Toon posts:

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog uberhaupt winkels zijn waar deze phone te koop is?

De aktie zou toch tot eind maart lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 18:30:
Weet iemand of er nog uberhaupt winkels zijn waar deze phone te koop is?

De aktie zou toch tot eind maart lopen?
je komt zeker net bij dit forum??
is al vaak gezegd dat de aktie vroegtijdig is gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ja, ik kom nu voor de eerste keer bij dit forum. Ik zat al wel wat pagina's door te lezen maar het is zo ontzettend veel text dat jullie schrijven :)

Hmmm, dus als ik nu bij een vodaphone winkel binnenstap, is ie dan helemaal niet mee te koop of voor veel duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
poesje schreef op 21 maart 2004 @ 16:03:
Zo, ff creatief bezig geweest en een nieuw live! knopje gemaakt :)
vflive_up.gif
met p2kman in je /a/mobile/system/ zetten, en je hebt een mooi live knopje dat aansluit op je theme :D (is mooier dan degene die ik eerst had gemaakt)
Dat P2kman werkt niet met BT alleen datakabel? (Ik kon het niet uit de info op motclub opmaken.)

@henk_DE_man. Vodafone.nl heeft de actie wel vroegtijdig stopgezet, maar 2 dagen terug waren ze nog leverbaar bij Dixons.nl! Misschien dat een winkel (zullen er niet veel zijn :+ ) er nog eentje op een stoffige plank heeft liggen! Ik zou snel op zoek gaan want na 31 maart is de actie echt voorbij en zal (als het toestel opnieuw geproduceerd gaat worden) het toestel weer 199,- euro gaan kosten.
offtopic:
K heb er nog eentje voor een leuk bedrag liggen.. weet niet of ik hem weg doe, hij moet nog per post aankomen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P2kman werkt inderdaad alleen via Datakabel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem flashed naar de v600 kan dat toch wel, ofnie?
Check je mail silitek, kheb je een vraag gestuurd over een onderwerp dat niet mag worden behandeld hier :9 .
silitek schreef op 21 maart 2004 @ 17:47:
datum op voorscherm kan niet....en die inkoopactie is niet helemaal top geloof ik.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 1e class bluetooth adapter van trust goed is?
Hij is namelijk in de aanbieding bij de kijkshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 21 maart 2004 @ 18:47:
[...]
@henk_DE_man. Vodafone.nl heeft de actie wel vroegtijdig stopgezet, maar 2 dagen terug waren ze nog leverbaar bij Dixons.nl! Misschien dat een winkel (zullen er niet veel zijn :+ ) er nog eentje op een stoffige plank heeft liggen! Ik zou snel op zoek gaan want na 31 maart is de actie echt voorbij en zal (als het toestel opnieuw geproduceerd gaat worden) het toestel weer 199,- euro gaan kosten.
Of hij gaat uit de handel en er komt een nieuw model, of een nog betere aanbieding. Hoewel het niet te vergelijken is heb ik het met bv ADSL ook al vaak gezien. Was er een super aanbieding, die maar zo lang geldig was, was ie afgelopen en kwam er gewoon een beter abonnement voor een nog scherpere prijs...
offtopic:
K heb er nog eentje voor een leuk bedrag liggen.. weet niet of ik hem weg doe, hij moet nog per post aankomen namelijk...
Aan de andere kant, als er nou eens geen nieuwe aanbieding/model komt kun je een goude handel beginnen. Verkoop je ze voor 175, wil nog iedereen ze hebben omdat ze balen dat ze niet meer in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:20:
Weet iemand of de 1e class bluetooth adapter van trust goed is?
Hij is namelijk in de aanbieding bij de kijkshop.
ik geen ervaring met de trust bt adapter maar ik hoor lang niet altijd goede dingen over trust hoewel ik met mijn trust producten nog nooit problemen heb gehad
maar als je zekerheid wilt moet je voor bijvoorbeeld de mycom of msi dongle gaan, de laatste heb ik zelf en die werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door LauPro (Administrator)- 21-03-2004 19:39

Het gaat om twee inkoopacties? Dat was mij even ontschoten. Als dat zo is dan is het zo dat er geen concurrentie onderling moet ontstaan. Wanneer dat niet het geval is is het geen probleem dat beide inkoopacties open staan.

Dus bij deze mag je je inkoopactie weer openen.
Jee hij mag weer open.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom THPS 4 niet werkt
Krijg wel een menu te zien dat helemaak door de war is
En geen volledig scherm.
En hij reageert nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:18:
Weet iemand waarom THPS 4 niet werkt
Krijg wel een menu te zien dat helemaak door de war is
En geen volledig scherm.
En hij reageert nergens op
is die dan voor de V525???
(bij mij knalde ie er met een error steeds uit, dus maar weer eraf gegooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Mijn voicemailbericht speelt al na 5 seconden af ofzo. Hoe stel ik dit in op langere tijd? Ik krijg het niet voor elkaar en kan het hier niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 21 maart 2004 @ 20:36:
[...]

is die dan voor de V525???
(bij mij knalde ie er met een error steeds uit, dus maar weer eraf gegooit)
Kon hem instaleren
had hem van wap.rousso.net
Vervolgens krijg je een klein schermpje :S
En later reageert ie niet in de menu's
Vage shit
Kennelijk nie voor V525 en andere motorola's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 14:58

Mad_Demon

de dokter

razoon schreef op 21 maart 2004 @ 20:43:
Mijn voicemailbericht speelt al na 5 seconden af ofzo. Hoe stel ik dit in op langere tijd? Ik krijg het niet voor elkaar en kan het hier niet vinden.
Hoe bedoel je? Als je niet opneemt of als je telefoon uit staat? :?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Mad_Demon schreef op 21 maart 2004 @ 20:46:
[...]

Hoe bedoel je? Als je niet opneemt of als je telefoon uit staat? :?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat zijn voicemail veel te snl de lijn overneemt...
(weet het zelf nie, gebruik geen voicemail... mobiel is om bereikbaar te zijn, nie als antwoord apparaat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

ja...mijn voicemail neemt veel te snel de lijn op ...Ik heb amper de tijd om mn phone te pakken of mn voicemailbericht speelt al af.
Ik heb vibra+ring ingesteld...krijg nu 2 keer trillen...dan deuntje dat al na 1 sec wordt onderbroken door mijn voicemailbericht

Ik lees in de IZI Go manual dat er ook een Vodafone IzI Menu is op daarvoor geschikte toestellen, met een vodafone voicemail waar je wel een doorschakeltijd kunt instellen. (Blz38 langwerpig boekje)
Maar dat heeft dit toestel niet denk ik

.......

Ach het zit wel op dit toestel...ik heb het gevonden...Het staat onder Office Tools -> Vodafone -> Instellingen -> Voicemail -> Rinkeltijd

[ Voor 46% gewijzigd door razoon op 21-03-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na gepraat met M@d Demon
blijkt dat ik geen foto's kan toevoegen aan mijn contacten
Weet iemand hoe dit komt
En wat je eraan kan doen

Bij het bewerken van contacten heeft hij een hele zooi met opties en heb ik er maar 4
En we hebben dezelfde flex en firmware :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de te snelle voicemail:

Office tools -->vodafone-->instellingen-->voicemail-->rinkeltijd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
razoon schreef op 21 maart 2004 @ 21:01:
ja...mijn voicemail neemt veel te snel de lijn op ...Ik heb amper de tijd om mn phone te pakken of mn voicemailbericht speelt al af.
Ik heb vibra+ring ingesteld...krijg nu 2 keer trillen...dan deuntje dat al na 1 sec wordt onderbroken door mijn voicemailbericht

Ik lees in de IZI Go manual dat er ook een Vodafone IzI Menu is op daarvoor geschikte toestellen, met een vodafone voicemail waar je wel een doorschakeltijd kunt instellen. (Blz38 langwerpig boekje)
Maar dat heeft dit toestel niet denk ik

.......

Ach het zit wel op dit toestel...ik heb het gevonden...Het staat onder Office Tools -> Vodafone -> Instellingen -> Voicemail -> Rinkeltijd
Mja, wat ook leuk is als je de codes weet, bijv op http://www.gsmindex.com/gsmcodes.html#doorschakelingen staan er wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:05:
Na gepraat met M@d Demon
blijkt dat ik geen foto's kan toevoegen aan mijn contacten
Weet iemand hoe dit komt
En wat je eraan kan doen

Bij het bewerken van contacten heeft hij een hele zooi met opties en heb ik er maar 4
En we hebben dezelfde flex en firmware :r
misschien moet je je contactien niet op je sim opslaan, maar op je telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 04-10 14:58

Mad_Demon

de dokter

poesje schreef op 21 maart 2004 @ 21:24:
[...]

Doh! Dat was nog niet in me opgekomen |:(

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 21:55
hoe lang duurde het bij jullie voordat die 10 euro op je beltegoed is bijgeschreven?
Ik wacht nu al bijna 2 weken, en ik heb die envelop van vodafone al binnen gehad.
En daar stond in dat het beltegoed was bijgeschreven en dat ik daar een sms van heb gehad. Maar dat klopt niet. Zijn ze nu traag? Of was dat bij jullie ook zo? En hoef ik me geen zorgen te maken?

ciao :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 21:32:
hoe lang duurde het bij jullie voordat die 10 euro op je beltegoed is bijgeschreven?
Ik wacht nu al bijna 2 weken, en ik heb die envelop van vodafone al binnen gehad.
En daar stond in dat het beltegoed was bijgeschreven en dat ik daar een sms van heb gehad. Maar dat klopt niet. Zijn ze nu traag? Of was dat bij jullie ook zo? En hoef ik me geen zorgen te maken?

ik had het na 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 06-10 07:41
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:08:
voor de te snelle voicemail:

Office tools -->vodafone-->instellingen-->voicemail-->rinkeltijd

:)
Thanx voor de tip! Werd er zelf gek van, steeds rennen om je telefoon op te pakken, vooral omdat hij eerst trilt en daarna pas geluid maakt ( voel het trillen af en toe niet )

@arjan bregman2

Bij mij was het beltegoed binnen 3 dagen bijgeschreven. Ik kreeg een sms om 01:45 met de mededeling dat mijn gegevens in orde waren en €10,- bijgeschreven werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
De Inkoopactie is weer online!

Nog even met extra nadruk: allemaal even mailen wat je precies wilt hebben, anders kan ik niet bestellen... (voor details zie de info-pagina op de IA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 21:32:

Bij mij duurde het ook ongeveer 2 weken. Ik kreeg eerst de 10 euro en de dag erna de brief thuis :)

edit: nooit die sms ontvangen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ehm ik kan me vergissen maar op dit toestel zit toch geen radio ?
Als ik naar het security menu ga heb ik daar een mogelijkheid om de radio te blokkeren met een pin code. (v525@v600)
Maaruh volgens mij is er dus helemaal geen radio functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chaser2600 schreef op 21 maart 2004 @ 22:08:
Ehm ik kan me vergissen maar op dit toestel zit toch geen radio ?
Als ik naar het security menu ga heb ik daar een mogelijkheid om de radio te blokkeren met een pin code. (v525@v600)
Maaruh volgens mij is er dus helemaal geen radio functie.
Radio=straling, zal dus wel iets met het bereik of verbinding met provider te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:11:
[...]

Radio=straling, zal dus wel iets met het bereik of verbinding met provider te maken hebben.
denk eerder dat het te maken heeft met de headset met ingebouwde radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:46:
[...]

Bij mij duurde het ook ongeveer 2 weken. Ik kreeg eerst de 10 euro en de dag erna de brief thuis :)

edit: nooit die sms ontvangen..
thanx ik hoop dat het van mij ook snel komt, ik kan het wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
poesje schreef op 21 maart 2004 @ 22:15:
[...]

denk eerder dat het te maken heeft met de headset met ingebouwde radio
dat heb ik pas gelezen van die radio headset, maar waar kan je die kopen,
want het lijkt me wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 22:18:
[...]

thanx ik hoop dat het van mij ook snel komt, ik kan het wel gebruiken
Is eigenlijk al heel vaak langs gekomen (heb het zelf namelijk al keer tegen iemand gezegd :P )
arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 22:20:
[...]

bij daydeal, en op ebay... dat ik zo weet...
weet niet in welke winkel ze die dingen hebben
(zal wel in gewoone telefoonzaak ook zijn)

edit: toch niet bij daydeal

[ Voor 32% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een bluetooth headset die je bedoelt. Kan je bij alle telefoonwinkels kopen, maar zijn best duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:43:
Dat is een bluetooth headset die je bedoelt. Kan je bij alle telefoonwinkels kopen, maar zijn best duur :)
nee, bedoel een headset met ingebouwde radio....
(FM-radio met stereoheadset HFM8000@Motorola)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FM-radio met stereoheadset HFM8000 (CFLN1430AA)

Maak van uw telefoon een FM-radio in stereo en ervaar hoe gemakkelijk u vrijwel overal handsfree kunt bellen!

Afbeeldingslocatie: http://direct.motorola.com/dut/images/products/accessories/hfm8000_lg.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 23:13:
FM-radio met stereoheadset HFM8000 (CFLN1430AA)

Maak van uw telefoon een FM-radio in stereo en ervaar hoe gemakkelijk u vrijwel overal handsfree kunt bellen!

[afbeelding]
bestuur je die radio dan vanaf je mobiel of dta apparaatje dat eraan zit? vraagt et veel stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen id
ik zag het op die site staan en d8 ze hebben het erover laat ik het ff voor ze posten (dat zullen anderen nooit doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 23:27:
ik heb geen id
ik zag het op die site staan en d8 ze hebben het erover laat ik het ff voor ze posten (dat zullen anderen nooit doen)
Volgens mij heeft nog (bijna) niemand zo'n headset voor z'n V525 :P
dus is het ook moeilijk te zeggen hoe ie werkt en hoeveel ie gebruikt
offtopic:
(en.... ik was je voor ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje...Je hebt het over setup draaien van pk2 driver, te vinden op motclub.com.
Maar ik heb daar pk2 driver gedownload, maar staat geen setup in :?
Kan iemand mij hier meer over vertellen, want hier loop ik vast...
Ik heb duz pk2 drivers v2.3 gedownload :*)

Grtz
poesje schreef op 21 maart 2004 @ 10:33:
EDIT: EN ja, jad files staan op de telefoon... kun je zien als je p2kman opstart ;)

[...]

onder xp heb je een patch nodig (heb je vast wel gedownload)
dan moet je onder windows2k/xp eerst je MPT aan de gang krijgen (modem dus goed werkend krijgen, dit doe je door de modem driver om te zetten naar die in je PST folder), wanneer dit werkt moet je de setup draaien van de p2kdrivers van motclub.com (het beste kabel uit je systeem). hierna reboot je je systeem... dan plug je je telefoon in ziet ie het modem, als je dan PST/MSS/P2Kman opstart vind ie een aantal extra apparaten. voor al die apparaten moet je de driver uit je PST/P2Kman folder halen, als het goed is werkt het dan :)

EDIT: @Holleboomer
misschien is het handig om die link naar de XP-patch (welke nodig is om alles draaiende te krijgen) in de startpost te zetten (zie hem namelijk niet staan, of zie hem over het hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje:

Had 5 maart de V525 besteld bij Vodafone, veel communicatie met Vodafone, er was wat mis gegaan. Afgelopen vrijdag nog geen V525 :( . Dus ik had bij Dixons maar besteld(ik heb al een Sim-kaart van Vodafone) maar krijg ik bij dat Dixons pakket ook die 65€ beltegoed (op me huidige SIM dus)

Zoniet dan weiger ik dat pakket van Dixons en wacht ik op die van Vodafone :(

mmh Tenzij iemand hier dat Dixons of Vodafone pakket wil kopen voor de normale prijs...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 01:08:
Heb een probleempje:

Had 5 maart de V525 besteld bij Vodafone, veel communicatie met Vodafone, er was wat mis gegaan. Afgelopen vrijdag nog geen V525 :( . Dus ik had bij Dixons maar besteld(ik heb al een Sim-kaart van Vodafone) maar krijg ik bij dat Dixons pakket ook die 65€ beltegoed (op me huidige SIM dus)

Zoniet dan weiger ik dat pakket van Dixons en wacht ik op die van Vodafone :(

mmh Tenzij iemand hier dat Dixons of Vodafone pakket wil kopen voor de normale prijs...!
Heb je er vrijdag bij de Dixons nog een kunnen bestellen??
Moet je trouwens je simkaart bij je hebben oid om te 'bewijzen' dat je al lid bent?

Ik ga morgen op v525 jacht in Nijmegen :| :P

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. heb m vrijdag avond bestelt en bevestigings mailtje gehad dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

geregeld :P :P

Sili wacht op zijn Face Plates :z
rjongen schreef op 21 maart 2004 @ 21:45:
De Inkoopactie is weer online!

Nog even met extra nadruk: allemaal even mailen wat je precies wilt hebben, anders kan ik niet bestellen... (voor details zie de info-pagina op de IA)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-10 16:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Nou als jullie je afvragen waarom men ineens zo moeilijk doet bij de ia's check de frontpage. das niet mis zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het als je via internet hebt besteld, met een klanten nummer automatisch erop gezet? Zat geen invulkaart ofzo in mijn doos. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 10:08:
Word het als je via internet hebt besteld, met een klanten nummer automatisch erop gezet? Zat geen invulkaart ofzo in mijn doos. :9
Nee, dit is dus niet zo. Ik heb hierover met klantenservice gemaild en dit kreeg ik terug:
Geachte heer xxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Om in aanmerking te komen voor het beltegoed van 65 Euro vragen wij u
een briefje met de streepjescode, welke u op een sticker op de buitenste
doos kunt vinden, retour te sturen. Geef aan dat u een Motorolla V525
heeft aangeschaft en dat u reeds bij ons bent geregistreerd en dat u
geen actievoucher heeft ontvangen. Daarna zult u in 5 maandelijkse
termijnen (vanaf 30 april) 13 Euro beltegoed ontvangen.

Vermeld in uw brief ook uw mobiele nummer en uw naam, adres- en
woonplaatsgegevens.

U dient uw brief te sturen naar:
Vodafone Izi Klantenservice
Antwoordnummer 5555
6200 VC Maastricht

Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks dan zal ik dat spoedig doen!, slecht trouwens van hun :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 22:20:
[...]

Dit staat op de website van motorola:
Motorola biedt haar accessoires aan via de retail kanalen en netwerk providers.
We raden u aan de dealerlijst op www.motorola.nl te raadplegen voor de dichtstbijzijnde dealer.

Wij kunnen u tevens aanraden contact op te nemen met Evic Service & Repair centre, waar men Motorola originele accessories kan kopen. Het telefoon nummer voor Evic is: 0475 419941 (fax 0475 488578).

Ik zou contact opnemen met Evic, kijk anders even op hun website, er staan geen accessoires op maar wel hoe je contact met ze kan opnemen via e-mail: http://www.evic.com/walkin.htm

offtopic:
geef mij anders ook ff de prijs door, heb wel intresse. Ik heb ooit is een PDF-file met alle accessoires gevonden na ff googlen, daar was de adviesprijs ca. €20,- volgensmij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
robert-630 schreef op 22 maart 2004 @ 11:14:
[...]

offtopic:
geef mij anders ook ff de prijs door, heb wel intresse. Ik heb ooit is een PDF-file met alle accessoires gevonden na ff googlen, daar was de adviesprijs ca. €20,- volgensmij..
http://www.expansys.nl/product.asp?code=HFM8000_CFLN1430AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp krijg ik als klant zo en zo die 65€ beltegoed..!?
:/

Edit: want bij dat Dixons pakket krijg ik ook een SIM erbij...en dan weet ik niet of ik nog recht heb op die 65€ op me huidige SIM! :/

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 06-10 07:41
Voor de liefhebbers van Aston Martin..

custgoodbye.gif
custwakeup.gif
Start~up.mp3

Download deze rar file. ( Rechts klikken --> Doel opslaan als... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shark_Dadow schreef op 22 maart 2004 @ 13:12:

custgoodbye.gif
custwakeup.gif
Start~up.mp3

Dat is zwaar vet :D ! Thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na lang zoeke heb ik er eindelijk 1 besteld, op www.dixons.nl als je snel bent kan je er misschien ook nog 1 krijge..

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 14:14 . Reden: was al gezegt op vorige pagine sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:09:
na lang zoeke heb ik er eindelijk 1 besteld, op www.dixons.nl als je snel bent kan je er misschien ook nog 1 krijge..
Hmmm.. tijdelijk niet voorradig in het internetmagazijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ok, dan heb ik misschien wel de laatste :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiegoM schreef op 22 maart 2004 @ 01:14:
[...]

Heb je er vrijdag bij de Dixons nog een kunnen bestellen??
Moet je trouwens je simkaart bij je hebben oid om te 'bewijzen' dat je al lid bent?

Kzal voor je duimen
Vrees t ergste voor je, maar je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 21 maart 2004 @ 21:24:
[...]

sorry voor dubbelpost
BEDANKT poesje :*)
Weet je ook waarom als ik een spelletje speel en ik heb het appl volume op 0 gezet dat ik dan nog steeds geluid hoor. Kheb dan ook het geluid van de gsm uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

ZiegoM schreef op 22 maart 2004 @ 01:14:
[...]
Lachuh, woon in Spijkenisse en vandaag voor het werk in Veenendaal. Loop Vodafone City Point binnen en vraag: 'hebben jullie heel heel heel toevallig nog dat Live Prepaid Pakket met Motorola ?'. Verkoper: ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wij hebben nog voorraad. Volgens zijn zeggen tien stuks, nu dus nog maar negen.

Nijmegen - Veenendaal: half uurtje rijden ?

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

vind die aston wel leuk..maar heb het op m'n foon gezet maar welek bestanden mot ik weghallen die net 7002 erachter??...heb nog staads het zelfde bij op en afsluit
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:06:
[...]

Dat is zwaar vet :D ! Thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm kben de trotse bezitter van een datakabel, maar geen software... iemand een idee hoe / waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Startpost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

nevermind wat hier stond :x

[ Voor 90% gewijzigd door Mobie op 22-03-2004 15:48 ]

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff..wanneer leren jullie nou is lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vern schreef op 22 maart 2004 @ 14:43:
[...]

Lachuh, woon in Spijkenisse en vandaag voor het werk in Veenendaal. Loop Vodafone City Point binnen en vraag: 'hebben jullie heel heel heel toevallig nog dat Live Prepaid Pakket met Motorola ?'. Verkoper: ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wij hebben nog voorraad. Volgens zijn zeggen tien stuks, nu dus nog maar negen.

Nijmegen - Veenendaal: half uurtje rijden ?
Dat had ik daar nou afgelopen vrijdag ook. Reserveren doen ze niet, gewoon verkopen wel :7 Had ik vrij onverwacht een V525....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
ik weet niet of iemand hier een v525@v600 flasht en flext heeft maar ik kan geen custgoodbye en custwakeup vinden en geen startup mp3 :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Kdenk dat het voor onze flashfoon niet werkt :'(
kenny89 schreef op 22 maart 2004 @ 16:09:
ik weet niet of iemand hier een v525@v600 flasht en flext heeft maar ik kan geen custgoodbye en custwakeup vinden en geen startup mp3 :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er echt geen andere manier om je inbox gehalte hoger te tillen dan 20 zonder te flashe .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
kan wel via PST :P ,
maar dan moet je ff startup.mp3 dan wel vinden , maar ik wil eerst een backup van de gifs voordat ik dat doe .

@ ^ , nee het kan volgens mij niet anders , maar als je hebt geflashed kun je er meer dan 100 op kwijt :P

[ Voor 29% gewijzigd door k5052 op 22-03-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Mhha..la maar. Vind de Moto startup en down wel :9~
kenny89 schreef op 22 maart 2004 @ 16:23:
kan wel via PST :P ,
maar dan moet je ff startup.mp3 dan wel vinden , maar ik wil eerst een backup van de gifs voordat ik dat doe .

@ ^ , nee het kan volgens mij niet anders , maar als je hebt geflashed kun je er meer dan 100 op kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ik heb nou steeds drie vierkantjes links boven staan. Nou staat dat voor dat gprs actief is, maar ik heb nooit Live geactiveerd, hoe kan het dan dat het er toch staat?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
http://my-symbian.com/uiq...ons.php?faq=4&fldAuto=250

hier staat bemused, een programma waarmee je via bluetooth winamp op je computer kan besturen. Kan dat ook op de V525? Of anders misschien op de V525@V600? Of kan iemand het zo maken dat het wel kan op onze mobieltjes?

Lijk me best vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 19:28
Net ff de dixons in amsterdam kinkerstraat gebeld, ze hadden um niet meer en volgens de man was de actie afgelopen en wordt ie pas weer over een maand geleverd :?
lekker is dat, ik heb me ook al opgegeven bij dixons.nl dat ze me een mailtje sturen als ze um weer op vooraad hebben, maar dat doen ze dus ook al niet aangezien ik hier lees dat ze vandaag en vrijdag vooraad hadden en ik had geen mail ontvangen :(
Goede service, nu loop ik die gruwlijke telefoon mis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 22 maart 2004 @ 17:18:
http://my-symbian.com/uiq...ons.php?faq=4&fldAuto=250

hier staat bemused, een programma waarmee je via bluetooth winamp op je computer kan besturen. Kan dat ook op de V525? Of anders misschien op de V525@V600? Of kan iemand het zo maken dat het wel kan op onze mobieltjes?

Lijk me best vet...
Koop zo'n infrarood ding voor je pc en je kan met je afstandsbediening winamp besturen, is ook nog een stuk makkelijker dan met telefoon......Maar volgens mij is bemused niet voor de v525...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Mororola V525 GEEN infrarood Wel BT...dus gaat niet lukken
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 17:28:
[...]

Koop zo'n infrarood ding voor je pc en je kan met je afstandsbediening winamp besturen, is ook nog een stuk makkelijker dan met telefoon......Maar volgens mij is bemused niet voor de v525...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
silitek schreef op 22 maart 2004 @ 17:33:

[...]
Het ging ook over bluetooth.
Java apps kunnen het bluetooth gedeelte op de phone niet gebruiken, wel het gprs gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
ok kheb de hele tutorial gevolgt maar mn datakabel doet t nog niet.... hij zegt dat er geen modem is :S maar hoe kan ik venstertje krijgen van dat er neiuwe software is gevonde? want die moet ik hebben dan kan ik die driver weer ff opniieuw instaleren... :'( who can help? eerst maakte die geen contact maar hij gaf wel aan dat ik vodafone had en hoeveel mn bereik en batterij was maar toch kon ik niks versturen! nu zegt ie dus dat ik geen modem heb geinstalleerd! ik heb windows+SP1 + die update help me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
hmd01 schreef op 22 maart 2004 @ 18:03:
ok kheb de hele tutorial gevolgt maar mn datakabel doet t nog niet.... hij zegt dat er geen modem is :S maar hoe kan ik venstertje krijgen van dat er neiuwe software is gevonde? want die moet ik hebben dan kan ik die driver weer ff opniieuw instaleren... :'( who can help? eerst maakte die geen contact maar hij gaf wel aan dat ik vodafone had en hoeveel mn bereik en batterij was maar toch kon ik niks versturen! nu zegt ie dus dat ik geen modem heb geinstalleerd! ik heb windows+SP1 + die update help me...
rechtermuis My computer > Properties > Hardware > Device Manager > Modems > Update driver
Zorg dat hij goed contact maakt hij geeft bij mij nu ook best vaak USB device not recognized aan of connection lost tijdens transfer..
Heb je goede drivers geinstalleerd?

[ Voor 5% gewijzigd door IronFist op 22-03-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op 22 maart 2004 @ 17:54:
[...]

Het ging ook over bluetooth.
Java apps kunnen het bluetooth gedeelte op de phone niet gebruiken, wel het gprs gedeelte.
Wat ik me opeens afvraag, kan hij dit niet door de hardware of juist door de software gebruiken? Zou anders wel heel mooi zijn als er een nieuwe versie oid kwam, zodat het (na flashen/flexen) wél wil.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hij bedoelt gewoon een ir ontvanger met ab voor je pc kopen. Werkt veel makkelijker als met een telefoon (als dat al zou kunnen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) Hey mensen ik heb endelijk mijn v525
Maar wie kan me helpen met spelletjes op de v525 zetten.
Ik heb een bt hij doet verder goed ik kan mp3 en platjes sturen maar spelletjes lukt niet.
Ik heb hier gelezen dat je iets met object push moet doen maar ik heb een xtnd bt met een xtnd sofware en niet die van de sitecom.
ik kan verder de object push icontje vinden maar verder als ik erop druk gebeurt er niets Wie kan mij HELPEN! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Wie zegt dan dat de V525 wel infrarood heeft?
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:29:
[...]

Hij bedoelt gewoon een ir ontvanger met ab voor je pc kopen. Werkt veel makkelijker als met een telefoon (als dat al zou kunnen) :)
Ja idd dat is precies wat ik zei/bedoelde

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:29:
:*) Hey mensen ik heb endelijk mijn v525
Maar wie kan me helpen met spelletjes op de v525 zetten.
Ik heb een bt hij doet verder goed ik kan mp3 en platjes sturen maar spelletjes lukt niet.
Ik heb hier gelezen dat je iets met object push moet doen maar ik heb een xtnd bt met een xtnd sofware en niet die van de sitecom.
ik kan verder de object push icontje vinden maar verder als ik erop druk gebeurt er niets Wie kan mij HELPEN! :'(
JE MOET HET ERIN SLEPEN VOOR DE 283U9894378794789e KEER!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 00:34:
ff vraagje...Je hebt het over setup draaien van pk2 driver, te vinden op motclub.com.
Maar ik heb daar pk2 driver gedownload, maar staat geen setup in :?
Kan iemand mij hier meer over vertellen, want hier loop ik vast...
Ik heb duz pk2 drivers v2.3 gedownload :*)

Grtz

[...]
eerst stond deze ook nog op motclub:
p2kdriver.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:53
arjan bregman2 schreef op 22 maart 2004 @ 16:05:
[...]

Ik vind €43.95 wel erg veel voor een radio-headsetje :(
ik vind dat ook aardig duur, niemand een goedkopere versie ergens (op internet) gezien ofsow?

Het lijkt me iig erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
MaStar schreef op 22 maart 2004 @ 19:05:
[...]

ik vind dat ook aardig duur, niemand een goedkopere versie ergens (op internet) gezien ofsow?

Het lijkt me iig erg handig :)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3085377568&category=9359

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

ja, Moe goe Lezen 8)7 8)7
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:31:
[...]

Wie zegt dan dat de V525 wel infrarood heeft?

[...]

Ja idd dat is precies wat ik zei/bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
offtopic:
Doet bij jullie live het op dit moment? hier is het down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
dolby schreef op 22 maart 2004 @ 19:24:
offtopic:
Doet bij jullie live het op dit moment? hier is het down
offtopic:
GPRS iccontje is er, dus live zal het wel doen
(ga niet proberen het te gebruiken, zou er niks aan hebben en toch geld kosten :P)

[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 22-03-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
poesje schreef op 22 maart 2004 @ 19:26:
[...]

offtopic:
GPRS iccontje is er, dus live zal het wel doen
(ga niet proberen het te gebruiken, zou er niks aan hebben en toch geld kosten :P)
offtopic:
hehe, hier ook gprs icoontje, maar niets werkt

[ Voor 4% gewijzigd door dolby op 22-03-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:33:
[...]

of [ctrl] + [c] >>> [ctrl] + [v]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 22 maart 2004 @ 19:29:
[...]

bestaat dit ook in bluetooth vorm?
jup, alleen dat 'iets' duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:30:
[...]

jup, alleen dat 'iets' duurder..
und wo kann ich das finden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:29
Kwam toevallig deze site tegen met heel veel javaspellen :)

En hier vind je ook nog veel grappige wallpapers en midi's/mp3's, voor sommige moet je je wel aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
®Otto schreef op 22 maart 2004 @ 20:17:
Kwam toevallig *** site tegen met heel veel javaspellen :)

En *** vind je ook nog veel grappige wallpapers en midi's/mp3's, voor sommige moet je je wel aanmelden.
hou je er wel rekening mee dat je een link geeft van "copyrighted" materiaal

[ Voor 21% gewijzigd door poesje op 22-03-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:33:
[...]

Hoi, hij heeft toch andere Bluetooth software zegt hij. Bij WIDCOMM software kan je prima slepen ja, maar of dat bij dat XTND software gedoe ook gaat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
®Otto schreef op 22 maart 2004 @ 20:17:
Kwam toevallig deze site tegen met heel veel javaspellen :)

En hier vind je ook nog veel grappige wallpapers en midi's/mp3's, voor sommige moet je je wel aanmelden.
veel, maar lelijke spellen...

datgene wat er op de comp. redelijk uit ziet (de screenshot) blijkt op je mobieltje niet eens beeldvullend te zijn...

Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shark_Dadow schreef op 22 maart 2004 @ 13:12:

custgoodbye.gif
custwakeup.gif
Start~up.mp3

als ik deze wil instaleren krijg ik te zien
error coping file
ik doe het via bt of ken het alleen weer met een dk
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.