Weet iemand of er nog uberhaupt winkels zijn waar deze phone te koop is?
De aktie zou toch tot eind maart lopen?
Verwijderd
je komt zeker net bij dit forum??Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 18:30:
Weet iemand of er nog uberhaupt winkels zijn waar deze phone te koop is?
Verwijderd
Dat P2kman werkt niet met BT alleen datakabel? (Ik kon het niet uit de info op motclub opmaken.)poesje schreef op 21 maart 2004 @ 16:03:
Zo, ff creatief bezig geweest en een nieuw live! knopje gemaakt
vflive_up.gif
met p2kman in je /a/mobile/system/ zetten, en je hebt een mooi live knopje dat aansluit op je theme(is mooier dan degene die ik eerst had gemaakt)
Verwijderd
silitek schreef op 21 maart 2004 @ 17:47:
datum op voorscherm kan niet....en die inkoopactie is niet helemaal top geloof ik.
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Of hij gaat uit de handel en er komt een nieuw model, of een nog betere aanbieding. Hoewel het niet te vergelijken is heb ik het met bv ADSL ook al vaak gezien. Was er een super aanbieding, die maar zo lang geldig was, was ie afgelopen en kwam er gewoon een beter abonnement voor een nog scherpere prijs...robert-630 schreef op 21 maart 2004 @ 18:47:
[...]
@henk_DE_man. Vodafone.nl heeft de actie wel vroegtijdig stopgezet, maar 2 dagen terug waren ze nog leverbaar bij Dixons.nl! Misschien dat een winkel (zullen er niet veel zijn) er nog eentje op een stoffige plank heeft liggen! Ik zou snel op zoek gaan want na 31 maart is de actie echt voorbij en zal (als het toestel opnieuw geproduceerd gaat worden) het toestel weer 199,- euro gaan kosten.
Aan de andere kant, als er nou eens geen nieuwe aanbieding/model komt kun je een goude handel beginnen. Verkoop je ze voor 175, wil nog iedereen ze hebben omdat ze balen dat ze niet meer in de winkel liggen.offtopic:
K heb er nog eentje voor een leuk bedrag liggen.. weet niet of ik hem weg doe, hij moet nog per post aankomen namelijk...
Verwijderd
ik geen ervaring met de trust bt adapter maar ik hoor lang niet altijd goede dingen over trust hoewel ik met mijn trust producten nog nooit problemen heb gehadVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:20:
Weet iemand of de 1e class bluetooth adapter van trust goed is?
Hij is namelijk in de aanbieding bij de kijkshop.
Verwijderd
Jee hij mag weer open.......Door LauPro (Administrator)- 21-03-2004 19:39
Het gaat om twee inkoopacties? Dat was mij even ontschoten. Als dat zo is dan is het zo dat er geen concurrentie onderling moet ontstaan. Wanneer dat niet het geval is is het geen probleem dat beide inkoopacties open staan.
Dus bij deze mag je je inkoopactie weer openen.
Verwijderd
is die dan voor de V525???Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:18:
Weet iemand waarom THPS 4 niet werkt
Krijg wel een menu te zien dat helemaak door de war is
En geen volledig scherm.
En hij reageert nergens op
Verwijderd
Kon hem instalerenpoesje schreef op 21 maart 2004 @ 20:36:
[...]
is die dan voor de V525???
(bij mij knalde ie er met een error steeds uit, dus maar weer eraf gegooit)
Hoe bedoel je? Als je niet opneemt of als je telefoon uit staat?razoon schreef op 21 maart 2004 @ 20:43:
Mijn voicemailbericht speelt al na 5 seconden af ofzo. Hoe stel ik dit in op langere tijd? Ik krijg het niet voor elkaar en kan het hier niet vinden.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Hij bedoelt waarschijnlijk dat zijn voicemail veel te snl de lijn overneemt...Mad_Demon schreef op 21 maart 2004 @ 20:46:
[...]
Hoe bedoel je? Als je niet opneemt of als je telefoon uit staat?
[ Voor 46% gewijzigd door razoon op 21-03-2004 21:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Mja, wat ook leuk is als je de codes weet, bijv op http://www.gsmindex.com/gsmcodes.html#doorschakelingen staan er wat.razoon schreef op 21 maart 2004 @ 21:01:
ja...mijn voicemail neemt veel te snel de lijn op ...Ik heb amper de tijd om mn phone te pakken of mn voicemailbericht speelt al af.
Ik heb vibra+ring ingesteld...krijg nu 2 keer trillen...dan deuntje dat al na 1 sec wordt onderbroken door mijn voicemailbericht
Ik lees in de IZI Go manual dat er ook een Vodafone IzI Menu is op daarvoor geschikte toestellen, met een vodafone voicemail waar je wel een doorschakeltijd kunt instellen. (Blz38 langwerpig boekje)
Maar dat heeft dit toestel niet denk ik
.......
Ach het zit wel op dit toestel...ik heb het gevonden...Het staat onder Office Tools -> Vodafone -> Instellingen -> Voicemail -> Rinkeltijd
misschien moet je je contactien niet op je sim opslaan, maar op je telefoonVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:05:
Na gepraat met M@d Demon
blijkt dat ik geen foto's kan toevoegen aan mijn contacten
Weet iemand hoe dit komt
En wat je eraan kan doen
Bij het bewerken van contacten heeft hij een hele zooi met opties en heb ik er maar 4
En we hebben dezelfde flex en firmware
Doh! Dat was nog niet in me opgekomenpoesje schreef op 21 maart 2004 @ 21:24:
[...]
misschien moet je je contactien niet op je sim opslaan, maar op je telefoon
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
ik had het na 2 dagen...arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 21:32:
hoe lang duurde het bij jullie voordat die 10 euro op je beltegoed is bijgeschreven?
Ik wacht nu al bijna 2 weken, en ik heb die envelop van vodafone al binnen gehad.
En daar stond in dat het beltegoed was bijgeschreven en dat ik daar een sms van heb gehad. Maar dat klopt niet. Zijn ze nu traag? Of was dat bij jullie ook zo? En hoef ik me geen zorgen te maken?
ciao
Thanx voor de tip! Werd er zelf gek van, steeds rennen om je telefoon op te pakken, vooral omdat hij eerst trilt en daarna pas geluid maakt ( voel het trillen af en toe niet )Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:08:
voor de te snelle voicemail:
Office tools -->vodafone-->instellingen-->voicemail-->rinkeltijd
Verwijderd
Bij mij duurde het ook ongeveer 2 weken. Ik kreeg eerst de 10 euro en de dag erna de brief thuisarjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 21:32:
hoe lang duurde het bij jullie voordat die 10 euro op je beltegoed is bijgeschreven?
Ik wacht nu al bijna 2 weken, en ik heb die envelop van vodafone al binnen gehad.
En daar stond in dat het beltegoed was bijgeschreven en dat ik daar een sms van heb gehad. Maar dat klopt niet. Zijn ze nu traag? Of was dat bij jullie ook zo? En hoef ik me geen zorgen te maken?
ciao
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 21:47 ]
Radio=straling, zal dus wel iets met het bereik of verbinding met provider te maken hebben.Chaser2600 schreef op 21 maart 2004 @ 22:08:
Ehm ik kan me vergissen maar op dit toestel zit toch geen radio ?
Als ik naar het security menu ga heb ik daar een mogelijkheid om de radio te blokkeren met een pin code. (v525@v600)
Maaruh volgens mij is er dus helemaal geen radio functie.
denk eerder dat het te maken heeft met de headset met ingebouwde radioVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:11:
[...]
Radio=straling, zal dus wel iets met het bereik of verbinding met provider te maken hebben.
thanx ik hoop dat het van mij ook snel komt, ik kan het wel gebruikenVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:46:
[...]
Bij mij duurde het ook ongeveer 2 weken. Ik kreeg eerst de 10 euro en de dag erna de brief thuis
edit: nooit die sms ontvangen..
dat heb ik pas gelezen van die radio headset, maar waar kan je die kopen,poesje schreef op 21 maart 2004 @ 22:15:
[...]
denk eerder dat het te maken heeft met de headset met ingebouwde radio
Is eigenlijk al heel vaak langs gekomen (heb het zelf namelijk al keer tegen iemand gezegdarjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 22:18:
[...]
thanx ik hoop dat het van mij ook snel komt, ik kan het wel gebruiken
bij daydeal, en op ebay... dat ik zo weet...arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 22:20:
[...]
dat heb ik pas gelezen van die radio headset, maar waar kan je die kopen,
want het lijkt me wel handig
[ Voor 32% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 23:17 ]
Verwijderd
nee, bedoel een headset met ingebouwde radio....Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:43:
Dat is een bluetooth headset die je bedoelt. Kan je bij alle telefoonwinkels kopen, maar zijn best duur
Verwijderd
Verwijderd
bestuur je die radio dan vanaf je mobiel of dta apparaatje dat eraan zit? vraagt et veel stroom?Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 23:13:
FM-radio met stereoheadset HFM8000 (CFLN1430AA)
Maak van uw telefoon een FM-radio in stereo en ervaar hoe gemakkelijk u vrijwel overal handsfree kunt bellen!
[afbeelding]
Verwijderd
Volgens mij heeft nog (bijna) niemand zo'n headset voor z'n V525Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 23:27:
ik heb geen id
ik zag het op die site staan en d8 ze hebben het erover laat ik het ff voor ze posten (dat zullen anderen nooit doen)
[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 21-03-2004 23:29 ]
Verwijderd
poesje schreef op 21 maart 2004 @ 10:33:
EDIT: EN ja, jad files staan op de telefoon... kun je zien als je p2kman opstart
[...]
onder xp heb je een patch nodig (heb je vast wel gedownload)
dan moet je onder windows2k/xp eerst je MPT aan de gang krijgen (modem dus goed werkend krijgen, dit doe je door de modem driver om te zetten naar die in je PST folder), wanneer dit werkt moet je de setup draaien van de p2kdrivers van motclub.com (het beste kabel uit je systeem). hierna reboot je je systeem... dan plug je je telefoon in ziet ie het modem, als je dan PST/MSS/P2Kman opstart vind ie een aantal extra apparaten. voor al die apparaten moet je de driver uit je PST/P2Kman folder halen, als het goed is werkt het dan
EDIT: @Holleboomer
misschien is het handig om die link naar de XP-patch (welke nodig is om alles draaiende te krijgen) in de startpost te zetten (zie hem namelijk niet staan, of zie hem over het hoofd)
Verwijderd
Heb je er vrijdag bij de Dixons nog een kunnen bestellen??Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 01:08:
Heb een probleempje:
Had 5 maart de V525 besteld bij Vodafone, veel communicatie met Vodafone, er was wat mis gegaan. Afgelopen vrijdag nog geen V525. Dus ik had bij Dixons maar besteld(ik heb al een Sim-kaart van Vodafone) maar krijg ik bij dat Dixons pakket ook die 65€ beltegoed (op me huidige SIM dus)
Zoniet dan weiger ik dat pakket van Dixons en wacht ik op die van Vodafone
mmh Tenzij iemand hier dat Dixons of Vodafone pakket wil kopen voor de normale prijs...!
\_Specs_/
rjongen schreef op 21 maart 2004 @ 21:45:
De Inkoopactie is weer online!
Nog even met extra nadruk: allemaal even mailen wat je precies wilt hebben, anders kan ik niet bestellen... (voor details zie de info-pagina op de IA)
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Nee, dit is dus niet zo. Ik heb hierover met klantenservice gemaild en dit kreeg ik terug:Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 10:08:
Word het als je via internet hebt besteld, met een klanten nummer automatisch erop gezet? Zat geen invulkaart ofzo in mijn doos.
Geachte heer xxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Om in aanmerking te komen voor het beltegoed van 65 Euro vragen wij u
een briefje met de streepjescode, welke u op een sticker op de buitenste
doos kunt vinden, retour te sturen. Geef aan dat u een Motorolla V525
heeft aangeschaft en dat u reeds bij ons bent geregistreerd en dat u
geen actievoucher heeft ontvangen. Daarna zult u in 5 maandelijkse
termijnen (vanaf 30 april) 13 Euro beltegoed ontvangen.
Vermeld in uw brief ook uw mobiele nummer en uw naam, adres- en
woonplaatsgegevens.
U dient uw brief te sturen naar:
Vodafone Izi Klantenservice
Antwoordnummer 5555
6200 VC Maastricht
Onze excuses voor het ongemak.
Dit staat op de website van motorola:arjan bregman2 schreef op 21 maart 2004 @ 22:20:
[...]
dat heb ik pas gelezen van die radio headset, maar waar kan je die kopen,
want het lijkt me wel handig
http://www.expansys.nl/product.asp?code=HFM8000_CFLN1430AArobert-630 schreef op 22 maart 2004 @ 11:14:
[...]
offtopic:
geef mij anders ook ff de prijs door, heb wel intresse. Ik heb ooit is een PDF-file met alle accessoires gevonden na ff googlen, daar was de adviesprijs ca. €20,- volgensmij..
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 12:52 ]
Dat is zwaar vetShark_Dadow schreef op 22 maart 2004 @ 13:12:
Voor de liefhebbers van Aston Martin..
custgoodbye.gif
custwakeup.gif
Start~up.mp3
Download deze rar file. ( Rechts klikken --> Doel opslaan als... )
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 14:14 . Reden: was al gezegt op vorige pagine sorry ]
Hmmm.. tijdelijk niet voorradig in het internetmagazijn....Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:09:
na lang zoeke heb ik er eindelijk 1 besteld, op www.dixons.nl als je snel bent kan je er misschien ook nog 1 krijge..
Verwijderd
Kzal voor je duimenZiegoM schreef op 22 maart 2004 @ 01:14:
[...]
Heb je er vrijdag bij de Dixons nog een kunnen bestellen??
Moet je trouwens je simkaart bij je hebben oid om te 'bewijzen' dat je al lid bent?
Ik ga morgen op v525 jacht in Nijmegen![]()
Verwijderd
sorry voor dubbelpostpoesje schreef op 21 maart 2004 @ 21:24:
[...]
misschien moet je je contactien niet op je sim opslaan, maar op je telefoon
Lachuh, woon in Spijkenisse en vandaag voor het werk in Veenendaal. Loop Vodafone City Point binnen en vraag: 'hebben jullie heel heel heel toevallig nog dat Live Prepaid Pakket met Motorola ?'. Verkoper: ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wij hebben nog voorraad. Volgens zijn zeggen tien stuks, nu dus nog maar negen.
- of je stopt de stekker er in -
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Mobie op 22-03-2004 15:48 ]
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Verwijderd
Dat had ik daar nou afgelopen vrijdag ook. Reserveren doen ze niet, gewoon verkopen welVern schreef op 22 maart 2004 @ 14:43:
[...]
Lachuh, woon in Spijkenisse en vandaag voor het werk in Veenendaal. Loop Vodafone City Point binnen en vraag: 'hebben jullie heel heel heel toevallig nog dat Live Prepaid Pakket met Motorola ?'. Verkoper: ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wij hebben nog voorraad. Volgens zijn zeggen tien stuks, nu dus nog maar negen.
Nijmegen - Veenendaal: half uurtje rijden ?
Ik vind €43.95 wel erg veel voor een radio-headsetje
kenny89 schreef op 22 maart 2004 @ 16:09:
ik weet niet of iemand hier een v525@v600 flasht en flext heeft maar ik kan geen custgoodbye en custwakeup vinden en geen startup mp3?
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door k5052 op 22-03-2004 16:24 ]
kenny89 schreef op 22 maart 2004 @ 16:23:
kan wel via PST,
maar dan moet je ff startup.mp3 dan wel vinden , maar ik wil eerst een backup van de gifs voordat ik dat doe .
@ ^ , nee het kan volgens mij niet anders , maar als je hebt geflashed kun je er meer dan 100 op kwijt
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Verwijderd
Koop zo'n infrarood ding voor je pc en je kan met je afstandsbediening winamp besturen, is ook nog een stuk makkelijker dan met telefoon......Maar volgens mij is bemused niet voor de v525...rjongen schreef op 22 maart 2004 @ 17:18:
http://my-symbian.com/uiq...ons.php?faq=4&fldAuto=250
hier staat bemused, een programma waarmee je via bluetooth winamp op je computer kan besturen. Kan dat ook op de V525? Of anders misschien op de V525@V600? Of kan iemand het zo maken dat het wel kan op onze mobieltjes?
Lijk me best vet...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 17:29 ]
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 17:28:
[...]
Koop zo'n infrarood ding voor je pc en je kan met je afstandsbediening winamp besturen, is ook nog een stuk makkelijker dan met telefoon......Maar volgens mij is bemused niet voor de v525...
Het ging ook over bluetooth.silitek schreef op 22 maart 2004 @ 17:33:
Mororola V525 GEEN infrarood Wel BT...dus gaat niet lukken
[...]
rechtermuis My computer > Properties > Hardware > Device Manager > Modems > Update driverhmd01 schreef op 22 maart 2004 @ 18:03:
ok kheb de hele tutorial gevolgt maar mn datakabel doet t nog niet.... hij zegt dat er geen modem ismaar hoe kan ik venstertje krijgen van dat er neiuwe software is gevonde? want die moet ik hebben dan kan ik die driver weer ff opniieuw instaleren...
who can help? eerst maakte die geen contact maar hij gaf wel aan dat ik vodafone had en hoeveel mn bereik en batterij was maar toch kon ik niks versturen! nu zegt ie dus dat ik geen modem heb geinstalleerd! ik heb windows+SP1 + die update help me...
[ Voor 5% gewijzigd door IronFist op 22-03-2004 18:13 ]
Verwijderd
Wat ik me opeens afvraag, kan hij dit niet door de hardware of juist door de software gebruiken? Zou anders wel heel mooi zijn als er een nieuwe versie oid kwam, zodat het (na flashen/flexen) wél wil..sunoke schreef op 22 maart 2004 @ 17:54:
[...]
Het ging ook over bluetooth.
Java apps kunnen het bluetooth gedeelte op de phone niet gebruiken, wel het gprs gedeelte.
Verwijderd
Hij bedoelt gewoon een ir ontvanger met ab voor je pc kopen. Werkt veel makkelijker als met een telefoon (als dat al zou kunnen)silitek schreef op 22 maart 2004 @ 17:33:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Wie zegt dan dat de V525 wel infrarood heeft?silitek schreef op 22 maart 2004 @ 17:33:
[...]
Ja idd dat is precies wat ik zei/bedoeldeVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:29:
[...]
Hij bedoelt gewoon een ir ontvanger met ab voor je pc kopen. Werkt veel makkelijker als met een telefoon (als dat al zou kunnen)
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 18:32 ]
Verwijderd
JE MOET HET ERIN SLEPEN VOOR DE 283U9894378794789e KEER!!!!Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:29:
Hey mensen ik heb endelijk mijn v525
Maar wie kan me helpen met spelletjes op de v525 zetten.
Ik heb een bt hij doet verder goed ik kan mp3 en platjes sturen maar spelletjes lukt niet.
Ik heb hier gelezen dat je iets met object push moet doen maar ik heb een xtnd bt met een xtnd sofware en niet die van de sitecom.
ik kan verder de object push icontje vinden maar verder als ik erop druk gebeurt er niets Wie kan mij HELPEN!
eerst stond deze ook nog op motclub:Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 00:34:
ff vraagje...Je hebt het over setup draaien van pk2 driver, te vinden op motclub.com.
Maar ik heb daar pk2 driver gedownload, maar staat geen setup in![]()
Kan iemand mij hier meer over vertellen, want hier loop ik vast...
Ik heb duz pk2 drivers v2.3 gedownload![]()
Grtz
[...]
ik vind dat ook aardig duur, niemand een goedkopere versie ergens (op internet) gezien ofsow?arjan bregman2 schreef op 22 maart 2004 @ 16:05:
[...]
Ik vind €43.95 wel erg veel voor een radio-headsetje
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3085377568&category=9359MaStar schreef op 22 maart 2004 @ 19:05:
[...]
ik vind dat ook aardig duur, niemand een goedkopere versie ergens (op internet) gezien ofsow?
Het lijkt me iig erg handig
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:31:
[...]
Wie zegt dan dat de V525 wel infrarood heeft?
[...]
Ja idd dat is precies wat ik zei/bedoelde
dolby schreef op 22 maart 2004 @ 19:24:
offtopic:
Doet bij jullie live het op dit moment? hier is het down
[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 22-03-2004 19:27 ]
poesje schreef op 22 maart 2004 @ 19:26:
[...]
offtopic:
GPRS iccontje is er, dus live zal het wel doen
(ga niet proberen het te gebruiken, zou er niks aan hebben en toch geld kosten)
[ Voor 4% gewijzigd door dolby op 22-03-2004 19:28 ]
of [ctrl] + [c] >>> [ctrl] + [v]Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:33:
[...]
JE MOET HET ERIN SLEPEN VOOR DE 283U9894378794789e KEER!!!!
hou je er wel rekening mee dat je een link geeft van "copyrighted" materiaal®Otto schreef op 22 maart 2004 @ 20:17:
Kwam toevallig *** site tegen met heel veel javaspellen![]()
En *** vind je ook nog veel grappige wallpapers en midi's/mp3's, voor sommige moet je je wel aanmelden.
[ Voor 21% gewijzigd door poesje op 22-03-2004 20:22 ]
Hoi, hij heeft toch andere Bluetooth software zegt hij. Bij WIDCOMM software kan je prima slepen ja, maar of dat bij dat XTND software gedoe ook gaat...?Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:33:
[...]
JE MOET HET ERIN SLEPEN VOOR DE 283U9894378794789e KEER!!!!
veel, maar lelijke spellen...®Otto schreef op 22 maart 2004 @ 20:17:
Kwam toevallig deze site tegen met heel veel javaspellen![]()
En hier vind je ook nog veel grappige wallpapers en midi's/mp3's, voor sommige moet je je wel aanmelden.
Verwijderd
als ik deze wil instaleren krijg ik te zienShark_Dadow schreef op 22 maart 2004 @ 13:12:
Voor de liefhebbers van Aston Martin..
custgoodbye.gif
custwakeup.gif
Start~up.mp3
Download deze rar file. ( Rechts klikken --> Doel opslaan als... )
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq