meer doet hoef je het ok niet meer te doen want hij doet het al niet meer. Waarom zou ie het dan bij reperateur wel doen 8)7 .

Er zijn meer reden dan alleen maar een niet meer werkende telefoon terug te sturen.

Ook knopjes die niet werken, batterijen die binnen een paar uur leeg getrokken worden etc etc etc... In iedergeval 2 redenen om die kabel eruit te trekken nadat ie gefl@xed is. Het is in iedergeval geen reden om het niet te doen. Heb hiero en elders nog niet gelezen dat ze er spontaan ermee ophielden 8) .

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 23:44

TMC

Anoniem: 107941 schreef op 20 maart 2004 @ 23:58:
verzenden van games
via bt: via bt stuur je .JAR files
via dk: via dk stuur je .JAD files

heb ik dit goed ??
zoniet verbeter me dan
Volgens mij is dit onzin, .jar of .jad files hebben niks te maken de manier van verzenden geloof ik. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het onzin is. Je hoeft toch ook geen GIF'jes via datakabel te verzenden en JPG's vie Bluetooth? Via Bluetooth verzend je gewoon een bestand, via datakabel ook. Heeft echt geen reet met elkaar te maken volgens mij.
Anoniem: 97020 schreef op 20 maart 2004 @ 23:07:
Ik heb de topics wel doorgelezen en idd, het staat vermeldt hoe je het doet, zoals ik vermeld, ook in de tutorial van Remco over BT boveaan alle startposts: IK HEB DUS ALLES ZO INGESTELD MAAR HET WERKT NIET!

Mocht er toch een vraag zoals de mijne zijn gesteld en ik heb het antwoord wel gemist, misschien kan iemand me dan vertellen in welke topic en op welke pagina het antwoord staat??? Ik zoek me nu al een ongeluk. Mocht iemand het antwoord hier even willen typen: graag! Thnx
Doet je Bluetooth het verder wel? Kan je wel plaatjes erop zetten, en plaatjes eraf halen? Als dat niet (meer) lukt moet je ff je accu uit je telefoon halen, dat lost het probleem meestal wel op.

Overigens moet je wel je telefoon pairen met je computer, weet niet of je dat al gedaan hebt, maar goed 8)7.

[ Voor 71% gewijzigd door TMC op 21-03-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in de tortuial(ofzo iets) staat dat je jad files zend via datakabel
en een vriend van me heeft bluetooth op zijn computer en die kan geen .jad verzenden zia bt maar wel .jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 107941 schreef op 21 maart 2004 @ 00:09:
in de tortuial(ofzo iets) staat dat je jad files zend via datakabel
en een vriend van me heeft bluetooth op zijn computer en die kan geen .jad verzenden zia bt maar wel .jar
als je hem dan eens vraagt hoe ie het doet, hij heeft het aan de gang gekregen... (maak ik hieruit op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij heeft het idd aan de gang gekregen via bt
eerst dee hij het niet toen kreeg hij ook steeds dat visitekaartje suten ofzo(busniscard geloof ik)
toen had ie de nieuwste software gedownload
toen dee hij het nogsteeds niet waarom???
omdat hij het was vergeten te instaleren nadat hij die had geinstaleert toen deed hij op het .JAR bestand kopieer en toen op object push on rechtermuisknop en dan copy of paste (weet het niet precies) en dan stuurt hij het naar de gene die je hebt geselecteert

eigenlijk heel simpel :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107941 op 21-03-2004 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136

Nanax schreef op 20 maart 2004 @ 20:08:
heeft je telefoon eigenlijk verder nog wat overgehouden aan die val?? ben wel beniewd hoe stevig dat ding is.. (maar om er zelf mee te gaan gooien ;) )

offtopic:
toevallig iemand in zwolle met een datakabel?
Jup, stevig genoeg! Hij is nu 3x gevallen, vanaf een hoogte van 3 meter, op een vloer van zeil :+ Ook heb ik er al zand in gehad, en hij doet het weer perfect. (En ziet er nog perfect uit, op 2 iniminie krasjes na op het display :P) Hij is 2x gevallen toen hij dichtgeklapt was, en 1x open. Maar ik zou er inderdaad niet mee gaan gooien ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 23:44

TMC

Anoniem: 107941 schreef op 21 maart 2004 @ 00:23:
hij heeft het idd aan de gang gekregen via bt
eerst dee hij het niet toen kreeg hij ook steeds dat visitekaartje suten ofzo(busniscard geloof ik)
toen had ie de nieuwste software gedownload
toen dee hij het nogsteeds niet waarom???
omdat hij het was vergeten te instaleren nadat hij die had geinstaleert toen deed hij op het .JAR bestand kopieer en toen op object push on rechtermuisknop en dan copy of paste (weet het niet precies) en dan stuurt hij het naar de gene die je hebt geselecteert

eigenlijk heel simpel :Y)
Je bent al bijna in het stadium dat je kan schrijven en typen. Oefen nog even door en ik begrijp misschien wat je wilt zeggen.

Overigens zijn .jad files alleen voor Nokia's geloof ik. Volgens mij heeft dat echt niks met de datakabel te maken, ondanks dat dat in de startpost staat. Misschien kan iemand me eventueel het tegendeel duidelijk maken, mits het waar is 8)7?

[ Voor 15% gewijzigd door TMC op 21-03-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108705

Ik heb nog steeds geen MSS draaien :'(
Niet onder WinXP en ook niet onder Win2000....
Ik wil namelijk graag mijn JavaLoader activeren, of kan dit ook anders met een datakabel?

Ik probeer steeds 'PK2' drivers maar het lukt maar niet, ik hoor hier mensen praten over 'PK2man' drivers...Zijn dit dan andere drivers die toch wel werken??

Zo ja, waar kan ik deze downloaden? Ik heb op dit moment de PK2 drivers van motclub.com.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
In de .jad staat volgens mij info die ook in het manifest in de .jar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Topicstarter
Met PST kan je het java-apploader menu ook activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 21:40
hebben jullie wel eens naar de grootte van de files gekeken? Jad files is 1 kb ofzo en far files 30 kb.

ik weet niet wat de functie is van jad files. Het is misschien een zip versie van jar files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
.jad files zijn info. over de .jar files, die moet je namelijk hebben om met midway .jar files naar je mobile te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*.jad-files zijn index bestanden van de jar-bestanden. Ze vertellen de telefoon zeg maar waar het jar-bestand zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
ik heb ooit eens hier of ergens anders gelezen dat je op het voor-display ook de datum zou kunnen aflezen, is dat zo?
En ik heb bij de foto-instellingen standaard 640*480 ingesteld, maar de ene keer zijn de foto's ook daadwerkelijk dit formaat, maar heel vaak, zijn de foto's in ander formaat.
Hoe kan ik dit tegen gaan?

[ Voor 7% gewijzigd door rjongen op 21-03-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
lezen... staat ook in V600 topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

zodra je gaat inzoomen verkleint de resolutie. geen zoom is dus de beste kwaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Nanax schreef op 21 maart 2004 @ 10:00:
zodra je gaat inzoomen verkleint de resolutie. geen zoom is dus de beste kwaliteit ;)
vaag, dan heb je dus niks aan zoomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
rjongen schreef op 21 maart 2004 @ 10:04:
[...]

vaag, dan heb je dus niks aan zoomen...
zolang er geen optische zoom op zit heb je inderdaard niets aan zoomen nee :)
dit geldt overigens niet alleen voor gsm's maar ook voor digicam's

[ Voor 13% gewijzigd door AP3X op 21-03-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

zeg heeft iemand al een touwtje daan zijn telefoon gemaakt? via de bovenkant dan. zou dat ding er zwaar zijn om je nek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
in tegenstelling tot de e700 waar bij 4x zoom het formaat niet wijzigd, heb je er bij de e700 ( ;) )dus wel wat aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 21-03-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Btw voor de genen die het niet gezien hadden, je kunt als je je aangemeld hebt bij my vodafone 2 gratis sms'jes per dag versturen check: www.vizzavi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
EDIT: EN ja, jad files staan op de telefoon... kun je zien als je p2kman opstart ;)
Anoniem: 108705 schreef op 21 maart 2004 @ 01:32:
Ik heb nog steeds geen MSS draaien :'(
Niet onder WinXP en ook niet onder Win2000....
Ik wil namelijk graag mijn JavaLoader activeren, of kan dit ook anders met een datakabel?

Ik probeer steeds 'PK2' drivers maar het lukt maar niet, ik hoor hier mensen praten over 'PK2man' drivers...Zijn dit dan andere drivers die toch wel werken??

Zo ja, waar kan ik deze downloaden? Ik heb op dit moment de PK2 drivers van motclub.com.

Grtz
onder xp heb je een patch nodig (heb je vast wel gedownload)
dan moet je onder windows2k/xp eerst je MPT aan de gang krijgen (modem dus goed werkend krijgen, dit doe je door de modem driver om te zetten naar die in je PST folder), wanneer dit werkt moet je de setup draaien van de p2kdrivers van motclub.com (het beste kabel uit je systeem). hierna reboot je je systeem... dan plug je je telefoon in ziet ie het modem, als je dan PST/MSS/P2Kman opstart vind ie een aantal extra apparaten. voor al die apparaten moet je de driver uit je PST/P2Kman folder halen, als het goed is werkt het dan :)

EDIT: @Holleboomer
misschien is het handig om die link naar de XP-patch (welke nodig is om alles draaiende te krijgen) in de startpost te zetten (zie hem namelijk niet staan, of zie hem over het hoofd)

[ Voor 23% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 98248 schreef op 21 maart 2004 @ 10:17:
in tegenstelling tot de e700 waar bij 4x zoom het formaat niet wijzigd, heb je er bij de e700 ( ;) )dus wel wat aan.
zoom in met de v525, maak een foto, resize hem naar 640x480 op je pc en je hebt exact het zelfde als een foto gemaakt met de e700
omdat er geen optische zoom op zit wordt er gewerkt met interpolatie maar daarvoor moet je maar in het foto topic zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Chaser2600 schreef op 21 maart 2004 @ 10:37:
[...]

zoom in met de v525, maak een foto, resize hem naar 640x480 op je pc en je hebt exact het zelfde als een foto gemaakt met de e700
omdat er geen optische zoom op zit wordt er gewerkt met interpolatie maar daarvoor moet je maar in het foto topic zoeken
Tuurlijk gebruikt die e700 softwarematige interpolatie, maar als je m op je pc resized zonder prof. software, zal het toch een een pixelated plaatje worden. Vergroten kan dus niet zomaar op je pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109147

ff een vraagje:

ik heb donderdag een usb date kebel besteld bij stuntprijzen..
toen kreeg ik een mailtje met wat info gegeven over het overmaken..
toen heb ik dus een overschrijvingspapiertje opgestuurd maar ik heb nog geen bevestigings mail ofzo gehad,,, is dit altijd of is er iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Anoniem: 98248 schreef op 21 maart 2004 @ 10:53:
[...]

Tuurlijk gebruikt die e700 softwarematige interpolatie, maar als je m op je pc resized zonder prof. software, zal het toch een een pixelated plaatje worden. Vergroten kan dus niet zomaar op je pc..
Zo professioneel hoeft het nu ook weer niet te zijn, [url=http://www.irfanview.com.]irfanview[/url] biedt die functie (resample) standaard en is freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Anoniem: 109147 schreef op 21 maart 2004 @ 11:54:
ff een vraagje:

toen heb ik dus een overschrijvingspapiertje opgestuurd maar ik heb nog geen bevestigings mail ofzo gehad,,, is dit altijd of is er iets mis?
Overschrijven duurt redelijk lang, zo'n 4 tot 5 werkdagen. Waarschijnlijk hebben ze het geld dus nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
sunoke schreef op 21 maart 2004 @ 12:12:
[...]

Overschrijven duurt redelijk lang, zo'n 4 tot 5 werkdagen. Waarschijnlijk hebben ze het geld dus nog niet binnen.
Als je het via internetbankieren doet, hebben ze het meestal de volgende dag binnen. Ik heb zelf toen op woensdag de bestelling gedaan en het geld overgemaakt en op zaterdag had ik de kabel al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 12-05 09:16
Anoniem: 109147 schreef op 21 maart 2004 @ 11:54:
ff een vraagje:

Ik had mijn kabel zaterdag besteld en meteen het geld over gemaakt. Kreeg verder geen bevestigingsmail maar wel de kabel op woensdag.

Omdat jij een overschrijvingspapiertje opgestuurd hebt kan het iets langer duren. Je hoeft je nog geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat is er gebeurd met de IA voor Daydeal spulletjes? Het is ineens niet meer toegankelijk!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

robert-630 schreef op 21 maart 2004 @ 12:43:
Wat is er gebeurd met de IA voor Daydeal spulletjes? Het is ineens niet meer toegankelijk!! :(
Ik kom er ook niet meer in, en de hele IA is niet (meer) te vinden! Het lijkt wel of hij verwijdert is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkedeman
  • Laatst online: 08-05 20:55
Anoniem: 86754 schreef op 21 maart 2004 @ 12:45:
[...]

Ik kom er ook niet meer in, en de hele IA is niet (meer) te vinden! Het lijkt wel of hij verwijdert is?
Ik kom er ook niet meer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

"Je hebt geen toegang tot deze inkoopactie"

Hmm lekker, hij staat ook niet meer bij t overzicht......misschien hebben ze m ff op onzichtbaar gezet ofzo, omdat ze de boel niet vertrouwden?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 21-03-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109300

Misschien staat het wel ergens genoemd hoor. Maar ik vind het aantal smsjes wat je op de V525 kan opslaan wel heel erg weinig. 20 kan ik er opslaan. Weet iemand hoe dit beter kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Anoniem: 94037 schreef op 21 maart 2004 @ 12:50:
"Je hebt geen toegang tot deze inkoopactie"

Hmm lekker, hij staat ook niet meer bij t overzicht......
Ja precies, daar heb ik nu ook last van! Ik heb me al aangemeld en nou krijg ik ineens geen toegang meer?!

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
visboer32 schreef op 21 maart 2004 @ 12:51:
[...]

Ja precies, daar heb ik nu ook last van! Ik heb me al aangemeld en nou krijg ik ineens geen toegang meer?!
ik krijg idd ook geen toegang aangemeld meer...
...had gelukkig nog niks over gemaakt (misschien is het ook maar tijdelijk??)
... heb me nu maar ff aangemeld bij de andere aanbieder bij IA..
... meer mensen zijn lijkt het '' overgelopen '' gisterenavond hals over kop..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101785

Anoniem: 109300 schreef op 21 maart 2004 @ 12:51:
Misschien staat het wel ergens genoemd hoor. Maar ik vind het aantal smsjes wat je op de V525 kan opslaan wel heel erg weinig. 20 kan ik er opslaan. Weet iemand hoe dit beter kan ?
ja kep hetzelfde probleem, ik kan er maar 16, maar flashen schijnt te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
kenny89 schreef op 21 maart 2004 @ 10:00:
lezen... staat ook in V600 topic...
heb je het over dat datumpje op je display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92670

Die IA van mij is wel open. Ragnar zal straks wel schrikken. Die van hem is gister om 11 uur onzichtbaar gemaakt, even als die van mij. Dit hebben ze gedaan omdat Ragnar en ik maar 1 dag lid waren en volgens de voorwaarden mag je dan niet een IA starten. Ik heb even met de 'commisie' gepraat. Die van mij mocht weer open op de voorwaarden dat het onder de animocheck staat. Is het toch dat hij straks weer onzichtbaar wordt kan je contact opnemen met mij via pm voor het verder afhandelen. Zolang hij op inkoopactie.net staat graag daar nog verder afhandelen dan.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 92670 op 21-03-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Okeeh dan is het allemaal wel okeeh vondt het al erg vaag, maar via de directe link naar het vragentopic (gehaald uit post van motov525 op GoT) zag ik dat motoV525 er zelf ook van geschrokken was... http://inkoopactie.net/topic/rc3pn0sn

maar rare IA - commissie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Anoniem: 92670 schreef op 21 maart 2004 @ 13:09:
Die IA van mij is wel open. Ragnar zal straks wel schrikken. Die van hem is gister om 11 uur onzichtbaar gemaakt, even als die van mij. Dit hebben ze gedaan omdat Ragnar en ik maar 1 dag lid waren en volgens de voorwaarden mag je dan niet een IA starten. Ik heb even met de 'commisie' gepraat. Die van mij mocht weer open op de voorwaarden dat het onder de animocheck staat. Is het toch dat hij straks weer onzichtbaar wordt kan je contact opnemen met mij via pm voor het verder afhandelen. Zolang hij op inkoopactie.net staat graag daar nog verder afhandelen dan.
wie leest dat dan ook
ik zal meteen contact met ze opnemen
maar bedankt, d-mixx

[ Voor 3% gewijzigd door rjongen op 21-03-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is goed Ragnar:)
Ik schrok gister zelf ook wel. Ben tot 2 uur bezig geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
ok wat is er nou beter? je batterij helemaal laten leeglopen en dan opladen of gewoon elke aaf in de lader doen? Iedereen zegt iets anders....!!! ik weet t niej meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Het maakt niet zoveel uit ;) af en toe wel leeg maken, want anders klopt je batterij meter niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
hmd01 schreef op 21 maart 2004 @ 13:50:
ok wat is er nou beter? je batterij helemaal laten leeglopen en dan opladen of gewoon elke aaf in de lader doen? Iedereen zegt iets anders....!!! ik weet t niej meer 8)7
over het algemeen over li-ion batterijen:
@http://www.buchmann.ca/chap2-page7.asp
Advantages
- High energy density — potential for yet higher capacities.
- Relatively low self-discharge; self-discharge is less than half that of NiCd and NiMH.
- Low Maintenance — no periodic discharge is needed; no memory.

Limitations
- Requires protection circuit; protection circuit limits voltage and current. Battery is safe if not provoked.
- Subject to aging, even if not in use; storing the battery in a cool place and at 40 percent state-of-charge reduces the aging effect.
- Moderate discharge current.

[ Voor 31% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109147

Shark_Dadow schreef op 21 maart 2004 @ 12:38:
[...]

Ik had mijn kabel zaterdag besteld en meteen het geld over gemaakt. Kreeg verder geen bevestigingsmail maar wel de kabel op woensdag.

Omdat jij een overschrijvingspapiertje opgestuurd hebt kan het iets langer duren. Je hoeft je nog geen zorgen te maken.
ok bedankt allemaal. _/-\o_
nu kan ik weer rustig verder leven
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
''no periodic discharge is needed; no memory''

dus je kan hem elke aaf aan de lader leggen....? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

hmd01 schreef op 21 maart 2004 @ 15:20:
''no periodic discharge is needed; no memory''

dus je kan hem elke aaf aan de lader leggen....? :)
Ja, een lithium accu heeft geen last van het zogenaamde geheugen effect, dat als je hem tussentijds oplaad dat de capaciteit minder wordt. Dus je kan hem zo vaak opladen als je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65750

Jep, alleen adviseren ze wel vaak, dat je hem de 1rste keer dat je de tel gebruikt, hem 1x helemaal leegmaakt. En dan oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Zo, ff creatief bezig geweest en een nieuw live! knopje gemaakt :)
vflive_up.gif
met p2kman in je /a/mobile/system/ zetten, en je hebt een mooi live knopje dat aansluit op je theme :D (is mooier dan degene die ik eerst had gemaakt)

[ Voor 10% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Anoniem: 92670 schreef op 21 maart 2004 @ 13:09:
hoe moet ik contact met hen opnemen?
had een mailtje gestuurd naar ia@laupro.nl, maar ik krijg net dit terug:
The original message was received at Sun, 21 Mar 2004 13:15:17 +0100
from [62.21.191.108]

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<ia@laupro.nl>
(reason: 550 <ia@laupro.nl>: User unknown in virtual mailbox table)

----- Transcript of session follows -----
... while talking to mail.laupro.nl.:
>>> RCPT To:<ia@laupro.nl>
<<< 550 <ia@laupro.nl>: User unknown in virtual mailbox table
550 5.1.1 <ia@laupro.nl>... User unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stuur mij even persoonlijk een e-mail. Mijn e-mail adres staat op IA. Dan krijg je de contactinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:57

Mad_Demon

de dokter

Hoe kan ik vflive_up.gif eigenlijk downloaden van m'n 525? Ik krijg steeds een fail, wil er namelijk gewoon een backup van hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Mad_Demon op 21-03-2004 16:58 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
weet iemand nou hoe ik datum op het voorschermpje krijg?

En die !(&!)!@#* IA - commisie antwoord niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Mad_Demon schreef op 21 maart 2004 @ 16:53:
Hoe kan ik vflive_up.gif eigenlijk downloaden van m'n 525? Ik krijg steeds een fail, wil er namelijk gewoon een backup van hebben.
gewoon rechter muisknop op het bestandje (in p2kman) en dan download... dan laad ie hem ff en kun je hem opslaan :)
(anders moet je deze maar pakken: vflive_up.gif.bkp)

edit: leuk om te horen dat mensen mijn plaatje (willen) gebruiken :D

[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 06:47

silitek

Tubes Only

datum op voorscherm kan niet....en die inkoopactie is niet helemaal top geloof ik.
rjongen schreef op 21 maart 2004 @ 17:33:
weet iemand nou hoe ik datum op het voorschermpje krijg?

En die !(&!)!@#* IA - commisie antwoord niet...

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
silitek schreef op 21 maart 2004 @ 17:47:
datum op voorscherm kan niet....en die inkoopactie is niet helemaal top geloof ik.

[...]
Is zeker niet top. Ik probeer al een dag lang die Laurens van Inkoopactie.net te bereiken, maar dat lukt niet. De IA is , zo schijnt het, onzichtbaar gemaakt omdat ik pas 2 dagen lid ben...

Maar misschien willen jullie me even steunen, omdat ik namelijk geen reactie krijg, heb ik een topic geopend op hun forum: http://inkoopactie.net/topic/lpwl4xpx . Als jullie daar even meehuilen, heeft dat misschien effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:57

Mad_Demon

de dokter

poesje schreef op 21 maart 2004 @ 17:38:
[...]

gewoon rechter muisknop op het bestandje (in p2kman) en dan download... dan laad ie hem ff en kun je hem opslaan :)
(anders moet je deze maar pakken: vflive_up.gif.bkp)

edit: leuk om te horen dat mensen mijn plaatje (willen) gebruiken :D
Dank je, ziet er heel gelikt uit zo :9

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/maddemon/blur.jpg

Even een scherp fototje gemaakt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mad_Demon op 21-03-2004 18:03 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.