Heb net als S.O.C.O.O.L. sinds vandaag een datakabeltje...
Netjes IronFirst's tutorial doorgewerkt.
Totdat ik bij stap "Motorola Service Software:" aankwam. Na een tijdje moet je dan die 4 gevonden producten installeren, met "USBMOT2000.INF". Helaas drukte ik bij nummer 3 te snel, waardoor de comp. automatisch dus gezocht heeft.
Nog geen probleem, ik ga verder met de tutorial, en heb inmiddels "JAL actief" op mijn mobiel gezien.
Ik kom dus bij stap 4: "MIDway 2.8" aan.
Dus ik ga naar MotClub.com en (heel stom) klik per ongeluk weer op MMS. dit wordt dus opnieuw geinstalleerd, en vanaf toen krijg ik dit:

MIDway heb ik ook geinstalleerd, daar krijg ik een foutmelding:
"Cannot open Serial Port! Would you like to change MIDway settings?"
Als je op nee klikt wordt MIDway afgesloten, en als je op ja klikt krijg je dit:

Hier zou ik dus com 4 moeten invullen, maar dan krijg ik weer die foutmelding...
Wie kan mij helpen, via hier of msn (ragnar _ jongen [at] hotmail [dot] com)
HET GAAT VOORAL OM DAT MMS Probleem...
Netjes IronFirst's tutorial doorgewerkt.
Totdat ik bij stap "Motorola Service Software:" aankwam. Na een tijdje moet je dan die 4 gevonden producten installeren, met "USBMOT2000.INF". Helaas drukte ik bij nummer 3 te snel, waardoor de comp. automatisch dus gezocht heeft.
Nog geen probleem, ik ga verder met de tutorial, en heb inmiddels "JAL actief" op mijn mobiel gezien.
Ik kom dus bij stap 4: "MIDway 2.8" aan.
Dus ik ga naar MotClub.com en (heel stom) klik per ongeluk weer op MMS. dit wordt dus opnieuw geinstalleerd, en vanaf toen krijg ik dit:

MIDway heb ik ook geinstalleerd, daar krijg ik een foutmelding:
"Cannot open Serial Port! Would you like to change MIDway settings?"
Als je op nee klikt wordt MIDway afgesloten, en als je op ja klikt krijg je dit:
Hier zou ik dus com 4 moeten invullen, maar dan krijg ik weer die foutmelding...
Wie kan mij helpen, via hier of msn (ragnar _ jongen [at] hotmail [dot] com)
HET GAAT VOORAL OM DAT MMS Probleem...
[ Voor 15% gewijzigd door rjongen op 30-03-2004 17:06 ]